dareq_ Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 krnabrny kolega kamil narazie sobie odpocznie od forum na jakis czas, jego tworczosc tez pozniej wyczyszcze faktycznie potrzebny jest tutaj porzadek, ale niestety ja wiem o Turbo tyle co nic, dlatego szukam chetnego ktory mnie przeprowadzi przez watek i wskaze co ma leciec (oprocz oczywiscie jalowych dyskusji ktore sam rozpoznam ) taquito?, Glaca ? marc ? Tommi? Woj ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > krnabrny kolega kamil narazie sobie odpocznie od forum na jakis czas, jego tworczosc tez pozniej > wyczyszcze > faktycznie potrzebny jest tutaj porzadek, ale niestety ja wiem o Turbo tyle co nic, dlatego szukam > chetnego ktory mnie przeprowadzi przez watek i wskaze co ma leciec (oprocz oczywiscie jalowych > dyskusji ktore sam rozpoznam ) > taquito?, Glaca ? marc ? Tommi? Woj ? A to się w ogóle da oddzielić te mniej treściwe? To jest tak poprzeplatane, że nie wyobrażam sobie uporządkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > A to się w ogóle da oddzielić te mniej treściwe? To jest tak poprzeplatane, że nie wyobrażam sobie > uporządkowania jasne ze bedzie to trudne, bo forum dziala na zasadzie drzewka, i kasujac syf, mozna tez skasowac posty merytoryczne, ale to juz moja w tym glowa, jak ktos by mi na probe podrzucil numery postow do wywalenia to mozemy poprobowac i oczywiscie nasza jalowa dyskusje tez koniec koncow wywale do hasioka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > jasne ze bedzie to trudne, bo forum dziala na zasadzie drzewka, i kasujac syf, mozna tez skasowac > posty merytoryczne, ale to juz moja w tym glowa, jak ktos by mi na probe podrzucil numery > postow do wywalenia to mozemy poprobowac i oczywiscie nasza jalowa dyskusje tez koniec koncow > wywale do hasioka To proponuję tak. Podajesz chętnym zakresy podstron do "przeskanowania" i wybrania spamu. Jestem pierwszy chętny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i spróbujemy coś więcej pompnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś > około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i > spróbujemy coś więcej pompnąć jakiś tekst coś takiego, przy 3.5bar mają jakieś 360cm3 Miałem je na początku w swojej 16v. Pozniej miałem takie Ciut wydajniejsze ale dosyć głośno pracowały. Te są z VW 1.8t, ale czarne, nie szare. Szare są słabsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 Takie cuś jeszcze wynalazłem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81658 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś > około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i > spróbujemy coś więcej pompnąć Regulator dla Ciebie mam jak cos Co do wtryskow to kup cos takiego jak moje z tym ze katalogi roznie podaja, jeden ze maja 282ccm via 3 bary a inny ze 317 via 3 bary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 Ja mam takie czarne ale bez tej rurki Masz gdzies ich numer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 u mnie siedza dokladnie takie Wtryskiwacze 314ccm@3bar 1.8 T VAG 0280156061 06A906031BA A4, A6 1.8 T AUM 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > u mnie siedza dokladnie takie > Wtryskiwacze 314ccm@3bar 1.8 T VAG > 0280156061 > 06A906031BA > A4, A6 1.8 T AUM 150 Czarne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś > około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i > spróbujemy coś więcej pompnąć w pliku sa rozpisane wtryski z vw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Czarne? tak, dane mam z jakiegos katalogu edit : zgadza sie z katalogiem ktory jest w poscie wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś > około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i > spróbujemy coś więcej pompnąć Jak chcesz to mam na wydaniu seria wtryski od fiata coupe... Fiat Coupe 2.0 16v turbo Wydajność 384ccm, oznaczenie IW 158, starczają na 250KM przy 2.5bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > Jak chcesz to mam na wydaniu seria wtryski od fiata coupe... > Fiat Coupe 2.0 16v turbo Wydajność 384ccm, oznaczenie IW 158, starczają na 250KM przy 2.5bara trochu duże, przy 3,5 barowym regulatorze może byc dupa z wolnymi obrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > trochu duże, przy 3,5 barowym regulatorze może byc dupa z wolnymi obrotami jak masz padake strojoną? znaczy czym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > jak masz padake strojoną? > znaczy czym det2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > det2 hm to lipa NA det3 fit by poszło malina Ale ja będziesz miał większe wtryski to możesz zostawić 3bar lub 2,5 regulator. Wrazie coś zawsze będzie zapas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > trochu duże, przy 3,5 barowym regulatorze może byc dupa z wolnymi obrotami ale na wolnych regulator nie ma nic do gadania... ja zasadziłem 3 barowy zamiast 2.5 i wolne są na tym samym ciśnieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karlaa994 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Koledzy mam pytanie czy podejdzie mi T od siery do sc czy ma to jakies znaczenie ze to T jest od diesla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Koledzy mam pytanie czy podejdzie mi T od siery do sc czy ma to jakies znaczenie ze to T jest od > diesla ? nie moze byc turbina z literka V w symbolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta? Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Panowie, macie moze fotki uszczelki pod glowice z t-jeta, ale gdy jest rozlozona na 3 czesci ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 > Panowie, macie moze fotki uszczelki pod glowice z t-jeta, ale gdy jest rozlozona na 3 czesci ?? jutro moge zrobic fotke tej wewnetrznej warstwy, bo lezy w garazu...reszta juz skrecona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 pytanie mam kto wykonuje kolektory wydechowe pod T np. TD04 do 1.1 mpi, jaka to kasa moze byc na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 > pytanie mam kto wykonuje kolektory wydechowe pod T np. TD04 do 1.1 mpi, jaka to kasa moze byc na > priv Zapytaj ahiego czy by mu sie chcialo i czy ma czas A u siebie przecie masz niedaleko WST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > jutro moge zrobic fotke tej wewnetrznej warstwy, bo lezy w garazu...reszta juz skrecona... a czy zewnetrzne warstwy uszczelki z t-jeta roznia sie od warst uszczelki z 1.4 8v czyli tez metalowa 2 warstwowa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta? > Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic > Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso? Nikt nic? Pytanie numer dwa: powie mi ktos jak najnizej mozna wspawac splyw oleju w miske zeby byl nad tafla oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > Nikt nic? > Pytanie numer dwa: powie mi ktos jak najnizej mozna wspawac splyw oleju w miske zeby byl nad tafla > oleju? mozna nawet na samo dno miski przeciez to w niczym nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > mozna nawet na samo dno miski przeciez to w niczym nie przeszkadza. Z jednej strony racja ale madre glowy mowia ze musi byc nad tafla oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > Z jednej strony racja ale madre glowy mowia ze musi byc nad tafla oleju madre glowy czesto pisza rozne rzeczy ............ u mnie 3 rok jezdze ze splywem na dnie bo turbina wisi bardzo nisko. Gdy mialem splyw nad tafla oleju, byl za maly splyw i olej nie splywal,turbo puszczalo olej a pozniej uszczelniacze poszly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 > madre glowy czesto pisza rozne rzeczy ............ > u mnie 3 rok jezdze ze splywem na dnie bo turbina wisi bardzo nisko. Gdy mialem splyw nad tafla > oleju, byl za maly splyw i olej nie splywal,turbo puszczalo olej a pozniej uszczelniacze > poszly. Dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 > Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta? > Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic > Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso? Ja mam u siebie NGK i jest ok. No ale dużo nie jeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Ma ktoś porównanie BOV'ów Properfekta typ I i II ? Chodzi mi o dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 ktoś ogarniał do wystrojenia ten silnik z kompem, jak to daje rade? http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-panda-1-2-8v-188a4000-i3281379184.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > mozna nawet na samo dno miski przeciez to w niczym nie przeszkadza. zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się myle masz jakieś fotki swojego spływu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się > myle > masz jakieś fotki swojego spływu?? w VW 1.8T AGU splyw oleju jest fabrycznie pod lustrem oleju klik klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się > myle > masz jakieś fotki swojego spływu?? Ważne, żeby lustro oleju wypadało niżej niż sama turbina, może być 1mm niżej a sam spływ już może być pod lustrem. Fizyka to fizyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > Ważne, żeby lustro oleju wypadało niżej niż sama turbina, może być 1mm niżej a sam spływ już może > być pod lustrem. Fizyka to fizyka. no dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się > myle > masz jakieś fotki swojego spływu?? Tu znajdzie zasada naczyń połączonych, ważne żeby turbo wyżej było, a olej w spływie i tak będzie max na wysokości lustra oleju w misce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się > myle > masz jakieś fotki swojego spływu?? Jutro zrobie fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Dobra, z BOV'em sobie poradziłem, teraz kolejne pytanie: jakie AFR zakładać? Sonda Bosch LSU 4.2. Myślałem o TAKIM ZESTAWIE . Jakieś inne sprawdzone propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > Dobra, z BOV'em sobie poradziłem, teraz kolejne pytanie: jakie AFR zakładać? Sonda Bosch LSU 4.2. > Myślałem o TAKIM ZESTAWIE . Jakieś inne sprawdzone propozycje? Mam taki i polecam, fajnie działa i ma duży zakres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 rowniez mam Innovate i polecam 3 rok leci i zero problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Innovate daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 No i wszystko w temacie, dzięki panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Wróciłem po dwóch tygodniach. Wsiadam w seja i ... chyba jakieś stadko koników mi uciekło Zrobiło się ciepło i różnica jest olbrzymia. W waszych turbawkach jest podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 > Wróciłem po dwóch tygodniach. > Wsiadam w seja i ... chyba jakieś stadko koników mi uciekło > Zrobiło się ciepło i różnica jest olbrzymia. > W waszych turbawkach jest podobnie? nie bo ja w zimie jeźdże na 0.5 a w lecie na 0.9b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Może ktoś mi wyjaśni o co sie rozchodzi. Jadąc w podciśnieniu daje pedał w podłoge,doładowanie rośnie 0,8,0,9 bara i przy 3 tyś obrotów dostaje czkawki,objaw nie występuje jak sie na chwile odejmie i przyłoży, wtedy idzie płynnie. AFR jest w okolicy 12. MBC rozkręcone. Patyk od gruchy na turbinie wyciągnięty na ile gwint pozwalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Może ktoś mi wyjaśni o co sie rozchodzi. > Jadąc w podciśnieniu daje pedał w podłoge,doładowanie rośnie 0,8,0,9 bara i przy 3 tyś obrotów > dostaje czkawki,objaw nie występuje jak sie na chwile odejmie i przyłoży, wtedy idzie płynnie. > AFR jest w okolicy 12. > MBC rozkręcone. > Patyk od gruchy na turbinie wyciągnięty na ile gwint pozwalał. zapłon moze być z dooopy ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.