woju Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Że też jeszcze nikt się nie skumał, że każda z tych krótkich serii to zwykłe serie testowe na żywym > organizmie. Wszyscy potrafią przez lata klepać jeden motor a ci ciągle coś testują Nawet radia mieli alpha, beta, gama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > zwłaszcza że 170KM weszły w 2007 roku czym się różni gołąb od zwłaszczy? gołąb siada na oknie, a zwłaszcza na parapecie popatrz, ci anglicy nie wiedza, ze nie moga miec tych samochodów... http://www.ebay.co.uk/itm/2006-VOLKSWAGE...d717&_uhb=1 http://www.ebay.co.uk/itm/2006-VOLKSWAGE...8230&_uhb=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > To wyobraź sobie, że niespełna tydzień temu w mojego Kolegi 407ce z 1.6HDI rozleciał się rozrząd i > narobił bardzo dużego spustoszenia... Pisałem o naprawach, które wynikają ze zużycia, a nie zaniedbań lub wypadków losowych. Uszkodzenie rozrządu zdarza się bardzo rzadko. A i wtedy wymiana całego silnika bez osprzętu nie jest horrendalnie droga. http://allegro.pl/silnik-1-6-hdi-9h06-11r-peugeot-citroen-ford-nowy-i2934625319.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > jako niewiedzący zapytam zatem gdzie? np. kompakty ? i w jakich latach? > o ten chodzi? > jakiś tekst Citroeny, Peugeoty, Fordy 1,6 TDCI, Suzuki, Mazda, Volvo i pewnie inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > W silnikach PSA nie ma nic o wypalaniu w instrukcji i żadnych kontrolek - po prostu wypala się przy > okazji normalnej eksploatacji. pizemy o DPF w 2.0TDI skody, więc nie wiem o co ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > moj znajomy właśnie sie buja z silnikiem 2.0TDI CR170KM, który ma zamontowany w passacie z 2006 > roku - w silniku przy przebiegu 130tys km padła pompa oleju w wyniku czego silnik uległ > zatarciu... > za pierwsza naprawe zaplacil 800 funtow, ale czegos mu nie dokończyli, dlatego teraz samochod > siedzi u innego mechanika, ktory za dokończenie zawolal sobie 700 funtów > generalnie zadowolony nie jest To i tak duzo przejechal . Razem z kolega w 2009r kupilismy A4 MY07 z tym silnikiem, w ASO w Berlinie. Auto pewne, w super stanie z przebiegiem 60kkm. Mimo, iz mowilem mu, zeby zainteresowal sie i sprawdzil naped pompy - nie zrobilem tego i kilka miesiecy pozniej posypalo sie. Mial szczescie ze na wolnych obrotach i bez uszkodzen silnika. W serwisie w misce znalezli kolka zebate , za kilka tys wymieniono tzw zestaw naprawczy pompy - poodbno std sprawa. potem juz poszlo 2 x wtryski, jakas elektonika mu padla, cos wspominal o jakims rozdzielaczu . Genelanie w ciagu kilka lat zrobil kilkadziesiąt kkm a koszty wygenorwal spore - szczegolnie wtryskiwacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Dolewa się co 120 tys km ze 2-3 litry. Albo co 40- 50 tyś. Koleżanka w Pugu tak miała. W ASO powiedzieli że to wina jazdy miejskiej i tego że nie tankuje do pełna. O ile rozumiem że jazda miejska może przyśpieszyć zużycie płynu to co ma do tego tankowanie do pełna? Tankując na Neste troche ciężko tak zrobić, chyba że sie reszte co nie wejdzie do baku wleje do jakiegoś kanistra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 po prostu kiedy tankujesz do on dolewa dawkę płynu EOLYS - zawsze taką samą niezależnie, czy wlałeś mu od 0 do pełnego baku czy np 15 litrów. (nie dolewa jesli tankowales poniżej bodajże 10l). więc jesli jestes "oszczędny' i tankujesz zawsze za np 70zł to siłą rzeczy więcej płynu zużyjesz na 20kkm niż jakbys lał zawsze do pełna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > to co ma do tego tankowanie do pełna? Tankując na Neste troche ciężko tak zrobić, chyba że > sie reszte co nie wejdzie do baku wleje do jakiegoś kanistra Ale zawsze można zapłacić kartą i tą różnicę za paliwo, co zostało w dystrybutorze zwracają z powrotem na konto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > po prostu kiedy tankujesz do on dolewa dawkę płynu EOLYS - zawsze taką samą niezależnie, czy wlałeś > mu od 0 do pełnego baku czy np 15 litrów. (nie dolewa jesli tankowales poniżej bodajże 10l). > więc jesli jestes "oszczędny' i tankujesz zawsze za np 70zł to siłą rzeczy więcej płynu > zużyjesz na 20kkm niż jakbys lał zawsze do pełna. Francuzi jak zawsze zastosowali swoje żabojadzkie myślenie, zamiast pójść po najprostszej linii oporu i skonstruować system, aby zawartość paliwa brana pod uwagę do dodawania dodatku mierzona była pływakiem w zbiorniku a nie otwarciem korka paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilak Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Jak chcesz octavię z pewnego źródła to szukaj kolegi z 1.9 TDI co No właśnie. A co powiecie o 1.9, 101KM? (Octavia 2008). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Francuzi jak zawsze zastosowali swoje żabojadzkie myślenie, zamiast pójść po najprostszej linii > oporu i skonstruować system, aby zawartość paliwa brana pod uwagę do dodawania dodatku > mierzona była pływakiem w zbiorniku a nie otwarciem korka paliwa teoretycznie jest mierzona ilosc wlanych litrów i odmierzana ilosc odpowiednia czynnika. praktycznie jest tak jak pisaliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 chyba 105 stare dobre TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > No właśnie. A co powiecie o 1.9, 101KM? (Octavia 2008). Mam do czynienia tylko z 1.9 TDI BXE. Reszta z tych silników w octavii chyba też miała po 105 KM, ale nie wiem czym się różniły. Awarii w tym nigdy nie było. Jedna octavia ma 250 kkm i jeździ bez problemu na oryginalnym turbo, trochę zaczyna puszczać niebiesko-czarnego dyma plus lekkie falowanie obrotów/ Mechanik coś wspominał o jakichś wahaniach wartości na pompkach, ale nie wnikałem. Wymieniliśmy tylko kompletne sprzęgło. Reszta ma po 55-90 kkm więc jeszcze nic nowego nie powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Albo co 40- 50 tyś. Koleżanka w Pugu tak miała. W ASO powiedzieli że to wina jazdy miejskiej i > tego że nie tankuje do pełna. O ile rozumiem że jazda miejska może przyśpieszyć zużycie płynu > to co ma do tego tankowanie do pełna? Tankując na Neste troche ciężko tak zrobić, chyba że > sie reszte co nie wejdzie do baku wleje do jakiegoś kanistra Oprócz tego, co pisali koledzy, uświadom koleżankę, że za jakieś 20 tyś km będzie miała przepełniony FAP. FAP zapełnia się tlenkiem ceru z płynu ELYOS, więc jak jej tyle tego płynu dawkuje, to dużo trafia też do filtra, gdzie zostaje. Powiedz jej też, że jak w ASo bedą ją naciągać na wymianę za kilka klocków, to niech albo weźmie opcję filtra regenerowanego za 1000 zł albo da jakiemuś kumatemu mechanikowi do wymycia karcherem i zaprogramowania wymiany w sterowniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Tankując na Neste troche ciężko tak zrobić, chyba że > sie reszte co nie wejdzie do baku wleje do jakiegoś kanistra Hmmm zawsze tankuje na Neste do pelna... Ustawiasz limit 500 i lejesz az do odbicia W czym masz problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Hmmm zawsze tankuje na Neste do pelna... > Ustawiasz limit 500 i lejesz az do odbicia > W czym masz problem? a to nie jest tak ze placisz z gory? ja 3 tygodnie temu na neste w lodzi (zgierska) placilem karta to kase mi pobralo "z gory" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > a to nie jest tak ze placisz z gory? ja 3 tygodnie temu na neste w lodzi (zgierska) placilem karta > to kase mi pobralo "z gory" Może to zależeć od terminala. Ja tankuję na bezobsługowym statoil 1-2-3 i piszę wprowadzam maksymalną kwotę do ściągnięcia z karty. A ściąga mi tyle, na ile jest rachunek. Wygląda na to, że transakcja jest generowana dopiero po zakończeniu tankowania a dane karty i PIN są wcześniej tylko weryfikowane i zapamiętane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > a to nie jest tak ze placisz z gory? ja 3 tygodnie temu na neste w lodzi (zgierska) placilem karta > to kase mi pobralo "z gory" "Z góry" jest blokowana cała kwota na koncie. Potem idzie (po kilku dniach) właściwa kwota za jaka nalałeś i reszta jest odblokowana na koncie. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > chyba 105 > stare dobre TDI stare dobre tdi to na VP było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > stare dobre tdi to na VP było I właśnie mam takie, 320 tyś turbina i dwumasa wymieniane były, no ale przebieg. Dalej jeździ na syntetyku. Toporne auto, bo to Octavia I, ale mało pali, tanie w utrzymaniu i jakoś tak mam ochotę na coś nowego, ale wiem że takiego taniego w utrzymaniu i trwałego auta nie sposób kupić w nowych. Aczkolwiek przymierzam się do Superba kombi 2.0 tdi 4x4 z dsg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > stare dobre tdi to na VP było a co masz do PD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > a co masz do PD? Pewnie kolejne ,,urban legends' przeczytane gdzieś lub zasłyszane, ale wiesz jak to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.