Pepcio Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Witajcie. Jakie macie średnie spalanie LPG przy tym silniku ? Liczę czy opłaca się inwestować w kuchenkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Witajcie. > Jakie macie średnie spalanie LPG przy tym silniku ? > Liczę czy opłaca się inwestować w kuchenkę Dodaj sobie do SWOJEGO spalania noPB z 15-20% i bedziesz mial wynik dla LPG... Pewnie z 10 LPG trzeba liczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Dodaj sobie do SWOJEGO spalania noPB z 15-20% i bedziesz mial wynik dla LPG... > Pewnie z 10 LPG trzeba liczyc Teoretycznie tak to powinno działać..... teoretycznie. Średnio w tej chwili na zimowych oponach Megane spala około 8l PB, latem na letnich poniżej lub około 7 l, nie wiem czy warto wydawać $$$ by w prezencie otrzymać znów tysiące problemów związanych z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 jazda typowo miejska 10~10.5 LPG/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Teoretycznie tak to powinno działać..... teoretycznie. > Średnio w tej chwili na zimowych oponach Megane spala około 8l PB, latem na letnich poniżej lub > około 7 l, nie wiem czy warto wydawać $$$ by w prezencie otrzymać znów tysiące problemów > związanych z LPG MII bardzo ładnie się gazuje, u mnie zero problemów/awarii/błędów instalacja zwraca się dość szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > jazda typowo miejska 10~10.5 LPG/100km Czyli tak jak myślałem. Krótkie wyliczenie: 8 l PB x powiedzmy średnio 5,20 zł = na okrągło 42 zł / 100 km 10 l LPG x powiedzmy średnio 2,60 zł = 26 zł /100 km 42 - 26 = 16 zł na 100 km oszczędniości nie licząc oczywiście dodatkowego spalania PB do uruchomienia i wstępnego rozgrzania instalacji. Cena BRC 2800 zł : 16 zł = 175 x 100 km = 17500 km by powiedzmy instalacja się zwróciła (nie liczę serwisu, dodatkowego kosztu badania technicznego i paliwa potrzebnego prócz LPG). Przy obecnym użytkowaniu samochodu zwrot instalacji to minimum rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > MII bardzo ładnie się gazuje, u mnie zero problemów/awarii/błędów > instalacja zwraca się dość szybko Miełem kilka samochodów z LPG i wiem, że nie ma czegoś takiego jak zero awarii, błędów i problemów Jedyna instalacja którą dobrze wspominam to BRC Seqent 24 w służbowych Oplach. Koszt zakupu dość wysoki bo około 2800 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Miełem kilka samochodów z LPG i wiem, że nie ma czegoś takiego jak zero awarii, błędów i problemów > Jedyna instalacja którą dobrze wspominam to BRC Seqent 24 w służbowych Oplach. Koszt zakupu dość > wysoki bo około 2800 zł mam staga 4/Ac R01 i RegFasty i byłem na razie tylko na wymianie filtrów. Po 10 kkm nie było potrzeby ponownej kalibracji. Przełącza się bez szarpnięć... jak dla mnie jest bezproblemowa. Zobaczymy co będzie dalej, na pewno nie będę tym autem trzaskał setek tysięcy kilometrów więc myślę, że awaryjność będzie niska Mnie instalacja się zwróciła po 10 kkm, ale jak montowałem to LPG kosztował 2.09 a benzyna 5,40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > mam staga 4/Ac R01 i RegFasty i byłem na razie tylko na wymianie filtrów. Po 10 kkm nie było > potrzeby ponownej kalibracji. Przełącza się bez szarpnięć... jak dla mnie jest bezproblemowa. > Zobaczymy co będzie dalej, na pewno nie będę tym autem trzaskał setek tysięcy kilometrów więc > myślę, że awaryjność będzie niska > Mnie instalacja się zwróciła po 10 kkm, ale jak montowałem to LPG kosztował 2.09 a benzyna 5,40 no właśnie a teraz NoPB jest po 4,45, a LPG nadal ~2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > mam staga 4/Ac R01 i RegFasty i byłem na razie tylko na wymianie filtrów. Po 10 kkm nie było > potrzeby ponownej kalibracji. Przełącza się bez szarpnięć... jak dla mnie jest bezproblemowa. > Zobaczymy co będzie dalej, na pewno nie będę tym autem trzaskał setek tysięcy kilometrów więc > myślę, że awaryjność będzie niska > Mnie instalacja się zwróciła po 10 kkm, ale jak montowałem to LPG kosztował 2.09 a benzyna 5,40 Jaki koszt tej instalacji ? Ktory to stag ? Ten Plug & Drive czy inny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > no właśnie a teraz NoPB jest po 4,45, a LPG nadal ~2,5 Ale za dwa miesiące PB będzie po 5,5zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > MII bardzo ładnie się gazuje, u mnie zero problemów/awarii/błędów > instalacja zwraca się dość szybko Czy obecnie produkowana megane III ma ten sam silnik 1.6 16V co w II? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Jaki koszt tej instalacji ? 2500 > Ktory to stag ? Ten Plug & Drive czy inny ? stag 4 eco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Czy obecnie produkowana megane III ma ten sam silnik 1.6 16V co w II? to praktycznie ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Ale za dwa miesiące PB będzie po 5,5zł masz kryształową kulę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > masz kryształową kulę ? to dość prawdopodobny scenariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > jazda typowo miejska 10~10.5 LPG/100km to mój 2.0 automat nie dużo więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > to mój 2.0 automat nie dużo więcej 1.6 nie słynie z oszczędności, do tego ultrakrótka skrzynia robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 na spokojnie 8.5 wiecej jak 10.5 raczej nie wezmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 u mnie się w 6 miesiecy zwrocila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > to dość prawdopodobny scenariusz z czego miałoby to wynikać ? ropa bez zająknięcia tanieje od sześciu miesięcy ... ostatnie spotkanie OPEC zaowocowało kolejną obniżą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > do tego ultrakrótka skrzynia robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Bo se kapelusz sklepiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Witajcie. > Jakie macie średnie spalanie LPG przy tym silniku ? > Liczę czy opłaca się inwestować w kuchenkę 2800 za instalacje brc. Przeglad co 15kkm kosztuje 100. Paliwa idzie w zaleznosci od pory roku, mi srednio mniej niz litr na 100. Silnik jest przystosowany do lpg. Kolektory maja nawet nadlewy pod wkretki. Ba, w scenikach jest fabryczna kontrolka od GPL. A spalanie? U mnie miedzy 9 a 11. Z tym ze ten drugi wynik tp przy sredniej w okolicy 115km/h. Jazda 140+ naszymi autostradami w 3 osoby, z pelnym bagaznikiem i klima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 ile masz obrotów przy 140 ? masz silnik 2.0 ? u mnie przy 110 jest w okolicach 3 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > ile masz obrotów przy 140 ? masz silnik 2.0 ? u mnie przy 110 jest w okolicach 3 tyś 1,6. Przy 100 okolo 3000. Zerkne jutro jesli mam byc dokladny. A więc sprawdziłem.\ Przy 3000rpm mam 105km/h Czyli przy 4krpm będzie 140km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > to praktycznie ten sam silnik Nie wiesz czy są jakieś istotne zmiany. Brat się za tym rozgląda w megane grandtour, żeby później zagazować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Nie wiesz czy są jakieś istotne zmiany. Brat się za tym rozgląda w megane grandtour, żeby później > zagazować. nie istotnych różnic, blok i głowica ta sama, programem się rożnic, pewnie jakieś różnice w akcesoriach są, ale mechanicznie to to samo. Reno oferuje ten silnik z instalacją LPG więc nie ma się czego bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > nie istotnych różnic, blok i głowica ta sama, programem się rożnic, pewnie jakieś różnice w > akcesoriach są, ale mechanicznie to to samo. Reno oferuje ten silnik z instalacją LPG więc nie > ma się czego bać Dzięki za wyjaśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Witajcie. > Jakie macie średnie spalanie LPG przy tym silniku ? > Liczę czy opłaca się inwestować w kuchenkę jak dobrze że nie mam takich dylematów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > jak dobrze że nie mam takich dylematów dizluchy też się już gazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > dizluchy też się już gazuje tiaaa w celach oszczędności w spalaniu i dodania problemów ciekawe po jakim czasie montaż LPG w Dieselu się zwraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > tiaaa w celach oszczędności w spalaniu i dodania problemów > ciekawe po jakim czasie montaż LPG w Dieselu się zwraca Nie zapominaj, ze to nie chodzi o oszczednosci, ale o ekologie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Nie zapominaj, ze to nie chodzi o oszczednosci, ale o ekologie Noooooooooooooo taaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > jak dobrze że nie mam takich dylematów Do pierwszego wtryskiwacza, turbiny lub sprzęgła z dwumasą Też się kiedyś cieszyłem podobnie do Ciebie, aż kupiłem 1.9 JTD z uwalonym motorem do którego włożyłem prawie drugi samochód, potem Croma 1.9 MJTD gdzie poszły wtryski, klapy wirowe itp. Wolę PB bo relatywnie taniej wychodzi w eksploatacji niż TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Do pierwszego wtryskiwacza, turbiny lub sprzęgła z dwumasą Też się kiedyś cieszyłem podobnie do > Ciebie, aż kupiłem 1.9 JTD z uwalonym motorem do którego włożyłem prawie drugi samochód, potem > Croma 1.9 MJTD gdzie poszły wtryski, klapy wirowe itp. > Wolę PB bo relatywnie taniej wychodzi w eksploatacji niż TD Chłopie, piszesz tak jakby to był pierwszy i jedyny Diesel na świecie, nieziemska technologia i na dodatek części dostarczane z kosmosu raz na 1000 lat. A większość z nas z premedytacją kupuje kolejne i to coraz bardziej zaawansowane ropniaki, i co ? a no i nic i będzie tak dalej. Natomiast jak ktoś liczy na wyjątkową okazję, młodego czy starego diesela za niewielkie pieniądze i do tego żeby jeszcze miał mały przebieg, no to sorry sam sobie KUPUJE kłopoty. To się tyczy zresztą każdej "perełki" Sam jesteś tego przykładem, kupując auto z uwalonym motorem Widocznie było bardzo tanie, skoro remont silnika podwoił wartość zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Chłopie, piszesz tak jakby to był pierwszy i jedyny Diesel na świecie, nieziemska technologia i na > dodatek części dostarczane z kosmosu raz na 1000 lat. A większość z nas z premedytacją kupuje > kolejne i to coraz bardziej zaawansowane ropniaki, i co ? a no i nic i będzie tak dalej. > Natomiast jak ktoś liczy na wyjątkową okazję, młodego czy starego diesela za niewielkie pieniądze i > do tego żeby jeszcze miał mały przebieg, no to sorry sam sobie KUPUJE kłopoty. To się tyczy > zresztą każdej "perełki" > Sam jesteś tego przykładem, kupując auto z uwalonym motorem Chłopa to sobie poszukaj ..... sam wymyśl gdzie. Ja się nie użalam, piszę tylko o tym co mnie spotkało, ale widzę, że trudno to zrozumieć Co chciałeś przekazać tym swoim postem? Zabłysnąć chciałeś ? Ja odniosłem się do wypowiedzi jednego z forumowiczów który wtrącił do dyskusji o zagazowaniu 1.6 coś w stylu ,,szczęście, że ja nie mam takich problemów'' , a w podpisie widzę 2.4 JTD , i tylko dla tego napisałem to co napisałem. Wiem doskonale, że kupowanie starego diesla to rosyjska ruletka, można trafić dobrze, lecz najczęściej trafia się źle. Wiem, że 90 % samochodów na rynku ma kręcone liczniki i magiczne przebiegi 160-180 tys bez względu na wiek dlatego też kupiłem Megane z cherlawą benzyną , a kolejny zakup Espace planuję z 2.0 T, a diesla nie tknę chyba , że kupię 2-3 latka z pewnych rąk z pewnym niewielkim przebiegiem. Może napiszesz coś o 1.6 i LPG bo o tym był wątek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Chłopa to sobie poszukaj ..... sam wymyśl gdzie. Ja się nie użalam, piszę tylko o tym co mnie > spotkało, ale widzę, że trudno to zrozumieć > Co chciałeś przekazać tym swoim postem? Zabłysnąć chciałeś ? Ja odniosłem się do wypowiedzi jednego > z forumowiczów który wtrącił do dyskusji o zagazowaniu 1.6 coś w stylu ,,szczęście, że ja nie > mam takich problemów'' , a w podpisie widzę 2.4 JTD , i tylko dla tego napisałem to co > napisałem. Wiem doskonale, że kupowanie starego diesla to rosyjska ruletka, można trafić > dobrze, lecz najczęściej trafia się źle. Wiem, że 90 % samochodów na rynku ma kręcone liczniki > i magiczne przebiegi 160-180 tys bez względu na wiek dlatego też kupiłem Megane z cherlawą > benzyną , a kolejny zakup Espace planuję z 2.0 T, a diesla nie tknę chyba , że kupię 2-3 latka > z pewnych rąk z pewnym niewielkim przebiegiem. Zacząłeś pierwszy narzekaniem na nietrafione zakupy dieselowe .... > Może napiszesz coś o 1.6 i LPG bo o tym był wątek ?? Jasne .... "szczęście, że ja nie mam takich problemów'' ...... pasuje ? czy też się czepisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Do pierwszego wtryskiwacza, turbiny lub sprzęgła z dwumasą Też się kiedyś cieszyłem podobnie do > Ciebie, aż kupiłem 1.9 JTD z uwalonym motorem do którego włożyłem prawie drugi samochód, potem > Croma 1.9 MJTD gdzie poszły wtryski, klapy wirowe itp. > Wolę PB bo relatywnie taniej wychodzi w eksploatacji niż TD Wszystko wymienione szczęście mam takie że mam pojęcie o mechanice i wiem jak pewne rzeczy sprawdzić jak jest coś do wymiany to mówię to sprzedającemu i jest zjazd z ceny j na te elementy tak kupiłem salonkę Co do benzyn. Wiele ma już dwumas i nieraz kosztuje wiele więcej jak do klekota sporo ma też klapy wirowe Są inne elementy które siadają Co do LPG to wybierz sprawdzonego - sumiennego instalatora a nie flejtucha Bo większość niedomagań czy wariacji jest przez montaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 proszę bez takich wycieczek... ja wiem ze Twoja racja jest najmojsza, ale bez przesady... Wszyscy znamy Twoje problemy z fiatem, przypominam jednak ze tutaj piszemy o Francowatych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Witajcie. > Jakie macie średnie spalanie LPG przy tym silniku ? > Liczę czy opłaca się inwestować w kuchenkę Megane moje 2.0 16v z 6kkm, które zrobiłem od zakupu, 7,7 najmniej, 10,9 najwięcej litrów lpg na 100km instalkę stag 4, wtryski ac01, butla bormech, wchodzi obecnie 52l lpg, pływak do poprawki i wejdzie 59l. Nie potrafię jeździć ekonomicznie Kumpla Scenic 2 z 1,6 spala średnio 7,6 L lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Witajcie. > Jakie macie średnie spalanie LPG przy tym silniku ? We Flu z takim silnikiem mam 480-530km na 45-48 litrach LPG co daje 8.5-10l/100 w jeździe miejsko-podmiejskiej. W trasie zresztą podobnie przy prędkościach powyżej 110-120km/h. > Liczę czy opłaca się inwestować w kuchenkę A to zależy. Ja żałuję, że się tak późno zdecydowałem (po dwóch latach jeżdżenia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > tiaaa w celach oszczędności w spalaniu i dodania problemów > ciekawe po jakim czasie montaż LPG w Dieselu się zwraca najważniejsze, że da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Witajcie. > Jakie macie średnie spalanie LPG przy tym silniku ? > Liczę czy opłaca się inwestować w kuchenkę Serwus, powiedzcie mi panowie a ile palą wasze 1,4. Tak z własnego doświadczenia i znajomych to jeżeli chodzi o lpg to jakoś wielkich różnic nie ma. Przynajmniej między 1,4 a 1,6 albo 1,6 a 2,0. A co do tego czy się opłaca czy nie to myślę że się opłaca. Założysz i cieszysz się tańszym tankowaniem. Jest różnica jak zatankujesz sobie za 70 zł i przejedziesz 350 czy więcej kilosów no nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Megane I 1.4 16V Combi instalacja Stag-4 wtryski AC W01, reduktor AC S.A. R 01. Do butli wchodzi ok. 35 litrów... Cykl mieszany starcza na ok. 410 km czyli wychodzi 8,5l/100km... Na instalacji zrobiłem 55 tys km raz zmieniłem filtry i nie wiem co to znaczy mieć instalację... W takiej samej znajomego tyle że 1.6 spalanie sięga ok. 9,3l/100km też cykl mieszany ale więcej miasto... Co do diesla nigdy więcej!!! Jak patrzę na znajomego który walczy z 1.5 dCi to aż mi się go żal robi... padły 3 wtryski 1200zł sama regeneracja za tyle to mam cały silnik 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Co do diesla nigdy więcej!!! Jak patrzę na znajomego który walczy z 1.5 dCi to aż mi się go żal > robi... padły 3 wtryski 1200zł sama regeneracja za tyle to mam cały silnik 1.6 No to nie mów diesela, TYLKO dCi, bo to ogromna różnica w stosunku do HDi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > No to nie mów diesela, TYLKO dCi, bo to ogromna różnica w stosunku do HDi koniec coś pisał na HP że ciągnął na sznurku HDIka, bo nie dojechał z wyprawy po wołgę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > koniec coś pisał na HP że ciągnął na sznurku HDIka, bo nie dojechał z wyprawy po wołgę to HDI było myślałem, że TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 ooo to ja też robię 410km moim Sceniciem 2.0 w automacie typ miasto tyle że tankuje 45l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > proszę bez takich wycieczek... ja wiem ze Twoja racja jest najmojsza, ale bez przesady... > Wszyscy znamy Twoje problemy z fiatem, przypominam jednak ze tutaj piszemy o Francowatych... czyli ja mogę przypomnieć o moim DCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.