Koonrad Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Witam, przymierzam sie do zmiany autka, nowy nabytek chciałbym mieć z 4x4 (ciężki dojazd do domu, przyczepka) nr 1 jest sportage 2gen, cena do możliwości wydaje się OK nie znalazłem jakiś większych bolączek tego modelu auta z końca produkcji można kupić jeszcze z gwarancją (7lat) silnik, do przyczepy idealny byłby diesel 150KM ale koszty przemawiają za benzyną+lpg w dodatku auto na co dzień będzie jeździło na krótkich 5km odcinkach (tu też raczej diesel odpada) niby jest jeszcze V6, ale tego chyba się w PL nie sprzedawało wiele teraz mam 120km, 1.8 w aucie 1400kg, kia ma 2.0 140KM i tylko 100kg więcej dynamika powinna wiec pozostać na podobnym poziomie z innych propozycji kusi mnie forester, vitara, CRV, ale to będą auta 2-3lata starsze od koreańca co ew jeszcze można rozważyć ? kaszkaj? (mało z 4x4), xc70 ? (koszty) jest jeszcze jeden warunek, DMC auta nie może przekroczyć 2200-2300kg (zestaw do 3500kg) z tego powodu odpadł faworyt czyli Liberty (o 50kg przekraczam DMC ) aha, hultaje znam, ale się nie podobują, a technicznie to kia dacia sie nie podoba, poza tym tylko słabowite silniki yeti za 40kzł nie kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Captiva? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Musisz sobie odpowiedzieć nsa pytanie czy jedziesz rocznikiem czy samochodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
open Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Witam, przymierzam sie do zmiany autka, nowy nabytek chciałbym mieć z 4x4 (ciężki dojazd do domu, > przyczepka) > nr 1 jest sportage 2gen, cena do możliwości wydaje się OK > nie znalazłem jakiś większych bolączek tego modelu > auta z końca produkcji można kupić jeszcze z gwarancją (7lat) Weź też pod uwagę bliźniaczego technologicznie Hyundaia Tucsona, tutaj jednak już bez gwarancji (bo była krótsza). No i należy pamiętać, że koreańskie konie są dużo słabsze/mniejsze - takie papierowe tygrysy Jakbyś coś konkretnego chciał wiedzieć o Tucsonie - pytaj. Mam 2.0 140KM + założone LPG. edit: Doczytałem, że znasz Hyundaie i się nie podobają U mnie było dokładnie odwrotnie - Sportage mi się nie podoba edit2: Poza porównaniem masy weź pod uwagę opory toczenia i powietrza takiego SUVa, bo rozumiem, że porównujesz do tych 120KM z Focusa. Ja mam inne porównanie - Lanos 100KM, Tucson 140KM -> subiektywnie Lanos rozpędza się dużo lepiej. Stoperem nie mierzyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > w dodatku auto na co dzień będzie jeździło na krótkich 5km odcinkach (tu też raczej diesel odpada) Z LPG też będzie słabo. Zanim sie auto rozgrzeje i przełączy na LPG to z połowę dystansu i tak na benzynie zrobisz. Pomyśl może nad Outlanderem II. 2 litrowy diesel powinien zmieścić sie w DMC i jest stosunkowo duży wybór aut z polskich salonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > teraz mam 120km, 1.8 w aucie 1400kg, kia ma 2.0 140KM i tylko 100kg więcej > dynamika powinna wiec pozostać na podobnym poziomie Pali i nie jedzie. V6 pali jeszcze więcej i też nie jedzie. Jak chcesz to się umówimy i Ci pokażę. Z LPG współpracuje wzorowo. Forester mimo 125 KM (vs 141 KIA) i mimo archaicznego automatu jeździ dużo lepiej. Albo kup Diesla albo się przyzwyczaj. Bo auto jest w sumie bardzo dobre. A po lifcie bardzo fajnie wyposażone. > z innych propozycji kusi mnie forester, vitara, CRV, Polecam Forestera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 tam gdzie Wasze kaczkaje sie utopiły ... ja przejechałem ... więc proponuję Ci X-traila ... T31 wersje powinieneś znaleźć w okolicy 40 tys ... 2,0 diesel ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > co ew jeszcze można rozważyć ? Jak w zestawieniu się pojawiły Yeti, czy Sportage, to podpowiem Suzuki SX-4 z niezniszczalna japońską benzyną 1600 120 KM (była też 2,0 140 KM) lub fiatowskim 1,9 JTD Sam zaczynam rozglądać się za takim (dla mnie tylko benzyna). Serwis w Świdnicy gdzie stary jeździ na przeglądy z CRV przeklina te auta, bo nie mają przy nich nic do roboty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Suzuki SX-4 z niezniszczalna japońską benzyną 1600 120 KM Tak, drugi silnik sprawuje się nieźle... no, może poza świecącą się kontrolką "Check Engine" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 A, bo to pewnie Madziary coś popsuły przy składaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 ... > teraz mam 120km, 1.8 w aucie 1400kg, kia ma 2.0 140KM i tylko 100kg więcej > dynamika powinna wiec pozostać na podobnym poziomie > z innych propozycji kusi mnie forester, vitara, CRV, CR-V II gen ma 150KM i wazy 1300 kg z kawałkiem, więc powinno być jeszcze lepiej. To dobre auto. Niby napęd ma najsłabszy a spisywał się znacznie lepiej niż w X-Trail-u, którym jeździłem później. BTW: X-Trail-a omijaj raczej. Taczkowaty, ciasny, benzyna w ogóle nie jedzie a ten niby elektronicznie sterowany napęd tylko hamuje w błocie bo symulacja szpery hamulcami dławi silnik. Nawet Diesla. No i z awaryjnością bliżej mu do Renault niż do Japońskich CR-V zrobiłem 300 tys. km a X-Trail-em 150 tys. km. Dojazdy do stacji bazowych po drogach gruntowych i bezdrożach. Bez oszczędzania. Do CR-V chętnie wróciłbym znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > jest jeszcze jeden warunek, DMC auta nie może przekroczyć 2200-2300kg (zestaw do 3500kg) > z tego powodu odpadł faworyt czyli Liberty (o 50kg przekraczam DMC ) idź do wordu na egzamin zrób uprawnie B96 (coś koło 200 pln) i masz DMC do 4250 i kupuj sobie liberty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > i masz DMC do 4250 i kupuj sobie > liberty i potem pilnuj każdej bramownicy jadąc z zestawem bo jak złapią bez viatolla to 3 tysie nie Twoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Tak, drugi silnik sprawuje się nieźle... no, może poza świecącą się kontrolką "Check Engine" Ta kontrolka zaświeciła mi się przy awarii katalizatora (sporo osób miało ten problem w okolicach 60kkm). Poza tym auto nie do zabicia, zawieszenie pancerne jak w czołgu. Auto godne polecenia ze wszech miar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Ta kontrolka zaświeciła mi się przy awarii katalizatora (sporo osób miało ten problem w okolicach > 60kkm). Poza tym auto nie do zabicia, zawieszenie pancerne jak w czołgu. Auto godne polecenia > ze wszech miar. Katalizator został wymieniony w ciągu pół roku po zakupie, przy 90k km przestał trzymać ciśnienie na jednym z cylindrów (spadło do poziomu 6 ATM), na kolejnym silniku (używany, z mniejszym przebiegiem) po około 60k km zapaliła się kontrolka silnika, ale on sam pracuje ok. Stawiam, że silnik jednak źle znosi instalację lpg (gazownik jest ogarnięty i od -nastu lat nie było nigdy problemów z instalacjami które zakładał w różnych samochodach). Jeżeli chodzi o resztę, to poza beznadziejnymi fotelami (przez beznadziejne, mam na myśli główną nagrodę w kategorii Taboret Roku), samochód rzeczywiście jest godny polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Captiva? Chyba za ciężka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 X3, X5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > idź do wordu na egzamin zrób uprawnie B96 (coś koło 200 pln) i masz DMC do 4250 i kupuj sobie > liberty A slowak czy inny madziar bedzie wiedział co to b96? A jak skrece nogę to zonka mnie nie zmieni Nie chce sie pchać w zestaw powyzej 3.5t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Musisz sobie odpowiedzieć nsa pytanie czy jedziesz rocznikiem czy samochodem? starsze auto to wiekszy przebieg i większe wydatki ? Captivia do sprawdzenia SX4 trochę maly, a silnik 1.6 za slaby do przyczepy Rozwazalem zakup amerykana 2.0 Outlander, to już chyba wolę crv lub forka A co do lpg, poza zwiększonym zużyciem nopb, nie ma problemów przy jeździe na krótkich odcinkach Diesla trza by szukać bez dpf, a poza tym 150-200kkm to początek wydatków ktorych w lpg nie ma ? Osobiście wolałbym diesla, ale starego prostego klekota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > tam gdzie Wasze kaczkaje sie utopiły ... ja przejechałem ... > więc proponuję Ci X-traila ... T31 wersje powinieneś znaleźć w okolicy 40 tys ... 2,0 diesel ... Bo oni mają kaszkaja 2wd Zresztą nie od dziś wiadomo że liczy sie woznica a nie wóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > starsze auto to wiekszy przebieg i większe wydatki ? Ale tu ma ogromne znaczenie trwałość auta. > Captivia do sprawdzenia > SX4 trochę maly, a silnik 1.6 za slaby do przyczepy > Rozwazalem zakup amerykana 2.0 > Outlander, to już chyba wolę crv lub forka > A co do lpg, poza zwiększonym zużyciem nopb, nie ma problemów przy jeździe na krótkich odcinkach > Diesla trza by szukać bez dpf, a poza tym 150-200kkm to początek wydatków ktorych w lpg nie ma ? > Osobiście wolałbym diesla, ale starego prostego klekota popatrz na forka z bezproblemowym silnikiem 2.0 sohc lub 2.5 sohc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Bo oni mają kaszkaja 2wd > Zresztą nie od dziś wiadomo że liczy sie woznica a nie wóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Ale tu ma ogromne znaczenie trwałość auta. ok, kia nie jest trwała? bo o to właśnie pytam po lifcie poprawiono zabezpieczenia antykorozyjne, silniki nie sprawiają problemów, napęd też więc poza "plastikami", prowadzenie itp w czym jest gorsza koreanczyk od japończyka (trwałość) ? > popatrz na forka z bezproblemowym silnikiem 2.0 sohc lub 2.5 sohc forek jest jak najbardziej brany pod uwagę, trochę obawiam się kosztów utrzymania (boxer) - przykładem niech będzie rozrząd (koszt wymiany/regulacji ) raczej wersja 2.0 tylko znaleźć coś ciekawego jest ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > ok, kia nie jest trwała? bo o to właśnie pytam > po lifcie poprawiono zabezpieczenia antykorozyjne, silniki nie sprawiają problemów, napęd też > więc poza "plastikami", prowadzenie itp w czym jest gorsza koreanczyk od japończyka (trwałość) ? Trwałość podobna. Ale przejedź się jednym i drugim. Prowadzenie to są w ogóle inne światy. Forek z manualem ma reduktor. > forek jest jak najbardziej brany pod uwagę, trochę obawiam się kosztów utrzymania (boxer) - > przykładem niech będzie rozrząd (koszt wymiany/regulacji ) Cena podobna jeśli Forek nie tańszy Generalnie koszty utrzymania na podobnym poziomie. Do tego w Kile większość części tylko w serwisie. I to Hultaja . W słonych cenach. Faktem jest że ich mało potrzeba ale w niezajeżdżonym Forku jest to samo. Czekałem ostatnio na oringi do tylnego mostu. Kia - 10 dni, Hultaj - 3 > raczej wersja 2.0 > tylko znaleźć coś ciekawego jest ciężko To jest inna rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Wujek ma od nowości ( 9 lat tucsana ) I nie robi nic poza płynami, hamulcami i to co wyjdzie według książki serwisowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Trwałość podobna. z tym że kia będzie 2lata młodsza > Ale przejedź się jednym i drugim. Prowadzenie to są w ogóle inne światy. to raczej oczyste, kia raczej nie należy czołówki > Forek z manualem ma reduktor. wiem, dlatego 2.0 jest IMO wystarczający > Cena podobna jeśli Forek nie tańszy Generalnie koszty utrzymania na podobnym poziomie. Do tego w > Kile większość części tylko w serwisie. I to Hultaja . W słonych cenach. Faktem jest że ich > mało potrzeba ale w niezajeżdżonym Forku jest to samo. Czekałem ostatnio na oringi do tylnego > mostu. Kia - 10 dni, Hultaj - 3 hmm, a to pozytywna informacja może uruchomię kuzyna w D, żeby szukał czegoś ciekawego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > ok, kia nie jest trwała? bo o to właśnie pytam > po lifcie poprawiono zabezpieczenia antykorozyjne, silniki nie sprawiają problemów, napęd też > więc poza "plastikami", prowadzenie itp w czym jest gorsza koreanczyk od japończyka (trwałość) ? dostepnosc czesci poza ASO, rozpoznanie usuniecia potencjalnych awarii, wsparnie "forum" npL: w kia padnie el. modul wspomagania kierownicy i kaplica > forek jest jak najbardziej brany pod uwagę, trochę obawiam się kosztów > utrzymania (boxer) - bez podstawnie 2.0 125KM i 2.5 173KM jest absolutnie pancerny swciece co 50kkm max 200zł w wymiana rozrzad co 100kkm max 1200zł z wymiana regulacje zaworow przy LPG co 50kkm max 200zł > przykładem niech będzie rozrząd (koszt wymiany/regulacji ) > raczej wersja 2.0 > tylko znaleźć coś ciekawego jest ciężko jak w kazdy uzywany samochod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > z tym że kia będzie 2lata młodsza To chyba jedyny argument za Kią. Aczkolwiek jest jeszcze jeden - ludzie myślą że ten samochód jest więcej wart niż rzeczywiście jest. Co prawda nie bardzo wiem dlaczego no ale tak jest > hmm, a to pozytywna informacja > może uruchomię kuzyna w D, żeby szukał czegoś ciekawego Opinia o wysokich cenach w Subaru bierze się z wersji mocniejszych. Tam rzeczywiście jest drogo Natomiast w przypadku modeli wolnossących to napiszę tak - przez dwa lata dołożyłem mniej do Forka niż do Matiza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Najtaniej w zakupie i w utrzymaniu wychodzi X5 Czesci do BMW groszowe sprawy, a zakup... groszowe sprawy. Nawet głupi Touareg wychodzi drożej. Obecnie jestem na etapie szukania X5 dla kumpla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Najtaniej w zakupie i w utrzymaniu wychodzi X5 Czesci do BMW groszowe sprawy, a zakup... groszowe > sprawy. Nawet głupi Touareg wychodzi drożej. > Obecnie jestem na etapie szukania X5 dla kumpla OC dostaniesz w KRK za 350 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Najtaniej w zakupie i w utrzymaniu wychodzi X5 ... Świetne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Świetne Za 40 to już idealną znajdzie znaczy 30+10k remont kumplowi szukam do 25 tys to nawet w takich cenach jest wybór X5 nawet Touarega ciężko znaleźć w tej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Za 40 to już idealną znajdzie znaczy 30+10k remont > kumplowi szukam do 25 tys to nawet w takich cenach jest wybór X5 nawet Touarega ciężko znaleźć w > tej cenie A ML nie jest jeszcze tanszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > A ML nie jest jeszcze tanszy? jest, ale ML to tragedia, dlatego nie proponuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > jest, ale ML to tragedia, dlatego nie proponuje X5 za 30-40kPLN bedzie miec nascie lat i przebieg 300-400kkm. Fajna opcja na 2-3 auto w rodzinie, zeby sie turlac po okolicy. Ale jako gllwne auto na normlane przebiegi, to IMHO skarbonka bez dna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Za 40 to już idealną znajdzie znaczy 30+10k remont > kumplowi szukam do 25 tys to nawet w takich cenach jest wybór X5 nawet Touarega ciężko znaleźć w > tej cenie Jay, autor nie ma zbyt wielu obostrzeń jeżeli chodzi o poszukiwany samochód, ale przeczytaj sobie pierwszy post jeszcze raz (pierwszy raz?), zobacz dlaczego odpadł Jeep Liberty, a następnie sprawdź ile wynosi dopuszczalna masa całkowita X5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Jay, autor nie ma zbyt wielu obostrzeń jeżeli chodzi o poszukiwany samochód, ale przeczytaj sobie > pierwszy post jeszcze raz (pierwszy raz?), zobacz dlaczego odpadł Jeep Liberty, a następnie > sprawdź ile wynosi dopuszczalna masa całkowita X5. Fakt, strzelałem jeśli chodzi o masę, a teraz widzę że masa wlasna X5 zaczyna się od 2,1, więc lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Może RAV4 V6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Fakt, strzelałem jeśli chodzi o masę, a teraz widzę że masa wlasna X5 zaczyna się od 2,1, więc lipa może X3 ? auto mi się podoba, ale właśnie czy nie będzie skarbonką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > może X3 ? > auto mi się podoba, ale właśnie czy nie będzie skarbonką ? Zalezy ile w niego włożysz na start Mój znajomy ma na sprzedaż X3 za 39 tys, skóry, panorama, full , przebieg nieco ponad 200 tys, ale - nawet nim nie jechałem, ale tylko obejrzałem je sobie - na moje oko przebieg to co najmniej 500-600 tys lub więcej... Wiec trzeba dobrze wyszukać egzemplarz - jak to w BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Katalizator został wymieniony w ciągu pół roku po zakupie, przy 90k km przestał trzymać ciśnienie > na jednym z cylindrów (spadło do poziomu 6 ATM), na kolejnym silniku (używany, z mniejszym > przebiegiem) po około 60k km zapaliła się kontrolka silnika, ale on sam pracuje ok. No to jakiś pech wyjątkowy > że silnik jednak źle znosi instalację lpg (gazownik jest ogarnięty i od -nastu lat nie było > nigdy problemów z instalacjami które zakładał w różnych samochodach). O LPG się nie wypowiadam, bo mam raczej radykalne poglądy na ten temat. > Taboret Roku Nie jest tak źle, znam gorsze, tytuł Mega Taboret Dekady powinien dostać imo fotel z Fabii MK1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Witam, przymierzam sie do zmiany autka, nowy nabytek chciałbym mieć z 4x4 (ciężki dojazd do domu, > przyczepka) > nr 1 jest sportage 2gen, cena do możliwości wydaje się OK > nie znalazłem jakiś większych bolączek tego modelu [ciach] odgrzewam temat, bo przeglądając ogłoszenia widzę że forek IIIgen jest też w zasięgu jakie są wady leśnika IIIgen (poza szybami z ramką ) sporo aut z gazem, silnik 2.0 noPB 150KM, ma reduktor jak IIgen auta zaczynają sie właśnie w okolicy 40kzł z początków produkcji czy ten model miał jakieś choroby wieku dziecięcego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > odgrzewam temat, bo przeglądając ogłoszenia widzę że forek IIIgen jest też w zasięgu > jakie są wady leśnika IIIgen (poza szybami z ramką ) zawias, ani komfortowy, ani twardy, ogolnie ponton zrobiony pod USA > sporo aut z gazem, silnik 2.0 noPB 150KM, ma reduktor jak IIgen tak, tylko wolnyssak > auta zaczynają sie właśnie w okolicy 40kzł z początków produkcji > czy ten model miał jakieś choroby wieku dziecięcego ? brak mozliwosci calkowitego wylaczenia ESP brak LSD w tylnym dyfrze poza tym jak akceptujesz wyglad i zawias to brac P.S. nie bez powodu ceny forków III sa na podobnym poziomie jak forków II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 F3 to już typowy SUV. Taki jak wszystkie. F2 to podniesione kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > zawias, ani komfortowy, ani twardy, ogolnie ponton zrobiony pod USA aż tak źle auto ma być do spokojnej jazdy, pewnie w/s do c-max'a będzie gorzej pod uwagę brana jest sportage, a tam też szału nie ma > tak, tylko wolnyssak zależy mi na reduktorze > brak mozliwosci calkowitego wylaczenia ESP nawet wyjęcie bezpiecznika > brak LSD w tylnym dyfrze to też wada > poza tym jak akceptujesz wyglad i zawias to brac się IIIgen bardziej podoba, mnie w sumie obojętne > P.S. nie bez powodu ceny forków III sa na podobnym poziomie jak forków II właśnie zauważyłem, stąd pomysł na IIIgen i chyba będzie to lepszy wybór niż kia - lepszy napęd, mocniejszy silnik+reduktor, mimo wszystko lepsze prowadzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > F3 to już typowy SUV. Taki jak wszystkie. F2 to podniesione kombi. wiem w weekend chcę tego oglądnąć w Wieliczce http://allegro.pl/subaru-forester-2-0-xc-2007-i-wlasciciel-salon-i4619604849.html ale może warto dołożyć jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > i chyba będzie to lepszy wybór niż kia - lepszy napęd, mocniejszy silnik+reduktor, mimo wszystko > lepsze prowadzenie Więcej samochodu w samochodzie Ale Kia też nie jest zła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Mi się bardziej podoba 2. Ale to Ty kupujesz i Ty będziesz tym jeździł Osobiście wydaje mi się że do 2 części będą jednak tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Ale Kia też nie jest zła. przewaga forka to ten reduktor, sądzę że przyda się do przyczepki (w c-max'ie pare razy sprzęgło przypaliłem) a kia z 4x4 to wcale nie taki prosta sprawa zostaje jeszcze automat, ale ten w forku podobno muł a znowu kia z automatem i 4x4 to rodzynek chyba że wersja USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 czeka ktorys z moich znajomych sie zastanwial nad sportage z jakis specjalistow polisingowychcarpar carport...nie supercar sie firmia miala nazywac zdaje sie i ponoc cos tammieli na stanie ale czy 4x4 nie jestem pewien znajomemu to akurat wisialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.