marcin1984 Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 A co w przypadku jak świece jedna jest bardziej zużyta? Wymieniać komplet czy regulować odstęp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 > A co w przypadku jak świece jedna jest bardziej zużyta? Wymieniać komplet czy regulować odstęp? Oczywiście ze wymienić komplet i zdiagnozować większe zużycie na jednym cylindrze. Regulacja przerwy w czasie pracy świecy jest sztucznym przedłużaniem jej żywota co może doprowadzić do uszkodzenia świecy (np peknięcie ceramiki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 Pozwólcie, że zapytam. Zapragnąłem wymiany świec i się okazało że łajzy jedne mi dali nie te świece co trzeba Otóż do silnika Z16XEP dali mi z NGK zamiast ZFR5F-11 jednoelektrodowe, takie do silnika X16XEL czyli BKR5EK dwuelektrodowe. Ponieważ rozdłubałem już to i nie chciało mi się składać bez wymiany założyłem te. Silnik działa, ale czy mogę jeździć na tych czy trzasnąć w łeb wydającego w sklepie i zmieniać na właściwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 Witam, Przeglądałem ksiązkę serwisową i wynika z niej że świece nie były jeszcze wymieniane, obecny przebieg 106kkm rocznik 2007, co ile w takim razie wymienia się w tym silniku świece? Jakie świece polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 Co 60kkm. Beru, Denso, GM (to jest Bosch), NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 > Co 60kkm. > Beru, Denso, GM (to jest Bosch), NGK. Czyżby w takim razie serwis zapomniał wymienic przy 60kkm Kolejna wymiana więc powinna byc przy 120kkm... Modele świec ok. a jakie konkretnie typy (nazwa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 Denso: KJ16CR-L11 IK16 - Iridium Power VK16 - Iridium Tough Beru: 14 FR-8 LU2 NGK: ZFR5F-11 GM: FQR8LE2 - nr kat 12 14 031 Bosch (to samo co OEM): 0 242 229 699 (FQR8LEU2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 każdy sklep moto sprzeda ci wg katalogu producenta świec powiedz tylko jaką markę chcesz, ją kupiłem ngk według katalogu zwykle jedno elektrodowe poprzedni mechanik przekombinowal i wsadził jakieś dwu elektrodowe i auto jechało jakbym mu jeden gar zabrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > Denso: > KJ16CR-L11 > IK16 - Iridium Power > VK16 - Iridium Tough > Beru: > 14 FR-8 LU2 > NGK: > ZFR5F-11 > GM: > FQR8LE2 - nr kat 12 14 031 > Bosch (to samo co OEM): > 0 242 229 699 (FQR8LEU2) Dzięki ! Zostanę przy oryginałach Dobrze świadczy o nich jednak to że mają już od nowości (na jednym komplecie) przejechane 106kkm a żadnych niepokojących objawów nie wykazują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Ja wybiorę raczej Denso lub Beru, pierwsze na liczniku mam 61kkm, więc wymieniam na dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > Dzięki ! > Zostanę przy oryginałach Dobrze świadczy o nich jednak to że mają już od nowości (na jednym > komplecie) przejechane 106kkm... ile?? jesteś na świetnej drodze by wykończyć cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > jesteś na świetnej drodze by wykończyć cewki Bo...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matia Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Witam Mój astrolot ma silnik X16SZ a orginalnie był X16SZR, więc nurtuje mnie pytanie, czy świece zapłonowe powinny być jak dla X16SZ czy jak dla X16SZR Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > ile?? jesteś na świetnej drodze by wykończyć cewki Dlaczego? Jak już pisałem nic niepokojącego się nie dzieje (pali na dotyk, dynamizm z jazdy ok.) Samochód cały czas był serwisowany tzn. do 96kkm, więc dlaczego serwis świec nie wymienił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > Bo...? świeca zużywa się i odstep między elektrodami rośnie. W związku z tym potrzebne jest coraz większe napięcie do przeskoku iskry. A to wykańcza cewkę i przewody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > Dlaczego? Jak już pisałem nic niepokojącego się nie dzieje (pali na dotyk, dynamizm z jazdy ok.) Patrz mój post poniżej. Nie musi się cewce cos stać ale szansa jest dużo większa > Samochód cały czas był serwisowany tzn. do 96kkm, więc dlaczego serwis świec nie wymienił? tego nie wiem, zapytaj serwis. A jesteś pewien że nie było wymiany śiwec? Aż mi się nie chce wierzyć by ASO tego nie zrobiło zgodnie z zaleceniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > Witam > Mój astrolot ma silnik X16SZ a orginalnie był X16SZR, więc nurtuje mnie pytanie, czy świece > zapłonowe powinny być jak dla X16SZ czy jak dla X16SZR > Pozdrawiam Świece są do silnika więc do tego jaki masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Moje świece po 100-120 tyś km przebiegu miały fabryczny odstęp. Gdyby odstęp wzrósł do 2-3mm to faktycznie, przy przyspieszaniu, cewka miałaby gorzej. W normalnej eksploatacji to przewody cierpią bardziej, a w twinportach ich nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > Patrz mój post poniżej. Nie musi się cewce cos stać ale szansa jest dużo większa > tego nie wiem, zapytaj serwis. A jesteś pewien że nie było wymiany śiwec? Aż mi się nie chce > wierzyć by ASO tego nie zrobiło zgodnie z zaleceniami Wywnioskowałem na podstawie wpisów w książce serwisowej, bezpośrednio w ASO nie pytałem samochodu nie mam od nowości kupiłem w tamtym roku, tak czy siak i tak przy 120kkm trzeba będzie wymienic i parę innych rzeczy zapewne też... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > Moje świece po 100-120 tyś km przebiegu miały fabryczny odstęp. Gdyby odstęp wzrósł do 2-3mm to o tyle to nie wzrosnie jak fabrycznie jest ponizej 1mm. Sorry ale nie uwierzę ze zwykle swiece po takim przebiegu maja wyjściową przerwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2012 Ja w przypływie nadgorliwości wymieniłem stare ponadpękane Beru na Janmory te z WIRE WOUND ODS222 i ... nic silnik pracuje tak samo (czyli dobrze). Do tego świece NGK dwuelektrodowe. Janmory mają gówniane fajki takie miękkie błe.. Ogólnie nie ma co porównywać. wyciągając przewody świecowe (janmora) miałem wrażenie że się zaraz urwą przez ukręcenie. Natomiast w największe mrozy deszcze itp nie było z nimi problemów. Kable przed montażem zakonserwowałem olejem silkonowym a styki specjalnym preparatem. Janmor ma jeszcze model ODM222 niby taki jak oryginał.. Ale u mnie Beru były.... ferrytowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 Witam. Jak najprościej i najskuteczniej zdiagnozować który element układu zapłonowego jest uszkodzony ? Silnik to C16SE. Od jakichś 2 lat mam problem z silnikiem dokładnie chodzi o to że chodzi sobie spokojnie i nagle zatrzęsie nim. Teraz trzęsie nim regularnie ale nie cały czas (nie przy każdym obrocie wału). Ostatnio mechanik powiedział że to prawdopodobnie zapłon. Tylko jak zdiagnozować że to na pewno cewka ? xD Stawiam na nią ponieważ przez te 2 lata udało mi się kilka kabli i świec wymienić. A sonda pewnie dawałaby inne objawy... Ewentualnie czy uda mi się postawić trafniejszą diagnozę przy pomocy OpelScannera ? Jeśli tak to na co zwrócić uwagę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan_Melanz Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Witam, Przeczytałem naprawdę sporo z tego działu i mam jednak dylemat. Silnik: C14NZ, 04.1994, gaz drugiej generacji. Czas wymienić kable i świece. Co do świec przy gazie wnioskuję, że najlepiej: BOSCH WR7DC+ Kable: i tu mam problem, kupować jakieś z półki NGK za 200zł to dla mnie spory wydatek, tym bardziej, że kuny już zjadły mi dwa komplety (w tym właśnie NGK). Wprawdzie po zamontowaniu pod maską dwóch kostek z kibla, kuny przestały mnie nękać, to jednak boję się nadal ryzykować. Zakup jakiegoś urządzenia odstraszającego, jakoś mnie nie zachęca ze względu na $$$ - bo kostki wc dają rade :D Poza tym, aż taki wymagający nie jestem i najlepszych kabli nie muszę mieć. Robię rocznie jakieś 15kkm. Na co się skusić i czy świece ok? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michlp72 Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Jak nie chcesz przepłacać kup Janmory, u mnie się sprawdzają, a świece to pewnie każde dobre do tego silnika, ja używałem Iskry, NGK i potobnie czyli ok. Podobno jednak najlepsze są oryginały GM (nie używałem), ceny chyba podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 tu Czołem, temat bumerang mam problem z wyborem przewodów WN, a właściwie typu. Chcę Bosch Silicone Power i są 3 rodzaje do mojego silnika: 1. 0 986 357 063 2. 0 986 357 124 3. 0 986 357 226 Obecnie mam przewody z rurkami ochronnymi i sprężynką - ALE takich nie chcę - pozostaje zatem tylko nr 3, ale nie wiem czy one się różną końcówkami od strony DIS'a? Rurek ochronnych nad kolektorem nie mam, silnik to C16SE. Co byście wybrali??? P.S. przewody można podejrzeć tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Końcówki przy disie są takie same, co widać w katalogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Końcówki przy disie są takie same, co widać w katalogu. No właśnie tak mi się wydawało, ale chciałem się upewnić. Czyli tak naprawdę mogę kupić każdy z tych trzech kompletów i będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Możesz kupić pierwszy, lub drugi komplet i będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Możesz kupić pierwszy, lub drugi komplet i będzie ok. A trzeci? Ten bym najbardzej chciał - bo nie ma tych metalowych osłonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 Po coś te osłonki są. Bez nich musisz się liczyć z szybszą degradacją przewodów od żaru kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Po coś te osłonki są. Bez nich musisz się liczyć z szybszą degradacją przewodów od żaru kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Moze ktos podac numery katalogowe swiec i cewki do A16XER? Dodatkowe pytanie, oryginalna cewka montowana fabrycznie to byll Bosch, Delphi czy cos jeszcze innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Moze ktos podac numery katalogowe swiec i cewki do A16XER? > Dodatkowe pytanie, oryginalna cewka montowana fabrycznie to byll Bosch, Delphi czy cos jeszcze > innego? świeca: jeśli to ta MY2011 to 1214016 (made by Champion, wcale nie Bosch ) cewka 1208021, ZTCP Delphi ale głowy nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Witam, na balkonie leży mój stary alternator boscha 70A, zmieniałem go na używkę gdyż pojawił się problem z ładowaniem zaraz po uruchomieniu silnika, dopiero wkręcenie obrotów silnika na ok. 2000 rpm "uruchamiało" ładowanie. Po wymianie na używkę objawy minęły, ale teraz znów objawy się pojawiły. Akumulator jest w dobrym stanie, napięcie na kableku wzbudzającym pojawia się przy zapłonie takie samo jak na klemach. Chcę zregenerować swój stary altek, czytałem o diodzie (diodach) wzbudzenia - niech mi ktoś wytłumaczy: -gdzie one się znajdują? - czy te diody są zintegrowane z całym regulatorem napięcia? - na co zwrócić uwagę przy regeneracji alternatora? Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mireq Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 Czy ktos wie za co odpowiadaja poszczegolne kabelki z wtyczki wchodzacej do DISa lub posiada schemat? bede wdzieczny za informacje. Silnik Z16XE, mam na mysli ta wtyczke: http://obrazki.elektroda.net/41_1264714961.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 A - czarno-żółty - sterowanie cewki nr3 B - czarno-biały - sterowanie cewki nr2 C - czarno-czerwony - sterowanie cewki nr1 D - czarno-niebieski - sterowanie cewki nr4 E - brązowy - masa F - czarny - zasilanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Witam Z14XEP Jako że do cewki do tego silnika gumki łączące cewkę ze świecami nie występują jako część zamienna, może ktoś z was się orientuje czy podejdą z jakiejś innej cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Witajcie, jakie polecacie kable WN do X14NZ bo moje sa od nowosci 220kkm z LPG, ale tansze od NGK (koszt 200+PLN), kopulke + palec BERU znalazlem za ok 70zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Witajcie czy oryginalne kable wn bosha nie maja zadnego oznaczenia bosh tylko sam napis CHT-CORE TV-R-SUPPRESSION-E? Szukalem na googlach ale nic nie znalazlem, czy spotkal sie ktos z was z czyms takim. W zalaczniku zdjecie przewodu.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > Witajcie czy oryginalne kable wn bosha nie maja zadnego oznaczenia bosh tylko sam napis CHT-CORE > TV-R-SUPPRESSION-E? Szukalem na googlach ale nic nie znalazlem, czy spotkal sie ktos z was z > czyms takim. W zalaczniku zdjecie przewodu.? Kolego w moim C14NZ miałem takie same, może to orygnały jeszcze bo nie zmieniałem ich odkad kupiłem auto ale gdy nadszedł czas wymieniłem na NGK tylko że nie spasiło mi z jednym kablem od kopułki do cewki - tam były 2 rożne wielkości bolców - nie wiem czy taka cewka była od nowości bo ja mam z małym bolcem a przewód z kpl ma brube wejscie :/ więc jeżde z jednym nie wymienionym co do świec to miałem NGK, Bosch oraz GM i moje odczucie jes takie że GM najlepsze wytrzymały 60kk km później pękła ceramika obecnie mam Bosch WR7DC+ i nie narzekam ale zbliża się już czas wymiany i zapewne polecą GM Palec obecnie Beru a kopułka to Bosch na układzie zapłonowym nie warto oszczędzać niestety - takie moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Ano właśnie przyszła pora na wymiane świeczek w moim astrolocie i mam takowe zapytanie: Mam teraz Bosch WR7DC+ troche nalatane już są, nie czekając na objawy typu "coś się dzieje" zamierzam założyć świeczki GM (najlepsze moim zdaniem) ale mam wkręcane na klucz 21 (z aluminiowymi fajkami przewody WN - tak wiem lipne rozwiązanie lubią być przebicia heh, osłonek nie założe bo jak ) a czy moge założyć te co mają 2 elektrody? Miałem swego czasu przez kilka dni "pożyczone" i wydawało mi się że lpeiej to chodziło i jakoś nie śmiedziało tak spalinami Jej oznaczenie to FLR8LDCU czy ktoś to już przerabiał? Proszę o opinie w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Mam teraz Bosch... > zamierzam założyć świeczki GM (najlepsze moim zdaniem) A jak myślisz, kto je robi dla GM? > czy moge założyć te co mają 2 elektrody? Możesz >wydawało mi się że lpeiej to chodziło no, wydawało Ci się > Jej oznaczenie to FLR8LDCU czy ktoś to już przerabiał? Proszę o opinie w tym temacie. Ja przerabiałem. 100tyś km wytrzymują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > A jak myślisz, kto je robi dla GM? > Możesz > no, wydawało Ci się > Ja przerabiałem. 100tyś km wytrzymują. irydy jakies? jaja robisz czy na powaznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Mam - zdaje się - jakieś 380tyś przejechane i świece były wymieniane 3 razy. I to nie dlatego, że coś się działo. Mierzyłem przerwę przy demontażu i praktycznie zawsze było to ok. 1,1mm. No dobra, LDCu+, czyli z itrem, ale pierwszy komplet był bez plusa i był wymieniony razem z pierwszym rozrządem... po 105tyś . Tylko, że u mnie nie ma gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 Koledzy czy poda mi ktos jaki numer katalogowy jest kabli WN do astry classic 99r Gliwice 1.4 60KM X14NZ? Tuleje w glowicy, przewody sama guma. Znalazlem tutaj ze OP1204 i OP454 ale w katalogach NKG sa inne. Na stronie BERU nie znalazlem wcale. Ewentualnie moze ktos polecic jakis sklep internetowy gdzie moglbym zakupic NKG/BERU bo ciezko widze o nie. Znalazlem ze RC-OP1209 niby sa do X14NZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 NGK - RC-OP1209 Beru - ZEF 995 Opel - 16 12 607. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 > NGK - RC-OP1209 > Beru - ZEF 995 > Opel - 16 12 607. I bardzo dziekuje! A czy jakis sklep internetowy ktos moze polecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 > I bardzo dziekuje! A czy jakis sklep internetowy ktos moze polecic? krisb.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 nie wiem czy pytanie zadać tutaj... pacjent Astra F gliwicka, 1.4 8v 60KM, pojawił się problem, auto podczas przyspieszania jakby czasami przerywało, zmieniono swiece i bylo ok przez dluzszy czas. Wczoraj wykrecilem dwie swiece na krotszych kablach i sa mokre..., auto jakby czasami podczas przyspieszania przerywalo, dlatego zajrzalem do swiec... co to moze byc? Czemu sa mokre? macie jakies podejrzenia, moze ktos mial podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Zobacz w jakim stanie jest kopułka i palec. Czy nie ma śladów świadczących o przeskakiwaniu iskry pomiędzy wyjściami - wewnątrz i na zewnątrz. Czy przewody WN w miejscach mocowań nie są uszkodzone. Możesz spróbować potraktować wodą z atomizera przewody i kopułkę. Możesz też zrobić coś na kształt pędzelka z miedzianym włosiem (uziemionego do masy) i "głaskać" nim przewody i kopułkę. Wtedy łatwiej ujawni się każda nieciągłość w izolacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.