Skocz do zawartości

Today Tomorrow Toyota...


Michal_O

Rekomendowane odpowiedzi

> Więc nie Jen?

> Kiepski design? Niska jakość?

Prędzej, szczególnie na zachodzie EU, gdzie ludzie patrzą bardziej niz u nas na design (a ten wiadomo jak jest biglaugh.gif), u nas dalej jeszcze leci na opiniach + dobrze sie sprzedaja jako auta flotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Więc nie Jen?

> Kiepski design? Niska jakość?

dlaczego nie kupilem topowego Aurisa 1.6 z blisko 20-procentowym rabatem (wliczajac extrasy!)? bo ten uznany producent, Toyota, pakuje go**o zamiast skrzyni biegow (MultiMode), wiedzac o tym od swoich klientow... do jazdy testowej w ogole nie doszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Większość oferowane w PL oraz w EU modele są produkowane w Europie.

> 1. Aygo = Czechy.

BZDURA, na Slowacji ....

> 2. Yaris = Francja.

to sie zgadza

> 3. Corolla = Turcja.

BZDURA, tylko VERSO jest z Turcji, COROLLE pochodza z JAPONII i RPA, do kwietnia byly WYLACZNIE z JAPONII ....

> 4. Avensis = Anglia.

to sie zgadza ....

jeszcze AURIS - Anglia clown.gif

zamiast robic z siebie miszcza od TOYOTY - podciagnij wiedze ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BZDURA, na Slowacji ....

> to sie zgadza

> BZDURA, tylko VERSO jest z Turcji, COROLLE pochodza z JAPONII i RPA,

> do kwietnia byly WYLACZNIE z JAPONII ....

> to sie zgadza ....

> jeszcze AURIS - Anglia

> zamiast robic z siebie miszcza od TOYOTY - podciagnij wiedze

No to podciągamy wiedzę.

1. Geografia Europy = http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Aygo

Miasto KOLIN jest z Czechach.

2. Corolla = http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla

Obecna wersja już nie pochodzi z Turcji. Ale poprzednie - Tak.

3. Auris = Turcja fabryka w Adapazari oraz równolegle w UK oczywiście w Burnaston.

281580778-TMC.JPG

post-4690-14352498199922_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest wątek o Toyocie to pozwolę sobie podrzucić taką ciekawostkę: klik zlosnik.gif

Prawnicy Toyoty zażądali od pewnej strony internetowej usunięcia wszystkich udostępnianych przez stronę tapet pokazujących Toyotę, Sciona lub Lexusa, nawet wtedy kiedy prawa autorskie do tapet należą do innych osób screwy.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to podciągamy wiedzę.

> 1. Geografia Europy = http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Aygo

> Miasto KOLIN jest z Czechach.

do tego bledu sie przyznalem ....

> 2. Corolla = http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla

> Obecna wersja już nie pochodzi z Turcji. Ale poprzednie - Tak.

podejrzewam ze poprzedniej wersji juz w salonach sie nie sprzedaje, wiec mowimy TYLKO o E15, czyli NIE TURCJA 270751858-jezyk.gifzlosnik.gif

> 3. Auris = Turcja fabryka w Adapazari oraz równolegle w UK oczywiście

> w Burnaston.

dodajmy ze 3D zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> O gustach nie dyskutuję...

> P.S.

> Dziś w prasie motoryzacyjnej, widziałem prównanie 2 samochodów z

> segmentu (D ???).

> Nic w tym dziwnego, ale:

> #1 = Avensis.

> #2 - UWAGA OCTAVIA.

> Pracuję w Automotive od 8 lat i z takim prównaniem spotykam się po

> raz pierwszy...

Właśnie kupiłem Avensisa, 2004 rok, D4d, 116 KM. Mam nadzieję, że będzie się sprawował smile.gif

A gdzie dokłądniej w automotive pracujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Polska w tej dziedzinie nareszcie nie odbiega od światowych

> standardów.

> Za 2007 rok nr I =

> W/g JD Power Toyota utrzyma I miejsce na świecie oraz tendencję

> wzrostową sprzedaży swoich samochodów co najmniej do 2014 roku.

> Cóż, tym razem reklama nie kłamie:

> Today Tomorrow Toyota...

No ale z czego sie tu cieszyc?

Masz udziały w tej firmie?

Czy chcesz zeby wszystkie jezdzace samochody w Polsce były Toyotami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "(...)Na pozycji lidera rynku umocniła się Toyota z wynikiem na

> koniec września 26 959 aut, o 5,9% większym niż rok wcześniej.

Nic nie ma za darmo.

Niestety (z pktu widzenia szarego pożeracza oktanów), liderzy rynku bazują na sprzedaży flotowej.

Co to oznacza ?

To, że skończy się to za jakiś czas smutniasto, bo rynek wtórny zostanie zalany autami poflotowymi (nielubianymi przez osoby fizyczne, nie zawsze słusznie) i będzie jazda jak ze sprzedażą używanego reno albo fokusa.

Już teraz niektóre firmy CFM oferują wynajem Renault/Foki TYLKO dobrym klientom, którzy uprą się jak dzikie osły i zazwyczaj na mocno zniechęcających warunkach.

Przełoży się to niestety na spadek wartości rezydualnej, czyli po prostu spadek cen aut używanych i problemy ze zbywalnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z sukcesu TMC.

> Tak.

> Tak.

Powiem tak - nie wiem czy jesteś kolesiem, który oglądając reklamę Toyoty dostaje orgazmu, ponieważ zainwestował 5 lat życia w samochód - natomiast jak widzę takie wypowiedzi to przypominają mi się te wszystkie reklamy zajebiaszczych proszków do prania, w których normalnie nie trzeba pralki, żeby plamy zeszły. Normalnie today tomorrow day after toomorow and day after day after day after day after toomorow toyota...

Przepraszam, że mnie poniosło, ale normalnie today jestem tomorrow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> le mówisz o kompleksach posiadaczy fiatów czy tych co mają napisać że

> fiat to g. ? Bo IMHO dotyczy tych co piszą takie teksty,

> dowartościowując się nimi.

Słuchaj.

Koń jaki jest, (teoretycznie) każdy widzi.

Tyle, że w PL wciąż samochód dla wielu ludzi jest przedłużaczem - stąd popularność "paździerzy włóknistych", bo to jednak "faaałwej, paaanie, ftedeiku, rozumisz, PRESTIŻ!" i pogarda połączona z poczuciem bezgranicznej wyższości wobec "low-endowych" marek, jak chociażby dacia, czy inna tata.

A z drugiej strony - posiadacze low-endów i innych "gorszych" marek strrrrrasznie nerwowo reagują na wszelką krytykę, stawiając ją na równi z krytyką ich własnej osoby.

Problem na tym polega, że to podskakiwanie i plucie się (przykładowo) fiaciarzy bardziej się w oczy rzuca i głupiej wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słuchaj.

> Koń jaki jest, (teoretycznie) każdy widzi.

> Tyle, że w PL wciąż samochód dla wielu ludzi jest przedłużaczem -

> stąd popularność "paździerzy włóknistych", bo to jednak

> "faaałwej, paaanie, ftedeiku, rozumisz, PRESTIŻ!" i pogarda

> połączona z poczuciem bezgranicznej wyższości wobec

> "low-endowych" marek, jak chociażby dacia, czy inna tata.

> A z drugiej strony - posiadacze low-endów i innych "gorszych" marek

> strrrrrasznie nerwowo reagują na wszelką krytykę, stawiając ją

> na równi z krytyką ich własnej osoby.

> Problem na tym polega, że to podskakiwanie i plucie się (przykładowo)

> fiaciarzy bardziej się w oczy rzuca i głupiej wygląda.

IMHO każdy ma prawo do obrony swojej decyzji, a wypisywanie takich textów ze wszystkie low-endowe fury i "gorsze" marki do shit zalatuje buractwem i właśnie przedłużaniem swojego penisa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Europa w październiku za SAMAR

Volkswagen Golf utrzymał w październiku prymat jako najchętniej kupowany samochód na europejskim rynku nowych aut. Analitycy zwracają uwagę na coraz trudniejszą koniunkturę w branży, co przekłada się na spadek wolumenu sprzedaży o prawie 15%.

Najpopularniejsze marki rynku europejskiego w październiku:

- Volkswagen: 131 081 (-6,5%)

- Ford: 92 503 (-7,8%)

- Renault: 83 870 (-22,5%)

- Opel/Vauxhall: 76 716 (-23,7%)

- Peugeot: 74 490 (-19,5%)

- Fiat: 73 479 (-8,9%)

- Citroen: 69 462 (-13,4%)

- Audi: 57 189 (+2,3%)

- BMW: 57 093 (-7,8%)

- Mercedes-Benz: 56 135 (-10,3%)

Najpopularniejsze marki rynku europejskiego w okresie styczeń-październik:

- Volkswagen: 1 324 838 (-2,7%)

- Ford: 1 057 059 (-4,1%)

- Opel/Vauxhall: 992 043 (-12,5%)

- Renault: 950 305 (-5,3%)

- Peugeot: 868 000 (-7,6%)

- Fiat: 824 198 (+0,3%)

- Citroen: 739 096 (-8,1%)

- Mercedes-Benz: 596 980 (-3,9%)

- BMW: 585 691 (-0,0%)

- Audi: 561 908 (-0,1%)

Najpopularniejsze modele rynku europejskiego w październiku:

- Volkswagen Golf: 37 040 (-11,8%)

- Peugeot 207: 28 296 (-28,0%)

- Ford Focus: 26 850 (-8,1%)

- Renault Clio: 25 995 (-16,6%)

- Ford Fiesta: 25 583 (+2,0%)

- Opel/Vauxhall Corsa: 24 454 (-23,0%)

- Volkswagen Polo: 23 705 (-5,2%)

- Audi A4/S4/RS4: 23 629 (+45,2%)

- Volkswagen Passat: 22 669 (-8,2%)

- BMW Serii 3: 21 186 (-5,1%)

Najpopularniejsze modele rynku europejskiego w okresie styczeń-październik:

- Volkswagen Golf: 395 011 (+8,7%)

- Peugeot 207: 358 729 (-4,7%)

- Ford Focus: 321 109 (-8,2%)

- Opel/Vauxhall Corsa: 313 423 (-8,6%)

- Renault Clio: 297 709 (-8,9%)

- Ford Fiesta: 279 924 (-8,9%)

- Volkswagen Polo: 236 154 (-4,2%)

- Audi A4/S4/RS4: 219 499 (+15,3%)

- BMW Serii 3: 218 656 (-13,6%)

- Volkswagen Passat: 214 494 (-15,9%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego najwiekszy "giewałt" podnoszą fiatowcy ?

Nie mam już fiata i nie zanosi się, że będę miał. To pierwsze primo. A drugie primo - nie podnoszę "gniewałtu" tylko wyśmiewam chodzącą i piszącą reklamówkę Toyoty niczym plastykowy Ken prosto z reklamy TV. waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widocznie my nie mieszkamy w europie

Skoro Toyota u nas na pierwszym miejscu blizej nam do Bangladeszu i tym podobnych zlosnik.gif. Do krajow w ktorych auto jest czyms normalnym, a nie jednym ze sposobow na pokazanie, dowartosciowanie sie jeszcze nam sporo frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze tak było.

> Albo napisz że fiat jest tanią, goofnianą marką i zobaczysz, jak się

> pluć będą fiaciarze...

> Ot, polskie kompleksy...

Jesli chodzi o mnie to zapewniam cie ze nie mam kompleksow i zawsze smieje sie z ludzi ktorzy uwazaja ze posiadanie takiego a nie innego samochodu to powod do kompleksu. A śmiech ten wynika z tego ze wg mmnie jedyną wartosć jaką sobą reprezentuja ludzie o tego typu poglądach to jest ich samochód własnie.

No cóz niskie poczucie wartosci własnej mozna probowac leczyc u psychologa Panowie- nie tylko kupujac samochod, który dla inncyh jest czesto w ogole niezauwazalny smile.gif

Zycze udanych zakupow Toyot i innych dowartoścująch marek hehe.gifoink.gif.

P.S i powiedzialbym raczej ze chodzi tu o polska mentalnosc wywyższania się tym co się ma niz o kompleksy. Smiesznie to i zabawne. No ale bawcie sie jak chcecie w tego typu gierki - lubie sie smiac 270751858-jezyk.gif

Acha, w zwiazku z duza bezawaryjnoscia Toyot zastanawiam sie kiedy ta firma zlikwiduje swoje serwisy autoryzowane. Przeciez to musi im sie wogle nieoplacać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.