Skocz do zawartości

Światla dzienne


Piterus_123

Rekomendowane odpowiedzi

> Jakie polecicie w rozsadnych pieniadzach sprawdzone plaskie swiatla dzienne led? najlepiej cos z

> allegro

> dziekuje i pozdrawiam

okrągłe czy "podłużne"?

jeśli te pierwsze to jedyne sensowne to chyba magneti marelli

o takie

jeśli podłużne to

1. magneti marelli również

o takie 1

2. narva

o takie 2

3. lub to samo pod inną droższą marką czyli philips

o takie 3

wszystko inne tańsze to shit, wszystko droższe - za drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Philipsy z postu powyżej. Swiecą mocno juz ponad rok. Kumpel ma Narvy. Świeca tak samo. Sprawiają wrażenie, że sa od tego samego Chińczyka co Philipsy. Szwagier sprzedaje MagnetiMarelli i ludzie sobie chwalą.

Zasadniczo wszystkie zakłócają radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tego nie zauważyłem, co dokładnie się dzieje, słabnie sygnał stacji radiowej czy słychać jakieś

> szumy czy piski?

Tak jak by słabł sygnał. Mocne nadajniki daja radę ale jak sie wyjedzie np. z miasta to jest kiepsko. Miałem skracać przewody od lamp ale jeszcze są na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu przynajmniej masz stuprocentową pewność, że homologacja tych lamp jest jak najbardziej

> prawdziwa.

NSSC też masz homologację i też prawdziwą. Świecą jak trzeba, nikt się nie czepia a Wesem niech dalej robi odblaski do przyczep szambelanów, bo to im wychodzi najlepiej hehe.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie polecicie w rozsadnych pieniadzach sprawdzone plaskie swiatla dzienne led? najlepiej cos z

> allegro

> dziekuje i pozdrawiam

Po co to sie zaklada? Bo ja widze same minusy: trzeba kupic i zamontowac, swieca gdzie popadnie, wyglada to troche jak z miejsca nie posiadajacego praw miejskich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po co to sie zaklada? Bo ja widze same minusy: trzeba kupic i zamontowac, swieca gdzie popadnie,

> wyglada to troche jak z miejsca nie posiadajacego praw miejskich...

Bo jestem skleroza i zapominam wlaczyc/wylaczyc poza tym strasznie sie niszcza glowne swiatla ktore bede poddawal regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można zapytać producentów samochodów, bo obecnie dzienne są w każdym nowym modelu. Cel w jakim

> ludzie montują je w starszych samochodach jest prawdopodobnie taki sam .

Raczej mi to wyglada na bajer, bo swiecące ringi w bmw fajnie wygladają, ale w np. Vectrze b juz gorzej... Duzo jezdze i z autopsji wiem, że jest to dodatkowy element często oślepiający innych, w tym mnie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po co to sie zaklada? Bo ja widze same minusy: trzeba kupic i zamontowac, swieca gdzie popadnie,

> wyglada to troche jak z miejsca nie posiadajacego praw miejskich...

Kazdy ma swoja filozofie i zapatrywanie na swiat.

Jeden idzie za moda, drugi uwaza ze poprawia wyglad, trzeci twierdzi, ze oszczedza, czwarty nie rusza nic.

Ja nie mam dziennych i dokladac nie zamierzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po co to sie zaklada? Bo ja widze same minusy: trzeba kupic i zamontowac, swieca gdzie popadnie,

> wyglada to troche jak z miejsca nie posiadajacego praw miejskich...

Dlatego że miałem powyżej uszu wymieniać żarówki nie rzadziej niż raz na dwa miesiące co nie jest operacją łatwą w moim aucie?

Edyta:

Pytanie autora wątku było o polecenie świateł a nie "czy to ma sens".

Zatem parafrazując kolegę: Po co odpowiadać na pytanie nie mając wiedzy by odpowiedzi udzielić? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kazdy ma swoja filozofie i zapatrywanie na swiat.

> Jeden idzie za moda, drugi uwaza ze poprawia wyglad, trzeci twierdzi, ze oszczedza, czwarty nie

> rusza nic.

> Ja nie mam dziennych i dokladac nie zamierzam.

Ja zalozylem glownie z tego powodu, ze nie chcialo mi sie przeregulowywac ustawienia podswielenia zegarow. Bo nie ma jednego ustawienia, zeby zegrary i wyswietlacz navi/radia byly wyrazne w dzien a w nocy nie oslepialy.

A tak przy dziennych swiatla zasadnicze sa wylaczone i zegary/wyswietlacz jest mocno podswietlony, jak czujnik zmierzchowy stwierdzi, ze jest ciemno, odpala lampy a podswietlenie wnetrza przygasa.

Dodatkowym atutem jest, ze jezdzac w korku nie wyswiecam ksenonow, ktore kosztuja jednak troche wiecej niz zwykle zarowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kazdy ma swoja filozofie i zapatrywanie na swiat.

> Jeden idzie za moda, drugi uwaza ze poprawia wyglad, trzeci twierdzi, ze oszczedza, czwarty nie

> rusza nic.

> Ja nie mam dziennych i dokladac nie zamierzam.

zgoda, ale niech przy tym nie przeszkadza innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego że miałem powyżej uszu wymieniać żarówki nie rzadziej niż raz na dwa miesiące co nie jest

> operacją łatwą w moim aucie?

Mam 6letnie auto od nowości, wymieniałem żarówki raz - 2 lata temu, nie widzę problemu w sprawnej instalacji.

> Edyta:

> Pytanie autora wątku było o polecenie świateł a nie "czy to ma sens".

> Zatem parafrazując kolegę: Po co odpowiadać na pytanie nie mając wiedzy by odpowiedzi udzielić?

ok, chowam się i nie robie offtopu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam 6letnie auto od nowości, wymieniałem żarówki raz - 2 lata temu, nie widzę problemu w sprawnej

> instalacji.

To nie problem sprawnej instalacji. W Hyundaiu i30 jest jakaś wada fabryczna i lecą żarówki nagminnie. A że do wymiany trzeba wyjąć reflektor co nie jest łatwe i przyjemne to po kilku latach powiedziałeć dość grinser006.gif

> ok, chowam się i nie robie offtopu

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> NSSC też masz homologację i też prawdziwą. Świecą jak trzeba, nikt się nie czepia a Wesem niech

> dalej robi odblaski do przyczep szambelanów, bo to im wychodzi najlepiej .

Przeglądałeś ich ofertę?

Nie to, że chwalę Wesem ponad wszystko ale akurat miałem przez jakiś czas styczność z Wesem, wiele ich produktów miałem w rękach i jeżeli chodzi o jakość, prostotę i trwałość to sporo "markowych" produktów jest o wiele gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak teraz ale WAŚ kiedyś współpracował tylko z firmami i hurtowniami. Jeżeli jest tak

> nadal to jedyna droga to przez jakąś hurtownię lub sklep.

> Zadzwoń i zapytaj.

Używam dziennych Waś bodajże trzeci rok- pięknie świecą- a kupiłem na allegro .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam philipsy 4 led. Działają chyba 3 rok, zakłócają trochę słabe stacje.

Jak lampy są po gwarancji, to skróć do minimum połączenia między centralka a reflektorkami, centralkę umieść gdzieś przed przednim pasem, żeby połączenia do lamp były jak najkrótsze. Problem zakłóceń zniknie całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam philipsy 4 led. Działają chyba 3 rok, zakłócają trochę słabe stacje. Jestem zadowolony

One mają ten automat, który zapala je, gdy wykryje wzrost napięcia w instalacji po odpaleniu silnika? Czy podłączone są normalnie do +12V po stacyjce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> One mają ten automat, który zapala je, gdy wykryje wzrost napięcia w instalacji po odpaleniu

> silnika? Czy podłączone są normalnie do +12V po stacyjce?

Zapewne są z automatem, ale po stacyjce też można podłączyć. Oczywiście włączać się będą po wzroście napięcia, ale gasić zaraz po wyłączeniu stacyjki. Dodatkowo oszczędza się trochę akumulator, bo na czuwaniu (podłączone bezpośrednio pod akumulator) biorą kilka mA ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> One mają ten automat, który zapala je, gdy wykryje wzrost napięcia w instalacji po odpaleniu

> silnika? Czy podłączone są normalnie do +12V po stacyjce?

+12, masa i +po stacyjce. W samochodach które znam startują po włączeniu zapłonu, więc raczej nie maja wykrywacza napięcia ładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak teraz ale WAŚ kiedyś współpracował tylko z firmami i hurtowniami. Jeżeli jest tak

> nadal to jedyna droga to przez jakąś hurtownię lub sklep.

> Zadzwoń i zapytaj.

a propos WAŚA - warto dodać IMHO bardzo ważną uwagę. lampy do jazdy w dzień są na napięcie 9 - 36V, co jest bardzo istotne jeśli auto ma wahania napięcia.

na swoich WAŚkach jeżdżę już prawie 4 lata ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a propos WAŚA - warto dodać IMHO bardzo ważną uwagę. lampy do jazdy w dzień są na napięcie 9 - 36V,

> co jest bardzo istotne jeśli auto ma wahania napięcia.

Jak auto ma napięcia wahające się w przedziale (strzelam dla najgorszego strucla grinser006.gif) 11 do 16V, to chyba ze sporą rezerwą mieści się w przedziale dopuszczalnym dla tych z wasia? hehe.gif. Ogarnij się! grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie polecicie w rozsadnych pieniadzach sprawdzone plaskie swiatla dzienne led? najlepiej cos z

> allegro

> dziekuje i pozdrawiam

wiochy nie rob !!!

Co chcesz zaoszczedzic?

Bo chyba nie AKU:)))

Pomyslales jak to "oslepia" drazni intensywnoscia innych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, bywają takie sytuacje, szczególnie w pochmurne dni.

> Nie wiem, czy widziałeś kiedyś, ale niektórzy jeszcze jakoś tak załączają światła, że świecą tylko

> długimi jak dziennymi... wtedy to jest masakra

Ale lans jaki prawda?:))

Powinni za te nieoryginalne zabierac DR, jesli chocby o 1 cm odbiega od wytycznych i natezenie jest wieksze niz......... bo wowczas nie oslepiaja ale draznia natezeniem nie wiadomo po co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak auto ma napięcia wahające się w przedziale (strzelam dla najgorszego strucla ) 11 do 16V, to

> chyba ze sporą rezerwą mieści się w przedziale dopuszczalnym dla tych z wasia? . Ogarnij się!

chyba nie skumałeś co chciałem przekazać - większość znanych mi lamp jest na napięcie 12V z jakąś minimalną tolerancją.

ostatnio 4x zmieniałem lampy w skodzie fabii, bo się "paliły". po 3x zastosowałem przekaźnik opóźniający załączenie lamp. też nie pomogło. lampy jakiś "markowe".

no ale może dlatego, że to skoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nie rób wiochy takim gadaniem. dużo jeżdżę, widziałem juz przeróżne lampy i jakos nic mnie nie oślepia. jedynie mnie drażnią jakieś chińskie za 20 zł, których nawet w nocy by nie było widać i za takie powinni dowody zabierać, a nie za te, które są bardzo dobrze widoczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> +12, masa i +po stacyjce. W samochodach które znam startują po włączeniu zapłonu, więc raczej nie maja wykrywacza napięcia ładowania.

ja mam narvy, ale + nie po stacyjce, a po plusie pozycyjnych. zapalają się po przekręceniu kluczyka, ale na chwilę. dopiero po odpaleniu silnika świecą cały czas, a gasną po ok 20 sekundach od wyłączenia zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> +12, masa i +po stacyjce. W samochodach które znam startują po włączeniu zapłonu, więc raczej nie

> maja wykrywacza napięcia ładowania.

A po 5 sek. nie gasną jak nie uruchomisz silnika?

Ja swoje przed zamontowaniem sprawdzałem zasilaczem, czy dałem 12V czy 15V to gasły, a w aucie działają jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.