alek_lc Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Włosi chyba śpią. Rzecznik FIATa zapowiedział , że firma w okresie najbliższych 2 lat zaproponuje 5 modeli w klasie A-B. Bravo się starzeje, kombi nie widać, limuzyny klasy C/D też brak: to na czym Oni chcą zarobić pieniądze? Być może ja nie rozumiem tego biznesu, ale chyba na najmniejszych autach, których koszt projektowania i wytworzenia jest stosunkowo najwyższy (w przeliczeniu na jeden egzemplarz) a konkurencja wszechobecna, trudno będzie odzyskać rentowność, nie mówiąc o zarobieniu pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Włosi chyba śpią. > Rzecznik FIATa zapowiedział , że firma w okresie najbliższych 2 lat zaproponuje 5 modeli w klasie > A-B. Bravo się starzeje, kombi nie widać, limuzyny klasy C/D też brak: to na czym Oni chcą > zarobić pieniądze? > Być może ja nie rozumiem tego biznesu, ale chyba na najmniejszych autach, których koszt > projektowania i wytworzenia jest stosunkowo najwyższy (w przeliczeniu na jeden egzemplarz) a > konkurencja wszechobecna, trudno będzie odzyskać rentowność, nie mówiąc o zarobieniu > pieniędzy. no a na czym fiat potrafi zarabiać pieniądze? TYLKO na maluchach. bo te większe odstają zawsze od konkurencji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Wręcz przeciwnie. Tani samochod sprzedaje sie w dużej (miejmy nadzieje) ilości egzemplarzy = koszt zaprojektowania rozkłada sie na na duża ilość egzemplarzy. Do tego tani samochod jest finansowo dostępny dla większej części społeczeństwa = jest większa szansa ze bedzie sukcesem. A poza tym Fiat ma doświadczenie w tworzeniu udanych, małych pojazdów. Więc ta strategia ma sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Miejmy nadzieje, że to nie będą kolejne wariacje na temat 500setki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 I być może nowy model w Tychach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Miejmy nadzieje, że to nie będą kolejne wariacje na temat 500setki... U mnie w malli stoi 500 Abarth - fajne to jest jakby zezwolili na jeżdżenie tym po ścieżkami rowerowych i w sklepach to bym kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > U mnie w malli stoi 500 Abarth - fajne to jest jakby zezwolili na jeżdżenie tym po ścieżkami > rowerowych i w sklepach to bym kupił. 500 jest fajna... 500C też... Ale 500L to już... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Miejmy nadzieje, że to nie będą kolejne wariacje na temat 500setki... Buhahahaha Quote: ... że w tej piątce znajdzie się cztery modele z rodziny Fiata 500 i jeden w rodzaju Pandy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Buhahahaha > Quote: > ... że w tej piątce znajdzie się cztery modele z rodziny Fiata 500 i jeden w rodzaju Pandy... Co w tym śmiesznego ? Wykorzystają np podłogę i inne części i wyjdzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > U mnie w malli stoi 500 Abarth - fajne to jest jakby zezwolili na jeżdżenie tym po ścieżkami > rowerowych i w sklepach to bym kupił. przecież to dla kobiet auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > przecież to dla kobiet auto Żonę bym za kierownicę wsadzil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > 500 jest fajna... 500C też... > Ale 500L to już... Jest inny, taka nowsza Multipla, ale aby to bym sie nie zgodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Żonę bym za kierownicę wsadzil. a siebie gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Co w tym śmiesznego ? Humor sytuacyjny - post K3 i zaraz po tym rzeczony wycinek z tekstu. > Wykorzystają np podłogę i inne części i wyjdzie taniej Ale ja do tego nie mam pretensji czy zastrzeżeń - nie znam się, nie moja broszka. Przekomarzam się z K3 i tyle Chociaż, kształty 500 już są eksploatowane do granic mozliwości. Jadą na sukcesie projektowym bryły ile się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Humor sytuacyjny - post K3 i zaraz po tym rzeczony wycinek z tekstu. > Ale ja do tego nie mam pretensji czy zastrzeżeń - nie znam się, nie moja broszka. Przekomarzam się > z K3 i tyle Ah nie doczytałem, za to moja broszka, bo siedzę w tej branży i mam nadzieję odpowiednie osoby postarają się abym miał jak najwięcej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > 500 jest fajna... 500C też... > Ale 500L to już... Byłem ostatnio w salonie Fiata. I muszę powiedzieć, że te 500L to całkiem fajne auto. A to co zrobili z Jeepem Grand Cherokee to jest mistrzostwo świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 C/D? A po co? Powtorka Cromy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Włosi chyba śpią. > Rzecznik FIATa zapowiedział , że firma w okresie najbliższych 2 lat zaproponuje 5 modeli w klasie > A-B. Bravo się starzeje, kombi nie widać, limuzyny klasy C/D też brak: to na czym Oni chcą > zarobić pieniądze? > Być może ja nie rozumiem tego biznesu, ale chyba na najmniejszych autach, których koszt > projektowania i wytworzenia jest stosunkowo najwyższy (w przeliczeniu na jeden egzemplarz) a > konkurencja wszechobecna, trudno będzie odzyskać rentowność, nie mówiąc o zarobieniu > pieniędzy. Ducato świetnie schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Ducato świetnie schodzi przygarnąłbym jednego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Włosi chyba śpią. spia od dawna. Zeby w gamie aut nie bylo kombi? Chociaz jednego? Juz nie mowie o tym ze powinno takie auto byc w C i D... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > spia od dawna. Zeby w gamie aut nie bylo kombi? Chociaz jednego? Juz nie mowie o tym ze powinno > takie auto byc w C i D... nie śpią, tylko zdobywają inne, bardziej obiecujące rynki. Nie zapominaj, że koncern Fiat-Chrysler to kilka firm, produkujących auta z różnych segmentów. I tak należy patrzeć na tę firmę. Nie tylko przez pryzmat jednej marki, która sprzedaje się we Włoszech, Turcji i jeszcze kilku krajach. Od dużych samochodów to mają Chryslera i Jeepa. Mogą dojść do wniosku, że marka Fiat powinna się skupić na tym, na czym ma największą szansę zarobić, czyli tylko na małych autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 jeep nie ma aut segmentu C/D a Chrysler? Nawet nie wiem czy da sie to kupic w UE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > no a na czym fiat potrafi zarabiać pieniądze? TYLKO na maluchach. bo te większe odstają zawsze od > konkurencji... Wcale nie odstają. To jest raczej... podejście klientów do marki? Coś na takiej samej zasadzie dlaczego VW Phaeton jest wielką klapą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > jeep nie ma aut segmentu C/D a Chrysler? Nawet nie wiem czy da sie to kupic w UE UE to coraz mniej znaczący i coraz trudniejszy rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > UE to coraz mniej znaczący i coraz trudniejszy rynek mnie z pozycji konsumenta wiele to nie obchodzi. Mieszkam w Polsce i Fiat nie ma auta, kotre mogloby mnie zainteresowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > mnie z pozycji konsumenta wiele to nie obchodzi. Mieszkam w Polsce i Fiat nie ma auta, kotre > mogloby mnie zainteresowac. Rada nadzorcza Fiata już nad tym dzisiaj płakała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Włosi chyba śpią. > Rzecznik FIATa zapowiedział , że firma w okresie najbliższych 2 lat zaproponuje 5 modeli w klasie > A-B. Bravo się starzeje, kombi nie widać, limuzyny klasy C/D też brak: to na czym Oni chcą > zarobić pieniądze? Raczej moze wreszcie sie nauczyli nie pchac w segmenty, w ktorych im nijak nie wychodzi. Wszystkie ostatnie proby C/D konczyly sie mniej lub bardziej spektakularnymi porazkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > mnie z pozycji konsumenta wiele to nie obchodzi. Mieszkam w Polsce i Fiat nie ma auta, kotre > mogloby mnie zainteresowac. dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > C/D? A po co? Powtorka Cromy? Maja nowego Dodge Dart wam dać w zamian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Raczej moze wreszcie sie nauczyli nie pchac w segmenty, w ktorych im nijak nie wychodzi. Wszystkie > ostatnie proby C/D konczyly sie mniej lub bardziej spektakularnymi porazkami. Wszyscy to mowia i wiedza, chyba poza kierownictwem Fiata. Tyle, ze obecnie nawet w klasie A/B nie maja nic ciekawego do zaoferowania, no moze poza 500ka, ale to troche nietypowy segment . W pl Fiat zawsze byl w czolowce sprzedawanych aut, konkurowal ze Skoda i Toyota, wczoraj widzialem jakis ranking za ten rok i nawet do top10 sie nie zalapal . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > no a na czym fiat potrafi zarabiać pieniądze? TYLKO na maluchach. bo te większe odstają zawsze od > konkurencji... ta o Alfie, Lancii, Ferrari, Jeepie zapomniałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > mnie z pozycji konsumenta wiele to nie obchodzi. Mieszkam w Polsce i Fiat nie ma auta, kotre > mogloby mnie zainteresowac. no i stracili 100 tys. takich klientów jak Ty w EU, a zyskali milion w USA i krajach Latam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Wcale nie odstają. To jest raczej... podejście klientów do marki? Coś na takiej samej zasadzie > dlaczego VW Phaeton jest wielką klapą. phaeton to genialne auto. a bravo czy stilo, w segmencie C odstawały i odstają... fakt - kosztują mniej, ale nadal, koreańcy się uczą, fiat stoi w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > ta o Alfie, Lancii, Ferrari, Jeepie zapomniałeś nie, nie zapomniałem. temat jest o planach Fiata... nie koncernu. i jak napisałem w pierwszym poscie - fiat = małe auta. próby w innych segmentach to klapy. dlaczego zatem nie zarzucisz ferrari braku segmentu C, skoro to też fiat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Wcale nie odstają. To jest raczej... podejście klientów do marki? Coś na takiej samej zasadzie > dlaczego VW Phaeton jest wielką klapą. to ciągle powtarzająca się opinia od której nie mogą uciec ... gama nie jest jak wszystkich innych marek. Ma wejść 500L Living i bagażnikiem kombiaki C mogą się chować. Wiadomo, stylistyka, inna pozycja za kierownicą ale może jak się popatrzy inaczej na range poza szablonem A/B/C/D i nic więcej to może się okazać, że coś tam mają w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > phaeton to genialne auto. a bravo czy stilo, w segmencie C odstawały i odstają... fakt - kosztują > mniej, ale nadal, koreańcy się uczą, fiat stoi w miejscu. bravo odstawało? od czego ? koreańcy fakt ładnie gonią ale idealne też nie są więc nie idealizowałbym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > bravo odstawało? od czego ? pierwsze bravo? jakość wnętrza. stilo? antygolf? cena... obecne bravo? prowadzenie? do tego gdzie kombi? gdzie minivany? gdzie cc? > koreańcy fakt ładnie gonią ale idealne też nie są więc nie idealizowałbym fiata przegonili w segmencie C i D. idealne nic nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > pierwsze bravo? jakość wnętrza. a samochody w czasach pierwszego bravo? > stilo? antygolf? cena... zgoda przesadzony wyposażeniem > obecne bravo? prowadzenie? a co z nim nie tak? kombi będzie wyglądowe 500L cc się sprzedaje ? sztuki > fiata przegonili w segmencie C i D. idealne nic nie jest. w seg D nie ma nic - croma była zlepkiem kilkusegmentowym. a C był fajny i ładnie się sprzedawał ale się zestarzał ... i konkurencja tak jak piszesz - wyprzedziła i odjechała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > pierwsze bravo? jakość wnętrza. Usiądź sobie w Golfie III 96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > no i stracili 100 tys. takich klientów jak Ty w EU, a zyskali milion w USA i krajach Latam. krzyz na droge. Problem w tym, ze mieli dobra pozycje na rynku a ludzie byli przyzwyczajeni do marki. Na ile to wycenic nie wiem. Nie mam tez pojecia jak sie Fiat sprzedaje na swiecie. Czy cos sprzedaja pod marka Fiat w stanach? Watpie bo nie maja co. Tam sa ludzie przywiazani do innych marek dokladnie w taki sam sposob jak u nas byli przywiazani do marki Fiat (nie wiem czemu ale to fakt...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > krzyz na droge. Problem w tym, ze mieli dobra pozycje na rynku a ludzie byli przyzwyczajeni do > marki. Na ile to wycenic nie wiem. Nie mam tez pojecia jak sie Fiat sprzedaje na swiecie. Czy > cos sprzedaja pod marka Fiat w stanach? Watpie bo nie maja co. Tam sa ludzie przywiazani do > innych marek dokladnie w taki sam sposob jak u nas byli przywiazani do marki Fiat (nie wiem > czemu ale to fakt...) i tu się mylisz. mówisz przez własne przemyślenie. od 9:50 a zwłaszcza 10:48. Liczba jednym modelem bo nie oferowali nic poza 500 i był to początek wejścia 500 i całego marketingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > i tu się mylisz. mówisz przez własne przemyślenie. > od 9:50 a zwłaszcza 10:48. Liczba jednym modelem bo nie oferowali nic poza 500 i był to początek > wejścia 500 i całego marketingu. pozyjemy zobaczymy jak bedzie po roku lub 2. Zacznie sie sypac i beda tym ozdabiac posesje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > pozyjemy zobaczymy jak bedzie po roku lub 2. Zacznie sie sypac i beda tym ozdabiac posesje no tak zawsze trzeba założyć taki rozwój w przypadku fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Problem w tym, ze mieli dobra pozycje na rynku a ludzie byli przyzwyczajeni do > marki. Nie do marki, ale do ceny. Pokaż mi jedną osobę, która kupiła nowe SC, Punto albo Sienę bo były dobre, praktyczne czy ładne . Ale tak na prawdę z wyboru . Pandę w tym zestawieniu pomijam, bo jest jedyna w swoim rodzaju. Oczywiście dwójka, bo ta nowa to kolejna klapa . Poza tym Fiat produkuje przecież klony Pandy w postaci 500, Ka, Y i Adama, a kto to sprzedaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Nie do marki, ale do ceny. Pokaż mi jedną osobę, która kupiła nowe SC, Punto albo Sienę bo były > dobre, praktyczne czy ładne . Ale tak na prawdę z wyboru . Pandę w tym zestawieniu pomijam, > bo jest jedyna w swoim rodzaju. Oczywiście dwójka, bo ta nowa to kolejna klapa . Poza tym > Fiat produkuje przecież klony Pandy w postaci 500, Ka, Y i Adama, a kto to sprzedaje? Kupiłem nowe SC, 7 lat bezawaryjnej jazdy, no poza alternatorem. Kupiłem nowe Grande Punto i jak na razie 32000 bezawaryjnej jazdy. Miałem używanego eleganta, z mechanicznych rzeczy padły tulejki w rozruszniku, ale wiadomo jak było z blachą A nową Sienę kupił mój wujek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > a samochody w czasach pierwszego bravo? no jednak lepsze. > zgoda przesadzony wyposażeniem no ogolnie nie ten teges > a co z nim nie tak? conajwyżej poprawne. a konkurencja jednak się bardziej starała:) > kombi będzie wyglądowe 500L > cc się sprzedaje ? sztuki ale chodzi o wybór. > w seg D nie ma nic - croma była zlepkiem kilkusegmentowym. > a C był fajny i ładnie się sprzedawał ale się zestarzał ... i konkurencja tak jak piszesz - > wyprzedziła i odjechała ale fiat pokazuje giuliettą, że potrafili lepiej niż bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Usiądź sobie w Golfie III 96 miałem bravo pierwsze i ojciec miał golfa. golf pomimo ze 3 lata wczesniej na rynku, miał wnetrze plastikowe, a nie z szarego matowego styropianiu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 mnie za przeproszeniem "globalnie" mało obchodzi. Fait jest europejską marką która miała swoją ugruntowaną pozycję na rynku. Co nam oferuje jak klientom EUROPEJSKIM? 1. Przestarzały konstrukcyjnie fiat 500 bazujący na pandzie II z początku tego stulecia czyli ponad 10 lat! 2. Panda III- wyniki sprzedaży są fatalne!!! 2. Punto EVO- modelowo GP z 2005 r.- jedna wersja nadwoziowa - brak kombi- zerknijta np na fabię 3. Bravo- fajne autko ale z jednym typem nadwozia że nie wiem jak być pięknym nie da się wiele ugrać - patrz Focus, G7 czy Astra 4. Segment D- Croma - już nieprodukowana- znów ni to kombi ni to van - nie wiadomo co za chorą kasę- jak naród zorientował się że fajne autko to wycofali z produkcji 5. Suv- Sedici czyli stare SX4 z innym logo 6. 500L - które wzbudza odruch wymiotny- jak widzę kolejną "fantazję" fiata 500 no i do tego z chorą ceną i dychawicznymi silnikami. o wydumkach typu freemont nawet nie piszę bo szkoda klawiatury W tej chwili Fiat jedzie po równi pochyłej na dno bo niestety ma ofertę jaka może się by sprawdziła na początku lat 80- tych. Obecnie gwarancją sukcesu jest pełna gama modelowa nadwoziowa tak aby potencjalny klient jak wlezie do salonu to już coś kupi - u fiata - nie ma żywego ducha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > ale fiat pokazuje giuliettą, że potrafili lepiej niż bravo Co potrafi lepiej? takie samo za przeproszeniem finansowe guano- dlaczego- jedna wersja nadwoziowa- tym rynku nie zwojujesz kolego niestety- musisz mieć kombi suv-a, wersję3-d nawet cabrio- tu tego nie ma - popatrz obiektywnie - wyniki sprzedaży aut segmentu kompaktowego- gdzie są modele grupy fiata?- normalnie produkty kolekcjonerskie. inne modele alfy - 159 nieprodukowana a o następcy się ylko gada a lata leicą Mito- jedno nadwozie- produkt niszowy dla napaleńców mimo że samochód praktycznie bezawaryjny. takie są fakty Panowie- obawiam się że za 5-6 lat będziemy rozpatrywać o fiacie w kategoriach Saab-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > miałem bravo pierwsze i ojciec miał golfa. > golf pomimo ze 3 lata wczesniej na rynku, miał wnetrze plastikowe, a nie z szarego matowego > styropianiu... Dla mnie wnętrze GIII w porównaniu do BBMów to jakby cofnąć się w czasie. Wszystko cięte w kwadrat z czarnego smutnego plastiku a w BBMach ładne obłe kształty. O wyglądzie zewnętrznym nie ma co wspominać bo GIII jest przy nich ogórem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.