mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 Fajny, tylko obawiam się, że będzie nieprzyzwoicie drogi. Pierwsza "setka" ponoć w 5,9 s. 2.0 TSI 220KM (ciekawe ile po programie wyjdzie ) Taka Rka już napsuła by krwi lepszym gablotą z dużymi piecami Jak kierownicę dali we floku, to już deskę też mogliby okleić Jak nie przesadzą z ceną, dadzą 5 drzwi, DSG i nie przesadzą z ceną to jestem na tak Więcej TUuuuuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Pierwsza "setka" ponoć w 5,9 s. 2.0 TSI 220KM (ciekawe ile po programie wyjdzie ) Czemu tak słabo? Tylko 220 KM z 2.0t ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Czemu tak słabo? Tylko 220 KM z 2.0t ? Bo to nie jest Lancer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 Pewnie za kazdy drobiazg beda chcieli sporej doplaty . Szkoda, ze pod maska nie pokazali, pewnie nie ma gdzie palca wisnac i aby zmienic zarowke trzeba bedzie wyjac silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Bo to nie jest Lancer Wiadomo... Ale jednak szału ta moc i osiągi nie robią, niestety, nawet jak na tak małe auto. Przecież to WRC, a nie GTI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Wiadomo... Ale jednak szału ta moc i osiągi nie robią, niestety, nawet jak na tak małe auto. > Przecież to WRC, a nie GTI. Polo R, a nie żadne WRC WRC to ma znaczek dla bajeru i lansu. VW wchodzi do MŚ w 2013 właśnie z Polo WRC. Pojemność 1.6 ok. 300KM, 4 łapy i kilka innych szczegółów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Polo R, a nie żadne WRC > WRC to ma znaczek dla bajeru i lansu. > VW wchodzi do MŚ w 2013 właśnie z Polo WRC. > Pojemność 1.6 ok. 300KM, 4 łapy i kilka innych szczegółów 10 lat temu Fabia WRC miała 300 KM z 2.0. Będzie lepiej? Osiagi z 1.6 będą lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > VW wchodzi do MŚ w 2013 właśnie z Polo WRC. > Pojemność 1.6, 4 łapy i kilka innych szczegółów I dodajmy, ze to nie żadne polo tylko rajdowka która ma je z grubsza przypominać w celach marketingowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 A szał jest, zresztą jak z każdym WRC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > 10 lat temu Fabia WRC miała 300 KM z 2.0. Będzie lepiej? Osiagi z 1.6 będą lepsze? Mysle, ze krocej pojezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > A szał jest, zresztą jak z każdym WRC WRC to WRC Ale jak WRC ma mieć 220 KM, to szału nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > I dodajmy, ze to nie żadne polo tylko rajdowka która ma je z grubsza przypominać w celach > marketingowych. A wspolne z Polo moze miec znaczki i lampy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > WRC to WRC Ale jak WRC ma mieć 220 KM, to szału nie będzie Szczególnie z fwd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > 10 lat temu Fabia WRC miała 300 KM z 2.0. Będzie lepiej? Osiagi z 1.6 będą lepsze? Przepisy ich trzymają za d00pę dlatego nie można się spodziewać pierdyliona koni, bo grupa B odeszła już raczej na zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Szczególnie z fwd. Ja mam 180-190KM i o dziwo radzi sobie bardzo dobrze. Jak dadzą w tym Polo jakąś sensowną mechaniczną szperę to będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > WRC to WRC Ale jak WRC ma mieć 220 KM, to szału nie będzie WRC ma mieć ok. 300KM z 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Ja mam 180-190KM i o dziwo radzi sobie bardzo dobrze. > Jak dadzą w tym Polo jakąś sensowną mechaniczną szperę to będzie dobrze. Tylko czy na zekretach nie bedzie uciekal przodem z powodu duzego silnika. Ciekawe jaka jest roznica w wadze pomiedzy 1.4, a 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Tylko czy na zekretach nie bedzie uciekal przodem z powodu duzego silnika. > Ciekawe jaka jest roznica w wadze pomiedzy 1.4, a 2.0 Nie wiem jaka jest różnica, ale obstawiam że niewielka. U mnie w zakrętach jak na FWD prowadzi się naprawdę bardzo dobrze, najgorzej oczywiście przy ciasnych zakrętach typu 90* ale resztę można iść naprawdę grubo, czuć że ten XDS trochę pomaga i zacieśnia zakręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > 10 lat temu Fabia WRC miała 300 KM z 2.0. Będzie lepiej? Osiagi z 1.6 będą lepsze? 300KM to miała tylko w papierach Realnie to miały więcej. Poza tym chodzi o to żeby było wolniej a nie szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > WRC ma mieć ok. 300KM z 1.6. przecież to bzdura. Wszystkie WRC od zawsze mają 300 koni. Tja... jasne. One mają tyle ile trzeba na dany rajd. N-grupa ma dużo więcej niż 300 koni więc o czym my tu rozmawiamy. A to Polo R może być. Tylko napęd nie ten co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > A to Polo R może być. Tylko napęd nie ten co trzeba. 4motion byłby idealny, ale tu już cena by w kosmosie była Mazda MPS ma więcej i jakoś jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > 300KM to miała tylko w papierach Realnie to miały więcej. > Poza tym chodzi o to żeby było wolniej a nie szybciej Nie jest wolniej. Zwężka jest większa. czyli właściwie jedyne ograniczenie przy turbodoładowanym silniku. Poprzednie WRC mogły mieć i 1000 koni gdyby nie zwężka. Nic innego nie stało na przeszkodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Nie wiem jaka jest różnica, ale obstawiam że niewielka. Dobrze by bylo, zeby czasem takie polo nie stalo sie do szybkiej jazdy tylko na wprost. Pewnie bedzie mialo turbo z vnt > U mnie w zakrętach jak na FWD prowadzi się naprawdę bardzo dobrze, najgorzej oczywiście przy > ciasnych zakrętach typu 90* ale resztę można iść naprawdę grubo, czuć że ten XDS trochę pomaga > i zacieśnia zakręty. Niektore FWD lepiej sie prowadza i mieszcza w zakretach niz AWD. Gdzies w tv pokazywali jak Scirocco R z FWD objezdzalo chyba Golfa R lub GTI (nie pamietam dokladnie) z napedem na 4 lapy - Golf byl za ciezki i mimo takiego napedu uciekal przodem na zakretach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > 4motion byłby idealny, ale tu już cena by w kosmosie była > Mazda MPS ma więcej i jakoś jeździ No ale ten Mazda Focus jest większa i cięższa. Zupełnie inne samochody. To ma robić WOW! na światłach i w ciasnym, ruchliwym mieście. MPS czy inne focusy upala się na torach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > 4motion byłby idealny, ale tu już cena by w kosmosie była Nie koniecznie idealny, masy by przybylo. W Golfie to nie zawsze wychodzi na dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Niektore FWD lepiej sie prowadza i mieszcza w zakretach niz AWD. Gdzies w tv pokazywali jak > Scirocco R z FWD objezdzalo chyba Golfa R lub GTI (nie pamietam dokladnie) z napedem na 4 lapy > - Golf byl za ciezki i mimo takiego napedu uciekal przodem na zakretach. Zobacz jakie to są "4 łapy" w tym golfie i zastanów się dlaczego dostał wpierdziel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Tylko czy na zekretach nie bedzie uciekal przodem z powodu duzego silnika. > Ciekawe jaka jest roznica w wadze pomiedzy 1.4, a 2.0 Clio RS ma od kilku lat 200 km i ciężkie 2.0 N/A pod maską i "jakoś" jeździ w zakrętach, więc tu pewnie gorzej nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Zobacz jakie to są "4 łapy" w tym golfie i zastanów się dlaczego dostał wpierdziel. Jak w wiekszosci tego typu samochodow, elektronika rzadzi caloscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Clio RS ma od kilku lat 200 km i ciężkie 2.0 N/A pod maską i "jakoś" jeździ w zakrętach, więc tu > pewnie gorzej nie będzie a zobacz Pan. Jaka to technologia nagle, że z 2l turbo już się Niemcowi udało wycisnąć aż 220 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Nie jest wolniej. Z załozenia 1.6T ma być wolniejsze od 2.0Turbo. Inna sprawa że chodziło o spopularyzowanie WRC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Z załozenia 1.6T ma być wolniejsze od 2.0Turbo. Inna sprawa że chodziło o spopularyzowanie WRC. "spopularyzowanie"? gdzie tu popularyzacja? WRC nigdy nie będzie autem popularnym w rajdach. To nie silnik tutaj jest najdroższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > a zobacz Pan. Jaka to technologia nagle, że z 2l turbo już się Niemcowi udało wycisnąć aż 220 koni Fiat tyle wycisnal z 2.0 turbo w latach 90-tych, wkladali np: do Fiata Coupe: 2.0, 20V R5 Turbo 220 KM . Wersja R4 miala 190 kucy. Ten mocniejszy rozpedzal sie do setki w 6,5s. Jak sie popatrzy na to Polo zrobione prawie 20 lat pozniej to jest jakos bez rewelacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Fiat tyle wycisnal z 2.0 turbo w latach 90-tych, wkladali np: do Fiata Coupe: 2.0, 20V R5 Turbo 220 > KM . Wersja R4 miala 190 kucy. > Ten mocniejszy rozpedzal sie do setki w 6,5s. Jak sie popatrzy na to Polo, zrobione prawie 20 lat > pozniej to jakos bez rewelacji ekoterroryzm spsuł osiągi. A tak a propos tych 300 koni w WRC to chciałbym nieśmiało zaznaczyć, że na przykład takie S2000 (wolnossący silnik 2,0l) ma ponad 300 koni z reguły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > "spopularyzowanie"? > gdzie tu popularyzacja? > WRC nigdy nie będzie autem popularnym w rajdach. To nie silnik tutaj jest najdroższy. Chyba chodzi o to że na "mniejszej" bazie więcej koncernów jest w stane zbudować auto klasy WRC. Taka jest moja teoria na ten temat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Chyba chodzi o to że na "mniejszej" bazie więcej koncernów jest w stane zbudować auto klasy WRC. > Taka jest moja teoria na ten temat :D to nie jest mniejsza baza. Obecne WRC są mniej więcej tej samej wielkości co pierwsze. Auta seryjne rosły, wraz z nimi samochody WRC. W pewnym momencie to już były spore tapczany. Obecne Mini WRC jest większe niż Corolla WRC (swoisty wzorzec z Sevres) sprzed 15 lat. Z silnikami 1,6 w Wurcach chodzi o marketing. Nic więcej. Strzelam, że charakterystyki mają już bardzo zbliżone (albo i lepsze) do dwulitrowych WRC sprzed kilku lat. downsizing postępuje i nie ma co się z tym spierać. Motorsport "na górze" jest sterowany przez wiodące koncerny. WRC to taki ogromny billboard reklamowy dla nowych, małych silniczków. Za 10 lat będziemy mieli WRC o pojemności 1,2 litra z elektrycznymi dopalaczami. Równie szybkie jak te co mamy teraz. Czekam na motorsport w wydaniu Tesli i oddzielne klasyfikacje hybryd i elektryków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Ja mam 180-190KM i o dziwo radzi sobie bardzo dobrze. > Jak dadzą w tym Polo jakąś sensowną mechaniczną szperę to będzie dobrze. Zadam Ci proste pytanie. Czy na mokrym asfalcie jesteś w stanie przyspieszyć maksymalnie wciskajac gaz na pierwszym biegu bez uslizgu kół ? Jeśli tak, to faktycznie radzi sobie bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Fajnie tylko stoi jak koza, trzeba glebić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Czemu tak słabo? Tylko 220 KM z 2.0t ? Po prostu - silnik z Golfa GTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Ja mam 180-190KM i o dziwo radzi sobie bardzo dobrze. A ja i RSSSS po 370 w FWD Focusie - i też nie ma z tym żadnego problemu. Ale KvM musi bez przerwy udowadniać, że BMW jest najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Zadam Ci proste pytanie. Czy na mokrym asfalcie jesteś w stanie przyspieszyć maksymalnie wciskajac > gaz na pierwszym biegu bez uslizgu kół ? Jeśli tak, to faktycznie radzi sobie bardzo dobrze. Rozumiem ze mocną Beemą bez żadnej szpery mozna? Jakoś próbowałem BMW 335i i do 120 km/h ciagle odcinał komp albo dupa chciała wyprzedzić przód. To słabsze fwd sie szybciej rozpedzało na mokrym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Tylko czy na zekretach nie bedzie uciekal przodem z powodu duzego silnika. > Ciekawe jaka jest roznica w wadze pomiedzy 1.4, a 2.0 A 5-cylindrowy 2,5 litra waży mniej? Bo taki jest w Focusie RS a chyba wiadomo jak on jeździ. Wiele zależy od konstrukcji zawieszenia i przeniesienia napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Zadam Ci proste pytanie. Czy na mokrym asfalcie jesteś w stanie przyspieszyć maksymalnie wciskajac > gaz na pierwszym biegu bez uslizgu kół ? A ten znowu swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Rozumiem ze mocną Beemą bez żadnej szpery mozna? Jakoś próbowałem BMW 335i i do 120 km/h ciagle > odcinał komp albo dupa chciała wyprzedzić przód. To słabsze fwd sie szybciej rozpedzało na > mokrym.. Tak, w jego cudownej beemce wszystko można. Pisał o tym już 1500 razy i NIC nie dociera, nawet dowody w postaci filmów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Tak, w jego cudownej beemce wszystko można. > Pisał o tym już 1500 razy i NIC nie dociera, nawet dowody w postaci filmów. No nie watpie że RWD trzeba umieć jezdzić- ale duzo mocy i mokro bez zadnych szper czy 4x4 to raczej nie ma szans sie nie poslizgnąc wciskając gaz do dechy.. no ale moze nie umiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > A 5-cylindrowy 2,5 litra waży mniej? > Bo taki jest w Focusie RS a chyba wiadomo jak on jeździ. > Wiele zależy od konstrukcji zawieszenia i przeniesienia napędu. Focus to wieksze auto, na pewno inaczej wywazone i do tego z niezaleznym tylnym zawieszeniem, w Polo pewnie bedzie zwykla belka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > ale duzo mocy i mokro bez zadnych szper czy 4x4 to > raczej nie ma szans sie nie poslizgnąc wciskając gaz do dechy.. Nie trzeba ani dużo mocy ani mokro. No ale ja też się nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Rozumiem ze mocną Beemą bez żadnej szpery mozna? Jakoś próbowałem BMW 335i i do 120 km/h ciagle > odcinał komp albo dupa chciała wyprzedzić przód. To słabsze fwd sie szybciej rozpedzało na > mokrym.. Można. Tylko nie każdą i nie z każdymi oponami. W kazdym razie 204KM jedynką jestem w stanie przyspieszyć z jedynki na mokrym bez uslizgu z gazem w podłodze (filmik pokazywalem). Obawiam sie ze w trójce 306KM to byłoby za dużo. Imho tu już zaczyna mieć sens odłączany/dołączany przód. Dla mnie to jest benchmark. Jeśli auto jest w stanie przyspieszyć na jedynce na mokrym z gazem w podłodze to znaczy ze caly układ przeniesienia napędu radzi sobie bardzo dobrze. Oczywiscie nikomu nie bronię chwalić swojego fwd i zachwycać sie za na nagumowanym torze z oponami semi slick tez sobie radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Jeszcze żeby zamiast wiejskiego tuningu była wersja cywilna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Można. Tylko nie każdą i nie z każdymi oponami. W kazdym razie 204KM jedynką jestem w stanie > przyspieszyć z jedynki na mokrym bez uslizgu z gazem w podłodze (filmik pokazywalem). > przód. może cos Ci wpdło pod pedał gazu albo masz pierwszy bieg do 110km/h:) Jestem wielkim fanem rwd i smiem twierdzić,że trochę pitolisz. jak popada to tylpędem można sobie jedynie pomarzyć o walce z "ośkami" o 4X4 nawet nie wspomnę. Jesli twoje rwd nie jest w stanie zerwać przyczepnosci na 1 biegu po mokrym to zmień samochód:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > może cos Ci wpdło pod pedał gazu albo masz pierwszy bieg do 110km/h:) > Jestem wielkim fanem rwd i smiem twierdzić,że trochę pitolisz. > jak popada to tylpędem można sobie jedynie pomarzyć o walce z "ośkami" o 4X4 nawet nie wspomnę. > Jesli twoje rwd nie jest w stanie zerwać przyczepnosci na 1 biegu po mokrym to zmień samochód:) My sie nie rozumiemy. Ja nie mowie ze nie jest w stanie. Jest w stanie bez problemu zerwać. Jednak mowie tez ze jest w stanie nie zerwać. I wlasnie z tego powodu nie zmienię samochodu. A tak BTW samo w sobie rwd nic nie gwarantuje. Znam wiele aut rwd ktore maja o wiele gorsza trakcje niż przecietne fwd. Jednak dobrze zrobione (z nastawieniem na osiągi) rwd pozwala na znacznie lepsza trakcje niż fwd. Fizyki nie da sie oszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.