technix Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Witam, jak w temacie, czym różnią się te dwa rodzaje - o co tu chodzi? I wogóle jak się montuje te HIDy? Co przewód, który obecnie zasila lampę wypinam z lampy, podłączam do do przetwornicy i z niej spowrotem do złącza lampie? Auto to Omega B z reflektorami soczewkowymi HELLA na żarówkę H1. Odrazu piszę, że: 1. tak, wiem, że nielegalne 2. tak wiem, że nie przejdzie przeglądu, 3. nie, nie zamierzam montować sprysków i samopoziomowania 4. tak, wiem, że mi dowód zabiorą 5. tak wiem, że w przypadku wypadku/kolizji ja będę ZAWSZE winny 6. tak, wiem, że będę "siać zgrodę i śmierć" na drodze oślepiwszy WSZYSTKICH z naprzeciwka 7. itp. itd. NO, to jak już temat wyczerpany to teraz poproszę o wyjaśnienie różnic cyfrowo-analogowych P.S. a dla bojaźliwych, że "trafi na nich" iformuję, że poruszam się w okolicy Bydgoszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Witam, > jak w temacie, czym różnią się te dwa rodzaje - o co tu chodzi? > I wogóle jak się montuje te HIDy? Co przewód, który obecnie zasila lampę wypinam z lampy, podłączam > do do przetwornicy i z niej spowrotem do złącza lampie? > Auto to Omega B z reflektorami soczewkowymi HELLA na żarówkę H1. > Odrazu piszę, że: > 1. tak, wiem, że nielegalne > 2. tak wiem, że nie przejdzie przeglądu, > 3. nie, nie zamierzam montować sprysków i samopoziomowania > 4. tak, wiem, że mi dowód zabiorą > 5. tak wiem, że w przypadku wypadku/kolizji ja będę ZAWSZE winny > 6. tak, wiem, że będę "siać zgrodę i śmierć" na drodze oślepiwszy WSZYSTKICH z naprzeciwka > 7. itp. itd. > NO, to jak już temat wyczerpany to teraz poproszę o wyjaśnienie różnic cyfrowo-analogowych > P.S. a dla bojaźliwych, że "trafi na nich" iformuję, że poruszam się w okolicy Bydgoszczy Miałem HID'y w Omedze B w nowych reflektorach Hella (sam kupowałem i zmieniałem!) więc mogę coś na ten temat powiedzieć - kup Philipsy VisionPlus +50% i widź lepiej, taniej i legalnie. Gigantycznej różnicy nie było, aczkolwiek ciut lepiej świeciły ksenony. Jak już musisz to barwa ksenonów tylko 4300K. Co do podłączenia - podpina się pod złącze żarówki H1. PS. Co ciekawe ksenony wsadzone w Omegowe reflektory nie robiły super łał, natomiast w porównaniu z oryginalnymi z VC nie miały nawet startu - ergo nie tylko przesłona w soczewce może się różnić, ale również kształt odbłyśnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Zacznij od dokładnego wyczyszczenia układu optycznego, poprawnego złożenia, a później montuj sobie HID w soczewkę, tylko 4300K, nie 6000K Dopytaj, ktore nie powodują zakłóceń w instalacji i śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Zacznij od dokładnego wyczyszczenia układu optycznego, poprawnego złożenia, a później montuj sobie > HID w soczewkę, tylko 4300K, nie 6000K > Dopytaj, ktore nie powodują zakłóceń w instalacji i śmiało + proponuje osobne przekazniki zasilajace jezeli fabryczna instalacja takich nie posiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > + proponuje osobne przekazniki zasilajace jezeli fabryczna instalacja takich nie posiada Co to niby miałoby dawać W przypadku zwykłych żarówek to i owszem, ale przy ksenonach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > (...) > Odrazu piszę, że: > 1. tak, wiem, że nielegalne > 2. tak wiem, że nie przejdzie przeglądu, > 3. nie, nie zamierzam montować sprysków i samopoziomowania > 4. tak, wiem, że mi dowód zabiorą > 5. tak wiem, że w przypadku wypadku/kolizji ja będę ZAWSZE winny > 6. tak, wiem, że będę "siać zgrodę i śmierć" na drodze oślepiwszy WSZYSTKICH z naprzeciwka > 7. itp. itd. > NO, to jak już temat wyczerpany to teraz poproszę o wyjaśnienie różnic cyfrowo-analogowych > (...) W związku z powyższymi punktami, które sam raczyłeś przytoczyć, jedyna słuszna odpowiedź na Twoje zapytanie powinna brzmieć: Skoro tak, to radź sobie sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > W związku z powyższymi punktami, które sam raczyłeś przytoczyć, jedyna słuszna odpowiedź na Twoje > zapytanie powinna brzmieć: > Skoro tak, to radź sobie sam. wielkie dzięki za merytoryczną odpowiedź dotyczącą tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > wielkie dzięki za merytoryczną odpowiedź dotyczącą tematu Proszę bardzo. Szukasz porad jak wbrew przepisom, kulturze jakimkolwiek normom szkodzić pozostałym uczestnikom ruchu. Masz świadomość że będziesz szkodził i mimo to chcesz szkodzić. Więc podobnie jakbyś zadał pytanie np. skąd ściągnąć pirackie oprogramowanie, jak zbudować bombę czy jak ukraść emeryturę staruszce, na szanującym się forum (a takim jest Autokącik) nie powinieneś otrzymać pomocy. Stąd moja odpowiedź jest całkiem merytoryczna i na pewno mniej szkodliwa niż cała reszta tego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Proszę bardzo. Szukasz porad jak wbrew przepisom, kulturze jakimkolwiek normom szkodzić pozostałym > uczestnikom ruchu. Masz świadomość że będziesz szkodził i mimo to chcesz szkodzić. > Więc podobnie jakbyś zadał pytanie np. skąd ściągnąć pirackie oprogramowanie, jak zbudować bombę > czy jak ukraść emeryturę staruszce, na szanującym się forum (a takim jest Autokącik) nie > powinieneś otrzymać pomocy. > Stąd moja odpowiedź jest całkiem merytoryczna i na pewno mniej szkodliwa niż cała reszta tego > wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ill_baztardo Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Jeździłem 3 lata na 4300K w soczewkach Helli i Depo. Hellla lepsza ( a czemu, poszukaj na np. OKP). Miałem przetwornice analogowe, nie było żadnych zakłóceń, żadnego komunikatu na MIDzie. Dwa razy wymieniałem komplet żarników. Ważne żeby soczewka i odbłyśnik były w bdb stanie, w innym przypadku szkoda prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chuchras Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 Bo ja wiem, oryginalne xenony w Omedze są mega słabe, nawet po czyszczeniu, regeneracji odbłyśników itp. Dopiero w VC właśnie xenon świeci jak xenon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Bo ja wiem, oryginalne xenony w Omedze są mega słabe, nawet > po czyszczeniu, regeneracji odbłyśników itp. > Dopiero w VC właśnie xenon świeci jak xenon Ja miałem NÓWKI lampy Hella. Dałem 1.5kpln ale było warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > P.S. a dla bojaźliwych, że "trafi na nich" iformuję, że poruszam się w okolicy Bydgoszczy Też często się w okolicach "Bydgoszcza" poruszam i informuję, że bojaźliwy nie jestem bo mam mocne "długie" na oślepiaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Też często się w okolicach "Bydgoszcza" poruszam i informuję, że bojaźliwy nie jestem bo mam mocne > "długie" na oślepiaczy. Tez tak robie, chyba nie ma dnia zebym jakiemus "zenonowcowi" z agrotuningowym oswietleniem zamiast zarowek nie pojechal drogowymi po oczach za oslepianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Też często się w okolicach "Bydgoszcza" poruszam i informuję, że bojaźliwy nie jestem bo mam mocne > "długie" na oślepiaczy. dobry pomysł. Jak jeden jedzie naprzeciwko drugiego i nic nie widzi to przecież zawsze można poprawić sytuację i oślepić tego drugiego. jak obaj będą "ślepi" to szanse na czołówkę są przecież mniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > dobry pomysł. Jak jeden jedzie naprzeciwko drugiego i nic nie widzi to przecież zawsze można > poprawić sytuację i oślepić tego drugiego. jak obaj będą "ślepi" to szanse na czołówkę są > przecież mniejsze Tylko jak sam na krotka chwile wlaczysz drogowe to masz wieksza szanse, ze zobaczysz pieszego czy rowerzyste przed samochodem, a nie tylko jedna wielka, oslepiajaca wiazke swiatla z przeciwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Tylko jak sam na krotka chwile wlaczysz drogowe to masz wieksza szanse, ze zobaczysz pieszego czy > rowerzyste przed samochodem, a nie tylko jedna wielka, oslepiajaca wiazke swiatla z przeciwka. Skoro tak to idźmy na całość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Skoro tak to idźmy na całość Mowa o standardowym wyposazeniu samochodu, a nie zestawie dodatkowych szperaczy Powiem tak, na nieoswietlonych drogach wlaczenie drogowych na chwile kilka razy mnie uratowalo przed spotkaniem sie z jakas przeszkoda na drodze (dziura, cos lezalo na drodze, pieszy itd) gdy jakis baran oslepial z przeciwka, bo zobaczylem cos wiecej poza oslepiajacym blaskiem z przeciwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Mowa o standardowym wyposazeniu samochodu, a nie zestawie dodatkowych szperaczy > Powiem tak, na nieoswietlonych drogach wlaczenie drogowych na chwile kilka razy mnie uratowalo > przed spotkaniem sie z jakas przeszkoda na drodze (dziura, cos lezalo na drodze, pieszy itd) > gdy jakis baran oslepial z przeciwka, bo zobaczylem cos wiecej poza oslepiajacym blaskiem z > przeciwka. jak mnie jakiś "baran" oślepia z naprzeciwka w nocy to mu daję tylko krótki sygnał długimi. 99% szans że wyłączy światła drogowe. 1% że zwolni do 50 km/h Co ci bardziej poprawi widoczność? walenie długimi i czekanie aż się oko przyzwyczai czy to jak ktoś wyłączy długie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > jak mnie jakiś "baran" oślepia z naprzeciwka w nocy to mu daję tylko krótki sygnał długimi. 99% > szans że wyłączy światła drogowe. 1% że zwolni do 50 km/h Jak ma xenony zamiast zarowek to oswietlenia nie zmieni, a Tobie nie poprawi to widocznosci. > Co ci bardziej poprawi widoczność? walenie długimi i czekanie aż się oko przyzwyczai czy to jak > ktoś wyłączy długie? A ktos pisze o jechaniu na drogowych przez kilanascie sekund?? Wlaczysz na 2-3 i wystarczy abys zobaczyl czy nie masz przeszkod przed soba. A ze takiego tuningowca oslepisz to moze i dobrze, niech poczuje jak to jest gdy on caly czas oslepia, moze zrozumie co powoduje jego agrotuning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Jak ma xenony zamiast zarowek to oswietlenia nie zmieni, a Tobie nie poprawi to widocznosci. > A ktos pisze o jechaniu na drogowych przez kilanascie sekund?? Wlaczysz na 2-3 i wystarczy abys > zobaczyl czy nie masz przeszkod przed soba. A ze takiego tuningowca oslepisz to moze i dobrze, > niech poczuje jak to jest gdy on caly czas oslepia, moze zrozumie co powoduje jego agrotuning. Widziałem różne wiejskie zenony zamontowane i żadne nie oślepiały tak jak drogowe. Owszem, jest to irytujące, trochę przeszkadza, ale nie oślepia aż tak żeby to był znaczący problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Widziałem różne wiejskie zenony zamontowane i żadne nie oślepiały tak jak drogowe. Owszem, jest to > irytujące, trochę przeszkadza, ale nie oślepia aż tak żeby to był znaczący problem. W soczewce owsze, ale przy zwyklym reflektorze, a tym bardziej z ryflowanym szklem oslepia i to zdrowo. Ostatnie dwa przypadki to Corsa C i kilkuletni Voyager, wlaczenie w nich drogowych nie powodowalo zwiekszenia strumienia swiatla, tylko delikatnie zmieniala sie barwa. Ostanio widzialem jakiegos starego Man'a, szambiare z wlozonym xenonem zamiast zarowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 A jak ktoś ma oryginalne ksenony w lampach z ryflowanym szkłem to też walisz długimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > A jak ktoś ma oryginalne ksenony w lampach z ryflowanym szkłem to też walisz długimi W gładkim kloszu też były oryginalne bez soczewki np. Laguna 2 Volvo V40:) A ryflowana to klasyczny okular od merca:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > A jak ktoś ma oryginalne ksenony w lampach z ryflowanym szkłem to też walisz długimi Jesli nawet fabrycznie wystepuja w takich lampach (co jest wielka rzadkoscia) to nie oslepiaja jak te z palnikami zamiast zarowek, bo chociazby reflektor jest dostosowany i zaprojektowany pod konkretne zrodlo swiatla. 2h temu jechala za mna jakas kobita Accordem z konca lat 90'tych, masakra, jak na drogowych i do tego swiecilo to badziewie prosto w boczne lusterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 Wrzucacie wszystko do jednego wora, a prawda jest taka, że wg badań prawie co 3 auto ma źle ustawione światła lub źle zamontowane żarówki w oprawę przez co świecą po oczach. Ile procent aut ma HID? 1%? Wg mnie gorsza jest żarówka po oczach niż HID na dobrze ustawionych światłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > Wrzucacie wszystko do jednego wora, a prawda jest taka, że wg badań prawie co 3 auto ma źle > ustawione światła lub źle zamontowane żarówki w oprawę przez co świecą po oczach. > Ile procent aut ma HID? 1%? Wg mnie gorsza jest żarówka po oczach niż HID na dobrze ustawionych > światłach. Niestety ale duzo, przynajmniej w W-wie i okolicach, dziennie robiac przewaznie okolo 30km widuje kilka. Niektorych w tej kwestii ponosi fantazja, samochod trup, ledwo jedzie, dziury w progach ale xenon musi byc. A bierzesz pod uwage to, ze HID ma okolo 3 razy mocniejsze swiatlo od zarowki halogenowej, a reflektory ksenonowe maja inaczej poprowadzona granice swiatlo/cien aby zminimalizowac oslepianie? Jesli kto zamiast zarowki wlozy xenon to za duzo swiatla jest tam, gdzie ma juz byc cien dlatego oslepia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Skoro tak to idźmy na całość ja poszedlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Jeździłem 3 lata na 4300K w soczewkach Helli i Depo. Hellla lepsza ( a czemu, poszukaj na np. OKP). > Miałem przetwornice analogowe, nie było żadnych zakłóceń, żadnego komunikatu na MIDzie. Dwa > razy wymieniałem komplet żarników. > Ważne żeby soczewka i odbłyśnik były w bdb stanie, w innym przypadku szkoda prądu ale najpierw miałeś zwykłe żarówki i w to miejsce włożyłeś HIDy? Jeżeli tak, to czy blisko 3 krotnie większa ilość lumenów, która jest w HIDzie przekłada się na lepszą jakość (ilość) światła na drodze? Czy raczej niewiele to zmienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Bo ja wiem, oryginalne xenony w Omedze są mega słabe, nawet > po czyszczeniu, regeneracji odbłyśników itp. > Dopiero w VC właśnie xenon świeci jak xenon no właśnie o to chodzi, że nic nie widać i dlatego myślę, że jak przy zwykłych żarówkach ledwie co widać na asfalcie to może te HIDy sprawią, że chociaż cokolwiek widać będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Ja miałem NÓWKI lampy Hella. Dałem 1.5kpln ale było warto. nówki na halogen czy na xenon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Też często się w okolicach "Bydgoszcza" poruszam i informuję, że bojaźliwy nie jestem bo mam mocne > "długie" na oślepiaczy. ej, ale pamiętaj, że jak już staniemy na przeciwko siebie to i tak ja będę na prowadzeniu, bo ty włączysz halogen mijania + długie, a ja super hiper duper xsenon zestaw HID H1 + długie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > W soczewce owsze, ale przy zwyklym reflektorze, a tym bardziej z ryflowanym szklem oslepia i to > zdrowo. będę miał w soczewce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > będę miał w soczewce Troche lepiej, ale soczewka dla xenonu ma odmienna budowe niz dla zarowki, jest inna przeslona, wycinajaca wiecej swiatla (ruchoma przy bixenonie) oraz wymagana wieksza precyzja od calej optyki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Troche lepiej, ale soczewka dla xenonu ma odmienna budowe niz dla zarowki, jest inna przeslona, > wycinajaca wiecej swiatla (ruchoma przy bixenonie) oraz wymagana wieksza precyzja od calej > optyki . wiem, wiem, wiem, ale chyba lepsze to niż ryfle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > nówki na halogen czy na xenon? Soczewki halogen, ksenony były dużo trudniej osiągalne do tego dużo droższe. Z tego co pamiętam wychodziły blisko 2x tyle, a wpakowanie w samy lampy 1.5kpln w 2006 roku w 8 letnią Omegę kupioną za 14kpln było ostrą jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > no właśnie o to chodzi, że nic nie widać i dlatego myślę, że jak przy zwykłych żarówkach ledwie co > widać na asfalcie to może te HIDy sprawią, że chociaż cokolwiek widać będzie Rozbierz reflektor, umyj szybę od wewnątrz i soczewkę chociaż od zewnątrz, kup żarówki jakie Ci pisałem i zobaczysz różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > ale najpierw miałeś zwykłe żarówki i w to miejsce włożyłeś HIDy? > Jeżeli tak, to czy blisko 3 krotnie większa ilość lumenów, która jest w HIDzie przekłada się na > lepszą jakość (ilość) światła na drodze? Czy raczej niewiele to zmienia? Już pisałem - jest lepiej, ale żarówki Philips'a dawały radę nie wiele gorzej. Tylko ja miałem założone 5000k, pewnie na 4300k było by trochę lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Wg mnie gorsza jest żarówka po oczach niż HID na dobrze ustawionych > światłach. A według mnie lewa górna "szóstka", boli bardziej niż prawa dolna "czwórka". Tak czy inaczej to syf i nic tego nie zmieni. Mnie wszystko jedno czym jestem oślepiany. Tak czy inaczej nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Zacznij od dokładnego wyczyszczenia układu optycznego, poprawnego złożenia, a później montuj sobie > HID w soczewkę, tylko 4300K, nie 6000K > Dopytaj, ktore nie powodują zakłóceń w instalacji i śmiało Ja bym raczej sugerował zastosować jakieś twarde narzędzie i zacząć od rąbnięcia się nim miedzy oczy. Może coś się pod kopułą rozjaśni. Chce mieć samochód z ksenonami, to sobie kupi samochód z fabrycznymi ksenonami. Jak go nie stać to niech zbiera kasę zamiast wydawać na badziewne, niezgodne z prawem, szkodzące innym rozwiązania. AUTOKĄCIK schodzi na psy przez takie właśnie tematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 > Ja bym raczej sugerował zastosować jakieś twarde narzędzie i zacząć od > rąbnięcia się nim miedzy oczy. Może coś się pod kopułą rozjaśni. > Chce mieć samochód z ksenonami, to sobie kupi samochód z fabrycznymi ksenonami. Jak go nie stać to > niech zbiera kasę zamiast wydawać na badziewne, niezgodne z prawem, szkodzące innym > rozwiązania. > AUTOKĄCIK schodzi na psy przez takie właśnie tematy. A pewny jesteś że jesteś w stanie odróżnić w samochodzie z naprzeciwka czy to oryginalny ksenon czy podróba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > A pewny jesteś że jesteś w stanie odróżnić w samochodzie z naprzeciwka czy to oryginalny ksenon czy > podróba? Jstem i moge sie zalozyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > Ja bym raczej sugerował zastosować jakieś twarde narzędzie i zacząć od > rąbnięcia się nim miedzy oczy. Może coś się pod kopułą rozjaśni. Człowieku do mnie pijesz z tym tekstem? > Chce mieć samochód z ksenonami, to sobie kupi samochód z fabrycznymi ksenonami. Jak go nie stać to > niech zbiera kasę zamiast wydawać na badziewne, niezgodne z prawem, szkodzące innym > rozwiązania. Juz mam właśnie takie z fabrycznymi, samopoziomowaniem i spryskiwaczami W poprzednim wymieniłem całe lampy i zostałem przy h7 Mimo tego, soczewki i lustra poczyszczone, lampy całe też, więc nie bez kozery o tym napisałem > AUTOKĄCIK schodzi na psy przez takie właśnie tematy. Inne idiotyzmy też się tu pojawiają, a tylko to tutaj powoduje tak ożywioną dyskusję Jeśli chce w soczewkę, niech kładzie, dziabną go, dowód zabiorą, on ma kłopoty PS. Co policja z tym robi? NIC PS. Rozluźnij gumkę troszku i nie wjeżdżaj mi z takimi odpowiedziami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek33 Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > Chce mieć samochód z ksenonami, to sobie kupi samochód z fabrycznymi ksenonami. Nawet fabryczne auto z ksenonami może oślepiać. Przykład to opel insignia. Nie raz już myślałem że to jedzie auto z nielegalnymi ksenonami w zwykłych lampach a tu masz opel. Albo większość SUVów gdzie lampy są umiejscowione wysoko. Wszystko zależy od ustawienia lamp. Samopoziomowanie to moim zdaniem można sobie wsadzić głęboko choćby w przypadku insigni, skoro nie spełnia to swojej roli. A jeśli już to dużo aut co mają ksenon w zwykłych soczewkach wcale nie razi, jeśli ustawione są dobrze. A po drugie wiele jest aut co ma zwykłe lampy a oślepiają w nocy, wystarczy że jedna lampa źle ustawiona albo oberwana i wcale nie potrzeba do tego ksenonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > A pewny jesteś że jesteś w stanie odróżnić w samochodzie z naprzeciwka czy to oryginalny ksenon czy > podróba? Jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > Człowieku do mnie pijesz z tym tekstem? Krótka odpowiedź, jeżeli masz wątpliwości: trzecia osoba liczby pojedynczej Chyba rozwiałem wątpliwości. > Inne idiotyzmy też się tu pojawiają, a tylko to tutaj powoduje tak ożywioną dyskusję Nie tylko to! Kiedyś to forum służyło pomocy, poradzie, podzieleniu się doświadczeniem, np. gdzie kupić części, czy jak naprawić usterkę. Teraz co raz częściej pojawiają się porady "jak łamać przepisy" > Jeśli chce w soczewkę, niech kładzie, dziabną go, dowód zabiorą, on ma kłopoty Jak sobie będzie chciał to w domu może sobie nawet 10 ksenonów zamiast telewizora prosto w gały odpalać, wisi mi to. Na ulicy jednak, to mnie również dotyczy i będę się temu sprzeciwiał, czy to się komuś podoba czy nie. > PS. Co policja z tym robi? NIC Niektórzy robią, choć przyznam, że niewielu. Ale czy to ma oznaczać, że mam się zgadzać z "ukręcaczami bata z gówna" i spokojnie mrużyć oczy, bo on ma 10 pkt. do respa pod remizą w sobotę? > PS. Rozluźnij gumkę troszku i nie wjeżdżaj mi z takimi odpowiedziami Guma sama się zaciska na takie posty i będę pisał odpowiedzi jakie będę uznawał za stosowne. Jak cię obraziłem to zgłoś moderatorowi. Wolny kraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > P.S. a dla bojaźliwych, że "trafi na nich" iformuję, że poruszam się w okolicy Bydgoszczy i chwała Bogu Jedyna modyfikacja która mi przychodzi do głowy to fabryczne reflektory Xenonowe + instalacja do poziomowania ich.Mając kiedyś VB chciałem kupić reflektory i wspomnianą instalację ,niestety nigdzie nie było.Dla mnie to to chcesz zrobić to druciarstwo zagrażające innym użytkownikom.Nie wiem czy do Omegi po FL występowały reflektory xenonowe ,jeśli tak to szukaj ich i instalacji.W innym przypadku odpuść temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 Są inne rozwiązania poza fabrycznym systemem poziomowania, np. uniwersalny układ automatycznego poziomowania Hella. Łatwy w montażu, robi co trzeba. Kilka lat temu doposażyłem swoją AG w zamienniki lamp ksenonowych Depo, palniki D2S, przetwornice HID i właśnie ów układ. Przeszedłem kilka przeglądów okresowych i kontroli policyjnych (akurat w tym okresie były nasilone kontrole związane z HID-ami) - bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > Są inne rozwiązania poza fabrycznym systemem poziomowania, np. uniwersalny układ automatycznego > poziomowania Hella. Łatwy w montażu, robi co trzeba. Kilka lat temu doposażyłem swoją AG w > zamienniki lamp ksenonowych Depo, palniki D2S, przetwornice HID i właśnie ów układ. > Przeszedłem kilka przeglądów okresowych i kontroli policyjnych (akurat w tym okresie były > nasilone kontrole związane z HID-ami) - bezproblemowo. Akurat reflektory firmy Depo to chyba najgorsze zamienniki jakie moga byc, jakos wykonania mizerna i do tego krotka trwalosc produktu. Spotkalem sie z takimi w kilku samochodach, bardzo szybko matowialy i wypalaly sie. W jednym aucie 2-letnia lampa Depo wygladala i swiecila gorzej niz druga stara, oryginalna 8-letnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.