gn11wasyl Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > GT15 też by dobrze pasowała swoją charakterystyką pracy ta ale doskonale wiesz ze apetyt rośnie w miarę jedzenia a później GT15 to raczej spuchnie a ta k03 wrazie czego tak do 150 może trochę więcej wystarczy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Każdy może inaczej interpretować mocniej dłubniętą, ale nie ważne A > zdaje mi się, że Szary też miał silnik odprężony na głowicy i > chyba się nie wysadził Wysadzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Wysadzil A tego to nie wiedziałem Co się dokładnie stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > A tego to nie wiedziałem Co się dokładnie stało? Spalanie stukowe poniszczylo uszczelke miedzy cylindrami. Po zmianie na seryjna glowice problem ustapil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Spalanie stukowe poniszczylo uszczelke miedzy cylindrami. Po zmianie > na seryjna glowice problem ustapil. Aaa, to chyba mi to mówiłeś kiedyś, że uszczelka poszła, tylko wtedy myślałem, że to od zbyt dużego ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Aaa, to chyba mi to mówiłeś kiedyś, że uszczelka poszła, tylko wtedy > myślałem, że to od zbyt dużego ciśnienia. Potem ładowalem tyle samo i bylo ok - na przekladce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Zmiesci sie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 > Zmiesci sie?? przydalby sie jakis punkt odniesienia - komorke postaw obok np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 > Zmiesci sie?? Jak to jest dokładnie turbosprężarka? Model, trim, A/R... Patrząc po zdjęciu to na 99% się zmieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Swistak to Ihi RHB5 vl7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 > Swistak to Ihi RHB5 vl7 Eee, malutka ta turbinka Zmieścisz ją bez najmniejszego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 jaka malucka dmuchnie mi to do 1,5 a tyle mi styknie Wiecej nie chce:) teraz tylko chce zrobic tak zeby jak najszybciej wstawala Bo przy jakiej wartosci bedzie maks boost?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 > Zmiesci sie?? bez problemu, najwyżej kolanko by sie przydało skrucić żeby mieć większe pole manewru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Z tym kolankiem nima problemu sie troszku utnie i przetoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 > jaka malucka dmuchnie mi to do 1,5 a tyle mi styknie > Wiecej nie chce:) Malutka To jaki zakres doładowania jest na mapie to jeszcze nic nie znaczy Zobacz jaki max flow może dać ta turbosprężarka przy ciśnieniu 1,5 bara dla Twojego silnika, żeby pracowała efektywnie Powiedz w jakie moce celujesz aktualnie i maksymalnie. > teraz tylko chce zrobic tak zeby jak najszybciej > wstawala Bo przy jakiej wartosci bedzie maks boost?? Dobrze domknięty WG i MBC pozwolą Ci na dosyć szybkie narastanie boostu. Ile dokładnie potrzeba będzie obrotów do pełnego doładowania to ciężko powiedzieć, bo to zależy od konkretnego setupu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 A co bys polecil do "rozborowanego" 1,1 zeby tak przy 1barze bylo ze 150 kucy i zeby nie wstawala za nisko zeby dalo sie fajnie jezdzic w podciesnieniu do - nie wiem - 2500, 3000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Powiem Ci tak setup ma byc taki: Przepustnica rozwierck na to 42 a 41 Gora 1.2 z zaworami na 3 katy Dol z 1.1 z tlokami od 1.2 plus metalowa uszczelka z 1.2 16V Kolektor bedzie baranek co do kwesti storjenia jeszcze nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 > Powiem Ci tak setup ma byc taki: > Przepustnica rozwierck na to 42 a 41 > Gora 1.2 z zaworami na 3 konty > Dol z 1.1 z tlokami od 1.2 plus metalowa uszczelka z 1.2 16V > Kolektor bedzie baranek > co do kwesti storjenia jeszcze nie wiem na co te zawory pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 przerobione, dzieki za zwrocenei uwagi, zle se napisalem, to wszystko przez te zmiekczania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Pany powidzta mi już tak ostatecznie ile KM można uzyskać na 100% zdrowym silniku 1,2 8v 75 nic nie dłubanym itp. przy soft turbo o doładowanie 0,4-0,5 ?? Bo mam mały dylemat teraz bo jeśli po remoncie silnika jego praca poprawi się o połowę to myślę że nie bede sie bawił w duże doładowania turbiną i zostane przy tym co mam bo w zupełnosci m ito wystarcza, tylko mnie interesuje ile to może być KM i w jakich granicach może być moment. Może się to da jakoś policzyć (nie chodzi mi i dane co do jednego KM ale tak + - ) czy trzeba by jechać na hamownię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Teoretycznie przy 0,5bara powinno byc okolo 50% mocy Przynajmniej tak na uczelni mnie ucza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Na takim jednym odprezonym 1,2 tylko glowica przy 0,5 bara na serii programie z wiekszymi wtryskami bylo jakos 110 czy 115 koni i jakos 140nm ale nie pamietam dokladnie ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > Na takim jednym odprezonym 1,2 tylko glowica przy 0,5 bara na serii > programie z wiekszymi wtryskami bylo jakos 110 czy 115 koni i > jakos 140nm ale nie pamietam dokladnie ile A jeśli bym nie odprężył głowicy za pomocą kanapki i dmuchaj te 0,5 to też będzie to + - 110KM czy mniej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > A jeśli bym nie odprężył głowicy za pomocą kanapki i dmuchaj te 0,5 > to też będzie to + - 110KM czy mniej ?? Nie wiem ile bedzie, ja sie nie znam na tym tak jak inni ale IMO moze byc troche mniej bo turbina mniejsza niz k03 i przy 0,5 napompuje troche mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Panowie a powiedzcie mi jeszcze jedno. Chodzi mi po głowie zamontowanie trochę ostrzejszego wałka rozrządu. Silnik zostawiam bez odprężenia i będę śmigał na doładowaniu 0,4-0,5. Jest jakaś szansa że się da taki wałek wsadzić do silnika z turbiną czy lepiej nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Wejz napisz do catcamsa lub pipercams jaki masz motor i oni Ci zrobia pod silnik walek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 > Panowie a powiedzcie mi jeszcze jedno. Chodzi mi po głowie > zamontowanie trochę ostrzejszego wałka rozrządu. Silnik > zostawiam bez odprężenia i będę śmigał na doładowaniu 0,4-0,5. > Jest jakaś szansa że się da taki wałek wsadzić do silnika z > turbiną czy lepiej nie ?? ale musi to być wałek pod turbo a nie pod n/a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 > ale musi to być wałek pod turbo a nie pod n/a A masz jakieś info czym się on różni od wałka pod n/a ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 > A masz jakieś info czym się on różni od wałka pod n/a ?? nie ma współotwarcia zaworów, które jest niewskazane przy turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlik71 Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 przeczytałem wszystkie 48 stron...uffff ale i tak nie jestem pewien co zrobić aby dobrze uturbić mojego sejka ale wiem na pewno że skontaktuje się osobiście z któryms ze speców i opracuje szczegółowy charmonogram zmian.....żeby nie potrzebnie kasy nie wywalać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > nie ma współotwarcia zaworów, które jest niewskazane przy turbo. Firma REWAR z Krakowa zajmuje sie przerabianiem wałków i ma w ofercie wałek właśnie pod Turbo do 1,1 - 1,2 cena przeróbki do 414zł CO wy na to zeby zapoda taki waleczek 260* do Seja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Firma REWAR z Krakowa zajmuje sie przerabianiem wałków i ma w ofercie > wałek właśnie pod Turbo do 1,1 - 1,2 cena przeróbki do 414zł > CO wy na to zeby zapoda taki waleczek 260* do Seja Do silnika turbo będzie to bardzo złe rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Do silnika turbo będzie to bardzo złe rozwiązanie. A jest w ogóle jakaś szansa na wsadzenie innego wałka niż ten seryjny 866 do 1,2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Swistak to Ihi RHB5 vl7 To to z Punto świstak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > A jest w ogóle jakaś szansa na wsadzenie innego wałka niż ten seryjny > 866 do 1,2 ? Ale w jakim celu? Dla silnika uturbianego, który był fabrycznie wolnossący, seryjne wałki są już "ostre". Dla przykładu weź sobie np. wałki z Fiata Coupe 2.0 16V i 16VT. Obydwa silniki są tą samą konstrukcją, a wałki z T są "łagodniejsze" od tych z N/A. Oczywiście możesz dać do siebie inny wałek, ale najpierw sobie policz jaki miałby to być, żeby był jak najlepiej zgrany z całą resztą setupu, a później zleć komuś wykonanie takiego wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > To to z Punto świstak? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > Ale w jakim celu? Dla silnika uturbianego, który był fabrycznie > wolnossący, seryjne wałki są już "ostre". > Dla przykładu weź sobie np. wałki z Fiata Coupe 2.0 16V i 16VT. > Obydwa silniki są tą samą konstrukcją, a wałki z T są > "łagodniejsze" od tych z N/A. > Oczywiście możesz dać do siebie inny wałek, ale najpierw sobie policz > jaki miałby to być, żeby był jak najlepiej zgrany z całą resztą > setupu, a później zleć komuś wykonanie takiego wałka. hmm Grabowski może się nie zna ale on zasadza ostrzejsze wałki do T i to działa pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > hmm Grabowski może się nie zna ale on zasadza ostrzejsze wałki do T i > to działa > pzdr Jakie konkretnie "ostrzejsze" masz na myśli? Bo to jest pojęcie względne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > Jakie konkretnie "ostrzejsze" masz na myśli? Bo to jest pojęcie > względne. pytanie z innej beczki... ogarniesz kompa z 1,2 16v pod T? info na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > pytanie z innej beczki... ogarniesz kompa z 1,2 16v pod T? > info na priv Priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > Jakie konkretnie "ostrzejsze" masz na myśli? Bo to jest pojęcie > względne. z 247 na 306 i działa pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > z 247 na 306 i działa > pzdr To też jeszcze za mało danych. Podaj dokładne fazy, albo chociaż współotwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 Panowie pytanie jest. Warto kupić te bandaże termoizolacyjne z Allegro, bo rura z turbiny co idzie do IC jest gorąca od kolektora i dzisiaj dotykam IC a on jest bardzo ciepły. Jakie polecacie bandaże, moze jakieś namiary?? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Panowie pytanie jest. Warto kupić te bandaże termoizolacyjne z > Allegro, bo rura z turbiny co idzie do IC jest gorąca od > kolektora i dzisiaj dotykam IC a on jest bardzo ciepły. Jakie > polecacie bandaże, moze jakieś namiary?? PZDR Najlepsza taśma termoizolacyjna jakiej używałem - glinokrzemianowa do 1260 st. C z firmy Plastcar Wzmocniona cienkimi drucikami stalowymi i dodatkowo chyba ma w sobie coś z waty szklanej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 istnieje inny sposób na podlaczenei smarowania turbinki? głównie chodzi mi o powrót np. poprzez jakas podstawke pod filtr oleju? np. z uno turbo chłodzenie oleju z wyjetym termostatem? Patent nei może przekraczac 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 > Najlepsza taśma termoizolacyjna jakiej używałem - glinokrzemianowa do > 1260 st. C z firmy Plastcar Wzmocniona cienkimi drucikami > stalowymi i dodatkowo chyba ma w sobie coś z waty szklanej. A czy po owinięciu takim bandażem kolektora powinno się dymić z niego i po wszystkim ma on zmienić kolor na brązowawy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 > istnieje inny sposób na podlaczenei smarowania turbinki? głównie > chodzi mi o powrót > np. poprzez jakas podstawke pod filtr oleju? np. z uno turbo > chłodzenie oleju z wyjetym termostatem? > Patent nei może przekraczac 200zł niebardzo bo spływ musi być grawitacyjny więc trochę to trudne przy podstawce z uno. zrobienie miski nie jest jakiś wielkim wyzwaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 > A czy po owinięciu takim bandażem kolektora powinno się dymić z niego > i po wszystkim ma on zmienić kolor na brązowawy ?? dymić na pewno będzie na początku, kolor lekko zmieni ale nie z białego w brąz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 > dymić na pewno będzie na początku, kolor lekko zmieni ale nie z > białego w brąz no to mnie pocieszyłeś bo myślałem że coś nie tak z tym bandażem jest bo dymiło się z niego, a ludzie na ulicy gapili się bo z pod maski się trochę kopciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 > no to mnie pocieszyłeś bo myślałem że coś nie tak z tym bandażem jest > bo dymiło się z niego, a ludzie na ulicy gapili się bo z pod > maski się trochę kopciło u mnie za pierwszym razem w trasie go zrywałem bo myślałem że sie pale a za drugim cieciu na parkingu myślał że sie pale i przyleciał z gaśnicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.