Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wróżenie z fusów - Golf IV 1.6

Featured Replies

Napisano

Hej, kumpel szuka dla siebie Golfa IVki do 15 tyś, znalazł takie auto :

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-gaz-sekw-czarny-klima-igla-C24904578.html

Czy po fotach widać coś bardzo nie tak ? Na VW nie znam się totalnie, handlarz zapewnia że żaden element nie był malowany i zawieszeniowo wszystko ok, zaprasza z miernikiem. Z Krakowa daleko nie mamy, ale jakby coś bardzo negatywnego rzuciło się w oczy, to dajcie znać. Z góry dzięki ! Jak ten motor sprawuje się z gazem ?

Napisano

> Jak ten motor sprawuje się z gazem ?

ZTCW to nawet producent (Skoda) montuje do tego silnika LPG,

a poza tym niedalej jak wczoraj ktoś na kąciku VAGa

polecał gaz do tego silnika, tyle że w Audi A3 Sportback. waytogo.gif

Napisano

Fred77 twierdzi, że taki Golf jest wolniejszy niż Felicja 1.3, więc mocno bym się zastanowił wink.gif

Napisano
  • Autor

> Fred77 twierdzi, że taki Golf jest wolniejszy niż Felicja 1.3, więc mocno bym się zastanowił

Oni mają już Passata 2.5TDI który jeździ jako tako, to ma być oszczędny wózek na zakupy dla żony po mieście, czasem tylko trasa. Moc jest zupełnie drugorzędna ok.gif

Napisano