Florydzialski Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Owszem, ale: > - raczej nie jest to przewidziane do eksploatacji w trasach (taki sposób jak napisałeś wyżej > odpada) To nie jest samochód na trasę. > - jeżdżąc w ten sposób nie nakręcisz za dużo kilometrów > - a już na pewno nie tyle żeby się zwrócił koszt instalacji CNG oraz tej sprężarki za 12kpln To nie jest samochód dla oszczędnych, ale dla "zielonkawych" - ludzi którzy uważają że spalanie benzyny jest be a gazu cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Dobra dobra, ilu klientów kupujących nowego Upa jako drugie auto ma dwudziestoletniego Golfa 22letniego foxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > mając około 40 tys.zł lepiej kuipć zapuszczonego wielkiego paścia i zyskać szacunek na dzielni i > uczucie jazdy bezpiecznym(duży może więcej) samochodem. No mając 40 kzł i nie mając rodziny, jeżdżąc tylko po mieście to Citigo jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > No jednak nie. Poza tym - nikt nie kupuje takiego samochodu jako JEDYNEGO w rodzinie. \ Dobrze, że jest AUTOKĄCIK. Dowiedziałem się, ze muszę jeszcze dokupić PASSATA. Chociaż w salonie nikt nie sprawdzał, czy mam już większe auto w garażu. Ech, ci sprzedawcy. Ciągle niedoszkoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > To nie jest samochód dla oszczędnych, ale dla "zielonkawych" - ludzi którzy uważają że spalanie > benzyny jest be a gazu cacy. Singli-hipsterów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > \ > Dobrze, że jest AUTOKĄCIK. > Dowiedziałem się, ze muszę jeszcze dokupić PASSATA. Masz rodzinę i kupiłeś Up jako jedyne auto w tejże rodzinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Masz rodzinę i kupiłeś Up jako jedyne auto w tejże rodzinie? A Ty co się tak wytrzeszczasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > No jednak nie. Poza tym - nikt nie kupuje takiego samochodu jako JEDYNEGO w rodzinie. Jedynym > samochodem w rodzinie jest stary Passat lub Golf. Up czy tak Citigo to typowe drugie lub > trzecie auto, służące do jazdy po mieście dla żony lub córki. I nikt tym nie jeździ poza > miasto, bo robią to albo starym Passatem (jedyny samochód w rodzinie), lub nowym Passatem (a > Up jest drugim/trzecim autem). Co Ty gadasz? Masz? Jezdziles? Przeciez z tego wątku zaraz wyniknie, że Up (i/lub Citigo) to jest najlepsze auto na trasy. Wygodniejsze niż A4 B5 na wielowahaczu z 2 razy większą mocą... Pasek czuje się już zagrożony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Masz rodzinę i kupiłeś Up jako jedyne auto w tejże rodzinie? Tak. Ale już wiem, że źle zrobiłem. Ide szukać B5 w dieslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Co Ty gadasz? Masz? Jezdziles? > Przeciez z tego wątku zaraz wyniknie, że Up (i/lub Citigo) to jest najlepsze auto na trasy. NIe mieszać mnie tu... Ze skrajności w skrajnosć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > A Ty co się tak wytrzeszczasz? No bo dziwne to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Tak. > Ale już wiem, że źle zrobiłem. > Ide szukać B5 w dieslu. Rodzina w sensie 2 + dzieci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Dobra dobra, ilu klientów kupujących nowego Upa jako drugie auto ma dwudziestoletniego Golfa czy > Corollę (notabene, kompakty też nie są wymarzonymi autami w trasy). > Raczej klientela na takie auta ma już w garażu nowego Passata. Który tego Upa w trasie po prostu > miażdży. nie jest to wcale oczywiste.moi sasiedzi[malzenstwo]maja 2 auta-ona jezdzi fiesta a on clio.on ma jeszcze robocze berlingo bodajze.nie maja wiekszego auta a jezdza dosc sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Co Ty gadasz? Masz? Jezdziles? Jeździłem Bardzo fajne MIEJSKIE auto dla dwóch osób. Jako rodzinne - > Przeciez z tego wątku zaraz wyniknie, że Up (i/lub Citigo) to jest najlepsze auto na trasy. Na trasy do sklepu i z powrotem może > Wygodniejsze niż A4 B5 na wielowahaczu z 2 razy większą mocą... Pasek czuje się już zagrożony:) Ja tam się śmieję z kultu Passata B5, ale gdybym miał mieć RODZINNY samochód i miałbym budżet 40 kzł... To jednak wybrałbym coś innego, niż Up, chociażby Fabię Combi albo coś takiego, nawet niech będzie lekko używana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > nie jest to wcale oczywiste.moi sasiedzi[malzenstwo]maja 2 auta-ona jezdzi fiesta a on clio.on ma > jeszcze robocze berlingo bodajze.nie maja wiekszego auta a jezdza dosc sporo. W przypadku UK sprawa wygląda zupełnie inaczej - inne odległości, a przede wszystkim inne drogi. Na autostradach UK z ograniczeniem do 112 km/h wystarczy byle popierdółka, ale na zwykłych drogach w PL małe auta są po prostu niebezpieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > No bo dziwne to jest Ja w sumie też tak skończyłem. UPem jeździ szanowna małżonka [powered by Sibui ], ja se zanabyłem foxa "do grzebania", a on się cholernik psuć nie chce i jeździ. Mondziak sprzedany - i co teraz, kupowac trzecie auto na trasę? Szkoda kasy i miejsca w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Wygodniejsze niż A4 B5 na wielowahaczu z 2 razy większą mocą... Pasek czuje się już zagrożony:) a co to ma do rzeczy? mialem A4 na rzeczonym wielowahaczu i w trasie toto nie mialo startu[w sensie komfortu jazdy] do np.primery p12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > a co to ma do rzeczy? > mialem A4 na rzevzonym wielowachaczu i w trasie toto nie mialo startu[w sensie komfortu jazdy] do > np.primery p12. buahahah argument. ok. 1. A4 to porażka w wersji B5, ale nawet ta porażka jest lepsza w trasie niż miejski piardek i wielowahacz ma tu takie znaczenie jak P12 przy nazwie primery. czyli żadne. 2. aja jechałem saabem do którego primera nie miała startu! Twoja kolej... albo nie. trzymaj sie tematu - Up! vs świat. a nie A4 vs primera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > W przypadku UK sprawa wygląda zupełnie inaczej - inne odległości, a przede wszystkim inne drogi. Na > autostradach UK z ograniczeniem do 112 km/h wystarczy byle popierdółka, ale na zwykłych > drogach w PL małe auta są po prostu niebezpieczne. stawiasz w takim razie teze ze auta te byly projektowane z mysla o Polsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Ja w sumie też tak skończyłem. > UPem jeździ szanowna małżonka [powered by Sibui ], ja se zanabyłem foxa "do grzebania", a on > się cholernik psuć nie chce i jeździ. > Mondziak sprzedany - i co teraz, kupowac trzecie auto na trasę? > Szkoda kasy i miejsca w garażu. No bo pewnie "trasy" robicie rzadko. Ale jak jedno auto robi rocznie 30 kkm, a drugie 10 kkm, to wiadomo, że pierwsze musi być co najmniej klasy C, a drugie może byc i A (typowo miejskie), żeby było w miarę wygodnie. Ja po mieście jeżdżę rzadko, robię głównie trasy (80% przebiegu autostrady), więc mam dużego kompakta. Żona jeździ tylko po mieście i ma auto klasy A (Peugeot 107). I ja czasami jeżdżę po mieście 107, bo jest wygodniej, natomiast "rodzinne jazdy" w trasę tylko większym autem. I taki model: klasa C/D + A/B ma sens, natomiast samo posiadanie jednego auta klasy A na rodzinę jest bezsensowne, to już lepiej mieć C lub D, żeby dało się jeździć i po mieście i poza miastem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > stawiasz w takim razie teze ze auta te byly projektowane z mysla o Polsce? Jakie auta? Małe? Duże? UK jest bardzo specyficznym rynkiem, auta UE są projektowane z myślą o rynku niemieckim przede wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Jakie auta? Małe? Duże? UK jest bardzo specyficznym rynkiem, auta UE są projektowane z myślą o > rynku niemieckim przede wszystkim. dlatego wlasnie prorokowanie czy dany model osiagnie sukces na podstawie polskiego rynku jest niezbyt dobrym rozwiazaniem.a to czesto na AK sie dzieje.dobrym przykladem jest zapodanie przez OZI-ego wynikow produkcji gdzie modele sprzedawane w Polsce w pojedynczych egzemplarzach[czyli porazka ] sa produkowane w ilosciach kilkusettysiecznych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > trzymaj sie tematu - Up! vs świat. a nie A4 vs primera. przyznaje ze nie jezdzilem up-em.ale jesli nie jest to konkretna porazka konstrukcyjna to jazda takim autem nie musi byc tragedia.zdarzalo mi sie zrobic trasy[autostradowe] po 200km podobnym wielkosciowo autem[atos] i wychodzilem z auta zrelaksowany.wiec nie rozumiem troche narzekaczy-wszystko ponizej klasy D jest be... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > przyznaje ze nie jezdzilem up-em.ale jesli nie jest to konkretna porazka konstrukcyjna to jazda > takim autem nie musi byc tragedia.zdarzalo mi sie zrobic trasy[autostradowe] po 200km podobnym > wielkosciowo autem[atos] i wychodzilem z auta zrelaksowany.wiec nie rozumiem troche > narzekaczy-wszystko ponizej klasy D jest be... up jest swietny... jak na małe auto. nikt chyba nie napisał, że to tragedia. ale małe auta nie są na trasy... i nie wazne jak cudowną konstrukcją nie bedzie - małe nie ma mocy, małe jest lekkie i skacze jak piłeczka na nierównościach, jest podatne na boczny wiatr, małe jest za małe na bagaże itp itd. up nie jechałem trasy - odbyłem tylko jazdę próbną, i nie odniosłem wrażenia jego "wyjątkowości". jechałem kilka tras maluchami (CC, Twingo, Corsa itp) - i to nie jest komfortowe podróżowanie... da się, ba nawet maluchem się da... ale da się a komfortowo to 2 różne sprawy... A4 B5 miałem (1.8T) i nie ma mowy żeby sprawne A4 było mniej komfortowe niż segment A. pomimo że A4 jakoś szczególnie wygłuszone nie jest, zawieszeniowo też nie bryluje, ale jest dość miękkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > No bo pewnie "trasy" robicie rzadko. Ale jak jedno auto robi rocznie 30 kkm, a drugie 10 kkm, to > wiadomo, że pierwsze musi być co najmniej klasy C, a drugie może byc i A (typowo miejskie), > żeby było w miarę wygodnie. Ja po mieście jeżdżę rzadko, robię głównie trasy (80% przebiegu > autostrady), więc mam dużego kompakta. Żona jeździ tylko po mieście i ma auto klasy A (Peugeot > 107). I ja czasami jeżdżę po mieście 107, bo jest wygodniej, natomiast "rodzinne jazdy" w > trasę tylko większym autem. I taki model: klasa C/D + A/B ma sens, natomiast samo posiadanie > jednego auta klasy A na rodzinę jest bezsensowne, to już lepiej mieć C lub D, żeby dało się > jeździć i po mieście i poza miastem. Co do zasady sie z Tobą zgadzam. Tylko jeszcze jedna kwestia - ceny zakupu/kosztów eksploatacji. Za wspomniane 40 kzł (nota bene - moj UP kosztował spoooooro mniej ) masz nowe auto z gwarancją, więc koszty eksploatacji są na przewidywalnym poziomie. Dodatkowo auto mało pali, więc w sumie to ekonomiczny wybór. Co do jazdy w trasach - uwierz mi, tragedii nie ma. W przypadku zakupu auta klasy C/D (cokolwiek to znacyz, bo nie znam się na klasyfikacji), to będzie to kilkulatek z jakimś tam przebiegiem. Gwarancji najczęsciej już nie ma, samo kupno dobrego kilkuletniego auta stwarza sporo problemów, no i koszty eksploatacji - mogą być porównywalne do opcji pierwszej, ale nie zawsze są. W używanym aucie bez gwarancji przewidywalnośc tych kosztów jest mocno dyskusyjna - miałem przyklad swojego mondeo, 3lata w moich rękach (używka) i praktycznie nic (poza eksploatacją) się nie działo. Kilka miesięcy przed sprzedaża - amorki, pęknieta spręzyna, pompa wspomagania hamulców, łożysko (z piastą). Więc Twój wywód uznałbym za zasadny w sytuacji, kiedy kogoś stać na kupno większego, nowego auta. A tak pozostaje wybór między tzw. świętym spokojem kosztem gorszego komfortu a większą wygodą i pewnym ryzykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 traska Citigo do Mediolanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > up jest swietny... jak na małe auto. nikt chyba nie napisał, że to tragedia. > ale małe auta nie są na trasy... i nie wazne jak cudowną konstrukcją nie bedzie - małe nie ma mocy, > małe jest lekkie i skacze jak piłeczka na nierównościach, jest podatne na boczny wiatr, małe > jest za małe na bagaże itp itd. > up nie jechałem trasy - odbyłem tylko jazdę próbną, i nie odniosłem wrażenia jego "wyjątkowości". > jechałem kilka tras maluchami (CC, Twingo, Corsa itp) - i to nie jest komfortowe > podróżowanie... da się, ba nawet maluchem się da... ale da się a komfortowo to 2 różne > sprawy... oczywiscie nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie porownywal komfortu aut z roznych klas-bo nic tutaj nie ma do udowodnienia.natomiast da sie bez obrazen narzadow wenetrznych jezdzic czyms takim w trase. co ciekawe jedyne auto ktore mialem i sprzedalem z powodu ZMECZENIA na dlugich trasach to byla mazda 323 diesel.po trasie 2000km bylem strzepem czlowieka > A4 B5 miałem (1.8T) i nie ma mowy żeby sprawne A4 było mniej komfortowe niż segment A. pomimo że A4 > jakoś szczególnie wygłuszone nie jest, zawieszeniowo też nie bryluje, ale jest dość miękkie. ja mialem B6 i akurat wygluszenie bylo w/g mnie OK.zawieszeniowo mi nie podeszlo-ale ja lubie na trasie kanapowce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > traska Citigo do Mediolanu traska F126p dookoła swiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > traska F126p dookoła swiata Fajne, ba naprawdę imponujące, ale temat jest o Citigo stąd mój link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Fajne, ba naprawdę imponujące, ale temat jest o Citigo stąd mój link. odpisałeś mi, a nie na oryginalnego posta - stąd mój link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Dobra, masz rację bepięć kombi w tedeiku jest tym, czego potrzebuje każda polska rodzina. > To jest prawda objawiona i czym innym strach się wypuścić za miasto. > Wszyscsy mają do przewożenia bernardyny i wózki głębokie dla bliźniaków. > Nie istnieja single i bezdzietne małażeństwa, którym moze wystarczać małe auto. Tak po prostu nie > wolno. > mając około 40 tys.zł lepiej kuipć zapuszczonego wielkiego paścia i zyskać szacunek na dzielni i > uczucie jazdy bezpiecznym(duży może więcej) samochodem. Nie kolego. Ja nigdzie nie pisałem że Up ma być alternatywą dla pełnoletniego paska w tedeiku. To jest typowo polskie rozumowanie. A Polska nie jest rynkiem z którym ktokolwiek by się liczył. Ja pisałem, że gros nabywców Upa ma już nowego paska w tedeiku. Więc jazda Upem w trasę byłaby dla nich egzotyką. Bo tak zapewne będzie w Europie. Na rynkach, które się liczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > To nie jest samochód na trasę. > To nie jest samochód dla oszczędnych, ale dla "zielonkawych" - ludzi którzy uważają że spalanie > benzyny jest be a gazu cacy. Poczytaj wątek to się dowiesz, że to świetny, oszczędny samochód rodzinny na długie trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > 22letniego foxa. Szach mat. Ale ilu będzie takich w skali całej sprzedaży? Jakieś promile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Jeździłem Bardzo fajne MIEJSKIE auto dla dwóch osób. Jako rodzinne - > Na trasy do sklepu i z powrotem może > Ja tam się śmieję z kultu Passata B5, ale gdybym miał mieć RODZINNY samochód i miałbym budżet 40 > kzł... To jednak wybrałbym coś innego, niż Up, chociażby Fabię Combi albo coś takiego, nawet > niech będzie lekko używana. Ja bym brał małego sedana: 301, C-Elysee, Aveo itd. Połknie 4 osoby, bagaż i dowiezie ich na wakacje w miarę żywych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Ale co to za oszczędność wywalić kilkadziesiąt tysięcy za samochód spalający mało taniego paliwa? > Nie lepiej kupić za trzy tysiące Lanosa i zaoszczędzone 50 przeznaczyć na benzynę na 10 lat? > Tym bardziej, że taki SX będzie od tej Skody pod każdym względem lepszy . Pod każdym... ziomek popieram a ile mozna byłoby zaoszczedzic w takim matizie z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > ziomek popieram > a ile mozna byłoby zaoszczedzic w takim matizie z LPG Tico z gazem jest jeszcze tańsze w zakupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Tico z gazem jest jeszcze tańsze w zakupie jednak pasek w tdiku lepszy. bo w razie co Tico z LPG wrzucisz do bagaznika:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Ja bym brał małego sedana: 301, C-Elysee, Aveo itd. Połknie 4 osoby, bagaż i dowiezie ich na > wakacje w miarę żywych. to nie sa male auta;) w szoku jestem ile miejsca jest w 301 c-elyyse czy jak to sie tam pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > to nie sa male auta;) > w szoku jestem ile miejsca jest w 301 c-elyyse czy jak to sie tam pisze. Racja. Z tyłu jest go wręcz mnóstwo. Sam byłem zdziwiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > Poczytaj wątek to się dowiesz, że to świetny, oszczędny samochód rodzinny na długie trasy. Nawet mi się nie chce... U nas Honda przez pewien czas (a może nawet nadal?) sprzedawała model Civic GX fabrycznie przystosowany do CNG. Do niego dokupowywalo sie własna stacje i mozna było jeździć na gazie. Zainteresowanie mówiąc delikatnie było niewielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > No i co z tego, że nie jest tanie? W DK np. bije rekordy sprzedaży... > Za pierwsze półrocze 2013 sprzedało się 8441 Up-ów. > Druga jest... Skoda CityGo: 3975 sztuk. Potem Fiesta 3444 sztuk. > A Golf dopiero dziesiąty: 2342 sztuki... Tylko jakie sa pdatki na auta w DK? > W Europie to małe auta napędzają sprzedaż... Napewno do pewnego stopnia, ale rodziny do tego nie zapakujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > \ > Dobrze, że jest AUTOKĄCIK. > Dowiedziałem się, ze muszę jeszcze dokupić PASSATA. przeczytaem caly watek i jedno mnie ciekawi, jakie miales zalozenia kupujac up? Tzn np auto dla dwoch osob w max cenie $xxx musi byc nowe ...etc. Pytam z ciekawosci, bo jezdzilem tym. Patrzac jednak kto to u mnie kupuje, to srednia wieku kupcow ma ok 17-18 lat i wylacznie M, bo automatic brak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > przeczytaem caly watek i jedno mnie ciekawi, jakie miales zalozenia kupujac up? Tzn np auto dla > dwoch osob w max cenie $xxx musi byc nowe ...etc. > Pytam z ciekawosci, bo jezdzilem tym. Patrzac jednak kto to u mnie kupuje, to srednia wieku kupcow > ma ok 17-18 lat i wylacznie M, bo automatic brak.... Akurat kolega Duch ma automata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > przeczytaem caly watek i jedno mnie ciekawi, jakie miales zalozenia kupujac up? Tzn np auto dla > dwoch osob w max cenie $xxx musi byc nowe ...etc. > Pytam z ciekawosci, bo jezdzilem tym. Patrzac jednak kto to u mnie kupuje, to srednia wieku kupcow > ma ok 17-18 lat i wylacznie M, bo automatic brak.... U nas są trochę inne realia. Większości 17-18 latków raczej nie stac na auta z salonu, nawet te najmniejsze. Wracając do twojego pytania: chciałem kupic nowe auto nie wydając za wiele. musiało być z automatem, w miarę wygodne, no i nie straszyć wyglądem. Za trochę więcej miałem np. KIA VENGA, FABIA, ale po jeździe próbnej zdecydowałem, że up!spełnia wszystkie moje warunki. Dotychczas miałem wiele aut, w tym również większych-AUDI A6, Mercedes E, ale też mniejsze-FABIA, POLO,A-klasa,oraz średnich-GOLF, SCENIC. Wybór auta tej wielkości był świadomy. No i u mnie przewozi tylko moją rodzinę, czyli 2 osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > No i u mnie przewozi tylko moją rodzinę, czyli 2 osoby. Przy okazji co do "2 osobowości" - dzieciaki, ew. osoby przeciętnego wzrostu siedzą z tyłu normalnie. Nie wiem, skąd takie hasło, że "trojaczki" tylko dla dwóch osób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > Przy okazji co do "2 osobowości" - dzieciaki, ew. osoby przeciętnego wzrostu siedzą z tyłu > normalnie. > Nie wiem, skąd takie hasło, że "trojaczki" tylko dla dwóch osób? Bo ludziom w głowach się poprzewracało od tego "zachodu" u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > Bo ludziom w głowach się poprzewracało od tego "zachodu" u nas Eee, to raczej takie gadanie, powtarzanie sloganów. Dwumiejscowy - pomimo +2 - jest przykładowo jag xk. Tam z tyłu nie ma miejsca na nogi pasażerów. W sumie to nie wiem, po co są te tylne fotele - jakiś ekologiczny wskaźnik przeliczany na liczbe miejsc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Ja Citigo z LPG robiłbym taką trasę za ok. 90 euro I się wcalę nie chwalę Co do podróży tym autkiem w trasie. Na prawdę jest ok, moim zdaniem jest to najbardziej nadający się maluch ze wszystkich na rynku, wyciszenie i zawieszenie jest moim zdaniem najlepsze w tej klasie. Ja pokonałem jak na razie najdłuższą trasę ok. 250km w jedną stronę (mazury) i nie odczułem negatywnie tej podróży, fotele wygodne, klimatyzacja przyjemnie chłodzi a po trasie prędkość 130 km/h nie męczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > U nas są trochę inne realia. Większości 17-18 latków raczej nie stac na auta z salonu, nawet te > najmniejsze. Spokojnie, ja cie nie potempiam, wrecz przeciwnie[...], ot tylsko stwierdzilem, ze taka jest docelowa grupa klientow - u mnie. Jedno mnie zaciekawilo, ze twoj jest auto. Pogrzebalem, i wyszlo, ze to manual tylko zautomatyzowany - tak? Jak to - np szarpie? Pytam, bo probuje zrozumiec VeeDub Oz, jesli 96% aut sprzedawanych to automatic, dlaczego tego nie wprowadzili. Oficjalnie znalazlem odpowiedz, ze "to nie skrzynia dla wymagajacych rynkow"[...] Ciekawi mnie wlasciwie ile w tym prawdy, bo Fiat zaczal sprzedwac Punto od tego miesiaca i wlasnie ma zautomazywanego manual[...] > Wracając do twojego pytania: chciałem kupic nowe auto nie wydając za wiele. musiało być z > automatem, w miarę wygodne, no i nie straszyć wyglądem. I dlatego mowie, ze cie nie potepiam, wrecz przeciwnie widze calkowicie uzasadnienie takiego postepowania szczegolnie, jak piszesz ze rodzina to 2d[...] Wydaje mi sie, ze wlasnie jestes przykladem zdrowego rozsadku na AK - jesli moja osobista opinia jest w ogole cos warta - wiekszosc woli wydac na "po dziadku" a wieksze, a potem probuja uzasadnic, ze wymiana silnika, to przeciez czynnosc explatacyjna[...] > Za trochę więcej miałem np. KIA VENGA, FABIA, ale po jeździe próbnej zdecydowałem, że up!spełnia > wszystkie moje warunki. A pare $$$k w kieszeni zostaje Venga - widzialem to na - IMVHO nawet ladne. Jak to popularne? Duzo mniejsze niz Rio na zywo? > Dotychczas miałem wiele aut, w tym również większych-AUDI A6, Mercedes E, ale też mniejsze-FABIA, > POLO,A-klasa,oraz średnich-GOLF, SCENIC. Wybór auta tej wielkości był świadomy. Ale tez IMVHO ma znaczenia jaki wiek tych aut. Porownywac auto z powiedzmy konca lat 90tych np Audi powiedzmy A4 do powiedzmy 2013 A4 - coz calkiem inne auta[...] Postep[...] > No i u mnie przewozi tylko moją rodzinę, czyli 2 osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Rzeczywiśćie mam up!-a ze zautomatyzowaną skrzynią. Nie jest to pełny automat. Jeździ się tym tak, jakbyś zmianę biegów i obsługę sprzęgła powierzył np.pasażerowi. Gaz też jest "odpuszczany" podczas zmiany biegów. Plusem jest niski stopień skomplikowania mechanizmu(normalna skrzynia i sprzęgło z dołożonymi 3 serwomotorami) oraz zużycie paliwa jak w manualu. Minusem jest niska szybkość działania wynikająca z budowy oraz przerwy w napędzie podczas zmian przełożeń. Powinni to kupować ludzie świadomi, że to nie jest "automat", inaczej są narzekania, że wolne, że muli itp. Jako ciekawostkę z naszego podwórka: jak kupiłem autko, to koledzy stwierdzili, że ładny, fajny że nowy, ale stwierdzili: "za tyle kasy miałbyś fajnego PASSATA". Zgadnijcie czym się wożą? Odpowiadając na pytanie o KIA: - wtych autach póki co przeraża mnie blacha i problemy z korozją. W naszym klimacie auta mają ciężki żywot i jak nie są porządnie zabezpieczone przed korozją, to pojawia się ona dość szybko. VW jaki by nie był, to jednak ma blachy cynkowane i podwozie pomalowane "barankiem", czego u wielu producentów nie uświadczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.