Skocz do zawartości

Renault Kwid - juz w sprzedazy - cena $3,885 - nowy


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec mamy juz w sprzedazy ( w India oczywiscie) - ciekawe czy podzieli los Tata Nano, ale wyglada, ze to jest lepiej dopracowane.

 

Renault-Kwid-4.jpg

 

 

 

Cena: od $3,885.

 

Za to dostajemy:

 

3,679mm dlugosci :mast: , 1,478mm szerokosci, 2,422mm wysokosci.

 

Prawie jak Subaru -clearance od ziemi jest 180mm

 

Na poklad moze wziasc 28l benzyny 85RON

 

Do napedu jest Fred Flinstones flin12.gif0.8l - 3 cylinder - 39kW  lub jak ktos woli na EU $$$ - 54KM, 5s manual.

 

Renault-Kwid-1.jpg

 

Renault badge

 

Klepane w Renault-Nissan alliance - Chennai -lokalizacja czesci wynosi 98%

 

 

Wersja top  za $5,340 ma AC, wspomaganie kierownicy, elektryczne przednie szyby - dwie - ;] , centralny zamek (z pilotem :old: ) , 7' touch screen dla android/ipod z USB.

 

Co ciekawe Airbag jest OPCJONALNY, ale USB jest ;]

 

Renault-Kwid-dashboard-press-image-1024x

 

renault0.jpg

 

renault-kwid-news-20052015-m1_720x540.jp

 

EDIT: poprawilem cene o US $5 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w przeliczeniu na nasze jakies 17 tys zł... 4000x 4zł

ciekawe dlaczego nei mozna uzyskac takich cen w PPL?

 

sandero kosztuje 30 000zł.

byłby hit w PL

jeszcze tylko wstawic LPG i mozna zwiedzac swiat

gorzej... 4000 x 2,65 - lepiej nie liczyć, ile to wychodzi i się nie denerwować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe auto za 17 tys toc to by rynek zabiło uzywanych paździochów.

nawet jakby pchneli to za 22tys zł jak fiat SC

od razu biere jedno i lece montowac LPG 2 generacji

 

Lokalizacja czesci jest 98% - nie wiem jakie sa koszty pracy w PL i India :hmm: zeby porownac jak bardzo z was sciagaja .

 

20.jpg

 

U mnie byl najmniejszy Hyundai i20 Made in India, problemow z Q nie bylo, auto cholernie popularne wsrod maloletnich :piekna: 

 

 

 

A$15,490 - 41,044.38 PLN - Mid-market rates: 2015-09-26 12:59 UTC ale AFAIK tam udzial czesci Made in India jest ok 48%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hmm:  kazdy ma inna kwote ;]

 

3,850.00 USD = 14,523.74 PLN US Dollar Polish Zloty 1 USD = 3.77240 PLN 1 PLN = 0.265083 USD

Convert again chartScurve.pngView Chart Mid-market rates: 2015-09-26 13:10 UTC

A to wtedy macie racje - byłem pewien, ze piszesz o dolarach australijskich :ok:

 

Swego czasu sprzedawali u nas Tata w oficjalnej sprzedaży, niestety ceny nie były szałowo niskie, stąd marka nie odniosła spektakularnego sukcesu... mówiąc wprost sprzedaż okazała się klapą... No ale gdyby dać cenę w okolicach 20tys zł, to myślę, że by się to nieźle sprzedawało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to wtedy macie racje - byłem pewien, ze piszesz o dolarach australijskich :ok:

 

Swego czasu sprzedawali u nas Tata w oficjalnej sprzedaży, niestety ceny nie były szałowo niskie, stąd marka nie odniosła spektakularnego sukcesu... mówiąc wprost sprzedaż okazała się klapą... No ale gdyby dać cenę w okolicach 20tys zł, to myślę, że by się to nieźle sprzedawało.

 

:ok:

 

Tata bylo w oficialnej sprzedazy w EU? 8] 8] 8]

 

Nie wiedzialem.... :hmm:  Sprzedali cos? ;]

 

U mnie z typowych Made in India masz 3 sztuki Tata Xenon

 

Tata-Xenon-Launch-Australia-2.jpg

 

2013_tata_xenon_australia_04_1-1023-mc:8

 

2013_tata_xenon_australia_03-1023-mc:819

 

 

2015_tata_xenon_australia_04-0908-mc:819

 

 

Problem to tylko ** w ANCAP

 

tata-xenon_729-620x349.jpg

 

 

 

Umiearkowane zainteresowanie - Mitsubishi Triton jest nie wiele drozsze, i wiekszosc luda idzie po Mitsu ... Xenon moze sprzedal sie w 200-250 sztuk na rok, Triton sprzedaje 2,000-3,000 miesiecznie ;]

 

Moja tesciowa to kupila na farme i jak mowi, jest nawet zadowolona, wszystko jest ... toporne ;] - ale jak narazie bez problemow jezdzi ... Ale jak sama mowi, do miasta juz woli w Land Cruiser jechac :hehe:  - 1h jazdy - bo Tata po prostu smierdzi plastikiem jak sie nagrzeje.. nie lubi afrykanskiego slonca ....

 

Potem u mnie masz jeszcze Mahindra ...

 

Jak Pik-up (nie pick up) :chipsy:  byl totalna porazka - robiony recznie :hehe: , gdzie np dywan byl 2cm za duzy z jednej storny a za krotki o 5cm  drugiej :hehe:

 

 

mahindra-pik-up-dual-cab-on-the-road-9_5

 

Mahindra_Large.jpg

 

mahindra-04.jpg

 

Na poczatku bylo paru smialkow  co to kupilo :hehe:  - w tym roku nie wiem czy z 10 sprzedali ;]

 

Ale znow z drugiej strony masz Mahindra X500 - SUV, juz normalne maszynowe klepanie w fabryce - z jakiegos powodu popularne wsrod starszych immigrantow z India... Jechalem tym raz, i miedzy X500 a Pik-up jest przepasc jakis 20 lat w wyklepaniu, ale tak z 5 lat za autami Made in China...  Powiedzmy ze to jest na poziomie jak Daewoo Nexia z lat 80tych ...

 

 

439065-mahindra-xuv-500-cars-guide.jpg

 

 

Mahindra_XUV500_large2.jpg

 

2012_mahindra_xuv500_launch_review_austr

 

 

2012_mahindra_xuv500_launch_review_austr

 

 

2012_mahindra_xuv500_launch_review_austr

 

Dlatego mowie, ze nie widzac Renault wyglada na pix dosc porzadnie, nie wiedze ani ostrych krawedzi gdzie cie schowek zabije jak w Mahindra Pik-up, nie widze topornie wycietego dywaniuku  ... etc Widze tanio i ergoniomicznie ... :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:ok:

 

Tata bylo w oficialnej sprzedazy w EU? 8] 8] 8]

 

Nie wiedzialem.... :hmm:  Sprzedali cos? ;]

 

a  i  owszem  sprzedali  ;] 

 

widziałem u mnie  na  wiosce  Xenon-a

 i  pare  indica 

tata-indica-04.jpg

 

i  indigo

Tata-Indigo-Dicor-111.jpg 

 

a  o  jakości  sie  nie  wypowiem   :shit: 

 

oferty sprzedaży :lol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a  i  owszem  sprzedali  ;] 

i  indigo

Tata-Indigo-Dicor-111.jpg

 

a  o  jakości  sie  nie  wypowiem   :shit: 

 

oferty sprzedaży :lol:

 

Ciekawe :ok:  - ten ostatni to jak Fiat Palio Weekend 

 

4-fiat_palio_we_1999-1.jpg

 

Az mi sie  nie chce wierzyc ze kupcy byli w PL ;]  - przeciez to nie ma znaczka VW :chipsy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej cenie rozwaliliby rynek nowych ale i używanych aut w Polsce... i w Europie pewnie też ;)

Ozi wyślesz mi kurierem takiego? :hmm: Tylko przemyślę jaki chce kolor :)

Indici stały w PL w salonach po 2 lata i nikt tego nie kupował. Pomijam już fakt ze pierwsza gen. to straszny paździerz i nie dałbym za nią nawet 15k PLN.

Ale druga (Vista) juz przypominała cywilizowane miejskie auto. I choć była po rabatach do wzięcia nawet za 24k PLN to chętnych nie było.

Ze znaczkiem renault pewnie sprzedawały by się lepiej...

Jednak w EU auto musi mieć takie bzdety jak czujniki ciśnienia w oponach, czy pełna elektronikę z zakresu bezpieczeństwa. Także po doliczeniu do tego jeszcze VAT'U i kosztu wyposażenia dodatkowego zrobi się z 17k 30k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej cenie rozwaliliby rynek nowych ale i używanych aut w Polsce... i w Europie pewnie też ;)

 

nie mieliby szansy, za wysokie koszty wejscia na rynek EU... z dokladnie tego samego powodu np Tata Indica sie nie sprzedawala ;)... U znajomego za sciana byl salon TATA i gadal z ich szefem kiedys na fajce. Pytal sie jak to mozliwe ze w indiach kosztuje pare kpln a w polsce prawie 30kpln (przed rabatami). No i gosc mu tlumaczyl - w indiach jedna gwiazdka w testach zderzeniowych jest juz swietnym wynikiem, ale nie w EU. Zeby sprzedawac w EU to auto musi byc homologowane, a co za tym idzie miec ABS, poduszki, napinacze pasow, itp - a to wszystko kosztuje ;) . Przypuszczam ze ta cena 4k to jest w wersji - gola blacha i taborety i jako taka nie ma zadnych szans na wejscie do sprzedazy w EU a gdyby doposazyc do minimum homologacyjnego dla nowo wprowadzanych na rynek aut, obciazyc clem, VAT i wszystkimi tymi dodatkowymi oplatami ktore EU sobie wydumala to nagle cena sie robi juz malo konkurencyjna. Do tego zeby sie auto sprzedawalo to musi miec jakas minimalna siec serwisowa i dostepnosc czesci - a to tez kosztuje, wiec importer musi te koszty doliczyc do ceny auta... a ze malo sie ich sprzedaje to narzut na sztuke jest ogromny... i w efekcie nikomu sie nie oplaca ;) i jest w sumie tez powod dla ktorego w EU nadal praktycznie nie ma w ofercie osobowek chinskiej produkcji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak Daczka tylko ze skróconym silnikiem.

:hmm:

 

Jedno mnie meczy - nie widzialem ani jednego na zywo - ale albo pix jest zrobione tak jak jest, albo Kwid jest naprawde wysoki i waski :hmm:  - gdzie Dacia, wydaje sie, ze ma "normalniejsze" ksztaly..., popatrz na kola Kwid 8]

 

 

Renault-Kwid-rear.jpg

 

EDIT: chociaz :hmm:

 

Renault-KWID-Exterior-57284.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej cenie rozwaliliby rynek nowych ale i używanych aut w Polsce... i w Europie pewnie też ;)

 

Ozi wyślesz mi kurierem takiego? :hmm: Tylko przemyślę jaki chce kolor :)

 

Nie dam rady ;]  - nie ma tego u mnie .... Ale pewnie mozna by business zrobic z India, tylko jakis odpowiedni na EU znaczek wstawimy, i gotowe ;)

 

Jak mowie, ze te US $4,000 to auto nie wyglada zle :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]- a to wszystko kosztuje ;) . Przypuszczam ze ta cena 4k to jest w wersji - gola blacha i taborety i jako taka nie ma zadnych szans na wejscie do sprzedazy [...]

 

Airbag sztuk JEDEN - jest za doplata ... :hmm: ,  czytajac pare reviews to wydaje sie ze AC jest w standardzie ;]

 

renault-kwid-unveiled_143211442050.jpg

 

Renault-Kwid-011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe :ok:  - ten ostatni to jak Fiat Palio Weekend 

Az mi sie  nie chce wierzyc ze kupcy byli w PL ;]  - przeciez to nie ma znaczka VW :chipsy:

palio  troche  z  wyglądu  ;] a  kupcy  byli  - bo  przy  najtanszej  skoda  - to  było  tańsze  ( moj teść prawie  chcial  kupić 0.o ) 

 

 

 z dokladnie tego samego powodu np Tata Indica sie nie sprzedawala ;)...       

tata  sie  nie  sprzedawała  bo to  pażdzierz  nad  pażdzierze był ( jest)  wsiadłem  do  indigo   2 razy - pierwszy i ostatni  

 

w  tym  aucie  nic do  siebie  nie pasowało  

a  smród plastiku  jak  w  Krakowie  w  okresie  grzewczym  po zmroku   :chory:  :rzygi:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tata  sie  nie  sprzedawała  bo to  pażdzierz  nad  pażdzierze był ( jest)  wsiadłem  do  indigo   2 razy - pierwszy i ostatni  

 

w  tym  aucie  nic do  siebie  nie pasowało  

a  smród plastiku  jak  w  Krakowie  w  okresie  grzewczym  po zmroku   :chory:  :rzygi:  

 

czyli pierwsza generacja Mahndra ;] . Ciekawe czy to tez bylo robione pol recznie :hmm:

 

Mnie intryguje, ze ktos pokryl koszt certyfikatow zeby to do EU dopuscic :hmm: ... a wiec liczyli na to ze sie zwroci ... :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem u mnie  na  wiosce  Xenon-a

 i  pare  indica 

 

Można tylko współczuć ludziom, którzy to kupili i zastanowić się co ich do tego desperackiego kroku pchnęło. Indykę można było kupić za niewiele mniejsze pieniądze niż bieda-Pandę mk2. Ulepione to było byle jak, śmierdziało nie do zniesienia . I Panda i Indica to niezbyt szczęśliwe wehikuły, ale ludzie którzy kupili Pandę, mogą ją sprzedać w ciągu kilku dni. Ci którzy kupili Indyka mają opcję oddać to za grosze, albo oddać na złom jak się zepsuje. W tym roku będąc w dużej sieciowej hurtowni sprzedającej części samochodowe słyszałem rozmowę handlowca i klientki, która była przede mną. Jak wynikało z rozmowy ze sprzedawcą szukała klocków do kilkuletniej Indiki, którą niedługo wcześniej kupiła.  Importera i serwisów już w PL nie ma, objechała już wszytskie sklepy w Waw, obdzwoniła pół allegro i nic - sprzedawca tylko jej poradził, żeby napisała do indii, albo szukała na alibabie, bo on to nawet w katalogach takich egzotyków nie ma. Z indyjskich rzeczy to dobra jest tylko kuchnia  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Jak wynikało z rozmowy ze sprzedawcą szukała klocków do kilkuletniej Indiki, którą niedługo wcześniej kupiła.  Importera i serwisów już w PL nie ma, objechała już wszytskie sklepy w Waw, obdzwoniła pół allegro i nic - sprzedawca tylko jej poradził, żeby napisała do indii, albo szukała na alibabie, bo on to nawet w katalogach takich egzotyków nie ma. Z indyjskich rzeczy to dobra jest tylko kuchnia  ;)

 

Zanim napiszesz takie teorie sprawdź na allegro. Od 54PLN są dostępne klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim napiszesz takie teorie sprawdź na allegro. Od 54PLN są dostępne klocki

Słyszałem rozmowę klientki z handlowcem i nie czułem potrzeby weryfikacji tego w necie. Cóż - może coś się zmieniło od tego czasu.  W każdym razie - byłem wtedy zdziwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam takie dane tech:

Opony 155/80R13 :)

Masa własna: 660 kg 8]  Aż nie chce mi się wierzyć!

W tym aspekcie dziwi w wyposażeniu seryjnym power steering. :hmm:  Po co??? 8]

Ale na poważnie...stosunek mocy do masy lepszy niż w Cinquecento Sporting! :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa własna: 660 kg  Aż nie chce mi się wierzyć!

W tym aspekcie dziwi w wyposażeniu seryjnym power steering.  Po co???

 

 

To w Indiach będzie auto rodzinne. Jak się zapakuje cała rodzinka (być może ponad normę producenta) to masa wzrośnie, a Hindusi nie jedzący mięcha wychudzeni, siły na kręcenie kierownicą mogą za dużo nie mieć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.