fiksiu Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > kolor taki: A powiedz mi czy ten preparat powinien być natryśniety na gładzie i tłoki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > A powiedz mi czy ten preparat powinien być natryśniety na gładzie i tłoki? Nie, nie powinien - jest tak klejący, że może skleić tłoki do gładzi. Taquito miał fata, że mu to zadziałało po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Nie, nie powinien - jest tak klejący, że może skleić tłoki do gładzi. Taquito miał fata, że mu to > zadziałało po prostu NO tak mi się wydawało ale nigdy tego nie używałem to nie chciałem głupoty walnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 > Nie, nie powinien - jest tak klejący, że może skleić tłoki do gładzi. Taquito miał fata, że mu to > zadziałało po prostu Jarobiłem w seju starym sprawdzonym hermetykiem za 5 zł ma to w sobie ze nic na około nie jest różowe ale nie wiem jak potem się ściąga głowicę z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 > Jarobiłem w seju starym sprawdzonym hermetykiem za 5 zł > ma to w sobie ze nic na około nie jest różowe ale nie wiem jak potem się ściąga głowicę z tym to twardnieje jak zywica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 > Nie, nie powinien - jest tak klejący, że może skleić tłoki do gładzi. Taquito miał fata, że mu to > zadziałało po prostu co mialo posklejac ? chwile po poskladaniu odpalam a jak rozbieram to tloki sa czyste jak po czyszczeniu. Na polerowane tloki dostala sie ledwie mgielka i mocno je zafarbowala. Fakt ze zawsze pryskam po uszczelce poza silnikiem ale tu akuram mam takie foto. Uzywam loctite to wielu uszczelek nawet w serii silnikach bo wiekszosc tych ktore skladalem miala stalowe uszczelki. Sprawdza sie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > to twardnieje jak zywica Nie wiem ktoś mi doradził i tak zrobiłem, ja już raczej tego rozbierać nie będę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > co mialo posklejac ? chwile po poskladaniu odpalam a jak rozbieram to tloki sa czyste jak po > czyszczeniu. Na polerowane tloki dostala sie ledwie mgielka i mocno je zafarbowala. Fakt ze > zawsze pryskam po uszczelce poza silnikiem ale tu akuram mam takie foto. > Uzywam loctite to wielu uszczelek nawet w serii silnikach bo wiekszosc tych ktore skladalem miala > stalowe uszczelki. Sprawdza sie zawsze Wiem, dlatego mordka na końcu mojego posta była. Robiłem sobie jaja, nie raz z tego typu klejów korzystałem, zarówno w autach jak i w pracy, przy lokomotywach - nigdy problemów nie miałem, nawet gdy się nieco do cylindrów dostawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Witam ponownie Panowie mam znowu pytanie. Ogarnąłem układ chłodzenia u siebie po montażu turbo i pozwoliłem się silnikowi na wolnych obrotach nagrzać do temperatury roboczej. Jak przygazuję trochę i odpuszczę gaz to w turbinie słychać dziwny szum/rzężenie - dźwięk podobny do uszkodzonych łożysk w alternatorze, do tego na wolnych obrotach słychać turbinę, taki jakby gwizd. To normalne, czy turbina się na złom nadaje? Smarowanie ma poprzez restryktor około 2mm. Nie nagrywałem pracy turbiny bo i tak by tego dobrze słychać na nagraniu nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 Panowie, zabieram się za strojenie tego dziada i mam małą prośbę. Udostępnił by mi ktoś swoją mapę co bym miał już jakieś podstawy do strojenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 Dobra, przebrnąłem przez większość problemów, ale ponownie mam pytanie Mam w domu kilka takich elektro zaworów z cc 700 na aisan-ie: Jak nie jest podłączone zasilanie do tego zaworu to przepuszcza powietrze przez króciec z czarną nakładką i króciec biały, który na podanym przeze mnie zdjęciu wystaje do góry. Jak podłączę zasilanie to powietrze przepuszczane jest przez oba króćce białe. I tu pytanie, dało by się tego użyć jako EBC w jakiś sposób? Oczywiście jeszcze muszę zmierzyć oporność cewki, co bym nie upalił DET-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Dobra, przebrnąłem przez większość problemów, ale ponownie mam pytanie > Mam w domu kilka takich elektro zaworów z cc 700 na aisan-ie: > Jak nie jest podłączone zasilanie do tego zaworu to przepuszcza powietrze przez króciec z czarną > nakładką i króciec biały, który na podanym przeze mnie zdjęciu wystaje do góry. > Jak podłączę zasilanie to powietrze przepuszczane jest przez oba króćce białe. > I tu pytanie, dało by się tego użyć jako EBC w jakiś sposób? > Oczywiście jeszcze muszę zmierzyć oporność cewki, co bym nie upalił DET-a Jak chodzi o logikę działania, to jest to to co potrzebujesz, pytanie tylko nie czy DET wytrzyma (choć też trzeba sprawdzić), ale czy sam zawór jest przystosowany do pracy z częstotliwościami i obciążeniem wymaganym do operowania EBC Do czego ten zawór służy w aisanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Jak chodzi o logikę działania, to jest to to co potrzebujesz, pytanie tylko nie czy DET wytrzyma > (choć też trzeba sprawdzić), ale czy sam zawór jest przystosowany do pracy z częstotliwościami > i obciążeniem wymaganym do operowania EBC Do czego ten zawór służy w aisanie? Do czego konkretnie ten zawór służy to nie wiem. Też w sumie podciśnieniem steruje ale nie wiem jak dokładnie. Nigdy nie zastanawiałem się nad tą kwestią, bo zawsze wywalałem ludziom Aisan-y i zakładałem inne gaźniki Musze poszukać w księdze do cc, pewnie tam to opisane jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 Witam. mam takie pytanie odnosnie: Uturbiał juz ktos z was 1.4 16v? Jaka turbine najlepiej wybrac do soft turbo? kopułka na przepustnice raczej odpada? Jakie wtryski najlepiej wsadzic i z czego w tym silniku przy uturbieniu zeby byly 4 wtrski bez dodatkowych ogolnie chce zeby pompowalo max 1 bar pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Witam. mam takie pytanie odnosnie: > Uturbiał juz ktos z was 1.4 16v? > Jaka turbine najlepiej wybrac do soft turbo? > kopułka na przepustnice raczej odpada? > Jakie wtryski najlepiej wsadzic i z czego w tym silniku przy uturbieniu > zeby byly 4 wtrski bez dodatkowych > ogolnie chce zeby pompowalo max 1 bar > pzdr Jak chcesz max 1 bar to zakladaj turbo vl36 i wtryski z t-jeta IC Marea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Jak chcesz max 1 bar to zakladaj turbo vl36 i wtryski z t-jeta IC Marea A kolektor wydechowy z T-Jet do 1.4 16v pasoje? jest to ten sam blok cz trzeba bd spawac? a jak sie ma sprawa komputera? na kompie z 1.2 16v pojdzie czy jakis remap??? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > A kolektor wydechowy z T-Jet do 1.4 16v pasoje? jest to ten sam blok cz trzeba bd spawac? > a jak sie ma sprawa komputera? > na kompie z 1.2 16v pojdzie czy jakis remap??? > pzdr seria kol z t-jeta podejdzie i do tego swinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > seria kol z t-jeta podejdzie i do tego swinie podejrzewam ze kolektor ssacy z T-Jeta trzeba zasadzic bo na kolektorze z 1.2 nie pociagnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EmilSTo Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Powoli zacząłem zbierac graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W zwazku z tym mam kilka pytań : 1. Czy jest ktoś w stanie podac mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 2. Czy turbina TD04 11g będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce zeby wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? 3. Czy średnia zewnetrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarttiniK Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Jestem własnie przed włożeniem turbo do swojego cc. Póki co wpadło do niego 1,2 8v i zastanawiam sie nad wyborem turbawki. Jeśli możecie to podpowiedzcie od czego najlepiej podpasuje tak zeby było mozliwie bez wiekszych komplikacji. Mam turbo z PGT vl7 ale jest troche popekana strona goraca, a drugiej nie idzie dostać. Z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Szybkie pytanie dla osób które przerobiły temat, ile boostu przyjmie nieodprężone 1.1 tak żeby się od razu nie rozsypało ? Pewnie gdzieś jest wyskrobane, ale za dużo stron do przejrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Z tego co pamiętam jeden z użytkowników miał 1.1 16V ze stopniem sprężania ok. 11 czyli nawet więcej niż ma seria 1.1, ładowali tam 1.0 bar i chodziło to. Ahamay chyba budował ten silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Najbezpieczniejsza granica na całkowitej serii to 0.5 Na 0.7 czy 0.9 jakiś czas też by dało radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 16 Maja 2015 Udostępnij Napisano 16 Maja 2015 To coś już wiem, podlejemy, osłuchamy, dmuchniemy tak żeby jechało, a jak będzie mało to będziemy ustalać 'granicę', właściciel uświadomiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 Koledzy, jak poprawnie ustawić boost control w decie, na zaworek N75? Jakie poprawne wartości wpisać? z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Koledzy, jak poprawnie ustawić boost control w decie, na zaworek N75? Jakie poprawne wartości > wpisać? > z góry dziękuje Jeżeli chodzi o duty cycles do sterowania zaworem to jest to niestety bardzo indywidualna sprawa każdego setupu, więc będziesz musiał metodą prób i błędów. A jak chodzi o częstotliwości zaworu i PID, to na pewno ktoś się odezwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 a z Duty Cycles miedzy jakie wartosci celować? niestety na razie nikt nie pisze ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > a z Duty Cycles miedzy jakie wartosci celować? niestety na razie nikt nie pisze ;P Masz tu moje, DC względem docelowego ciśnienia w kPa i obrotów. To nie jest z DETa i dla zaworu MAC a nie N75, do WG który się otwiera przy ca. 0.7 barze. Zawór jest podłączony tak, że 0 DC puszcza ciśnienie z dolotu w atmosferę, gruszka WG jest odciąta. Przy 100 DC wyszystko z dolotu idzie w gruszkę (są setupy, gdzie jest na odwrót). EDIT: częstotliwość zaworu mam ustawioną na 30 Hz, to chyba powinno dla większości zaworów dobrze działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Najbezpieczniejsza granica na całkowitej serii to 0.5 Na 0.7 czy 0.9 jakiś czas też by dało radę 0,8 bara już jakiś czas jeździ Zapieprza aż miło, nic się na razie nie wysypuje, niedługo zobaczymy ile więcej się da albo nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Panowie, nie chce mi się razem mi przekopywać wątku: pompa paliwa od P75 (zakładam, że ori, ale nie wiem na 100%) do ilu kucy pociągnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Panowie, nie chce mi się razem mi przekopywać wątku: pompa paliwa od P75 (zakładam, że ori, ale nie > wiem na 100%) do ilu kucy pociągnie? pompa od seicento 1.1mpi obsługiwała około 105-110 koni w pandzie, a tamta od 75 to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > pompa od seicento 1.1mpi obsługiwała około 105-110 koni w pandzie, a tamta od 75 to nie wiem Już gdzieś wyczytałem, że powinna mieć wydajność około 2 l/min, co do wtrysków 265 wystarcza z (prawie podwójną) górką (a o to mi się tutaj rozchodziło). Ze zgrubnych wyliczeń powinna styknąć do ponad 200 koni. Przy założeniu, że te 2 l/m to prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Już gdzieś wyczytałem, że powinna mieć wydajność około 2 l/min, co do wtrysków 265 wystarcza z > (prawie podwójną) górką (a o to mi się tutaj rozchodziło). Ze zgrubnych wyliczeń powinna > styknąć do ponad 200 koni. Przy założeniu, że te 2 l/m to prawda trzeba to jakoś sprawdzić, kupić miarkę i włączyć pompę przez minutę czasu żeby sie do niej lało paliwo https://spplthumb.blob.core.windows.net/...e-102608717.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 Witam. mam takie pytanie odnosnie: Uturbiał juz ktos z was 1.4 16v? Jaka turbine najlepiej wybrac do soft turbo? kopułka na przepustnice raczej odpada? Jakie wtryski najlepiej wsadzic i z czego w tym silniku przy uturbieniu zeby byly 4 wtrski bez dodatkowych ogolnie chce zeby pompowalo max 1 bar pzdr mi sie zdazylo i jezdzi fajnie na 1.1b 2 mm odprezenia wtryski 320 i turbo wilkosci gt22. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 Szybkie pytanie dla osób które przerobiły temat, ile boostu przyjmie nieodprężone 1.1 tak żeby się od razu nie rozsypało ? Pewnie gdzieś jest wyskrobane, ale za dużo stron do przejrzenia mocno doprezone 1.1 trzymało 1,1 bara MarekSC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Pany napewno się powtarzam ale nie mogę nigdzie znaleść jakie sprzęgło kupić do 1.2 16v T coś kiedyś słyszałem że od stilo ale czy prawda ?Fajnie jak by ktoś podał nr fabryczny bedzie łatwiej znaleść aha i czy muszę zmnieniać docisk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Pany napewno się powtarzam ale nie mogę nigdzie znaleść jakie sprzęgło kupić do 1.2 16v T coś kiedyś słyszałem że od stilo ale czy prawda ?Fajnie jak by ktoś podał nr fabryczny bedzie łatwiej znaleść aha i czy muszę zmnieniać docisk ?Jeśli chcesz założyć sprzęgło 200mm, to musisz wymienić koło zamachowe na takie od 1,4 16v (bez dwumasy), a polecane sprzegło pod ten zamach to valeo VAL826521.U mnie narazie seryjne 1,2 16v wytrzymuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 a jakie konie ? i moment ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 a jakie konie ? i moment ?? Nie mierzone, póki co doładowanie 0,9 wytrzymuje, a bywało chwilami 1,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 4 Października 2015 Udostępnij Napisano 4 Października 2015 siemanko. Chodzi mi o T-jeta Jakie moce wytrzymuje fabryczny słupek? Chodziło by o maksymalną moc z którą można by się poruszać na co dzień i nie martwić się o kaaabum. Oraz max bez zbytniego martwienia się o długość życia silnika. Czytałem o tym seju 490ps jest opisana grubo obrobiona głowica i wymiana głównych śrub ale nic nie pisali o wymianie korby czy tłoków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Października 2015 Udostępnij Napisano 4 Października 2015 siemanko. Chodzi mi o T-jeta Jakie moce wytrzymuje fabryczny słupek? Chodziło by o maksymalną moc z którą można by się poruszać na co dzień i nie martwić się o kaaabum. Oraz max bez zbytniego martwienia się o długość życia silnika. Czytałem o tym seju 490ps jest opisana grubo obrobiona głowica i wymiana głównych śrub ale nic nie pisali o wymianie korby czy tłoków. a doczytales na jakim paliwie jezdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Cześć. Mam pytanko o EBC, czy zwykły zawór n75 z 1.9 TDI będzie współpracował z det-em III ? Czy muszę szukać z 1.8T , czy wogóle idę nie tą drogą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 Panowie mam pytanie. Czy ktoś stosował wentylator do chłodzenia IC ?? Bo kupiłem IC z omegi 2.5 wraz z wentylatorem. Teraz zastanawiam się czy go wywalić czy zostawić. Ogólnie sterowany byłby przez DET i dodatkowy czujnik temperatury. Ale czy to ma sens ?? W czasie jazdy IC jest chłodzony przez pęd powietrza. Czy w czasie postoju temperatura w dolocie mocno wzrasta ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 Jak dołożysz jeszcze do tego spryskiwanie wodą to do krótkich startów może się nieźle sprawdzić. Ale wtedy to raczej całość włączana manualnie.Tylko i wyłącznie przy docelowej potrzebie. Widziałem jak znajomi montowali chłodzenie z dodatkowym zbiornikiem na suchy lód. Ale nie pamiętam czy był tam jeszcze wentylator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Panowie mam pytanie. Czy ktoś stosował wentylator do chłodzenia IC ?? Bo kupiłem IC z omegi 2.5 wraz z wentylatorem. Teraz zastanawiam się czy go wywalić czy zostawić. Ogólnie sterowany byłby przez DET i dodatkowy czujnik temperatury. Ale czy to ma sens ?? W czasie jazdy IC jest chłodzony przez pęd powietrza. Czy w czasie postoju temperatura w dolocie mocno wzrasta ?? Ja mialem spala na IC od omegi. Byl on polaczony rownolegle z wentylatorem chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Panowie mam pytanie. Mam cały wydech wyspawany na fi55. Na końcu tłumik z vw trannsportera który kiedyś tutaj polecał Szary. Jest on niestety dość głośny. Wraz z wiekiem zaczyna mnie denerwować smród spalin. Wpierw pomyślałem, aby kupić coś podobnego do tego: http://allegro.pl/katalizator-sportowy-honda-opel-ford-vw-i5822535040.html oczywiście po odpowiednim dostosowaniu wejścia i wyjścia. Mam w garażu parę katalizatorów z 1.1 i czy ten kat się nada ?? Oczywiście montaż będzie po odpowiednim powiększeniu otworów montażowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Mam prośbę :D Kiedyś jakieś dwie dobre dusze udostępniły mi swoje projekty do ecumastera. Chodzi mi dokładnie o program w trybie FIT. Chciałbym mieć jakąś bazę do roboty, aby nie bawić się w ustawianie czujników itp. Czy ktoś podzieli się znów ? Niestety ostatnio na laptopie wsiąkło mi wszystko i nic nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Mam prośbę :D Kiedyś jakieś dwie dobre dusze udostępniły mi swoje projekty do ecumastera. Chodzi mi dokładnie o program w trybie FIT. Chciałbym mieć jakąś bazę do roboty, aby nie bawić się w ustawianie czujników itp. Czy ktoś podzieli się znów ? Niestety ostatnio na laptopie wsiąkło mi wszystko i nic nie mam mogę ci podeslac na maila. podaj na pw aby mi nie umknelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2016 Witam wszystkich, Na wstępie wspomnę, że zaczynam remont seicento i chciałbym, aby odżyło troszkę żwawsze. Jestem na etapie kompletowania gratów pod 1,2 8v turbo i w związku z tym bardzo prosiłbym o rysunki CAD płyty odprężającej oraz o rysunek flanszy kolektora wydechowego, oczywiście o ile jest taka możliwość, no i o poradę czy flanszę ciąć z 304 czy z st3 czy czegoś innego. Pozdrawiam i pewnie jeszcze nie raz będę o coś pytał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2016 Siema Jako że za tydzień zaczynam budowę turbo 1.2 16v mam pytanie. -robić coś z głowicą i z blokiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.