Sylwo87 Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 siemka, cc od jakiegoś czasu słabo hamowało, została wymieniona pompa i przewody. Smiałbym stwierdzić żę hamuje nieco gorzej, żęby zablokować koła na zimówkach to trzeba cisnąć jak w maluchu. Tarcze, klocki i cały tył roczne w dobrym stanie, zaciski niezapieczone, układ 2x odpowietrzany. Co się dzieje? Tak poza tym co lepiej zrobić: 1- wcisnąc pompe i serwo np z punto 2 ( sprawdzałem i hamuje o niebo lepiej) 2- wentylowane na przod i zostawić pompe i serwo te co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rim Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 Też miałem podobny problem. Ojca SC hamuje jak oszalałe. Idąc tym tropem wymieniłem cale serwo z pompka właśnie z SC. Niewiele to pomogło. Przewody również mam nowe, o zapowietrzeniu nie ma mowy. Myślę, że problem leży w zaciskach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Też miałem podobny problem. Ojca SC hamuje jak oszalałe. Idąc tym tropem wymieniłem cale serwo z > pompka właśnie z SC. Niewiele to pomogło. Przewody również mam nowe, o zapowietrzeniu nie ma > mowy. Myślę, że problem leży w zaciskach... hm..sprawdzałęm jak porusza sie tłoczek i wydaje mi sie żę jest ok. Wymieniłeś zaciski i pomogło? Mam porównianie do seja punto 8v i punto 16v i każde hamuje lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 A układ podciśnieniowy do serwa jest na 100% szczelny? U mnie w CC przy chłodach drastycznie spadała skuteczność. Trzeba było cisnąć jak cholera. Na pierwszy ogień wymieniłem przewód między kolektorem ssącym, a serwem. Teraz hamuje dużym palcem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 Kolego możesz podać jakieś namiary gdzie kupiłeś przewód do serwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rim Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 Nie wymieniałem zacisków, dałem sobie już z tym spokój. Nie hamuje się aż tak tragicznie, tylko w porównaniu do SC jest słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 a co z płynem? Wymieniany czy wlewany ten co był? Może serwo padło, trzeba by je było sprawdzić. Jak dobrze pamiętam to chyba naciskając hamulec na odpalonym silniku (na luzie oczywiście) przy nieszczelnym serwie powinno auto albo zgasnąć albo obroty powinny świrować czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Mi sie wydaje ze zaciski, u mnie bylo to samo, zmienialem pompe, troche sie poprawilo, dopiero jak zmienilem zaciski na 240 wentylowane to sie baaaaardzo poprawilo, stawiam ze jak bym zalozyl swierze albo zregenerowane zaciski to byloby duzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > a co z płynem? Wymieniany czy wlewany ten co był? Może serwo padło, trzeba by je było sprawdzić. > Jak dobrze pamiętam to chyba naciskając hamulec na odpalonym silniku (na luzie oczywiście) > przy nieszczelnym serwie powinno auto albo zgasnąć albo obroty powinny świrować czy jakoś tak. Płyn tylko nowy. Groszowa sprawa, więc nawet nie warto oszczędzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > a co z płynem? Wymieniany czy wlewany ten co był? Może serwo padło, trzeba by je było sprawdzić. > Jak dobrze pamiętam to chyba naciskając hamulec na odpalonym silniku (na luzie oczywiście) > przy nieszczelnym serwie powinno auto albo zgasnąć albo obroty powinny świrować czy jakoś tak. płyn nowy zalany tydzien temu przy wymianie przewodów. Spróbuje sprawdzić serwo jak opisałeś, choć obroty lubia czasem zafalować bez przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > Mi sie wydaje ze zaciski, u mnie bylo to samo, zmienialem pompe, troche sie poprawilo, dopiero jak > zmienilem zaciski na 240 wentylowane to sie baaaaardzo poprawilo, stawiam ze jak bym zalozyl > swierze albo zregenerowane zaciski to byloby duzo lepiej pompka i serwo seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 > pompka i serwo seria? Seria, jeszcze z mojego czinkola 93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 żeby nie zakładać nowych wątków podpinam się tu problem tego typu mam brak hamulcy, podczas hamowania mogę zapomieć o zblokowaniu kół, auto nie hamuje tylko ledwo co zwalnia wyjąłem klocki z przodu prawie nowe, tarcze w dobrym stanie (dziś będę mierzył czy są proste), wymieniane jakieś 6tyś temu razem z płynem oraz regeneracją przednich tłoczków dodam, że z 3 razy je przysmarzyłem aż dym poszedł i pedał wpadł w podłogę czy będzie to wina płynu czy szukać gdzieś indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 U mnie w Seju też jest taki problem ale to chyba inna sytuacja bo ja swojego seja robie z Vana tył blokuje jak głupi a przodu nie da rady. Lecz to jest akurat wina korektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > żeby nie zakładać nowych wątków podpinam się tu > problem tego typu > mam brak hamulcy, podczas hamowania mogę zapomieć o zblokowaniu kół, auto nie hamuje tylko ledwo co > zwalnia > wyjąłem klocki z przodu prawie nowe, tarcze w dobrym stanie (dziś będę mierzył czy są proste), > wymieniane jakieś 6tyś temu razem z płynem oraz regeneracją przednich tłoczków > dodam, że z 3 razy je przysmarzyłem aż dym poszedł i pedał wpadł w podłogę > czy będzie to wina płynu czy szukać gdzieś indziej? A odbijają ci hamulce szybko? Może problem jest w przewodach elastycznych, ja właśnie kilka dni temu wymieniałem je bo mi nie odbijała prawa strona a i słabiej hamowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > A odbijają ci hamulce szybko? Może problem jest w przewodach elastycznych, ja właśnie kilka dni > temu wymieniałem je bo mi nie odbijała prawa strona a i słabiej hamowała. nic takiego nie zauważyłem żeby nie odbijały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 Przed przypaleniem hamował normalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > Przed przypaleniem hamował normalnie? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > tak Zapowietrzyłeś gotując płyn. Skoro pedał aż w podłogę zszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > Zapowietrzyłeś gotując płyn. Skoro pedał aż w podłogę zszedł. czyli co wystarczyło by tylko odpowietrzyć? mam nowy plyn i klocki dziś będę coś kombinował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > czyli co wystarczyło by tylko odpowietrzyć? > mam nowy plyn i klocki dziś będę coś kombinował Wymień płyn, to ten już ma za dużo wody (płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny, chłonie wodę z otoczenia) potem odpowietrz, i powinno być dobrze. Chyba że przypadkiem, zbiegiem okoliczności padło coś przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > Wymień płyn, to ten już ma za dużo wody (płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny, chłonie wodę z > otoczenia) potem odpowietrz, i powinno być dobrze. > Chyba że przypadkiem, zbiegiem okoliczności padło coś przy okazji. obawiam się że pompa ale na dniach się wszystko okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 możliwe też ze zeszkliło klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > obawiam się że pompa > ale na dniach się wszystko okaże Ja wymienilem ostatnio pompe na taka z PGT i powiem Ci ze jest ogien, przypomnij sie na borkach to zrobimy runde to sobie kukniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > Ja wymienilem ostatnio pompe na taka z PGT i powiem Ci ze jest ogien, przypomnij sie na borkach to > zrobimy runde to sobie kukniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 akcja wykonana klocki jak zdjąłem prawie że nie zużyte (mówię o grubości klocka) tarcze również jak nowe i okazało się po pomierzeniu że są ok płyn był troszku brudny i było powietrze wymieniony płyn oraz klocki, pedał jest dość twardy czyli wg. mnie taki jak powinien być a nie jak był wcześniej ile miej więcej czau/km potrzeba żeby się klocki ułożyły bo na chwilę obecną jaj nie urywa druga sprawa podczas hamowania telepie kierą- dystanse podejrzewałem ale zamieniłem na inne i jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > akcja wykonana > klocki jak zdjąłem prawie że nie zużyte (mówię o grubości klocka) > tarcze również jak nowe i okazało się po pomierzeniu że są ok > płyn był troszku brudny i było powietrze > wymieniony płyn oraz klocki, pedał jest dość twardy czyli wg. mnie taki jak powinien być a nie jak > był wcześniej > ile miej więcej czau/km potrzeba żeby się klocki ułożyły bo na chwilę obecną jaj nie urywa > druga sprawa podczas hamowania telepie kierą- dystanse podejrzewałem ale zamieniłem na inne i jest > to samo Nie wiem ile czasu ale u mnie zaczely dopiero normalnie hamowac po tygodniu Jesli telepie to albo krzywe tarcze albo sprawdz czy masz dobrze dokrecone przeguby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > Nie wiem ile czasu ale u mnie zaczely dopiero normalnie hamowac po tygodniu > Jesli telepie to albo krzywe tarcze albo sprawdz czy masz dobrze dokrecone przeguby pojeżdżę trochę i zobacze tarcze mierzone były 500 setek na mierniku pokazało 500 setek w motocyklach jest dostępne więc i tu też nie powinno tego być czuć telepie przy hamowaniu z większych prędkości po świętach zobaczę te przeguby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 > Kolego możesz podać jakieś namiary gdzie kupiłeś przewód do serwa? Znalazłem kawałek przewodu igelitowego wysokociśnieniowego w garażu. Stary popekany gumowy wyrzuciłem i złożyłem wszystko na tym co miałem. I jak pisałem siła hamowania już jest . Podobnie Zrobiłem kiedyś w Omedze 2,3D. Nie ma wielkiej filozofii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 po krótkim przyhamowaniu i przytrzymaniu lewą lub kilka krotnie raz po raz naciśnięciu pedału hamulca pedał robi sie twardy i przez chwilę nie mam hamulca czy to pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 pompa czy serwo? rozebrałem przednie hamulce po naciśnięciu pedała tłoczek lekko tylko się wysunął wyjąłem cały zacisk lekko sprężarką chodzi bez zarzutów, wciskam go ręką złożyłem do kupy na aucie i już nawet nie napompowałem pedałem hamulca przed rozebraniem wszystko działało były słabe ale były teraz nie ma wcale co obstawiacie może jakaś inna przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 zapowietrzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > zapowietrzony? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 obstawiam pompe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > nie A dalo rade przynajmniej odpowietrzyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > A dalo rade przynajmniej odpowietrzyc? wcześniej nie były zapowietrzone a teraz już niestety nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 temat myślę ogarnięty shoupas dzięki za pomoc w wyborze i moje męczenie Cie privami lampar za dojście do siebie jak się zagubiłem jak auto będzie tak hamowało na asfalcie jak na szutrze to będzie mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > temat myślę ogarnięty > shoupas dzięki za pomoc w wyborze i moje męczenie Cie privami > lampar za dojście do siebie jak się zagubiłem > jak auto będzie tak hamowało na asfalcie jak na szutrze to będzie mega co było przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > co było przyczyna? nie rozbierałem jeszcze pompy na części ale obstawiam że ona padła na starej nie mogłem napompować pedału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > nie rozbierałem jeszcze pompy na części > ale obstawiam że ona padła > na starej nie mogłem napompować pedału A zamontowales juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > A zamontowales juz? tak zamontowałem jeździłem tylko po podwórku dziś po pracy pojeżdżę po asfalcie różnice czuje, zobaczymy dziś co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 pojeździłem dziś i jest tak w porównaniu do serii jest super ale mam zagadkę przód jest ok tył doszedł nowy oprócz bębnów lewe koło hamuje dużo mocniej niż prawe co było odczuwalne podczas jazdy pojechałem na stację i wykazało przód ok ręczny ok tylne hamulce nie równo biorą i wynik negatywny zastanawiam się czy nie wina bębnów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 raczej samoregulatory na szczekach ci nie trzymają w tym kole co słabiej bierze, ewentualnie cylinderek zapieczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > raczej samoregulatory na szczekach ci nie trzymają w tym kole co słabiej bierze, ewentualnie > cylinderek zapieczony cylinderki oba nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 zdejmij bęben i zobacz czy po wciśnięciu pedału hamulca szczęki wracają same, jak wracają to samoregulatory nie trzymają przez to dziadostwo pól układu hamulcowego wymieniłem bez potrzebyprawie do samej podłogi schodził, po wymianie szczek na nowe pedał wpadał w podłogę jakby był układ zapowietrzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 pany nie chodzi tu o sc ale pytam wymienione gumowe przewody z przodu, tłoczki regenerowane nowe gumki na nich, z tyłu nowe cylinderki nowy płyn układ odpowietrzony dzieje się taka rzecz że nieraz podczas jazdy jest ok a za parę km blokują koła, za chwilę znów jest ok gdzie szukać przyczyny? jest jakaś opcja na sprawdzenie pompy i serwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.