Chorzyn Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Witam. Powoli rozpoczynam rozważania na temat nowego auta i generalnie to mętlik mam w głowie. Może koledzy na coś mnie ukierunkują. Żadnych swoich typów nie podaję, chociaż niektóre same się nasuwają. Miałem okazję jeździć wieloma autami i może dlatego sam nie wiem, co bym chciał. Wymagania: - auto służy mi do spraw zawodowych, przemieszczam się głównie w trasach powiedzmy 70/30 (trasa/miasto). Planowane przebiegi roczne ok. 50-60kkm. Dobrze jakby nie kojarzyło się z typowymi autami PH, ale nie jest to warunek konieczny... - Raczej diesel (powiedzmy 120-150KM lub ewentualnie słabszy z możliwością dłubnięcia) - istotne są dla mnie rozsądne koszty eksploatacji, spalanie przy prędkościach autostradowych (więc tutaj raczej DIESEL) , serwis. Rozglądam się w segmencie C i D. Kompakt i wyżej. Powiedzmy, że auto ma mi służyć przez 3, max 4 lata. Nie potrzebuję klasy premium. - Duży bagażnik ale i dobrze jakby miał sporą "ładowność" (obecne auto po załadowaniu np: katalogami nie siada dosyć mocno, poprzednia skoda siadała mocno) - Wygodny fotel kierowcy z długim siedziskiem i podparciem ledźwiowym, tempomat, dobre oświetlenie (z pierdół to mile widziane wygaszanie zegarów jak w saabie albo nie irytujące oświetlenie) - Prowadzenie (pewne, aby na wietrze auto nie latało po jezdni) - powiedzmy jak Ford jest pod tym względem ok, jako jakiś wyznacznik (czyli mile widziany wielowahacz z tyłu) - gadżety typu super hiper kolorowe wyświetlacze nie są istotne. - Sam nie wiem czy kombi czy liftback. Na pewno nie sedan. Może koledzy jeżdżący dużo w trasach i bardziej patrzący na kwestię bezproblemowej eksploatacji napiszą coś więcej. Jaki model i silnik sugerujecie? I teraz jedna rzecz dyskusyjna na koniec. Czy brać waszym zdaniem nowe? Ostatnio preferowałem 3-latki (z przebiegiem ok.50-60kkm, kupowane z pewnego źródła) z racji,że sporą utratę wartości początkowej mają za sobą...Z żadnym z ostatnich aut nie miałem większych problemów a eksploatacja ograniczała się do typowych rzeczy, bez większych awarii... Budzet przy nowym powiedzmy 80-100max. Im rozsądniej tym lepiej (Najchętniej to i poniżej tych wartosci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Witam. > Powoli rozpoczynam rozważania na temat nowego auta i generalnie to mętlik mam w głowie. Może > koledzy na coś mnie ukierunkują. > Żadnych swoich typów nie podaję, chociaż niektóre same się nasuwają. Miałem okazję jeździć wieloma > autami i może dlatego sam nie wiem, co bym chciał. > Wymagania: > - auto służy mi do spraw zawodowych, przemieszczam się głównie w trasach powiedzmy 70/30 > (trasa/miasto). Planowane przebiegi roczne ok. 50-60kkm. Dobrze jakby nie kojarzyło się z > typowymi autami PH, ale nie jest to warunek konieczny... > - Raczej diesel (powiedzmy 120-150KM lub ewentualnie słabszy z możliwością dłubnięcia) - istotne są > dla mnie rozsądne koszty eksploatacji, spalanie przy prędkościach autostradowych (więc tutaj > raczej DIESEL) , serwis. Rozglądam się w segmencie C i D. Kompakt i wyżej. Powiedzmy, że auto > ma mi służyć przez 3, max 4 lata. Nie potrzebuję klasy premium. > - Duży bagażnik ale i dobrze jakby miał sporą "ładowność" (obecne auto po załadowaniu np: > katalogami nie siada dosyć mocno, poprzednia skoda siadała mocno) > - Wygodny fotel kierowcy z długim siedziskiem i podparciem ledźwiowym, tempomat, dobre oświetlenie > (z pierdół to mile widziane wygaszanie zegarów jak w saabie albo nie irytujące oświetlenie) > - Prowadzenie (pewne, aby na wietrze auto nie latało po jezdni) - powiedzmy jak Ford jest pod tym > względem ok, jako jakiś wyznacznik (czyli mile widziany wielowahacz z tyłu) > - gadżety typu super hiper kolorowe wyświetlacze nie są istotne. > - Sam nie wiem czy kombi czy hatchback. Na pewno nie sedan. > Może koledzy jeżdżący dużo w trasach i bardziej patrzący na kwestię bezproblemowej eksploatacji > napiszą coś więcej. > Jaki model i silnik sugerujecie? > I teraz jedna rzecz dyskusyjna na koniec. Czy brać waszym zdaniem nowe? > Ostatnio preferowałem 3-latki (z przebiegiem ok.50-60kkm, kupowane z pewnego źródła) z racji,że > sporą utratę wartości początkowej mają za sobą...Z żadnym z ostatnich aut nie miałem większych > problemów a eksploatacja ograniczała się do typowych rzeczy, bez większych awarii... Volvo XC60 D3 z automatem i aktywnym tempomatem mialem pare razy okazje przejechac sie w dluzsze i krotsze trasy i... poza spalaniem bardzo sobie chwale ps. nie podales kwot w jakich sie obracasz szukajac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Aktywny tempomat i automat to na pierwszy strzał I z tego grona coś sobie wybierz co zmiesci się w założonym budżecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Volvo XC60 D3 z automatem i aktywnym tempomatem > mialem pare razy okazje przejechac sie w dluzsze i krotsze trasy i... poza spalaniem bardzo sobie > chwale > ps. nie podales kwot w jakich sie obracasz szukajac Napisałem, że nie celuję w "Premium" a jednak Volvo tam aspiruje. Powiedzmy max. 80-100 brutto po negocjacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 AR 159 SW. Na pewno nie będziesz kojarzony z PH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Napisałem, że nie celuję w "Premium" a jednak Volvo tam aspiruje. Powiedzmy max. 80-100 brutto po > negocjacjach ja bym nie bronil sie tak przed 'premium' a po jezdzeniu roznosciami to zdecydowanie polecam automat i aktywny tempomat - innym autem ktorym lubie jezdzic w tej konfiguracji to Toyota Avensis. Mondeo nie polecam bo nie ma fajnego tempomatu, automat szarpie, a nawigacja notorycznie mnie gubi na niemieckich autostradach (dziwnie podaje ktorego pasa sie trzymac na wielopasmowych/wielokierunkowych zjadach) Passat - nie jezdzilem zadnym z aktywnym tempomatem wiec nie wiem jak tam dziala, ale trzymalbym sie z dala od paska CC strasznie malo miejsca na glowe, a do tego swiszcze > 120km/h tymi bezramkowymi oknami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Octavia? Accord? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > ja bym nie bronil sie tak przed 'premium' > a po jezdzeniu roznosciami to zdecydowanie polecam automat i aktywny tempomat - innym autem ktorym > lubie jezdzic w tej konfiguracji to Toyota Avensis. To może coś więcej o Ave napisz ? Wady, zalety? > Mondeo nie polecam bo nie ma fajnego tempomatu, automat szarpie, a nawigacja notorycznie mnie gubi > na niemieckich autostradach (dziwnie podaje ktorego pasa sie trzymac na > wielopasmowych/wielokierunkowych zjadach) Mondeo bieorę pod uwagę ale nie mam przekonania > Passat - nie jezdzilem zadnym z aktywnym tempomatem wiec nie wiem jak tam dziala, ale trzymalbym > sie z dala od paska CC strasznie malo miejsca na glowe, a do tego swiszcze > 120km/h tymi > bezramkowymi oknami Passat...sam nie wiem, sporo kosztuje. To już Superb kombi bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > AR 159 SW. Na pewno nie będziesz kojarzony z PH Piękna ale z "bezproblemowoscia" to raczej loteria chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Aktywny tempomat i automat to na pierwszy strzał > I z tego grona coś sobie wybierz co zmiesci się w założonym budżecie Automat nie koniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Octavia? Accord? Octavia...jeździłem sporo OII po FL. Jak wieje to to auto prowadzi się słabo na autostradach IMO. DO tego wspomaganie przy wyższych prędkościach potęguje wrażenie "nieprecyzyjnosci". Accord - nigdy nie miałem stycznosci. Może ktoś coś opisze z doswiadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Automat nie koniecznie Nie wzbraniaj się Ale tak się zastanawiam i nie wiem co Ci zaproponować. Golf jest poprawny ale drogawy i chyba nie tego oczekujesz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Witam. > Powoli rozpoczynam rozważania na temat nowego auta i generalnie to mętlik mam w głowie. Spróbuj przymierzyć się do C5 2.0 HDI Exclusive albo przynajmniej Selection - po upuście zmieścisz się w budżecie. Niestety nie ma aktywnego tempomatu, ale dzięki hydropneumatycznemu zawiasowi jazda jest niesamowicie komfortowa. No i nie jest to typowe flotowe Mondeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Volvo XC60 D3 z automatem i aktywnym tempomatem Jak działa i jakie są główne zalety AKTYWNEGO tempomatu? Czym się różni od std. tempomatu? Pytam, bo std tempomatu jakoś nie za bardzo lubię. Pozdro B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 jakbyś jednak chciał sedana używkę to mam passka 2.0TDI CR do sprzedania z wymagań wg mnie spełnia co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Jak działa i jakie są główne zalety AKTYWNEGO tempomatu? > Czym się różni od std. tempomatu? > Pytam, bo std tempomatu jakoś nie za bardzo lubię. > Pozdro > B Tak z grubsza: aktywny tempomat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Witam. Jeździłem dziesiątkami, może setkami samochodów i jednak twierdzę, że warto dopłacić do klasy premium. Każde bmw, merc, audi, volvo, czy co tam sobie jeszcze wykombinujesz przy jeździe poza miastem będzie cichsze, bardziej komfortowe, wygodniejsze itd. Szukałbym jakieś klasy C, serii 3 (a4 mi się nie podoba ) naprawdę w porównaniu do passatów, mondeo, insigni, avensisów i innych c5 czy 508ek to jednak klasa wyżej... A jak mimo wszystko nie chcesz to kup Superba TDI 170 z DSG w jakiejś bogatej wersji i będzie pan zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 do znudzenia bede powtarzal Laguna 3. Kupisz nowe, bedziesz zadowolony, kupisz uzywane bedziesz tak samo zadowolony za mniejsza kase. Z dieslem praktycznie bezawaryjne. Teraz drugi lift wyszedl/wychodzi wiec co ma byc nie tak to juz jest ponaprawiane. Ja mam auto z 1 wypustu i poza przepalajacymi sie oprawkami od dziennych, ktore sa wpadka projektowa auto nie ma wtopy. Jak kupisz 3 latka to sie zalapiesz na lift. Dostajesz duzo za mala kase. Nie przesadzam ale kto nie wsiada to jest efekt "o, jakie fajne to auto". Do tego jest ciche (sporo od mondeo mk3, mk4 nie jezdzilem wiec nie mam porowniania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Octavia? Accord? Octavia to dla mnie meczarnia w dlugich trasach. Po prostu jest glosno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 kup Cromke, z 2010 za 35-40 to na max wypasie znajdziesz. Malo toto polupalrne bo ino fiat ale i podlubiesz pod 190KM i silniki dobrze oceniane. Na autostradzie zmiescisz sie w 6l No i jest to bodaj klasa D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 znajomy ph chwali sobie Astre kombi 1,7 diesel jechalem tym - jest naprawde komfortowo - tak fotel jak i zawieszenie dobrze sie spusuja, na pewno lepiej, niz w Cruze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > do znudzenia bede powtarzal Laguna 3. Kupisz nowe, bedziesz zadowolony, kupisz uzywane bedziesz tak > samo zadowolony za mniejsza kase. Z dieslem praktycznie bezawaryjne. Teraz drugi lift > wyszedl/wychodzi wiec co ma byc nie tak to juz jest ponaprawiane. > Ja mam auto z 1 wypustu i poza przepalajacymi sie oprawkami od dziennych, ktore sa wpadka > projektowa auto nie ma wtopy. Jak kupisz 3 latka to sie zalapiesz na lift. > Dostajesz duzo za mala kase. > Nie przesadzam ale kto nie wsiada to jest efekt "o, jakie fajne to auto". Do tego jest ciche (sporo > od mondeo mk3, mk4 nie jezdzilem wiec nie mam porowniania) Jeździłem jakiś czas temu Laguną 2.0 diesel 150KM w wersji z nagłośnieniem Bose (fakt, że krótko). Faktycznie nieźle wykończona, niezłe fotele, jak na Francuza zawieszenie mnie zaskoczyło (dosyć sztywne, spręzyste. Jak dla mnie tylko nie do końca mi pozycja za kierownicą pasowała z racji jej specyficznego pochylenia. Inna kwestia, że ta któą jeździłem miała też strasznie wyząbkowane opony, które było bardzo słychać w kabinie. W sumie jest to ciekawa propozycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Jeździłem dziesiątkami, może setkami samochodów i jednak twierdzę, że warto dopłacić do klasy > premium. Każde bmw, merc, audi, volvo, czy co tam sobie jeszcze wykombinujesz przy jeździe > poza miastem będzie cichsze, bardziej komfortowe, wygodniejsze itd. Szukałbym jakieś klasy C, > serii 3 (a4 mi się nie podoba ) naprawdę w porównaniu do passatów, mondeo, insigni, avensisów > i innych c5 czy 508ek to jednak klasa wyżej... To wiem ponieważ przez jakiś czas miałem okazję jeździć Lexusami i trochę BMW. Jednak koszty utrzymania (serwisowania) są dla mnie istotnym czynnikiem, dlatego nie celuję aż tak wysoko. > A jak mimo wszystko nie chcesz to kup Superba TDI 170 z DSG w jakiejś bogatej wersji i będzie pan > zadowolony. Superb jest jednym z aut, które mógłbym mieć na celowniku. Fakt, że akceptuję jego wygląd tylko w kombi. Ale czy ktoś z tutaj obecnych może napisać coś więcej o Superbach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Spróbuj przymierzyć się do C5 2.0 HDI Exclusive albo przynajmniej Selection - po upuście zmieścisz > się w budżecie. > Niestety nie ma aktywnego tempomatu, ale dzięki hydropneumatycznemu zawiasowi jazda jest > niesamowicie komfortowa. > No i nie jest to typowe flotowe Mondeo Nie potrafię uzasadnić dlaczego, ale ciężko chyba byłoby mnie przekonać do Citroena ... pomimo tego, że już gdzieś czytałem o stosunkowo niskiej bezawaryjności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > jakbyś jednak chciał sedana używkę to mam passka 2.0TDI CR do sprzedania > z wymagań wg mnie spełnia co trzeba. Napisz swoje wrażenia z eksploatacji. Paskiem 2.0 jeździłem. Typowo, poprawne niemieckie auto. Ciche, wygodne. Zero emocji Po za tym co do używki, to potrzebowałbym ze stosunkowo małym przebiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 Mondeo MK4 w dieslu i nadwoziu kombi lub htb W tej cenie spokojnie dobrze doposażone nowe auto da się kupic. Jeśli interesuje cię taka opcja to napisz na priv, spróbujemy zrobić dobrą cenę na max rabatach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Napisz swoje wrażenia z eksploatacji. Paskiem 2.0 jeździłem. Typowo, poprawne niemieckie auto. > Ciche, wygodne. Zero emocji > Po za tym co do używki, to potrzebowałbym ze stosunkowo małym przebiegiem Zależy do czego porównywać - jak do np toyoty avensis to jest to ekstaza doznań z jazdy Moim zdaniem jest to po prostu poprawne auto, bardzo ergonomiczne, stworzone do tras. 2.0TDI na common railu (CBAB) jest b kulturalne i mało pali - ze względu na ten motorek go kupiłem moje powtarzalne spalanie z całego baku to 6.3 w cyklu mieszanym. Ale jak mu zapniesz 6tkę, 100 na tempomacie to pali 4.7. -20131016-[displayLink]-1356647@1-20131016025632]tu troche fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Nie potrafię uzasadnić dlaczego, ale ciężko chyba byłoby mnie przekonać do Citroena ... pomimo > tego, że już gdzieś czytałem o stosunkowo niskiej bezawaryjności Ile chcesz jeździć tym autem? Zawsze można sobie dokupić kontrakt serwisowy i będziesz miał spokój, aczkolwiek powyżej 4 lat robi się już drogo. Przynajmniej się przejedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 pomyśl nad orlando 2.0 D 163 KM albo .... pugu 3008 jezdzilem przez chwile jednym i drugim, ciekawe samochody w podanym przedziale cenowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Superb jest jednym z aut, które mógłbym mieć na celowniku. Fakt, że akceptuję jego wygląd tylko w > kombi. Ale czy ktoś z tutaj obecnych może napisać coś więcej o Superbach ? zrobiłem ze 20000km wersją kombi TDI 170 dsg elegance co chcesz wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > pomyśl nad orlando 2.0 D 163 KM prowadzi sie jak taczka, glosne i niewygodne. O jakosci oswietlenia mozna tylko powiedziec ze jest. Szyba przednia jest tak ustawiona, ze rozwalic ja byle kamieniem to nie problem - jezdzac po trasach udala mi sie ta sztuka w niecale 2 tygodnie. Gosc z wypozyczalni mowil, ze wszystkie jakie maja maja pajaczki na szybach Dla kogos kto jezdzi w trasy jest to generator kosztow. Jedyne co mi sie podobalo to fakt, ze wygodnie sie do tego wsiada i wysiada z racji wyzszego nadwozia. Reszta wieje mega tandeta... Dla kogos kto rozwaza auta segmentu D po prostu bedzie sie w tym aucie meczyl auto mialem z automatem wiec z tego co wiem to najwyzsza wersja wyposazenia z najmocniejszym dieslem. Wiec zakladam, ze w nizszych wersjach efekt tandety bedzie jeszcze wiekszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Nie potrafię uzasadnić dlaczego, ale ciężko chyba byłoby mnie przekonać do Citroena ... pomimo > tego, że już gdzieś czytałem o stosunkowo niskiej bezawaryjności ja robilem wywiad jak kupowalem obecne auto. Szukalem albo C5 albo L3. Wygrala L3 bo bylo ich wiecej i byly tansze. Ale chetnie bym kupil c5 z racji zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > prowadzi sie jak taczka, glosne i niewygodne. O jakosci oswietlenia mozna tylko powiedziec ze jest. > Szyba przednia jest tak ustawiona, ze rozwalic ja byle kamieniem to nie problem - jezdzac po > trasach udala mi sie ta sztuka w niecale 2 tygodnie. Gosc z wypozyczalni mowil, ze wszystkie > jakie maja maja pajaczki na szybach Dla kogos kto jezdzi w trasy jest to generator kosztow. > Jedyne co mi sie podobalo to fakt, ze wygodnie sie do tego wsiada i wysiada z racji wyzszego > nadwozia. Reszta wieje mega tandeta... Dla kogos kto rozwaza auta segmentu D po prostu bedzie > sie w tym aucie meczyl > auto mialem z automatem wiec z tego co wiem to najwyzsza wersja wyposazenia z najmocniejszym > dieslem. Wiec zakladam, ze w nizszych wersjach efekt tandety bedzie jeszcze wiekszy a ja ujezdzalem benzyne i powiem Ci, ze mega mile auto. Kolega jezdzi jako sluzbowka, ma juz najechane 200 000 i jeszcze sie nic nie zepsulo, pakowne;), tez wozi duuuuzo makulatury, ogolnie jest zadowolony. Sam tez powoli zaczynam myslec o orlando tylko przeraza mnie troszke plytkosc bagaznika pod katem zapakowania wozka;) z gondola;), gdyby mozna bylo wyjac ostatni rzad foteli to bylo by miodzio;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > a ja ujezdzalem benzyne i powiem Ci, ze mega mile auto. Kolega jezdzi jako sluzbowka, ma juz > najechane 200 000 i jeszcze sie nic nie zepsulo, pakowne;), tez wozi duuuuzo makulatury, > ogolnie jest zadowolony. Sam tez powoli zaczynam myslec o orlando tylko przeraza mnie troszke > plytkosc bagaznika pod katem zapakowania wozka;) z gondola;), gdyby mozna bylo wyjac ostatni > rzad foteli to bylo by miodzio;) kwestia do czego porownujesz i jak je uzytkujesz. A ostatni rzad foteli da sie wyjac i nie jest to operacja wymagajaca rozebrania polowy auta (ze 4 sruby chyba z tego co kojarze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Superb jest jednym z aut, które mógłbym mieć na celowniku. Fakt, że akceptuję jego wygląd tylko w > kombi. Ale czy ktoś z tutaj obecnych może napisać coś więcej o Superbach ? Mam i ja Mam HB / sedan (to takie dwa w jednym -> twin door). Mam 2.0TDI 140km i DSG6, poki co jestem bardzo zadowolony, silnik pracuje jak benzynowy (pod wzgledem kultury pracy), skrzynia super. Co do glosnosci, dla porownania, wczesniej mialem Lagune 2 ph2 i tam przy 130 bylo tak samo glosno lub glosniej w kabinie niz tutaj przy 170-180 na autostradzie. Ilosc mniejsca w superbie jest powalajaca, samochod jest bardzo dlugi, dluzszy niz passat. Jedyne co dla Ciebie moze byc na nie, to to ze jak mam 4 osoby + gora bagazu to tyl siada, ale sa jakies tam wersje z twardszymi sprezynami... ogolnie zawiecha jest twardsza niz w L2ph2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > zrobiłem ze 20000km wersją kombi TDI 170 dsg elegance > co chcesz wiedzieć? Realne wartości spalania na autostradach, przy wyższych prędkościach, ewentualne realne koszty serwisu jeżeli miałeś okazję, oraz czy jest to auto umiarkowanie ciche i dobrze się prowadzi przy wyzszych prędkościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Zależy do czego porównywać - jak do np toyoty avensis to jest to ekstaza doznań z jazdy > Moim zdaniem jest to po prostu poprawne auto, bardzo ergonomiczne, stworzone do tras. 2.0TDI na > common railu (CBAB) jest b kulturalne i mało pali - ze względu na ten motorek go kupiłem moje > powtarzalne spalanie z całego baku to 6.3 w cyklu mieszanym. Ale jak mu zapniesz 6tkę, 100 na > tempomacie to pali 4.7. Nie ukrywam, że to w sumie ciekawa propozycja, ale z racji cen to chyba w lekko używany bym celował. Rozumiem, że toTDI pozbawione wad poprzedników ? > -20131016-[displayLink]-1356647@1-20131016025632]tu troche fotek Realnie planuję pod koniec roku (jak nic w międzyczasie nie wyniknie losowego) i na fakturę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Mam i ja > Mam HB / sedan (to takie dwa w jednym -Mam 2.0TDI 140km i DSG6, poki co jestem bardzo zadowolony, > silnik pracuje jak benzynowy (pod wzgledem kultury pracy), skrzynia super. Jak z realnymi kosztami serwisu ? I czy dużo powalczyłeś przy zakupie ? > Co do glosnosci, dla porownania, wczesniej mialem Lagune 2 ph2 i tam przy 130 bylo tak samo glosno > lub glosniej w kabinie niz tutaj przy 170-180 na autostradzie. To jest dosyć poważny argument jak dla mnie za takim autem > Ilosc mniejsca w superbie jest powalajaca, samochod jest bardzo dlugi, dluzszy niz passat. > Jedyne co dla Ciebie moze byc na nie, to to ze jak mam 4 osoby + gora bagazu to tyl siada, ale sa > jakies tam wersje z twardszymi sprezynami... ogolnie zawiecha jest twardsza niz w L2ph2. Rzadko jeżdżę w pełnej obsadzie ale w bagażniku potrafię mieć często 100 - 200 kg wszelkich papierów i materiałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Mondeo MK4 w dieslu i nadwoziu kombi lub htb > W tej cenie spokojnie dobrze doposażone nowe auto da się kupic. > Jeśli interesuje cię taka opcja to napisz na priv, spróbujemy zrobić dobrą cenę na max rabatach. Będę pamiętał Realnie końcówka roku lub początek przyszłego. Mondeo jest na mojej liście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Ile chcesz jeździć tym autem? 3-4 lata (powiedzmy do max. 200 kkm) > Zawsze można sobie dokupić kontrakt serwisowy i będziesz miał spokój, > aczkolwiek powyżej 4 lat robi się już drogo. > Przynajmniej się przejedź Przed zakupem na pewno chciałbym się przejechać wybarnymi modelami, ale chcę zawęzić potencjalnych kandydatów do 3 max 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 Jak chcesz 3-4 latka z przebiegiem 60kkm to Ci pchnę moją Astrę. Po autostradzie pali 8.5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Jak chcesz 3-4 latka z przebiegiem 60kkm to Ci pchnę moją Astrę. Po autostradzie pali 8.5l. Niebezpiecznie jeździć 90 po autostradzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > 3-4 lata (powiedzmy do max. 200 kkm) 3 lata gwarancji i limit do 200 tys kosztują dodatkowe 6400, do tego masz assistance także nawet jak coś się popsuje to dostaniesz jakieś auto do jazdy na czas naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Octavia...jeździłem sporo OII po FL. Jak wieje to to auto prowadzi się słabo na autostradach IMO. > DO tego wspomaganie przy wyższych prędkościach potęguje wrażenie "nieprecyzyjnosci". > Accord - nigdy nie miałem stycznosci. Może ktoś coś opisze z doswiadczenia wez 4x4, prowadzi sie fajniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Nie ukrywam, że to w sumie ciekawa propozycja, ale z racji cen to chyba w lekko używany bym > celował. Rozumiem, że toTDI pozbawione wad poprzedników ? Tak. 2010 to juz masz spokoj ze slawnymi problemami. > Realnie planuję pod koniec roku (jak nic w międzyczasie nie wyniknie losowego) i na fakturę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Realne wartości spalania na autostradach, przy wyższych prędkościach, ewentualne realne koszty > serwisu jeżeli miałeś okazję, oraz czy jest to auto umiarkowanie ciche i dobrze się prowadzi > przy wyzszych prędkościach Zrobiłem nią te 20000 w kilka miesięcy i większość oczywiście w trasie w tym na autostradzie. Wolno nie jeżdżę i średnie spalanie na całym tym dystansie to 7,6l/100km. A autostradzie, jak mi się bardzo spieszyło i Warszawa-Poznań robiłem poniżej 2h spalanie było koło 10, raczej nie przekraczało 11. Przy tempomacie na 180-160 spalanie średni koło 8l. Tylko raz chciało mi się jechać max 150 i spalił 7. Na trasie Warszawa Kraków, więc i trochę szybkiej dwupasówki i trochę wyprzedzania, ale i trochę jazdy za tirami 90km/h spalał koło 7. Trzeba być bardzo spokojnym aby spalanie było koło 6l. 5l litrów nigdy mi się nie udało spalić. W porównaniu do Octavii II tdi 140km dsg spalanie było wyższe o jakiś 1l (średnia z dystansu ok 30000km wyniosła 6,6). W porównaniu do OII prowadzi się zdecydowanie lepiej przy wyższych prędkościach, mniej czuła na wiatr i oczywiście cichsza i bardziej komfortowa. Naprawdę super auto na długie trasy, fotele też całkiem wygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > silnik pracuje jak benzynowy (pod wzgledem kultury pracy) Poniosło Cię trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 Kolega jezdzi jako sluzbowka, ma juz > najechane 200 000 i jeszcze sie nic nie zepsulo, pakowne;) Uwielbiam takie opowieści kolega ma , 200 000 i nic się nie zepsuło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 ja bym brał superba, ewentualnie mondeo... moze nowe c4 picasso... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Uwielbiam takie opowieści kolega ma , 200 000 i nic się nie zepsuło dlaczego nie? wymiana części eksploatacyjnych to nie awaria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.