Skocz do zawartości

Octavia III cennik PL


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

źródło

Octavia III Active 1.2 TSI (85 KM, M5) 59 500

Octavia III Active 1.2 TSI (105 KM, M6) 63 850

Octavia III Active 1.4 TSI (140 KM, M6) 68 850

Octavia III Active 1.6 TDI (105 KM, M5) 74 550

Octavia III Ambition 1.2 TSI (85 KM, M5) 65 000

Octavia III Ambition 1.2 TSI (105 KM, M6) 69 350

Octavia III Ambition 1.4 TSI (140 KM, M6) 74 350

Octavia III Ambition 1.8 TSI (180 KM, M6) 82 350

Octavia III Ambition 1.8 TSI (180 KM, A7) 90 350

Octavia III Ambition 1.6 TDI (105 KM, M5) 80 050

Octavia III Ambition 1.6 TDI (105 KM, A7) 88 050

Octavia III Ambition 2.0 TDI (150 KM, M6) 88 050

Octavia III Ambition 2.0 TDI (150 KM, A6) 96 050

Octavia III Elegance 1.2 TSI (105 KM, M6) 73 350

Octavia III Elegance 1.4 TSI (140 KM, M6) 78 350

Octavia III Elegance 1.8 TSI (180 KM, M6) 86 350

Octavia III Elegance 1.8 TSI (180 KM, A7) 94 350

Octavia III Elegance 1.6 TDI (105 KM, M5) 84 050

Octavia III Elegance 1.6 TDI (105 KM, A7) 92 050

Octavia III Elegance 2.0 TDI (150 KM, M6) 92 050

Octavia III Elegance 2.0 TDI (150 KM, A6) 100 050

Nadzwyczaj duża różnica w cenie między:

1.4 TSI 140KM, a 1.8 180KM: 8.000 zł

1.2 TSI 105 KM, a 1.6 TDI: 10700 zł diesla kupią już tylko hardkorzy zlosnik.gif

1.2 TSI 85 KM, a 1.8 TSI w Ambition: 17350 zł icon_eek.gif

Między Active, a Elegance tylko 10.000 zł, zobaczymy jakie będą różnice w wyposażeniu, ale IMHO Elegance będzie najsensowniejszym wyborem pewnie.

Choć jak ktoś liczy każdy grosz, a chce mieć O III to nie będzie szalał, ale to insza inszość.

skoda_octavia_3_640.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lipa

> same tsi. lpg nie załozysz chyba ze 5 generacja potanieje...

> szkoda ze nie ma zwyklego 1.6

Przy spalaniu 1.2 TSI, gaz ma niekoniecznie sens.

Choć gdyby 5 generacja pootaniała znacznie to jak najbardziej.

I pewnie potanieje, bo dlaczego by nie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem problemem 5 generacji nie była tyle cena, co to że tam jest filtr gazu w butli. Przy naszej jakości gazu (ktorej nikt nie pilnuje) filtr ten wystarcza na 20kkm (a miał dożywotnio) i butla do wymiany.

Dlatego nikt nie robi 5 gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co wiem problemem 5 generacji nie była tyle cena, co to że tam jest filtr gazu w butli. Przy

> naszej jakości gazu (ktorej nikt nie pilnuje) filtr ten wystarcza na 20kkm (a miał dożywotnio)

> i butla do wymiany.

> Dlatego nikt nie robi 5 gen.

Cena w okolicy 10.000 raczej też nie zachęca, ale już któraś tam firma pracuje nad tym i niedługo będzie tanieć, bo musi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już mój własny ojciec z gazu zrezygnował ( a montował go do wszystkiego co miało koła od 1995 roku) to znaczy, że się nie opłaca zlosnik.gif kiedys to liczyłem i mierzac wszystkie koszty oszczędzasz około 20%, przy założeniu że nic się nie będzie psuło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lipa to ceny - auta bez silnika w kosmicznych cenach

Do tego ta Skoda jest po prostu brzydka. Aktualny model o wiele ładniejszy. Tutaj najzwyczajniej nie mieli pomysłu i wyszło, co wyszło. Ale floty jak zawsze będą to brały, bo kierowcom zwisa czym jadą grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co wiem problemem 5 generacji nie była tyle cena, co to że tam jest filtr gazu w butli. Przy

> naszej jakości gazu (ktorej nikt nie pilnuje) filtr ten wystarcza na 20kkm (a miał dożywotnio)

> i butla do wymiany.

> Dlatego nikt nie robi 5 gen.

5 ta też chyba się zbytnio nie nadaje do TSI. Jedyne co podchodzi to np. Vialle LPDi gdzie LPG jest podawane przez wtryskiwacze benzynowe a nie przez dodatkowe wtryskiwacze LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Octavia III Active 1.2 TSI (105 KM, M6) 63 850

2k drozej niz obecna

> Octavia III Active 1.6 TDI (105 KM, M5) 74 550

850 drozej niz obecna

> Octavia III Ambition 1.2 TSI (105 KM, M6) 69 350

250 drozej niz obecna

> Octavia III Ambition 1.8 TSI (180 KM, M6) 82 350

5k drozej niz obecna

> Octavia III Ambition 1.6 TDI (105 KM, M5) 80 050

950 TANIEJ niz obecna

> Octavia III Ambition 2.0 TDI (150 KM, M6) 88 050

350 taniej niz obecna

> Octavia III Elegance 1.2 TSI (105 KM, M6) 73 350

4k taniej niz obecna

> Octavia III Elegance 1.8 TSI (180 KM, M6) 86 350

550 drozej niz obecna

> Octavia III Elegance 1.6 TDI (105 KM, M5) 84 050

5k taniej niz obecna

> Octavia III Elegance 2.0 TDI (150 KM, M6) 92 050

Prawie 5k taniej niz obecna

jak widac ceny mniej wiecej w tych samych widelkach co obecna generacja. Ciekawe tylko co w elegance zniknie ze standardowego wyposazenia bo cos za tanio...

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak już mój własny ojciec z gazu zrezygnował ( a montował go do wszystkiego co miało koła od 1995

> roku) to znaczy, że się nie opłaca kiedys to liczyłem i mierzac wszystkie koszty oszczędzasz

> około 20%, przy założeniu że nic się nie będzie psuło.

Jakie 20%? Za raz przylecą tu gazownicy i wybija Ci to z głowy.

PS. Wyleczony z gazu w 2003 roku cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na poczatku drogo moze bedzie taniej. Golf VII 1.4 TSI 140 KM (103 kW), BlueMotion Technology, 6

> biegowy Comfortline 74850 tyle co srodkowa werjsa Skody.

Golf pewnie max. 5% rabatu, a Skoda 10-15%.

Ale faktem jest, że Golf robi się coraz "tańszy" ok.gif

Tylko ma plastikową konsolę na wysokości kolana 033102bebe_1_prv.gifgrinser006.gif

Ciekawe jak ta O III, bo wygląda jak lymuzyna w środku palacz.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Golf pewnie max. 5% rabatu, a Skoda 10-15%.

Nowosci zawsze sa drozsze. Pozyjemy zobaczymy.

> Ale faktem jest, że Golf robi się coraz "tańszy"

VI highline byl na prawde tani.

> Tylko ma plastikową konsolę na wysokości kolana

Tylko dla ak.

> Ciekawe jak ta O III, bo wygląda jak lymuzyna w środku

Oby nie tak jak do tej pory tylko elegance wygladala ladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja sobie zrobiłem symulację kosztów na najbliżesze 5 lat... I wychodzi mi 15-20% oszczędności...

> Się wyleczyłem

no bo gdzies tyle wychodzi. Przy czym mój ojciec przy jego przebiegach ma to opłacalne. teraz dopiero Yaris mkIII jest bez gazu i docelowo ma tak zostać - zobaczymy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tego nie zrozumiem nigdy - jak na wejściu dla każdego, to co to za rabat i co to za cennik?

> Rabat za to, że jestem potencjalnym klientem

Na forum Fiata Bravo kiedyś czytałem jak jeden pacjent kupił Bravo i dostał zimówki gratis i 1000 zł bo za GOTÓWKĘ Panie kupował.

Jak się okazało, że reszta wydębiła po 15-18 % rabatu, to było niedowierzanie, a potem płacz hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na forum Fiata Bravo kiedyś czytałem jak jeden pacjent kupił Bravo i dostał zimówki gratis i 1000

> zł bo za GOTÓWKĘ Panie kupował.

> Jak się okazało, że reszta wydębiła po 15-18 % rabatu, to było niedowierzanie, a potem płacz

Ja miałem 19 ale załatwianie bardzo wysoko. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja sobie zrobiłem symulację kosztów na najbliżesze 5 lat... I wychodzi mi 15-20% oszczędności...

> Się wyleczyłem

Mi sie zwrócił gaz po 12, 5 tyś km. Potem przestałem liczyć. To było 160 tyś km temu. Teraz mam diesla i LPG. Ten drugi jest tańszy w utrzymaniu.

btw

Skoda dała ciała usuwając model mogący jeździć na gazie. Może kiedyś podą po rozum do głowy i śladem Opla czy Hyundaia zaczną wprowadzać LPG do oferty.

Ceny IMHO na poziomie porównywalnym z poprzednią generacją ale auto odpycha wyglądem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nevím to Pane

> Za wcześnie jeszcze

> Wielką krową będzie już ten RS o ile będzie, ale pewnie będzie

Im więcej jeżdżę obecnym RS tym coraz bardziej lubię to auto, gdy jeszcze mial chociaż haldex4 i tańszy LPG...

Bo zaduzo pary idzie w gwizdek i po dynamicznej jezdzie boli pod dystrybutorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siedziales juz w OIII, ze porownujesz z cruzem ? Bo jezeli OIII bedzie z tego samego gownolitu co

> Rapid to hmm... przywaliles jak dzik w sosne

Obawiam się, że to raczej Ty przywaliłeś jak dzik w sosnę, porównując Rapida Do Octavi III. Cruze nie jest zły, ale szczerze mówiąc to nieco inna liga jeśli chodzi o wykończenie wnętrza i jakby nie było prestiż marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta wersja 1.2 TSI z klimatyzacją to chyba taka zgodna z ideą protestu "anty Rostowskiemu" ? wink.gif

Swoją drogą to trzeba uczciwie przyznać że auto brzydkie ale o niebo ładniejsze niż Nissan Pulsar czy ten Lexus "Darth Vader" czy jak mu tam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cruze

> nie jest zły, ale szczerze mówiąc to nieco inna liga jeśli chodzi o wykończenie wnętrza i

> jakby nie było prestiż marki.

chcesz powiedzieć że Skoda to marka bardziej zasłużona od Chevroleta? zlosnik.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.