koNik Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Ta slabsża wersja jest o tyle ciekawa, że wyglada na przyszczypaną (programowo?) tylko w górnym > zakresie obrotow. Myśle, ze do spokojnego podróżowania te 165KM starczy. > W 15 KM słabszym (i 100 kilo lżejszym ) Bravo dało sie sprawnie jechać w trasie. ależ ja nie mówię że się nie da sprawnie tym jechać na trasie - bo można i 60KM VW Polo jak sie uprzeć - ino jakie to będzie miało obroty przy tej sprawnej jeździe i kiedy zacznie nas boleć łeb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > ależ ja nie mówię że się nie da sprawnie tym jechać na trasie - bo można i 60KM VW Polo jak sie > uprzeć - ino jakie to będzie miało obroty przy tej sprawnej jeździe i kiedy zacznie nas boleć > łeb No, to by trzeba było sprawdzić w praktyce, ale jest szansa ze przełożenia są dość długie. Z tego co czytałem, to ludzie raczej skarżą sie na szum od opon, a nie hałas silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Ta slabsża wersja jest o tyle ciekawa, że wyglada na przyszczypaną (programowo?) tylko w górnym > zakresie obrotow. Myśle, ze do spokojnego podróżowania te 165KM starczy. > W 15 KM słabszym (i 100 kilo lżejszym ) Bravo dało sie sprawnie jechać w trasie. Bravo nie jest lzejsze o 100kg, masa t-jet zaczyna sie od 1275kg (golas) w gore, w zaleznosci od wyposazenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Bravo nie jest lzejsze o 100kg, masa t-jet zaczyna sie od 1275kg (golas) w gore, w zaleznosci od > wyposazenia. Wydawało mi sie ze 1230, ale to było w 2007 roku więc mogę sie mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Wydawało mi sie ze 1230, ale to było w 2007 roku więc mogę sie mylić. Okolo 1200kg moze wazyc grande punto, a nawet je przekroczyc. Nie wiem jak teraz, ale kilka lat temu te dane i tak byly zanizone, w rzeczywistosci Fiaty (przynajmniej niektore) wazyly wiecej A w takim Bravo osiagniecie 1400kg poprzez dolozenie wyposazenia pewnie nie stanowi problemu. Ciekawe ile wazy taki otwierany szklany dach, czyli Skydome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Ono waży ponoć 1340 kg z tym silnikiem i ma Cx = 0,26. Dla diesla podają spalanie w trasie poniżej > 4 l/100. Jeski ta waga jest prawdziwa, to wyglada ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > no ale to plus? w tej masie toto pewnie prawie nie jedzie, szczególnie na dole Wiesz, że wolę N/A, więc dla mnie plus. Lubię kręcić wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Ja wiem czy przeszli? Owszem zachowanie w sensie charakterystyki tego silnika jest imho bardzo > dobre jak na dwa litry. Moment obrotowy zbliżony do tego z 1,4 t. Podobnie jak moc. Pewnie > jest zauwazalnie gorzej przy obrotach rzędu 1500 rpm, ale mimo to nie skreslilem tego > rozwiązania. Niewątpliwie osiągi w przednionapedowym aucie są przyzwoite, a spalanie rownież > na b. Przyzwoitym poziomie. Myśle ze w mocniejszych wersjach (MPS) i tak będzie turbo. Wiadomo, turbo ma swoje zalety. Ale IMHO warto uturbiać silniki od 2.0 w górę, wtedy to ma sens. Po cholerę wsadzać turbo do silnika 1.4, skoro w tej budzie można mieć 2.0 N/A o identycznych osiągach, ale dużo mniej awaryjne? Spalanie? Może... Ale spalanie to nie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > ależ ja nie mówię że się nie da sprawnie tym jechać na trasie - bo można i 60KM VW Polo jak sie > uprzeć - ino jakie to będzie miało obroty przy tej sprawnej jeździe i kiedy zacznie nas boleć > łeb a jak nie rozboli od halasu to moze przy tankowaniu . Jechalem ostatnio autostrada 2x200km picanto 1.0 60KM, staralem sie jechac oszczednie i nie za szybko 110-120, przy dystrybutorze wyszlo nieco ponad 7L/100 moje 300kG ciezsze kombi szybciej jezdzac (120-140) mniej pali niemniej jednak Skyactiv-G wyglada interesujaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Nawet jak jest wyposażony to nadal trzeba lać takie paliwo jakie zaleca producent. Ja do IS'a muszę > lać premium (wasze 98), pomimo ze jest 11.8:1, bo jak wleje gorsze to silnikiem rzuca i zapala > sie lampka. Marek, nie wiedzialem, ze w USA chrzcza paliwo Do motocykla st. sprezania 13:1 od lat leje Super ( 95 ) i nic nie rzuca, nic nie stuka a predksc koncowa jak na Super Plus 98 ( wasza Premium ). Tyle, ze BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Wiadomo, turbo ma swoje zalety. Ale IMHO warto uturbiać silniki od 2.0 w górę, wtedy to ma sens. Po > cholerę wsadzać turbo do silnika 1.4, skoro w tej budzie można mieć 2.0 N/A o identycznych > osiągach, ale dużo mniej awaryjne? Spalanie? Może... Ale spalanie to nie wszystko. Jeśli spalanie się potwierdzi w praktyce (do plus 30 procent od deklarowanego) to nawet do spalania nie ma co mieć zastrzeżeń. Z drugiej strony ta wymieniona turbina raz na 200 tys km (zakładam ) to nie dramat i napewno nie problem pierwszego właściciela. Jednak turbina ma swoje zalety. Szczególnie gdy jest to LPT i silnik z wysokim stopniem sprężania jak np 2.0 BMW 184 KM. Tu się da jechać w mieście niewiele ponad 1000 rpm i mieć pod noga zapas dynamiki. Niewątpliwie jednak koncepcja mazdy mi się podoba. W niczym mi nie przeszkadza ze to niemal kopia filozofii eficient dynamic BMW. Gdyby jeszcze napęd był właściwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Wydawało mi sie ze 1230, ale to było w 2007 roku więc mogę sie mylić. T-Jet 120 Sport 1420kg na wadze w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Wiadomo, turbo ma swoje zalety. Ale IMHO warto uturbiać silniki od 2.0 w górę, wtedy to ma sens. Po > cholerę wsadzać turbo do silnika 1.4, skoro w tej budzie można mieć 2.0 N/A o identycznych > osiągach, ale dużo mniej awaryjne? Spalanie? Może... Ale spalanie to nie wszystko. Tylko, że 1.4 to takie trochę 2 w 1. Ma osiągi 2.0 a jak będziesz jechał nim jak dieslem (a można) to mało spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Tylko, że 1.4 to takie trochę 2 w 1. Ma osiągi 2.0 a jak będziesz jechał nim jak dieslem (a można) > to mało spali. Tu obiecują to samo. Tylko nie z 1,4 a 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Tam chyba nie podają masy własnej tylko dopuszczalną całkowitą (z max obciążeniem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Tam chyba nie podają masy własnej tylko dopuszczalną całkowitą (z max obciążeniem) Tam nie. Masę znalazłem gdzie indziej. Zreszta jak odejmiesz typowe w tej klasie 550 kg ladownosci to tez masz wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Dokładnie, więc pi razy drzwi wcale nie jest cięższy od podobnych aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Dokładnie, więc pi razy drzwi wcale nie jest cięższy od podobnych aut. A nikt nie mówił ze jest cięższy, tylko, ze lżejszy. BTW nie mam masy auta dla diesla, ale dopuszczalna przy dieslu jest 120 kg wieksza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > A nikt nie mówił ze jest cięższy, tylko, ze lżejszy. BTW nie mam masy auta dla diesla, ale > dopuszczalna przy dieslu jest 120 kg wieksza. PDF 1,5 MB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Tam nie. Masę znalazłem gdzie indziej. Zreszta jak odejmiesz typowe w tej klasie 550 kg ladownosci > to tez masz wynik. Czy nie byłoby prościej podawać w broszurach handlowych, oprócz masy całkowitej, również masę własną pojazdu, zamiast np z kosmosu wydumanych (czytaj niemożliwych do uzyskania) wartości spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 O, jednak można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > PDF 1,5 MB To są masy starego modelu. Nowy jest sporo lżejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > To są masy starego modelu. Nowy jest sporo lżejszy. faktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 BTW ktoś sie orientuje jaki rabat można wytargować od dilera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 jeśli będzie taki szał jak na cx-5, to pewnie 0 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.