Skocz do zawartości

dzisiaj sprawdziłem swoje audi..


tygrysek86

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie brzmi inaczej, jak to potem sprzedać z takim przebiegiem facepalm%5B1%5D.gif

 

Co się przejmujesz. U mnie 270 tys. Czyli od 80 tys też jest już niesprzedawalny.

Z LPG.

Dodatkowo francuz.

Dodatkowo hydropneumatyk :panic:

 

Użytkuję go tylko z litości. To nie ma prawa jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie brzmi inaczej, jak to potem sprzedać z takim przebiegiem :facepalm:

Po co sprzedawać sprawne i zadbane auto.

Ja mojego nie mam najmniejszego zamiaru sprzedawać, trzeba będzie coś zrobić, zrobię i będę jeździł dalej. 

Spełnia moje wszystkie oczekiwania co do samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i najpewniej przebieg na blacie jest oryginalny

370 tyś

silnik 3.0 TDI

pojeździ to jeszcze czy już szukać czegoś młodszego

:hmm:

Pojeździć pojeździ, ale pytanie jest źle zadane. Powinno być "Czy nie puści mnie z torbami?" :-)

Dwumas to w sumie do przełknięcia, ale rozrząd, wtryski to już większe tematy... :-) Choć pewnie przy max 250kkm były robione, to do tych 400kkm może dadzą radę (wtryski).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie za drogi, tylko Ciebie nie stać. Bo szukasz ceny. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo na wszystko ma faktury

swoją drogą... po co sie tak rozpisywać? świstek to jedno, a stan auta to drugie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Po co komu faktury?
Jak kupuje sie samochod na rok góra dwa to papierków nie potrzeba...
Jak to po co? Żeby znać historię choroby.

Ja na przykład do auta bez takich papierów sie nie dotykam choćby było nabłyszczone  najlepszym Plakiem i było od najstarszego niemieckiego dziadka.


swoją drogą... po co sie tak rozpisywać? świstek to jedno, a stan auta to drugie
Skoro jest sie czym pochwalić to czemu nie?

W ten sposób dużo łatwiej trafić zadbane auto od pedanta. Ja tam bardzo lubię zakupy od takich osób, ale zdaję sobię sprawę że cena nie jest konkurencyjna z różnej maści Mirasami

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i najpewniej przebieg na blacie jest oryginalny

370 tyś

silnik 3.0 TDI

pojeździ to jeszcze czy już szukać czegoś młodszego

:hmm: 

 

Znajomy odkupił niedawno od szwagra Passata 2.0 TDi z przebiegiem 440 tys i jeździ, a ponoć te silniki to padaka. Jeśli samochód masz w dobrym stanie to jeździć i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniotach z przebiegiem 370 tyś i bardzo ryzykownym wg szpeców z AK silnikiem 3.0 TDI w brzydkim audi

 

Hehe, w tym przypadku opinie szpeców z AK (choć teoretyczne) pokrywają się z realiami i doświadczeniami tych, którzy to mają/mieli i doświadczają uroków 3.0TDI codziennie  ;l

To fajny silnik, świetnie napędza nawet spore auta. Minusem jest to, że jak przychodzi do wymian charakterystycznych dla diesela po pewnym przebiegu trzeba wyłożyć sporo gotówki.

Jeżeli ktoś jest tego świadomy to nie ma problemu, gorzej jak nieświadomy Kowalski lub inny Nowak kupi A4B7 z 3.0TDI za np. 25kPLN i przyjdzie do wsadzenia 10kPLN w silnik... i jest rzeźnia, bo jak Panie połowę wartości auta wsadzić w silnik?  :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, w tym przypadku opinie szpeców z AK (choć teoretyczne) pokrywają się z realiami i doświadczeniami tych, którzy to mają/mieli i doświadczają uroków 3.0TDI codziennie  ;l

To fajny silnik, świetnie napędza nawet spore auta. Minusem jest to, że jak przychodzi do wymian charakterystycznych dla diesela po pewnym przebiegu trzeba wyłożyć sporo gotówki.

Jeżeli ktoś jest tego świadomy to nie ma problemu, gorzej jak nieświadomy Kowalski lub inny Nowak kupi A4B7 z 3.0TDI za np. 25kPLN i przyjdzie do wsadzenia 10kPLN w silnik... i jest rzeźnia, bo jak Panie połowę wartości auta wsadzić w silnik?  :hehe:

 

 

weź mi nakreśl proszę, co się może zepsuć za 10 kpln

 

sam jeżdżę 3.0d od BMW, nie wyobrażam sobie włożenia w silnik 10 kpln

 

parę rzeczy w nim wymieniłem, regeneracja turbiny 1200 zł z gwarancją, visco 600 zł, to są rzeczy które wynikają z przebiegu samochodu i nie kosztują majątku

 

nawet jak padnie mi skrzynia automatyczna, to porządny remont to kwestia od 4 do 6 tysięcy

 

zgodzę się, że samochody wyższej klasy mają na ogół droższe serwisowanie i droższe części, ale jednocześnie często idzie za tym dużo lepsza jakość wykonania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja często samochód zmieniam.

chętnie zamieniłbym A6C6 na A4B8 tylko ciężko ładne na s-line znaleźć :( 

 

 

przejedź się A4 i zrezygnujesz z zamiany, chyba że wyciszenie nie jest dla Ciebie istotne

ostatnio jechałem dwie trasy z rzędu - jednego dnia swoim, drugiego A4 z 2011 roku, 2.0 TDI, ogólny hałas wynikający z wiatru, zawieszenia, silnika, był dużo większy

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź mi nakreśl proszę, co się może zepsuć za 10 kpln

 

sam jeżdżę 3.0d od BMW, nie wyobrażam sobie włożenia w silnik 10 kpln

 

parę rzeczy w nim wymieniłem, regeneracja turbiny 1200 zł z gwarancją, visco 600 zł, to są rzeczy które wynikają z przebiegu samochodu i nie kosztują majątku

 

nawet jak padnie mi skrzynia automatyczna, to porządny remont to kwestia od 4 do 6 tysięcy

 

zgodzę się, że samochody wyższej klasy mają na ogół droższe serwisowanie i droższe części, ale jednocześnie często idzie za tym dużo lepsza jakość wykonania

 

Wtryski + rozrzad :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg nie audi A6 C6 jest już oklepane i zaczyna wyglądać staro.
kiedyś się jarałem na samą myśl, jak kupowałem tak samo...

teraz nuda.
3.0TDI nie urywa dupy przyspieszeniem, w wersji kombi wygląda dobrze, sedan jest już stary z look'a.
Czas na zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Coś za coś... szukasz igiełki za niższą cenę i dlatego nic nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski + rozrzad :ok:

 

rozrząd mam na łańcuchu, powinien spokojnie wytrzymać do 500 tyś, a mam 350 tyś

nawet jeśli będę chciał wymienić to dolny i górny łańcuch rozrządu plus uszczelniacz wału to jakieś 400 zł - w zeszłym roku kumpel płacił 360 za FEBI

za robotę policzył mu gość 600 zł, przy czym da się zrobić to taniej, wystarczy dobry znajomy mechanik - łącznie 1000? jak go orżną na częściach i robocie 2000?

 

wtryski regenerowane 300-400 zł sztuka, wymiana max 300 zł, robota banalna

jak ktoś bardzo chce nowe - 1200 sztuka, ale szczerze nie znam nikogo kto nowe wtryski do auta zakłada

regeneracja kompletna pompy wtryskowej max 1000 zł

 

nie bardzo widzę gdzie tu można wsadzić 10000 w sam silnik jak kolega napisał - może jak padną wtryski, turbo, łańcuch rozrządu, kompresor NIVO i jeszcze losowy element elektroniki to uzbiera się dyszka.. ale wtedy taniej kupić i przełożyć silnik z osprzętem z innego auta, nikt 10-15 letniego wozu nie będzie naprawiał w ASO, chyba że nie ma szacunku do swoich pieniędzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd mam na łańcuchu, powinien spokojnie wytrzymać do 500 tyś, a mam 350 tyś

nawet jeśli będę chciał wymienić to dolny i górny łańcuch rozrządu plus uszczelniacz wału to jakieś 400 zł - w zeszłym roku kumpel płacił 360 za FEBI

za robotę policzył mu gość 600 zł, przy czym da się zrobić to taniej, wystarczy dobry znajomy mechanik - łącznie 1000? jak go orżną na częściach i robocie 2000?

 

wtryski regenerowane 300-400 zł sztuka, wymiana max 300 zł, robota banalna

jak ktoś bardzo chce nowe - 1200 sztuka, ale szczerze nie znam nikogo kto nowe wtryski do auta zakłada

regeneracja kompletna pompy wtryskowej max 1000 zł

 

nie bardzo widzę gdzie tu można wsadzić 10000 w sam silnik jak kolega napisał - może jak padną wtryski, turbo, łańcuch rozrządu, kompresor NIVO i jeszcze losowy element elektroniki to uzbiera się dyszka.. ale wtedy taniej kupić i przełożyć silnik z osprzętem z innego auta, nikt 10-15 letniego wozu nie będzie naprawiał w ASO, chyba że nie ma szacunku do swoich pieniędzy...

 

Ale w przypadku 3.0 TDI te koszty wygladaja troche inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg nie audi A6 C6 jest już oklepane i zaczyna wyglądać staro.

kiedyś się jarałem na samą myśl, jak kupowałem tak samo...

teraz nuda.

3.0TDI nie urywa dupy przyspieszeniem, w wersji kombi wygląda dobrze, sedan jest już stary z look'a.

Czas na zmiany.

 

u mnie też dupy nie urywa, chociaż trzyma parametry fabryczne jeszcze, coraz intensywniej myślę na chipem

chciałem zmieniać na E61, przejechałem się, automat fantastyczny, 218KM odpycha się znacznie lepiej, ale już wyciszenie bardziej mi w mojej leży i sam wygląd wewnętrzny - jakoś panel sterowania klimą mnie odrzuca

do tego musiałbym szukać auta od zera, moja ma praktycznie wszystko co wkładali do BMW w tym czasie, znaleźć tak wyposażoną E61 z prawdziwym przebiegiem, bezwypadkową z konkretnym motorem nie jest łatwo

zacząłem więc inwestycje w tą - na dniach wymieniam przednią szybę, bo jest już trochę zniszczona i daje wkurzające refleksy, poza tym uszczelki delikatnie hałasują, oddałem oba komplety felg do regeneracji - prostowanie, kwas, malowanie, pierwsze już wróciły, nowe opony na zimę, za tydzień idzie do lakiernika na poprawki dwóch purchli na błotnikach i tylnej klapie, przednia maska do malowania cała po odpryskach autostradowych, parę drobiazgów we wnętrzu, jak skończę i pozytywnie przejdzie testy silnika i skrzyni to robię chip`a

kasy nigdy nie odzyskam, ale będę miał pewne, dobre auto, które na dodatek po prostu lubię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź mi nakreśl proszę, co się może zepsuć za 10 kpln

 

sam jeżdżę 3.0d od BMW, nie wyobrażam sobie włożenia w silnik 10 kpln

 

parę rzeczy w nim wymieniłem, regeneracja turbiny 1200 zł z gwarancją, visco 600 zł, to są rzeczy które wynikają z przebiegu samochodu i nie kosztują majątku

 

nawet jak padnie mi skrzynia automatyczna, to porządny remont to kwestia od 4 do 6 tysięcy

 

zgodzę się, że samochody wyższej klasy mają na ogół droższe serwisowanie i droższe części, ale jednocześnie często idzie za tym dużo lepsza jakość wykonania

 

 

3.0TDI pod względem kosztów jest specyficzny :-)

Jak przychodzi do zrobienia pakietu charakterystycznego dla doładowanego diesla, szczególnie tak po 200-250kkm, typu: 

wymiana wtrysków

wymiana sprzęgła z dwumasem

to w przypadku 3.0TDI masz już ponad 10k (wtryski 6k, dwumas sprzęgło i robota reszta).

Poza tym jest jeszcze temat rozrządu, który idzie w kilka kPLN. 

Więcej jakichś kosztownych tematów nie ma... chyba :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No właśnie cena nie jest niska i teraz dolicz podatki + czas stracony na sprowadzenie opłaty za rejestrację i wychodzi więcej niż u nas :)

 

A i przebieg realny a nie słynne 160-188kkm  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko to też 54 tys za gotowy do zarejestrowania...i to przy samodzielnym imporcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bizz, nie porównuj 3.0d z e39 z silnikiem 3.0 TDI :skromny:

szczerze, myślałem że to coś zbliżonego... nawet się rozglądałem za taką A6, bo kombi mi się cholernie podoba, jedno z ładniejszych kombi ostatnich lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz kupić?

 

nie, już zacząłem robić E39 na stan bdb, jak skończę i uznam że to nie to, zacznę szukać od nowa :hehe:

 

mam lekką wkrętkę na benzynę do latach jeżdżenia dieslem, czego szukać w obrębie A6, Eklasy, E61? W grę wchodzi tylko automat, który z tych modeli ma mało awaryjny, porządny silnik benzynowy - taki minimum te 180-200 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


ale już wyciszenie bardziej mi w mojej leży i sam wygląd wewnętrzny - jakoś panel sterowania klimą mnie odrzuca

 

 

Wyciszenie jest zdecydowanie lepsze w E60. Miałem 8 lat E39 520i, przesiadłem się na E61 3.0D i jest o niebo lepiej, zarówno zawieszeniowo jak i aerodynamicznie. Jeśli chodzi o wygląd wewnętrzny to niestety ten z E39 już trąci myszką, czuć że jedziemy samochodem z połowy lat 90-tych. Jeśli chodzi o panel klimy, ten z e39 jest bajerancki bo świeci dużo cyferek, ale mało praktyczny. W e60 temperature i dmuchawę przestawiasz w ciągu sekundy, w e39 trzeba się naklikać...

 

 


moja ma praktycznie wszystko co wkładali do BMW w tym czasie, znaleźć tak wyposażoną E61

 

Możesz napisać co to za wyposażenie czego E60/61 nie ma w normalnych wersjach wykluczając golasy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciszenie jest zdecydowanie lepsze w E60. Miałem 8 lat E39 520i, przesiadłem się na E61 3.0D i jest o niebo lepiej, zarówno zawieszeniowo jak i aerodynamicznie. Jeśli chodzi o wygląd wewnętrzny to niestety ten z E39 już trąci myszką, czuć że jedziemy samochodem z połowy lat 90-tych. Jeśli chodzi o panel klimy, ten z e39 jest bajerancki bo świeci dużo cyferek, ale mało praktyczny. W e60 temperature i dmuchawę przestawiasz w ciągu sekundy, w e39 trzeba się naklikać...

 

 

 

 

 

Możesz napisać co to za wyposażenie czego E60/61 nie ma w normalnych wersjach wykluczając golasy?

 

Z wyciszeniem się nie zgodzę, ale to jest kwestia subiektywna. Ja jestem świrem pod tym względem i zdecydowanie lepiej mi w E39. Zawieszenia nie słychać i w jednym i w drugim, pozostaje dźwięk silnika - przy niskich prędkościach E61 jest zdecydowanie cichsze, po przekroczeniu 70 km/h różnicy brak - i jeden i drugi są cichutkie. Natomiast szum wiatru na szybach i karoserii zdecydowanie bardziej odczuwałem w E61.

 

Co do praktyczności i trącenia myszką - owszem, widać lata 90-te, może ja po prostu to lubię. Generalnie wkurzają mnie pokrętła w E61, nie podobają mi się. Masz rację, że klikanie w przyciski jest mało praktyczne, jak nagrzewam auto rano i po 10 minutach chcę z 26 zbić na standardowe 22.5 to muszę uważnie patrzeć na drogę jednocześnie zerkając co już wyklikałem.

 

Wyposażenie - odnosiłem się nie do różnic ogólnie, tylko w konkretnych egzemplarzach. Ja długo szukałem auta z założeniem głównym 3.0d, kombi,automat, tempomat, światła ksenonowe i szyberdach.

Na Allegro masz 1179 sztuk E60/61, po wybraniu szyberdachu odpada Ci 700 aut, kombi usuwa kolejne 200, po wprowadzeniu wszystkich zostaje mi 56 sztuk.

Kasa ogranicza mnie do 56 sztuk. Potem odwalasz uszkodzone, na niemieckich wyklejkach niewiadomego pochodzenia i jesteś w czarnej d...e

 

Podobnie szukało się e39, chodzi mi o to że się już raz naszukałem i mam dość.

 

Ale gdyby się trafiła E61 z opisu powyżej, to jasne że wolałbym jeździć modelem młodszym. Jednak 218 KM i jeden bieg więcej w automacie (a także jego szybkość) działa bezapelacyjnie na korzyść E61.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


szyberdach.

 

A po kiego to? Zawsze miałem szyberdachy w samochodach, nigdy nie używałem. Teraz nie mam i nie odczuwam braku. Jeśli tobie zalezy na wyciszeniu wnętrza to tym bardziej nie powinienes używać szyberdachu. Szybaerdach to ani wada, ani zaleta, nigdy nie przyszłoby mi do głowy filtrować auta względem szyberdachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A po kiego to?

 

A widzisz, zależy co komu, niektórzy nie tolerują klimy, np mam w rodzinie przypadek, że chłop konfigurował nowe auto, dopłacił niemało za szyberdach a chciał brać D klasę bez klimy, bo mu niepotrzebna, ale oczywiście takich w produkcji nie było, więc nabył z klimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to po co? Żeby znać historię choroby.

Ja na przykład do auta bez takich papierów sie nie dotykam

 

 

hmm. i myślisz, ze te wszystkie papiery, to akurat ratują sytuację? mam kumpla mechanika i mógłby mi takie papiery wystawiać codziennie. ten z ogłoszenia też może mieć takie ''wystawiane''

nie wiem, co ludzie w tym widzą? jak dla mnie to mozna tych faktur użyć w toalecie. miałem w życiu pare aut i do żadnego ani książki, ani żadnej faktury, a każde jezdziło tak jak ja o nie dbałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.