Jump to content

Alternatywa dla Superba?


Recommended Posts

Mielismy w poprzednim korpo znizki w bmw przy prywatnym zakupie (z zakazem odsprzedaży szybciej niz 6 mcy) Siegaly nawet 35% na schodzacy wtedy model 3ki. Na inne modele w granicach 25-30%  

 

Tu z ulicy 27%. Niezle. 

 

A tak swoja droga to absolutnie nie kupuje strategii rabatowania 30% bo sie czuje jak na bazarze z Egipcie czy Turcji

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, wujek napisał:

Bardzo dobra cena :ok:  

Normalna. Brakuje grznych zydli w prosiaku. 

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, sdss napisał:

Normalna. Brakuje grznych zydli w prosiaku. 

Z ta ich sztucznym czyms to jest niepotrzebne.

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, wujek napisał:

Z ta ich sztucznym czyms to jest niepotrzebne.

Grzanie potrzebne. Co ciekawe A6 skończyło pod 200 za edycję biznes.

Link to post
Share on other sites
W dniu 25.02.2021 o 17:49, sdss napisał:

Na łotomoto. Na stronie trochę drożej 

 

 

To nie była bida edycja dla biznesu, a wersja Sport Line z dodatkami, także oferta była świetnia i to jeszcze kombiak, a ich jest raczej mało.

Link to post
Share on other sites
29 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

To nie była bida edycja dla biznesu, a wersja Sport Line z dodatkami, także oferta była świetnia i to jeszcze kombiak, a ich jest raczej mało.

 Biznesa można wyposażyć. Za 200 można wyjechać całkiem fajnym autem.

Link to post
Share on other sites

Mnie w BMKach odstrasza ( poza ceną oczywiscie- choć czasami można coś trafić okazyjnie) tylni napęd. Więc albo xdrive i cena z kosmosu albo odpuszczam :-(

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Fili_P napisał:

Mnie w BMKach odstrasza ( poza ceną oczywiscie- choć czasami można coś trafić okazyjnie) tylni napęd. Więc albo xdrive i cena z kosmosu albo odpuszczam 😞

Jakiś czas temu specjalnie wziąłem g20 z napędem na tył na weekend, głównie  z uwagi na obawy dot.napedu i śniegu. Jeździłem po samych bocznych drogach zasypanych śniegiem. Byłem w wielkim szoku, że ten napęd tak dobrze sobie radzi

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Nie opłaca się. M.in. sport line.

To tylko pakiet.  

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sdss napisał:

To tylko pakiet.  

Pakiet w BMW to must have, wyżej masz 518d z M-pakietem🤣

Link to post
Share on other sites
Jakiś czas temu specjalnie wziąłem g20 z napędem na tył na weekend, głównie  z uwagi na obawy dot.napedu i śniegu. Jeździłem po samych bocznych drogach zasypanych śniegiem. Byłem w wielkim szoku, że ten napęd tak dobrze sobie radzi
Przymierzałem się do 3, do GT, do 5... Kumpel z firmowa 5 co chwila ode mnie profilaktycznie łańcuchy pożycza i parę razy ponoć się przydały....a nie jechał w góry na narty wcale... Zasadniczo jak zasypie to 5 pod domem zostawia i wsiada w swoją prywatną Insignie..... Sorry
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Co pod tym rozumiesz? Generalnie samochody różnią się nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim poziomem wyposażenia.

 

 

Co mają więcej z wyposażenia poza tym zmieniającym wygląd?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sdss napisał:

Co mają więcej z wyposażenia poza tym zmieniającym wygląd?

Musisz przejrzeć konfigurator. Jeżeli chcesz wersją bieda ze zwykłymi fotelami, bez lepszej tapicerki, ambientów, świateł, zawieszenia, itd, to można powiedzieć, że nie ma różnicy poza wyglądem zewnętrznym 

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Fili_P napisał:
19 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:
Jakiś czas temu specjalnie wziąłem g20 z napędem na tył na weekend, głównie  z uwagi na obawy dot.napedu i śniegu. Jeździłem po samych bocznych drogach zasypanych śniegiem. Byłem w wielkim szoku, że ten napęd tak dobrze sobie radzi

Przymierzałem się do 3, do GT, do 5... Kumpel z firmowa 5 co chwila ode mnie profilaktycznie łańcuchy pożycza i parę razy ponoć się przydały....a nie jechał w góry na narty wcale... Zasadniczo jak zasypie to 5 pod domem zostawia i wsiada w swoją prywatną Insignie..... Sorry

 

Waham się czy brać XD. Generalnie opinie osób związanych z BMW - użytkowników, iż bez xD nie ma większych problemów w zimie. Przód napęd w podobnych warunkach co tył wcale nie robi jakiejś mega różnicy. Najważniejsze to bardzo dobre opony zimowe.

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Musisz przejrzeć konfigurator. Jeżeli chcesz wersją bieda ze zwykłymi fotelami, bez lepszej tapicerki, ambientów, świateł, zawieszenia, itd, to można powiedzieć, że nie ma różnicy poza wyglądem zewnętrznym 

 

Ale tą samą tapicerkę, ambienty itd możesz dodać do podstawowej wersji, cenowo w pakiecie wychodzi praktycznie na to samo.

 

Do tego są zrobione specjalne ograniczenia- chcesz tylko sportowe fotele a i tak musisz brać pakiet sport, chcesz adaptacyjny zawias - musisz wziąć M-pakiet albo Luxury. 

 

Ogólnie jest to dosprzedaż w wersji expert 😄

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Waham się czy brać XD. Generalnie opinie osób związanych z BMW - użytkowników, iż bez xD nie ma większych problemów w zimie. Przód napęd w podobnych warunkach co tył wcale nie robi jakiejś mega różnicy. Najważniejsze to bardzo dobre opony zimowe.

I tak jest. Jeśli ktoś mówi, że przy RWD nie ma trakcji w zimę, to znaczy, że ma słabe opony. Przejeździłem RWD od BMW w sumie 135 kkm i nigdy nie było większego problemu z trakcją w porównaniu z innymi autami FWD, które posiadałem równocześnie, albo zamiennie. Ruszanie na śliskim zawsze na plus przy RWD, no fizyki się nie oszuka, pokonywanie zakrętów mniej więcej z podobną prędkością z racji idealnego wyważenia auta, ale na suchym i letnich oponach RWD daje większy zapas i można szybciej pokonać zakręt bez uślizgu. Mam np porównanie posiadając w jednym czasie Fiata Stilo i BMW e36, oba auta na identycznych oponach (rozmiar i model), BMW F20 i Golf VII (tu tylko letnie opony te same). Jednak przy wyższych momentach obrotowych i mocy współczesnych BMW wybrałbym Xdrive, miałem okazję jeździć latem G30 2.0 T jakieś 250 KM z ASB i napędem RWD, tracił trakcję podczas przyspieszania na suchej nawierzchni w okolicy 60 km/h przy redukcji biegów i robiło się nieprzyjemnie, mrugały kontrolki, koła się odrywały na moment i z całego przyspieszenia było wielkie g.

Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Waham się czy brać XD. Generalnie opinie osób związanych z BMW - użytkowników, iż bez xD nie ma większych problemów w zimie. Przód napęd w podobnych warunkach co tył wcale nie robi jakiejś mega różnicy. Najważniejsze to bardzo dobre opony zimowe.

BMW nie volvo ?

Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Rado_ napisał:

Ci to sie oderwali od ziemii z tymi cenami...

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Fili_P napisał:
W dniu 27.02.2021 o 01:04, prawoimotoryzacja napisał:
Jakiś czas temu specjalnie wziąłem g20 z napędem na tył na weekend, głównie  z uwagi na obawy dot.napedu i śniegu. Jeździłem po samych bocznych drogach zasypanych śniegiem. Byłem w wielkim szoku, że ten napęd tak dobrze sobie radzi

Przymierzałem się do 3, do GT, do 5... Kumpel z firmowa 5 co chwila ode mnie profilaktycznie łańcuchy pożycza i parę razy ponoć się przydały....a nie jechał w góry na narty wcale... Zasadniczo jak zasypie to 5 pod domem zostawia i wsiada w swoją prywatną Insignie..... Sorry

Jakieś 14 lat temu pracowałem z kolegą co zbierał i nową 520i kupił. Totalny golas w manualu ale za to nowe auto, wtedy to było coś :). Niestety dla niego mieszkał pod Warszawą na wiosce gdzie nie było utwardzonej drogi, a wtedy jeszcze co roku były normalne zimy. Często nie mógł wyjechać a żona mu głowę suszyła jak można takie auto kupić. W końcu zmienił na 4x4 :).

Jak przymierzałem się do BWM 3GT i 5ki to dziwna była ich polityka cenowa z rabatami flotowymi per wersja :bzik:. 3GT można było kupić z Xdrive, ale przy 5ce w uboższej wersji rabatu nie było na wersje Xdrive, był dopiero z dieslem którego nie chciałem.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Waham się czy brać XD. Generalnie opinie osób związanych z BMW - użytkowników, iż bez xD nie ma większych problemów w zimie. Przód napęd w podobnych warunkach co tył wcale nie robi jakiejś mega różnicy. Najważniejsze to bardzo dobre opony zimowe.

W warunkach śniegowych różnica jest bardzo, bardzo duża. Miałem, przy okazji ostatnich opadów śniegu i awarii mojego auta, zastępczą nową 3kę 318i z nowymi oponami. Przyznaję że elektronika świetnie ogarnia i jazda nie jest jakaś niebezpieczna chyba że próbujesz włączyć się do ruchu w lukę. 

Różnice są w trakcji, skręcaniu a nawet jeździe na wprost w śniegu, błocie gdzie często jedziesz na 4 ślady bo auto cały czas próbuje się tak ustawiać. 

Bez śniegu to jazda taką ośką tylną jest już przyjemnością. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Uff, bo myślałem że tylko ja jestem mega leszczem skoro czuje dużą różnicę w RWD na śniegu i dużo gorzej mi się jeździ w takich warunkach.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
10 minut temu, rwIcIk napisał:

Może to kwestia wyważenia auta przód tył?

Raczej to że poślizg w fwd jest mega przewidywalny i często wystarczy odjąć gazu zanim zadziała esp, w rwd szybciej pojawia się nadsterowność i interweniuje esp.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Rado_ napisał:

klasa premium ?

 

nie żartuj sobie , wielkością to klasa B w środku 

 

oglądać całość , albo przynajmniej od 3:10min. 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
klasa premium ?
 
nie żartuj sobie , wielkością to klasa B w środku 
 
oglądać całość , albo przynajmniej od 3:10min. 
 
 
 
A co, w klasie B nie ma premium? Cena premium to musi byc premium. Nie znasz się po prostu.
Link to post
Share on other sites
klasa premium ?
 
nie żartuj sobie , wielkością to klasa B w środku 
 
oglądać całość , albo przynajmniej od 3:10min. 
 
 
 
Ladny disaster...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, mmaciejosss napisał:

klasa premium ?

 

nie żartuj sobie , wielkością to klasa B w środku 

 

oglądać całość , albo przynajmniej od 3:10min. 

 

 

 

Przyznam, ze nie siedzialem z tylu, ale mialem to auto na tydzien wypozyczone i mialem problem z ustawieniem sobie pozycji fotel/kierownica/pedały. Jakos zawsze cos bylo nie halo.

Chociaz samo auto zrobilo nawet ok wrazenie. Moze dlatego, ze tydzien wczesniej trafilem na premium Audi, w ktorym nie bylo nawet kamery cofania, nie mowiac juz o jakichs systemach wsparcia kierowcy typu trzymanie pasa. A w Pugu bylo sporo wypasu, pobawilem sie aktywnymi zegarami itp. Kupic bym pewnie nie kupil, ale jechalo sie nawet ok

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.