eidzikxxx Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Obecnie mam zestaw FK -70 / -50 i jest dla mnie troszkę za wysoko w szczególności gdy odelżyłem auto i dupa poszła w górę. Powiedzcie mi jak wygląda jazda na ciętych sprężynach. Zamierzam zejść do -80 / -70 . I jak autko sprawowało by się na takim obniżeniu ? Ktoś tak ciął ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Obecnie mam zestaw FK -70 / -50 i jest dla mnie troszkę za wysoko w szczególności gdy odelżyłem > auto i dupa poszła w górę. Powiedzcie mi jak wygląda jazda na ciętych sprężynach. Zamierzam > zejść do -80 / -70 . I jak autko sprawowało by się na takim obniżeniu ? Ktoś tak ciął ? Z tyłu możesz podciąć gęste zwoje, ale z przodu bym nie próbował bo sprężyna wypadnie ze swojego 'gniazda' na amorku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Z tyłu możesz podciąć gęste zwoje, ale z przodu bym nie próbował bo sprężyna wypadnie ze swojego > 'gniazda' na amorku kolega Baden słyszałem, że robił cybant na przodzie ale czy to całkowicie eliminuje wypadającą sprężynę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > kolega Baden słyszałem, że robił cybant na przodzie ale czy to całkowicie eliminuje wypadającą > sprężynę ? przodu nie ruszaj, tył owszem możesz ciachnąc 2 zwoje, jak chcesz przód niżej to chyba tylko gwint ratuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > przodu nie ruszaj, tył owszem możesz ciachnąc 2 zwoje, jak chcesz przód niżej to chyba tylko gwint > ratuje na razie i tak z powodów finansowych ^^ muszę zostać przy zwykłych sprężynach, ale jest wgl gwint co pozwala zejść niżej niż 75 tak patrzyłem trochę na przyszłość i większego skoku nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Może i przód mógłby przyciąć ale musiał by chyba dać amor do skrócenia tak jak kolega Shebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Może i przód mógłby przyciąć ale musiał by chyba dać amor do skrócenia tak jak kolega Shebo najlepiej wyjąć sprężyny i wtedy będzie git! widziałem patenty jak obspawywali sprężyny na dole w życiu bym czegoś takiego nie zrobił wolę jeździć kozą niż kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > na razie i tak z powodów finansowych ^^ muszę zostać przy zwykłych sprężynach, ale jest wgl gwint > co pozwala zejść niżej niż 75 tak patrzyłem trochę na przyszłość i większego skoku nie > widziałem Wystarczy że wyciągniesz helpery i zejdziesz niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pikacento Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > przodu nie ruszaj, tył owszem możesz ciachnąc 2 zwoje, jak chcesz przód niżej to chyba tylko gwint > ratuje można sobie też zamówić sprężyny w pospringu nie dawno dowiadywałem się o cenę -80 przód 140 netto za szt. / -70 tył 130 netto za szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > na razie i tak z powodów finansowych ^^ muszę zostać przy zwykłych sprężynach, ale jest wgl gwint > co pozwala zejść niżej niż 75 tak patrzyłem trochę na przyszłość i większego skoku nie > widziałem Tył spokojnie sobie mozesz ciąc najlepiej po kawałku i dopasowywac tak zeby bylo dla ciebie dośc nisko mialem ciete jeżdziłem kilka lat i jest Ok Przodu tak jak koledzuy pisza nie ruszaj jak chcesz po zyć i sie nie zabic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juliusz64 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Dużo ludzi tnie przód i jeszcze żyją wszystko można tylko z głową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Dużo ludzi tnie przód i jeszcze żyją > wszystko można tylko z głową A jak to zrobić, żeby żyć z głową i ciąć przednie sprężyny, żeby nie wypadły? Powiedz mi, bo ja młody jestm i sie nie znam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Dużo ludzi tnie przód i jeszcze żyją > wszystko można tylko z głową Tyłto napewno ale czy przód tez az tak duzo ludzi tnie to nie wiem. Kazdy robi to co lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 niech się odezwie kolega z sc co serie sprezyny ciachał o pare zwojów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > można sobie też zamówić sprężyny w pospringu nie dawno dowiadywałem się o cenę -80 przód 140 netto > za szt. / -70 tył 130 netto za szt. Zobacz sobie u mnie w awatarze czy jesteś gotów na -8 w pospringu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Zobacz sobie u mnie w awatarze czy jesteś gotów na -8 w pospringu ta firma jeszcza działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > ta firma jeszcza działa? Jak ja robiłem to działała ale jazda na odbojach i zahaczanie o przejście dla pieszych niezbyt mi odpowiadała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Zobacz sobie u mnie w awatarze czy jesteś gotów na -8 w pospringu aż tak to schodzi ? :D niby to 1cm względem tego co mam a wydaje mi się, że to -7 to jest dużo ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > aż tak to schodzi ? :D niby to 1cm względem tego co mam a wydaje mi się, że to -7 to jest dużo ;D Pospring słynie z miękkich springów. Ja myślę, że -75 to jest optimum jakie można u nich zrobić, żeby dało się jeszcze jeździć. Nie myślałeś o drut gwincie? Chyba najlepsze rozwiązanie w tym momencie (nie licząc gwintu za konkretny hajs). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > A jak to zrobić, żeby żyć z głową i ciąć przednie sprężyny, żeby nie wypadły? > Powiedz mi, bo ja młody jestm i sie nie znam.. ja ciełem z przodu ale tylko z powodu tego że miałem skracany amor z tłoczyskiem z czym również skok amortyzatora idzie w parze i springa po włożeniu była całkowicie sprasowana i trzeba było trochę odciąć chyba z 2 zwoje by była amortyzacja i trzymała sie jak skur... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Ktoś tak ciął ? tnij, tnij smialo i grubo. Ja przed kasacja auta jednego springa przedniego ucialem na dwa. Pieknie na rownym jachalo do mometu wjazdu na lawete kiedy wszystko wylecialo. Takze ciac mozna byle bys nie jezdzil po zakretach i pod gorke. No i max 5km/h A najlepiej to zepnij sobie klamrami z castoramy lub jeszcze taniej porzadna tyrtyrka jezusssss ludzie jak was nie stac na zawieszenie to nie kombinujcie. Pol biedy jak wiedziesz w drzewo sam, gorzej jak bedziesz jechal z kims lub wjedziesz w innego uczestnika ruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > ja ciełem z przodu ale tylko z powodu tego że miałem skracany amor z tłoczyskiem z czym również > skok amortyzatora idzie w parze i springa po włożeniu była całkowicie sprasowana i trzeba było > trochę odciąć chyba z 2 zwoje by była amortyzacja i trzymała sie jak skur... :D Bazi to była ironia.. Dla mnie i tak jak dla puchatego jest to poebany pomysl - ciąć przód, spawać springe bla bla bla.. To co Ty zrobiłeś to inna bajka, podobnie mial shebo - ale nie o takim cięciu i skracaniu amorka jest w mowa w temacie.. Ogolnie wszystkim kombinatorom gratuluje bezmyslnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Zobacz sobie u mnie w awatarze czy jesteś gotów na -8 w pospringu Masz więcej fotek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol_MPI Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 myślę że się shebo nie obrazi jak wrzuce jedną fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 To jest tak zestaw jaki był u Ketchup87 tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > najlepiej wyjąć sprężyny i wtedy będzie git! > widziałem patenty jak obspawywali sprężyny na dole > w życiu bym czegoś takiego nie zrobił > wolę jeździć kozą niż kombinować 100% racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > To jest tak zestaw jaki był u Ketchup87 tak ? nie, to nie są sprężyny z firmy Pospring... tutaj jest skracany amor FK w Katowicach w firmie Percar i sprężyny FK też cięte (przód + tył). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol_MPI Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > To jest tak zestaw jaki był u Ketchup87 tak ? shebo ma / miał amor fk skrócony i do tego spręzyna fk ciachnięta na ok -90 lub -100 coś koło tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol_MPI Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 ach mnie wyprzedził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > shebo ma / miał amor fk skrócony i do tego spręzyna fk ciachnięta na ok -90 lub -100 coś koło tego Wjedź ze sporą prędkością takim czymś w nierówny od wewnętrznej zakręt, chyba, że to ma ,,wyglądać'' tylko, nie jeździć, albo jeździć po mega równym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Ok, dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baden18 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 przykladowe zdjecie mojego zawiasu kupone nowe fk -70/50 tyl ciety 2 geste 1 zadki kolo -80 przod ciety 1 zwoj zrobiony cybant na amorze kolo -90 przelatane kolo 10 tys km nic sie niedzialo sprezyna sztywno siedzi,jezdzi dalej u innego centomaniaka. robilem juz takie cuda z zawiasem nietylko u siebie i jezdzi ciagle i jest ok ale jak kto woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > przykladowe zdjecie mojego zawiasu > kupone nowe fk -70/50 tyl ciety 2 geste 1 zadki kolo -80 przod ciety 1 zwoj zrobiony cybant na > amorze kolo -90 przelatane kolo 10 tys km nic sie niedzialo sprezyna sztywno siedzi,jezdzi > dalej u innego centomaniaka. robilem juz takie cuda z zawiasem nietylko u siebie i jezdzi > ciagle i jest ok ale jak kto woli Wygląda jakoś dziwnie, koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Wygląda jakoś dziwnie, koza Cień pada na opone z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Dalej mnie to interesje pytałem na paru forach czy komuś w czasie jazdy tak naprawde wypadła ta sprezyna z gniazda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Myśle, że jeżeli komuś wypadła to nie bardzo już miał możliwość się tym faktem pochwalić na forum. Zwykle plastikowe worki nie gadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baden18 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 ja mowie jak jest nic sie niedzialo niedzieje i niebedzie ;p normalnie swoja kolumne zdejmowalem z auta i nic niebylo luzne jak bym jeszcze obciol 1 znow czyli 2 z -70 o owszem bylo by ale tak niejest. chyba ze bylo by na serji amorze to napewno by latalo ;p ale na sportowym niet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 kurna wybaczcie ale ja wyznaję max -60 przód -50 tył tak do codziennego jeżdżenia przeważnie po mieście i co jakiś czas trasa... -40/40 fk u mnie w zupełności mnie zadowala lubię mieć całe zębiszcza o take - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > kurna wybaczcie ale ja wyznaję max -60 przód -50 tył tak do codziennego jeżdżenia przeważnie po > mieście i co jakiś czas trasa... > -40/40 fk u mnie w zupełności mnie zadowala lubię mieć całe zębiszcza o take - Słaby z Ciebie killer w takim układzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Słaby z Ciebie killer w takim układzie heh jakby te stołeczne drogi byłyby w lepszym stanie to by się fajnie jeździło na takiej meeegaśnej glebie ;P PS. dłuższe śruby od Ciebie dają radę w 17tkach w Paździochu ojca ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baden18 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 mozna miec magasna glebe i tez mozna jezdzic wystarczy sie nauczyc na kazdej glebie jezdzic a podloga i tak sie wypoleruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablos_23 Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > mozna miec magasna glebe i tez mozna jezdzic wystarczy sie nauczyc na kazdej glebie jezdzic a > podloga i tak sie wypoleruje Można też skończyć jak flinstonowie ze stopami na asfalcie. Lubię jak autko niżej siedzi ale nie każdemu to rozwiązanie odpowiada i chwalę kolegę za szczerość (mój cc siedzi na springu spax ok -50 i powiem szczerze jak dla mnie w sam raz) taki kompromis żeby autko było do codziej jazdy (dla zabawy sam preferował bym niżej )))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.