maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > z fiata to masz znaczek I silniki diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > A jak powiedzą, że wybrali Bravo, bo jest ładne, tanie, żwawe i mało pali (nie wiem jakie jest > wymyślam te cechy) to wyjdzie na to, że reszta osób go nie kupiła, bo nie chce mieć ładnego, > taniego, żwawego auta co mało pali ja kupiłem bo mi się najbardziej spodobał jak wsiadłem i się przejechałem Chociaż tani wtedy nie był, bo to był początek sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Dobrze napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 To znaczy, że wybrali to co im odpowiada Ale tak szczerze, to ostatnio pojeździłem trochę focusem II FL z silnikiem 1.6 100KM. Ogólnie bardzo się na tym samochodzie zawiodłem. W prasie wychwalają układ jezdny i fakt, że prowadzi się całkiem fajnie, ale generalnie bardzo przeciętne auto. Wnętrze jest tandetne, a silnik wyje jak głupi podczas jazdy autostradowej. W moim odczuciu bravo jest lepszym autem niż ten focus. Silnik jest bardzo słabym elementem tego samochodu. Brak 6 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Jeździłem Focusem RS absolutnie sie z Tobą nie zgadzam - silnik jest bardzo mocną cechą tego samochodu Kolego - jakie bravo, jaki focus, jaka wersja, jaki wypas - to wszystko ma znaczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Wszystko zgoda. Zastanawiające jest tylko to dlaczego bravo nie chce się sprzedawać? Rozumiem , że > stliło było niewypałem bo było drogie i brzydki jak na fiata. Ale Bravo? Bardzo ładne, a do > tego generalnie całkiem ok auto, a dodatkowo w podstawie bardzo tanie,a tego oczekuje klient > fiata, więc co się ma sprzedać w klasie kompakt, jeżeli taki produkt nie sprzedaje się > praktycznie w ogóle? Może pora iść drogą nissana i małych samochodów, lecz tanich. a powiedz mi ile lat jest na rynku bravo? klient który miał bravo i zmieniał samochód na co miał się przesiąść ? 2x by kupił? IMO zbyt długo bez zmian. niestety wiekszosc klientów fiata to ludzie którzy zmieniają na inny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > z fiata to masz znaczek poczytaj dokładniej, może coś znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > A jak powiedzą, że wybrali Bravo, bo jest ładne, tanie, żwawe i mało pali (nie wiem jakie jest > wymyślam te cechy) to wyjdzie na to, że reszta osób go nie kupiła, bo nie chce mieć ładnego, > taniego, żwawego auta co mało pali Problem jest innego typu- jak ktoś szuka auta klasy kompaktowej w wersji 3-d, kombi to w tej chwili nie ma po co iść do salonu Fiata niestety - tu jest pies pogrzebany ze stilo było identycznie jak na początku z Pandą III - falstart z powodu ceny a potem to już poszła fama- że drogi i szkoda czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > proście będzie zapytać tych kilku użytkowników na forum dlaczego je kupili, niż pytać tysiące > dlaczego go nie chcieli A o co pytałes? Quote: Zastanawiające jest tylko to dlaczego bravo nie chce się sprzedawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Co do cen, to proponuję przejść się do salonu. Moi teściowie będą niedługo kupować małe autko. Na > razie na topie jest nowa Panda. Stara Panda z klimą to dziś około 28-29 tys, nowa to 33-34 > tys. Nie wiem czy to jest taka ogromna różnica, biorąc pod uwagę, że auta różnią się już na > pierwszy rzut oka wielkością, miejscem w środku, pozycją za kierownicą, czy wyposażeniem. Wiesz - każdy patrzy z perspektywy własnej kieszeni- między 28a 34 tyś to jest 20% ceny - dla wielu kwota nie do przeskoczenia. Ja wiem że obecnie społeczeństwo się bogaci i jest ogólnie fajnie i Panda to pojazd który należy traktować jako kolejne miejskie woziło w rodzinie ale niestety dla wielu to jedyny samochód i dopłata kwoty rzędu tysiąca pln może przekraczać mozliiwości usera - ale to kwestia bardzo względna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > I silniki diesla Do tego Freemont podobno ma inne zawieszenie, dostosowane dla potrzeb europejczykow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Do tego Freemont podobno ma inne zawieszenie, dostosowane dla potrzeb europejczykow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 odwiedzalem fabryke fiata 2 miesiace temu - juz o tym wiedzleli ale siedzieli z racji zawodu wiedzialem wiele zakladow produkcji samochodow w europie i w stanach i powiem jedno, najwieksza glupota bylo zamniecie tego zakladu. naprawde ciezko znalesc lepiej poukladane zarzadzenie produkcja jak jest w tychcach nie wypowiadam sie natomiast o produkctach jakie robia bo IMO poza 500 sa bardzo "nietrafione" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Wiesz - każdy patrzy z perspektywy własnej kieszeni- między 28a 34 tyś to jest 20% ceny - dla wielu > kwota nie do przeskoczenia. Zwłaszcza, że za 28k PLN nie ma innego auta z klimą na rynku. A przy cenie 34k lądujemy w miejscu gdzie jak się dobrze poszuka można kupić auto klasy B z klimą (po rabatach oczywiście) - Grande Punto, Aveo, Sandero, Clio, Fabia... wszystko z podstawowymi silnikami oczywiście, ale osiągi z pewnością mają nie gorsze niż Panda3 z 1.2 69KM, a wielkość auta pozwala na więcej niż tylko jazda po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Zwłaszcza, że za 28k PLN nie ma innego auta z klimą na rynku. > A przy cenie 34k lądujemy w miejscu gdzie jak się dobrze poszuka można kupić auto klasy B z klimą > (po rabatach oczywiście) - Grande Punto, Aveo, Sandero, Clio, Fabia... wszystko z podstawowymi > silnikami oczywiście, ale osiągi z pewnością mają nie gorsze niż Panda3 z 1.2 69KM, a wielkość > auta pozwala na więcej niż tylko jazda po mieście. spokojnie, jak faktycznie zakończą sprzedaż i produkcję starej Pandy, to ceny nowej jeszcze spadną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > spokojnie, jak faktycznie zakończą sprzedaż i produkcję starej Pandy, to ceny nowej jeszcze spadną no chyba jednak nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > no chyba jednak nie Zdecydowanie nie.... tylko czy klient poleci kupić droższą Pandę bo kocha FIAT-a czy rozejrzy się za konkurencją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 można przeczytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > można przeczytac Quote: Od początku 2013 r. zmieniają się przepisy homologacyjne, których Panda Classic nie spełnia. Co znowu aż tak dowalili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 sam jestem ciekawy EURO5? ESP obowiazkowe ? DRL ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > sam jestem ciekawy > EURO5? ESP obowiazkowe ? DRL ? Dziwi mnie tym bardziej, że klony Pandy w postaci 500, Ka i Lancii Y spełniają i będą produkowane dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Dziwi mnie tym bardziej, że klony Pandy w postaci 500, Ka i Lancii Y spełniają i będą produkowane > dalej. kolejny bełkot marketingowy - po prostu wewnętrzną konkurencję trzeba wybić. Tylko zamiast kupić Pandę III potencjalny klient pójdzie do skody, VW czy kii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > sam jestem ciekawy > EURO5? ESP obowiazkowe ? DRL ? Nie wiem o co chodzi, ale jeśli chodzi o to co wymieniłeś to chyba nie może dotyczyć aut już produkowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > kolejny bełkot marketingowy - po prostu wewnętrzną konkurencję trzeba wybić. > Tylko zamiast kupić Pandę III potencjalny klient pójdzie do skody, VW czy kii Ty jak zwykle wiesz najlepiej, o zakończeniu produkcji pandy w tym roku wiadomo było dwa lata temu, jak nie wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Punto-zerknij na konkurencję- nowe Clio, Nowe Polo Yaris a fiat? przecież punto to konstrukcja > pamiętająca 2005 rok!! Ty ale powiedz mi jakie to rewolucyjne rozwiązania są w ww.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Ty jak zwykle wiesz najlepiej, o zakończeniu produkcji pandy w tym roku wiadomo było dwa lata temu, > jak nie wcześniej No to chyba od dawna też wiadomo, co będą produkować zamiast Pandy, co zrobią z linią montażową, z ludźmi, z kooperantami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > No to chyba od dawna też wiadomo, co będą produkować zamiast Pandy, co zrobią z linią montażową, z > ludźmi, z kooperantami? Co będą produkować to nie wiadomo, znaczy się pewnie wiedzą ci co powinni. JA czytałem w gazetce jakiejś związkowej oraz prezes w jakimś wywiadzie mówił, że będzie nowy model, bo tyska fabryka jest najlepsza itd. No ale aby uruchomić nowy model to potrzeba czasu, ja myślę,że to będzie koniec 2013 lub najpóźniej wiosna 2014. Ludzi się zwolni, nie przedłuży umów,a kooperanci no cóż jest ciężko i muszą ciągle szukać nowych kontraktów Poza tym nie mogę zbyt dużo pisać na ten temat, bo wiem, że czytają moje wypociny ludzie ode mnie z pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Punto-zerknij na konkurencję- nowe Clio, Nowe Polo Yaris a fiat? przecież punto to konstrukcja > pamiętająca 2005 rok!! > w produkcji samochodów to przepaść a o następcy ani słychu ani widu. masz w klasie B starszego > mastodonta? Toyota z najnowszym Yarisem troche dala ciala, mowa o silniku 1.3, ktory to czesto jest wymieniany na gwarancji nawet w samochodach po przebiegu kilku kkm . Cos tam w nim zaczyna stukac, walic itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Ty ale powiedz mi jakie to rewolucyjne rozwiązania są w ww.? Np: w Yarisie na przegladach okresowych zamiast oleju moga wymieniac caly silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > kolejny bełkot marketingowy - po prostu wewnętrzną konkurencję trzeba wybić. > Tylko zamiast kupić Pandę III potencjalny klient pójdzie do skody, VW czy kii czekaj no, co tam w tej skodzie czy kii dają? Dwa razy więcej auta za dwa razy mniejsze pieniądze? Czy podobny mały miejski samochód za podobne pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > co przenoszą? Wyjaśnij proszę. > Nowa Panda jest od początku produkowana we Włoszech. Stara w Polsce i nikt niczego nigdzie nie > przenosi. Pewnie ze 2 lata będzie szła sprzedaż obu Pand dopóki będzie zainteresowanie. Poczytaj sobie klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Ty jak zwykle wiesz najlepiej, o zakończeniu produkcji pandy w tym roku wiadomo było dwa lata temu, > jak nie wcześniej nie denerwuj się tylko przeczytaj mój post i to co w ramach odpowiedzi na niego napisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > czekaj no, co tam w tej skodzie czy kii dają? Dwa razy więcej auta za dwa razy mniejsze pieniądze? > Czy podobny mały miejski samochód za podobne pieniądze? Podobne? boszz Łopatologicznie- Między Pandą II i III jest 20% różnicy w cenie - ktoś kto ma 29 tyś i ani złotówki więcej nie mogąc kupić Pandy II pójdzie do konkurencji - np Citigo czy Picanto, a nie kupi pandy III bo po prostu będzie dla niego za droga - nie rozumiesz tego? Ja wiem ze każdy patrzy z perspektywy własnej kieszeni - Może dla ciebie 5-6 tyś to pikuś ale dla większości to spora kasa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > FAP dostanie nowy model, małe miejskie auto to bedzoe dostanie nie dostanie 2013 będzie bardzo słaby dla FAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Droga bo Włosi więcej zarabiają koszty produkcji większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Tylko że Fiat za to zapłaci. nie tak to działa we włoszech.. nie tyllko za postoje fiata placi fiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Niestety wieszcze upadek Fiata od jakiegoś czasu.... > Brak 159 brak Cromy brak Kombi ale to bym nawet zniósł natomiast to, że nie ma następcy cieniasa to > już nie... Co za głąby żądzą tam ... ludzie chcą obecnie tanich małych aut i luksusowych... > a oni nic nie mają. Zaprzestana produkcji taniej Pandy z Polski i co w to miejsce dadzą ? > Topolino? Od lat o nim słyszymy i nic... a Toyota/VW/Francuzi i inni potrafią ... ludzie kupią > Dacię a nie ich 500-tkę 159 - produkcji nie ma juz od dawna a jeszcze "nowe" kupisz - sprzedaż na poziomie 10k w ostatnim roku mowi za siebie croma-kupuje fiata za 100 tys? 500 to niw dacie inny target Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > W mojej ocenie jeszcze rok , max dwa i 500-tka przejdzie do lamusa. Następcę zaczną klepać w > Meksyku i Serbii i tak się skończy przygoda Fiata w Polsce. serbia ma inny model meksyk robi na stany a nie na europe > Ogólnie polityka koncernu Fiata jest chora. > Nie tylko w dziedzinie małych aut > - nowa panda- falstart z powodu ceny, no takie maja koszty tam w italii > - fiat 500 - cóż 40 tyś za 3 drzwiową Pandę II to ogromna kasa, a po autku widać już wiek > konstrukcji- żadnego fl ale jakos sie sprzedaje > - Punto- stara nieudolnie odmładzana fura bez innych ersji nadwoziowych punto jako jedyne z wloch ma jakies tam wyniki > - Bravo- auto kompletnie niedocenione na rynku przez brak reklamy i np wersji kombi przez brak czego kolwiek silnikow przede wszystkim > - Croma - podobnie i do tego chore ceny auto fajne, ale kto da za fiata 100 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 silników?- czy 4 benzynowe i 3 diesle to mało? czego innego oczekiwałbyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Skąd ty masz takie informację ? gdzies w sieci jest taki news czytałem to z 2 tygodnie temu-znaleźć linka nie umiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > silników?- czy 4 benzynowe i 3 diesle to mało? > czego innego oczekiwałbyś? 1.4, 1.6 i 2.0 no szał o ile w dieslach jest wybór to w benzynie słabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > skladaja kabone na vw up'y cena podobna, rozmiar ten sam, renoma jednak wieksza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > nie tak to działa we włoszech.. nie tyllko za postoje fiata placi fiat Przez "zapłaci" chciałem napisać że odbije się to na wynikach finansowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Podobne? boszz > Łopatologicznie- Między Pandą II i III jest 20% różnicy w cenie - ktoś kto ma 29 tyś i ani złotówki > więcej nie mogąc kupić Pandy II pójdzie do konkurencji - np Citigo czy Picanto, a nie kupi > pandy III bo po prostu będzie dla niego za droga - nie rozumiesz tego? > Ja wiem ze każdy patrzy z perspektywy własnej kieszeni - Może dla ciebie 5-6 tyś to pikuś ale dla > większości to spora kasa! OK, jakbym miał 29 tys i ani złotówki więcej, to na pewno bym nie kupił auta za 29 tys, bo za co bym go ubezpieczył, zarejestrował i kupił zimówki? Patrząc z perspektywy moich teściów wygląda to tak, że kupują już pewnie ostatni samochód w życiu (aktualnie mają od nowości Uno, rocznik 1997), który ma spełnić konkretne wymagania. Bardzo liczą się z kasą, ale nie na tyle, żeby sępiąc 4 tys. przez następne 10 lat np. przeklinać, że z chorym kręgosłupem się cieżko wsiada czy wysiada z auta. Zwyczajnie nie stać ich na takie oszczędzanie. Więc wybiorą w tym segmencie to, co im najbardziej odpowiada. Po wstępnej selekcji nowa Panda jest na I miejscu. Poza tym nie wiem co się tak tej Kii uczepiłeś. Z tego co widzę Picanto 1.0 pięciodrzwiowe z klimą też zaczyna się od około 34 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Z tego co widzę Picanto 1.0 pięciodrzwiowe z klimą > też zaczyna się od około 34 tys. Do tego silnik 1.0 to nieporozumienie. 1.2 z fiata tez szalu nie robi, ale na pewno jest lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > OK, jakbym miał 29 tys i ani złotówki więcej, to na pewno bym nie kupił auta za 29 tys, bo za co > bym go ubezpieczył, zarejestrował i kupił zimówki? > Patrząc z perspektywy moich teściów wygląda to tak, że kupują już pewnie ostatni samochód w życiu > (aktualnie mają od nowości Uno, rocznik 1997), który ma spełnić konkretne wymagania. Bardzo > liczą się z kasą, ale nie na tyle, żeby sępiąc 4 tys. przez następne 10 lat np. przeklinać, że > z chorym kręgosłupem się cieżko wsiada czy wysiada z auta. Zwyczajnie nie stać ich na takie > oszczędzanie. > Więc wybiorą w tym segmencie to, co im najbardziej odpowiada. Po wstępnej selekcji nowa Panda jest > na I miejscu. Napisałem Ci wyraźnie- przedstawiłem logikę większości kupujących samochodów z tego segmentu, którzy liczą każdą złotówkę- jak wspominałem wyżej nie interesuje mnie Twoja rodzinna sytuacja. Oczywiście jak każda reguła - ma wyjątki. > Poza tym nie wiem co się tak tej Kii uczepiłeś. Z tego co widzę Picanto 1.0 pięciodrzwiowe z klimą > też zaczyna się od około 34 tys. Marku - ja wiem że w odwracaniu kota ogonem jesteś mistrzem i wmawianiu ludziskom rzeczy o których nie wspominają, ale wskaż mi w tym temacie miejsce, gdzie się jak to określiłeś" Picanto uczepiłem" bo jakoś nie mogę tego odnaleźć? no to jeszcze raz - dla jasności Pisząc o Picanto podałem tylko ten model jako konkurencyjny cenowo wobec Pandy - tyle i tylko tyle - nie krytykowałem go w żaden sposób bo uważam Kijankę w tym segmencie za całkiem fajne autko, więc przestań mi takie rzeczy wmawiać!ok? co do ceny- odejmij rabacik, do tego fajną marketingową gwarancję no i już robi się ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Napisałem Ci wyraźnie- przedstawiłem logikę większości kupujących samochodów z tego segmentu, > którzy liczą każdą złotówkę- jak wspominałem wyżej nie interesuje mnie Twoja rodzinna > sytuacja. ciekawe, skąd masz dane o "większości kupujących". Bo tak się też składa, że sporo aut tego segmentu kupują też firmy. > Oczywiście jak każda reguła - ma wyjątki. > Marku - ja wiem że w odwracaniu kota ogonem jesteś mistrzem i wmawianiu ludziskom rzeczy o których > nie wspominają, ale wskaż mi w tym temacie miejsce, gdzie się jak to określiłeś" Picanto > uczepiłem" bo jakoś nie mogę tego odnaleźć? > no to jeszcze raz - dla jasności > Pisząc o Picanto podałem tylko ten model jako konkurencyjny cenowo wobec Pandy - tyle i tylko tyle > - nie krytykowałem go w żaden sposób bo uważam Kijankę w tym segmencie za całkiem fajne autko, > więc przestań mi takie rzeczy wmawiać!ok? > co do ceny- odejmij rabacik, do tego fajną marketingową gwarancję no i już robi się ciekawie Owszem, są modele konkurencyjne cenowo, ale po przeanalizowaniu cenników dochodzisz do wniosku, że ceny są podobne, a różnice na autach podobnie wyposażonych w tym segmencie są minimalne. Wybierać więc można na podstawie jakiejś aktualnej promocji, czy wytargowanego rabatu i nowa Panda w żaden sposób tu nie odstaje cenowo, a jest to naprawdę przywoity i udany miejski samochód. Poza tym, od Pandy też można odjąć rabacik tak jak od Picanto. A co do gwarancji, to znam z doświadczeń ojca tę koreańską gwarancję na 5 lat We Fiacie miałem krótszą, ale przynajmniej działającą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > ciekawe, skąd masz dane o "większości kupujących". Bo tak się też składa, że sporo aut tego > segmentu kupują też firmy. Marek- nie osłabiaj mnie naprawdę Zobacz jakie wersje Pandy sprzedawały się najlepiej- Pandy III z silnikiem Twin Air sprzedano raptem parę sztuk! Podobnie MultiJet-a! Firmy to inna bajka i inne potrzeby i cele- nie mieszajmy dwóch systemów walutowych > Owszem, są modele konkurencyjne cenowo, ale po przeanalizowaniu cenników dochodzisz do wniosku, że > ceny są podobne, a różnice na autach podobnie wyposażonych w tym segmencie są minimalne. > Wybierać więc można na podstawie jakiejś aktualnej promocji, czy wytargowanego rabatu i nowa > Panda w żaden sposób tu nie odstaje cenowo, a jest to naprawdę przywoity i udany miejski > samochód. Poza tym, od Pandy też można odjąć rabacik tak jak od Picanto. A co do gwarancji, to > znam z doświadczeń ojca tę koreańską gwarancję na 5 lat > We Fiacie miałem krótszą, ale przynajmniej działającą Dlatego napisałem- tu odgrywa rolę moment zakupu i aktualna promocja i niuanse wyposażenia oraz gusta klienta ale niestety w podstawowym wyposażeniu panda III jest droga. co do reszty - się zgadzamy- ja wiem o tym i ty wiesz że Panda jest naprawdę udanym samochodem i tego się trzymajmy gdybym miał ponownie wybierać autko tej klasy dla mnie także jest wybór oczywisty - Panda Co do gwarancji w Kia - nie musisz mnie uświadamiać- celowo napisałem o "marketingowej" gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Kolejna sprawa to po co kupować Pandę III, jeżeli za 33 tyś można mieć GP z klimą? No chyba, że ktoś wyjątkowo potrzebuje Pandę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Kolejna sprawa to po co kupować Pandę III, jeżeli za 33 tyś można mieć GP z klimą? chociażby dlatego, że Panda jest jednak mniejsza, a dla wielu większe auto to wada, a nie zaleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.