WaWeR Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Czołem. Jako że planuję powrót do grona zagazowanych, a miałem sporą przerwę w temacie (jakieś 12 lat temu zakładałem LPG ostatnio) to chciał bym zasięgnąć języka. Do wyboru będzie albo coś markowego (pewnie BRC) albo mniej markowego (STAG?). Czy przy wyczytanej różnicy rzędu 300 zotych, jest sens brać polski zestaw? (z tego co czytam to BRC ~2800 a STAG ~2500). Jak z awaryjnością, trwałością? Pacjentem będzie Scenic 1,6 16V z 2002 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > Czołem. Jako że planuję powrót do grona zagazowanych, a miałem sporą przerwę w temacie (jakieś 12 > lat temu zakładałem LPG ostatnio) to chciał bym zasięgnąć języka. > Do wyboru będzie albo coś markowego (pewnie BRC) albo mniej markowego (STAG?). Czy przy wyczytanej > różnicy rzędu 300 zotych, jest sens brać polski zestaw? (z tego co czytam to BRC ~2800 a STAG > ~2500). Jak z awaryjnością, trwałością? > Pacjentem będzie Scenic 1,6 16V z 2002 roku stag bo polska firma, łatwo z serwisem i czesciami. kazdy potrafi staga ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 STAG ma renomę na polskim rynku. Napisz lepiej jakie komponenty ze Staga? reduktor AC R01? który sterownik? jakie wtryski? Ja bym wolał dopłacić i zainstalować Hany 2000 No i kumaty i nie leniwy majster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Mój z "podpisu"40 tyś. na lpg i nie dotykany . zero problemów.Tak jak koledzy piszą dobry " gazownik " to podstawa. pozdr. p.s. zakładałem osobiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > Czołem. Jako że planuję powrót do grona zagazowanych, a miałem sporą przerwę w temacie (jakieś 12 > lat temu zakładałem LPG ostatnio) to chciał bym zasięgnąć języka. > Do wyboru będzie albo coś markowego (pewnie BRC) albo mniej markowego (STAG?). Czy przy wyczytanej > różnicy rzędu 300 zotych, jest sens brać polski zestaw? (z tego co czytam to BRC ~2800 a STAG > ~2500). Jak z awaryjnością, trwałością? > Pacjentem będzie Scenic 1,6 16V z 2002 roku Pamiętaj że STAG to nazwa samej elektroniki a tylko twojego wyboru zależy czy reszta komponentów będzie lepsza czy gorsza od BRC. Parę instalacji w zyciu załozyłem i jak sobie skompletujesz dobre graty do 4 cylindrówki to wychodzi ponad 2000PLN a gdzie tu robocizna? Z tego prosty wniosek że dobra instalacja nie może kosztować 2200 tylko okolice 2800. Druga strona medalu to to że w naszym kraju nawet cena czy marka instalacji niczego nie gwarantuje Jak dobrze dobierzesz graty i poprawnie zamontujesz to będzie chodzić nie gorzej niż BRC niezależnie czy to będzie Stag, Tech cz inny KME. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Pamiętaj że STAG to nazwa samej elektroniki a tylko twojego wyboru zależy czy reszta komponentów > będzie lepsza czy gorsza od BRC. Parę instalacji w zyciu załozyłem i jak sobie skompletujesz > dobre graty do 4 cylindrówki to wychodzi ponad 2000PLN a gdzie tu robocizna? Z tego prosty > wniosek że dobra instalacja nie może kosztować 2200 tylko okolice 2800. Druga strona medalu to > to że w naszym kraju nawet cena czy marka instalacji niczego nie gwarantuje Jak dobrze > dobierzesz graty i poprawnie zamontujesz to będzie chodzić nie gorzej niż BRC niezależnie czy > to będzie Stag, Tech cz inny KME. dokładnie. plusem BRC jest ogólnopolska czy nawet europejska gwarancja. Jeżeli się zdenerwujesz na gazownika, możesz jechać gdziekolwiek i poprawiać, stroić bez dodatkowych kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > STAG ma renomę na polskim rynku. > Napisz lepiej jakie komponenty ze Staga? > reduktor AC R01? > który sterownik? > jakie wtryski? > Ja bym wolał dopłacić i zainstalować Hany 2000 > No i kumaty i nie leniwy majster Myślałem o kompletnym kicie staga, nie puzzlach. Z tym że u mnie na wsi nie ma autoryzowanego montażysty/ warsztatu natomiast BRC ma swój punkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Myślałem o kompletnym kicie staga, nie puzzlach. Z tym że u mnie na wsi nie ma autoryzowanego > montażysty/ warsztatu natomiast BRC ma swój punkt. scenic akurat to proste aukto pojedzie i na brc i na stagu osobiscie bralbym staga z tych dwoch, w kicie z reduktorem AC listwa AC lub reg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Myślałem o kompletnym kicie staga, nie puzzlach. I tego sie 3maj. Masz 2 lata gwarancji w całej Polsce. Komponenty tej samej klasy co BRC a dajesz zarobić swoim a nie makaronom. Możesz spokojnie olać Hany bo nie zyskasz na nich nic wiecej niż na AC W01 a tylko wydasz kasę. A tak naprawdę to weź to co zaproponuje najlepszy w okolicy gazownik. Równie dobrze auto będzie jeździło na KME Nevo. Albo równie słabo. Zależy od montera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > I tego sie 3maj. Masz 2 lata gwarancji w całej Polsce. Komponenty tej samej klasy co BRC a dajesz > zarobić swoim a nie makaronom. Od kiedy? Na stronie AC S.A. nadal podają, że "Gwarantem w stosunku do Klienta jest warsztat montujący instalację, który wykonuje usługi związane z gwarancją" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Od kiedy? Na stronie AC S.A. nadal podają, że "Gwarantem w stosunku do Klienta jest warsztat > montujący instalację, który wykonuje usługi związane z gwarancją" Ale przy montażu w zakładach partnerskich - teraz to sie autoryzowany nazywa masz gwarancję w całej Polsce. I to taką że nie czekasz na ekspertyzy bo jak warsztat uzna że coś sie wysypało a nie widać by było to z winy usera to ma pulę gratów na wymianę a sam później sie rozlicza z AC. Czyli montujesz w Krakowie, awaria w Gdańsku i Gdański zakład autoryzowany naprawia i rozlicza sie z AC. Info jest uzyskane osobiście od przedstawiciela AC wiec raczej mnie w maliny nie wpuszczał. Sam mi powiedzial o puli "darmowych" gratów w warsztach autoryzowanych na wymianę by nie trzymać klienta tylko wymienić i puścić dalej bo może jest tylko przejazdem na wczasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Jedna sprawa. U mnie nie ma autoryzowanego warsztatu AC, nawet partnerskiego nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Jedna sprawa. U mnie nie ma autoryzowanego warsztatu AC, nawet partnerskiego nie znalazłem. Gdzie TY mieszkasz? W Zasiedmiogórogrodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Gdzie TY mieszkasz? W Zasiedmiogórogrodzie ? Na to wychodzi Najbliższy warsztat w/g WWW ac to koszalin, 70 kilometrów ode mnie. BRC mam pod nosem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 To ze wzgledów praktycznych BRC jest lepszy. Ale czy warsztat ma świetną opinię? Kiedyś BRC dawało swoją markę kazdemu na lewo i prawo. Nawet Czakram w Warszawie na Maciejki co jakiś czas miewał skuchę. Jestem zdania żebyś poszukał najlepszego gazownika w okolicy i wziął to w czym sie specjalizuje. To czy będzie to KME Nevo , Stag czy BRC jest dużo mniej istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > To ze wzgledów praktycznych BRC jest lepszy. Ale czy warsztat ma świetną opinię? Kiedyś BRC dawało > swoją markę kazdemu na lewo i prawo. Nawet Czakram w Warszawie na Maciejki co jakiś czas > miewał skuchę. > Jestem zdania żebyś poszukał najlepszego gazownika w okolicy i wziął to w czym sie specjalizuje. > To czy będzie to KME Nevo , Stag czy BRC jest dużo mniej istotne. No właśnie mają dość dobre opinie. Kolega gazował tam z 8 miesięcy do tyłu swoją hondę i auto śmiga bez problemowo jak na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > No właśnie mają dość dobre opinie. Kolega gazował tam z 8 miesięcy do tyłu swoją hondę i auto śmiga > bez problemowo jak na razie. W takim razie rozsądek każe wybrać BRC, choć jest za polskimi produktami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Od kiedy? Na stronie AC S.A. nadal podają, że "Gwarantem w stosunku do Klienta jest warsztat > montujący instalację, który wykonuje usługi związane z gwarancją" Kiedys znalazlem gdzies na ich www zakopany wpis o tym, ale teraz nie umiem tego powtorzyc. Montujac bezposrednio w AC 2x instalacje w zeszlym roku pytalem, to potwierdzili, ze we wszystkich partnerskich gwarancja dziala (na pismie nie bralem, ale niedlugo jade na przeglad to jeszcze raz sie upewnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdon Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Jak z awaryjnością, trwałością? Mam BRC Seq24 - 4 lata i ok. 83kkm przebiegu na niej. Auto w ciągłym ruchu - jeżdżę nim do pracy. Śmiga, aż miło. Jedyna wizyta w warsztacie miała miejsce jakieś dwa lata temu - poluzował się jeden wężyk gumowy z listwy do wtryskiwacza i auto nieco przymulało na zimno na noPB. Gość dokręcił za friko i sprawdził pozostałe. Tyle w temacie i życzę trafnego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Mam BRC Seq24 - 4 lata i ok. 83kkm przebiegu na niej. > Auto w ciągłym ruchu - jeżdżę nim do pracy. Śmiga, aż miło. > Jedyna wizyta w warsztacie miała miejsce jakieś dwa lata temu - poluzował się jeden wężyk gumowy z > listwy do wtryskiwacza i auto nieco przymulało na zimno na noPB. Gość dokręcił za friko i > sprawdził pozostałe. > Tyle w temacie i życzę trafnego wyboru. Takie wypowiedzi nic nie daja, zaraz znajdzie sie masa uzytkownikow STAGa, ktorzy podobnie jak ty klopotow nie maja (na stagu 200 mialem ponad 140kkm bez klopotow i czego to dowodzi?). Mala roznica, ja jezdze do serwisu na wymiane filtrow i kontrolne regulacje, bo z Twego posta wynika, ze chyba robisz to sam, albo smigasz jak kiedys moj ojciec (80kkm polonezem bez totalnie zadnego serwisu LPG). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Takie wypowiedzi nic nie daja, zaraz znajdzie sie masa uzytkownikow STAGa, ktorzy podobnie jak ty > klopotow nie maja (na stagu 200 mialem ponad 140kkm bez klopotow i czego to dowodzi?). Dowodzi tego że wolisz polski produkt zamiast włoskiego Po co brac włoszczyznę skoro nasze jest równie dobre a kasa zostaje w kraju. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > Dowodzi tego że wolisz polski produkt zamiast włoskiego Po co brac włoszczyznę skoro nasze jest > równie dobre a kasa zostaje w kraju. . Dokladnie, w ten sam sposob myslac, mam teraz w obu Astrach STAGi 300 Premium +AC R01 +HANA, zakladane bezposrednio w AC i jezdzi sie az milo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdon Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > Takie wypowiedzi nic nie daja... Myślę, że dają. Jak wiadomo najwięcej krzyku w sieci robią użytkownicy niezadowoleni z jakiegoś produktu - zadowoleni zazwyczaj eksploatują go sobie w ciszy i spokoju. Zatem mój głos jest opinią człowieka zadowolonego z danego produktu. > zaraz znajdzie sie masa uzytkownikow STAGa, ktorzy podobnie jak ty > klopotow nie maja (na stagu 200 mialem ponad 140kkm bez klopotow i czego to > dowodzi?). Dowodzi to tego, że oba produkty potrafią być bardzo niezawodne i trwałe, co potwierdzają użytkownicy. > Mala roznica, ja jezdze do serwisu na wymiane filtrow... O takie drobiazgi jak filtry dbam sam. > i kontrolne regulacje... Jakie regulacje ??? Jak do tej pory nie było takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > No właśnie mają dość dobre opinie. Kolega gazował tam z 8 miesięcy do tyłu swoją hondę i auto śmiga > bez problemowo jak na razie. Masz pod nosem, w razie czego assistance w kraju. Jeśli gazownik ogarnięty to po co szukać na siłę gdzieś daleko. K4M silnik pod gaz został chyba stworzony :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > Jakie regulacje ??? > Jak do tej pory nie było takiej potrzeby. Przy okazji kazdej wymiany filtrow AC podpina kompa, sprawdza parametry na postoju i na drodze (chyba daje to wieksze szanse wylapania zlej pracy instalki czy ocenienia wtryskow niz to co Ty robisz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Masz pod nosem, w razie czego assistance w kraju. Jeśli gazownik ogarnięty to po co szukać na siłę > gdzieś daleko. K4M silnik pod gaz został chyba stworzony :-) Jutro jade dogadać konkrety. Obejrzałam jak to założył w hondzie civic i wygląda schludnie. Opinie w regionie ma ponoć swietne. Czego chcieć więcej . Ciekawe co powie na pomysł wlewu pod klapką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Ciekawe co powie na pomysł wlewu pod klapką Zrobi bez gadania, albo nie bedzie mu sie chcialo i bedzie marudzil. Osobiscie, 3 lata biegania z przejsciowka (z czego ze 3x zostawiona na stacji - choc zawsze odzyskana) wyleczylo mnie skutecznie od tego typu pomyslow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Kiedys znalazlem gdzies na ich www zakopany wpis o tym, ale teraz nie umiem tego powtorzyc. > Montujac bezposrednio w AC 2x instalacje w zeszlym roku pytalem, to potwierdzili, ze we wszystkich > partnerskich gwarancja dziala (na pismie nie bralem, ale niedlugo jade na przeglad to jeszcze > raz sie upewnie). a nie dostałeś żadnej karty gwarancyjnej ? Ja do brc mam kartę gwarancyjną z miejscem na przeglądy itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > a nie dostałeś żadnej karty gwarancyjnej ? Ja do brc mam kartę gwarancyjną z miejscem na przeglądy > itp. Dostalem Jest zapis, ze w przypadku wystapienia awarii poza miejscowoscia, w ktorej dokonano montazu, usterke mozna zglosic w najblizszym warsztacie Partnerskim, ktorych lista znajduje sie na stronie www AC. Bezplatne uslugi gwarancyjne sa wykonywane przez warsztaty Partnerskie. Ciekawe czemu tej wersji warunkow gwarancji na www nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Do Scenica o jakiego pyta kolega , wchodzi cały pełnowymiarowy wlew, oczywiście jak gazownikowi sie "chce" zrobic , bo łatwiej w zderzaku napewno.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Do Scenica o jakiego pyta kolega , wchodzi cały pełnowymiarowy wlew, oczywiście jak gazownikowi sie > "chce" zrobic , bo łatwiej w zderzaku napewno.... Masz może takowego rozwiązania fotkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 zrobię to wrzucę po południu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Masz może takowego rozwiązania fotkę ? foto wlewu w załączniku pozdrawiam.wlew paliwa otwiera się bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > foto wlewu w załączniku pozdrawiam.wlew paliwa otwiera się bez problemu. Znaczy tankowanie przez tę wkręcona przejściówkę Widziałem toto na żywo No nic, majster ma urlop do poniedziałku, więc po poniedziałku podjadę umówić termin i szczegóły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 to nie jest przejściówka , tylko cały pełnowymiarowy wlew, zamontowany na stałe.gdzie widziałeś mój wlew na żywo????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 > to nie jest przejściówka , tylko cały pełnowymiarowy wlew, zamontowany na stałe.gdzie widziałeś mój > wlew na żywo????? Nie Twój tylko takie rozwiązanie, z tym że tam była przejściówka wkręcona, ale że w sumie pasowało (haczyło delikatnie o dynks od zamka klapki), to wożone było na stałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 > Osobiscie, 3 lata biegania z przejsciowka wyleczylo mnie skutecznie od tego typu pomyslow. no widzisz, a mnie skutecznie wyleczyło z montowania w zderzaku 5 lat problemów zimą- wiecznie zamarznięty korek, którego nie da sie odkręcić, latem brudne ręce i jeszcze pare innych. tyle, ze niestety nie w kazdym aucie jest miejsce pod klapką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Dobra, co powiecie na BRC 24.11 Plug & Drive? No i waham się nad zbiornikiem, czy 42 czy 54 litry nominalnie (większy wystaje nad podłogę, ale o ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 > Dobra, co powiecie na BRC 24.11 Plug & Drive? > No i waham się nad zbiornikiem, czy 42 czy 54 litry nominalnie (większy wystaje nad podłogę, ale o > ile Z ciekawości zapytam jaka cena za Plug & Drive ? Optymalnym zbiornikiem do tego auta jest 630mm x 204mm 47 litrów , jest wtedy na równo z podłogą . W razie szczegółowych pytań pisz na PW . pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 > Z ciekawości zapytam jaka cena za Plug & Drive ? Optymalnym zbiornikiem do tego auta jest 630mm > x 204mm 47 litrów , jest wtedy na równo z podłogą . W razie szczegółowych pytań pisz na PW . > pozdrawiam. Powiedzial mi 2800. Zbiornik pewnie da jaki bedzie mial... Jutro sie okaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 No i mam, od czwartku. Zestaw BRC 24.11 z ponoć wgranym softem od P&D. Ogólnie wszystko ładnie ale parę spraw mi się nie podoba i być może będą przerabiane (zbyt blisko pasa przedniego reduktor, w razie puknięcia poleci on a za nim akumulator). Pzełącza się ładnie, czasami sobie zgaśnie jak jest włączona klima, zdarzy się że lekko szarpnie przy 1500rpm. Spalania nie znam bo zrobiłem jakies 150km, przegląd przy 1000 a potem co 15000 i się zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Poka foto. Zobaczymy ile fakapów Ci narobili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 > zbyt blisko pasa przedniego reduktor, w razie > puknięcia poleci on a za nim akumulator). Ja tam bym na to nie patrzyl tylko dal reduktor jak najbliżej listwy wtryskowej i w miejscu gdzie nie będzie go otaczal pęd zimnego powietrza. Przy puknięciu gdzie leci przedni pas uszkodzenie reduktora wartego 400 zł czy akumulatora za 300 zł to stosunkowo nieduże koszty bo wcześniej strzelają poduchy, lecą lampy, chłodnice, maska... Soft P&D tzn że auto samo sie reguluje na podstawie danych benzynowych z szyny OBDII? Coś jak KME Nevo Pro czy Stag 300 Premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 > Poka foto. Zobaczymy ile fakapów Ci narobili Generallnie sie nie czepiam. Elektrozawor na kielichu. Cemtralka przy puszce z elektronika. Wtryski dosc rozsadnie( ponoc dali we fabryczne nadlewy ol GPL). Juteo moze cykne jakies foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 to ja mam centralkę praktycznie przy akumulatorze a reduktor pomiędzy centralką a lewą przednią lampą. A instalacja zakładana w Belgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 > to ja mam centralkę praktycznie przy akumulatorze a reduktor pomiędzy centralką a lewą przednią > lampą. A instalacja zakładana w Belgii Centralka może sobie wisieć gdzie wisi, reduktor dał by jak już to pod akumulator. Cóż, nie ja zakładam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Poka foto. Zobaczymy ile fakapów Ci narobili No to pokazuję Dziś wymieniłem jedną cewkę (ostatnią z kompletu Sagem) i...koniec poszarpywania przy niskich obrotach Muszę sobie jeszcze tylko poszukać tej rury powietrza, ponoć od poloneza pasuje prawie idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > No to pokazuję > Dziś wymieniłem jedną cewkę (ostatnią z kompletu Sagem) i...koniec poszarpywania przy niskich > obrotach > Muszę sobie jeszcze tylko poszukać tej rury powietrza, ponoć od poloneza pasuje prawie idealnie. straaaaasznie te wtryski wygladaja :/ moge Ci pokazac jak u siebie to zrobilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > straaaaasznie te wtryski wygladaja :/ moge Ci pokazac jak u siebie to zrobilem JAsne, zawsze coś więcej dla mnie, bo jak znam życie to serwis się nie będzie chciał bawić w przekładanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 ja mam tak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.