Randar Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Jakoś nie znalazłem konkretnego info to pytam ... czysto teoretycznie. Mam silnik 1.4 VAG o symbolu BBY w cordobie z 2004 r. Jaką instalację zamontować, żeby było dobrze i tanio ... ile to w ogóle kosztuje ? Bo czy w ogóle warto zakładać przy miesięcznych przebiegach max 1000 km miesięcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Jakoś nie znalazłem konkretnego info to pytam ... czysto teoretycznie. Mam silnik 1.4 VAG o symbolu > BBY w cordobie z 2004 r. Jaką instalację zamontować, żeby było dobrze i tanio ... ile to w > ogóle kosztuje ? Bo czy w ogóle warto zakładać przy miesięcznych przebiegach max 1000 km > miesięcznie warto. jakkies 2500zł -2700zł max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > warto. > jakkies 2500zł -2700zł max a jaka by to miała by byc instalacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > a jaka by to miała by byc instalacja ? Stag 4 Eco , czerwone valteki i tomasetto Alaska. 2100 pln i musi chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Za BRC w październiku płaciliśmy 2600zł My robimy przebiegi ok. 1kkm miesięcznie (zimą mniej) tak jak widać tu - http://motonotes.pl/1050c37f3d352f77017e115477c2b0a3,0,0,Chevrolet,Lacetti,3390,car.html I na chwilę obecną zostało jeszcze ok. 1520zł, do "zwrócenia się" instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Za tomasetto, alaska i stag 4 + jakieś regfasty czy coś podobnego ok. 2000-2100. Jak coś lepszego z wtrysków typu hana h2000 to ok. 2500-2600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 >. Jaką instalację zamontować, żeby było dobrze i tanio Tak to nie ma . Albo tanio i wtryski Valtek, albo dobrze i wtryski Hana. Z elektroniki brałbym Stag albo KME - zależy w czym lepszy jest gaziarz który będzie to zakładał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Zakładaj. Jeżeli ma być popularny sterownik to coś z produkcji STAGa. Ostatnio dobre opinie zbiera LPGTech. Do tego reduktor Tomasetto Alaska i listwa REG Fast zamiast wciskanych w większości warsztatów czerwonych Valteków. Cena obu listew/stw zbliżona a trwałość, szybkość i precyzja działania REG na plus. Do tego przypilnować aby butla została zamontowana poprawnie tzn wielozaworem do tyłu auta. Na lpg-forum w dziale "Zlecę montaż" po złożeniu zapytania powinienieś dostać dobrą ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > a jaka by to miała by byc instalacja ? stag 4+ tomassetto alaska lub ac r01 + wtryski hana + zdjecie kolektora do nawiertów nie daj sobie wcisnac wtryskiwaczy valtek bo to lipa i bedziesz narzekal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > stag 4+ tomassetto alaska lub ac r01 + wtryski hana + zdjecie kolektora do nawiertów > nie daj sobie wcisnac wtryskiwaczy valtek bo to lipa i bedziesz narzekal. Na razie to badam temat czy w ogóle jest opłacalny dla mnie ... trzeba pokalkulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Na razie to badam temat czy w ogóle jest opłacalny dla mnie ... trzeba pokalkulować ja robiłem 6 tyś km / rok/ jedno auto i sie opłacało poszukaj polecanego monter i smiało montuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > warto. > jakkies 2500zł -2700zł max 2500zł płaciłem za zestaw Tech 214 + wtryski Hana + Acr-01 do tego wieksza butla (45l wchodzi) podwieszana pod autem (Scenic) do tego w tym emulator który kosztował 100zł i wlew pod klapką. Więc wydaje mi się że taki sam zestaw bez "wydziwiania" wyszedl by z 2200-2300zl max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Osobiście polecam Ci sterownik Techa. Ma ciepły start (niewiem jak inne bo moja poprzednia instalka BRC SQ24 tego nie miała) i umnie spisuje się znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 >Ma ciepły start (niewiem jak inne bo moja poprzednia instalka > BRC SQ24 tego nie miała) i umnie spisuje się znakomicie. Stagi też od jakiegoś czasu mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Stagi też od jakiegoś czasu mają. a co to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > a co to jest ? zdaje się, że przy odpowiedniej temperaturze reduktora i gazu samochód startuje od razu na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > a co to jest ? To puszczanie na cewkę wtryskiwacza prądu ale tak dobranego że wtryskiwacz jeszcze nie działa ale sie cewka już od tego prądu rozgrzewa. Ma to na celu podgrzanie wtryskiwacza tak by zanieczyszczenia które się tam wytrąciły z LPG uległy upłynnieniu w podwyższonej temperaturze i żeby sie wtryskiwacz nie kleił gdy auto startuje na zimno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > To puszczanie na cewkę wtryskiwacza prądu ale tak dobranego że wtryskiwacz jeszcze nie działa ale > sie cewka już od tego prądu rozgrzewa. Ma to na celu podgrzanie wtryskiwacza tak by > zanieczyszczenia które się tam wytrąciły z LPG uległy upłynnieniu w podwyższonej temperaturze > i żeby sie wtryskiwacz nie kleił gdy auto startuje na zimno czyli babola napisałem w stagu to w takim razie podgrzewanie wtryskiwaczy sie nazywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > To puszczanie na cewkę wtryskiwacza prądu ale tak dobranego że wtryskiwacz jeszcze nie działa ale > sie cewka już od tego prądu rozgrzewa. Ma to na celu podgrzanie wtryskiwacza tak by > zanieczyszczenia które się tam wytrąciły z LPG uległy upłynnieniu w podwyższonej temperaturze > i żeby sie wtryskiwacz nie kleił gdy auto startuje na zimno Hmmm wydaje mi się, że to nie jest to. Raczej chodzi o to co opisał katorznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Hmmm wydaje mi się, że to nie jest to. Raczej chodzi o to co opisał katorznik. Dokładnie. Astroman pisze o podgrzewaniu wtryskiwaczy. Używam ciepłego startu w Stagu i jest ok, ale, jak się pewnie domyślacie, jakichś większych oszczędności w zużyciu noPB to nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > czyli babola napisałem > w stagu to w takim razie podgrzewanie wtryskiwaczy sie nazywa? Mea Culpa To ja walnąłem babola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Mea Culpa To ja walnąłem babola Nooo ... I to podwójnego - w stagu podgrzewanie otwiera wtryskiwacze - przynajmniej tak piszą na stronie AC ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Nooo ... Ide sie schować do jamki > I to podwójnego - Można tak powiedzieć. Skrót myślowy bo wtryski nie dzialają z powodu zamkniętych elektrozaworów ale działają bo dostają prąd na cewkę i co jakiś czas są otwierane na sucho . btw Masz gdzieś może linka do opisu na stronie AC? Jakoś nie moge znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ... Masz gdzieś może linka do opisu na stronie AC? Jakoś nie moge znaleźć. To było na forum AC. "przez wtryskiwacz płynie prąd i go rozgrzewa oraz tłoczek wtryskiwacza jest minimalnie rozszczelniany podczas rozgrzewania" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > To było na forum AC. > "przez wtryskiwacz płynie prąd i go rozgrzewa oraz tłoczek wtryskiwacza jest minimalnie > rozszczelniany podczas rozgrzewania" To już pewnie zależy od konkretnego wtryskiwacza. Wygląda na to, że u mnie (Matrix HS) chyba się otwierały, bo przy przełączeniu na gaz niekiedy szarpnął, czego nie obserwuję, gdy tą opcję mam odfajkowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ja robiłem 6 tyś km / rok/ jedno auto i sie opłacało > poszukaj polecanego monter i smiało montuj No to ile udalo Ci sie zaoszczedzic? Sama instalacja sie pewnie zwracala ze 3 lata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > No to ile udalo Ci sie zaoszczedzic? > Sama instalacja sie pewnie zwracala ze 3 lata... za instalację nie płaciłem bo juz była w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > za instalację nie płaciłem bo juz była w aucie to po co piszesz takie głupoty w temacie o zakładaniu ? jak ktoś wpakuje 2.5kzł w instalkę, to trochę trza km zrobić żeby się zwróciło i jeszcze na tym zarobić kolejne kilka tyś przy 6kkm/rok to raczej nie ma sensu, chyba że autem będzie jeździł 10lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Dałem pytanie do bardzo mocno polecanego montera LPG i dał mi taką wycenę Quote: Sterownik LPG-TECH 214 Wtryski Hana 2000 Reduktor ACR01 lub KME Silver i jeszcze jedna opcja Zavoli Zeta N. Zbiornik w miejsce koła zapasowego w tym aucie mieści się dość duży zbiornik ponad 50 litrów brutto do zatankowania do 90% pojemności zbiornika. Wlew LPG w klapce wlewu paliwa. to wszystko za 3 kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Dałem pytanie do bardzo mocno polecanego montera LPG i dał mi taką wycenę > Quote: > Sterownik LPG-TECH 214 > Wtryski Hana 2000 > Reduktor ACR01 lub KME Silver i jeszcze jedna opcja Zavoli Zeta N. > Zbiornik w miejsce koła zapasowego w tym aucie mieści się dość duży zbiornik ponad 50 litrów brutto > do zatankowania do 90% pojemności zbiornika. > Wlew LPG w klapce wlewu paliwa. > to wszystko za 3 kpln Mocno polecany spod Lublina za instalację na dobrych gratach do silnika R4 zażyczył sobie 3200PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Mocno polecany spod Lublina za instalację na dobrych gratach do silnika R4 zażyczył sobie 3200PLN. niech spada na drzewo za taka kase to sam sobie bym założył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > za taka kase to sam sobie bym założył A potem drugie tyle wydal na poprawki. albo co chwila spamował o pomoc btw Jak sie nie myle to mowa o gaziarzu ze Snopkowa. Gość rzeczywiście ma renomę więc wcale mnie nie dziwi że jest wielu chętnych zapłacić wiecej i już nie jeździć na poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > niech spada na drzewo > za taka kase to sam sobie bym założył Jak papiery jeszcze mozesz se wystawic to w porzadku. PS. Ty przypadkiem z Lomzy nie jestes lub okolic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Jak papiery jeszcze mozesz se wystawic to w porzadku. > PS. Ty przypadkiem z Lomzy nie jestes lub okolic? nie ziomek papióry to trzy stówy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Mocno polecany spod Lublina za instalację na dobrych gratach do silnika R4 zażyczył sobie 3200PLN. I to jest normalna cena na dobrych gratach + profesjonalny montaż. Sam robiłem taką instalację dla wymagającego klienta i tyle wyszło. To że większość zadowala się wrzuconym pod maskę śmietnikiem za 2200 to już inna kwestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > I to jest normalna cena na dobrych gratach + profesjonalny montaż. Sam robiłem taką instalację dla > wymagającego klienta i tyle wyszło. To że większość zadowala się wrzuconym pod maskę > śmietnikiem za 2200 to już inna kwestia. ziomek jest montaz i jest montaż. jakie auto, silnik i jakie podzespoły? Bo jesli robisz v6, v8 lub R4 turbo które petli wtryski np. w srodkowym zakresie obrotów ( gdzie strojenie na AFR zajmuje duzo wiecej czasu ) do tego dochodzi faro 13mm , wielozawór super lub extra i butla >70L i wlew pod klapką to się zgodzę i cena ponad 3000 tys zł jest jak najbadziej odpowiednia. jesli auto to popularny model z pospolitym silnikiem np fiat 1.2 lub vw 1.6 102 km to montaz za 3200 to zdzierstwo to tyllko moje zdanie i nie musicie sie zgadzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boa Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Weź coś porządnego. Ja trzymam się cały czas Landi Renzo i wiem że mam gaz jak mi leją paliwo w błotnik. Weźmiesz g...no to potem będziesz często odwiedzał ten kącik. Pozdrawiam Boa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Weź coś porządnego. > Ja trzymam się cały czas Landi Renzo i wiem że mam gaz jak mi leją paliwo w błotnik. > Weźmiesz g...no to potem będziesz często odwiedzał ten kącik. > Pozdrawiam > Boa landi renzo nie pomoze gdy gazownuik to parciarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djinsekt Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Witajcie Pacjent-Fiat Brava 1.6 103KM Sol-Car 1.Zenit+Hanki+Alaska >2600 2.Compact+Hanki+Alaska 2500 3.Compact+Regi+Alaska 2100 Usilnie trzymają się tego reduktora i nie dadzą innego. Pan Piekarz 1.Stag+Regi+Alaska 2250 2. Stag+Hana+Super Vito >2700 Do zestawu nr 1 dopłata 100 za inny reduktor+50 zeta za wlew w klapce. Chyba się zdecyduje na ten zestaw-wyjdzie 2400. Jakoś zaufania nie mam do mało znanych produktów oferowanych przez pierwszą firmę. A Wy co sądzicie?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Witajcie > Pacjent-Fiat Brava 1.6 103KM > Sol-Car > 1.Zenit+Hanki+Alaska 2.Compact+Hanki+Alaska 2500 > 3.Compact+Regi+Alaska 2100 chyba na głowę padli. wysłaćna drzewo. roznica w cenie pomiedzy hana a regami to 160-180zł... dodatkowo lipna elektronika, Usilnie trzymają się tego reduktora i nie dadzą innego. > Pan Piekarz > 1.Stag+Regi+Alaska 2250 > 2. Stag+Hana+Super Vito > Do zestawu nr 1 dopłata 100 za inny reduktor+50 zeta za wlew w klapce. > Chyba się zdecyduje na ten zestaw-wyjdzie 2400. Jakoś zaufania nie mam do mało znanych produktów > oferowanych przez pierwszą firmę. A Wy co sądzicie? opcja pierwsza- jaki stag? 4? eco? 300? pewnie bedzie eco. dopłata za hany 160zł, dopłata do reduktora np tomassetto arctic lub zavoli zeta N to jakies 30-50zł. Super vito to jakis dziwoląg, mało znany i problem bedzie z czesciami do niego - olać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djinsekt Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > opcja pierwsza- jaki stag? 4? eco? 300? pewnie bedzie eco. dopłata za hany 160zł, dopłata do > reduktora np tomassetto arctic lub zavoli zeta N to jakies 30-50zł. > Super vito to jakis dziwoląg, mało znany i problem bedzie z czesciami do niego - olać. W tym zakładzie montują Stag4+. Za reduktor dopłata 100 zeta bo coś tam innego jest i trzeba dodatkowo jakąś rzecz zmieniać. Ogólnie to ludzie zakład chwalą,kolega z kącika gazował tam dwa autka. A w tym pierwszym to na prawdę te kompy mnie odstraszają,dodatkowo niechęć zamontowania mi innego reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.