format Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Bzdury piszesz, poprzyj to jakimiś faktami (cytat z moich wpisów itp) A na zdrowie. KLIK. Oczywiście cały czas czekamy na ten filmik ze średnią 130km/h i 5.9l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Człowieku ogarnij się , kto jeździ w normalnych warunkach ze średnią 160 km/h ? Bardzo słuszny argument w dyskusji nad tym, czy z 1.2/1.4 wyplujesz 8.5 przy średniej 160. Coś jeszcze mądrego chciałbyś dodać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Bardzo słuszny argument w dyskusji nad tym, czy z 1.2/1.4 wyplujesz 8.5 przy średniej 160. Coś > jeszcze mądrego chciałbyś dodać? Nic nie trzeba dodawać szkoda prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Dziś jechałem Golfem 1.2 85KM, auto z wypożyczalni, 4 osoby na pokładzie. > Dno, maskra, porażka. Mówisz pod względem dynamiki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Tę tezę już od miesiąca wałkujemy na AK. Ale jak przeczytałem następne zdanie: > To zbaraniałem... Miesiące krucjaty na AK a potem przyznajesz,że ...palą NORMALNIE. Czyli właśnie > 1.5 - 2l spalanie większe niż disel. Toż to każdy wie. Ja żyłem w przekonaniu,że udowadniasz > tezę, że te TSI palą bardzo porównywalnie do diesli ( 0.5l więcej np) a tu klops.... Ciiizas. Ta sama trasa, w przerwach 1,5 tygodnia. Pogoda taka sama, Natężenie ruchu bardzo podobne. Golf 1.4 TSI 122 KM spalił mi około 7 litrów, i30 CRDI 1.6 115 KM spalił mi około 6.2. Mnie to osobiście przekonuje za rezygnacją z zakupu diesla jako następnego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Mówisz pod względem dynamiki? Tego elementu nie ma na wyposażeniu wersji 1.2 TSI 85KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Tego elementu nie ma na wyposażeniu wersji 1.2 TSI 85KM Ale 105 KM chyba już w miarę w miarę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Ale 105 KM chyba już w miarę w miarę Kolega ma Fabię kombi z DSG i tym silnikiem - całkiem fajnie to jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 Dziś sprawdziłem clio 1.5 DCI 50kW - przy prędkości 150km/h pod bardzo małą górkę chwilowe spalanie miał między 10-12l/100km, z górki pokazywało 6-7l, więc liczę po idealnie równym asfalcie bez wiatru byłoby to koło 8-9l/100km. Przy 90km/h wartość się wahała między 3,5-4l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 Jeżeli nowa Octa 2.0 TDI 150 w trasie bierze średnio 8l/100km, jeżdżona 150-160km/h, to jakoś nie widzę, aby jakakolwiek benzyna obecnie dostępna w Octavi spaliła przy tych prędkościach sugerowane przez Ciebie wartości Leciwe PuntoII 1.2 16V przy średniej prędkości z całej trasy 127km/h (Gliwice->Wrocław-> Poznań -> Wawa -> Katowice-> Gliwice) wypluło przy dystrybutorze 8,5l/100km Octa robi bardzo podobne trasy, 90% to autostrady. Dawno temu skończyłem wierzyć AK-owym mędrcom i ich teorią o średniej 160km/h i spalaniu poniżej 8l/100km czym by nie jechali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Kolega ma Fabię kombi z DSG i tym silnikiem - całkiem fajnie to jedzie. Ja pozwolę sobie wejść w polemikę. Nie, to nie jedzie fajnie. To zwykłe 10s do setki i dupa od 800 do 1350rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Dziś sprawdziłem clio 1.5 DCI 50kW - przy prędkości 150km/h pod bardzo małą górkę chwilowe spalanie > miał między 10-12l/100km, z górki pokazywało 6-7l, więc liczę po idealnie równym asfalcie bez > wiatru byłoby to koło 8-9l/100km. Zatem widzisz proszę ja ciebie, twój diesel pali dwa razy więcej niż pepciowe jeden-dwa. Kłopot tylko z tym, że tego ostatniego prosiliśmy już nie raz by nagrał filmik z przerzucania danych na kompie przy tej jego średniej 130km/h. Nie doczekaliśmy się. O, o czymś takim mówię: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Ja pozwolę sobie wejść w polemikę. Ależ zapraszam > Nie, to nie jedzie fajnie. To zwykłe 10s do setki i dupa od 800 > do 1350rpm. Jak na segment: auto miejskie, cenę i spalanie jedzie fajnie; auto przyspiesza płynnie, w środku jest cicho. Do para-sportowych doznań oczywiście dużo brakuje, mój były Superb I 1.8T @ 200KM przyspieszał para-sportowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Ja pozwolę sobie wejść w polemikę. Nie, to nie jedzie fajnie. To zwykłe 10s do setki i dupa od 800 > do 1350rpm. Ale co chcesz udowodnić tym ciągłym przywoływaniem tego że 1,2 TSI w aucie typu fabia czy golf nie jedzie? Ma jechać? Jak ktoś oczekuje dynamiki od takiego połaczenia to zrobił babol już na etapie pomyślenia o tym połaczeniu a jak jeszcze kupił to Natomiast moi starsi mają G VII 1,2 TSI z DSG i jakoś są zachwyceni autem i nawet dynamiką. Bo nie oczekiwali dużo. Spalanie od nowości 6L/100 w mieszanym trybie w małym mieście (czyt. bez korków). Ostatnio śmigaliśmy trochę wspólnie na dwa auta w bieszczadach, trochę serpentyn i Golf naprawdę dawał radę, o wiele ciszej spokojniej i wygodniej im się podróżowało niż mi w Bravo (gdzie jest 1,9MJ podkręcony na ~160KM). Automat DSG świetnie się sprawdził w takiej jeździe. A odnośnie "dupa od 800 do 1350rpm" to hmmm.... mam inne odczucia. Nigdy aż tak nie wnikałem w elastyczność żeby sprawdzać co się dzieje w jakim zakresie RPM ale moje odczucia na temat tego auta są takie że od samego dołu jest bardzo elastyczne, a właśnie w wyższych partiach obrotów nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > A jak oceniasz wyciszenie? Odnośnie wyciszenia w Golfie VII to jest co najmniej dobrze o ile nie bardzo dobrze na tle tego z czym mam do czynienia. Natomiast ostatnio miałem okazję zrobić sporo km Golfem VII kombi (flotowy, więc golas 1,4tsi 122km) i w porównaniu do prywatnego Golfa VII 1,2 tsi tamten jest o wiele głośniejszy. Czyżby jakieś różnice w wyciszeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 Wreszcie ktoś mi odpowie Jak wyłączany jest zapłon w tej Fabce (pierwszy filmik) to pojawia się komunikat "Uwaga na funkcję SAFE. Instrukcja obsługi". W Golfie miałem to samo i nie wiem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Wreszcie ktoś mi odpowie > Jak wyłączany jest zapłon w tej Fabce (pierwszy filmik) to pojawia się komunikat "Uwaga na funkcję > SAFE. Instrukcja obsługi". W Golfie miałem to samo i nie wiem o co chodzi Chodzi o to że safe zamyka centralny zamek, którego nie można otworzyć od środka. Zamysł jest taki by utrudnić życie przypadkowym złodziejom, którzy po rozbiciu szyby nie otworzą już sobie drzwi od środka. Komunikat ma przypomnieć kierowcy by nie zostawiał nikogo w środku samochodu, bo w razie czego ten nie wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Chodzi o to że safe zamyka centralny zamek, którego nie można otworzyć od środka. Zamysł jest taki > by utrudnić życie przypadkowym złodziejom, którzy po rozbiciu szyby nie otworzą już sobie > drzwi od środka. Komunikat ma przypomnieć kierowcy by nie zostawiał nikogo w środku samochodu, > bo w razie czego ten nie wyjdzie. Dzięki. Takie coś mam w Żony P307 tylko że tam żeby to uaktywnić musisz 2 razy nacisnąć przycisk zamknięcia na kluczyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > A odnośnie "dupa od 800 do 1350rpm" to hmmm.... mam inne odczucia. Nigdy aż tak nie wnikałem w > elastyczność żeby sprawdzać co się dzieje w jakim zakresie RPM ale moje odczucia na temat tego > auta są takie że od samego dołu jest bardzo elastyczne, a właśnie w wyższych partiach obrotów > nic się nie dzieje. O odczuciach trudno dyskutować. U mnie gaz do dechy na jedynce przy 800rpm powoduje przyspieszenie na poziomie rowera, bardzo ryzykowne we włączaniu się do ruchu. Zanim się silnik wkręci na te 1350 mija sporo czasu, natomiast od tych obrotów zaczyna jechać i na poziomie 1600 zaczynam gubić trakcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > U mnie gaz do dechy na jedynce przy 800rpm powoduje przyspieszenie > na poziomie rowera, Zanim się silnik wkręci na te > 1350 mija sporo czasu, Na jedynce sporo czasu na zwiekszenie obrotow o 550rpm You made my day Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Odnośnie wyciszenia w Golfie VII to jest co najmniej dobrze o ile nie bardzo dobrze na tle tego z > czym mam do czynienia. Natomiast ostatnio miałem okazję zrobić sporo km Golfem VII kombi > (flotowy, więc golas 1,4tsi 122km) i w porównaniu do prywatnego Golfa VII 1,2 tsi tamten jest > o wiele głośniejszy. Czyżby jakieś różnice w wyciszeniu? Kombi vs HB/sedan Zawsze bedzie glosniej, czy to w E-klasie czy Golfie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Na jedynce sporo czasu na zwiekszenie obrotow o 550rpm > You made my day Czego nie rozumiesz? Jak silnik małolitrażowy, odprężony i turbo nie pompuje to tam na dole jest z 10 koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 Każde auto musi palić swoje przy wysokich prędkościach. Jak jechałem kawałek tym autem naprawdę emerycko albo emeryt x2 to pokazywało zużycie między 2,7-3,5l/100km ale to była męczarnia Po Krakowie dość żwawym tempem poruszanie się komputer wskazywał między 5,3-6l prędkości od 0 do max 80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Każde auto musi palić swoje przy wysokich prędkościach. > Jak jechałem kawałek tym autem naprawdę emerycko albo emeryt x2 to pokazywało zużycie między > 2,7-3,5l/100km ale to była męczarnia Jadąc ze wzniesienia chyba.... > Po Krakowie dość żwawym tempem poruszanie się komputer wskazywał między 5,3-6l prędkości od 0 do > max 80km/h Ja Ci powiem tak - 1.9 dCi Megane III Grandtour po przejechaniu 2714 km przy średniej prędkości wynoszącej 75,9 km/h spaliło 5,9 l/100 km W jeździe miejskiej (Wrocław, średnia prędkość między 25 - 35 km/h) spalanie wynosi 6,8 - 7,4 litra. Niedługo samochody zaczną produkować paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Jadąc ze wzniesienia chyba.... Akurat nie, 50-60km/h i lekko muskając gaz na 5 biegu > Niedługo samochody zaczną produkować paliwo No a jak - tylko czemu dalej trzeba tankować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Akurat nie, 50-60km/h i lekko muskając gaz na 5 biegu > No a jak - tylko czemu dalej trzeba tankować Podajesz spalanie chwilowe, które nijak się ma do spalania średniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Czego nie rozumiesz? Jak silnik małolitrażowy, odprężony i turbo nie pompuje to tam na dole jest z > 10 koni. Jaki ma stopień sprężania, że piszesz, że jest odprężony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Podajesz spalanie chwilowe, które nijak się ma do spalania średniego. Bez specjalnego upierania się, spalanie średnie bierze się jako efekt wieeelu spalań chwilowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Bez specjalnego upierania się, spalanie średnie bierze się jako efekt wieeelu spalań chwilowych Niewątpliwie jest to prawda Ale na miłość boską - 2.7 litra na 100 km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Czego nie rozumiesz? Jak silnik małolitrażowy, odprężony i turbo nie pompuje to tam na dole jest z > 10 koni. prosze cie...piszemy o zwiekszeniu rpm z 800-1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Niewątpliwie jest to prawda Ale na miłość boską - 2.7 litra na 100 km? Mam na telefonie zapisany moj rekord z OII 2.0 TDI odcinek 38km z srednim spalaniem 3.0l/100 Da sie;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Mam na telefonie zapisany moj rekord z OII 2.0 TDI odcinek 38km z srednim spalaniem 3.0l/100 > Da sie;-) Jas mam niecałe 1/100 W Chorwacji zatankowałem, zresetowałe i ze stacji do domu miałem z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > Jas mam niecałe 1/100 > W Chorwacji zatankowałem, zresetowałe i ze stacji do domu miałem z górki a ja o 40 kilometrach pisze a nie o kawalku od stacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > Podajesz spalanie chwilowe, które nijak się ma do spalania średniego. Uwierz, że spokojnie takie spalanie przez 100km bym utrzymał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > a ja o 40 kilometrach pisze a nie o kawalku od stacji To nie była aż taka duża górka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > Ja pozwolę sobie wejść w polemikę. Nie, to nie jedzie fajnie. To zwykłe 10s do setki i dupa od 800 > do 1350rpm. no popatrz, astra F 1.8 16v miala 10,5 do paki i byla uznawana za calkiem zwawy samochod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > no popatrz, astra F 1.8 16v miala 10,5 do paki i byla uznawana za calkiem zwawy samochod Tamte konie były jakieś inne. Teraz są bardziej ekologiczne. Moje 1,8 mimo, że na papierze ma 11 s do setki, nie jedzie Auto ciężkie, a silnik zmulony do 3500 obr. przez zmienny dolot i zmienne fazy rozrządu. Aby jechało, trzeba kręcić wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > 1.6 we fluence nie jedzie i pali jak zly, kwesjta co potrzebuje z wypasu bo moze ~60.000zł mógłbym > zaproponować nówke To jest ten sam 1.6, który montują w megane grandtour? TO jest gazowalne? Poza tym, że nie jedzie masz jakieś opinie o tym silniku? Brat się zastanawia nad meganką z salonu z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > To jest ten sam 1.6, który montują w megane grandtour? TO jest gazowalne? Poza tym, że nie jedzie > masz jakieś opinie o tym silniku? > Brat się zastanawia nad meganką z salonu z tym silnikiem. Ja mialem sluzbowke REnault wersja bida. Do 110km/h ok. Pozniej pali jak smok i jest bardzo wolny. Zawieszenie bylo tragiczne przy kazdym nacisnieciu na hamulec cala buda latala. Spalal 9-10l przy palowaniu. Lepsze wersje sa lepsze W Megane teraz maja pierdziawki z turbo moze nad takim niech sie zastanowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > no popatrz, astra F 1.8 16v miala 10,5 do paki i byla uznawana za calkiem zwawy samochod Spoko, produkowana jeszcze wcześniej Manta, samochód segmentu G, w wersji GT miała tyle samo i to również był szybki samochód. Był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Spoko, produkowana jeszcze wcześniej Manta, samochód segmentu G, w wersji GT miała tyle samo i to > również był szybki samochód. Był... Jaki % klientow, kupujacy Fabie 1,2 oczekuje od niej sportowych osiagow? Wybacz, ale to jak isc do Maca i spodziewac sie wykwintnego obiad... Wbrew pozorom Fabia z tym silnikiem jezdzi bardzo sprawnie, jak na segment, ktory reprezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Jaki % klientow, kupujacy Fabie 1,2 oczekuje od niej sportowych osiagow? PH? W każdym razie tak próbują jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > PH? W każdym razie tak próbują jeździć PH tych aut nie kupuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Lepsze wersje sa lepsze W Megane teraz maja pierdziawki z turbo moze nad takim niech sie > zastanowi. Podpowiem mu chyba. Chce brać grandtour w wersji ZEN czy jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > PH tych aut nie kupuja No nie wiem. Ostatnio jakiś obklejony firm a ubezpieczeniową w Fabiedzie pomknął jakby miał z 500 KM pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > No nie wiem. Ostatnio jakiś obklejony firm a ubezpieczeniową w Fabiedzie pomknął jakby miał z 500 > KM pod maską Sam go sobie nie kupil przeciez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Sam go sobie nie kupil przeciez A to fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > To teraz zobacz ile miałeś średniej prędkości z trasy którą według Ciebie przejechałeś ze 160km/h > na liczniku. Jeśli mowa o średniej prędkości 160km/h to także nie wierzę że się da (musi być pusto na autostradzie, a i prędkość trzeba by utrzymywać pomiędzy 170 a 190km/h, więc średnio wychodzi 180km/h). Mnie moje 1.4TSI pali nie wiele (niektórzy może dalej nie wieżą - średnia 131,57km/h z odcinka ok. 300km przy spalaniu ok. 6,3l), ale nie wierzę, że zmieściłbym się ze spalaniem w 8,5l przy średniej 160km/h. W Rapidzie jest chyba to starsze 1.2 na łańcuchu i to pali deko więcej niż nowsze "paskowe" TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Ale co chcesz udowodnić tym ciągłym przywoływaniem tego że 1,2 TSI w aucie typu fabia czy golf nie > jedzie? Ma jechać? Jak ktoś oczekuje dynamiki od takiego połaczenia to zrobił babol już na > etapie pomyślenia o tym połaczeniu a jak jeszcze kupił to > Natomiast moi starsi mają G VII 1,2 TSI z DSG i jakoś są zachwyceni autem i nawet dynamiką. Bo nie > oczekiwali dużo. Spalanie od nowości 6L/100 w mieszanym trybie w małym mieście (czyt. bez > korków). > Ostatnio śmigaliśmy trochę wspólnie na dwa auta w bieszczadach, trochę serpentyn i Golf naprawdę > dawał radę, o wiele ciszej spokojniej i wygodniej im się podróżowało niż mi w Bravo (gdzie > jest 1,9MJ podkręcony na ~160KM). Automat DSG świetnie się sprawdził w takiej jeździe. > A odnośnie "dupa od 800 do 1350rpm" to hmmm.... mam inne odczucia. Nigdy aż tak nie wnikałem w > elastyczność żeby sprawdzać co się dzieje w jakim zakresie RPM ale moje odczucia na temat tego > auta są takie że od samego dołu jest bardzo elastyczne, a właśnie w wyższych partiach obrotów > nic się nie dzieje. pamiętaj, że format pisze o starym 1.2 z łańcuchem, a Ty o nowym 1.2 z paskiem. Nie wiem jak duże są różnice w 1.2, bo mam doświadczenia jedynie 1.4 122KM (łańcuch) i 1.4 140KM (pasek) - tutaj jest przepaść - szczególnie właśnie w dolnej partii obrotów. Stary silnik był słaby (i tym O2FL z 1.4TSI odpadła właśnie), może w 1.2 jest tak samo?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > pamiętaj, że format pisze o starym 1.2 z łańcuchem, a Ty o nowym 1.2 z paskiem. Nie wiem jak duże > są różnice w 1.2, bo mam doświadczenia jedynie 1.4 122KM (łańcuch) i 1.4 140KM (pasek) - tutaj > jest przepaść - szczególnie właśnie w dolnej partii obrotów. Stary silnik był słaby (i tym > O2FL z 1.4TSI odpadła właśnie), może w 1.2 jest tak samo? Ja tam nie wiem jak jest zbudowane nowe paskowe 1.2tsi, doszły mnie słuchy, że to jest 16v. Jeśli to prawda to raczej powinno mieć słabszy dół niż ósemka. Tak to przynajmniej bywa w N/A. Trochę trudno porównywać stare 1.4tsi z nowym, tam jest ponad 10% różnicy w mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.