criss1 Napisano 22 Marca 2013 Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Witam połowa stycznia wymiana kompletu świec żarowych na DG-196 DENSO Koniec Marca samochód zapala z wielkim problemem ikonka świec żarowych aktywna. Świece do reklamacji i zobaczymy w poniedziałek co na to sprzedawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > Witam > połowa stycznia wymiana kompletu świec żarowych na > DG-196 DENSO Koniec Marca samochód zapala z wielkim problemem ikonka świec żarowych aktywna. Świece > do reklamacji i zobaczymy w poniedziałek co na to sprzedawca. Wszystkie nie mogą być złe, a z jedną niesprawną odpalał by. Może masz awarię przekaźnika. Warto sprawdzić, czy po kluczyku dochodzi napięcie do świec. Jak będziesz miał wyjęte to łatwo sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 Ja podejrzewam, że mam dwie niesprawne. Przekaźnik też sprawdzę. Jak odpalę i dojadę do warsztatu . W tej chwili u mnie jest -20 samochód pod domem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek33 Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > Ja podejrzewam, że mam dwie niesprawne. Przekaźnik też sprawdzę. Jak odpalę i dojadę do warsztatu . > W tej chwili u mnie jest -20 samochód pod domem. Także wymieniłem świece na te denso i po miesiącu miałem problemy z odpalaniem w tym samym silniku co Ty masz. Przekaźnik okazał sie dobry a winny był komputer silnika niestety. Na razie problem rozwiązany mam nadzieje bezpowrotnie. Najlepiej załatw sobie drugi przekaźnik na podmiane żeby to wykluczyć. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 Przekaźnik okazał sie dobry a winny był komputer silnika niestety. Na razie > problem rozwiązany mam nadzieje bezpowrotnie Te które montuje się na pierwszy montaż wytrzymały 7 lat. Te nowe wytrzymały dwa miesiące. Taka jest różnica w jakości części. Niby oryginały i tak jest ze wszystkim. Jak Cię mechanik nie oszuka to ci jakiś szajs sprzedadzą. Jak problem rozwiązałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek33 Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 U mnie właśnie problem okazał się w tym, że komputer sterujący silnikiem nie dawał sygnału do grzania świec. Świece okazały się dobre, sterownik także. Kupiłem drugi komputer, elektronik coś przełożył i tyle, powiedział żeby nie oddawać tego komputera tylko trzymać tymbardziej że mam do niego stacyjkę z pętla immo, kluczyk i centralke bsi. Na razie działa. Sprawdź świece omomierzem, ja też z początku myślałem że nowe świece nawaliły, kupiłem także nowy sterownik, ale po sprawdzeniu oddałem. I ja bym zaprowadził do jakiegoś elektronika od razu. Swojego stilona najpierw zaprowadziłem do zwykłego mechanika, popatrzył, posprawdzał i powiedział że nie wie co może byc.. Strata kasy tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edgar Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 Jakieś 4 miesiące temu wymieniałem świece na Denso i jest wszystko ok.Po wymianie i pierwszym przekręceniu kluczyka - szok, kontrolka na desce i komunikat o awarii świec.i Tak z cztery razy, za kolejnym wszystko wróciło do normy.Okazało się, że tak ma być - proces adaptacji nowych świec tak przebiega, objaśnił mi pan z ASO Fiata gdzie wymiana była dokonywana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Denso to dobra firma , ale ja np. zmieniłem w listopadzie na bosch ( te same były zamontowane na 1szy montaż ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Jakieś 4 miesiące temu wymieniałem świece na Denso i jest wszystko ok.Po wymianie i pierwszym > przekręceniu kluczyka - szok, kontrolka na desce i komunikat o awarii świec.i Tak z cztery > razy, za kolejnym wszystko wróciło do normy.Okazało się, że tak ma być - proces adaptacji > nowych świec tak przebiega, objaśnił mi pan z ASO Fiata gdzie wymiana była dokonywana. To Pan z ASO Cię okłamał Też mam denso od ponad roku i na razie wszystko ok IMO nie ma sensu cokolwiek reklamować czy rozkręcać puki nie wie się na czym się stoi. Najpierw sprawdź bezpiecznik od świec, potem miernik w rękę sprawdz czy dochodzi napięcie do przekaźnika, następnie sprawdź opór na świecach, 30min roboty a będziesz miał jasną sytuację co i jak. ps. podłacz się FESem, pod tą kontrolkę przypadkiem nie jest jeszcze coś podpięte ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > To Pan z ASO Cię okłamał nie jestem pewien, u mnie tez o ile dobrze pamiętam, musieli kasować egzaminerem błąd zaraz po wymianie tylko nie pamiętam czy checka czy błąd od świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > nie jestem pewien, u mnie tez o ile dobrze pamiętam, musieli kasować egzaminerem błąd zaraz po > wymianie tylko nie pamiętam czy checka czy błąd od świec. U mnie błąd gaśnie od ręki po podłaczeniu nowych świec, podobnie po włożeniu nowego bezpiecznika (sprawdzane 3 razy ), łącznie z 5-6sytuacji gdzie coś działało/nie działało i zawsze kontrolka gasnąłeś od zaraz gdy wszystko było dobrze, nie było trzeba nawet FESem kasować, przynajmniej tak jest u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > ps. podłacz się FESem, pod tą kontrolkę przypadkiem nie jest jeszcze coś podpięte ? Prawdopodobnie pod tą kontrolkę podpięty jest obwód podgrzewania filtra paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Prawdopodobnie pod tą kontrolkę podpięty jest obwód podgrzewania filtra paliwa. Pierwsze słyszę, żeby filtr paliwa ON był podgrzewany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Pierwsze słyszę, żeby filtr paliwa ON był podgrzewany Jest, jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Pierwsze słyszę, żeby filtr paliwa ON był podgrzewany lepiej późno niż wcale Poza tym ponoć nie we wszystkich wersjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > U mnie błąd gaśnie od ręki po podłaczeniu nowych świec, podobnie po włożeniu nowego bezpiecznika > (sprawdzane 3 razy ), łącznie z 5-6sytuacji gdzie coś działało/nie działało i zawsze > kontrolka gasnąłeś od zaraz gdy wszystko było dobrze, nie było trzeba nawet FESem kasować, > przynajmniej tak jest u mnie może inna wersja softu u mnie wiem, że coś kasowali bo po wymianie dalej waliło którymś błędem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > IMO nie ma sensu cokolwiek reklamować czy rozkręcać puki nie wie się na czym się stoi. Najpierw > sprawdź bezpiecznik od świec, potem miernik w rękę sprawdz czy dochodzi napięcie do > przekaźnika, następnie sprawdź opór na świecach, 30min roboty a będziesz miał jasną sytuację > co i jak. Błąd przekaźnika świec. Przeczyszczony na razie działa . Ale jak go coś już zatrzymało to pewnie trzeba będzie szukać nowy na wymianę. Tylko strasznie drogie. Znalazłem Boscha za 300zł. Straszne rzeczy! Używane są na allegro ale to używane. Jeszcze starsze od mojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > To Pan z ASO Cię okłamał U mnie tak jak u kol edgar'a - kontrolka świec przestała błyskać dopiero po którymś uruchomieniu auta. W body był błąd mówiący o niesprawności modułu podgrzewania świec a de facto jedna ze świec była walnięta. Moduł był ok...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Pierwsze słyszę, żeby filtr paliwa ON był podgrzewany W jtd 115KM jest. Dwupinowa wtyczka w podstawie filtra paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > W jtd 115KM jest. Dwupinowa wtyczka w podstawie filtra paliwa. To akurat jest czujnik obecności wody Podgrzewacz jest w 'główce' w którą wkręca się filtr o ile pamięć mnie nie myli Co do przekaźnika to przeczyść mu zasilanie, to co wygląda jak masa i dał byś sobie rękę uciąć że to jest masa to tak naprawdę jest +12V, jest to na wierzchu i może nie stykać. Jeśli nie pomoże to IMO warto rozebrać i sprawdzić co w środku siedzi, w teorii są tam tylko 4 przekaźniki, czyli jakieś 20zł i masz sztukę nówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > To akurat jest czujnik obecności wody Podgrzewacz jest w 'główce' w którą wkręca się filtr o ile No ja właśnie mam na myśli plastikową główkę filtra i tam są dwie wtyczki z czego jedna dwupinowa jest od podgrzewacza. Oczywiście czujnik obecności wody jest na dole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 > Co do przekaźnika to przeczyść mu zasilanie, to co wygląda jak masa i dał byś sobie rękę uciąć że > to jest masa to tak naprawdę jest +12V, jest to na wierzchu i może nie stykać. > Jeśli nie pomoże to IMO warto rozebrać i sprawdzić co w środku siedzi, w teorii są tam tylko 4 > przekaźniki, czyli jakieś 20zł i masz sztukę nówkę Może bardziej konkretniej. Można to naprawić? Jakie są w środku 4 przekaźniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 > Może bardziej konkretniej. Można to naprawić? Jakie są w środku 4 przekaźniki? Bardziej konkretnie pod tym linkiem. Masz całą budowę podgrzewacza. http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=286489243&page=0&fpart=1&vc=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Miałem na myśli naprawę przekaźnika świec żarowych. Nowy kosztuje 300zł . Może ktoś rozbierał czy naprawiał przekaźnik świec i może coś podpowiedzieć jak sobie poradzić z tym tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 > Miałem na myśli naprawę przekaźnika świec żarowych. Nowy kosztuje 300zł . Może ktoś rozbierał czy > naprawiał przekaźnik świec i może coś podpowiedzieć jak sobie poradzić z tym tematem. Raczej nie da się naprawić. Elektronika jest zalana jakąś masą. Ja kupiłem używkę na Allegro i śmigam prawie dwa lata. Podałem adres podgrzewacza, bo ktoś pytał. Pozdrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 > Może bardziej konkretniej. Można to naprawić? Jakie są w środku 4 przekaźniki? Gborownik właśnie napisał że to nie takie proste Nie wiem nie zaglądałem, na chłopski rozum elektronika jest tam średnio potrzebna, głownym elementem są przekaźniki.... moim zdaniem warto to rozebrać zobaczyć co i jak i dopiero jak się stwierdzi że faktycznie nic z tego to kupić używkę/nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Gborownik właśnie napisał że to nie takie proste Nie wiem nie zaglądałem, na chłopski rozum > elektronika jest tam średnio potrzebna, głownym elementem są przekaźniki.... moim zdaniem > warto to rozebrać zobaczyć co i jak i dopiero jak się stwierdzi że faktycznie nic z tego to > kupić używkę/nowy. Sory, ale elektronika i chłopski rozum nie zawsze idą w parze. Ale poważnie. Ja to rozbierałem. Jest jeden stycznik, i płytka z elektroniką, która steruje poszczególnymi świecami i czasem ich pracy w zależności od warunków. Podczas mojej awarii w FES był komunikat (o ile dokładnie pamiętam) -przerwa w obwodzie świec- niski sygnał. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 Są tam 3 zdjęcia. http://autokacik.pl/showflat.php?Number=284522457 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Są tam 3 zdjęcia. > http://autokacik.pl/showflat.php?Number=284522457 Zapomniałem, że pisałem o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 Panowie, a jakie swiece wybrac warto? MM, Bosh, Beru, Denso, Iskra? inne? nie patrzmy na czynnik ekonomiczny tylko na jakosc i niezawodnosc. Ile ASO powinno wziac (tak uczciwie) za wymiane swiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 mam mm i nie mam problemow zadnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 Ori Bosch , wymiana już nie pamiętam 50-60zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 wymieniłem na Febi, ładnie i szybko dogrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Panowie, a jakie swiece wybrac warto? > MM, Bosh, Beru, Denso, Iskra? inne? > nie patrzmy na czynnik ekonomiczny tylko na jakosc i niezawodnosc. > Ile ASO powinno wziac (tak uczciwie) za wymiane swiec? Dwa lata śmigam na iskrze za 25 zł/szt. i jest ok. Nie ma to pewnie reguły. Bosh potrafi pierdyknąć po roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Panowie, a jakie swiece wybrac warto? > MM, Bosh, Beru, Denso, Iskra? inne? > nie patrzmy na czynnik ekonomiczny tylko na jakosc i niezawodnosc. > Ile ASO powinno wziac (tak uczciwie) za wymiane swiec? 2 lata bez problemu na denso, wymiana w ASO 60 zł komplet , dzisiaj by było ok 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Wymieniłem wszystkie świece DENSO, wymieniłem przekaźnik! Problem nierozwiązany! U mnie jest taki ciekawy przypadek, że pierwsze uruchomienie po nocy jest ok. ikona świec po odpaleniu silnika nie mruga. Ale ujadę np. 500m gaszę silnik, np. na 5 minut i już mam problem z ponownym odpaleniem (nierówno zapala i mruga ikona świec) komunikat Check glow plugs. Chcę podkreślić, że pierwsze uruchomienie silnika rano jest ok. ale drugi raz gdzie silnik jest jeszcze zimny nie rozgrzał się odpalenie silnika jest z lekkim szarpaniem i zaczyna mrugać ikona od świec i komunikat się wyświetla Check glow plugs. To wygląda tak jakby za drugim razem jak chcę uruchomić zimny silnik, komputer daje sygnał, że silnik jest nagrzany a w rzeczywistości świece nie dogrzewają zapłonu i jest problemy z odpaleniem lekkie szarpnie i komunikat na wyświetlaczu jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 U mnie z nastaniem temperatur rzędu +1-5 stopni problem się skończył sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > 2 lata bez problemu na denso, wymiana w ASO 60 zł komplet , dzisiaj by było ok 80. 79zl + 60 zl wymiana, bo się zapiekła, normalnie wymiana 50zl cena za sztukę w ASiO na Konwaliowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Czy czujnik temperatury zewnętrznej w lusterku ma wpływ na podgrzewanie świec żarowych? Przypomniało mi się ,że po wymianie świec żarowych zaczął mi wariować czujnik temperatury zewnętrznej. Do dzisiaj nie mogę znaleźć przyczyny problemów z uruchamianiem silnika. Świece niby sprawne przekaźnik wymieniony. Nawet na ciepłym silniku pokazuje się błąd świec żarowych. Raz się pojawia raz nie. Przy pierwszym rannym rozruchu świece grzeją bardzo krótko 1 sekundę. Świece grzały trochę dłużej 3-4 sekundy. W związku z tym moje pytanie czy czujnik temperatury zewnętrznej jest powiązany z grzaniem świec żarowych. Co podaje sygnał jak długo mają grzać świece żarowe?Może czujnik temperatury zewnętrznej? Mam problem i nie umiem sobie poradzić. mechanik powiedział że dziwna sprawa. Jak sprawdza świece kabelkiem na iskrzenie to niby grzeją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Mam podobne jazdy - jak jest wilgotno (jak teraz przy tej pogodzie) to wywala Check Glow Plugs przy odpalaniu zimnego silnika. Ale u mnie powodem tego zachowania jest wyrobiona wtyczka na 3 świecy. Rok temu nawciskałem tam smaru miedziowego i na jakiś czas był spokój . Silnik też 1.9mJTD 8V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 jezeli masz dostep do komp. to zrob podmianke...byc moze juz powoli siada albo jest uszkodzony tak ze bedzie sie dziwnie zachowywal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek33 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 A komputer sterujący silnikiem ktoś Ci wreszcie sprawdzał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > A komputer sterujący silnikiem ktoś Ci wreszcie sprawdzał? Nie był sprawdzany. Świece sprawdzał mi mechanik tak za pomocą kabelka i niby grzeją. Ale podczas rannego rozruchu zapala ciężko tak jakby nie grzały świece. Jak silnik jest rozgrzany zapala dobrze ale ikonka świec raz wyskakuje raz nie. za bardzo nie mam pomysłu jak do tego się zabrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek33 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Mi nie chciał palić ale przy ujemnych temperaturach, jak odpalił i chwile pochodził to palił od strzała. Jak był ciepły to i nie zawsze kontrolka mrugała. Niech jakiś spec sprawdzi Ci kompa, on daję sygnał do grzania świec. Podmienić się tego nie da z innego auta bo to jest ściśle powiązane z immobilaizerem. Dobry elekronik powinien wiedzieć jak to sprawdzić. U mnie podołał spec Edit Pamiętam że jak sprawdzałem napięcie na odpiętych przewodach to napięcie pojawiało się, na stykach centralki także, a jak było wszystko podpięte to jak postał dłuższy czas to nie chciał palić. Komp może musiał źle odczytywać parametry przy rozruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Silniki mamy takie same. Masz nr komputera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Przy niesprawnych świecach jaki jest komunikat i błąd w kompie? Mi wywala pare- parenaście sekund po odpaleniu Preheat Fault, w kompie jest P0380. To świece, centralka czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek33 Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Silniki mamy takie same. Masz nr komputera? Ja mam kompa o nr 0281012862. Co nieoznacza ze masz taki sam. Wystarczy że bedziesz mial dpf-a i już będziesz miał co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Ja mam kompa o nr 0281012862. Co nieoznacza ze masz taki sam. Wystarczy że bedziesz mial dpf-a i > już będziesz miał co innego. mam taki sam. Jutro jadę jeszcze do mechanika. Będzie sprawdzał przekaźnik. jak sobie nie poradzi to się z tobą z kontaktuje w sprawie tego fachowca. Trochę mi szkoda kasy na komputer na allegro są drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Może ktoś podpowie jak sprawdzić czy przekaźnik świec żarowych jest dobry i działa może miernikiem czy coś podobnego. Chodzi mi o sprawdzenie samego przekaźnika świec żarowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.