HelixSv Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Moje Volvo S60 zostało pokonane przez przyparkingowy rów i wyniku czego straciło zewnętrzny próg, dolną osłonę silnika, że o pogniecionym i porysowanym zderzaku nie wsponę. Po trzech tygodniach czekania (na szczęście S60 nadawał się do jazdy) wczoraj oddałem je w końcu do mechanika i dostałem z wypożyczalni auto zastępcze. Nowe srebrne Volvo V40 D2. Ładna sztuka, nie? Naprawdę, mam słabość do nowych Volvo, V40, S60, V60, XC60 są piękne i tyle! Ta marka na wielu rynkach uznawana jest za premium, wymianianą jednym tchem za Audi, BMW i Mercedesem. W Szwecji tak nie jest. Tu Volvo to zwykły porządny, bezpieczny a ostatnio ładny (pisałem już, że mi się podoba?) samochód. Pamiętam, jak kupowałem tu pierwsze auto, mój kumpel spytał się "To jakie Volvo kupujesz?". Kupiłem wtedy S-Maxa. Ale nie o tym. Zaglądamy do środka. Wnętrze zachęca do wejścia. Widoczne dwie żółte naklejki. Ta powyżej krzyczy: "DIESEL", ta niżej, żeby nie palić i nie przewozić psów. Wypożyczalnia ma swoje fanaberie. Jakość, spasowanie elementów, a przede wszystkim design spełniają moje oczekiwania z nawiązką. Wszystkie pokretla i przyciski doskonale pracuja. W przeciwienstwie np do nowej Toyoty Auris w ktorej siedzialem w zeszly weekend. Tam przycisk podgrzewania siedzen wydawal taki dzwiek jak programator starej pralki Polar. Jedyne, co podoba mi się tak samo jak nowe Volvo to nowe BMW3 i 5. Rzut oka od strony kierowcy, proszę państwa o zwrócenie uwagi na przestrzeń na nogi, tu fotel odsuniety jest na maxa. Mam 180 cm, a w tej konfiguracji nie mogłem nawet dotknąć gazu. To chyba dla kogoś o wzroście 210 cm, nie przesadzam. Oczywiście w tym momencie z tyłu nikt nie usiądzie, fotki nie mam ale w takiej konfiguracji kolana będą tam miały z tam z 5 cm przestrzeni. Konsola. Wszystko przemyślane, ciężko się przyczepić. Kilka słów o wyposażeniu: zwykły tempomat (bez radaru), światła led dzienne, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera parkowania, klima dwustrefowa, podgrzewane siedzenia z przodu i z tyłu, 4 szyby elektryczne, dobrze brzmiące radio z blutooth (niestety nie dogaduje się z moim samsungiem), ogrzewanie parkingowe, czujnik deszczu. Siedzenia. Świetne, przyjemne trzymanie boczne, manualna regulacja. Siedznia z tyłu. Już uświnione. 6 letnia Julka nie próżnuje... Podłokietnik i cup-holdery. Sprytne. Bagażnik, poprawnie. Zoom na konsole. ...i kierownicę. Czapki z głów. Kiepskie zdjęcia schowka pomiedzy przednimi siedzeniami. Dodatkowe gniazdo 12V, USB, ale brak AUXa! Schowek, chyba chłodzony. Gałka zmiany biegów. Wiecie, że swieci? Trochę przebajerowiona i za mało okrągła. Trzeba się przyzwyczaić. Czujki w akcji. Kamera cofania przy wyprostowanych kołach. ... i przy skręconych. Fajny bajer. Można wybrać jeden z trzech wyglądów zegarów. Oto "ECO". Wskaźnik ECO guide pokazje, jak ekonomicznie jeździmy, a nasze starania nagradzane są fikuśną ikonką "e" (tu jej nie widać). Teraz "Elegance". Miejsce "Eco guide" zajeła temperatura silnika/oleju/chłodziwa (niepotrzebne skreślić). Kiepska fota. To "Performance". POOOOWER!!! Jak mawia J. Clarkson. Obrotomierz na środku, po prawej wskaźnik mocy. Zestaw prowokuje do szybkiej jazdy. Dobra kończymy, ustawiam ogrzewanie parkingowe na 7:15. O 7:30 wsiądę do do ciepłego auta. Dziś rano było 3 stopnie. Jak sie prowadzi? Dobrze. Ile pali? Mało. Mam nadzieję, że wyczepałem temat. Reasumując. Fajny kompakt. Będę nim jeździł do poniedziałku, potem odbieram moje s60. Kurcze... Czuję, że mini test jest nie kompletny. No to jedziemy: Sąsiad - zawiść - gula - religia - EU chłam - kasa (no offence, mate!) To chyba tyle. Pozdrawiam. ps. Testów z wyciąganiem ręki i zaśmiecaniem miejsca pasażera niestety zabrakło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Raczej prezentacja niż test. Fajne auto, testowałem wersję NoPb 1.6 180 KM, przyjemnie to się odpychało. Ten liczniko -wyświetlacz bardzo fajna sprawa i generalnie czuje się jakość powiedzmy Premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Kiepskie zdjęcia schowka pomiedzy przednimi siedzeniami. Dodatkowe gniazdo 12V, USB, ale brak AUXa! To źle? Ja nie ma USB tylko ten debilny AUX, na nic mi to potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > To źle? Ja nie ma USB tylko ten debilny AUX, na nic mi to potrzebne. Ano źle. Ja używam AUX do słuchania radia internetowago z telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 czy D2 oznacza dwucylindrową jednostkę napędową z kosiarki premium to było 20 lat tamu w usa wśród lekarzy czy innej grupy zawodowej . teraz to zwykły dupowóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Ano źle. > Ja używam AUX do słuchania radia internetowago z telefonu. Radio mam zwykłe fabryczne Ale nie mam jak muzy z pena posłuchać, musze mp3 na CD nagrywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > czy D2 oznacza dwucylindrową jednostkę napędową z kosiarki > premium to było 20 lat tamu w usa wśród lekarzy czy innej grupy zawodowej . teraz to zwykły dupowóz Nie taki zwykły, lepiej wykończony niż większość kompaktów i cena też większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > czy D2 oznacza dwucylindrową jednostkę napędową z kosiarki no potwór to to nie jest. ale wyobraź sobie ten silniki w załadowanym v70 albo s80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Jakieś takie: "focusowate". Czy mi się tylko wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 lubię takie konsole z mnóstwem przycisków mnie by się spodobało jakby w garażu takie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 To ogrzewanie pali ropę z baku, czy ma jaiś oddzielny zbiornik na naftę? A może to elektryka podłączona do zwykłego gniazdka garażowego? Zima idzie i jakoś tak ten punkt najbardziej przyciągnął moją uwagę Co do auta, to chyba cholernie ciężko tym zaimponować. Jakkolwiek może być dobrym autem, a nawet bardzo dobrym, to emanuje od niego przekwitającą kobietą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > To ogrzewanie pali ropę z baku, czy ma jaiś oddzielny zbiornik na naftę? > A może to elektryka podłączona do zwykłego gniazdka garażowego? musi na naftę z baku, bo kabla się nie podłacza, a buczy, grzeje i trochę śmierdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 A siatki do bagaznika nie ma? Uchwytow nie widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > A siatki do bagaznika nie ma? Uchwytow nie widze. widocznie tej opcji wypożyczalnia sobie wykupiła - 660 kr uchwyty chyba gdzieś są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Dalej mają ten idiotyczny sposób sterowania klimą, że jak chcesz zmienić temperaturę to najpierw kręcisz radiem, potem zmieniasz obroty wentylatora, a dopiero na końcu znajdujesz pokrętło temperatury? A do tego kierowca i pasażer mają to samo pokrętło i żeby ustawić swoje musisz najpierw nacisnąć guzik. IMO najgłupsze rozwiązanie na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Dalej mają ten idiotyczny sposób sterowania klimą, że jak chcesz zmienić temperaturę to najpierw > kręcisz radiem, potem zmieniasz obroty wentylatora, a dopiero na końcu znajdujesz pokrętło > temperatury? A do tego kierowca i pasażer mają to samo pokrętło i żeby ustawić swoje musisz > najpierw nacisnąć guzik. > IMO najgłupsze rozwiązanie na rynku. do temperatury jest te prawe-dolne. raz się znajdzie i już się pamięta i racja, trzeba je naciskać, jak chce się wybrać indywidualnie. moim zdaniem, to lepsze rozwiązanie od tego w moim 3 letnim s60. tam są dwa osobne pokrętła i żeby zmienić temp. po obu stronach, muszę kręcić dwa razy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > zmienić temp. po obu stronach, muszę kręcić dwa razy... No to jest bezsens, też tak mam w Pugu, ale w Fiacie kręciłem jednym i zmieniało dla dwóch stref jednocześnie. Troche to upierdliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Po co klawiatura numeryczna na desce? Czemu tylko telefoniczna a nie pełne Qwerty??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 dwie uwagi co to za prog w bagazniku przy oparciach tylnej kanapy ? To jest na sztywno ? Jak to sie zachowuje przy zlozeniu foteli ? dwa - jak schowek jest chlodzony to musi byc pstryczek do wylaczenia owego chlodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Po co klawiatura numeryczna na desce? Czemu tylko telefoniczna a nie pełne Qwerty??? takie skandynawskie zboczenie... nokia power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Po co klawiatura numeryczna na desce? do wybierania stacji radiowych do dzwonienia chyba też ale lepsza taka niż ta tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Nowe srebrne Volvo V40 D2. Ładna sztuka, nie? No. Przynajmniej masz jakąś rozrywkę na tym kompletnym zadupiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Nowe srebrne Volvo V40 D2. Ładna sztuka, nie? Jeździłem poprzednikiem C30 D2 przez miesiąc. Myślałem że mnie szlag trafi... Bardziej bezpłciowej jazdy w życiu nie doświadczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Jeździłem poprzednikiem C30 D2 przez miesiąc. Myślałem że mnie szlag trafi... > Bardziej bezpłciowej jazdy w życiu nie doświadczyłem. z c30 nie było poprzednikiem v40 tabelka na dole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Auto ładne (jak na chińskie ) z zewn, w środku, specyficzne ale poprawne .. gdyby nie te zegary . Wyglądaja jak przeszczepione z chinskiego skutera. IMO psuja cale efekt fajnego auta. Za to fotele , z chęcią bym się zamienił Nie napisałeś nic co to za silnik (2 cyl ?) i jak się tym jeździ, prowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Auto ładne (jak na chińskie ) z zewn, w środku, specyficzne ale poprawne .. gdyby nie te zegary . > Wyglądaja jak przeszczepione z chinskiego skutera. IMO psuja cale efekt fajnego auta. > Za to fotele , z chęcią bym się zamienił > Nie napisałeś nic co to za silnik (2 cyl ?) i jak się tym jeździ, prowadzi. w swoim zegary mam takie: ale te w nowe są fajniejsze silnik 1560 cm3 115 KM 270 Nm co do prowadzenia, to jest OK, na krętych drogach nie sprawia żadnych niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > w swoim zegary mam takie: znacznie łądniejsze, choć może zbyt proste. > ale te w nowe są fajniejsze jak dla mnie brzydkie, malo czytelne i zbyt kolorowe > silnik 1560 cm3 115 KM 270 Nm PSA ? > co do prowadzenia, to jest OK, na krętych drogach nie sprawia żadnych niespodzianek. wersji AWD nie ma ? Tzn jest ale w innym opakowaniu, dobrze kojarzę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > z c30 nie było poprzednikiem v40 > tabelka na dole Poczytaj sobie o platformie P1. Volvo zrobiło 3 w 1: V40 zamiast poprzedniej generacji C30, S40, V50 ale podwozie i silniki są te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > wersji AWD nie ma ? Tzn jest ale w innym opakowaniu, dobrze kojarzę ? XC40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Widać w Volvo jeszcze nie wpadli na to, że znajdzie się ktoś, kto nie ogarnie które pokrętło od czego. Głupim rozwiązaniem to jest właśnie rozdzielanie czegoś na 2 pokrętła, skoro można zrobić to jednym. W Citroenie mam pokrętło na każdą stronę, w dodatku takie czułe i małe, że w czasie wybojów trudno jest to poustawiać po obu stronach po równo, a w Volvo bez odrywania ręki od jednego pokrętła zmieniasz wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Napisz proszę jak z wyciszeniem w porównaniu do S60 i ogólne porównanie obu aut, bo jestem ciekaw czy ta V40-tka to takie S60 tylko sporo mniejsze czy jednak czuje się różnicę klas oprócz gabarytów? Między poprzednikami (S40 i S60) różnica np. we wspomnianym wyciszeniu była spora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > moim zdaniem, to lepsze rozwiązanie od tego w moim 3 letnim s60. tam są dwa osobne pokrętła i żeby > zmienić temp. po obu stronach, muszę kręcić dwa razy... a to nie wpadli na pomysł i nie dali guzika MONO ? , którego jak się wciśnie to steruje dwiema strefami przez pokrętło kierowcy , miałem tak w AR156 , i teraz w fiacie bravo ; i dlaczego przy zdjęciu kierownicy mam zdjąć czapkę z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 odrzucaja mnie zegary i deska. Szczegolnie to cos na wyswietlacz. Z wlasnej woli bym tego auta nie kupil bo strasznie wyglada w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Nowe srebrne Volvo V40 D2. Ładna sztuka, nie? Fajna fura. Podoba mi się bardzo. Szkoda, że u nas to trochę jednak hardkor. D2 z wersji base to 35 średnich polskich miesięcznych wynagrodzeń. W wersji summum 45 wynagrodzeń. Za tyle mogę w Katowicach kupić małe mieszkanie. Trochę dużo kasy jak na kompakta. BTW. Jak w SE kształtują się ceny Volvo versus konkurencja (Ford, VW itd)? BTW2. Ciekawostka, dopłata do 19" felg w wersji Base to np. jedyne 11520zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Widać w Volvo jeszcze nie wpadli na to, że znajdzie się ktoś, kto nie ogarnie które pokrętło od > czego. Widać nie wpadli, że ktoś może wypożyczyć auto i niekoniecznie mieć ochotę studiować instrukcję. Skoro pozostali producenci potrafią zrobić to intuicyjnie to z kim tutaj jest coś nie tak? > Głupim rozwiązaniem to jest właśnie rozdzielanie czegoś na 2 pokrętła, skoro można zrobić to > jednym. Najlepiej żeby to było to, które jest NAJBARDZIEJ oddalone od kierowcy. > W Citroenie mam pokrętło na każdą stronę, w dodatku takie czułe i małe, że w czasie > wybojów trudno jest to poustawiać po obu stronach po równo, a w Volvo bez odrywania ręki od > jednego pokrętła zmieniasz wszystko. To, że Citroen może mieć gorzej nie oznacza automatycznie, że Volvo ma lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Fajne. Szkoda że chińskie... Niestety jakośc im strasznie spadła odkąd chińczycy to klepią i trzymają łapę na kontroli jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > BTW. Jak w SE kształtują się ceny Volvo versus konkurencja (Ford, VW itd)? Tak, że szwedzkiej gazety piszą że nowe Volvo najlepiej kupować w Niemczech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Fajne. Szkoda że chińskie... > Niestety jakośc im strasznie spadła odkąd chińczycy to klepią i trzymają łapę na kontroli jakości. Nawet nie wiesz jakie bzdury klepiesz. Nie żebym bronił Volvo, bo nie przepadam za tą marką. Ale jakość materiałów i wykoniania w modelu V40 wzrosła BARDZO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Tak, że szwedzkiej gazety piszą że nowe Volvo najlepiej kupować w Niemczech Rozumiem, pytam jednak o coś innego, w Polsce różnica porównywalnych modeli jest spora. Inaczej rzeczy ujmując, volvo ma politykę cenową baaaardzo premium. Pytanie czy u Was ta różnica jest również tak duża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Rozumiem, pytam jednak o coś innego, w Polsce różnica porównywalnych modeli jest spora. Inaczej > rzeczy ujmując, volvo ma politykę cenową baaaardzo premium. Pytanie czy u Was ta różnica jest > również tak duża. tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > PSA ? tak dw8 jesli sie nie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Rozumiem, pytam jednak o coś innego, w Polsce różnica porównywalnych modeli jest spora. Inaczej > rzeczy ujmując, volvo ma politykę cenową baaaardzo premium. Pytanie czy u Was ta różnica jest > również tak duża. Chyba tak: V40 213.000 kr A3 210.500 kr Octavia 179.900 kr Megane 173.900 kr Golf 173.500 kr Rapid 154.900 kr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > i dlaczego przy zdjęciu kierownicy mam zdjąć czapkę z głowy Bo to ideał. Zarowno pod względem wygody, funkcjonalności jak i wyglądu. Właśnie sobie zdałem sprawę, że niedługo trzeba będzie czapkę nosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Napisz proszę jak z wyciszeniem w porównaniu do S60 i ogólne porównanie obu aut, bo jestem ciekaw > czy ta V40-tka to takie S60 tylko sporo mniejsze czy jednak czuje się różnicę klas oprócz > gabarytów? > Między poprzednikami (S40 i S60) różnica np. we wspomnianym wyciszeniu była spora. Ja nawet nie czuję tej różnicy w wielkości, pewnie na tylnych siedzeniach jest mniej miejsca, ale przy rodzinie 2+2 to nie ma znaczenia. Na szerokość oba auta wydają się być podobne, przynajmniej z punktu widzenia kierowcy. W wyciszeniu moim zdaniem nie ma różnicy. Nawet nie wiem, czy powinna być. V40 ma być tylko mniejsze od V60/S60, nie gorsze. Obydwa auta to wysoka klasa. Jeszcze taka refleksja. W Szwecji S60 jest tylko 10% droższe od V40. W Polsce różnica jest dużo większa - 41% W tym wypadku 79900 zł za V40 wydaje się ceną całkiem atrakcyjną... A 113000 zł za S60 to niestety przegięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 Za 79900 to taki golas. Sensowny ponad 100 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > W Szwecji S60 jest tylko 10% droższe od V40. 213 vs 249 tys. kr = 17% > W Polsce różnica jest dużo większa - 41% 79900 vs 118400 zł = prawie 49% ! > W tym wypadku 79900 zł za V40 wydaje się ceną całkiem atrakcyjną... Bo na pewno jak to zawsze w Polsce w autach niższej klasy - zaoszczędzili na wyposażeniu standardowym. > A 113000 zł za S60 to niestety przegięcie. Cena identyczna jak w Szwecji. To zupełnie normalna cena dobrze wyposażonego auta. A że to klasa wyższa, to stawiam że tu na polski rynek nie dali "golasa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > 213 vs 249 tys. kr = 17% > 79900 vs 118400 zł = prawie 49% ! porównywałem do S60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > porównywałem do S60 Aha, sorry. Ale odpowiednikiem V40 jest przecież V60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Aha, sorry. Ale odpowiednikiem V40 jest przecież V60. wiem, ale pytanie było o różnice pomiędzy moim a pożyczonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > wiem, ale pytanie było o różnice pomiędzy moim a pożyczonym aaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.