taquito Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 co do nietyrkolacego 1.4 to sie nie zgodze bo xavierowe 1.4 na osprzecie 1.2 ......... mialo byc super hiper z przerobionymi elementami mechanicznymi ( co zawsze bylo tajemnica ) specjalnie pod osprzet 1.2 16v P1 a okazalo sie porazka i jechalo gorzej od innych swapow 1.4 ( kultura pracy itp itd ) nowy wlasciciel moglby sie pochwalic ile nie mial problemow .................... o ile tu zaglada Oczywiscie nie neguje tu jego wiedzy i umiejetnosci ale chce zaznaczyc, ze nie wszystko czego sie dotknal zamienialo sie w zloto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > co do nietyrkolacego 1.4 to sie nie zgodze bo xavierowe 1.4 na > osprzecie 1.2 ......... mialo byc super hiper z przerobionymi > elementami mechanicznymi ( co zawsze bylo tajemnica ) specjalnie > pod osprzet 1.2 16v P1 a okazalo sie porazka i jechalo gorzej od > innych swapow 1.4 ( kultura pracy itp itd ) > nowy wlasciciel moglby sie pochwalic ile nie mial problemow > .................... o ile tu zaglada moim zdaniem nie ma sensu rydzykować... kupic vemsa lub nawet MS'a i bedzie ładnie pracowac i calkiem mozliwe iz moze wyjsc taniej niz jezdzac po znachorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 mowisz o dymciu? jesli tak to juz ballady o tym piszą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 opowiedz jakas bo nigdy nie słyszalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 prv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > mowisz o dymciu? jesli tak to juz ballady o tym piszą.... to dawaj bo ciekaw jestem co ludzie mówią ja akurat ten przypadek też znam i jechałem tym autem nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Oczywiscie nie neguje tu jego wiedzy i umiejetnosci ale chce > zaznaczyc, ze nie wszystko czego sie dotknal zamienialo sie w > zloto. Ja też nie twierdze tego...podaję to na swoim przykładzie i opini jakie słyszałem. Moja auto wziął, wszystko mi pokazał co było nie tak, zrobił i auto działa bez zarzutu także ja jestem w 99% zadowolony (ten 1% to cena jaką za to wziął ;P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 i wszystko jest ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > i wszystko jest ok ? u dymcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 nio bo chyba o tym sie pisze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > nio bo chyba o tym sie pisze.... z tego co wiem, to będzie na hybrydzie to robił teraz ale Błażej zwleka coś z tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 Tobie powiedział, że czujnik... zrobił coś innego do czego bez rozbierania auta i wiązki nie dojdziesz. Nie ma znaczenia jaki czujnik vo tu liczy się tylko przerwa. On i tak zlicza tylko ilość obrotów... testowane Ściąg w byle której fiatowskiej 16V dolot, zostaw gołą przepustnice, wsiądź do auta i dodaj gazu to się dowiesz co jest przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Tobie powiedział, że czujnik... zrobił coś innego do czego bez > rozbierania auta i wiązki nie dojdziesz. Nie ma znaczenia jaki > czujnik vo tu liczy się tylko przerwa. On i tak zlicza tylko > ilość obrotów... testowane > Ściąg w byle której fiatowskiej 16V dolot, zostaw gołą przepustnice, > wsiądź do auta i dodaj gazu to się dowiesz co jest przyczyną. też jestem tego zdania że nie wina rezystancji czujnika tu ma znaczenie, albo czujnik działa albo nie jeżeli tak miało by być to pogarszało by się to razem ze wzrostem obrotów silnika i czujnik przestawał by czytać te obroty i dochodziło by do błędów już nie raz było widać różnicę czy skrzynia od S czy jakaś krótka, jeszcze dużą rolę odgrywa masa auta, punto jest sporo cięższe i może w nim nie być odczuwalny ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 a ja znowu myślałem o zdolności czujnika do pomiaru w czasie ... to by tłumaczyło dlaczego tyrkoci tylko przy nagłym wzroście prędkości obrotowej silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > a ja znowu myślałem o zdolności czujnika do pomiaru w czasie ... to > by tłumaczyło dlaczego tyrkoci tylko przy nagłym wzroście > prędkości obrotowej silnika... czy to szybki wzrost prędkości czy przykładowo 7000 RPM to jak miał by się pogubić to by tak było, a im szybsze impulsy to więcej błędów odczytu i przełożyło by to się na problemy przy tych obrotach a tak nie jest przecież, można kręcić do 8000 nawet komp 18F od 8V i od 16V jest taki sam, ten od 16V ma dodatkowo tranzystor do drugiej pary wtrysku, przy 8V jest inny czujnik i problemu nie ma mi się wydaje że to jest babol fiata i oni sami ratowali się dolotem w punto i ograniczeniem mocy tych silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 A probowal ktos odpalic 1.2 16v na kompie z bravo/brava w cento?? Na tym kompie tez tyrkoli?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zejk Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > A probowal ktos odpalic 1.2 16v na kompie z bravo/brava w cento?? Na > tym kompie tez tyrkoli?? Działa i nie tyrkoli, przynajmniej u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 Możecie mówić co chcecie i snuć różnorakie tezy itp... ja wiem swoje i nie tylko ja się o tym przekonałem... a co do Dymcia to jemu 1.4 na osprzęcie z 1.2 nie tyrkoli jakoś i mi też nie tyrkoli 1.2 i były te auta robione w jednym garażu więc coś w tym jest. I jeszcze raz napiszę bo niektórzy myślą, że ja twierdze że tyrkolenie to wina czujnika - NIE! Bo jeżeli wiązka jest źle zrobiona to na żadnym czujniku poł wału to nie będzie dobrze chodziło. A co do tego, jak niektórzy twierdzą, że każdy czujnik poł wału jest dobry i na każdym powinien dobrze jeździć to sprawdźcie sobie na jakimś 16v który nie tyrkoli różne czujniki to wtedy się przekonacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Tobie powiedział, że czujnik... zrobił coś innego do czego bez > rozbierania auta i wiązki nie dojdziesz. Nie ma znaczenia jaki > czujnik vo tu liczy się tylko przerwa. On i tak zlicza tylko > ilość obrotów... testowane > Ściąg w byle której fiatowskiej 16V dolot, zostaw gołą przepustnice, > wsiądź do auta i dodaj gazu to się dowiesz co jest przyczyną. Mati nie gadaj że testowałeś bo Tobie każde 16v jakie miałeś tyrkoliło więc jak to mogłeś sprawdzić? A co do tego dolotu to też bajki piszesz bo przy składaniu mojego silnika był wyjęty dolot i auto było odpalone i gazowane i nie było żadnego przerywania, tyrkolenia itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 ja juz kilka dziwnych rzeczy widzialem z silnikami 1.2 16v i 1.4 16v czyli na silniku roberto795 i na moim a co dokaldnie to nie bede sie wypowiadal bo to i tak nie ma sensu tu wszyscy wszystko wiedza tylko malo komu wszystko dziala jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > ja juz kilka dziwnych rzeczy widzialem z silnikami 1.2 16v i 1.4 16v > czyli na silniku roberto795 i na moim > a co dokaldnie to nie bede sie wypowiadal bo to i tak nie ma sensu > tu wszyscy wszystko wiedza tylko malo komu wszystko dziala jak nalezy i tak własnie kończy się każda dyskusja na ten temat, wiem ale nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > sprawdźcie sobie na jakimś 16v który nie tyrkoli chętnie, ale nie znam takiego > różne czujniki to wtedy się przekonacie... najprościej to podmień u siebie na taki z 1.1 i zdaj relację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 zapraszam do siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > chętnie, ale nie znam takiego > najprościej to podmień u siebie na taki z 1.1 i zdaj relację ale to niech sobie sprawdzą niedowiarki nawet jakbym tak zrobił to i tak będzie 10 osób co stwierdza że to nieprawda bo winne jest co innego moje nie tyrkoli i dymcia też nie więc nie mam potrzebny sprawdzania tego... a oto dowód: jak dostrzeżesz jakieś tyrkolenie to pisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > i tak własnie kończy się każda dyskusja na ten temat, wiem ale nie > powiem jak bym sie znal to bym sobie sam wszystko robil a tak nie jest wiec robi to ktos kto umie to ogarnac i nie bede mowil o czyims aucie bo moze sobie tego nie zyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > ale to niech sobie sprawdzą niedowiarki ja bym sobie chętnie sprawdził, ale mój zawsze choć trochę przerywał sam przerabiałem kilka czujników z 1.1, 1.2, 1.4, nawet nowy, oryginalny boscha do 1.2 16v z ASO na każdym tyrkolił czasem mocniej czasem mniej, dopiero program zniwelował to na tyle, że występuje sporadycznie poniżej 2krpm, ale akurat w tym zakresie nie jeżdżę > nawet jakbym tak zrobił to i tak będzie 10 osób co stwierdza > że to nieprawda bo winne jest co innego moje nie tyrkoli i > dymcia też nie więc nie mam potrzebny sprawdzania tego... ja bym uwierzył > a oto dowód: jak > dostrzeżesz jakieś tyrkolenie to pisz... tutaj nie widać/ nie słychać program seria? masz immo? u mnie przy takim filmie przerwałby pewnie na momencik poniżej 2krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 nie powiedzą Ci bo nie wiedzą co jest zrobione...przerabiałem juz to ja nawet chciałem zaplacic za usługę, ale boją sie chyba ze bede robin hoodem tak czy siak sam czujnik to nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > nie powiedzą Ci bo nie wiedzą co jest zrobione...przerabiałem juz to > ja nawet chciałem zaplacic za usługę, ale boją sie chyba ze bede > robin hoodem hehe, a ty będziesz próbował stroić swojego po raz kolejny na MM czy może idziesz w stronę MS'a czy innego SA? > tak czy siak sam czujnik to nie jest sam nie, ale ciekawe jak duża jest dalsza ingerencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Mati nie gadaj że testowałeś bo Tobie każde 16v jakie miałeś > tyrkoliło więc jak to mogłeś sprawdzić? Moje już nie tyrkoli niestety ale dopiero powyżej 70 stopni... poniżej 70 tyrkoli jak cholera Pozatym jak dobrze zapniesz bieg to też nie ma bata żeby Ci 16V przytyrkoliło. Jeździłem już trzeba wynalazkami 16V i w każdym było podobnie, choć nie tak samo. > A co do tego dolotu to też bajki piszesz bo przy składaniu mojego > silnika był wyjęty dolot i auto było odpalone i gazowane i nie > było żadnego przerywania, tyrkolenia itp... U mnie bez dolotu po depnięciu energicznym w gaz auto się dławi i dopiero po długim zastanowieniu jedzie. Pozatym na to czy tyrkoli czy nie tak jak wspomniał Huba ma wpływ wielu czynników... nawet skrzynia. Załóż eske i zrób test... shamuj silnik na 4 lub 5 biegu, zejdź do 1000 obrotów i depnij gaz w podłoge. Pozatym mam wielu świadków że zmieniałem czujnik położenia wału z Bosha na MM bo urwałem na treningu i nic zmianie nie uległo. To jest tak zwany efekt placebo (tak jak niektórzy mieli z hamulcami) Oto dowód... zmiana czujnika w warunkach polowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > hehe, a ty będziesz próbował stroić swojego po raz kolejny na MM czy > może idziesz w stronę MS'a czy innego SA? vems bedzie, ale powoli z sc sie rozstaje juz. kompletuje graty do nowego autka dlatgo SA zostanie juz > sam nie, ale ciekawe jak duża jest dalsza ingerencja ciekawi mnie najbardziej przyczyna... a nie ma co ukrywac jest to zjawisko masowe juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > ciekawi mnie najbardziej przyczyna... a nie ma co ukrywac jest to > zjawisko masowe juz AFR nic nie wykaże? Bo mamy plana sprawdzić kilka samochodów właśnie tym dziodem i zobaczyć czemu to tyrkoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > AFR nic nie wykaże? Bo mamy plana sprawdzić kilka samochodów właśnie > tym dziodem i zobaczyć czemu to tyrkoli. afr raczej jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > afr raczej jest ok hmmm no to chłolera jasna została mi tylko świnia i wały, które i tak czekają na nadarzająca się okazję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > hmmm no to chłolera jasna została mi tylko świnia i wały, które i tak > czekają na nadarzająca się okazję kiedys mial alf (dawne arturowe 1,2 16v) i ze swiania tez nie dzialalo za dobrze ja bym odrzalowal troche kazy i zrobił to na MS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > kiedys mial alf (dawne arturowe 1,2 16v) i ze swiania tez nie > dzialalo za dobrze z tego co pamiętam to jak miał artur to nie tyrkoliło, a jechało też fajnie tylko tam było połączenie komp z 1.2 8v + świnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > z tego co pamiętam to jak miał artur to nie tyrkoliło, a jechało też > fajnie > tylko tam było połączenie komp z 1.2 8v + świnia a ja się nudzę wieczorami mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > a ja się nudzę wieczorami mocno i bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > kiedys mial alf (dawne arturowe 1,2 16v) i ze swiania tez nie > dzialalo za dobrze > ja bym odrzalowal troche kazy i zrobił to na MS No Panowie - tyle jest 16v w tym klubie, z tego co czytam ponad 90% ma problemy i nikt jeszcze od tak długiego czasu nie zdiagnozował przyczyny? Bardzo mocno przyjrzał bym się temu przenoszeniu czujnika położenia wału. Bo z tego co zrozumiałem, jest on delikatnie przenoszony względem serii. U sejacza bodajże przy tyrkoleniu z turbo EGT rosło w kosmos - to nie jest normalne po strojeniu, a zapewne w wolnym ssaku jest podobny problem, tylko trzeba by AFR'a zmierzyć i na naprawdę dobrym wskaźniku EGT badać, przy jednoczesnym obserwowaniu zapłonów i stuków. Bo kurde, nie ma opcji, żeby to była jakaś nadprzyrodzona siła, na którą sposobu nie ma. A niektórzy chyba starają się to udowodnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Bo kurde, nie ma opcji, żeby to była jakaś nadprzyrodzona siła, na > którą sposobu nie ma. A niektórzy chyba starają się to udowodnić Bardzo dobrze powiedziane Po prostu są osoby co to ogarniają (tzn ja znam jedną) i sa, którzy mają 10 tysięcy tez na ten temat i grzebią od miesięcy w tym... Ja oddałem auto komuś, kto się na tym zna... wziął, zrobił, oddał i auto hula do dziś bez zająknięcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Moje już nie tyrkoli niestety ale dopiero powyżej 70 stopni... > poniżej 70 tyrkoli jak cholera > Pozatym jak dobrze zapniesz bieg to też nie ma bata żeby Ci 16V > przytyrkoliło. Jeździłem już trzeba wynalazkami 16V i w każdym > było podobnie, choć nie tak samo. > U mnie bez dolotu po depnięciu energicznym w gaz auto się dławi i > dopiero po długim zastanowieniu jedzie. > Pozatym na to czy tyrkoli czy nie tak jak wspomniał Huba ma wpływ > wielu czynników... nawet skrzynia. Załóż eske i zrób test... > shamuj silnik na 4 lub 5 biegu, zejdź do 1000 obrotów i depnij > gaz w podłoge. > Pozatym mam wielu świadków że zmieniałem czujnik położenia wału z > Bosha na MM bo urwałem na treningu i nic zmianie nie uległo. > To jest tak zwany efekt placebo (tak jak niektórzy mieli z hamulcami) > Oto dowód... zmiana czujnika w warunkach polowych No nie uległo zmianie bo masz widocznie elektrykę źle zrobioną pod to i żaden czujnik Ci nie poprawi tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Bardzo dobrze powiedziane Po prostu są osoby co to ogarniają (tzn > ja znam jedną) 1 osoba co robi i nie mowi co robi i nie ma czasu zachęcające nie ma co i sa, którzy mają 10 tysięcy tez na ten temat i > grzebią od miesięcy w tym... jedna z Twoich tez to czujnik... a ja ci mowie ze to zła teza bo jezdze na oryginalnym czujniku za piepszone 360 zł... i to nie to > Ja oddałem auto komuś, kto się na tym zna... wziął, zrobił, oddał i > auto hula do dziś bez zająknięcia... pytanie co zrobil? zminił cos w wiazce elektycznej... stroił kompa? czy moze cos innego? dziwne jest to tez ze (w moim przypadku) osobiscei jezdzilem p1 i sam wyciagalem silnik z niego wsadzilem do sc i bajka sie skonczyla a i dodam ze wiazke silnikowa mam oryginalną z p1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > 1 osoba co robi i nie mowi co robi i nie ma czasu zachęcające nie ma > co Koleś się zajmuje mechaniką a nie siedzeniem na forach bo nie ma na to czasu... Nie pytałem go dokładnie o cały przebieg modyfikacji, które zrobił. > i sa, którzy mają 10 tysięcy tez na ten temat i > jedna z Twoich tez to czujnik... a ja ci mowie ze to zła teza bo > jezdze na oryginalnym czujniku za piepszone 360 zł... i to nie > to Moja teza była taka, że czujnik może powodować tyrkolenie JEŻELI elektryka jest dobrze zrobiona, bo tak jak mówie już po raz enty, jeżeli wiązka jest źle zrobiona to żaden czujnik Ci nie zniweluje tyrkolenia więc czytaj ze zrozumieniem... > pytanie co zrobil? zminił cos w wiazce elektycznej... stroił kompa? > czy moze cos innego? Wsadził nową wiązke z seja 1.1SPI (już z resztą o tym pisałem), wsadził nowy czujnik poł wału (taki jaki ma być) oraz poustawiał całe auto na kompie tak jak książka przykazała. > dziwne jest to tez ze (w moim przypadku) osobiscei jezdzilem p1 i sam > wyciagalem silnik z niego wsadzilem do sc i bajka sie skonczyla No widzisz, czyli to auto może nie tyrkolić, skoro jeździło w punto 1 i nic się nie działo a po wsadzeniu do seja zaczęły się hocki klocki to znaczy, że ktoś kto to wsadzał nie wiedział co robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 jeżeli wiązka jest źle zrobiona to żaden czujnik Ci nie > zniweluje tyrkolenia więc czytaj ze zrozumieniem... To co moze byc zle zrobione w wiazce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Koleś się zajmuje mechaniką a nie siedzeniem na forach bo nie ma na > to czasu... Nie pytałem go dokładnie o cały przebieg > modyfikacji, które zrobił. > Moja teza była taka, że czujnik może powodować tyrkolenie JEŻELI > elektryka jest dobrze zrobiona, bo tak jak mówie już po raz > enty, jeżeli wiązka jest źle zrobiona to żaden czujnik Ci nie > zniweluje tyrkolenia więc czytaj ze zrozumieniem... > Wsadził nową wiązke z seja 1.1SPI (już z resztą o tym pisałem), > wsadził nowy czujnik poł wału (taki jaki ma być) oraz poustawiał > całe auto na kompie tak jak książka przykazała. strasznie mityczne > No widzisz, czyli to auto może nie tyrkolić, skoro jeździło w punto 1 > i nic się nie działo a po wsadzeniu do seja zaczęły się hocki > klocki to znaczy, że ktoś kto to wsadzał nie wiedział co robi... swapowałem sam i nie uwazam ze zle to zrobiłem, bo zadną filozofia nie jest swap na 16v... tym bardziej ze wszystko jest zrobione jak bozia kazala. zadnego drutu z cietą pompa i czujnikiem na tyrtyrki nie mam.... moje pytanie czemu seria silnik w punto nie tyrkoli a w cc/sc tyrkoli przekładajac wszytko poza wydechem, przewodami paliwa... to mnie interesuje natomiast wiem ze mozna sie tego pozbyc robiac strojac kompa, ale kazdy tego nie potrafi.... co dalej nie zmienia poztaci rzeczy ze nie tykana seria remapem chodzi jak stara q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > jeżeli wiązka jest źle zrobiona to żaden czujnik Ci nie > To co moze byc zle zrobione w wiazce? to tajemnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 a powiedz jak mocno ci tyrkoli? , bo jak miałem poprzednie 1.2 16v to mnie strasznie denerwowało , normalnie jechać się nie dało , obecnie 1.4 na pierwszym biegu delikatnie zatyrkoli ale na wyższych biegach już nie i remapu nie było ,jako ciekawostke to dodam ,że mam filtr powietrza seryjny z punto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > to tajemnica człowieku, jakbym wiedział to bym Ci powiedział przecież nie robię tego nikomu na złość... jak chcesz to Ci dam numer do człowieka co mi to robił i się go spytasz przez telefon, może Ci odpowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > 1 osoba co robi i nie mowi co robi i nie ma czasu zachęcające nie ma > co > i sa, którzy mają 10 tysięcy tez na ten temat i > jedna z Twoich tez to czujnik... a ja ci mowie ze to zła teza bo > jezdze na oryginalnym czujniku za piepszone 360 zł... i to nie > to > pytanie co zrobil? zminił cos w wiazce elektycznej... stroił kompa? > czy moze cos innego? > dziwne jest to tez ze (w moim przypadku) osobiscei jezdzilem p1 i sam > wyciagalem silnik z niego wsadzilem do sc i bajka sie skonczyla > a i dodam ze wiazke silnikowa mam oryginalną z p1 ja też mam wszystko z jednego auta (mowa o całej elektronice nawet z immo i kolektorzessacym ) silnik zato jests z albei/punto 2 i ma ori czujnik z tego auta tez wydaje mi sie że nie tyrkoli. dlaczego wydaje bo nie wiem co to jest tyrkolenie (moze ma ktoś filmik albo powie mi jak to sprawdzić) co do skrzyni to prawie to eskowa prawie dlatego, że to mix 900-tkowej ze skrzynia z uno 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > strasznie mityczne > swapowałem sam i nie uwazam ze zle to zrobiłem, bo zadną filozofia > nie jest swap na 16v... tym bardziej ze wszystko jest zrobione > jak bozia kazala. zadnego drutu z cietą pompa i czujnikiem na > tyrtyrki nie mam.... a jednak tyrkoli a mój i Dymcia nie czyli musi być coś nie halo... a co do strojenia to wątpie żeby coś było nagmatwane bo po przy tym jak odbierałem auto to miałem na ekranie wszystkie parametry silnika mi mechanior pokazywał i z książką auto ustawione było jak totalna seria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > a powiedz jak mocno ci tyrkoli? , bo jak miałem poprzednie 1.2 16v to w 1,2 tyrkolilo w zakresie miedzy 2-3,3 tysia > mnie strasznie denerwowało , normalnie jechać się nie dało , > obecnie 1.4 na pierwszym biegu delikatnie zatyrkoli ale na > wyższych biegach już nie i remapu nie było ,jako ciekawostke to u mnie teraz w 1,4 to juz inna bajka tyrkoli calkiem malo... ale nagrzebane jest sporo i tu moge sie zgodzic ze potrzebne jest profi strojenie > dodam ,że mam filtr powietrza seryjny z punto 1 filt nie ma bezposredniego znaczenia... tak bylo w dawcy i nic nie tyrkolilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.