Skocz do zawartości

Autostrady, drogi ekspresowe - mapa!


Slawek_L

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wszyscy może wiedzą:

- w marcu 2009 (już oficjalnie) rusza budowa:

*A2 Świecko-Nowy Tomyśl yay.gif

*A1 Nowe Marzy-Toruń yay.gif

- w III kwartale 2009 ruszy budowa:

*A2 Stryków I - Konotopa, umowa jest finalizowana.

Oto mapa podzielona na czynne, w budowie, przetarg, majace decyzje środowiskową:

link do mapy

fot. Skyscrapercity.

wstawilem link do fotki, bo sama w sobie troche nieregulaminowa i rozwala wszystko. Ewentualnie, wstaw mniejsza - i tak wszystko bedzie widac. Lukaszeczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wszyscy może wiedzą:

> - w marcu 2009 (już oficjalnie) rusza budowa:

> *A2 Świecko-Nowy Tomyśl

> *A1 Nowe Marzy-Toruń

> - w III kwartale 2009 ruszy budowa:

> *A2 Stryków I - Konotopa, umowa jest finalizowana.

> Oto mapa podzielona na czynne, w budowie, przetarg, majace decyzje

> środowiskową:

> fot. Skyscrapercity.

a Warszawa nadal wyspa... Na Lublin nic, na Rzeszów podobnie, Gdańska jakoś średnio crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiadomo coś na temat tras ekspresowych w południowej części Wawy, sporo się o tym mówiło i jak to teraz stoi.

Mowa o tej co miała obok lotniska przechodzić i łączniku z ósemką i siódemką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wiadomo coś na temat tras ekspresowych w południowej części Wawy,

> sporo się o tym mówiło i jak to teraz stoi.

> Mowa o tej co miała obok lotniska przechodzić i łączniku z ósemką i

> siódemką.

A2 Stryków-Konotopa = trwa podpisywanie umowy z wykonawcą (budowa wiosna 2009)

S2 Konotopa-Opacz = oczekują na decyzję środowiskową

S2 Opacz-Puławska = oczekują na pozwolenie na budowę

S2 Puławska-Lubelska = wyleciała z harmonogramu do roku 2012

A2 Lubelska-Arynów = brak dokumentacji

A2 Arynów-Ryczołek (obw. Mińska Maz.) = oczekują na pozwolenie na budowę

S7 Opacz-Magdalenka = jest odpowałnie od decyzji środkowiskowej

S7 Magdalenka-Grójec = oczekują na decyzję środowiskową

S7 Płońsk-Warszawa = oczekują na decyzję środowiskową

S8 Konotopa-Powązkowska = budowa trwa

S8 Powązkowska-Marki = oczekują na pozwolenie na budowę

S8 Marki-Radzymin = brak dokumentacji

S17 Zakręt-Garwolin = opracowują dopiero dokumentację

Teraz powinno być jaśniej : spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> S2 Opacz-Puławska = oczekują na pozwolenie na budowę

Którędy będzie dok ładnie szła?

> S7 Magdalenka-Grójec = oczekują na decyzję środowiskową

Po jakiego decyzja skoro tam jest trasa i to w niezłym stanie?

Dobudować drogi lokalne, wiadukty i po zawodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Którędy będzie dok ładnie szła?

Tędy .

> Po jakiego decyzja skoro tam jest trasa i to w niezłym stanie?

> Dobudować drogi lokalne, wiadukty i po zawodach.

Bo to będzie przebudowa do drogi szybkiego ruchu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tędy .

hmm, nie zmienili nic, a podobno mieli.

jak przejdzie nad Al. Krakowską to powinna bliżej lotniska pójść, odsunęła by się o Raszyna, ale i tak tragedii nie ma.

> Bo to będzie przebudowa do drogi szybkiego ruchu...

Tak jak zrobili z obwodnica Grójca.

Ale w takim przypadku to wszelkie pozwolenia powinny byc szybciej wydawane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A2 Lubelska-Arynów = brak dokumentacji

> S8 Marki-Radzymin = brak dokumentacji

co to znaczy brak dokumentacj icon_eek.gif, droga jest planowana od dawna i nie ma dokumentacji ? chodzi tutaj o sama dokumentacje techniczna czy tez o wybor miejsca ktoredy ma przebiegac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to znaczy brak dokumentacj , droga jest planowana od dawna i nie

> ma dokumentacji ? chodzi tutaj o sama dokumentacje techniczna

> czy tez o wybor miejsca ktoredy ma przebiegac ?

brak upublicznionej dokumentacji prezentującej chociażby jej dokładny przebieg,

czyli czegoś większego niż 1:20 tyś. Brak też dokumentacji technicznej, urzędnicy

nie opracowania i żadnego wniosku o decyzję środkowiskową, czy też nawet lokalizacyjną.

Nic poza orientacyjną kreską na mapie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz powinno być jaśniej :

1. A jakies wiesci dotyczace Nowolazurowej w Warszawie masz moze?

2. Przetarg na skrzyzowanie Jerozolimskich z Lopuszanska /Kleszczowa rozpisali chyba w maju.

widomo juz kiedy rusza z robota i kto bedzie wykonawca?

icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. A jakies wiesci dotyczace Nowolazurowej w Warszawie masz moze?

nic nie wiem

> 2. Przetarg na skrzyzowanie Jerozolimskich z Lopuszanska /Kleszczowa

> rozpisali chyba w maju.

> widomo juz kiedy rusza z robota i kto bedzie wykonawca?

rusza w listopadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brak upublicznionej dokumentacji prezentującej chociażby jej dokładny

> przebieg,

> czyli czegoś większego niż 1:20 tyś. Brak też dokumentacji

troche to dziwne, bo ta A2 na wschod od Wawy jest planowana od dawna, jest takze uwzgledniona w miejscowych planach zagospodarowania, wraz z przejazdami, skrzyzowaniami i strefa uslugowa wokol niej, no ale pewnie nie ma zbiorczego dokumentu tongue.gif

> technicznej, urzędnicy

> nie opracowania i żadnego wniosku o decyzję środkowiskową, czy też

> nawet lokalizacyjną.

> Nic poza orientacyjną kreską na mapie...

dzieki za info ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odcinek A1 Z okolic Tczewa do Nowych Marz, ma już chyba położoną

> nawierzchnię na całej długości.

> Została im jeszcze "kosmetyka" w postaci poboczy itp. str

> Wkrótce powinni ten odcinek otworzyć.

do końca października ten odcinek będzie ukończony i otwarty.

i już niebawem do Grudziądza będę dojeżdżał w godzinę yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do końca października ten odcinek będzie ukończony i otwarty.

> i już niebawem do Grudziądza będę dojeżdżał w godzinę

jeśli źle trafisz to godzinkę to będziesz stał na bramkach wyjazdowych.. Bo oczywiście tam też będą tylko dwie bramki na końcu trasy, gdyż nie jest to docelowy koniec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeśli źle trafisz to godzinkę to będziesz stał na bramkach

> wyjazdowych.. Bo oczywiście tam też będą tylko dwie bramki na

> końcu trasy, gdyż nie jest to docelowy koniec...

oj bez przesady, na razie na szczęście nie zdarzyło mi się żebym stał na bramkach więcej jak 5 minut waytogo.gif

a nawet jeśli będę miał stać dłużej, to wolę jechać szeroką, bezpieczną równą drogą niż koleinami na DK1 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj bez przesady, na razie na szczęście nie zdarzyło mi się żebym stał

> na bramkach więcej jak 5 minut

> a nawet jeśli będę miał stać dłużej, to wolę jechać szeroką,

> bezpieczną równą drogą niż koleinami na DK1

ostatnio uciekałem z A1 na wcześniejszym zjeździe bo do bramek czekało się 45 minut.. Znajoma postała raz 1,5 godziny.. no ale to niestety szczyt sezonu urlopowego był..

A mogli postawić, nawet tymczasowo, dodatkowe bramki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio uciekałem z A1 na wcześniejszym zjeździe bo do bramek

> czekało się 45 minut.. Znajoma postała raz 1,5 godziny.. no ale

> to niestety szczyt sezonu urlopowego był..

> A mogli postawić, nawet tymczasowo, dodatkowe bramki...

Powinni postawic bramki nie co 30 km a co 15 (lub 10,550 m), rozladowaloby to tlok na A2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powinni postawic bramki nie co 30 km a co 15 (lub 10,550 m),

> rozladowaloby to tlok na A2

Ale tam nie ma bramek "przejazdowych" co ileś kilometrów, tylko "zjazdowe" na końcu jazdy autostradą. Od Gdańska do Grudziądza będzie się jechało bez zatrzymania po drodze. Dopiero na koniec zapłaci się za cąły przejechany odcinek (na podstawie biletu wziętego przy wjeździe).

Taki sam system jak we Włoszech na przykład.

Problem który tam jest to taki, że na końcu autostrady na drogę 22 są tylko 2 bramki (które będą wystarczające gdy będzie to jeden z kolejnych zjazdów a nie zjazd końcowy).

A teraz przez te dwie bramki muszą przejechać wszyscy jadący autostradą do końca i oczywiście nie wyrabiają one.

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale tam nie ma bramek "przejazdowych" co ileś kilometrów, tylko

> "zjazdowe" na końcu jazdy autostradą. Od Gdańska do Grudziądza

> będzie się jechało bez zatrzymania po drodze. Dopiero na koniec

> zapłaci się za cąły przejechany odcinek (na podstawie biletu

> wziętego przy wjeździe).

> Taki sam system jak we Włoszech na przykład.

> Problem który tam jest to taki, że na końcu autostrady na drogę 22 są

> tylko 2 bramki (które będą wystarczające gdy będzie to jeden z

> kolejnych zjazdów a nie zjazd końcowy).

> A teraz przez te dwie bramki muszą przejechać wszyscy jadący

> autostradą do końca i oczywiście nie wyrabiają one.

> Ł.

Uczepie się - bramki są 3 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uczepie się - bramki są 3

OK. Możliwe. Tym nie mniej "nieco" za mało.. (szczególnie biorąc pod uwagę że po drugiej stronie, przy typowych bramkach zjazdowych, kas jest 8 czy 9)

No ale zawsze można spytać się na radyjku jak tam zjazd i w razie czego ewakuować się przez Tczew...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pomiędzy końcem obecnej A2 a granicą województw to błąd edycyjny jest, czy GDDKiA uruchomi promy powietrzne dla aut? bo dziura jest grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do końca października ten odcinek będzie ukończony i otwarty.

> i już niebawem do Grudziądza będę dojeżdżał w godzinę

Otwarcie nastąpi już 15 października.

> Problem który tam jest to taki, że na końcu autostrady na drogę 22 są

> tylko 2 bramki (które będą wystarczające gdy będzie to jeden z

> kolejnych zjazdów a nie zjazd końcowy).

> A teraz przez te dwie bramki muszą przejechać wszyscy jadący

> autostradą do końca i oczywiście nie wyrabiają one.

W Swarożynie, jak już zauważył jfidelk, bramki zjazdowe są 3. W Nowych Marzach będzie ich 6, a więc dwukrotnie więcej. Na poparcie moich słów wrzucam fotkę (link). Fotka pochodzi z forum skyscrapercity.com.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Otwarcie nastąpi już 15 października.

> W Swarożynie, jak już zauważył jfidelk, bramki zjazdowe są 3. W

> Nowych Marzach będzie ich 6, a więc dwukrotnie więcej. Na

> poparcie moich słów wrzucam fotkę (link). Fotka pochodzi z forum

> skyscrapercity.com.

No to bardzo dobra wiadomość. ok.gif

6 powinno byc wystarczające, biorąc pod uwagę że jednak część samochodów zjedzie wcześniejszymi zjazdami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a pomiędzy końcem obecnej A2 a granicą województw to błąd edycyjny

> jest, czy GDDKiA uruchomi promy powietrzne dla aut? bo dziura

> jest

będzie tunel 30km bo stonogi i dżdżownice tamtędy chodzą i autostrady być nie może zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to bardzo dobra wiadomość.

> 6 powinno byc wystarczające, biorąc pod uwagę że jednak część

> samochodów zjedzie wcześniejszymi zjazdami...

i super. Będziemy utrzymywakć kolejnych 6 ZBĘDNYCH pracowników.

System winietowy też nie jest wyjściem, bo po co płacić za tygodniową winiete, jeśli jest się tylko jeden, jedyny raz przejazdem.....

W Norwegii sprawę rozwiązali tak:

bramek obok siebie jest moze z 5-6

Autopass - przejeżdżasz bez zatrzymywnia się, kamera rejestruje tablice i winiete na szybie

Mynt/Coin- dwie lub trzy bramki ze szlabanem. Wrzucasz monety, ale nie jedna po drugiej jak do automatu z napojami, tylko przez okino w aucie, garść odliczonych monet wrzucasz do plastikowego leja. Dzięki temu zajmuje to może z 2 sekundy. Monety z lejka wpadają do automatu, zosaja policzone i szlaban sam się podnosi.

Manuel- jedna lub dwie bramki dla osób płacacych pieniądzem papierowym lub kartą płatniczą. A że takich jest zazwyczaj najmniej, to sprytnie ktos pomyślał, i na drogach płatnych, ale nie autostradach (płatne są tak naprawdę obwodnice, lub wjazdy do niekórych miast) ustawił bramkę Manuel tylko jedną i na środku drogi, na pasie zieleni. W ten sposób jeden czlowiek obsługuje oba kierunki. Jak jest potrzeba, w jednej budce siedzi dwóch. I odpada problem nastepnego klimatyzatora lub ogrzewania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.