amazing5 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > nie przestaną, grubość przed ściskiem 1,9mm po ścisku 1,7mm > wydajność wtryskiwaczy to wiem bo już wcześniej przeczytałem na tym forum, ale co ozn dokładnie ta wartość i jak się ją oblicza > jak poczytasz instrukcją z www.ecumaster.com i wiesz jak działa > silnik to sobie poradzisz niby coś tam wiem co nieco, ale te linie kodu i to 8x16 czy cuś o którym pisał Tommi to dla mnie ciemny tunel bez światełka na końcu... > mapy już nie mam ale mój nie miał żadnego laga (boost 1 bar) i cisnął > ostro od dołu tak do 5500 obr min, to by nie było złe, a nawet bym powiedział że dobre;) ale 1 bar to za dużo koni wychodzi to by mi wachacze pourywało;) a gumy co tydzień nowe na przod;) ale musze to wszystko jeszcze raz przemyśleć nad tą K03 tylko się boje że jak mi zacznie walić 15 na sto beny to krucho będzie z kasą oj krucho;) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > co to ten kaboom? Jedziesz ... 1 brum ... 2 brum ... 3 brum ... but ... kaboom ... kopci sie spod maski a silnik nie nadaje sie do jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > - uszczelka pod głowicę Spesso Racing > - wtryski około 250-300 ccm > - świnia typu Ecumaster > - turbina k03-17 z audi bi-turbo > pzdr Jaka jest moc i moment na takim setupie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > to wiem bo już wcześniej przeczytałem na tym forum, ale co ozn > dokładnie ta wartość i jak się ją oblicza to jrst grubość uszczelki pod głowicę przed założeniem i już po przykręceniu głowy > niby coś tam wiem co nieco, ale te linie kodu i to 8x16 czy cuś o > którym pisał Tommi to dla mnie ciemny tunel bez światełka na > końcu... poczytaj instrukcję a dasz radę > to by nie było złe, a nawet bym powiedział że dobre;) ale 1 bar to za > dużo koni wychodzi to by mi wachacze pourywało;) a gumy co > tydzień nowe na przod;) ale musze to wszystko jeszcze raz > przemyśleć nad tą K03 tylko się boje że jak mi zacznie walić 15 > na sto beny to krucho będzie z kasą oj krucho;) > pozdr albo śmoc albo ekonomia, nie może być nic pomiędzy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > Jaka jest moc i moment na takim setupie ? nigdy nie shamowany pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > co to ten kaboom? to był mój samochód, SC 1,2 8v Turbo, a nazwany został kaboom bo silnik wybuchł pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > nigdy nie shamowany > pzdr to może czas do setki albo na 1/4 mili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > to może czas do setki albo na 1/4 mili ? 14,59 na ćwiarę, do setki nie mierzyłem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > to był mój samochód, SC 1,2 8v Turbo, a nazwany został kaboom bo > silnik wybuchł > pzdr coo? to co się mu stało że pierdyknoł, a teraz czym jeździsz?? a tam wcześniej chodziło o wydajnosć wtrysków a nie o uszczelke;) moc i ekonomia? a po środku moment obrotowy:) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > coo? to co się mu stało że pierdyknoł, a teraz czym jeździsz?? a tam > wcześniej chodziło o wydajnosć wtrysków a nie o uszczelke;) moc > i ekonomia? a po środku moment obrotowy:) pozdr silnik gruchnął z winy głowicy ale nie ma sensu odkopywać tej wojny no ta wartosc podaje ci wydajnosc wtryskiwaczy teraz to ja jezdze pontiac'em firebird z silnikiem v8 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > silnik gruchnął z winy głowicy ale nie ma sensu odkopywać tej wojny > no ta wartosc podaje ci wydajnosc wtryskiwaczy > teraz to ja jezdze pontiac'em firebird z silnikiem v8 > pzdr o to mówisz że na muscle cary się przerzuciłeś... mój kumpel ma trans ama z 1982 a wtryski z audi TT mogły by być np? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > o to mówisz że na muscle cary się przerzuciłeś... mój kumpel ma trans > ama z 1982 > a wtryski z audi TT mogły by być np? z audi chyba pasują, ja miałem z fiata coupe ale tam były 380 co dla ciebie będzie za dużo pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > Generalnie takie jest moje założenie: auto ma [bip]jak dzikie ..a teraz uzyj jezyka polskiego by to jakos wygladalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > z audi chyba pasują, ja miałem z fiata coupe ale tam były 380 co dla > ciebie będzie za dużo > pzdr audi mają 280- tak podaje producent, ale można dać większe? w razie gdybym chciał iść dalej i zwiększać ciśnienie? kiedyś tam... a i jeszcze kwestia pompy paliwowej czy da rade przy takich wtryskach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > ..a teraz uzyj jezyka polskiego by to jakos wygladalo oj tam się czepiasz szczegółów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > oj tam się czepiasz szczegółów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > audi mają 280- tak podaje producent, ale można dać większe? w razie > gdybym chciał iść dalej i zwiększać ciśnienie? kiedyś tam... a i > jeszcze kwestia pompy paliwowej czy da rade przy takich > wtryskach.. jak dasz większe to będzie problem z jałowymi obrotami, myślę że na początek 280'tki ci stykną pompę dał bym walbro 255 albo tą z lancera pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > oj tam się czepiasz szczegółów... ..a prosilem grzecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekzu7983 Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 Kto podjąłby się zrobie pod 1,1 mpi turbo? ta dziedzina mnie przerasta ale męczy by zrobić oraz koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 > Kto podjąłby się zrobie pod 1,1 mpi turbo? ta dziedzina mnie > przerasta ale męczy by zrobić oraz koszta. kto się takimi rzeczami u was w rejonie zajmuje to nie wiem więc nie pomogę a co do kosztów to cóż w sumie wszystko masz w tym temacie, ale bez 5-8 koła (w zależności jakie części kupisz) bym nie podchodził jeśli sam się na tym nie znasz i nie będziesz robił pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szejkowaty Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 Witam, mam 2 pytania do jakiej wartości ciśnienia doładowania starczają seryjne wtryski i pompa paliwa silnika 1.1 mpi seicento, i czy do soft turbo ok 0.5 bara można zostawić seryjny wydech (nie chodzi już nawet o sam tłumik tylko średnice rury wydechowej za turbiną) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 > Witam, mam 2 pytania do jakiej wartości ciśnienia doładowania > starczają seryjne wtryski i pompa paliwa silnika 1.1 mpi > seicento, i czy do soft turbo ok 0.5 bara można zostawić seryjny > wydech (nie chodzi już nawet o sam tłumik tylko średnice rury > wydechowej za turbiną) 1.1 to ma chyba 114ccm wtryski wiec 0,5 bara to już może się robić mało, co do pompy nie wiem bo ja zawsze wymieniam na mocniejszą z lancea lub walbro 255, wydech moze zostać seria choć powiększenie to phi50-52mm napewno pomoże pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 15 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Czy taki zestaw opłaca się kupić ??? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-BAND-TU...%3A1|240%3A1318 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 > Czy taki zestaw opłaca się kupić ??? > http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-BAND-TU...%3A1|240%3A1318 na allegro są podobne tylko że od 5tys wzwyż a tu na złotówki wychodzi jakieś 1500? chyba sie opłaci, ale ta turbina (T3) do 1.1 chyba zbyt duża ale ja tam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 > na allegro są podobne tylko że od 5tys wzwyż a tu na złotówki > wychodzi jakieś 1500? chyba sie opłaci, ale ta turbina (T3) do > 1.1 chyba zbyt duża ale ja tam nie wiem Bardzo tanio biorąc pod uwagę że to nówka sprzęt a sama nówka turbina to 1000zł i tak ściągana z UK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Odradzam kupowania chinskiej tandety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 > Bardzo tanio biorąc pod uwagę że to nówka sprzęt a sama nówka turbina > to 1000zł i tak ściągana z UK ja nie wiem, ja tam wole sobie poskładać z różnych części, wiadomo że co nowe to nowe ale niby kupisz zestaw a i tak wszystko trzeba będzie przerabiać, bo to jest raczej dedykowane do japońców i nie wiem czy ta turbina nie jest za duża do 1.1, bo kolega ma T2 w lanosie 1.5 i wstaje mu pow 2 tys obr a tu jest T3 a do 1.1 to może być porażka, ale jak wcześniej wspominałem nie będę mówił no bo nie wiem nie widziałem mapy nie wiem jaka charakterystyka, zresztą są tutaj mądrzejsi ode mnie jeżeli chodzi o dobór turbiny;) ja np kupiłem w zeszłym tygodniu turbinę za 230zł z kolektorem i downpipem na allegro i już mi przyszła toto luzu prawie wcale nie ma nawet mi się udało trafić na dobry egzemplarz, kolega ma mi sprzedać IC z golfa 3 tdi za 25 zł narazie zbieram graty w marcu zakładam LPG a później jak sie cieplej zrobi to biorę się za uturbianie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 > Czy taki zestaw opłaca się kupić ??? > http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-BAND-TU...%3A1|240%3A1318 chińska tandeta wogóle się nie opłaca bo icka będzie trzeba obspawać, obejmy słabej jakości, gumy zazwyczaj nie pasują, turbiny to chiński deszcz a Blow-offy zazwyczaj puszczają przy pierwszym odpaleniu, sprawdzone organoleptycznie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 Mam małe pytanko odnośnie uszczelki pod głowicą teraz już jest pora na wymianę i mam pytanie czy inwestować w stalówkę czy zostawić gumową, turbo wjedzie gdzieś na początku wakacji i nie wiem co robić z uszczelka. Doładowanie chciałbym 0.6 0.8b tak, aby mieć na początek ~130km Autko z podpisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 Co masz na myśli mówiąc stalówkę bo to szerokie pojęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > Co masz na myśli mówiąc stalówkę bo to szerokie pojęcie stalowa uszczelka pod głowicę. Taka jaką możesz kupić bodajże w intercarsie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > stalowa uszczelka pod głowicę. > Taka jaką możesz kupić bodajże w intercarsie... masz na myśli metalową cienką uszczelkę od 16v która ładnie dopręży ci silnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > masz na myśli metalową cienką uszczelkę od 16v która ładnie dopręży > ci silnik ?? Tak, tylko jest pytanie czy odprężać i jeździć do lipca może nawet i do sierpnie na odprężonym silniku bez mocy czy wrzucać zwykłą gumową uszczelkę i potem się martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > Tak, tylko jest pytanie czy odprężać i jeździć do lipca może nawet i > do sierpnie na odprężonym silniku bez mocy czy wrzucać zwykłą > gumową uszczelkę i potem się martwić. zwykla uszczelka kosztuje 30-50zł a metalowa z aso 170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > zwykla uszczelka kosztuje 30-50zł a metalowa z aso 170 a czy ta metalowa odpręża silnik i jak mocno? Czy jest potrzebna jeżeli doładowanie będzie 0.6 - 0.8bara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > a czy ta metalowa odpręża silnik i jak mocno? Czy jest potrzebna > jeżeli doładowanie będzie 0.6 - 0.8bara? jeśli mnie pamięć nie myli to wszem i wobec w tym wątku pisano wielokrotnie że do 1 bara a nawet ciut więcej spokojnie można jeździć na seryjnej uszczelce i głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > a czy ta metalowa odpręża silnik i jak mocno? a od kiedy cieńsza uszczelka odpręża ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > a od kiedy cieńsza uszczelka odpręża ??? A to nie wiedziałem, że ona jest cieńsza od gumowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > jeśli mnie pamięć nie myli to wszem i wobec w tym wątku pisano > wielokrotnie że do 1 bara a nawet ciut więcej spokojnie można > jeździć na seryjnej uszczelce i głowicy Dzięki wielkie za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 szukam IHI RHB51 Ale jak bym nie znalazł to która z wymienionych na początku turbin będzie miała najbardziej zbliżone parametry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > szukam IHI RHB51 > Ale jak bym nie znalazł to która z wymienionych na początku turbin > będzie miała najbardziej zbliżone parametry? pytanie który VJ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 seryjna uszczelke wyciska dlatego najlepsze rozwiazanie to po prostu zalozyc dwie uszczelki metalowe plus do tego przekladka ze stali czarnej tak 2 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > seryjna uszczelke wyciska dlatego najlepsze rozwiazanie to po prostu > zalozyc dwie uszczelki metalowe plus do tego przekladka ze stali > czarnej tak 2 mm Tylko pytanie czy to nie będzie za dużo, bo turbo niby mam w planach bardzo długo terminowych czyli lipiec i teraz czy jest sens męczyć się na mocno odprężonym silniku przez~4 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > pytanie który VJ? toś mnie zażył Sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > toś mnie zażył > Sprawdze. od jakiego auta? będzie szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > plus do tego przekladka ze stali > czarnej tak 2 mm [OT] Gdyby przekładka była potrzebna zapraszam na PRIVa [OT] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Tylko pytanie czy to nie będzie za dużo, bo turbo niby mam w planach > bardzo długo terminowych czyli lipiec i teraz czy jest sens > męczyć się na mocno odprężonym silniku przez~4 miesiące to tylko kwestia czy stać cię by dwa razy płacić za śruby, uszczelki itp. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 to kup teraz jakas najtansza upg za 30 zl poskladaj a jak bedziesz robic turbo to wtedy zrobisz taki zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > od jakiego auta? będzie szybciej Daihatsu Charade GTti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > Daihatsu Charade GTti no to RHB51 VQ17 czyli coś w rodzaju turbiny z uno turbo i temu podobnych odpowiednik mniej więcej k03s jednak gorąca strona mniejsza. do jakiego silnika chcesz to pchać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.