fendt180 Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 Panowie kolejne pytanie wujka szolpasa Wiem ze bylo juz o dokrecaniu glowy ale wie ktos moze jakie sa dane dotyczace glowicy w t-jetcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > Panowie kolejne pytanie wujka szolpasa > Wiem ze bylo juz o dokrecaniu glowy ale wie ktos moze jakie sa dane dotyczace glowicy w t-jetcie? byl meczyswap, a ty bedziesz meczypsyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Panowie kolejne pytanie wujka szolpasa > Wiem ze bylo juz o dokrecaniu glowy ale wie ktos moze jakie sa dane dotyczace glowicy w t-jetcie? Na to musisz poczekać, aż zerknę wieczorem do elearnów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Na to musisz poczekać, aż zerknę wieczorem do elearnów To looknij i daj cynk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > To looknij i daj cynk Głowica cylindrów Śruba M9 3 [daNm] + 90° + 90° Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > Głowica cylindrów > Śruba M9 > 3 [daNm] + 90° + 90° no no teraz trzeba by uwzglednic wydluzenie sruby m9 przy takim momencie dokrecenia i przeliczyc to na taką m8 .... co jest z leksza trudnym zadaniem .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > no no teraz trzeba by uwzglednic wydluzenie sruby m9 przy takim momencie dokrecenia i przeliczyc to > na taką m8 .... co jest z leksza trudnym zadaniem .... Jaki moment ma seryjne 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Jaki moment ma seryjne 16v taki sam jak wyżej czyli 30 Nm plus 2x 90 ino ze srubki są M8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > no no teraz trzeba by uwzglednic wydluzenie sruby m9 przy takim momencie dokrecenia i przeliczyc to > na taką m8 .... co jest z leksza trudnym zadaniem .... Aż tak źle nie jest Zadanie w sam raz na studia Shoupas kręć te 30Nm + 2x90st i się nie przejmuj Powiem Ci, że przy doprężonym (czyli CR ok 10:1!) 1.2 8v wydmuchało UPG dopiero po 600km, bo doładowanie przekraczało 0,6bara i auto było kiepsko wystrojone (a nawet bardzo kiepsko).... Głowicę przykręcałem książkowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Aż tak źle nie jest Zadanie w sam raz na studia > Shoupas kręć te 30Nm + 2x90st i się nie przejmuj > Powiem Ci, że przy doprężonym (czyli CR ok 10:1!) 1.2 8v wydmuchało UPG dopiero po 600km, bo > doładowanie przekraczało 0,6bara i auto było kiepsko wystrojone (a nawet bardzo kiepsko).... > Głowicę przykręcałem książkowo to juz raczej łatwo byłoby przystosować 1.2 16v pod śruby z t-jeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Jeszcze update - według autodaty głowicę w t-jetach (n/a 16v fire) dokręca się w 4 krokach: 20Nm, 30Nm, 90st, 90st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Jeszcze update - według autodaty głowicę w t-jetach (n/a 16v fire) dokręca się w 4 krokach: > 20Nm, 30Nm, 90st, 90st. I tak miałem napisane na opakowaniu uszczelki pod głowice, było nawet pokazana kolejność dokręcenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Jeszcze update - według autodaty głowicę w t-jetach (n/a 16v fire) dokręca się w 4 krokach: > 20Nm, 30Nm, 90st, 90st. Jutro bedzie uszczelka, glowcia i sruby takze bedzie wielkie krecenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Jutro bedzie uszczelka, glowcia i sruby takze bedzie wielkie krecenie tylko nie ukrec tych śrub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > tylko nie ukrec tych śrub Spoko loko Z nowinek jeszcze powiem ze burbo rozebralem na milion czesci zeby obrocic srodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Spoko loko > Z nowinek jeszcze powiem ze burbo rozebralem na milion czesci zeby obrocic srodek a złożysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > a złożysz? To juz gorzej ale nie ma tak zle, tak jak dj powiedzial trza nawiercic dwie male dziurki i poskladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > To juz gorzej ale nie ma tak zle, tak jak dj powiedzial trza nawiercic dwie male dziurki i > poskladac jak cos to za robote ci pare czesci zostanie to bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > jak cos to za robote ci pare czesci zostanie to bedzie dobrze Stary wydech mi zostanie i zuzyte uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Stary wydech mi zostanie i zuzyte uszczelki zawsze mozesz na allegro wystawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Macie jakieś wypracowane info gdzie szukać uszczelki do garretta TB221? (chodzi mi najbardziej o DP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Macie jakieś wypracowane info gdzie szukać uszczelki do garretta TB221? (chodzi mi najbardziej o > DP) bakielit i wycinasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > bakielit i wycinasz ewentualnie blacha lub kmieć znaczy miedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Macie jakieĹ wypracowane info gdzie szukaÄ uszczelki do garretta TB221? (chodzi mi najbardziej o > DP) wypij sobie browara a z puszki wytnij uszczelke ja tak mam zrobione i trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > wypij sobie browara a z puszki wytnij uszczelke ja tak mam zrobione i trzyma Jestem abstynentem ale pewnie zrobię tak jak w IHI - blaszka miedziana i wycinanka na waterjecie... To pozostaje mi jeszcze śruba przelewowa do smarowania - 11x1 (chyba ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > To pozostaje mi jeszcze śruba przelewowa do smarowania - 11x1 (chyba ) Dobry zakład hydrauliki siłowej i masz zakuty wężyk z PtFe z odpowiednimi końcówkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Dobry zakład hydrauliki siłowej i masz zakuty wężyk z PtFe z odpowiednimi końcówkami No właśnie to był dobry zakład i nie mogli nic dobrać. Ale jest jeszcze kilka w których nie był więc może samą końcówkę gdzieś dobierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Dobry zakład hydrauliki siłowej i masz zakuty wężyk z PtFe z odpowiednimi końcówkami Widać w Lublinie nie ma dobrych zakładów... nie mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > bakielit i wycinasz Ja wycinalem z gładkiej blachy ocynkowanej x3 i dawałem po trzy warstwy. Trzyma jak złoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Widać w Lublinie nie ma dobrych zakładów... nie mieli. Jakby były problemy to daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Jakby były problemy to daj znać Są. W całym internecie czegoś takiego nie ma. To jest calowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Są. > W całym internecie czegoś takiego nie ma. To jest calowe... Jutro podjadę do mojego speca to dam znać co i jak Btw. Jeśli nie możesz się doczekać zmiany turbo to bierz pręt sześciokątny z mosiądzu lub nierdzewki grubości 14mm i długości ok 5cm, na tokarkę zdjąć materiału z jednej strony pod narzynkę M11x1, przewierć otwór wiertłem 8,5 i gwintownik M10x1 lub jaki Ci odpowiada z drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Jutro podjadę do mojego speca to dam znać co i jak OKI. Jak nie da rady to będę ujeżdżał tokarkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > To pozostaje mi jeszcze śruba przelewowa do smarowania - 11x1 (chyba ) Zobacz tu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > OKI. > Jak nie da rady to będę ujeżdżał tokarkę No i ujeżdżałem z godzinę, jedna mi wyszła za luźna, druga za ciasna, zmarzłem i szlag mnie trafił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 Firm jest masa i tyle samo opinii o kazdej na necie ma ktos sprawdzona firme gdzie regeneruje sie Turbo a nie tylko "odswieza" i pozniej umywa rece od fuszery ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihal_704 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 > Firm jest masa i tyle samo opinii o kazdej na necie > ma ktos sprawdzona firme gdzie regeneruje sie Turbo a nie tylko "odswieza" i pozniej umywa rece od > fuszery ??? Dzida Pszczyna Mój ojciec oddawał im już kilka turbin i zawsze było ok, choć nie najtaniej. Zadzwoń zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 > Firm jest masa i tyle samo opinii o kazdej na necie > ma ktos sprawdzona firme gdzie regeneruje sie Turbo a nie tylko "odswieza" i pozniej umywa rece od > fuszery ??? lesiu ma jakis sprawdzony zakład, nawet raz mi mówił, ale zapomniałem. A co sie stało sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 Panowie, tak się zastanawiam, poniżej wykres mojego doładowania zrobiony przy okazji hamowania. Trochę nie trzyma i widać to dobitnie na wykresie momentu. Co mnie zastanawia to to, czy to turbo puchnie, czy coś mam skopane. Pomijając wycieki w dolocie (chyba nie ma), to myślę nad brakiem u mnie MBC, WG jest podłączony bezpośrednio do muszli turbiny. Czytałem dawno kiedyś, że warto MBC zamontować nawet jeżeli nie chcę więcej doładowania niż WG przewiduje, właśnie po to, żeby stabilizować doładowanie. Prawda to? Wykminię coś tu, czy TTM (RHB4)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Panowie, tak się zastanawiam, poniżej wykres mojego doładowania zrobiony przy okazji hamowania. > Trochę nie trzyma i widać to dobitnie na wykresie momentu. Co mnie zastanawia to to, czy to > turbo puchnie, czy coś mam skopane. Pomijając wycieki w dolocie (chyba nie ma), to myślę nad > brakiem u mnie MBC, WG jest podłączony bezpośrednio do muszli turbiny. Czytałem dawno kiedyś, > że warto MBC zamontować nawet jeżeli nie chcę więcej doładowania niż WG przewiduje, właśnie po > to, żeby stabilizować doładowanie. Prawda to? Wykminię coś tu, czy TTM (RHB4)? Maciek CC raz pokazywał mi wykres swojego na 1.15 bara i tam było całkiem inaczej niż u Ciebie czy choćby i u mnie. (Ja tez nie mam żadnego mbc.) Wykres nie spadał powyżej 4.5krpm. Tam moment był największy przy około 5tys rpm i było 125 koni bodajrze (z 1.2 75) z tego co pamiętam. Ale fakt faktem że ta turbina to zabytek i ma ujowe parametry. Do mnie dziś albo jutro przyjedzie nowka sztuka garretta a to dziadostwo idzie na śmietnik. Tak że spróbuj z tym mbc może pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Maciek CC raz pokazywał mi wykres swojego na 1.15 bara i tam było całkiem inaczej niż u Ciebie czy > choćby i u mnie. (Ja tez nie mam żadnego mbc.) Wykres nie spadał powyżej 4.5krpm. Tam moment > był największy przy około 5tys rpm i było 125 koni bodajrze (z 1.2 75) z tego co pamiętam. Ale > fakt faktem że ta turbina to zabytek i ma ujowe parametry. Do mnie dziś albo jutro przyjedzie > nowka sztuka garretta a to dziadostwo idzie na śmietnik. Tak że spróbuj z tym mbc może pomoże Ja mam MBC i to nie jest dobry trop. Jak T jest za ciasna to nic nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Ja mam MBC i to nie jest dobry trop. Jak T jest za ciasna to nic nie pomoże... Mówisz... Mi zasadniczo nie chodzi o jakieś drastyczne zwiększenie mocy, tylko raczej o stabilne doładowanie i wygładzenie tym samym krzywej momentu. Dokładnie w tych miejscach (3300-3700 i > 4500 RPM) gdzie jest dziura w doładowaniu jest też dziura w momencie. Turbina może jest i ciasna, ale powinna dawać radę, z kosiarki nie została wzięta. Choć tak na prawdę to trzeba by było znaleźć jej mapę, nauczyć się je czytać i przestudiować problem Pozatym, jeżeli Marcin ma rację i u rzeczonego Maćka to samo turbo ciągnęło równo silnik powyżej 1 bara, to coś wg. mnie jest tutaj na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Mówisz... Mi zasadniczo nie chodzi o jakieś drastyczne zwiększenie mocy, tylko raczej o stabilne > doładowanie i wygładzenie tym samym krzywej momentu. Dokładnie w tych miejscach (3300-3700 i > 4500 RPM) gdzie jest dziura w doładowaniu jest też dziura w momencie. Turbina może jest i > ciasna, ale powinna dawać radę, z kosiarki nie została wzięta. Choć tak na prawdę to trzeba by > było znaleźć jej mapę, nauczyć się je czytać i przestudiować problem Pozatym, jeżeli Marcin > ma rację i u rzeczonego Maćka to samo turbo ciągnęło równo silnik powyżej 1 bara, to coś wg. > mnie jest tutaj na rzeczy Powiem Ci że ta cała seria tych ihi rh to ma tak beznadzejnie skonstruowane mapy że nic się nie idzie z tego doczytac. Sa w goglach i to na jednym wykresie sa tylko namiesione ogólne zakresy pracy sprężarek (cała seria rhb rhf itp) bez warstwic sprawności. Beznadzieja i tyle. Zresztą nie oszukujmy się, te turbiny konstrukcyjnie mają 20 lat i więcej. Wystarczy nawet spojrzeć na kształt łopatek. Mam taka książkę o turbinach kompresorach itp i tam sa pokazane kształty wirnikow i nawet turbina o tej samej wielkości/średnicy wirnikow potrafi dawać całkiem inna charakterystykę. Wystarczy popatrzeć jaka popierdulka siedzi np w tijecie (muszle wydechowa ma dużo mniejsza niż rhb4) a spokojnie daje 150 koni i jeszcze to można chipować... Popatrz na wykres tomiego i jego przebieg na gt 15 idzie przy zaledwie 0.4 jest 110 koni i jakoś nie widać zeby tam zamulalo. Ale np taka 15 ma już 6 par łopatek a nie 4. Mówię Ci wszystko ma wpływ, nie tylko wielkość ale przedewszystkim konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Bo sie bawicie w jakies mini ustrojstwa ktore lataja w jakis starych dieselach isuzu, dawno bylo powiedziane z tego sie wielkich mocy nie ukreci. Jak juz napisales jak ktos chce nie za duzo i od dolu to lepiej gt15 albo jakiegos k03 czy rhb5. Zreszta ja uwazam ze jak turbic to z wielkim pierdo^%&eciem oczywiscie w pozytywnym tego slowa znaczeniu Jakie burbo kupiles? Nie mow ze gt2056s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Bo sie bawicie w jakies mini ustrojstwa ktore lataja w jakis starych dieselach isuzu, dawno bylo > powiedziane z tego sie wielkich mocy nie ukreci. Jak juz napisales jak ktos chce nie za duzo i > od dolu to lepiej gt15 albo jakiegos k03 czy rhb5. Zreszta ja uwazam ze jak turbic to z > wielkim pierdo^%&eciem oczywiscie w pozytywnym tego slowa znaczeniu > Jakie burbo kupiles? Nie mow ze gt2056s u kolegi dalismy TB2209 spora turbinka, fajnie sie jezdzilo, wstawala ok 4tys i ladowala 1,5bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Bo sie bawicie w jakies mini ustrojstwa ktore lataja w jakis starych dieselach isuzu, dawno bylo > powiedziane z tego sie wielkich mocy nie ukreci. Jak juz napisales jak ktos chce nie za duzo i > od dolu to lepiej gt15 albo jakiegos k03 czy rhb5. Zreszta ja uwazam ze jak turbic to z > wielkim pierdo^%&eciem oczywiscie w pozytywnym tego slowa znaczeniu > Jakie burbo kupiles? Nie mow ze gt2056s nie pierd*lniecię jest ok jak się ma minimum 2 samochody, noi jeszcze służbowka tez mogłaby być i dopoki nie pierd**nie skrzynia, przegub, poloska albo jeszcze co innego. Ja kupiłem to ihi bo mi się okazja nadarzyła pozatym nie miałem wtedy sprzętu do spawania i wogóle najbardziej się zdawała być p&p. Teraz nie ma to dla mnie żadnego znaczenia i mogę praktycznie każda turbine wsadzić. ps. Do pierd**niecia mam w planach inne auto sobie kupić (może jakieś E36 2.5 nie wiem jeszcze) i wsadzić tam jakiego holseta a tym pierdkiem będę sobie dalej jeździł na codzień (bo jest tani w utrzymaniu, fajny i zwinny na miasto) dlatego musi być bezawaryjny i nie będę go zbytnio wysilał EDIT: TO SIĘ NAZYWA YEBNIĘCIE a nie jakies tam małe popierdułki 1.1 czy 1.2 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 pierd*lniecie to jest to co ostatnio miałem okazję na żywo zobaczyć: Honda Civic 2.0 16V vtec turbo. Koleś walczy, żeby na ćwiartkę zejść z czasem poniżej 10s samochodem 2WD. I jest bardzo blisko. Możecie sobie pozgadywać, ile mocy to to ma. Powiem na razie tylko, że doładowanie 2.5bara, turbina prawie większa od silnika, blok jeszcze nie oringowany i przy pełnym bucie się podnosi głowica i zaczyna z niego lecieć woda . Silnik biega na E85 i kręci się do 9000 RPM. Nie pisałbym tego, gdyby nie to, że po tym doświadczeniu stwierdziłem, że my to i tak się klockami bawimy w porównaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Nie ta liga a przedewszystkim nie ta kasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Bo sie bawicie w jakies mini ustrojstwa ktore lataja w jakis starych dieselach isuzu, dawno bylo > powiedziane z tego sie wielkich mocy nie ukreci. Jak juz napisales jak ktos chce nie za duzo i > od dolu to lepiej gt15 albo jakiegos k03 czy rhb5. Zreszta ja uwazam ze jak turbic to z > wielkim pierdo^%&eciem oczywiscie w pozytywnym tego slowa znaczeniu Nie no ja nie powiem, na 1.4 8v to RHB5 przy 1.1 bara robiło taką robotę, że aż miło Kto wie, może wystarczyłby lepszy kolektor i nic więcej no ale... się turbina wyjsrała i nie ma wyjścia, trzeba zmieniać. Teraz na TB221 może faktycznie być źle z dołem ale "nie dotkniesz to się nie dowiesz" W tym momencie na zdychającym IHI i 0.5 bara mam boost od 2 tys i do 4 takiego kopa jak trzeba ale potem blado. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 13 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 Kształcę się w temacie wydajności turbin, ich map, itd. Czy mi się wydaje, czy zapodał to ktoś kiedyś linka do kalkulatora od tych rzeczy? Bo szukam i nie mogę znaleźć (wątek się wymyka spod kontroli ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.