Lysy1980 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Przeglądając ogłoszenia widzę sporo aut z Anglii i tu się zastanawiam czy to się opłaca? Kiedyś jak zgęszczałem temat to były same negatywne opinie że później wszystko trzeszczy itd. a jak jest teraz? Np takie BMW serii 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Przeglądając ogłoszenia widzę sporo aut z Anglii i tu się zastanawiam czy to się opłaca? > Kiedyś jak zgęszczałem temat to były same negatywne opinie że później wszystko trzeszczy itd. a jak > jest teraz? > Np takie BMW serii 3 A dlaczego auta z Anglii są takie tanie? Ci Anglicy to chyba jeszcze głupsi od Niemców skoro opłaca się te ich auta przywieźć do Polski, przerobić i jeszcze zarobić - za bezcen oddają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > A dlaczego auta z Anglii są takie tanie? Ci Anglicy to chyba jeszcze głupsi od Niemców skoro opłaca > się te ich auta przywieźć do Polski, przerobić i jeszcze zarobić - za bezcen oddają. W Anglii uzywki sa tanie - zwlaszcza z duzymi benzynowymi silnikami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > A dlaczego auta z Anglii są takie tanie? Ci Anglicy to chyba jeszcze głupsi od Niemców skoro opłaca > się te ich auta przywieźć do Polski, przerobić i jeszcze zarobić - za bezcen oddają. bardzo proszę trzymać się tematu tematem nie jest rozmowa na temat cen Aut a opłacalnością przekładki i jak ona jest robiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > A dlaczego auta z Anglii są takie tanie? Ci Anglicy to chyba jeszcze głupsi od Niemców skoro opłaca > się te ich auta przywieźć do Polski, przerobić i jeszcze zarobić - za bezcen oddają. a dlatego wlasnie ze maja kierownice ze złej strony. i jaka podaż na takaie auto? europa wymienia się autami przez granice? UK nie może. dlatego tam używki są dużo tansze i nie jest to jednoznaczne z "waleniami" i innymi ssakami morskimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > bardzo proszę trzymać się tematu tematem nie jest rozmowa na temat cen Aut a opłacalnością > przekładki i jak ona jest robiona zalezy od modelu. niektore się przekłada prosto - powiedzmy lego. niektóre trzeba przerabiac i ingerować w nadwozie poważniej. jak robi przekładkę ktos kto zna sie na temacie i robi juz ktorestam auto w danym modelu - to mozna sie w to bawic. ale zawsze takie auto jest mniej warte (rynkowo) przy sprzedazy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 W Angli auta sa tansze ot co. Znajomy Land Rovera przelozyl za 3k. IMO rozsadnie i dobrze zrobiona przekladka od 4k w gore. Jednak sporo rzeczy trzeba przerobic, posprawdzac i zeby bylo na tip top to troche czasu zajmie. Sterowanie fotelem, cz, szyby, wiazki duperelki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > W Angli auta sa tansze ot co. Znajomy Land Rovera przelozyl za 3k. Są jeszcze problemy prawne, taki samochód w homologacji ma napisane, że kiera po prawej i teoretycznie nie dostanie pieczątki, chyba, że jako SAM. Kiedyś się przekładało i nie było problemów, obecnie coraz więcej. No i trzeba mieć dawcę. W niektórych pojazdach ściana grodziowa jest identyczna, w innych zupełnie inna, a przespawanie ściany grodziowej z wybitymi numerami to już przestępstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Przeglądając ogłoszenia widzę sporo aut z Anglii i tu się zastanawiam czy to się opłaca? > Kiedyś jak zgęszczałem temat to były same negatywne opinie że później wszystko trzeszczy itd. a jak > jest teraz? > Np takie BMW serii 3 Akurat BMW 3 jest łatwo przełożyć. Kolega jakoś niedługo będzie przekładał e46. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Zalezy kto przeklada. Sasiad przelozyl juz trzy e46 ale on to robi porzadnie , niestety tacy jak on promil przekladaczy. Kilka razy ludzie przywozili do niego przelozone angliki do poprawek - masakra. Generalnie szkoda czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Zalezy kto przeklada. Sasiad przelozyl juz trzy e46 ale on to robi porzadnie , niestety tacy jak on > promil przekladaczy. Kilka razy ludzie przywozili do niego przelozone angliki do poprawek - > masakra. > Generalnie szkoda czasu. Jak kupisz tanio angola, a najlepiej jak znajomy siedzi na wyspach i pomoże w zakupie to wtedy się opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Przeglądając ogłoszenia widzę sporo aut z Anglii i tu się zastanawiam czy to się opłaca? > Kiedyś jak zgęszczałem temat to były same negatywne opinie że później wszystko trzeszczy itd. a jak > jest teraz? > Np takie BMW serii 3 Nie wiem jak jest z 3 ale zasada jest prosta - jak trzeba ciąć i spawać to odpuść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Nie wiem jak jest z 3 ale zasada jest prosta - jak trzeba ciąć i spawać to odpuść. Generalnie mozna przyjac, ze absolutnej wiekszosci aut europejskich ciac i spawac nie trzeba. Gorzej jest z japonskimi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Przeglądając ogłoszenia widzę sporo aut z Anglii i tu się zastanawiam czy to się opłaca? > Kiedyś jak zgęszczałem temat to były same negatywne opinie że później wszystko trzeszczy itd. a jak > jest teraz? > Np takie BMW serii 3 Jeżeli chciałbyś zrobić przekładkę "wszystkiego" co niezbędne do zrobienia z anglika tzw. "normalnego" samochodu to nie. Druciaże potrafią zrobic to na starych gratach za pół ceny, ale to Twój wybór czy Ty będziesz chciał potem tym jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega01 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 bmw 3 przekłada się bardzo fajnie zero cięcia i spawania. Ściana grodziowa uniwersalna, czyli wyciągasz zaślepki z jednej strony i przekładasz na drugą. Zero ingerencji blacharskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > bmw 3 przekłada się bardzo fajnie zero cięcia i spawania. > Ściana grodziowa uniwersalna, czyli wyciągasz zaślepki z jednej strony i przekładasz na drugą. Zero > ingerencji blacharskiej. Widzisz podobnie jak A6, wszystko plug&play Natomiast A4 - masakra, sporo zabawy palnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 przekładałem M3. Żadnych problemów. Jedynie przespawać trzeba wspornik serwa hamulcowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 e36 czy e46 , jak z e90? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > bmw 3 przekłada się bardzo fajnie zero cięcia i spawania. > Ściana grodziowa uniwersalna, czyli wyciągasz zaślepki z jednej strony i przekładasz na drugą. Zero > ingerencji blacharskiej. To dziwne bo sasiad w trzech e46 wycinal dziury i spawal wsporniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > e36 czy e46 , jak z e90? Zrodlo wiedzy tajemnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinkow Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 -jak rozpoznać taka przekładke? -o ile tańszy jest taki samochód od oryginału i ile może na tym zarobić przekładający? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Ja caly czas licze na to, ze juz niedlugo nie trzeba bedzie przekladac kierownicy wogole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Ja caly czas licze na to, ze juz niedlugo nie trzeba bedzie przekladac kierownicy wogole. W Niemczech nie ma problemu z pojazdami z kiera po prawej stronie. Nie wiem, czemu w Polsce takie problemy robią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > W Niemczech nie ma problemu z pojazdami z kiera po prawej stronie. Nie wiem, czemu w Polsce takie > problemy robią... Inna kultura jazdy? Inna infrastruktura? Inna mentalność? Ale to temat na inny wątek, których zresztą już wiele było. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinkow Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Nie wiem, czemu w Polsce takie > problemy robią... choćby, żeby sie ludziom nie myliło... http://tnijurl.com/410c57573bfc/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > W Niemczech nie ma problemu z pojazdami z kiera po prawej stronie. Nie wiem, czemu w Polsce takie > problemy robią... przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > przyklad i myslę że ten przykład ucina dyskusję. Raz w zyciu jechalem anglikiem po drodze w PL. Wyprzedzanie cieżarówki czy autobusu to był igranie ze śmeircią. Zanim się wysunąłem na tyle zeby coś zobaczyć już miałem szansę zostać sprzątnięty przez nadjeżdzające auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Zanim się wysunąłem na tyle zeby coś zobaczyć już miałem szansę zostać > sprzątnięty przez nadjeżdzające auto. faktycznie - dobry argument Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pebe_s Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > faktycznie - dobry argument I to chyba główny argument przeciwko samochodom z kierownicą po prawej stronie... Sam nie raz jechałem za takim pojazdem i widać po zachowaniu pojazdu na drodze, że bezpieczne wyprzedzanie czymś takim na naszych drogach jest praktycznie niemożliwe. Chyba tylko po drogach ekspresowych dwupasmowych, dwujezdniowych i autostradach można jechać normalnie. Niestety jak kierowca jedzie sam, to na najpopularniejszych u nas drogach dwupasmowych dwukierunkowych, bez "wychylenia" się całym pojazdem na przeciwległy pas ruchu, nie ma szans na ocenę czy coś nie jedzie z naprzeciwka. Jak jedzie z pasażerem, to najczęściej pasażer mówi czy coś jedzie z naprzeciwka czy nie... jak widać powyżej, w sytuacji wypadku z motocyklistami, ten "patent" zapewne zawiódł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > I to chyba główny argument przeciwko samochodom z kierownicą po prawej stronie... Sam nie raz > jechałem za takim pojazdem i widać po zachowaniu pojazdu na drodze, że bezpieczne wyprzedzanie > czymś takim na naszych drogach jest praktycznie niemożliwe. Chyba tylko po drogach > ekspresowych dwupasmowych, dwujezdniowych i autostradach można jechać normalnie. Niestety jak > kierowca jedzie sam, to na najpopularniejszych u nas drogach dwupasmowych dwukierunkowych, bez > "wychylenia" się całym pojazdem na przeciwległy pas ruchu, nie ma szans na ocenę czy coś nie > jedzie z naprzeciwka. Jak jedzie z pasażerem, to najczęściej pasażer mówi czy coś jedzie z > naprzeciwka czy nie... jak widać powyżej, w sytuacji wypadku z motocyklistami, ten "patent" > zapewne zawiódł. znafcuff tematu, którzy raz jeden jechali anglikiem w pl i otarli się o śmierć uprasza się o zaprzestanie kłapania dziobami, temat dotyczy opłacalności przekładki i proszę się tego trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > i myslę że ten przykład ucina dyskusję. > Raz w zyciu jechalem anglikiem po drodze w PL. Wyprzedzanie cieżarówki czy autobusu to był igranie > ze śmeircią. Zanim się wysunąłem na tyle zeby coś zobaczyć już miałem szansę zostać > sprzątnięty przez nadjeżdzające auto. a jak blisko podjezdzales do wyprzedzanego pojazdu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > faktycznie - dobry argument Zaden argument. Takim autem wyprzedza sie po prostu inaczej i trzeba sie tego nauczyc. Nie mam zamiaru przekonywac, ze wyprzedza sie rownie dobrze co autem LHD, bo tak nie jest, ale przy odrobinie zdrowego rozsadku da sie bezpiecznie wyprzedzic. Choc fakt, sa sytuacje, gdzie czasem staje sie to bardzo utrudnione - i wbrew pozorom problemem nie jest wyprzedzic pojazd w ruchu, ale pojazd duzy, zaparkowany, czy stojacy np. w zatoczce autobus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Nie wiem, czemu w Polsce takie > choćby, żeby sie ludziom nie myliło... > http://tnijurl.com/410c57573bfc/ My dostaliśmy w bok od faceta który chciał "wyminąć" inne auto a że jechał anglikiem to naszego nie widział A trzymając się tematu to przekładka jeśli nie trzeba spawać i ciąć to warto przerobić (jeśli się opłaca), a jeśli trzeba ciąć i spawać (czyt. drutować), to nie warto bo wiadomo bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > W Niemczech nie ma problemu z pojazdami z kiera po prawej stronie. Nie wiem, czemu w Polsce takie > problemy robią... moze dlatego ze w niemczech ludzie jezdza takimi autami z powodow merytorycznych a w polsce chca jezdzic z powodow finansowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > A dlaczego auta z Anglii są takie tanie? bo nowe samochody się relatywnie tanie w stosunku do zarobków, tak więc rynek zapycha się samochodami używanymi. ą ze te maja kierownice po złej stronie to aby ktoś go zechciał kupić musi być tani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Bo trzeba "umić" jeździć. Jeździłem plonezem z prawostronną kierownicą prawie 3-lata i było git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swider86 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > znafcuff tematu, którzy raz jeden jechali anglikiem w pl i otarli się o śmierć uprasza się o > zaprzestanie kłapania dziobami, temat dotyczy opłacalności przekładki i proszę się tego > trzymać opłaca się , szczególnie e46 , w Polsce jest kilku speców którzy przekładają prawie jakby z fabryki wyjechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.