Skocz do zawartości

Spacerkiem po dealerach samochodowych


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że powoli zaczynamy się rozglądać za następcą GS'a, to wczoraj zajrzałem do trzech dealerów - Mercedesa, BMW i Cadillaca. I:

- Mercedesy E są piękne z zewnątrz. Ale w środku nowy model E to jakaś pomyłka. Pokrętła jak w chińskich urządzeniach, klawiatura numeryczna z 18 wieku, plastikowe drewno i generalnie brzydko jak siedem nieszczęść. Obraziłem chyba sprzedawcę bo zacząłem się śmiać z tego wnętrza.

- BMW 5 z zewnątrz też piękne, w wewnątrz za to w odróżnieniu of Mercedesa, BMW 5 mi się bardzo podoba. Drewno ładne, matowe, gałki metalowe a nie z plastiku, cały kokpit skierowany w stronę kierowcy.

- Cadillac CTS z zewnątrz przerażająco brzydki - niekształtny, przekombinowany. W środku też konstruktorzy chyba coś sobie pomylili, bo wnętrze zupełnie nie przystoi konkurencji dla BMW czy Mercedesa. Design jak sprzed 10 lat, zero klawiszy i gałek, wszystko dotykowe (czytaj niewygodne w użyciu). Żeby było szczególnie idiotycznie, cupholder zamykany elektrycznie.

W związku z czym mam w planach zawieźć żonę żeby zobaczyła BMW 535. Jaka jest Wasza opinia o tym samochodzie? Z danych na papierze wynika że 535 było by satysfakcjonujące w sensie osiągów i nie trzeba kupować 550?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaka jest Wasza opinia o tym samochodzie?

Dla mnie miejsce kierowcy w aktualnej 5 jest jakieś takie klaustrofobiczne. Jakoś tak nieprzyjemnie się w nim czuję. Dziwne, bo w 3 tego wrażenia nie miałem.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie miejsce kierowcy w aktualnej 5 jest jakieś takie klaustrofobiczne. Jakoś tak nieprzyjemnie

> się w nim czuję. Dziwne, bo w 3 tego wrażenia nie miałem.

> mar00ha

Niby tak... Wsiadasz do 5tki i potem do mondeo i mówisz "przecież w beemce nie ma miejsca" ale czy faktycznie hyło Ci tam niewygodnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie miejsce kierowcy w aktualnej 5 jest jakieś takie klaustrofobiczne. Jakoś tak nieprzyjemnie

> się w nim czuję. Dziwne, bo w 3 tego wrażenia nie miałem.

> mar00ha

Mi się bardzo podobało to ze wszystko jest dla kierowcy. Natomiast jak usiadłem wygodnie to z tylu miejsca nie było wcale i to mnie niepokoi. W Cadillacu po ustawieniu tak siedzenia jak lubie, z tylu było znacznie wiecej miejsca. O rozmiarze bagażnika nie wspomnę - BMW ma bardzo mały, w Cadillacu mozna trzy trupy bez problemu zmieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi się bardzo podobało to ze wszystko jest dla kierowcy. Natomiast jak usiadłem wygodnie to z tylu

> miejsca nie było wcale i to mnie niepokoi. W Cadillacu po ustawieniu tak siedzenia jak lubie,

> z tylu było znacznie wiecej miejsca. O rozmiarze bagażnika nie wspomnę - BMW ma bardzo mały, w

> Cadillacu mozna trzy trupy bez problemu zmieścić.

Wez f07 550

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj spokoj z ta beema.. troche drozej, ale zdecydowanie warto doplacic Troche czerpie z Chryslera

> detalami w srodku, ale trakcja i sama jazda to czyste Maserati .. tak powinny jezdzic

> wszystkie auta tej klasy

podoba mi sie jak gościu się gęsto tłumaczy z wsadzenia diesla pod maskę hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie miejsce kierowcy w aktualnej 5 jest jakieś takie klaustrofobiczne. Jakoś tak nieprzyjemnie

> się w nim czuję. Dziwne, bo w 3 tego wrażenia nie miałem.

> mar00ha

Przymierzalem sie ostatnio do nowet 3-ki w GT i nie kialem takiego wrazenia, ale co ja karzel o 186 cm moge tam wogole powiedziec biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek,

przeciez dla Ciebie egzystuje tylko i jedynie Lexus reszta to jakies kosmicne wydumki.

Dziwie sie wiec, ze rozgladasz sie za obcymi a nie pozostajesz wiernym swojej jedynej i wybranej marce ? Czyzby Laxus zszedl juz na psy ?

Najbardziej jednak rozsmieszyl mnie text o osiagach ! W kraju myszki miki potrzebujesz osiagi ? Do czego ? Jaki Limit ograniczenia predkosci masz na drodze do pracy, do sklepu i do domu ? 25 mph ? 35 mph ?

Fakt , ze Mercedes E Klasa nie grzeszy z zewnatrz pieknoscia, w srodku moze tez, ale jest funkcjonalny i prosty. Zajmujec w nim miejsce ma se wrazenie, ze siedzi sie w domu w fotelu przed kominkiem i to jest wlasnie filozofia Mercedesa

Lexus takie oh i ach a Komfort siedzenia jakos z nog nie powala.

byly wlasciciel GS 300 i 400 - tki

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podoba mi sie jak gościu się gęsto tłumaczy z wsadzenia diesla pod maskę

He, he, jezdzilem benzyna MB S klasa w 500, 430, SL, 500, 300 i jekos z nog nie powalaly, owszem przy wysokich obrotach mialy moc, tyle, ze w dieselu ten idzie od dolu i nie musze krecic.

Do diesel'a Panie trzeba po prostu dorosnac biglaugh.gif

P.S. jedna benzyna by mnie krecila, manowicie albo 350 Cobra, bez roznicy czy Street czy Race biglaugh.gif

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> He, he, jezdzilem benzyna MB S klasa w 500, 430, SL, 500, 300 i jekos z nog nie powalaly, owszem

> przy wysokich obrotach mialy moc, tyle, ze w dieselu ten idzie od dolu i nie musze krecic.

> Do diesel'a Panie trzeba po prostu dorosnac

> P.S. jedna benzyna by mnie krecila, manowicie albo 350 Cobra, bez roznicy czy Street czy Race

ale wiesz, ze jak do benzyny dolozysz turbo sprezarke to doznania beda jak z diesla.. tyko ze 10x lepsze? grinser006.gif to maserati ma V6 z bi-turbo grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> He, he, jezdzilem benzyna MB S klasa w 500, 430, SL, 500, 300 i jekos z nog nie powalaly, owszem

> przy wysokich obrotach mialy moc, tyle, ze w dieselu ten idzie od dolu i nie musze krecic.

> Do diesel'a Panie trzeba po prostu dorosnac

> P.S. jedna benzyna by mnie krecila, manowicie albo 350 Cobra, bez roznicy czy Street czy Race

Diesel to zło

turbobenzyna idzie jak diesel i nie hałasuje jak traktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> He, he, jezdzilem benzyna MB S klasa w 500, 430, SL, 500, 300 i jekos z nog nie powalaly, owszem

> przy wysokich obrotach mialy moc, tyle, ze w dieselu ten idzie od dolu i nie musze krecic.

> Do diesel'a Panie trzeba po prostu dorosnac

Jak juz jestes na tyle stary i gluchy, ze nie slyszysz silnika, to twoja teoria ma sens. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wiesz, ze jak do benzyny dolozysz turbo sprezarke to doznania beda jak z diesla.. tyko ze 10x

> lepsze? to maserati ma V6 z bi-turbo

No jak dolozysz Turbo, kompresor i NOS to faktycznie pojdzie jak diesel biglaugh.gif

Rozumiem, ze jezdzisz tym Maseratti'm wiec wiesz.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Diesel to zło

> turbobenzyna idzie jak diesel i nie hałasuje jak traktor

Zapytam sie czy wogole jechales kiedys jakimskolwiek juz nie dobrym a sredniej klasy dieswl'em ?

W Przypadku Hondy Accord'a egzaminatorzy pytali jeki to silnik, mowi wiec raczej samo za siebie.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jak dolozysz Turbo, kompresor i NOS to faktycznie pojdzie jak diesel

osiagi mowia za siebie, diesel nie jest w niczym lepszy .. zaden diesel w zadnym aucie grinser006.gif ale mozesz nie wiedziec skoro pisales o jednostkach n/a w zestawieniu z turbo dieslem wink.gif przejedz sie mocna benzyna bi-turbo, przestaniesz rozmawiac o dieslu palacz.gif

nfn3.png

diesel o tej samej pojemnosci jest ciezszy, ma mniej mocy i slabiej przyspiesza

> Rozumiem, ze jezdzisz tym Maseratti'm wiec wiesz.

tak, mam ze 3 grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> osiagi mowia za siebie, diesel nie jest w niczym lepszy .. zaden diesel w zadnym aucie

Przejedz sie kiedys moze jakims V8 w diesel'u, wtedy pogadamy. Porownaj sobie koszty utrzymania, mowia tez same za siebie ( i wiem, ze cos jest czyms okupione )

Przecietny Kowalski , Smith czy Schmiedt raczej nie zwraca na to uwagi, bo po prostu nie stac go na taka fure.

> tak, mam ze 3

No to wiesz tez jakie sa koszta utrzymania tej wloskiej divy biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako że powoli zaczynamy się rozglądać za następcą GS'a, to wczoraj zajrzałem do trzech dealerów -

Skocz do lokalnego dealera rzucić okiem na ghosta. Wiem, że trochę nudnawy i za mało szpanerski, ale wykończenie wnętrza powinno być zadowalające. Są też dostępne wersje odpowiednio eksponujące szyk, klasę i szlachecki rodowód właściciela poprzez nietuzinkowy kolor. Ponadto część przetłoczenia maski dostępna jest w kolorze iPhone/iPad white - to nadaje charakteru ok.gif

rolls-royce-ghost-fab1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przejedz sie kiedys moze jakims V8 w diesel'u, wtedy pogadamy.

jechalem Tuaregiem W12 .. i to wciaz tylko diesel sick.gif

zdecydowanie wole benzyne

> Porownaj sobie koszty utrzymania,

> mowia tez same za siebie ( i wiem, ze cos jest czyms okupione )

rozmawiamy o autach za 300tys i wiecej, wiec kogo interesuja koszty utrzymania hehe.gif

> No to wiesz tez jakie sa koszta utrzymania tej wloskiej divy

to nie ma znaczenia, chyba ze na samochod wydajesz ostatni grosz a potem przez kolejne 10 lat dziadujesz pod Biedronka grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jechalem Tuaregiem W12 .. i to wciaz tylko diesel

> zdecydowanie wole benzyne

> rozmawiamy o autach za 300tys i wiecej, wiec kogo interesuja koszty utrzymania

> to nie ma znaczenia, chyba ze na samochod wydajesz ostatni grosz a potem przez kolejne 10 lat

> dziadujesz pod Biedronka

V10... W12 to benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jechalem kiedys Q7 V12 TDI i dawal rade chociaz przy przyspieszaniu komputer pokazuje 40l

> mazutu na 100km

no przyspiesza pewnie jak dziki.. ale nie robi tego lepiej niz benzyna o tej samej pojemnosci i cylindrach, wiec diesel nie ma zadnego sensu, bo pisanie o oszczednosci gdy mowimy o samochodach za pol bańki jest akademickim biciem piany hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapomniałeś o.... Audi w mojej ocenie w europejskiej klasie premium jest o wiele lepsze o BMW czy

> Mercedesa szczególnie pod kątem jakości wykonania i trwałości. Wygląd tez niczego sobie ale to

> kwestia gustu.

Audi odpada, montują w nim jakies mikrosilniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym jeszcze poszedl zobaczyc Infinity i Hyundaia. Ten ostatni topowym modelem mnie zaskoczyl.

> Ale i tak kupilbym nowa 5. Na pewno nie lexusa z ta rozdziawiona paszcza

Hyundai odpada, żona sie nie da zaprowadzić do dealera tej marki. Infiniti moze, ale opinie o M37 sa bardzo negatywne a nowe G jest troche za małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bym został przy Lexusie. Ten nowy GS jest fajny przecież.

U Ciebie może to tak nie wygląda ale w Europie BMW 5, Mercedes E i Audi A6 są oklepane do bólu. Kupujesz to jak nie masz pomysłu.

A zobacz może Jaga XF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba bym został przy Lexusie. Ten nowy GS jest fajny przecież.

> U Ciebie może to tak nie wygląda ale w Europie BMW 5, Mercedes E i Audi A6 są oklepane do bólu.

> Kupujesz to jak nie masz pomysłu.

> A zobacz może Jaga XF?

GS jest oczywiście brany pod uwagę ale... Moja żona mówi ze wyglada niepozornie jak na ilośc pieniędzy jaka trzeba wydać. Jest piękny w środku ale z zewnątrz rozczarowuje. W porównaniu z BMW 5 czy mercedesem E wyglada jak samochód o klasę niższy.

Jaguara się boje. W rankingach niezawodności na samym dnie. Sąsiadka ma XJR i mówi ze każdy przegląd oznacza wielkie wydatki. Poza tym XF jest dość starym modelem - chce coś w miarę nowego zeby przez kilka lat pojeździć zanim pojawi się nowy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Polecam Paska w TDI-q O nieodłącznym zapachu sukcesu i prestiżu pewnie już wiesz

Nie śmiej się, ale poważnie myśle o 535D - kosztuje tylko $1k wiecej niż 535i a ma wiecej mocy i ZNACZNIE więcej momentu. I pali o tyle mniej ze opłaca się droższa ropa zamiast taniej benzyny (szczególnie ze 535i wymaga premium która kosztuje tyle co ropa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie śmiej się, ale poważnie myśle o 535D - kosztuje tylko $1k wiecej niż 535i a ma wiecej mocy i

> ZNACZNIE więcej momentu. I pali o tyle mniej ze opłaca się droższa ropa zamiast taniej benzyny

> (szczególnie ze 535i wymaga premium która kosztuje tyle co ropa).

Ależ ja Cię rozumiem ok.gif Gdybym miał wystarczającą ilość wolnej gotówki 535D byłoby jednym z poważnych kandydatów. Poza tym RWD serduszka.gifblagam.gifold.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no przyspiesza pewnie jak dziki.. ale nie robi tego lepiej niz benzyna o tej samej pojemnosci i

> cylindrach, wiec diesel nie ma zadnego sensu, bo pisanie o oszczednosci gdy mowimy o

> samochodach za pol bańki jest akademickim biciem piany

true. potencjalnie kogos kto placi pol banki za auto albo pewnie z 10kPln raty leasingu nie powinno specjalnie obchodzic czy auto pali 15l ropy czy 25 noPb.

chociaz sa tacy, co potrafia do takiego auta zapakowac podtlenek gazotu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> true. potencjalnie kogos kto placi pol banki za auto albo pewnie z 10kPln raty leasingu nie powinno

> specjalnie obchodzic czy auto pali 15l ropy czy 25 noPb.

> chociaz sa tacy, co potrafia do takiego auta zapakowac podtlenek gazotu

Oszczędność paliwa przekłada się na mniejsza ilośc wizyt na stacji benzynowej = oszczędność czasu. A ta jest ważniejsza niż zaoszczędzone pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> GS jest oczywiście brany pod uwagę ale... Moja żona mówi ze wyglada niepozornie jak na ilośc

> pieniędzy jaka trzeba wydać. Jest piękny w środku ale z zewnątrz rozczarowuje. W porównaniu z

> BMW 5 czy mercedesem E wyglada jak samochód o klasę niższy.

W Polsce jeśli jesteś lekarzem to właśnie jest zaleta.

hehe.gifwink.gif

> Jaguara się boje. W rankingach niezawodności na samym dnie. Sąsiadka ma XJR i mówi ze każdy

> przegląd oznacza wielkie wydatki. Poza tym XF jest dość starym modelem - chce coś w miarę

> nowego zeby przez kilka lat pojeździć zanim pojawi się nowy model.

Trzeba by sprawdzić warunki gwarancji. A że stary model? Wewnątrz jest ładniejszy niż niejeden nowy.

A ile u Ciebie kosztuje Porsche Panamera? Łapał by się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.