Skocz do zawartości

andrstac

użytkownik
  • Liczba zawartości

    161
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Chmielnik
  • Zainteresowania
    elektronika, informatyka, automaniactwo:)

andrstac's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > nie mówię o nowych tylko o innych markach z tego samego okresu Których? Chyba nie o Oplach:)
  2. > Prawidłowa odpowiedź. > Belka się złamała i oparła na baku. A wahacze, amory przód/tył w stanie "nic nie puka, nic nie > stuka" > Rocznik 96' HLX, 320 tys na blacie, 1.8 LPG > Szukam następnego auta. Przecież to żadna tragedia. Mam taki sam przypadek - lekarstwem jest 140 cm rury grubościennej 63,5mm. Moim zdaniem, rura o ściance 2mm to trochę za mało jak na takie auto i stąd te problemy.
  3. > Czy marea weekend 1.6 ma chłodnicę wspomagania pod chłodnicą wody ? Bo nie mogę dojrzeć, a coś mi > tam cieknie... > Jak to wygląda? Chłodnica wspomagania, jeśli tak to można nazwać, to takie dwie rurki ALU nad maglownicą. > ee. a może to chłodnica skrzyni biegów? W końcu mam automat... W ogóle automat to ma chłodnicę > skrzyni biegów ?! Tego nie wiem, nie mam automatu
  4. > mam nadzieję że to pomoże manual Dopisz w swoim manualu, że odkręcanie przewodu hamulcowego nie jest wcale konieczne, a takie jest wrażenie z manuala.
  5. > Hej > Przy probie wymiany gum na belce okazuje sie ze w sumie cala belka jest do wymiany, wiec musze > kupic cos na szrocie. A co się stało, spawy puściły? > Dwa pytania: > 1. Podejdzie od kazdej MW? (mam JTD 110 rok 2001) Wg moich informacji - tak > 2. Mam bebny i raczej juz nie bede zmienial. Jesli wezme z tarczami bedzie problem? Zamienisz wahacze ze starej i będzie git. A łożyska wahaczy dobre?
  6. > Te nity, to ameliniowe? Jest taka teoria, że w garnkach to trucizna (co nie przeszkadzało przez > długie lata używać takich garnków). Możesz kupić nity zrywalne z nierdzewki A2 lub kwasiaka.
  7. > Witam > Jak w temacie. Pacjent to Fiat Bravo 1.6+LPG 1996 rok. Podczas jazdy z otwartymi szybami śmierdzi > paliwem. Zapach paliwa czuć bez względu na to czy jadę na benzynie czy na LPG. Pod lupę > wziąłem puszkę filtra węglowego od recyrkulacji oparów. Nie ma żadnych widocznych pęknięć. Bak > raczej szczelny. Nie ma żadnych plam pod autem. Jedyne co niepokoi to śmród paliwa z korka > wlewu paliwa. Zapach jest bardzo intensywny. Może to kwestia odpowietrzania zbiornika... Jest > tam jakieś odpowietrzanie przez korek czy wszystko załatwia EVAP. > Jeszcze jedna istotna rzecz. Jeżdżę raczej z paliwem poniżej połowy baku. tak powiedzmy 2/5. Czy to > może mieć wpływ na powstawanie dużej ilości oparów z którą nie radzi sobie EVAP? Piszesz że masz LPG, a kiedy zakładane? Mnie też syfiało paliwem, ale tylko w lato, kiedy się jeździ z otwartymi szybami. Po prostu robi się wtedy podciśnienie w kabinie i wszystko zasysa z zewnątrz. Pomagało włączenie nawiewu na max, ale kto by jeździł z nawiewem w taki upał. Wracając do meritum - po dogłębnych oględzinach okazało się że magicy od gazu wiercąc pod mocowanie zbiornika LPG w miejscu zapasu, przewiercili zbiornik paliwa. Potem go zalepili, ale nie wytrzymał długo. Jak stan paliwa był w okolicach rezerwy, było jeszcze ok, ale gdy zatankowałem wachy powyżej 1/3 to waliło niemiłosiernie. Pomogła wymiana zbiornika na koszt warsztatu LPG:)
  8. > Chyba to przewody. Co prawda pod autem nie ma żadnych plam, ale jak zajrzałem do zbiorniczka to > zajechało pustynią Stawiam na przerdzewiałe przewody przy regulatorze na tylnej belce. > No i mam problem bo nie mam ani kanału, ani podnośnika. A do jakiegoś mechaniora trzeba podjechać, > ale jak bez hampli? Laweta:) Ewentualnie na jedyneczce, z ręką na ręcznym (jeżeli działa).
  9. > Odświeżam. > Czy ktoś wie jaki gwint mają końcówki drążków/drążki w maryśkach (1.8). Wiem, że M14, ale coś > więcej? Muszę kupić narzynkę, bo trochę się zapiekły dziady... Nikt nic nie wie???
  10. Odświeżam. Czy ktoś wie jaki gwint mają końcówki drążków/drążki w maryśkach (1.8). Wiem, że M14, ale coś więcej? Muszę kupić narzynkę, bo trochę się zapiekły dziady...
  11. > A to jest w tzw module komfortu przy lampce wewn? Rozkreciłem to poczyściłem sama płytkę, > podociskałem wtyczki i zaczęło działać. Pytanie na jak długo Przy lampce wewn. to może być co najwyżej sterownik centralnego (ale nie wiem na pewno, u mnie nie ma). Natomiast ControlUnit (czyli moduł komfortu) jest za schowkiem (taki z trzema wtyczkami - dwie obok siebie i trzecia po drugiej stronie).
  12. > Mam taki problem > Centralny sterowany mam przez alarm. Alarm przestal wogole wbudzac silowniki od zamków, chyba ze > wszystkie zamkne z kluczyka/ręcznie. Wtedy jak wylaczam alarm to silowniki zamkow sie podnaszą > i po sekundzie opadają > Byc moze związany z tym jest fakt ze rownoczesnie podnoszenie szyby kierowcy przestalo dzialac > Pomysły? > P.S. Przekręcenie jednego zamka z kluczyka nie powoduje zamkniecia/otwarcia innych zamkow. Z tym że > nie jestem akurat pewien czy tak bylo wczesniej Wygląda na to że przekaźnik (lub tranzystor OC)w centralce alarmu się zepsuł (zablokował) i blokuje stan niski na wejściu sterującym Sterownika centralnego (ControlUnit).
  13. > soczewki do xenonów mają inne odcięcie....wiem bo jeżdżę teraz kijanką ceed z 2013r i tam odcięcie > nie jest takie jak w BBMach czyli __/--- tylko jest prawie płaskie...tzn na środku jest taki > jakby garbik i za nim odcięcie znowu opada do poziomu przed garbikiem ---=--- coś jak ten > znaczek Ja w swoich soczewkach mam takie ___/--- i takie widziałem też w soczewkach od oryginalnych ksenonów: Audi, Opel
  14. Jedyne to 1,6 jakoś działają a > 1,8TS, 2.0TS, 2.0JTS to plastelina nie silniki. Tak samo te 2.0 20V chociaż poziom lepiej. Tak BTW: 1,8 z BBMów to to samo konstrukcyjnie co 1,8TS? Czy jednak nie martwić się na zapas?
  15. > Nie napisałeś w ogóle o jakiego BBM-a chodzi , w niektórych wersjach/opcjach/rocznikach przekaźnik > od świateł mijania był montowany fabrycznie . Właśnie się zastanawiam, czy to nie taka "Urban Legend". Przejrzałem przed chwilą wszystkie dostępne schematy elektryczne BBMów z lat 96-01 (wiki) i na żadnym nie znalazłem przekaźników do świateł mijania i drogowych. Na wszystkich występuje jedynie ten pojedynczy do "poganiaczy".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.