Skocz do zawartości

Q VeeDub a raczej jej brak... Innowacja ;-)


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

> Najnowsza usterka: przestała działać tylna wycieraczka i pokazuje

> brzydki gest ludziom z tyłu

w Punto 2 mojej baby wycieraczka zwariowała i kręci się w koło czyszcząc klapę i szybę rotfl.gif

musimy mieć ten sam model wycieraczki hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I wybacz moj sarkazm, , ale podoba mi sie to szukanie teorii spiskowych.

> IMVHO wy w PL jako spoleczenstwo jeszcze nie dorosliscie do jakiejs obslugi klienta - bo bycie

> "klientem", i jego obsluga to nie "idzi i wydaj $$$" to, wiele innych rzeczy, rowniez to, ze

> tam gdzie $$$ wydales - producent o ciebie zadba...

> Wiec, takie cos moze i w PL przejdzie, ale jak widzisz u mnie glosuje sie portfelem, i gdyby nie

Tak, Ozi siedzimy wieczorami i kombinujemy jak tu wejść po palcu dilerowi i głównemu importerowi. A jak coś nie dział to po chrześcijańsku nadstawiamy drugie auto do zepsucia. Ozi ja cię szanuję ale przeginasz.

Faktem jest że Polacy przeginają z tym uwielbieniem do marek spod znaku VAG, ale zaręczam ci,że ci co po forach VW,Skody łapią pianę jak wychodzi 6ta aktualizacja łańcucha rozrządu do TSI i nie wiadomo czy już ostatnia to nie siedzą na kupie potulnie jak baranki. Problem jest szerszy i głębszy a ty to spłaszczasz do "ale głupi ci Polacy". U nas są niewydolne sądy a przede wszystkim relatywnie mały rynek zbytu dla detalu (statystyczny Kowalski co idzie z walizką do dilera i kupuje prywatne auto). Przysłowiowy Kowalski odbija się często od muru. Macie raj w AU to super pilnujcie go i dbajcie o niego bo zaprawdę powiadam ci raz na zawsze dany nie jest. Zmiany globalne dotrą wszędzie tylko kwestia czasu. Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, Ozi siedzimy wieczorami i kombinujemy jak tu wejść po palcu dilerowi i głównemu importerowi. A

> jak coś nie dział to po chrześcijańsku nadstawiamy drugie auto do zepsucia. Ozi ja cię szanuję

> ale przeginasz.

> Faktem jest że Polacy przeginają z tym uwielbieniem do marek spod znaku VAG, ale zaręczam ci,że ci

> co po forach VW,Skody łapią pianę jak wychodzi 6ta aktualizacja łańcucha rozrządu do TSI i nie

> wiadomo czy już ostatnia to nie siedzą na kupie potulnie jak baranki. Problem jest szerszy i

> głębszy a ty to spłaszczasz do "ale głupi ci Polacy". U nas są niewydolne sądy a przede

> wszystkim relatywnie mały rynek zbytu dla detalu (statystyczny Kowalski co idzie z walizką do

> dilera i kupuje prywatne auto).

Do bmw tez wychodzi szósta generacja łańcucha, cos ostatnio mają producenci z nimi problem. z drugiej strony lepiej mieć problem z łańcuchem niż ze wszystkim innym jak to było w poprzednim modelu silnika (mam na myśli bmw )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, Ozi siedzimy wieczorami i kombinujemy jak tu wejść po palcu dilerowi i głównemu importerowi. A

> jak coś nie dział to po chrześcijańsku nadstawiamy drugie auto do zepsucia. Ozi ja cię szanuję

Poczekaj, hmm.gif, juz mnie generalnie Format nauczylwaytogo.gif, ze to nie dotyczy wszystkich. Wiec, napisze jeszcze raz - czesc spoleczenstwa.

Popatrz na te pare watkow.hmm.gif.

1. Histeria

2. Spisek - Toyota za tym siedzispy.gif, rzad federalnyspy.gif

3. Ja nie nawidze VeeDub - taaak, mam osobisty uraz, do mark, ktorej nie mialemfacepalm%5B1%5D.gif.

4. Po co to piszesz- nono.gif jestes nudnyziew.gif] - od dumnego pasiadacza Das Kaput Auto.hahaha.gif.

Napisze, jeszcze raz- to nie ma znaczenia, jaka firma, to nie ma znaczenia gdzie! Czytajac opinie posiadaczy, czytajac walke posiadaczy od EU, po US, przechodzac przez Asia, wydaje sie, ze VW ma problem z Q, a jak klient piszczyuzbroj_zlo.gif, to jest traktowany w zaleznosci od ... Tego, jak silne sa prawa konsumenta, i jak rynek toleruje takie zachowanie, czyli mamy kombinacje - regulacje + spoleczenstwo.

Regulacje - coz, China - tupneli noga, i... 400,000 aut idzie na service.

EU, u mnie - niewiem.gif???

> ale przeginasz.

> Faktem jest że Polacy przeginają z tym uwielbieniem do marek spod znaku VAG, ale zaręczam ci,że ci

> co po forach VW,Skody łapią pianę jak wychodzi 6ta aktualizacja łańcucha rozrządu do TSI i nie

> wiadomo czy już ostatnia to nie siedzą na kupie potulnie jak baranki.

Widzisz, ale ty jestes jednym z pierwszych, ktorzy to napisaliwaytogo.gif!!! Wszyscy, sa tak zapatrzeni w jedna sluszna religie, ze nie wolno nic napisac, " ja, ja kupilem grata?!!! Wg wielu user-ow, wymiana sprzegiel DSG, czy sw upgrade, to czynnosc explatacyjnahahaha.gif.. Bugger me- jesli to ja bym musial jezdzic do dealer- a na takie czynnosci explatacyjnepanic.gif.

Problem jest szerszy i

> głębszy a ty to spłaszczasz do "ale głupi ci Polacy". U nas są niewydolne sądy a przede

> wszystkim relatywnie mały rynek zbytu dla detalu (statystyczny Kowalski co idzie z walizką do

> dilera i kupuje prywatne auto). Przysłowiowy Kowalski odbija się często od muru.

Rowniez z tym sie zgadzam, Ryb zdaje sie napisal, ze wiekszosc fanboy-ow, ma 10 letnie auto, i nie ma w tym nic zlego, bo mechanicznie moze byc nawet lepsze niz obecne produkty VW, ale to znaczy, ze nie doswiadczy, goscinnosci VW i jego podejscia do klienta. ergo - 0 wiedzy w temacie...

mozna zapytac, jakie ja mam doswiadczenie w tym temacie? doswiadczenie potencjalnego klienta, ktoremu nie podoba sie, jak firma traktuje obecnych klientow, a co aa tym idzie, nie dostana business ode mnie. Mam doswiadczenie, kupna dwoch aut co 3-4 lata, roznych marek od Ford, GM, Subaru, na nieszczesnych lodowkach , pardon Toyota konczac...

Macie raj w

> AU to super pilnujcie go i dbajcie o niego bo zaprawdę powiadam ci raz na zawsze dany nie

> jest.

Raj sie skonczylhmm.gif, mamy inne problemy, ale jeszcze jakies poszanowamie dla klienta jest... O czym wielu ludzi ma nadzieje, ze sie Volskwagen przekona. HQ w D nie odpowiadaja na zadne pytania dziennikarzy, HQ w Melbourne to samo.... jednym slowem maja klienta jak wyjedzie za brame salony w przyslowiowej... D..e, bo przeciez po cichu lepiej naprawic auto, niz news ma byc- " tak mamy problem, ale go rozwiazujemy"...

>Zmiany globalne dotrą wszędzie tylko kwestia czasu. Niestety.

i niestety malo kiedy na lepszepad.gif.

Jesli poczules sie urazony, szczerze mowie "przepraszam" skromny.gifok.gif. Nie mam zamiaru nikogo urazichmm.gif, kazdy ma prawo do swojej opinii... Nawet jesli odbiegaja od rzeczywistosci.

sumujac, to co robi VW i jak traktuje klientow jest w zamej zasadzie ZLEangryfire.gif...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Ty, a może właśnie oni sobie to sprytnie wykalkulowali? Zakładając że >samochód to szajs jakich mało i musieliby zrobić recall wszystkich >egzemplarzy na kosztowne naprawy (różnych elementów jak wynika z >powyższych problemów), to kasa którą stracą jest gigantyczna. Może >wyliczyli, że chwilowy spadek sprzedaży wyjdzie taniej? A za jakiś czas >zrobią kampanię wizerunkową i wszystko będzie jak dawniej.

Nie jestes jedynym, ktory tak sadzizlosnik.gif, dyskusja na wielu forum jest mniej wiecej w tym samym temacie.... fanboys tez sie bronia jak i na AK - genralnie, zaluje, ze zalozylem ten posthmm.gif, bo wychodzi, ze niektorzy wola byc niedoinformowani i zyc w przekonaniu, ze ich wybor jest naj, naj , najwaytogo.gif.

Nie mam VW, i po takich numerach, jednak nie zamierzam mieczlosnik.gif, ale naprawde, kloci sie ze mna takie podejscie, nawet nie jako potencjalnego klienta, jako czlowieka001.gif. Wyglada, ze jestem naiwny...

Gadalem ze specjalists PR u siebie w pracy, i wszyscy zgodnie twoerdza, ze to jest ksiazkowa sprawa, jak tego nie robiczlosnik.gif, a jednak..

5:40 am, otwieram poranna gazete i..l znow wyskakuje VW[hahaha.gif - 5 ty dzien z rzedu na pierwszej stroniesmirk.gif...

boje juz sie cokolwiek otworzychahaha.gif, cokolwiek przeczytac....

No dobra, koniec, bo odbiegam od tematu i sie na samolot spoznie...30.GIF.

Milego dniaok.gif, tj nocyzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do bmw tez wychodzi szósta generacja łańcucha, cos ostatnio mają producenci z nimi problem. z

> drugiej strony lepiej mieć problem z łańcuchem niż ze wszystkim innym jak to było zw poprzednim

> modelu silnika (mam na myśli bmw )

30.GIF

Ale tu sie nawet oto nie rozchodzi, ze sa problemylizak.gif, kazdy je ma- tylko jak nimi zarzadzasz i jak dzielisz klientow...

BMW ma problemy, ale jak mowie, nigdy, a to nigdy nie bylo - " to nie my- Nein, nein,nein- to ty"

Wrecz, okay, przyjedz, pogadamy, naprawimy.... Nie chcesz nowego BMW? A moze taka opcja, moze taka....

VW ma aspiracje do marki sub premium, a to nie thlko auto, to jest tak jakie masz dejscie do klienta i jak go traktujesz....

i najwaznijsze, waytogo.gifTHX za pomoc z BMWzlosnik.gif, bez ciebie bym tylka nie ruszyl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale tu sie nawet oto nie rozchodzi, ze sa problemy, kazdy je ma- tylko jak nimi zarzadzasz i jak

> dzielisz klientow...

O to właśnie chodzi! Lancery mają problemy z pierścieniem układu wydechowego (między katalizatorem a rurą). Objawia się to tym, że przy przebiegu ok. 50 kkm zaczyna coś "pierdzieć". I mimo, iż tłumiki i rury nie są objęte gwarancją przy takim przebiegu, wymieniają to bez problemu za darmo. I dają trwalszy pierścien. Zrobili błąd, to naprawiają ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Europejscy producenci. Jakoś Japończycy potrafią zrobić silnik z niezniszczalnym łańcuchem (nie

> żadnym tam paskiem)

Tu się problem zrobił po przeniesieniu łańcucha na tył. Nie wiem czy ma to z tym bezpośredni związek, ale chyba ma. Kiedyś łańcuchy były podwójne, olej zmieniało się co 10 tyś km, a silnik miał 70 KM z dwóch litrów a nie 3 razy tyle (mowa o dieslu). Ja tam w każdym razie mimo przejechania tymi silnikami z wada blisko 300 tys w sumie żadnego problemu nie miałem mimo że jeszcze byl chip prawie od nowości, jednak ten problem występuje. A bmw faktycznie jak pisze ozi nawet jest zwykle skłonne po gwarancji wziąć temat na klatę o ile auto było Serwisowane w aso i ma do 150 tys km.

A Japończycy też swoje grzeszki maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Japończycy też swoje grzeszki maja.

Oczywiście, że mają! Ale zwykły łańcuch rozrządu bez problemu przejeżdża 300 kkm, a olej zmienia się się co 20 kkm i jakoś nic się nie dzieje. To stara, sprawdzona technologia, po jaką cholerę pakować się w jakieś paski i temu podobne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, że mają! Ale zwykły łańcuch rozrządu bez problemu przejeżdża 300 kkm, a olej zmienia

> się się co 20 kkm i jakoś nic się nie dzieje. To stara, sprawdzona technologia, po jaką

> cholerę pakować się w jakieś paski i temu podobne?

Tutaj celem było zdaje się przeniesienie środka ciężkości bardziej w kierunku środka auta. No i ktoś też tłumaczył, że dzięki temu można lepiej dopasować pokrywę silnika do wymagań odnośnie ochrony pieszych, ale ciężko mi w to uwierzyć.

A olej co 20 tys to jednak sporo mniej niż 30 tys. Tym bardziej że obecnie olej jest i tak rozcieńczany przez ON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota otwarcie się przyznała.

jakiś tekst

Quote:

Dzisiaj, 5 czerwca (12:32)

Japoński koncern motoryzacyjny Toyota ogłosił w środę, że do warsztatów wezwanych zostanie ok. 242 tys. Priusów i hybrydowych Lexusów, w których stwierdzono potencjalnie niebezpieczny element układu hamulcowego.

Wezwanie dotyczy ok. 233 tys. Priusów wyprodukowanych miedzy marcem a październikiem 2009 roku oraz ok. 9 tys. Lexusów HS 250h wyprodukowanych między czerwcem a październikiem 2009 roku.

Powodem tej decyzji są potencjalnie niebezpieczne zawory, które mogą pękać pod wpływem wibracji, co grozi zmniejszeniem skuteczności hamowania - podał koncern, zapewniając, że stwierdzona usterka nie spowodowała dotąd wypadku.

Priusy z wadliwym elementem sprzedawane są na całym świecie, a Lexusy w USA i Japonii.

W latach 2009-2010 Toyota wycofywała czasowo swoje samochody przez problemy z wyciekającym płynem hamulcowym, zacinające się pedały gazu i niesprawne wycieraczki.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj celem było zdaje się przeniesienie środka ciężkości bardziej w kierunku środka auta. No i

> ktoś też tłumaczył, że dzięki temu można lepiej dopasować pokrywę silnika do wymagań odnośnie

> ochrony pieszych, ale ciężko mi w to uwierzyć.

No raczej mętne tłumaczenie. Japończycy potrafia zrobić cywilny samochód z rozkładem masy prawie 50/50 i to z łańcuchem rozrządu i hydraulicznym wspomaganiem. Jak się chce i klient to doceni - to się da. IMHO pasek rozrządu to tylko i wyłącznie sposób na wyciągnięcie kasy od klienta, nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, że mają! Ale zwykły łańcuch rozrządu bez problemu przejeżdża 300 kkm, a olej zmienia

> się się co 20 kkm i jakoś nic się nie dzieje. To stara, sprawdzona technologia, po jaką

> cholerę pakować się w jakieś paski i temu podobne?

Żeby klient kupił część zamienną? A dlaczego łąduje się wszystkie

newralgiczne podzespoły pod plastikowy zderzak, a nie gdzieś bardziej

od strony grodzi? Księgowi rządzą i tego nie zmienimy frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Żeby klient kupił część zamienną? A dlaczego łąduje się wszystkie

> newralgiczne podzespoły pod plastikowy zderzak, a nie gdzieś bardziej

> od strony grodzi? Księgowi rządzą i tego nie zmienimy

Ale że niby co mamy zmieniać? Są producenci, którzy stawiają na miękkie plastiki, a są producenci, którzy uważają, że wazniejsza jest jakość techniczna i są klienci, którzy to doceniają. Bez problemu kupisz nowy samochód, producent którego skupia się raczej na jakości technicznej, niż na miękkich plastikach i gdzie masz porządny silnik N/A z łańcuchem rozrządu i komputerem przy ściance działowej ok.gif Masz wybór ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No raczej mętne tłumaczenie. Japończycy potrafia zrobić cywilny samochód z rozkładem masy prawie

> 50/50 i to z łańcuchem rozrządu i hydraulicznym wspomaganiem. Jak się chce i klient to doceni

> - to się da. IMHO pasek rozrządu to tylko i wyłącznie sposób na wyciągnięcie kasy od klienta,

> nic więcej.

Ale mowa jest o łańcuchu, a nie pasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale mowa jest o łańcuchu, a nie pasku.

Wszystko jedno - pasek rozrządu to kuriozum, wymyślony tylko i wyłącznie po to, żeby naciągać klienta na dodatkowe koszty. Łańcuch nie jest w niczym gorszy (jak się dobrze go zrobi), a jest praktycznie bezobsługowy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko jedno - pasek rozrządu to kuriozum, wymyślony tylko i wyłącznie po to, żeby naciągać

> klienta na dodatkowe koszty. Łańcuch nie jest w niczym gorszy (jak się dobrze go zrobi), a

> jest praktycznie bezobsługowy

Widzisz okazuje się że czasem jest problem by go dobrze zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale że niby co mamy zmieniać? Są producenci, którzy stawiają na miękkie plastiki, a są producenci,

> którzy uważają, że wazniejsza jest jakość techniczna i są klienci, którzy to doceniają. Bez

> problemu kupisz nowy samochód, producent którego skupia się raczej na jakości technicznej, niż

> na miękkich plastikach i gdzie masz porządny silnik N/A z łańcuchem rozrządu i komputerem przy

> ściance działowej Masz wybór

Któren. Konkretnie pokaż mi auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler. Co ciekawe GM pomimo ze mi wiele razy podpadl, to jakoś ma u mnie słabość i nie wykluczam zakupu np. Corvette w przyszłości. Mam tez marki do których mam sympatię i bez wahania mógłbym kupić ich produkt - oprócz Lexusa to Infiniti, Subaru, Toyota, Honda. W przypadku pozostałych marek po prostu nie mam żadnych odczuć - ani mnie ziębią ani grzeją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler. Co ciekawe GM pomimo ze mi

> wiele razy podpadl, to jakoś ma u mnie słabość i nie wykluczam zakupu np. Corvette w

> przyszłości. Mam tez marki do których mam sympatię i bez wahania mógłbym kupić ich produkt -

> oprócz Lexusa to Infiniti, Subaru, Toyota, Honda. W przypadku pozostałych marek po prostu nie

> mam żadnych odczuć - ani mnie ziębią ani grzeją.

U mnie są to konkretne modele raczej niż marki. Czasem zdarzy się, że jakaś marka ma w ofercie auta całkiem dobre i bardzo złe. Np. nie kupiłbym Renault Laguny ale Renault Latitude niemal zamówiłem.

smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie - co przeważyło, że NIE zamówiłeś

Od początku chciałem Chevroleta Epikę, tyle że przestali je produkować. Dlatego niemal zamówiłem Latitude - dogadałem się z dilerem itd. Ale na kilka dni przed podpisaniem papierów cudem znalazłem jeden z ostatnich egzemplarzy Epiki jakie trafiły na rynek. Kupiłem go natychmiast.

Tak więc wina nie leży po stronie Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z ciekawosci czemu? To najmniej awaryjne auto jakim do tej pory jezdzilem

Poprzedni model zapracował sobie na miano królowej lawet. Na wszelki wypadek nie rzucałbym się na następcę licząc że wszystko zmienili.

Za Latitude przemawia głównie to, że jest... koreański.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poprzedni model zapracował sobie na miano królowej lawet. Na wszelki wypadek nie rzucałbym się na

> następcę licząc że wszystko zmienili.

no i błąd bo cena byla/jest atrakcyjna.

Premiera byla w 2008 roku i teraz wchodzi juz 2 lift. Ja mam z 1 wypustu i wpadek jest wybitnie malo jak na przedliftowy model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i błąd bo cena byla/jest atrakcyjna.

> Premiera byla w 2008 roku i teraz wchodzi juz 2 lift. Ja mam z 1 wypustu i wpadek jest wybitnie

> malo jak na przedliftowy model

Tak czy siak chciałem wielkiego sedana. Latitude lepiej spełniał kryteria.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak czy siak chciałem wielkiego sedana. Latitude lepiej spełniał kryteria.

mi sie w L3 widzi tylko kombi, inne wersje nadwoziowe sa dziwne. Ostatecznie jakbym musial to bralbym coupe zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi sie w L3 widzi tylko kombi, inne wersje nadwoziowe sa dziwne. Ostatecznie jakbym musial to

> bralbym coupe

Gdybym wtedy kupił tego Latitude to najprawdopodobniej Laguną coupe jeździłaby dziś moja żona.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler. Co ciekawe GM pomimo ze mi

> wiele razy podpadl, to jakoś ma u mnie słabość i nie wykluczam zakupu np. Corvette w

> przyszłości. Mam tez marki do których mam sympatię i bez wahania mógłbym kupić ich produkt -

> oprócz Lexusa to Infiniti, Subaru, Toyota, Honda. W przypadku pozostałych marek po prostu nie

> mam żadnych odczuć - ani mnie ziębią ani grzeją.

chyba mamy podobne gusta wink.gif, no może wymieniłbym Chryslera na Reno grinser006.gif

Reszta jest taka blada, ani nie wadzi ani nie grzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler.

Co dwoch pierwszych, to sie zgadzam, chociaz ... BMW, moze kiedys jeszcze niewiem.gif.... Teraz potrzebuje z dwa - trzy modele przerwy, zeby zapomniec hahaha.gif...]

Chrysler - hmm.gif, nie podoba mi sie to co robia z GCangryfire.gif - recall.

Z drugiej strony, Chrysler - boje sie - przez ciebie nono.gif, ale to moze dobrzeniewiem.gif[...]

-GM [...] - wrzuce test nowego Calais, nigdy nie myslalem, ze powiem to: jestem pod wrazeniem, waytogo.gif, jak cicho w aucie, Q wykonania waytogo.gif, materialy uzytewaytogo.gif, mechaniczniehmm.gif - kazdy kowal u nas naprawizlosnik.gifwink.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak odłączysz akku ???

> Jakim cudem?

> To nie diesel sprzed 40 lat

niewiem.gif, nie widzialem, i nawet nie wiem czy ktos sprawdzal. Facet jest jednym z kilkunastu na forum veedub z takimi problemami. Wszyscy, z tego co czytam, pojechali do dealera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> -GM [...] - wrzuce test nowego Calais, nigdy nie myslalem, ze powiem to: jestem pod wrazeniem, ,

> jak cicho w aucie, Q wykonania , materialy uzyte, mechanicznie - kazdy kowal u nas naprawi.

Co to jest za model Calais? niewiem.gif Bo szczerze mówiąc nie moge tego odszukać na stronie GM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co to jest za model Calais? Bo szczerze mówiąc nie moge tego odszukać na stronie GM

Holdenzlosnik.gif

http://www.holden.com.au/cars/commodore/sedan-range

http://www.holden.com.au/cars/commodore/sedan-range/calais

Calais zawsze byl luxusowa wersja Commodore, w zaleznosci od generacji, albo byl nazywany Calais, a teraz od VF nazwali go Commodore Calais, chociaz, na aucie Commodore nie zobaczyszzlosnik.gif.

Od 2 generacji - potwierdzone, benchmark bylo BMW 5 series, czyli GM rozbieral 5 series na czesci i patrzylizlosnik.gif, jak stowrzyc auto dla luduhahaha.gif[...]wink.gif[...]

comts.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak odłączysz akku ???

> Jakim cudem?

> To nie diesel sprzed 40 lat

Takim cudem że przy pracującym silniku napięcie w instalacji pochodzi z alternatora a akumulator jest tylko odbiornikiem tak samo jak np. radio. Jak wyłączysz radio podczas jazdy to silnik zgaśnie?

Poza tym odłączenie aku podczas pracy silnika w każdym samochodzie grozi poważnym uszkodzeniem elektroniki z powodu mogących się pojawić wahań napięcia z powodu zbyt małego obciążenia alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takim cudem że przy pracującym silniku napięcie w instalacji pochodzi z alternatora a akumulator

> jest tylko odbiornikiem

No ale prąd chyba też wysyła nie? 893goodvibes.gif

Nie pisz takich głupot bo ktoś to vzyta i pomysli, że akku jest potrzebny tylko na rozruch oslabiony.gif

>tak samo jak np. radio. Jak wyłączysz radio podczas jazdy to silnik

> zgaśnie?

Nie, ale jak odłącze akku to tak. smirk.gif

> Poza tym odłączenie aku podczas pracy silnika w każdym samochodzie grozi poważnym uszkodzeniem

> elektroniki z powodu mogących się pojawić wahań napięcia z powodu zbyt małego obciążenia

> alternatora.

ALe ty masz zatrzymać auto w sytuacji awaryjnej a nie martwić się czy się altek spali. palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.