chris_66 Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 ale chyba to ostatnie pytanie oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności, małousterkowości i bezproblemowych napraw rocznik powyżej 2003/2004 sharan i jego rodzina -alhambra i galaxy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > ale chyba to ostatnie pytanie > oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda > które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności, > małousterkowości i bezproblemowych napraw Podobno 115KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > ale chyba to ostatnie pytanie > oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda > które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności, > małousterkowości i bezproblemowych napraw Napisz w jakim nadwoziu - były różnice. Generalnie nie do zabicia są wszystkie wersje na pompie VP37. Szczytem marzeń szkota był silnik 1Z lub AGR, z turbiną bez zmiennej geometrii i bez koła dwumasowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Napisz w jakim nadwoziu - były różnice. Generalnie nie do zabicia są wszystkie wersje na pompie > VP37. Szczytem marzeń szkota był silnik 1Z lub AGR, z turbiną bez zmiennej geometrii i bez > koła dwumasowego. myślę ewentualnie o sharanie/alhambra/galaxy , dalej nie zagłębiałem się co jest z dużą budą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 Dobrą opnie mają silniki AVF 131KM (turbina ma zmienną geometrię, jest koło dwumasowe). Sam taki użytkowałem i potwierdzam, że opinia jest zgodna z prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > myślę ewentualnie o sharanie/alhambra/galaxy , dalej nie zagłębiałem się co jest z dużą budą Jeśli po 2000r to nie ma większego znaczenia który silnik - wszystkie były już na pompkach. W firmie mieliśmy najmocniejszą wersję, jeszcze dłubniętą - przy niecałych 300kkm silnik wyzionął ducha. Kolega ma wersję 130KM i też w tych okolicach miał problemy z głowicą i pompkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Jeśli po 2000r to nie ma większego znaczenia który silnik - wszystkie były już na pompkach. > W firmie mieliśmy najmocniejszą wersję, jeszcze dłubniętą - przy niecałych 300kkm silnik wyzionął > ducha. Kolega ma wersję 130KM i też w tych okolicach miał problemy z głowicą i pompkami. zdecydowanie po 2004 , chyba, że trafię na prywatnego rodzynka to może się zagłębię bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 AWX 131 KM - mam, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 90 i 110 KM to są te tzw. pancerne jednostki (1Z i AFN) ale w tych rocznikach co szukasz to pewnie tego już nie ma. Moce typu 101 115 130 KM to już pompki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > AWX 131 KM - mam, polecam tez mialem-tez polecam do sharana chyba jedyne wyjscie by to jezdzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Jeśli po 2000r to nie ma większego znaczenia który silnik - wszystkie były już na pompkach. koniecznie muszę o tym opowiedzieć mojej skodzie, rocznik '02, pompa rotacyjna....gdyby nie dwumas i zmienna geometria byłby ideałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > koniecznie muszę o tym opowiedzieć mojej skodzie, rocznik '02, pompa rotacyjna....gdyby nie dwumas Koniecznie powiedz jej też że nie nazywa się Octavia a Skoda model Alhambra/Sharan albo Galaxy - bo o takich modelach jest mowa w wątku na który raczyłeś udzielić odpowiedzi. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > 90 i 110 KM to są te tzw. pancerne jednostki (1Z i AFN) ale w tych rocznikach co szukasz to pewnie > tego już nie ma. Późniejsze 110 konne, jeszcze na pompie to AHF i ASV bardzo dobre silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blazek Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > ale chyba to ostatnie pytanie > oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda > które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności, > małousterkowości i bezproblemowych napraw > rocznik powyżej 2003/2004 > sharan i jego rodzina -alhambra i galaxy mam AWX 131 polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Późniejsze 110 konne, jeszcze na pompie to AHF i ASV bardzo dobre silniki w czym to siedzi?? po afn i troche na równi był jeszcze avg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > ale chyba to ostatnie pytanie > oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda > które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności, > małousterkowości i bezproblemowych napraw > rocznik powyżej 2003/2004 > sharan i jego rodzina -alhambra i galaxy Ale dlaczego upierasz się przy 1.9 TDI? Chodzi to jak traktor. Poszukaj 2.0 TDI wersja silnika CBAB i będziesz zadowolony, a silniczek chodzi naprawdę przyjemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Ale dlaczego upierasz się przy 1.9 TDI? Chodzi to jak traktor. Poszukaj 2.0 TDI wersja silnika CBAB > i będziesz zadowolony, a silniczek chodzi naprawdę przyjemnie. w wyżej wymienionych samochodach nie spotkałem 2,0 tdi przynajniej w interesujących mnie rocznikach - są chyba od 2006 BTW - "traktor" mi nie przeszkadza , mam 2,4D a poprzednio 2,5 TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Ale dlaczego upierasz się przy 1.9 TDI? Chodzi to jak traktor. Poszukaj 2.0 TDI wersja silnika CBAB > i będziesz zadowolony, a silniczek chodzi naprawdę przyjemnie. Chwila , mam 1.9 tdi na pompce i chodzi ciszej niz 2 .0 tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > w czym to siedzi?? > po afn i troche na równi był jeszcze avg Nie polecam tych silników .Mój asv zrobił 600.000 i sie rozpadł , co za dziadostwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Nie polecam tych silników .Mój asv zrobił 600.000 i sie rozpadł , co za dziadostwo Mojemu wujkowi z Wiednia przy 450k padło fabryczne sprzęgło. Dziadostwo do n-tej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Chwila , mam 1.9 tdi na pompce i chodzi ciszej niz 2 .0 tdi ale wiesz, ze CBAB to common rail? czy mimo to chcesz powiedziec, ze Twoj 1.9 pracuje ciszej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Chwila , mam 1.9 tdi na pompce i chodzi ciszej niz 2 .0 tdi On nie chodzi ciszej, ty po prostu powoli głuchniesz od tego klekotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 > w czym to siedzi?? > po afn i troche na równi był jeszcze avg Na pewno w Octavii okolice rocznika 2003 i zdaje się że golfy IV, audi A3 i toleda z tamtych lat. Podstawowa różnica, to turbo już ze zmienną geometrią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 > Podstawowa różnica, to turbo już ze zmienną geometrią. AFN też miały zmienną. Na pewno ASV względem AFN różni się rozrządem. O ile pamiętam jakaś dodatkowa rolka i + 300zł w cenie części Zasadniczo jedno licho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 > AFN też miały zmienną. No widzisz, myślałem że jeszcze nie. > Na pewno ASV względem AFN różni się rozrządem. > O ile pamiętam jakaś dodatkowa rolka i + 300zł w cenie części Rozrząd nieco inny jest, to fakt > Zasadniczo jedno licho. No właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > AFN też miały zmienną. > Na pewno ASV względem AFN różni się rozrządem. > O ile pamiętam jakaś dodatkowa rolka i + 300zł w cenie części > Zasadniczo jedno licho. to jeszcze pytanko o jakieś cipy i inne wynalazki coby podnieść moment (głównie) i mocy troszkę proste metody i ewentualnie zaufane firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > to jeszcze pytanko o jakieś cipy i inne wynalazki coby podnieść moment (głównie) i mocy troszkę > proste metody i ewentualnie zaufane firmy to i ja chętnie się dowiem jak/gdzie/za ile zacipować AWX-a żeby było dobrze i bezproblemowo Nie chcę jakoś znacznie podnosić mocy. Wolę zrobić to rozsądnie i bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > to jeszcze pytanko o jakieś cipy i inne wynalazki coby podnieść moment (głównie) i mocy troszkę > proste metody i ewentualnie zaufane firmy Widze, zes z Wwy wiec tradycyjnie masters, rogalotti. Wpisz w googla to znajdziesz dokladne nazwy warsztatow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Widze, zes z Wwy wiec tradycyjnie masters, rogalotti. Wpisz w googla to znajdziesz dokladne nazwy > warsztatow. chodzi mi o ZAUFANE i z DOŚWIADCZENIEM zakłady a nie przegląd wszystkiego z PanoramyFirm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Ja mam u siebie 1.9 TDI kod silnika BKE, brak DPF. Auto robi roczne przebiegi w granicach 15kkm, teraz na liczniku przebieg 181kkm. Przy 155kkm wymienialem kolo dwumasowe i sprzeglo. Auto posiadam 4 lata, jezdzone w roznych warunkach - najczesciej na trasie 2 km w jedna strone, parenascie razy w tygodniu i pomimo tego zyje i ma sie dobrze Usterek brak, chociaz teraz mi sie przypomnialo, ze padl termostat i wymienialem w pazdzierniku. Aha swiece zarowe byly wymieniane niedlugo po zakupie czyli 2010. Pacjent to Audi A4 B7 2005 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxdax Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 ja mam ASV 2003r na pompie 110KM. I co? I nic! przez 2,5roku zrobiłem 75000km aktualnie około 230000km, Sprzegło/dwumas, turbina w oryginale. Jedyny minus że chodzi jak traktor i w okolicach 150km/h jest głośno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > chodzi mi o ZAUFANE i z DOŚWIADCZENIEM zakłady a nie przegląd wszystkiego z PanoramyFirm Wrażenia osobiste + poleceni koledzy. MR-MOTORS (R-performance), ulica Mineralna w Warszawie, konkretnie rozmawiaj z Witkiem (ksywka Rogalotti). Silniki TDI to jego "konik", cena przyzwoita, możesz w ramach cięcia kosztów dołączyć do jakiegoś grupowego chipowania wtedy 200-300 zł ugrasz, ale będziesz musiał dostosować się do "czasu". Nakreśl temat o co Ci chodzi, że nie do wariacji, tylko sprawniejszego poruszania, wtedy nie wyśrubują Ci programu. Będziesz zadowolony z usługi-jednym słowem POLECAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Wrażenia osobiste + poleceni koledzy. MR-MOTORS (R-performance), ulica Mineralna w Warszawie, > konkretnie rozmawiaj z Witkiem (ksywka Rogalotti). > Silniki TDI to jego "konik", cena przyzwoita, możesz w ramach cięcia kosztów dołączyć do jakiegoś > grupowego chipowania wtedy 200-300 zł ugrasz, ale będziesz musiał dostosować się do "czasu". > Nakreśl temat o co Ci chodzi, że nie do wariacji, tylko sprawniejszego poruszania, wtedy nie > wyśrubują Ci programu. Będziesz zadowolony z usługi-jednym słowem POLECAM. ooooo , dzięki , jak zanabędę to zastukam i coś pomyślę BTW , nie masz cegoś dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kret Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Niezawodność aut w dzisiejszych czasach to już niestety chyba jedynie łut szczęścia. Jeden egzemplarz tego samego modelu będzie ok, a inny już nie. Najlepiej znajdź zaufanego mechanika, który posprawdza co trzeba, chociaż i to niczego nie gwarantuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.