Skocz do zawartości

Stary luksusowy czy młody z wyższej średniej?


lisik

Rekomendowane odpowiedzi

> C5 z 2006 za za 12kPLN? Myślę, że kupisz bez problemu.

> To realna cena za ten rocznik.

Za taka cene bym jej palcem nie dotknal. Ogladalem kilka szt za 15-17kzl i ich nie kupilem bo niby przebieg realny a tapicerka pociachana ale to od uzytkownika zalezy.

Za 12kzl to Laguny nawet ladnej nie kupisz a co dopiero C5....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za taka cene bym jej palcem nie dotknal. Ogladalem kilka szt za 15-17kzl i ich nie kupilem bo niby

> przebieg realny a tapicerka pociachana ale to od uzytkownika zalezy.

Wg Ciebie porządne c5 mk1 za ile powinno być? Pytam o mk1 nie o mk2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miło poczytać "szpeczialisztów"

Użytkuje E65 730d od prawie 3 lat, nakulalem prawie 90 tysi

Wydatki prócz serwisu co 15 tysi:

Guma do intercoolera 1200

Linka otwierania maski 120

Koło pąsowe 700

Pokrywa ASB (kamyczek popsuł) 1100

Z elektroniki 2x padł laser od czytnika nawigacji

Tak raz na pół roku serwis ale olejowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak miło poczytać "szpeczialisztów"

> Użytkuje E65 730d od prawie 3 lat, nakulalem prawie 90 tysi

> Wydatki prócz serwisu co 15 tysi:

> Guma do intercoolera 1200

> Linka otwierania maski 120

> Koło pąsowe 700

> Pokrywa ASB (kamyczek popsuł) 1100

> Z elektroniki 2x padł laser od czytnika nawigacji

> Tak raz na pół roku serwis ale olejowy!

A poza tym jak wrażenia z posiadanej fury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisz wiecej. dlaczego nie wziales Sklasy, A8, albo LSa?

> tylko wieloryba?

no S-Class to wiadomo, rdza i zawias

też kombinuję nad 7er po E39, tak za rok/dwa z 3.0d

przez swoją "urodę" są dość tanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no S-Class to wiadomo, rdza i zawias

no z s lepiej jest niz z e.

no ale ok, a zawias to tez nie wszystkie.

> też kombinuję nad 7er po E39, tak za rok/dwa z 3.0d

> przez swoją "urodę" są dość tanie

no sęk w tym, że robią się modne smile.gif widze to po postach na 7er.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no z s lepiej jest niz z e.

polemizowałbym, chyba że porównujesz do W210, to tak, ale W211 są lepiej zabezpieczone

> no ale ok, a zawias to tez nie wszystkie.

> no sęk w tym, że robią się modne widze to po postach na 7er.pl

na 7er nawet nie zaglądałem

na razie po lekturze 5er doszedłem do wniosku że moją nabytą za 15 kpln E39 powinienem u nich wystawić za 20 kpln - strasznie cenią forumowe auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak miło poczytać "szpeczialisztów"

> Użytkuje E65 730d od prawie 3 lat, nakulalem prawie 90 tysi

Niektórzy mają inne przeboje, w ex. E65 745d prezesa firmy w której pracuję w pierwszym roku po przebiegu 40 albo 60kkm? nie pamiętam dokładnie wymienili silnik na gwarancji bo na autostradzie się z niego części wysypały, potem już po gwarancji z grubych rzeczy wysypał się automat - miała pomiędzy 200 a 300kkm nalotu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niektórzy mają inne przeboje, w ex. E65 745d prezesa firmy w której pracuję w pierwszym roku po

> przebiegu 40 albo 60kkm? nie pamiętam dokładnie wymienili silnik na gwarancji bo na

> autostradzie się z niego części wysypały, potem już po gwarancji z grubych rzeczy wysypał się

> automat - miała pomiędzy 200 a 300kkm nalotu,

bo w wiekszosci wypadków takie historie krążą o tych autach, a dobra opinia kolegi powyżej, to wyjątek potwierdzający regułę. to auto nadaje się do ludzi TYLKO z 3.0d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo w wiekszosci wypadków takie historie krążą o tych autach, a dobra opinia kolegi powyżej, to

> wyjątek potwierdzający regułę. to auto nadaje się do ludzi TYLKO z 3.0d.

pewnie tak,

tamte silniki miały jedną przewagę w stosunku do obecnego 750d (czyli R6 3.0L sick.gif ) a mianowicie gang zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy zrobic wiekszy serwis w ASO, z wymiana rozrzadu, DKZ i hamulcow i mysle, ze spokojnie

> dobijesz do 10kPLN

To w kazdym aucie.

Kolega oddal ostatnio Vectrę do ASO i do 10k nie dobił ale niewiele mniej.

Tylko nie robił rozrządu ani hamulców - DKZ, alternator, ksenony i jeszcze ze dwie pierdółki.

Ja z kolei niedawno wydalem ponad 3k w aucie wartym góra 8. (tak tak C5 MKI)

Nie rozumiem lamentu - jest auto stare to się zużywa.

Zużywa się to się naprawia.

Czasem się trafi i droższa naprawa - trudno.

Lepiej sprzedać zepsute za pół darmo i kupić kolejne niewiadomoco?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To w kazdym aucie.

> Kolega oddal ostatnio Vectrę do ASO i do 10k nie dobił ale niewiele mniej.

> Tylko nie robił rozrządu ani hamulców - DKZ, alternator, ksenony i jeszcze ze dwie pierdółki.

> Ja z kolei niedawno wydalem ponad 3k w aucie wartym góra 8. (tak tak C5 MKI)

> Nie rozumiem lamentu - jest auto stare to się zużywa.

> Zużywa się to się naprawia.

> Czasem się trafi i droższa naprawa - trudno.

> Lepiej sprzedać zepsute za pół darmo i kupić kolejne niewiadomoco?

Ja sie w pelni zgadzam...

Nie widze roznicy czy wydam na serwis 2kPLN na auto 10-letnie czy 2 letnie, bo caly czas z konta ubedzie mi 2kPLN grinser006.gif

A czy to 20% wartosci czy 5% to juz bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja sie w pelni zgadzam...

> Nie widze roznicy czy wydam na serwis 2kPLN na auto 10-letnie czy 2 letnie, bo caly czas z konta

> ubedzie mi 2kPLN

> A czy to 20% wartosci czy 5% to juz bez znaczenia.

ale wiekszosc klientów warsztatów, mysli ze jak przyjechali autem za 3k PLN i ktoś chce od nich 300 PLN za klocki z wymianą, to skandal. bo mechanik powinien mieć stawkę RBH uzaleznioną od % wartosci pojazdu i klocki tez powinny byc proporcjonalnie tańsze smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wiekszosc klientów warsztatów, mysli ze jak przyjechali autem za 3k PLN i ktoś chce od nich 300

> PLN za klocki z wymianą, to skandal. bo mechanik powinien mieć stawkę RBH uzaleznioną od %

> wartosci pojazdu i klocki tez powinny byc proporcjonalnie tańsze

No jesli jest to auto do którego klocki kosztuja 80 pln to po 110 za strone to drogo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy zrobic wiekszy serwis w ASO, z wymiana rozrzadu, DKZ i hamulcow i mysle, ze spokojnie

> dobijesz do 10kPLN

ASO jest dla bogatych. Ja nie rozumiem, kto do niego jeździ z autem wartym 10kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ASO jest dla bogatych. Ja nie rozumiem, kto do niego jeździ z autem wartym 10kzł.

To zależy... Jakieś 6 lat temu jeździłem Fiatem Brava 16v benzyna i przyszedł czas na rozrząd.

Auto wówczas było warte max 8000 (bo ~ za tyle je jakoś niewiele wcześniej kupiłem) realnie pewnie mniej.

Na wymianę rozrządu oddałem do ASO, które miałem pod nosem, bez łaski dostałem zastępczaka, którym spokojnie pojechałem sobie do roboty i zapłaciłem chyba 700zł w tym zdaje się była jeszcze jakaś naprawa oprócz rozrządu.

Z pełnymi kwitami, gwarancja i dodam, że w nowym mieście nie bardzo znałem jakiś warsztat niezależny

Pewnie dało się taniej, ale różnica na pewno nie powalająca i bez kombinowania.

Zdaję sobie sprawę, że ASO Fiata, zwłaszcza w małym mieście, potrafi być tanie w porównaniu do wielu innych marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewnie tak,

> tamte silniki miały jedną przewagę w stosunku do obecnego 750d (czyli R6 3.0L ) a mianowicie

> gang

A co ty chcesz od R6? Lepsze wyważenie niż V8. A gang to głównie zależy od układu wydechowego. Już omijać nawet, że rozmowa o gangu z diesla to chyba jakiś żart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zależy... Jakieś 6 lat temu jeździłem Fiatem Brava 16v benzyna i przyszedł czas na rozrząd.

> Auto wówczas było warte max 8000 (bo ~ za tyle je jakoś niewiele wcześniej kupiłem) realnie pewnie

> mniej.

> Na wymianę rozrządu oddałem do ASO, które miałem pod nosem, bez łaski dostałem zastępczaka, którym

> spokojnie pojechałem sobie do roboty i zapłaciłem chyba 700zł w tym zdaje się była jeszcze

> jakaś naprawa oprócz rozrządu.

> Z pełnymi kwitami, gwarancja i dodam, że w nowym mieście nie bardzo znałem jakiś warsztat

> niezależny

> Pewnie dało się taniej, ale różnica na pewno nie powalająca i bez kombinowania.

> Zdaję sobie sprawę, że ASO Fiata, zwłaszcza w małym mieście, potrafi być tanie w porównaniu do

> wielu innych marek.

ja tez na rozrząd mojego THP oddałem do ASO.

cena wysoka, ale nie tak bardzo. części kupiłem sam na zniżkach ojca. takze tylko robocizna ich.

1. mam pewność że robili juz te silniki i znają temat, a akurat ten element jest kapryśny i dobrze miec porównanie na inne egzemplarze

2. jak cos wybuchnie, skopią itp, mam do kogo pójść na gwarancję, bo jak ASO odmówi i będzie się wykręcać, to jest jeszcze Peugeot Polska itp itd.

3. byli blisko, a innego warsztatu zaufanego nie mam do francuza

ale na prostsze obsługi na pewno się do nich nie wybieram.

oczywiscie próbowali mnie naciągnąć na hamulce, ale sami sobie strzelili w stopę (podali mi wymiary tarcz i zalecenie natychmiastowej wymiany - jak sprawdziłem wytyczne producenta dot grubości tarcz, to tylne mają jeszcze 30% mięsa, a przednie podali wymiar szerszy niż nówki smile.gif) naciągacze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> części kupiłem sam na zniżkach ojca. takze tylko robocizna ich.

> 2. jak cos wybuchnie, skopią itp, mam do kogo pójść na gwarancję, bo jak ASO odmówi i będzie się

> wykręcać, to jest jeszcze Peugeot Polska itp itd.

Te punkty trochę się gryzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te punkty trochę się gryzą.

nic się nie gryzie.

że części moje? gwarantem i tak zawsze jest producent, a z tym nie wygrasz. części były markowe, nie z allegro, z poważnej hurtowni smile.gif ale i tak: gwarancja jest tylko teoretyczna... ja piszę o ewidentnym problemie z jakością usługi. czy uszkodzeniem auta na placu. ASO daje Ci więcej pewności, niż "Mirek", bo istnieje wyższa instancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic się nie gryzie.

> że części moje? gwarantem i tak zawsze jest producent, a z tym nie wygrasz. części były markowe,

> nie z allegro, z poważnej hurtowni ale i tak: gwarancja jest tylko teoretyczna...

Niekoniecznie, jak ASO organizuje i montuje części to Ciebie nie obchodzi gwarancja producenta. ASO odpowiada wtedy za całość.

> ja piszę o

> ewidentnym problemie z jakością usługi. czy uszkodzeniem auta na placu. ASO daje Ci więcej

> pewności, niż "Mirek", bo istnieje wyższa instancja.

A to jest inna inszość, sam fakt, że jak oddajesz to najczęściej dostajesz protokół gdzie są opisane rysy i uszkodzenia sprawia, że czujesz się lepiej. (Pewnie często bezpodstawnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niekoniecznie, jak ASO organizuje i montuje części to Ciebie nie obchodzi gwarancja producenta. ASO

> odpowiada wtedy za całość.

oczywiscie. a za 800 PLN różnicy w cenie części, jestem gotów na to ryzyko i na godzinną wycieczkę do hurtowni smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczywiscie. a za 800 PLN różnicy w cenie części, jestem gotów na to ryzyko i na godzinną wycieczkę

> do hurtowni

yhmy, koledze, z roboty, we fiacie strzelil pasek i silnik sie popsul... aso stwierdzilo ze felerny pasek, a hurtownia/producent ze blad montazu... po klikudziesieciu pismach auto kolega sobie troche odpuscil i naprawil u 'mirka' na FV no i chyba do tej pory zastanawia sie kogo pozwac o zwrot kosztow.

w sumie kolega mi troche dzisiaj podpadl wiec w poniedzialek sie go zapytam kto mu zwrocil za naprawe silnika grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gang to głównie zależy od układu wydechowego. Już

> omijać nawet, że rozmowa o gangu z diesla to chyba jakiś żart.

stwierdzam po prostu, że brzmienie E65 745d w środku było przyjemniejsze niż obecnego F01/02 750LdX,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.