Skocz do zawartości

Citroen Cactus z poduszkami na zewnatrz.


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

> I cena 13k Euro.

Jesteś jak nasze dziennikarzyny, które w tym przypadku, chcąc zaakcentować niskość ceny, napisały by: niewiele ponad 10kE...

13kE a 13,99kE to jednak różniczka... grinser006.gifhehe.gif

Paskudztwo, z przodu te wtrącenia pod lampami wyglądają, jak starcze worki pod oczami... hehe.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesteś jak nasze dziennikarzyny, które w tym przypadku, chcąc zaakcentować niskość ceny, napisały

> by: niewiele ponad 10kE...

> 13kE a 13,99kE to jednak różniczka...

> Paskudztwo, z przodu te wtrącenia pod lampami wyglądają, jak starcze worki pod oczami...

Konkurencja jest ladniejsza? Ten jest innowacyjny nie wyglada jak oklepany pasnik f tdiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Konkurencja jest ladniejsza?

A przedstawiłeś konkurencję, czy ten konkretny model?

> Ten jest innowacyjny nie wyglada jak oklepany pasnik f tdiku.

Jednemu się spodoba, inny będzie zachwycony, a trzeci (np. ja grinser006.gif) kijem tego nie tknie... ale to dobrze, że jest taka mnogość wzorów i kolorów biglaugh.gif w końcu każda potwora ma swojego amatora hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zapowiedziach na rynek PL była mowa o cenie 45k za podstawkę, może za 60-65k będzie sensowna wersja z automatem (pewnie robot MCP/EGS ale w tej klasie to nie wada). Podoba mi się idea tego auta, bardzo ekstrawaganckie z zewnątrz, a chyba proste mechanicznie, oparte na powiększonej płycie C3. O wiele tańsze niż linia DS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zapowiedziach na rynek PL była mowa o cenie 45k za podstawkę, może za 60-65k będzie sensowna

> wersja z automatem (pewnie robot MCP/EGS ale w tej klasie to nie wada). Podoba mi się idea

> tego auta, bardzo ekstrawaganckie z zewnątrz, a chyba proste mechanicznie, oparte na

> powiększonej płycie C3. O wiele tańsze niż linia DS.

Ciesze sie, ze Citroen odszedl od klepania nudnych aut. Wroze mu duzy sukces.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I cena 13k Euro. IMO bomba. Ciekawe jak na zywo bedzie wygladal. Duzy pozytyw za wnetrze Captur i

> 2008 sa paskudne a Mokka traca myszka i jest droga.

> jakiś tekst

czekamy na jakieś foty na żywo kalkulatorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a po co rysują karoserię kluczami? głupich zrozumiesz?

Od 25 lat mam samochody różne, czasami dwa. Jeden raz miałem w Golfie II urwane lusterko, drugi raz rok temu pijak rzucił butelka po piwie w 500-tkę żony (właściwie w parking i wypadło na mnie). Poza tym nie stwierdziłem nigdy porysowania czy innego wandalizmu. Złodziejstwa nie liczę, bo to inna para butów.

te panele będą wymienne i jeśli juz się zdarzy jakiś czub, to po coś płacę AC. Mówi się trudno, w takim zyjemy kraju. takie wydatki (zniżki) wliczam w koszta eksploatacji auta. Ale puki co (odpukuję mlot.gif) źle nie jest. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> I cena 13k Euro. IMO bomba. Ciekawe jak na zywo bedzie wygladal. Duzy pozytyw za wnetrze Captur i

> 2008 sa paskudne a Mokka traca myszka i jest droga.

> jakiś tekst

Tutaj mozna obejrzec chyba jeden z pierwszych testow:

http://www.auto-swiat.pl/testy/c4-cactus-citroen-wrocil-do-formy/pbd24

Musze przyznac, ze naprawde fajnie im to wyszlo ok.gif

Trzeba poczekac na ceny grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I cena 13k Euro. IMO bomba. Ciekawe jak na zywo bedzie wygladal. Duzy pozytyw za wnetrze Captur i

> 2008 sa paskudne a Mokka traca myszka i jest droga.

> jakiś tekst

Auto mi sie podoba koncepcyjnie. W praktyce sie zobaczy. Jednak ceny miały byc od 11 tysięcy euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś w rodzaju elastycznych ochronnych paneli na np. drzwiach , które chronią przy szkodach

> parkingowych

Na zdjęciach wyglądał lepiej. Podobał mi się. No i poduszki były poduszkami a w rzeczywistości to po prostu bardzo szerokie listwy boczne.

Jakiś taki maszkaryczny teraz jest.

No i wygląda jakby opóźnienie reakcji tego komputerka na środku w stosunku do sterowania jest masakryczne.

Ale i tak chwała im za coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj mozna obejrzec chyba jeden z pierwszych testow:

> http://www.auto-swiat.pl/testy/c4-cactus-citroen-wrocil-do-formy/pbd24

> Musze przyznac, ze naprawde fajnie im to wyszlo

> Trzeba poczekac na ceny

Jakie to paskudne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj mozna obejrzec chyba jeden z pierwszych testow:

> http://www.auto-swiat.pl/testy/c4-cactus-citroen-wrocil-do-formy/pbd24

> Musze przyznac, ze naprawde fajnie im to wyszlo

> Trzeba poczekac na ceny

świetny test, typ przez kilka minut nie powiedział prawie nic konkretnego, powinien iść do polityki jak nic zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Choć co ciekawe aut 5D a tylne szyby uchylne jak w 3D. Na filmiku z Auto Świata to widać.

tez na to zwrocilem uwage. jak sie przypatrzec tylnym drzwiom i tego jak sa wyprofilowane przy nadkolu to widac ze szyba nie ma raczej szans na opuszczenie w dol bo jest duuuuza i zapewne stad uchylanie

w konceptach to auto nie mialo bocznych slupkow B .. ciekawiej to wygladalo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Choć co ciekawe aut 5D a tylne szyby uchylne jak w 3D. Na filmiku z Auto Świata to widać.

Z tego co czytalem to jeden z wielu zabiegow majacych obnizyc mase.

Mnie osobiscie tylne szyby nie sa do szczescia potrzebne grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> linia nieco przypomina Evoque .. a przod kojarzy mi sie z nowym Cherokee

Ale jest w nim mimo wszystko pewien powiew świeżości w tym zunifikowanym auto świecie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Choć co ciekawe aut 5D a tylne szyby uchylne jak w 3D. Na filmiku z Auto Świata to widać.

Może to chodzi o pewien wyróżnik jak klamka w słupku alfy? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ma być tani samochód, do tego lekki, wiec poczynili wiele oszczędności. Oczywiście, aż taki tani

> to nie będzie

> test

Patrzac po cenach z UK, to sensownie wyposazone 1,2T jest jakies 20% drozsze od podstawy.

Jest wiec szansa na ok 60kPLN za fajna wersje z osiagami ponizej 10s do setki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie moda tylko design .. tak zaprojaktowali linie drzwi i okno ze nie da sie go schowac

Ale design odpowiada jakimś trendom, czytaj modzie, że tyle drzwi mogą mieć dowolny kształt i "funkcjonalność" szyby nie ma znaczenia. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Patrzac po cenach z UK, to sensownie wyposazone 1,2T jest jakies 20% drozsze od podstawy.

> Jest wiec szansa na ok 60kPLN za fajna wersje z osiagami ponizej 10s do setki

W takim razie cena bardzo dobra ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.