PiotrekPanda Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Witam, mam okazje kupić w dobre cenie Navarę. Trochę o aucie: - 2.5cdti - w podwójnej kabinie - 2007r - auto zarejestrowane w PL - przebieg ok 150tyś - relingi + progi itp Pytanie czy warto się w to pchać? Do tej pory raczej podróżowałem mniejszymi autami i jestem ciekaw jak sprawuje się to w trasie. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie z takim autem proszę o jakieś informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franekrob Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Witam, mam okazje kupić w dobre cenie Navarę. > Trochę o aucie: > - 2.5cdti > - w podwójnej kabinie > - 2007r > - auto zarejestrowane w PL > - przebieg ok 150tyś > - relingi + progi itp > Pytanie czy warto się w to pchać? Do tej pory raczej podróżowałem mniejszymi autami i jestem ciekaw > jak sprawuje się to w trasie. > Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie z takim autem proszę o jakieś informację. dobra cena bo "byznesmeny" nakupowali a teraz nie mogą vatu odliczać. normalny człowiek razcej tego nie kupi więc muszą zejść z ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 jezdziles kiedys pickupem? albo innym autem z lekkim tylem na resorach? zapomnij o komforcie i precyzji prowadzenia w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 W trasę... to nawet ducato, master itp będzie dużo dużo wygodniejszy niż taka navara. To nie jest auto na trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Nie, poszukaj bylo juz pare razy o Navara, skrzynia, Silnik, lamiaca sie rama, te z Made in Spain to juz rdza je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Nie, poszukaj bylo juz pare razy o Navara, skrzynia, Silnik, lamiaca sie rama, te z Made in Spain > to juz rdza je Dziwne bo jakos ja widuje w pracy Navare ktorej rdza nie bierze na dodatek jezdzaca czesto po polnych drogach w roznych warunkach i jezdzi,jezdzi. Wszystko zalezy na co sie trafi, to auto bardziej robocze jako kon niz sluzace do wygodnej jazdy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > jestem ciekaw jak sprawuje się to w trasie. źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > jezdziles kiedys pickupem? albo innym autem z lekkim tylem na resorach? zapomnij o komforcie i > precyzji prowadzenia w trasie swego czasu L200 z 2008r, ale to tylko dwa tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Dziwne Nie dziwne, inna probka w statystyce. Jaka jest sprzedaz Navara w PL - 1,000 sztuk na rok? Nie chce mi sie szukac ile poszlo w tym roku, 2013 - w 4x4 sprzedali u mnie 21,758 sztuk Navara, dodasz 4x2 i masz spokojnie 30,000 sztuk... Porownajmy problemy z 30 k sztuk na rok vs 1k sztuk, zobaczysz troche wiecej ... Navara jest pod wzgldem awaryjnosci DRUGA od konca[...] po Amarok[...] Kumpel mial dwie, jedna siedziala non stop na service u dealer-a, druga , i tak na przemian[...] Oficjalnie Nissan mowil podczas debiutu nowej (NP300), ze zawiodl klientow, ze zdaja sobie sprawe z problemow bla, bla bla... nowa ma to poprawic - czas pokaze... >bo jakos ja widuje w pracy Navare ktorej rdza nie bierze na >dodatek jezdzaca czesto po > polnych drogach w roznych warunkach i jezdzi,jezdzi. Rama zrzewieje [...] zeby tylko rdzewiala, lamie sie, kilkanascie przypadko zarowno z South Africa jak i u mnie, wszystkie wyklepane w Barelona[...] Bylo wiele razy przy okazji Pathfinder, opinie z PL nie wiele sie roznia niestety od tych u mnie[...] http://forum.autokacik.pl/showthreaded.p...e#Post287673344 Po polnych drogach, ja nawet o tym nie mowie ani o pracy w Outback, mowie o codziennym uzytkowaniu miasto + wypad na weekend[...] Wszystko zalezy na co sie trafi, to auto > bardziej robocze jako kon niz sluzace do wygodnej jazdy . Nie, Navara ma problemy i to jest fakt ... - i mowie ci to z punktu widzenia klienta ktory patrzyl kupic jedna [...], z punktu widzenia faceta co przejezdza w roznych pick up 100,000 - 150,000 km na rok , od Navara do Land Cruiser 90 Series[...] i od patrzenia w okolo co sie dzieje, gdzie 25% aut to pick up[...] Jest powod ze Navara nie jest kupowana do pracy przez wielkie corporacje, bo jak ci sie cos stanie to odszkodowania ida w miliony $$$[...], nikt takiego ryzyka nie wezmie ze znajdziesz sie gdziez z rozkraczona Navara bez H20[...] by Ozi Nie pisze tego zeby sie z kims klocic, pisze po to zeby potencjalny kupiec oszczedzil sobie $$$ i nerwow, ale przeciez kazdy zrobi jak chce[...] Z reszta mnie nie trzeba wiezyc, wystarczy wejsc do pierwszego lepszego Consumer Report i poczytac o Navara lub wpisac w wujek google "navara problems" - i papier toaletywy wyskakuje[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Witam, mam okazje kupić w dobre cenie Navarę. > Trochę o aucie: > - 2.5cdti > - w podwójnej kabinie > - 2007r > - auto zarejestrowane w PL > - przebieg ok 150tyś > - relingi + progi itp > Pytanie czy warto się w to pchać? Do tej pory raczej podróżowałem mniejszymi autami i jestem ciekaw > jak sprawuje się to w trasie. W trasie tragedia, buja, siedzenie nie wygodne a auto sie meczy przy wyprzedzaniu (My09 2.5cdti automat). W miescie natomiast mocno daja o sobie znac wymiary, kiepska zwrotnosc i kiepska widocznosc (wersja zabudowana). IMHO auto dla rolnika lub kogos kto duzo wozi. Kolega mial taka Navare kilka lat, w sumie byl zadowolony, tylko hamulce co chwila robil i jakies gumki w zawieszeniu. Potrafil ja zaladowac prawie pod tone, z racji zamieszkania czesto jezdzil na skroty, wiec naped jak i reduktor sie przydawal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > swego czasu L200 z 2008r, ale to tylko dwa tygodnie. Jesli juz chcesz pick up - Diesel, to idz i poszkuja sobie HiLux, 3.0l jest starszy niz wielu dziadkow, ale nie zniszczalny - 50,000 klientow na rok u mnie ... , sam mialem dwa HiLux, jeden zrobil ponad 200k km i nic... drugi nie wiele mniej* Cos o nich wiem[...] * moje byly 4.0l V6 a nie Diesel. Ale mam teraz ten sam Diesel w Prado[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 ... > Pytanie czy warto się w to pchać? Nie warto. Padaka jakich mało. Zjeździłem kilka służbowych to wiem. >Do tej pory raczej podróżowałem mniejszymi autami i jestem ciekaw > jak sprawuje się to w trasie. Jeździłeś kiedyś pustym Starem? Jest podobnie tylko gorzej. > Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie z takim autem proszę o jakieś informację. Zero komfortu, wszystko skrzypi, telepie. Wnętrze łamie się od samego patrzenia. Ciasno, bardzo niewygodna pozycja z przodu i z tyłu. Siedzenia jedne z najgorszych z jakimi miałem do czynienia. Silnik się psuje. Elastyczność w zakresie 1000 do 2000 obrotów. Poniżej i powyżej nie jedzie prawie w ogóle. Sprzęgło się ukręca, pęka obudowa skrzyni. Ramy były za młode w tych egzemplarzach żeby skorodować bo jeździłem od nowości do 2 - 3 lat. Trudno w gorszego rzęcha. Jeśli chcesz samochód rolniczy kup Hi-Lux-a. Przynajmniej się nie psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > ... > Nie warto. Padaka jakich mało. Zjeździłem kilka służbowych to wiem. Co sie dzialo? Silnik czy reszta? [...]kup Hi-Lux-a. Przynajmniej się nie psuje. A jednak sie zgadzamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Jesli juz chcesz pick up - Diesel, to idz i poszkuja sobie HiLux, 3.0l jest starszy niz wielu Nawet nie szukałem pick-up'a ale mam okazje kupić właśnie taką navarkę (ok. 13tyś zł mniej niż średnia na alldrogo) ale skoro taki paździerz to odpuszczam, dzięki za informacje, bo już się prawie napaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Co sie dzialo? Silnik czy reszta? Tak jak napisałem, skrzynia, sprzęgło i ogólnie napęd. Trochę zawias. W silniku na szczęście drobne rzeczy. Ogólnie silniki zawsze były mokre jak w starej Nysce. Na Szczęście po gwarancji namierzyliśmy dobrego mechanika od terenówek, który regularnie wszystko ogarniał i dało się jeździć bo ASO w Białymstoku w ówczesnym czasie było tragiczne. > [...]kup Hi-Lux-a. Przynajmniej się nie psuje. > A jednak sie zgadzamy W tej kwestii jak zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Nie, poszukaj bylo juz pare razy o Navara, skrzynia, Silnik, lamiaca sie rama, te z Made in Spain > to juz rdza je dodatkowo wieczna choinka na desce rozdzielczej- póki to było na gwarancji to ok. teraz patrzą jak się pozbyć tego kłopotu u nas w robocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 tam jest 4x4 na "sztywno", zupełny bezsens, ja mam l200 2008 i tam przynajmniej jest super select, inaczej to bez ładunku tył zamiata non stop, na mokrym to tragedia z napedem na tyl i taka lekka dupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Koledze we firmie jako służbówkę dali. Po miesiącu oddał i postanowił jeździć swoim autem. Stwierdził , że tarpan byłby lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 te 2.5 byly chyba awaryjne bardzo jak sie nie myle poza tym ceny takich rzeczy jak opony moga byc naprawde zaporowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Tak jak napisałem, skrzynia, sprzęgło i ogólnie napęd. Trochę zawias. W silniku na szczęście drobne > rzeczy. [...] Z ciekawosci, ile km to wytrzymalo? > W tej kwestii jak zwykle. do VW tez sie kiedys zgodzimy[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > dodatkowo wieczna choinka na desce rozdzielczej- póki to było na gwarancji to ok. teraz patrzą jak > się pozbyć tego kłopotu u nas w robocie Co ciekawe, te Made in Thailand - w EU ich nie bylo AFAIK - maja o wiele lepsza opinie niz te Made in EU. Chyba trzeba zrobic liste co klepia Made in Spain i nie kupowac[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > tam jest 4x4 na "sztywno", zupełny bezsens, ja mam l200 2008 i tam przynajmniej jest super select, L200 = Triton[...] > inaczej to bez ładunku tył zamiata non stop, na mokrym to tragedia z napedem na tyl i taka > lekka dupa Triton jest tani, jest toporny, ma turbo lag w 2.5l , 3.2l byl lepszy, ale jedyna rzecz ktora rozwala sie w Mitsu to ... skrzypiace zawieszenie, gumy puszczaja ... a tak to prosty, tani wol roboczy ...[...] przzed hotelem[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Samochody tego typu mają niezaprzeczalne zalety, ale i wady z tym związane. Jeśli nie wykorzystasz wszystkich możliwości jakie to auto daje czyli nie będziesz jeździł w terenie, nie będziesz nic woził czy nic holował to nie ma szans, żebyś to auto docenił. Na pewno Navara może być autem do wszystkiego. Da się nią jeździć w mieście i w trasie, ale jeśli będziemy jeździć jak statystycznym Lanosem to bardziej zmęczy niż da satysfakcję. Cechy Navary z tego okresu to: - tandeciarstwo - bardzo mocny silnik (2.5 174 KM) - bardzo słabe hamulce (z tyłu są bębny) - fajna kierownica - fatalne fotele - praktyczne wnętrze pod względem schowków - świetne lusterka - brak centralnego dyfra, reduktor, blokada mostu (w bogatszych wersjach) - psują się bardzo różne elementy, ale w moim przypadku (salonówka '06 do teraz) to drobne rzeczy czyli auto zdolne do jazdy No i najważniejsza cecha tego auta: Trzeba się nauczyć nim jeździć. Bez tego obcowanie z nim będzie koszmarem...co potwierdzają inne posty w wątku. Są opinie, że te auta mają jedno zadanie - podatkowe. Wtedy zakup - nawet okazyjny - jest bzdurą. Ale kiedy Dacia, Lublin czy inny T4 się poddają, Navara ratuje sytuację. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > dobra cena bo "byznesmeny" nakupowali a teraz nie mogą vatu odliczać. normalny człowiek razcej tego > nie kupi więc muszą zejść z ceny. Kolega,kolegi nie taki drobny badylarz jak my ale byznesmen pełną gębą kupić taka navarkę.Zbyt pozytywnie się o niej nie wypowiadał ,z zamiennikami raczej też nie jest zbyt różowo Dodatkowo twierdzi iż to auto nie ma hamulców a zwalniacze.Aha nie zapomnij o spalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 [..] > - bardzo mocny silnik (2.5 174 KM) [...] - cos mi nie wychodzi - navara w wersji bieda ma 140kW - x 1.36 = 190KM, jak ci wyszlo 174 Dwa jesli 140kW jest mocne to czym jest 3.0l V6 Diesel- 175kW? ...albo - 4.0l V6 benzyna - 201kW? Bo ten 2.5l to taki sobie[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 [...] ale skoro taki paździerz to odpuszczam, [...] Najwazniejsze ze $$$ nie straciles, chociaz pewnie Nissan ma inne zdanie niz ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > [..] > [...] > - cos mi nie wychodzi - navara w wersji bieda ma 140kW - x 1.36 = 190KM, jak ci wyszlo 174 > Dwa jesli 140kW jest mocne to czym jest 3.0l V6 Diesel- 175kW? > ...albo - 4.0l V6 benzyna - 201kW? > Bo ten 2.5l to taki sobie[...] Silnik 2.5 miał 174KM bodaj do liftingu w 2010 roku. Potem już było 190. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > Silnik 2.5 miał 174KM bodaj do liftingu w 2010 roku. Potem już było 190. - bingo - YD25DDTi High Power - ale jestem pewien ze Navara zawsze z Diesel (u mnie miala ok 140kW[...] - moze sie starzeje[...]) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > - bingo - YD25DDTi High Power - ale jestem pewien ze Navara zawsze z Diesel (u mnie miala ok > 140kW[...] - moze sie starzeje[...]) Może u Ciebie było inaczej. U nas na pewno było 170KM. Jeździłem Pathfinderem z takim silnikiem - nawet nie było źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > Może u Ciebie było inaczej. U nas na pewno było 170KM. Jeździłem Pathfinderem z takim silnikiem - > nawet nie było źle. O malo nie kupilem Pathfinder[...], na szczescie nie zaakceptowali mojej oferty - potem zaczelo wychdzic co Path jest warty[...] Nowy tez ma problemy z CVT[...] - jeden w pracy pierwsza skrzynia 5 k km, druga 13 k km [...] Chca pobic DSG[...] A szkoda, bo takto auto swietne[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > Z ciekawosci, ile km to wytrzymalo? Już na gwarancji przez upływem 100tys, km coś się zaczynało dziać z zawieszeniem i silnikiem. Obudowa skrzyni pękła przy około 150 tys. w kilku egzemplarzach, więc to nie przypadek. Tuleje sprzęgieł ukręcały się trochę później. Z resztą sprzęgło to chyba najsłabszy punkt tych aut. Gdyby spojrzeć na jego średnicę na przestrzeni lat to przy tych samych silnikach Nissan montował coraz większe sprzęgła a i tak ciągle za małe. > do VW tez sie kiedys zgodzimy[...] Ależ my się w tej kwestii tez zgadzamy. Tylko sposób oceny niektórych niekwestionowanych wad mamy inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 [...]. Z resztą sprzęgło to chyba najsłabszy punkt tych aut. > Gdyby spojrzeć na jego średnicę na przestrzeni lat to przy tych samych silnikach Nissan > montował coraz większe sprzęgła a i tak ciągle za małe. To prawda,, u mnie mozesz kupic after market sprzeglo ktore jest o wiele wieksze niz oryginane. odobno skuteczna modyfikacja[...] > Ależ my się w tej kwestii tez zgadzamy. Tylko sposób oceny niektórych niekwestionowanych wad mamy > inny. - i dlatego mam nadzieje, ze kiedys wyklepia cos co nie bedzie wymagalo znajomosci z Service Manager , ale zobaczymy jak MQB pojdzie[...] O DSG tez sie ostatnio juz nie slyszy ...[...] Zobaczmy, zobaczymy[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > L200 = Triton[...] > Triton jest tani, jest toporny, ma turbo lag w 2.5l , 3.2l byl lepszy, ale jedyna rzecz ktora > rozwala sie w Mitsu to ... skrzypiace zawieszenie, gumy puszczaja ... a tak to prosty, tani > wol roboczy ...[...] > przzed hotelem[...] dokladnie triton, 2.5 d cos tam, z jakims breloczkiem ralliartu na 160 czy 170 koni, u mnie przez ponad 100 tys jedyna awaria to ogranicznik drzwi kierowcy, lag jest straszny bo turbina nie ma zmiennej geometrii, czyli jedziemy, nic,nic,nic 2000 obr, jest ogien do 3tys i potem znowu nic, na suchym spoko, na mokrym trzeba uwazac bo z ukladem kierowniczym bez zadnego czucia strasznie ciezko to wyprowadzic z jakiegos poslizgu, nawet esp czasami nie pomaga, za to po zalaczeniu 4x4 inne auto, na sliskim, sniegu mozna latac prawie jak dobry osobowym 4x4. spokojnie wychodza 4 kolowe poslizgi i mozna sie pobawic, brakuje tylko 30-40km mocy, teraz sa jakies nowe silniki w okolicach 200km i to pewnie pozwala juz na wiecej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > - cos mi nie wychodzi - navara w wersji bieda ma 140kW - x 1.36 = 190KM, jak ci wyszlo 174 Ma 190, ale dawniej miała 174, a mowa o starych Navarach (w wątku chyba '07). > Dwa jesli 140kW jest mocne to czym jest 3.0l V6 Diesel- 175kW? Jest bardziej V6 niż końmi...czy tam w Twoim wydaniu kW. 174 navarskie konie w manualu bez obciążenia to nawet za dużo. Można jeździć używając trzech biegów (2, 4 i 6), a silnik nawet nie stęknie. Natomiast łatwość przyspieszania jest w ogóle nieproporcjonalna do łatwości hamowania/skręcania. 3.0 V6 nie występuje w manualu więc nie będzie męczyć. > ...albo - 4.0l V6 benzyna - 201kW? V6 benzyna to V6 benzyna. Inna baja. > Bo ten 2.5l to taki sobie[...] Jak na warunki w cywilizacji jest OK. Na dzikich stepach tylko można pomyśleć, że 2.5 174 KM może być mało w pick-up'ie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > O malo nie kupilem Pathfinder[...], na szczescie nie zaakceptowali mojej oferty - potem zaczelo > wychdzic co Path jest warty[...] > Nowy tez ma problemy z CVT[...] - jeden w pracy pierwsza skrzynia 5 k km, druga 13 k km [...] Chca > pobic DSG[...] A szkoda, bo takto auto swietne[...] Ładny ale u nas go jeszcze nie widziałem. Na razie lansują mniejszego brata: I jeszcze mniejszego: Czy tylko mi się wydaje, że one wszystkie wyglądają tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > Czy tylko mi się wydaje, że one wszystkie wyglądają tak samo? To fakt wyglądają niemal identycznie. A Navarą z tematu miałem okazję raz jechać i miło tego nie wspominam Tak samo jak msiek l200 dłuższa podróż tym to katorga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Bo Nissan to taki japonski Ford.. jakby ktos nie wiedzial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > Witam, mam okazje kupić w dobre cenie Navarę. Szkoda czytać.... Kup pod razu drugi. Musisz mieć dwa, aby jeździć jednym............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Wujku OZI, sam pisałeś, że "must own 2 to ride 1". Mój kolega ma to gówno i zazdrości mi RAMa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Wujku OZI, sam pisałeś, że "must own 2 to ride 1". > Mój kolega ma to gówno i zazdrości mi RAMa.... IMVHO nie ma prownania, szczerze musze przyznac, ze 3.0l V6 Diesel fajnie w Navara ... ale to jedyny element - reszta [...] Jak mowilem, o malo nie kupilem - 4.0l V6 petrol, ale na szczescie sie zdarzylo ze nie chcieli sprzedac ... a ja wtedy kupoilem drugiego HiLux V6...[...] Wiec powiedz koledze zeby sobie RAM kupil i przestal narzekac"Dodge the father - RAM the daughter"[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Ma 190, ale dawniej miała 174, a mowa o starych Navarach (w wątku chyba '07). [...] > Jest bardziej V6 niż końmi...czy tam w Twoim wydaniu kW. 174 navarskie konie w manualu a po co ci manual - kto by sie tak meczyl ? >[...] Natomiast łatwość przyspieszania jest w ogóle nieproporcjonalna do łatwości > hamowania/skręcania. 3.0 V6 nie występuje w manualu więc nie będzie męczyć. Nowy NP300 ma miec wszystko poprawione - Mr Nissan Jidōsha Kabushiki-gaisha tak mowi, wiec musi byc prawda[...] Zostalo pare miesiecy do spzrdazy wiec zobaczymy jak przypelznie to [...] a potem czas pokaze jak Mr Nissan sie mylil badz nie[...] > V6 benzyna to V6 benzyna. Inna baja. > Jak na warunki w cywilizacji jest OK. Na dzikich stepach tylko można pomyśleć, że 2.5 174 KM może > być mało w pick-up'ie. Problem jest ze ten 2.5l jest calkowicie nie wydajny, i naprawde ngdy nie widzialem Navara w jakiejs ciezkiej pracy - jest na to powod IMVHO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Ładny ale u nas go jeszcze nie widziałem. I raczej nie zobaczysz, jedyny silnik to 3.5l V6...[...] W Mother Russia go ma jako jedyni w EU[...] Na razie lansują mniejszego brata: > I jeszcze mniejszego: > Czy tylko mi się wydaje, że one wszystkie wyglądają tak samo? ale Qa-qa - ech nie mogli zostawic starej nazwy Dualis[...] jest IMVHO , pare tygodni temu, lekkie auto i 2.0l sie zbiera [...] Wnetrze mogloby miec lepsze plastiki[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Bo Nissan to taki japonski Ford.. jakby ktos nie wiedzial. Rozwin ta teorie, pls [...] Czym poparte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > I raczej nie zobaczysz, jedyny silnik to 3.5l V6...[...] > W Mother Russia go ma jako jedyni w EU[...] Eeee tam. U nas właśnie rusza znowu limitowana sprzedaż Mazdy CX-9. Normalnie jej w ofercie nie ma ale od czasu do czasu rzucą kilkaset sztuk. I jak zwykle - rozchodzi się to natychmiast. Więc mamy klientelę na duże silniki. > ale Qa-qa - ech nie mogli zostawic starej nazwy Dualis[...] U nas to zawsze było Qaqa. > jest IMVHO , pare tygodni temu, > lekkie auto i 2.0l sie zbiera [...] > Wnetrze mogloby miec lepsze plastiki[...] Na naszym rynku wsadzają do tego silnik 1.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Eeee tam. U nas właśnie rusza znowu limitowana sprzedaż Mazdy CX-9. Normalnie jej w ofercie nie ma > ale od czasu do czasu rzucą kilkaset sztuk.[...] Ale nie ma prestige Audi Q7 - kto to kupi bez znaczka???? > U nas to zawsze było Qaqa. Qa -cos tam[...] > Na naszym rynku wsadzają do tego silnik 1.2. globalisation w wydaniu lokalnym[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > IMVHO nie ma prownania, szczerze musze przyznac, ze 3.0l V6 Diesel fajnie w Navara ... ale to > jedyny element - reszta [...] > Jak mowilem, o malo nie kupilem - 4.0l V6 petrol, ale na szczescie sie zdarzylo ze nie chcieli > sprzedac ... a ja wtedy kupoilem drugiego HiLux V6...[...] > Wiec powiedz koledze zeby sobie RAM kupil i przestal narzekac"Dodge the father - RAM the > daughter"[...] Dokładnie, tak jak piszesz.. Miłego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Dokładnie, tak jak piszesz.. Kup mu na dzien dobry - moze sie przekona[...] Dwa, nawet jak na EU warunki, nowy 3.0l V6 Diesel w RAM od VM jest tez IMVHO swietny... , jeden z niewielu Diesel ,gdzie nie czuc lag w ogole, no i ma odpowiednia minimalna ilosc cylindruff[...] W koncu nastepne generacja ma byc w RHD fabrycznie - please FIat, please - to bede lecial do salonu [...] PS.Wegiel juz do swojego zalozyles? > Miłego. Dla mnie juz koniec, tobie milego[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Kup mu na dzien dobry - moze sie przekona[...] > Dwa, nawet jak na EU warunki, nowy 3.0l V6 Diesel w RAM od VM jest tez IMVHO swietny... , jeden z > niewielu Diesel ,gdzie nie czuc lag w ogole, no i ma odpowiednia minimalna ilosc > cylindruff[...] Ja tam wolę klasyczne amerykańskie V8. > W koncu nastepne generacja ma byc w RHD fabrycznie - please FIat, please - to bede lecial do salonu > [...] Kupisz RAMa? Mój jeździ na benzynie + LPG. Choć może i na B85, tylko u nas tego cuda jeszcze nie ma. > Dla mnie juz koniec, tobie milego[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.