dan54 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > ja jeździłem mazdą 3 2.0 120KM. Odczucia mam dokładnie takie same jak w ojca i30 1.6 120KM. To teraz tak: I30 M3 Dostrzegasz różnice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > To teraz tak: > I30 > M3 > Dostrzegasz różnice ? no, na papierze są ogromne. Tak właśnie się nastawiałem przed jazdą tym autem. Niestety tego w ogóle nie czuć. Może jakby ciągle trzymać wysokie obroty, słychać wycia silnika i spalać ogromne ilości paliwa, to by było czuć różnicę. Niestety przy normalnej jeździe ja nie czuję żadnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ale to ma niewiele wspólnego z niezawodnością - tu się mieści też jakość obsługi posprzedażnej, > itp. Obawiam się, że realia australijskie nie przekładają się 1:1 na naszą sytuację. Nie bezposrednio, zgoda, ale posrednio tak. Mam gdzies ten JD zachowany, pogrzebie i jedna z konkluzii bylo to, zepo prostu awaryjnosc Mazda, Toyota jest zdecydowanie nizsza niz np VeeDub. Jako przyklad byl ilosc recalls - u mnie na FJ masz jedna taka naklejke, gdzie recall byl w mediach ... Kolegi VeeDub ponizej wyglada tak[....] Jedna strona drzwi juz nie ma miejsca na naklejki, wiec zaczeli przyklejac z drugiej, co jest niezgodne z prawem federalnym[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > no, na papierze są ogromne. Tak właśnie się nastawiałem przed jazdą tym autem. Niestety tego w > ogóle nie czuć. Może jakby ciągle trzymać wysokie obroty, słychać wycia silnika i spalać > ogromne ilości paliwa, to by było czuć różnicę. Niestety przy normalnej jeździe ja nie czuję > żadnej Masz taki problem, że jeździłeś T-Jetem, który elastyczność, reakcję na gaz ma mało spotykaną w tej klasie mocowej IMHO, a cenowej to już w ogóle (można było kupić swego czasu T-jeta 120 za nieco ponad 50kzł), a to są "tylko" wolnossące benzyny. Zastanawiałem się właśnie też nad tą Mazdą i Civiciem jako kolejne auto, ale porównując przyspieszenia na poszczególnych biegach to wychodzi , że Civic 20KM mocniejszy przyspiesza gorzej. Mazdy osiągów jeszcze na tej stronce nie ma (zeperfs). Jak się pojawią będzie można coś porównać, bo dla mnie płacić 20 kzł więcej niż za Fiata i dostać samochód w drogowym użytku wolniejszy jest trochę nie bardzo. A zarówno Mazda jak i Civic poza silnikami do mnie trafiają. Civic np. zdecydowanie lepiej się prowadzi od Bravo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Masz taki problem, że jeździłeś T-Jetem, który elastyczność, reakcję na gaz ma mało spotykaną w tej > klasie mocowej IMHO, a cenowej to już w ogóle (można było kupić swego czasu T-jeta 120 za > nieco ponad 50kzł), a to są "tylko" wolnossące benzyny. Pewnie masz rację. Dlatego w następnym aucie też będę miał silnik turbodoładowany. Czyli kosiarkę, jak to nazywa OZI. Zastanawiałem się właśnie też nad tą > Mazdą i Civiciem jako kolejne auto, ale porównując przyspieszenia na poszczególnych biegach to > wychodzi , że Civic 20KM mocniejszy przyspiesza gorzej. Mazdy osiągów jeszcze na tej stronce > nie ma (zeperfs). Jak się pojawią będzie można coś porównać, bo dla mnie płacić 20 kzł więcej > niż za Fiata i dostać samochód w drogowym użytku wolniejszy jest trochę nie bardzo. A zarówno > Mazda jak i Civic poza silnikami do mnie trafiają. Civic np. zdecydowanie lepiej się prowadzi > od Bravo. Z tych dwóch wolałbym jednak Mazdę. Civic to imho koszmarek stylistyczny zarówno w środku jak i na zewnątrz (chociaż wiadomo, gust jest jak dupa ) i silnik 1.8 140KM też imho jeździ jak 1.6 120KM w Hyundaiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Pewnie masz rację. Dlatego w następnym aucie też będę miał silnik turbodoładowany. Czyli kosiarkę, > jak to nazywa OZI. [...] Od dzis bede cie nazywal Victa... Z dedykacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Jest w pierwszej trojce rozpatrywanych przezemnie aut. Cena najdrozszego w Niemczech cos tam 27 800,- Euro Na drugim miejscu Honda ivic Kombi a na pierwszym jeszcze tajemnica ktorej nie dradze. Aaaaa, jak sie do tej Mazdy wsiada to Komfort naprawde daje sie odczuc. W Kwietniu robie jazde probna bo dopiero w Kwietniu beda dostepne diesele 2 l - 150 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 MOja 3 - ka w 1,6 d idzie w/g GPS 203 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Ciekawe, jaka będzie odpowiedź Mitsu na Mazdę 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > 20,490.00 AUD = 56,389.58 PLN ? > Co za to mozna kupic?? Chevy Cruze 1.6, Ford Focus 1.6, Ceed, i30 1.4. Wszystko w podstawowych wersjach. > 120 HP przeciez to nawet nie jest 90kW ... , co to za silnik? De-tuned 2.0l? 2.0 > 165HP = 120kW, podejrzewam, ze to 2.0l ten sam co u mnie, ale jezdzacy na Premium benzynie 95, u U nas premium to 98 Tak to 2.0 u nas wystepuje w dwoch wersjach mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > To przejedź się tego samego dnia jakimś 1.6 120KM, > może być np. Auris 1.6 130KM, potem Mazdą 2.0 120KM, > powiesz które mniej czuć. Wszsytkie jada podbnie ale np Focus bedzie sporo tanszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Od dzis bede cie nazywal Victa... Z dedykacja dzięki, obejrzę w domu wieczorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ciekawe, jaka będzie odpowiedź Mitsu na Mazdę 3 zrobią kolejny przełomowy lifting Lancera, jak ten, w którym zmniejszyli spojler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > zrobią kolejny przełomowy lifting Lancera, jak ten, w którym zmniejszyli spojler Ma być następna generacja, a głównym konkurentem jak zawsze jest Mazda 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ma być następna generacja, a głównym konkurentem jak zawsze jest Mazda 3. A będzie do tego jakiś nowy w miarę żwawy silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ale to ma niewiele wspólnego z niezawodnością - tu się mieści też jakość obsługi posprzedażnej, > itp. Obawiam się, że realia australijskie nie przekładają się 1:1 na naszą sytuację. Jeśli chodzi o obsługę przed sprzedażową, to Mazda u mnie ma minusa, bo nawet na maila nie potrafią odpowiedzieć - no chyba, że taki ruch w salonie mają, że nie ma czasu do kompa usiąść A jeśli chodzi o obsługę po sprzedaży, to leży u mnie paczuszka zatytułowana - "pakiet powitalny Mazda", która przyszła do sąsiada, który niedawno kupił Mazdę 3. Ja od Kia nic nie dostałem, więc w Maździe jest lepiej, bo przysyłają niezapowiedziane paczuszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > A będzie do tego jakiś nowy w miarę żwawy silnik? Na razie nic nie wiadomo. Poza tym, że na pewno będzie to godna odpowiedź na obecną Mazdę (jak było z poprzednią). Osiągi pewnie będą podobne do Mazdy - skoro cały świat to kupuje i tego potrzebuje, to po co to zmieniać? Świat na pewno nie chce małych turbodoładowanych benzyn i zapewne w nowym Lancerze ich nie będzie tak samo jak nie ma ich w Mazdzie czy Toyocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Na razie nic nie wiadomo. Poza tym, że na pewno będzie to godna odpowiedź na obecną Mazdę (jak było > z poprzednią). Osiągi pewnie będą podobne do Mazdy - skoro cały świat to kupuje i tego > potrzebuje, to po co to zmieniać? Świat na pewno nie chce małych turbodoładowanych benzyn i > zapewne w nowym Lancerze ich nie będzie tak samo jak nie ma ich w Mazdzie czy Toyocie. Nie jestem ortodoksem w kwestii turbobenzyn jedynie chcę, żeby następne moje auto było szybsze od obecnego, ale nie tylko na papierze 0-100 i vmax, ale też w normalnym polskim ruchu. Póki co niestety w małych wolnossących benzynach (4 cylindry) do wyprzedzania trzeba się przygotować zawczasu (redukcja głównie). W małych turbodoładowanych już niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Przysyłają, ja ostatnio dostałem niezapowiedziane karty rabatowe z nr. vin auta, chyba -10% na części i serwis. Pomijając już ciągłe katalogi i kalendarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Na razie nic nie wiadomo. Poza tym, że na pewno będzie to godna odpowiedź na obecną Mazdę (jak było > z poprzednią). Osiągi pewnie będą podobne do Mazdy - skoro cały świat to kupuje i tego > potrzebuje, to po co to zmieniać? Świat na pewno nie chce małych turbodoładowanych benzyn i > zapewne w nowym Lancerze ich nie będzie tak samo jak nie ma ich w Mazdzie czy Toyocie. Mitsu od dawna wspolpracuje z Koreanczykami siliniki beda podobne do tych w kia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > A jeśli chodzi o obsługę po sprzedaży, to leży u mnie paczuszka zatytułowana - "pakiet powitalny > Mazda", która przyszła do sąsiada, który niedawno kupił Mazdę 3. Ale to akurat też nie jest elementem jakoś mocno wpływającym na ocenę. Od importera Hondy przychodzą do mnie różne śmieci mimo że już dwukrotnie wysłałem im wniosek o zaprzestanie przetwarzania moich danych i usunięcie ich z bazy. Szkoda, że równie dobrze jak moich danych adresowych nie zapamiętali tego, do czego zobowiązali się w ramach gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 [...] > Aaaaa, jak sie do tej Mazdy wsiada to Komfort naprawde daje sie odczuc. W Kwietniu robie jazde > probna bo dopiero w Kwietniu beda dostepne diesele 2 l - 150 KM W Astina rzeczywiscie to czuc, nawet porownujac z Mrs Ozi Aurion, to Mazda mimo ze jest dwie klase nizej, jest klase wyzej w wykonczeniu. Zdechla krowa u mnie w Toyota jest np twarda,w Mazda 3 = , mieciutka jak moja kanapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ciekawe, jaka będzie odpowiedź Mitsu na Mazdę 3 Mitsu?? Przeciez to lud ktory wymiera[...] Teraz to bedzie Renault, info dosc powszechnie znane Quote: Mitsubishi Lancer replacement could be a Nissan Date November 6, 2013 Alliance between Japanese brand and Nissan-Renault raises questions over small car's future. An alliance between the two Japanese car makers means that the next-generation Mitsubishi Lancer could be replaced by a Nissan . Mitsubishi has announced an alliance with Nissan and Renault which has raised questions over a replacement for the ageing Lancer small car. The three-way alliance will see the brands share products, technology and manufacturing facilities, including the announcement of a plan for Mitsubishi to launch two new models based on Renault cars - an EU C-segment - small sedan and a D-segment - large sedan. A statement issued by the brands states the small car will be a global product, but no detail as to the manufacturing location has been revealed. However, it could mean Mitsubishi will use the underpinnings of the Nissan Pulsar or Renault Megane/ Fluence rather than independently develop a replacement for its own Lancer small car, the current version of which went on sale in 2007/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Mitsu od dawna wspolpracuje z Koreanczykami siliniki beda podobne do tych w kia. Nic nie bedzie, Mitsu sie chce skoncentrowac na SUV, 4WD, Pajero Hybrid etc, co mamy potwierdzenie w Concept Cars. Lancer/Galant maja byc klepane przez/lub wspolnie z Renault-Nissan, bylo to oficjalnie w zeszylym roku, kiedy joint-in venture podpisali... Nikt sie z tym nie kryje, wiec chyba info do EU nie dotarlo[...] Malo tego to bedzie najprawdopodobniej Made in Korea[...] Quote: The plans call for a D-segment sedan to be followed by a C-segment offering. Based on the cars built at the Busan factory, that means Mitsubishi will be getting the SM5 and the SM3, a pair of handsome sedans that are based on Renault-Nissan's D and C platforms, respectively.[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 w Twoim klimacie przynajmniej pojeździ parę lat , bo u nas zaraz ją rdza zeżre po pierwszej zimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Mitsu?? Przeciez to lud ktory wymiera[...] Nowy Outlander jest naprawdę fajny Dla onanistów tapicerkowych - nawet jest miękka Generalnie Outlander i Mazda 6 - między tymi autami się waham... Jedynym minusem Outlandera jest brak dobrych benzynowych silników w UE - jest tylko 2.0, słaby (150 KM), brakuje 3.0 V6 (jak na całym świecie). Diesel 2.2 jeździ całkiem sympatycznie, ale nie lubię diesli. Mazda 6 ma fajny benzynowy 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > w Twoim klimacie przynajmniej pojeździ parę lat , bo u nas zaraz ją rdza zeżre po pierwszej zimie Jak najbardziej... Z ciekawości przyglądałem się na ulicy kilku M6 pierwszej generacji... Na zewnątrz rdzy na elementach nieuszkodzonych nie widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Nic nie bedzie, Mitsu sie chce skoncentrowac na SUV, 4WD, Pajero Hybrid etc, co mamy potwierdzenie > w Concept Cars. > Lancer/Galant maja byc klepane przez/lub wspolnie z Renault-Nissan, bylo to oficjalnie w zeszylym > roku, kiedy joint-in venture podpisali... > Nikt sie z tym nie kryje, wiec chyba info do EU nie dotarlo[...] > Malo tego to bedzie najprawdopodobniej Made in Korea[...] > Quote: > The plans call for a D-segment sedan to be followed by a C-segment offering. Based on the cars > built at the Busan factory, that means Mitsubishi will be getting the SM5 and the SM3, a pair > of handsome sedans that are based on Renault-Nissan's D and C platforms, respectively.[...] Jak dalej będą tak roziwjać Outlandera i Pajero, to jestem za Ale jak następny Lancer będzie skundlony z Renault - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ciekawe, jaka będzie odpowiedź Mitsu na Mazdę 3 Sie zobaczy, ale po karnirciu sie Lancer'em, zdecydowanie mi przeszlo. A Jak widze deske rozdzielcza Aurisa Kombi to mi cycki opadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Sie zobaczy, ale po karnirciu sie Lancer'em, zdecydowanie mi przeszlo. Ten model ma już 7 lat... > A Jak widze deske rozdzielcza Aurisa Kombi to mi cycki opadaja. Auris w ogóle do mnie nie przemawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > toyota z silnikami VVTi biorącymi olej litrami W których wymieniali za darmo cały blok, nawet po gwarancji. Fiat ci skrzynię naprawił? Po mnie Toyota wymieniła bak który przerdzewiał po 9 latach a nie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ford Focus 1.6 Jak ostatnio sprawdzałem, to foka w sensownej wersji wyposażenia (naprawdę bez "wypasu") wychodziła 73k PLN... Ceed podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ten model ma już 7 lat... I o 7 za dlugo > Auris w ogóle do mnie nie przemawia Z zwnatrz nie jest wcale Taki brzydki notabene ja i Honda Z wygladu naprawde Mazda jest najfajniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Nowy Auris ma paskudny tył, ale za to nowa Corolla jest z zewnątrz genialna na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Popatrzylem w cennik i tak: wersja jakas druga od gory, z silnikiem 2.0 benz ale tylko 120HP, ze skora i Navi ponad 600tys czk czyli 100tys PLN. Drogo strasznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Po co wam podgrzewane siedzenie? u mnie w kazdej sluzbowce musi byc na przednich siedzeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > u mnie w kazdej sluzbowce musi byc na przednich siedzeniach Też mieszkasz w Australii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Też mieszkasz w Australii? Nie, w CZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Nie, w CZ To dlaczego musi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > To dlaczego musi? taka polityka firmy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > taka polityka firmy... to mnie zaskoczyłeś, z czego to wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 o gustach się nie dyskutuje, ale powiem szczerze dla mnie ten samochód jest po prostu jakiś dziwnie brzydki. Ten uśmiech z przodu aż razi, jak w Oplu Adamie, a proporcje i przetłoczenia, normalnie jakbym widział sedanowe rozwinięcie Nissana Yuke. Nie wiem w którym miejscu to auto wzbudza zachwyt, w UE na 100% się tak nie sprzedaje, bo może w AU ludzie przyzwyczajeni do kangurów czy innych dziwnych stworzeń, to i może dziwne auta wybierają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Ale w tym fotelu tyłek mieści się, czy tak jak w moim Cruze boczki uwierają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Toyota wymieniła bak który przerdzewiał po 9 latach a nie powinien. kto w XXI wieku robi metalowe baki w autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 To co Ozi kpujesz M 3? Jakos nic nie piszesz o ilosci miejsca z tylu i na szerokosc! Czy poj. Bagażnika? O VW byly elaboraty a tutaj prosze, zakup,sercem sie szykuje. Auto ladne i widac,ze ci sie podoba i jakby obiektywizmu mniej od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > To co Ozi kpujesz M 3? > Jakos nic nie piszesz o ilosci miejsca z tylu i na szerokosc! Czy poj. Bagażnika? O VW byly > elaboraty a tutaj prosze, zakup,sercem sie szykuje. Auto ladne i widac,ze ci sie podoba i > jakby obiektywizmu mniej od razu Cenna uwaga, gdzie te słynne testy Oziego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > kto w XXI wieku robi metalowe baki w autach Toyota jeszcze nie jest w XXI wieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Toyota jeszcze nie jest w XXI wieku I wciąż jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > I wciąż jeździ Drezyna Freda też jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 a jak siedzisko tylnej kanapy? tak jak na testach luzna gąbka odstaje,widać kable? podłoka w bagazniku to zwykła tektrura? itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.