Skocz do zawartości

Stary luksusowy czy młody z wyższej średniej?


lisik

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzałem się od dłuższego czasu do cytryny C5 w wersji exclusive jakiś rok 2011-2012. W zasadzie wyposażenie kompletne, regulacje foteli we wszystkich kierunkach, masaże, hydro, podwójne szyby etc...

Ale przejechałem się ostatnio dłuższą chwilę bmw 740d e66 i przepadłem....

W zasadzie czy jedzie 140 czy 200 poziom hałasu i komfort się nie zmienia. Audio powodowało uśmiech od ucha do ucha. Fotele "komfort"... bajka...

Przeglądając ogłoszenia zdziwiło mnie to że bmw serii 7 mają małe przebiegi. Raczej ciężko o auto z przebiegiem powyzej 250kkm a najczęściej są to przebiegi rzędu 160-220kkm na roczniki 2006-2008 na zagranicznych portalach ogłoszeniowych i średni pułap cenowy. Czy te auta faktycznie mniej jeżdżą od np audi a6 czy bmw 5er? Czy może sprzedający bardziej się przykładają do korekt liczników?

Myślę o E66 730d - silnik w zasadzie zbiera dobre opinie. Warto profilaktycznie wymienić rozrząd co nie jest wcale drogie- sądząc po forach tańsze niż w c5 2,0diesel. Prowadzi się lepiej od c5, silnik tez daje rade...

A kosztują podobnie. Za ca 70kpln jest już bardzo duży wybór obu modeli.

No i teraz pytanie co sądzicie o takim porównaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz środki i możesz w razie czego naprawić coś droższego i kasy Ci na to nie szkoda to bierz 7

jak dużo nie jeździsz to tym bardziej 7

mi teraz po głowie też taka chodzi, na moje 10kkm rocznie to się popsuć nie zdąży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądając ogłoszenia zdziwiło mnie to że bmw serii 7 mają małe przebiegi. Raczej ciężko o auto z

> przebiegiem powyzej 250kkm a najczęściej są to przebiegi rzędu 160-220kkm

Taka specyfika rynku wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety najwięcej jeżdżą w pierwszym roku. Ale spoko, im starsze tym przebieg niższy.

> http://otomoto.pl/bmw-730-f01-xdrive-salon-pl-okazja-C36049888.html

ten wygląda jakby się walnął w ogłoszeniu i powinno być 30 tys zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przymierzałem się od dłuższego czasu do cytryny C5 w wersji exclusive jakiś rok 2011-2012. W

> zasadzie wyposażenie kompletne, regulacje foteli we wszystkich kierunkach, masaże, hydro,

> podwójne szyby etc...

> Ale przejechałem się ostatnio dłuższą chwilę bmw 740d e66 i przepadłem....

unikaj tego silnika smile.gif

> W zasadzie czy jedzie 140 czy 200 poziom hałasu i komfort się nie zmienia. Audio powodowało uśmiech

> od ucha do ucha. Fotele "komfort"... bajka...

> Przeglądając ogłoszenia zdziwiło mnie to że bmw serii 7 mają małe przebiegi. Raczej ciężko o auto z

> przebiegiem powyzej 250kkm a najczęściej są to przebiegi rzędu 160-220kkm na roczniki

> 2006-2008 na zagranicznych portalach ogłoszeniowych i średni pułap cenowy. Czy te auta

> faktycznie mniej jeżdżą od np audi a6 czy bmw 5er? Czy może sprzedający bardziej się

> przykładają do korekt liczników?

> Myślę o E66 730d - silnik w zasadzie zbiera dobre opinie. Warto profilaktycznie wymienić rozrząd co

> nie jest wcale drogie- sądząc po forach tańsze niż w c5 2,0diesel. Prowadzi się lepiej od c5,

> silnik tez daje rade...

> A kosztują podobnie. Za ca 70kpln jest już bardzo duży wybór obu modeli.

> No i teraz pytanie co sądzicie o takim porównaniu?

C5 moze byc jeszcze nawet na jakiejs przedłużowej gwarancji. a BMW będzie na abonamencie u elektryka od BMek wink.gif

ale komfort i jakość wnętrza oczywiscie nieporównywalne.

takze BMW ok, ale tylko jesli godzisz się na cokwartalne wizyty w warsztacie,m choćby na gaszenie kontrolek wink.gif i masz na to czas smile.gif chyba ze naprawde małe przebiegi (ale w tedy po co diesel?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten wygląda jakby się walnął w ogłoszeniu i powinno być 30 tys

Z przebiegiem 30tys. kosztowałby dwa razy tyle.

EDIT: Przyjrzałem się dokładniej innym takim - możesz mieć rację. Faktycznie coś tanie te auta.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z przebiegiem 30tys. kosztowałby dwa razy tyle.

> EDIT: Przyjrzałem się dokładniej innym takim - możesz mieć rację. Faktycznie coś tanie te auta.

Na polecanym przez konika markplats są już za niewiele ponad 5KEUR, co prawda starsze, ale 745i food.gif i jak nigdy mi się te auta nie podobały, tak mi się nagle zaczęły zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na polecanym przez konika markplats są już za niewiele ponad 5KEUR, co prawda starsze, ale 745i i

> jak nigdy mi się te auta nie podobały, tak mi się nagle zaczęły

na V8 lepiej uważać, osławiona rura miedzy głowicami potrafi dać w kość są choć już i na to patenty zlosnik.gif

inna sprawa że jak dla mnie E65 jest tandetne no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na V8 lepiej uważać, osławiona rura miedzy głowicami potrafi dać w kość są choć już i na to patenty

> inna sprawa że jak dla mnie E65 jest tandetne

Czyli jak benzyna to lepiej z motorem 6cio garowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz środki i możesz w razie czego naprawić coś droższego i kasy Ci na to nie szkoda to bierz 7

> jak dużo nie jeździsz to tym bardziej 7

> mi teraz po głowie też taka chodzi, na moje 10kkm rocznie to się popsuć nie zdąży

Mam golfa tdi i co chwila kilka tysiecy na naprawy idzie.... Mysle ze bmw duzo drozsze w obsludze nie bedzie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupil bym zdecydowanie BMW. Ale tylko ze względu na utratę wartości. Za 3 lata C5 będzie warte tyle

> co komplet opon do BMW

Bzdura, kwotowo straca pewnie dokladnie tyle samo...

Proecntowe Citroen straci pewnie sporo wiecej, ale tez na starcie jest jednak tanszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie by inaczej musiał by dzień w dzień jeździć po 1000km albo lepiej

Takim autom się zdarza. Robią np. za luksusowe wahadłowce i wożą ludzi dzień w dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

> takze BMW ok, ale tylko jesli godzisz się na cokwartalne wizyty w warsztacie,m choćby na gaszenie

> kontrolek i masz na to czas chyba ze naprawde małe przebiegi (ale w tedy po co diesel?).

Cokwartalne jak cokwartalne. Jak zaczynalem podroz zapalila sie kontrolka hamulca postojowego a pare km dalej na szybszym zakrecie komunikat ze auto sie przechylilo bardziej niz powinno i kontrolka bledu zawieszenia wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bzdura, kwotowo straca pewnie dokladnie tyle samo...

> Proecntowe Citroen straci pewnie sporo wiecej, ale tez na starcie jest jednak tanszy.

Jak tańszy jak chce kupić za 70 tysięcy. Czyli po 5 latach C5 będzie warte (12 tysięcy po tyle chodzą roczniki 2006) a BMW w granicach 26 tysięcy ( po tyle sa najtańsze e65 z 2001 roku). Wiec 2x tyle palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak tańszy jak chce kupić za 70 tysięcy. Czyli po 5 latach C5 będzie warte (12 tysięcy po tyle

> chodzą roczniki 2006) a BMW w granicach 26 tysięcy ( po tyle sa najtańsze e65 z 2001 roku).

> Wiec 2x tyle

Nie doczytalem, myslalem ze oba auta maja byc z rocznika 2011-2012. A tak BMW bedzie na starcie kilka lat w plecy...

PS. Znajdziesz mi klika C5 z 2006 za 12kPLN? grinser006.gif

To moze sobie kupie jako 2 auto ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak tańszy jak chce kupić za 70 tysięcy. Czyli po 5 latach C5 będzie warte (12 tysięcy po tyle

> chodzą roczniki 2006) a BMW w granicach 26 tysięcy ( po tyle sa najtańsze e65 z 2001 roku).

> Wiec 2x tyle

Jeśli wyda na nie tyle samo to różnica kosztów przy utracie wartości będzie na korzyść starszego, ale różnica kosztów serwisu prawdopodobnie zje ją kilkukrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> PS. Znajdziesz mi klika C5 z 2006 za 12kPLN?

> To moze sobie kupie jako 2 auto

C5 z 2006 za za 12kPLN? Myślę, że kupisz bez problemu.

To realna cena za ten rocznik.

Tylko, że to jest MKII czyli MKI po liftingu.

Od 2008r jest C5 MKIII, zupełnie inna konstrukcja, tutaj jest inna rozmowa, te trzymają mocniej cenę.

Nie dziwne, większe i ładniejsze auto niż MKI/MKII.

Chcę przez to powiedzieć, że nie ma co porównywać spadku wartości C5 MK1/2 do C5 MK3 o jakim pisze autor wątku.

MK1 i MK2 są wyjątkowo niszowe, trudno to sprzedać.

MK3 jest bardziej popularne i chodliwe niż były te starsze.

I nie każdy ma hydro jak te starsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> C5 z 2006 za za 12kPLN? Myślę, że kupisz bez problemu.

> To realna cena za ten rocznik.

> Tylko, że to jest MKII czyli MKI po liftingu.

> Od 2008r jest C5 MKIII, zupełnie inna konstrukcja, tutaj jest inna rozmowa, te trzymają mocniej

> cenę.

> Nie dziwne, większe i ładniejsze auto niż MKI/MKII.

Z tego co patrzylem to krajowe sa blizej 18-20kPLN za roczniki 06-07.

Pewnie, ze mozna kupic za 12 a pozniej narzekac jak to sie Citroen psuje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na polecanym przez konika markplats są już za niewiele ponad 5KEUR, co prawda starsze, ale 745i i

> jak nigdy mi się te auta nie podobały, tak mi się nagle zaczęły

unikaj V8mek w E65. cena nie bierze się znikąd smile.gif często nie dożywają 100kkm te silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam golfa tdi i co chwila kilka tysiecy na naprawy idzie.... Mysle ze bmw duzo drozsze w obsludze

> nie bedzie

Co chwila ....kilka tysięcy? Wymieniasz tam regularnie silnik z olejem czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co patrzylem to krajowe sa blizej 18-20kPLN za roczniki 06-07.

> Pewnie, ze mozna kupic za 12 a pozniej narzekac jak to sie Citroen psuje

No skupmy się na '06.

Fakt, że większość ofert przedstawia auta do jakiegoś mniejszego czy większego remontu jest niezaprzeczalny.

Natomiast te 20.000 to umówmy się - pobożne życzenie sprzedającego. Będzie miał farta, przyjdzie amator - to sprzeda, ale realnie będzie się bujał z tą ceną wieki, albo zejdzie niżej.

Na C5 MKII nie ma kolejki chętnych jak na Golfa czy Passata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie doczytalem, myslalem ze oba auta maja byc z rocznika 2011-2012. A tak BMW bedzie na starcie

> kilka lat w plecy...

> PS. Znajdziesz mi klika C5 z 2006 za 12kPLN?

> To moze sobie kupie jako 2 auto

Proszę. i nawet na większy serwis zostanie żeby dobic do tych 12 tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mysle, ze Jay moze byc zainteresowany taka perelka

Jay? Citroena nie tyka jak sądzę. Zresztą nie dziwię mu się, auto niesprzedawalne.

A co z nim nie tak? Że przebieg nie skręcony do 189.000 ? wink.gif

Te auta po tyle chodzą. Niechby i w naidealniejszym stanie.

Co do Twojego pomysłu, C5'06 na drugie auto - polecam grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co chwila ....kilka tysięcy? Wymieniasz tam regularnie silnik z olejem czy jak ?

Tak na szybko z glowy w styczniu 4200 remont rozrusznika, nowa klapa gaszaca (sama czesc ok 1000) termostat, rozrzad, reczny, akumulator i jakies pierdolki male... Ze 3 miesiace wczesniej tasma airbag kierowcy olej dsg plus zwykly olej w sumie cos kolo 1500, wczesniej dwumasa dsg ponad 2000, jakos wiosna rok temu intercooler okazalo sie ze dziurawy, wymiana na nowy, piasty przod i wiatrak chlodnicy plus serwis klimy chyba kolo 2600 poszlo, wczesniej turbina 2000, ze 3 miesiace wczesniej wtrysk w sumie kolo 1600 wyszedl. Przed tym przeguby wewnetrzne oryginaly 2x700pln plus naprawa. Dalej poszla sprezyna przod, wymienilem cale kolumny bo amory i lozyska tez juz sie prosily i tez pod 2000 poszlo.... Ze 2 lata temu robilem remont przedniego zawieszenia chyba 1500. Wielu rzeczy nie pamietam ale co chwila cos. Juz dawno powinienem ozenic ten samochod ale jak jest juz inny to ten zostaje iako zapasowy a jak nie ma innego to jako glowny... 2005 rok a mam go od 7 lat. Ale kupiony od handlarza. Drogo ale od handlarza. W dodatku po znajomosci pewnie dlatego tak sie sypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może to? http://forum.autokacik.pl/showthreaded.p...0#Post288277080

Jest fajny ale nie ma poczucia jazdy czolgiem jak w e66, poza tym wiecej plastiku i glosniej w srodku wink.gif W dodatku pewnie cofany zlosnik.gif poza tym jak od lekarza to z rocznika 1926 w briefie sie kupuje a nie od jakiegos szczeniaka zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak na szybko z glowy w styczniu 4200 remont rozrusznika, nowa klapa gaszaca (sama czesc ok 1000)

> termostat, rozrzad, reczny, akumulator i jakies pierdolki male... Ze 3 miesiace wczesniej

> tasma airbag kierowcy olej dsg plus zwykly olej w sumie cos kolo 1500, wczesniej dwumasa dsg

> ponad 2000, jakos wiosna rok temu intercooler okazalo sie ze dziurawy, wymiana na nowy, piasty

> przod i wiatrak chlodnicy plus serwis klimy chyba kolo 2600 poszlo, wczesniej turbina 2000, ze

> 3 miesiace wczesniej wtrysk w sumie kolo 1600 wyszedl. Przed tym przeguby wewnetrzne oryginaly

> 2x700pln plus naprawa. Dalej poszla sprezyna przod, wymienilem cale kolumny bo amory i lozyska

> tez juz sie prosily i tez pod 2000 poszlo.... Ze 2 lata temu robilem remont przedniego

> zawieszenia chyba 1500. Wielu rzeczy nie pamietam ale co chwila cos. Juz dawno powinienem

> ozenic ten samochod ale jak jest juz inny to ten zostaje iako zapasowy a jak nie ma innego to

> jako glowny... 2005 rok a mam go od 7 lat. Ale kupiony od handlarza. Drogo ale od handlarza. W

> dodatku po znajomosci pewnie dlatego tak sie sypie.

Po czyms takim nawet bym nie spojrzal wiecej na uzywke grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest fajny ale nie ma poczucia jazdy czolgiem jak w e66, poza tym wiecej plastiku i glosniej w

> srodku

W takim razie bierz e66 i się nie zastanawiaj cool.gifok.gif

> W dodatku pewnie cofany poza tym jak od lekarza to z rocznika 1926 w briefie sie

> kupuje a nie od jakiegos szczeniaka

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W

> dodatku po znajomosci pewnie dlatego tak sie sypie.

ładnie żeś go odgruzował zlosnik.gif w sumie teraz to już chyba nie powinien się sypać?

bierz tą bejce, przynajmniej będziesz miał frajdę nawet jak trochę będziesz musiał kasy władować to przynajmniej wiesz w co i Ci się odwdzięczy frajdą z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ładnie żeś go odgruzował w sumie teraz to już chyba nie powinien się sypać?

znajomi tak sobie powtarzali ze dwa lata jak naprawiali swoją Vectrę. Że już tyle rzeczy padło, że teraz to już prawie wszystko jest nowe. A co miesiąc był następny czujniczek, zaworek, wtryskiwaczyk, wiązeczka, elektryczny zameczek klapy itd

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jaki masz przebieg w tym aucie?

Bralem go jak mial 67 a teraz ma ponad 220. Przebieg prawdziwy. Tyle, ze jak go kupilem byl naprawiany w szopie wiec nie wiem ile przebiegu mialy wtryski i np turbo bo nie moge wykluczyc ze mi ktos czesci nie podmienil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.