Skocz do zawartości

1,9 TDI - męczę was dalej


chris_66

Rekomendowane odpowiedzi

ale chyba to ostatnie pytanie hehe.gif

oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda

które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności, małousterkowości i bezproblemowych napraw

rocznik powyżej 2003/2004

sharan i jego rodzina -alhambra i galaxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale chyba to ostatnie pytanie

> oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda

> które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności,

> małousterkowości i bezproblemowych napraw

Podobno 115KM ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale chyba to ostatnie pytanie

> oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda

> które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności,

> małousterkowości i bezproblemowych napraw

Napisz w jakim nadwoziu - były różnice. Generalnie nie do zabicia są wszystkie wersje na pompie VP37. Szczytem marzeń szkota był silnik 1Z lub AGR, z turbiną bez zmiennej geometrii i bez koła dwumasowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz w jakim nadwoziu - były różnice. Generalnie nie do zabicia są wszystkie wersje na pompie

> VP37. Szczytem marzeń szkota był silnik 1Z lub AGR, z turbiną bez zmiennej geometrii i bez

> koła dwumasowego.

myślę ewentualnie o sharanie/alhambra/galaxy , dalej nie zagłębiałem się co jest z dużą budą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę ewentualnie o sharanie/alhambra/galaxy , dalej nie zagłębiałem się co jest z dużą budą

Jeśli po 2000r to nie ma większego znaczenia który silnik - wszystkie były już na pompkach.

W firmie mieliśmy najmocniejszą wersję, jeszcze dłubniętą - przy niecałych 300kkm silnik wyzionął ducha. Kolega ma wersję 130KM i też w tych okolicach miał problemy z głowicą i pompkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli po 2000r to nie ma większego znaczenia który silnik - wszystkie były już na pompkach.

> W firmie mieliśmy najmocniejszą wersję, jeszcze dłubniętą - przy niecałych 300kkm silnik wyzionął

> ducha. Kolega ma wersję 130KM i też w tych okolicach miał problemy z głowicą i pompkami.

zdecydowanie po 2004 , chyba, że trafię na prywatnego rodzynka to może się zagłębię bardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli po 2000r to nie ma większego znaczenia który silnik - wszystkie były już na pompkach.

koniecznie muszę o tym opowiedzieć mojej skodzie, rocznik '02, pompa rotacyjna....gdyby nie dwumas i zmienna geometria byłby ideałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> koniecznie muszę o tym opowiedzieć mojej skodzie, rocznik '02, pompa rotacyjna....gdyby nie dwumas

Koniecznie powiedz jej też że nie nazywa się Octavia a Skoda model Alhambra/Sharan albo Galaxy - bo o takich modelach jest mowa w wątku na który raczyłeś udzielić odpowiedzi.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale chyba to ostatnie pytanie

> oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda

> które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności,

> małousterkowości i bezproblemowych napraw

> rocznik powyżej 2003/2004

> sharan i jego rodzina -alhambra i galaxy

mam AWX 131 polecam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale chyba to ostatnie pytanie

> oczywiście te od dziadka spod kościoła czyli VW/audi/seat/skoda

> które wersje i moce / roczniki itd są godne zaufania pod oczywistymi względami niezawodności,

> małousterkowości i bezproblemowych napraw

> rocznik powyżej 2003/2004

> sharan i jego rodzina -alhambra i galaxy

Ale dlaczego upierasz się przy 1.9 TDI? Chodzi to jak traktor. Poszukaj 2.0 TDI wersja silnika CBAB i będziesz zadowolony, a silniczek chodzi naprawdę przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale dlaczego upierasz się przy 1.9 TDI? Chodzi to jak traktor. Poszukaj 2.0 TDI wersja silnika CBAB

> i będziesz zadowolony, a silniczek chodzi naprawdę przyjemnie.

w wyżej wymienionych samochodach nie spotkałem 2,0 tdi niewiem.gif przynajniej w interesujących mnie rocznikach - są chyba od 2006

BTW - "traktor" mi nie przeszkadza , mam 2,4D a poprzednio 2,5 TDI hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podstawowa różnica, to turbo już ze zmienną geometrią.

AFN też miały zmienną.

Na pewno ASV względem AFN różni się rozrządem.

O ile pamiętam jakaś dodatkowa rolka i + 300zł w cenie części grinser006.gif

Zasadniczo jedno licho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> AFN też miały zmienną.

> Na pewno ASV względem AFN różni się rozrządem.

> O ile pamiętam jakaś dodatkowa rolka i + 300zł w cenie części

> Zasadniczo jedno licho.

to jeszcze pytanko o jakieś cipy oink.gif i inne wynalazki coby podnieść moment (głównie) i mocy troszkę

proste metody i ewentualnie zaufane firmy hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jeszcze pytanko o jakieś cipy i inne wynalazki coby podnieść moment (głównie) i mocy troszkę

> proste metody i ewentualnie zaufane firmy

to i ja chętnie się dowiem jak/gdzie/za ile zacipować oink.gif AWX-a żeby było dobrze i bezproblemowo ok.gif893goodvibes.gifgrinser006.gif Nie chcę jakoś znacznie podnosić mocy. Wolę zrobić to rozsądnie i bezproblemowo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jeszcze pytanko o jakieś cipy i inne wynalazki coby podnieść moment (głównie) i mocy troszkę

> proste metody i ewentualnie zaufane firmy

Widze, zes z Wwy wiec tradycyjnie masters, rogalotti. Wpisz w googla to znajdziesz dokladne nazwy warsztatow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie 1.9 TDI kod silnika BKE, brak DPF. Auto robi roczne przebiegi w granicach 15kkm, teraz na liczniku przebieg 181kkm. Przy 155kkm wymienialem kolo dwumasowe i sprzeglo. Auto posiadam 4 lata, jezdzone w roznych warunkach - najczesciej na trasie 2 km w jedna strone, parenascie razy w tygodniu i pomimo tego zyje i ma sie dobrze grinser006.gif Usterek brak, chociaz teraz mi sie przypomnialo, ze padl termostat i wymienialem w pazdzierniku. Aha swiece zarowe byly wymieniane niedlugo po zakupie czyli 2010. Pacjent to Audi A4 B7 2005 rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi mi o ZAUFANE i z DOŚWIADCZENIEM zakłady a nie przegląd wszystkiego z PanoramyFirm

Wrażenia osobiste + poleceni koledzy. MR-MOTORS (R-performance), ulica Mineralna w Warszawie, konkretnie rozmawiaj z Witkiem (ksywka Rogalotti).

Silniki TDI to jego "konik", cena przyzwoita, możesz w ramach cięcia kosztów dołączyć do jakiegoś grupowego chipowania wtedy 200-300 zł ugrasz, ale będziesz musiał dostosować się do "czasu".

Nakreśl temat o co Ci chodzi, że nie do wariacji, tylko sprawniejszego poruszania, wtedy nie wyśrubują Ci programu. Będziesz zadowolony z usługi-jednym słowem POLECAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wrażenia osobiste + poleceni koledzy. MR-MOTORS (R-performance), ulica Mineralna w Warszawie,

> konkretnie rozmawiaj z Witkiem (ksywka Rogalotti).

> Silniki TDI to jego "konik", cena przyzwoita, możesz w ramach cięcia kosztów dołączyć do jakiegoś

> grupowego chipowania wtedy 200-300 zł ugrasz, ale będziesz musiał dostosować się do "czasu".

> Nakreśl temat o co Ci chodzi, że nie do wariacji, tylko sprawniejszego poruszania, wtedy nie

> wyśrubują Ci programu. Będziesz zadowolony z usługi-jednym słowem POLECAM.

ooooo , dzięki , jak zanabędę to zastukam i coś pomyślę ok.gif

BTW , nie masz cegoś dla mnie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezawodność aut w dzisiejszych czasach to już niestety chyba jedynie łut szczęścia. Jeden egzemplarz tego samego modelu będzie ok, a inny już nie. Najlepiej znajdź zaufanego mechanika, który posprawdza co trzeba, chociaż i to niczego nie gwarantuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.