koNik Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Najnowsza usterka: przestała działać tylna wycieraczka i pokazuje > brzydki gest ludziom z tyłu w Punto 2 mojej baby wycieraczka zwariowała i kręci się w koło czyszcząc klapę i szybę musimy mieć ten sam model wycieraczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > w Punto 2 mojej baby wycieraczka zwariowała i kręci się w koło czyszcząc klapę i szybę Widzisz - nawet w Bumie nie ma takich dodatków. Na myjnie nie trzeba z klapą jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > I wybacz moj sarkazm, , ale podoba mi sie to szukanie teorii spiskowych. > IMVHO wy w PL jako spoleczenstwo jeszcze nie dorosliscie do jakiejs obslugi klienta - bo bycie > "klientem", i jego obsluga to nie "idzi i wydaj $$$" to, wiele innych rzeczy, rowniez to, ze > tam gdzie $$$ wydales - producent o ciebie zadba... > Wiec, takie cos moze i w PL przejdzie, ale jak widzisz u mnie glosuje sie portfelem, i gdyby nie Tak, Ozi siedzimy wieczorami i kombinujemy jak tu wejść po palcu dilerowi i głównemu importerowi. A jak coś nie dział to po chrześcijańsku nadstawiamy drugie auto do zepsucia. Ozi ja cię szanuję ale przeginasz. Faktem jest że Polacy przeginają z tym uwielbieniem do marek spod znaku VAG, ale zaręczam ci,że ci co po forach VW,Skody łapią pianę jak wychodzi 6ta aktualizacja łańcucha rozrządu do TSI i nie wiadomo czy już ostatnia to nie siedzą na kupie potulnie jak baranki. Problem jest szerszy i głębszy a ty to spłaszczasz do "ale głupi ci Polacy". U nas są niewydolne sądy a przede wszystkim relatywnie mały rynek zbytu dla detalu (statystyczny Kowalski co idzie z walizką do dilera i kupuje prywatne auto). Przysłowiowy Kowalski odbija się często od muru. Macie raj w AU to super pilnujcie go i dbajcie o niego bo zaprawdę powiadam ci raz na zawsze dany nie jest. Zmiany globalne dotrą wszędzie tylko kwestia czasu. Niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Tak, Ozi siedzimy wieczorami i kombinujemy jak tu wejść po palcu dilerowi i głównemu importerowi. A > jak coś nie dział to po chrześcijańsku nadstawiamy drugie auto do zepsucia. Ozi ja cię szanuję > ale przeginasz. > Faktem jest że Polacy przeginają z tym uwielbieniem do marek spod znaku VAG, ale zaręczam ci,że ci > co po forach VW,Skody łapią pianę jak wychodzi 6ta aktualizacja łańcucha rozrządu do TSI i nie > wiadomo czy już ostatnia to nie siedzą na kupie potulnie jak baranki. Problem jest szerszy i > głębszy a ty to spłaszczasz do "ale głupi ci Polacy". U nas są niewydolne sądy a przede > wszystkim relatywnie mały rynek zbytu dla detalu (statystyczny Kowalski co idzie z walizką do > dilera i kupuje prywatne auto). Do bmw tez wychodzi szósta generacja łańcucha, cos ostatnio mają producenci z nimi problem. z drugiej strony lepiej mieć problem z łańcuchem niż ze wszystkim innym jak to było w poprzednim modelu silnika (mam na myśli bmw ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Tak, Ozi siedzimy wieczorami i kombinujemy jak tu wejść po palcu dilerowi i głównemu importerowi. A > jak coś nie dział to po chrześcijańsku nadstawiamy drugie auto do zepsucia. Ozi ja cię szanuję Poczekaj, , juz mnie generalnie Format nauczyl, ze to nie dotyczy wszystkich. Wiec, napisze jeszcze raz - czesc spoleczenstwa. Popatrz na te pare watkow.. 1. Histeria 2. Spisek - Toyota za tym siedzi, rzad federalny 3. Ja nie nawidze VeeDub - taaak, mam osobisty uraz, do mark, ktorej nie mialem. 4. Po co to piszesz- jestes nudny] - od dumnego pasiadacza Das Kaput Auto.. Napisze, jeszcze raz- to nie ma znaczenia, jaka firma, to nie ma znaczenia gdzie! Czytajac opinie posiadaczy, czytajac walke posiadaczy od EU, po US, przechodzac przez Asia, wydaje sie, ze VW ma problem z Q, a jak klient piszczy, to jest traktowany w zaleznosci od ... Tego, jak silne sa prawa konsumenta, i jak rynek toleruje takie zachowanie, czyli mamy kombinacje - regulacje + spoleczenstwo. Regulacje - coz, China - tupneli noga, i... 400,000 aut idzie na service. EU, u mnie - ??? > ale przeginasz. > Faktem jest że Polacy przeginają z tym uwielbieniem do marek spod znaku VAG, ale zaręczam ci,że ci > co po forach VW,Skody łapią pianę jak wychodzi 6ta aktualizacja łańcucha rozrządu do TSI i nie > wiadomo czy już ostatnia to nie siedzą na kupie potulnie jak baranki. Widzisz, ale ty jestes jednym z pierwszych, ktorzy to napisali!!! Wszyscy, sa tak zapatrzeni w jedna sluszna religie, ze nie wolno nic napisac, " ja, ja kupilem grata?!!! Wg wielu user-ow, wymiana sprzegiel DSG, czy sw upgrade, to czynnosc explatacyjna.. Bugger me- jesli to ja bym musial jezdzic do dealer- a na takie czynnosci explatacyjne. Problem jest szerszy i > głębszy a ty to spłaszczasz do "ale głupi ci Polacy". U nas są niewydolne sądy a przede > wszystkim relatywnie mały rynek zbytu dla detalu (statystyczny Kowalski co idzie z walizką do > dilera i kupuje prywatne auto). Przysłowiowy Kowalski odbija się często od muru. Rowniez z tym sie zgadzam, Ryb zdaje sie napisal, ze wiekszosc fanboy-ow, ma 10 letnie auto, i nie ma w tym nic zlego, bo mechanicznie moze byc nawet lepsze niz obecne produkty VW, ale to znaczy, ze nie doswiadczy, goscinnosci VW i jego podejscia do klienta. ergo - 0 wiedzy w temacie... mozna zapytac, jakie ja mam doswiadczenie w tym temacie? doswiadczenie potencjalnego klienta, ktoremu nie podoba sie, jak firma traktuje obecnych klientow, a co aa tym idzie, nie dostana business ode mnie. Mam doswiadczenie, kupna dwoch aut co 3-4 lata, roznych marek od Ford, GM, Subaru, na nieszczesnych lodowkach , pardon Toyota konczac... Macie raj w > AU to super pilnujcie go i dbajcie o niego bo zaprawdę powiadam ci raz na zawsze dany nie > jest. Raj sie skonczyl, mamy inne problemy, ale jeszcze jakies poszanowamie dla klienta jest... O czym wielu ludzi ma nadzieje, ze sie Volskwagen przekona. HQ w D nie odpowiadaja na zadne pytania dziennikarzy, HQ w Melbourne to samo.... jednym slowem maja klienta jak wyjedzie za brame salony w przyslowiowej... D..e, bo przeciez po cichu lepiej naprawic auto, niz news ma byc- " tak mamy problem, ale go rozwiazujemy"... >Zmiany globalne dotrą wszędzie tylko kwestia czasu. Niestety. i niestety malo kiedy na lepsze. Jesli poczules sie urazony, szczerze mowie "przepraszam" . Nie mam zamiaru nikogo urazic, kazdy ma prawo do swojej opinii... Nawet jesli odbiegaja od rzeczywistosci. sumujac, to co robi VW i jak traktuje klientow jest w zamej zasadzie ZLE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 >Ty, a może właśnie oni sobie to sprytnie wykalkulowali? Zakładając że >samochód to szajs jakich mało i musieliby zrobić recall wszystkich >egzemplarzy na kosztowne naprawy (różnych elementów jak wynika z >powyższych problemów), to kasa którą stracą jest gigantyczna. Może >wyliczyli, że chwilowy spadek sprzedaży wyjdzie taniej? A za jakiś czas >zrobią kampanię wizerunkową i wszystko będzie jak dawniej. Nie jestes jedynym, ktory tak sadzi, dyskusja na wielu forum jest mniej wiecej w tym samym temacie.... fanboys tez sie bronia jak i na AK - genralnie, zaluje, ze zalozylem ten post, bo wychodzi, ze niektorzy wola byc niedoinformowani i zyc w przekonaniu, ze ich wybor jest naj, naj , naj. Nie mam VW, i po takich numerach, jednak nie zamierzam miec, ale naprawde, kloci sie ze mna takie podejscie, nawet nie jako potencjalnego klienta, jako czlowieka. Wyglada, ze jestem naiwny... Gadalem ze specjalists PR u siebie w pracy, i wszyscy zgodnie twoerdza, ze to jest ksiazkowa sprawa, jak tego nie robic, a jednak.. 5:40 am, otwieram poranna gazete i..l znow wyskakuje VW[ - 5 ty dzien z rzedu na pierwszej stronie... boje juz sie cokolwiek otworzyc, cokolwiek przeczytac.... No dobra, koniec, bo odbiegam od tematu i sie na samolot spoznie.... Milego dnia, tj nocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Do bmw tez wychodzi szósta generacja łańcucha, cos ostatnio mają producenci z nimi problem. Europejscy producenci. Jakoś Japończycy potrafią zrobić silnik z niezniszczalnym łańcuchem (nie żadnym tam paskiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Do bmw tez wychodzi szósta generacja łańcucha, cos ostatnio mają producenci z nimi problem. z > drugiej strony lepiej mieć problem z łańcuchem niż ze wszystkim innym jak to było zw poprzednim > modelu silnika (mam na myśli bmw ) Ale tu sie nawet oto nie rozchodzi, ze sa problemy, kazdy je ma- tylko jak nimi zarzadzasz i jak dzielisz klientow... BMW ma problemy, ale jak mowie, nigdy, a to nigdy nie bylo - " to nie my- Nein, nein,nein- to ty" Wrecz, okay, przyjedz, pogadamy, naprawimy.... Nie chcesz nowego BMW? A moze taka opcja, moze taka.... VW ma aspiracje do marki sub premium, a to nie thlko auto, to jest tak jakie masz dejscie do klienta i jak go traktujesz.... i najwaznijsze, THX za pomoc z BMW, bez ciebie bym tylka nie ruszyl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Ale tu sie nawet oto nie rozchodzi, ze sa problemy, kazdy je ma- tylko jak nimi zarzadzasz i jak > dzielisz klientow... O to właśnie chodzi! Lancery mają problemy z pierścieniem układu wydechowego (między katalizatorem a rurą). Objawia się to tym, że przy przebiegu ok. 50 kkm zaczyna coś "pierdzieć". I mimo, iż tłumiki i rury nie są objęte gwarancją przy takim przebiegu, wymieniają to bez problemu za darmo. I dają trwalszy pierścien. Zrobili błąd, to naprawiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Europejscy producenci. Jakoś Japończycy potrafią zrobić silnik z niezniszczalnym łańcuchem (nie > żadnym tam paskiem) Tu się problem zrobił po przeniesieniu łańcucha na tył. Nie wiem czy ma to z tym bezpośredni związek, ale chyba ma. Kiedyś łańcuchy były podwójne, olej zmieniało się co 10 tyś km, a silnik miał 70 KM z dwóch litrów a nie 3 razy tyle (mowa o dieslu). Ja tam w każdym razie mimo przejechania tymi silnikami z wada blisko 300 tys w sumie żadnego problemu nie miałem mimo że jeszcze byl chip prawie od nowości, jednak ten problem występuje. A bmw faktycznie jak pisze ozi nawet jest zwykle skłonne po gwarancji wziąć temat na klatę o ile auto było Serwisowane w aso i ma do 150 tys km. A Japończycy też swoje grzeszki maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > A Japończycy też swoje grzeszki maja. Oczywiście, że mają! Ale zwykły łańcuch rozrządu bez problemu przejeżdża 300 kkm, a olej zmienia się się co 20 kkm i jakoś nic się nie dzieje. To stara, sprawdzona technologia, po jaką cholerę pakować się w jakieś paski i temu podobne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Oczywiście, że mają! Ale zwykły łańcuch rozrządu bez problemu przejeżdża 300 kkm, a olej zmienia > się się co 20 kkm i jakoś nic się nie dzieje. To stara, sprawdzona technologia, po jaką > cholerę pakować się w jakieś paski i temu podobne? Tutaj celem było zdaje się przeniesienie środka ciężkości bardziej w kierunku środka auta. No i ktoś też tłumaczył, że dzięki temu można lepiej dopasować pokrywę silnika do wymagań odnośnie ochrony pieszych, ale ciężko mi w to uwierzyć. A olej co 20 tys to jednak sporo mniej niż 30 tys. Tym bardziej że obecnie olej jest i tak rozcieńczany przez ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Toyota otwarcie się przyznała. jakiś tekst Quote: Dzisiaj, 5 czerwca (12:32) Japoński koncern motoryzacyjny Toyota ogłosił w środę, że do warsztatów wezwanych zostanie ok. 242 tys. Priusów i hybrydowych Lexusów, w których stwierdzono potencjalnie niebezpieczny element układu hamulcowego. Wezwanie dotyczy ok. 233 tys. Priusów wyprodukowanych miedzy marcem a październikiem 2009 roku oraz ok. 9 tys. Lexusów HS 250h wyprodukowanych między czerwcem a październikiem 2009 roku. Powodem tej decyzji są potencjalnie niebezpieczne zawory, które mogą pękać pod wpływem wibracji, co grozi zmniejszeniem skuteczności hamowania - podał koncern, zapewniając, że stwierdzona usterka nie spowodowała dotąd wypadku. Priusy z wadliwym elementem sprzedawane są na całym świecie, a Lexusy w USA i Japonii. W latach 2009-2010 Toyota wycofywała czasowo swoje samochody przez problemy z wyciekającym płynem hamulcowym, zacinające się pedały gazu i niesprawne wycieraczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Tutaj celem było zdaje się przeniesienie środka ciężkości bardziej w kierunku środka auta. No i > ktoś też tłumaczył, że dzięki temu można lepiej dopasować pokrywę silnika do wymagań odnośnie > ochrony pieszych, ale ciężko mi w to uwierzyć. No raczej mętne tłumaczenie. Japończycy potrafia zrobić cywilny samochód z rozkładem masy prawie 50/50 i to z łańcuchem rozrządu i hydraulicznym wspomaganiem. Jak się chce i klient to doceni - to się da. IMHO pasek rozrządu to tylko i wyłącznie sposób na wyciągnięcie kasy od klienta, nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Oczywiście, że mają! Ale zwykły łańcuch rozrządu bez problemu przejeżdża 300 kkm, a olej zmienia > się się co 20 kkm i jakoś nic się nie dzieje. To stara, sprawdzona technologia, po jaką > cholerę pakować się w jakieś paski i temu podobne? Żeby klient kupił część zamienną? A dlaczego łąduje się wszystkie newralgiczne podzespoły pod plastikowy zderzak, a nie gdzieś bardziej od strony grodzi? Księgowi rządzą i tego nie zmienimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Żeby klient kupił część zamienną? A dlaczego łąduje się wszystkie > newralgiczne podzespoły pod plastikowy zderzak, a nie gdzieś bardziej > od strony grodzi? Księgowi rządzą i tego nie zmienimy Ale że niby co mamy zmieniać? Są producenci, którzy stawiają na miękkie plastiki, a są producenci, którzy uważają, że wazniejsza jest jakość techniczna i są klienci, którzy to doceniają. Bez problemu kupisz nowy samochód, producent którego skupia się raczej na jakości technicznej, niż na miękkich plastikach i gdzie masz porządny silnik N/A z łańcuchem rozrządu i komputerem przy ściance działowej Masz wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > No raczej mętne tłumaczenie. Japończycy potrafia zrobić cywilny samochód z rozkładem masy prawie > 50/50 i to z łańcuchem rozrządu i hydraulicznym wspomaganiem. Jak się chce i klient to doceni > - to się da. IMHO pasek rozrządu to tylko i wyłącznie sposób na wyciągnięcie kasy od klienta, > nic więcej. Ale mowa jest o łańcuchu, a nie pasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Ale mowa jest o łańcuchu, a nie pasku. Wszystko jedno - pasek rozrządu to kuriozum, wymyślony tylko i wyłącznie po to, żeby naciągać klienta na dodatkowe koszty. Łańcuch nie jest w niczym gorszy (jak się dobrze go zrobi), a jest praktycznie bezobsługowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Wszystko jedno - pasek rozrządu to kuriozum, wymyślony tylko i wyłącznie po to, żeby naciągać > klienta na dodatkowe koszty. Łańcuch nie jest w niczym gorszy (jak się dobrze go zrobi), a > jest praktycznie bezobsługowy Widzisz okazuje się że czasem jest problem by go dobrze zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Ale że niby co mamy zmieniać? Są producenci, którzy stawiają na miękkie plastiki, a są producenci, > którzy uważają, że wazniejsza jest jakość techniczna i są klienci, którzy to doceniają. Bez > problemu kupisz nowy samochód, producent którego skupia się raczej na jakości technicznej, niż > na miękkich plastikach i gdzie masz porządny silnik N/A z łańcuchem rozrządu i komputerem przy > ściance działowej Masz wybór Któren. Konkretnie pokaż mi auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Widzisz okazuje się że czasem jest problem by go dobrze zrobić... Ale ja nie rozumiem tematu. Te łańcuchy były od lat robione dobrze, nagle coś się popsuło - co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Ale ja nie rozumiem tematu. Te łańcuchy były od lat robione dobrze, > nagle coś się popsuło - co? Przeca napisałem. Zostały przeniesione na tył silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Przeca napisałem. Zostały przeniesione na tył silnika. No to niech przeniosą tam gdzie były latami. Jakiż to problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > No to niech przeniosą tam gdzie były latami. Jakiż to problem? Łańcuchy się nie wymienia = nie ma potrzeby żeby były z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler. Co ciekawe GM pomimo ze mi wiele razy podpadl, to jakoś ma u mnie słabość i nie wykluczam zakupu np. Corvette w przyszłości. Mam tez marki do których mam sympatię i bez wahania mógłbym kupić ich produkt - oprócz Lexusa to Infiniti, Subaru, Toyota, Honda. W przypadku pozostałych marek po prostu nie mam żadnych odczuć - ani mnie ziębią ani grzeją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Któren. Konkretnie pokaż mi auto. Lancer, Mazda 3, różne Lexusy, generalnie Japonia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Łańcuchy się nie wymienia = nie ma potrzeby żeby były z przodu. Wymienia się. Ale w porządnych samochodach robi się to przy przebiegach rzędu 300-500 kkm, czyli nie jest to problem pierwszego, ani nawet drugiego właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Honda, subaru, infiniti i lexus są i mnie na czarnej liście. Na hondzie się sparzyłem osobiście. Do subaru mógłbym się może przekonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > to gdzie sie wklada karte/kluczyk jak padnie zasilanie kluczyka? tak jak ktos w renówce opisywał paręnaście postów wyżej w Suzuki też tak jest - przyłóż kluczyk tylko w okolice przycisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler. Co ciekawe GM pomimo ze mi > wiele razy podpadl, to jakoś ma u mnie słabość i nie wykluczam zakupu np. Corvette w > przyszłości. Mam tez marki do których mam sympatię i bez wahania mógłbym kupić ich produkt - > oprócz Lexusa to Infiniti, Subaru, Toyota, Honda. W przypadku pozostałych marek po prostu nie > mam żadnych odczuć - ani mnie ziębią ani grzeją. U mnie są to konkretne modele raczej niż marki. Czasem zdarzy się, że jakaś marka ma w ofercie auta całkiem dobre i bardzo złe. Np. nie kupiłbym Renault Laguny ale Renault Latitude niemal zamówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żółty Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Np. nie kupiłbym Renault Laguny ale Renault Latitude niemal > zamówiłem. Pytanie - co przeważyło, że NIE zamówiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Pytanie - co przeważyło, że NIE zamówiłeś Od początku chciałem Chevroleta Epikę, tyle że przestali je produkować. Dlatego niemal zamówiłem Latitude - dogadałem się z dilerem itd. Ale na kilka dni przed podpisaniem papierów cudem znalazłem jeden z ostatnich egzemplarzy Epiki jakie trafiły na rynek. Kupiłem go natychmiast. Tak więc wina nie leży po stronie Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > całkiem dobre i bardzo złe. Np. nie kupiłbym Renault Laguny z ciekawosci czemu? To najmniej awaryjne auto jakim do tej pory jezdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > z ciekawosci czemu? To najmniej awaryjne auto jakim do tej pory jezdzilem Poprzedni model zapracował sobie na miano królowej lawet. Na wszelki wypadek nie rzucałbym się na następcę licząc że wszystko zmienili. Za Latitude przemawia głównie to, że jest... koreański. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Poprzedni model zapracował sobie na miano królowej lawet. Na wszelki wypadek nie rzucałbym się na > następcę licząc że wszystko zmienili. no i błąd bo cena byla/jest atrakcyjna. Premiera byla w 2008 roku i teraz wchodzi juz 2 lift. Ja mam z 1 wypustu i wpadek jest wybitnie malo jak na przedliftowy model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > no i błąd bo cena byla/jest atrakcyjna. > Premiera byla w 2008 roku i teraz wchodzi juz 2 lift. Ja mam z 1 wypustu i wpadek jest wybitnie > malo jak na przedliftowy model Tak czy siak chciałem wielkiego sedana. Latitude lepiej spełniał kryteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Tak czy siak chciałem wielkiego sedana. Latitude lepiej spełniał kryteria. mi sie w L3 widzi tylko kombi, inne wersje nadwoziowe sa dziwne. Ostatecznie jakbym musial to bralbym coupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > mi sie w L3 widzi tylko kombi, inne wersje nadwoziowe sa dziwne. Ostatecznie jakbym musial to > bralbym coupe Gdybym wtedy kupił tego Latitude to najprawdopodobniej Laguną coupe jeździłaby dziś moja żona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Pozostaje pytanie, jak wlaczyc silnik? Hamujesz. Stajesz. Skrzynia na P. Odłączasz akku / dzownisz po lawete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler. Co ciekawe GM pomimo ze mi > wiele razy podpadl, to jakoś ma u mnie słabość i nie wykluczam zakupu np. Corvette w > przyszłości. Mam tez marki do których mam sympatię i bez wahania mógłbym kupić ich produkt - > oprócz Lexusa to Infiniti, Subaru, Toyota, Honda. W przypadku pozostałych marek po prostu nie > mam żadnych odczuć - ani mnie ziębią ani grzeją. chyba mamy podobne gusta , no może wymieniłbym Chryslera na Reno Reszta jest taka blada, ani nie wadzi ani nie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Hamujesz. Stajesz. > Skrzynia na P. > Odłączasz akku / dzownisz po lawete Ach, nie dziala (nie wiem nie widzialem, wg wlascicieli)-, slowo klucz alternator, silnik dalej chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Ja mam cały zestaw marek których na pewno nie kupię - BMW, VW, Chrysler. Co dwoch pierwszych, to sie zgadzam, chociaz ... BMW, moze kiedys jeszcze .... Teraz potrzebuje z dwa - trzy modele przerwy, zeby zapomniec ...] Chrysler - , nie podoba mi sie to co robia z GC - recall. Z drugiej strony, Chrysler - boje sie - przez ciebie , ale to moze dobrze[...] -GM [...] - wrzuce test nowego Calais, nigdy nie myslalem, ze powiem to: jestem pod wrazeniem, , jak cicho w aucie, Q wykonania , materialy uzyte, mechanicznie - kazdy kowal u nas naprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > Ach, nie dziala (nie wiem nie widzialem, wg wlascicieli)-, slowo klucz alternator, silnik dalej > chodzi. Jak odłączysz akku ??? Jakim cudem? To nie diesel sprzed 40 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 W VW wprowadzono po prostu nową filozofię rozrządu - łańcuch wymienia się wraz z olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > Jak odłączysz akku ??? > Jakim cudem? > To nie diesel sprzed 40 lat , nie widzialem, i nawet nie wiem czy ktos sprawdzal. Facet jest jednym z kilkunastu na forum veedub z takimi problemami. Wszyscy, z tego co czytam, pojechali do dealera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > -GM [...] - wrzuce test nowego Calais, nigdy nie myslalem, ze powiem to: jestem pod wrazeniem, , > jak cicho w aucie, Q wykonania , materialy uzyte, mechanicznie - kazdy kowal u nas naprawi. Co to jest za model Calais? Bo szczerze mówiąc nie moge tego odszukać na stronie GM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Co to jest za model Calais? Bo szczerze mówiąc nie moge tego odszukać na stronie GM Holden http://www.holden.com.au/cars/commodore/sedan-range http://www.holden.com.au/cars/commodore/sedan-range/calais Calais zawsze byl luxusowa wersja Commodore, w zaleznosci od generacji, albo byl nazywany Calais, a teraz od VF nazwali go Commodore Calais, chociaz, na aucie Commodore nie zobaczysz. Od 2 generacji - potwierdzone, benchmark bylo BMW 5 series, czyli GM rozbieral 5 series na czesci i patrzyli, jak stowrzyc auto dla ludu[...][...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > , nie widzialem, i nawet nie wiem czy ktos sprawdzal. Facet jest jednym z kilkunastu na forum > veedub z takimi problemami. Wszyscy, z tego co czytam, pojechali do dealera. Nie znaleźli akku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Jak odłączysz akku ??? > Jakim cudem? > To nie diesel sprzed 40 lat Takim cudem że przy pracującym silniku napięcie w instalacji pochodzi z alternatora a akumulator jest tylko odbiornikiem tak samo jak np. radio. Jak wyłączysz radio podczas jazdy to silnik zgaśnie? Poza tym odłączenie aku podczas pracy silnika w każdym samochodzie grozi poważnym uszkodzeniem elektroniki z powodu mogących się pojawić wahań napięcia z powodu zbyt małego obciążenia alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Takim cudem że przy pracującym silniku napięcie w instalacji pochodzi z alternatora a akumulator > jest tylko odbiornikiem No ale prąd chyba też wysyła nie? Nie pisz takich głupot bo ktoś to vzyta i pomysli, że akku jest potrzebny tylko na rozruch >tak samo jak np. radio. Jak wyłączysz radio podczas jazdy to silnik > zgaśnie? Nie, ale jak odłącze akku to tak. > Poza tym odłączenie aku podczas pracy silnika w każdym samochodzie grozi poważnym uszkodzeniem > elektroniki z powodu mogących się pojawić wahań napięcia z powodu zbyt małego obciążenia > alternatora. ALe ty masz zatrzymać auto w sytuacji awaryjnej a nie martwić się czy się altek spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.