tygrysek86 Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 i najpewniej przebieg na blacie jest oryginalny370 tyśsilnik 3.0 TDIpojeździ to jeszcze czy już szukać czegoś młodszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Zaczniesz myśleć, jak przestanie jeździć. Na razie ciesz się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 pytanie brzmi inaczej, jak to potem sprzedać z takim przebiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 pytanie brzmi inaczej, jak to potem sprzedać z takim przebiegiem Co się przejmujesz. U mnie 270 tys. Czyli od 80 tys też jest już niesprzedawalny. Z LPG. Dodatkowo francuz. Dodatkowo hydropneumatyk Użytkuję go tylko z litości. To nie ma prawa jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 pytanie brzmi inaczej, jak to potem sprzedać z takim przebiegiem Po co sprzedawać sprawne i zadbane auto. Ja mojego nie mam najmniejszego zamiaru sprzedawać, trzeba będzie coś zrobić, zrobię i będę jeździł dalej. Spełnia moje wszystkie oczekiwania co do samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Po co sprzedawać sprawne i zadbane auto. Bo się zmieniają potrzeby, gust, bo się znudził? Ze 100 innych powodów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Bo się zmieniają potrzeby, gust, bo się znudził? Ze 100 innych powodów? No tak, ja wiem że audi mi się nie znudzi. Przyjmuję ten argument Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 pytanie brzmi inaczej, jak to potem sprzedać z takim przebiegiem Tanio handlarzowi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 no ja często samochód zmieniam.chętnie zamieniłbym A6C6 na A4B8 tylko ciężko ładne na s-line znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 no ja często samochód zmieniam. chętnie zamieniłbym A6C6 na A4B8 tylko ciężko ładne na s-line znaleźć W DE znajdziesz ale będzie sporo droższe niż perełki na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 http://olx.pl/oferta/audi-a4-b8-avant-2-0tdi-2xs-line-full-wypas-polski-salon-os-prywanta-CID5-IDcgWMj.html#c726dee7c9ten fajny, tylko o jakieś 5 - 10 tyś za drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 i najpewniej przebieg na blacie jest oryginalny 370 tyś silnik 3.0 TDI pojeździ to jeszcze czy już szukać czegoś młodszego ja sprawdziłem swoją renault thalią z 2003 r. i przebieg 36 tkm jest prawdziwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 ja sprawdziłem swoją renault thalią z 2003 r. i przebieg 36 tkm jest prawdziwy ano bo kto by tym chcial jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Thalia to brzydal ale ceny używek są super i dziadki to kupowały to też łatwo o ideał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 i najpewniej przebieg na blacie jest oryginalny 370 tyś silnik 3.0 TDI pojeździ to jeszcze czy już szukać czegoś młodszego Pojeździć pojeździ, ale pytanie jest źle zadane. Powinno być "Czy nie puści mnie z torbami?" :-) Dwumas to w sumie do przełknięcia, ale rozrząd, wtryski to już większe tematy... :-) Choć pewnie przy max 250kkm były robione, to do tych 400kkm może dadzą radę (wtryski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 http://olx.pl/oferta/audi-a4-b8-avant-2-0tdi-2xs-line-full-wypas-polski-salon-os-prywanta-CID5-IDcgWMj.html#c726dee7c9 ten fajny, tylko o jakieś 5 - 10 tyś za drogi Nie za drogi, tylko Ciebie nie stać. Bo szukasz ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 pytanie brzmi inaczej, jak to potem sprzedać z takim przebiegiem Spokojnie, niedawno sprzedałem w 1 dzień Alfę z przebiegiem 300kkm i to wcale nie jakoś tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 http://olx.pl/oferta/audi-a4-b8-avant-2-0tdi-2xs-line-full-wypas-polski-salon-os-prywanta-CID5-IDcgWMj.html#c726dee7c9 ten fajny, tylko o jakieś 5 - 10 tyś za drogi bo na wszystko ma faktury swoją drogą... po co sie tak rozpisywać? świstek to jedno, a stan auta to drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Po co komu faktury? Jak kupuje sie samochod na rok góra dwa to papierków nie potrzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Jak kupuje sie samochod na rok góra dwa to papierków nie potrzeba. Myślisz o gniotach czy nowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Gniotach z przebiegiem 370 tyś i bardzo ryzykownym wg szpeców z AK silnikiem 3.0 TDI w brzydkim audi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Thalia to brzydal ale ceny używek są super i dziadki to kupowały to też łatwo o ideał..Hehe z tego powodu kupilem. Ma byc jako 2 auto w domu na dojaxdy dla zony do pracy 7 km w 1 strone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Po co komu faktury?Jak kupuje sie samochod na rok góra dwa to papierków nie potrzeba...Jak to po co? Żeby znać historię choroby.Ja na przykład do auta bez takich papierów sie nie dotykam choćby było nabłyszczone najlepszym Plakiem i było od najstarszego niemieckiego dziadka. swoją drogą... po co sie tak rozpisywać? świstek to jedno, a stan auta to drugieSkoro jest sie czym pochwalić to czemu nie?W ten sposób dużo łatwiej trafić zadbane auto od pedanta. Ja tam bardzo lubię zakupy od takich osób, ale zdaję sobię sprawę że cena nie jest konkurencyjna z różnej maści Mirasami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 i najpewniej przebieg na blacie jest oryginalny 370 tyś silnik 3.0 TDI pojeździ to jeszcze czy już szukać czegoś młodszego Znajomy odkupił niedawno od szwagra Passata 2.0 TDi z przebiegiem 440 tys i jeździ, a ponoć te silniki to padaka. Jeśli samochód masz w dobrym stanie to jeździć i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Gniotach z przebiegiem 370 tyś i bardzo ryzykownym wg szpeców z AK silnikiem 3.0 TDI w brzydkim audi Hehe, w tym przypadku opinie szpeców z AK (choć teoretyczne) pokrywają się z realiami i doświadczeniami tych, którzy to mają/mieli i doświadczają uroków 3.0TDI codziennie To fajny silnik, świetnie napędza nawet spore auta. Minusem jest to, że jak przychodzi do wymian charakterystycznych dla diesela po pewnym przebiegu trzeba wyłożyć sporo gotówki. Jeżeli ktoś jest tego świadomy to nie ma problemu, gorzej jak nieświadomy Kowalski lub inny Nowak kupi A4B7 z 3.0TDI za np. 25kPLN i przyjdzie do wsadzenia 10kPLN w silnik... i jest rzeźnia, bo jak Panie połowę wartości auta wsadzić w silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2015 skoro jeździ to musi być dobry stan a tak poważnie, nudno ciągle jeździć kombi... w domu kombi, służbowy kombi... nuda...powtórze setny raz: tęsknie za moim 328ci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Hehe, w tym przypadku opinie szpeców z AK (choć teoretyczne) pokrywają się z realiami i doświadczeniami tych, którzy to mają/mieli i doświadczają uroków 3.0TDI codziennie To fajny silnik, świetnie napędza nawet spore auta. Minusem jest to, że jak przychodzi do wymian charakterystycznych dla diesela po pewnym przebiegu trzeba wyłożyć sporo gotówki. Jeżeli ktoś jest tego świadomy to nie ma problemu, gorzej jak nieświadomy Kowalski lub inny Nowak kupi A4B7 z 3.0TDI za np. 25kPLN i przyjdzie do wsadzenia 10kPLN w silnik... i jest rzeźnia, bo jak Panie połowę wartości auta wsadzić w silnik? weź mi nakreśl proszę, co się może zepsuć za 10 kpln sam jeżdżę 3.0d od BMW, nie wyobrażam sobie włożenia w silnik 10 kpln parę rzeczy w nim wymieniłem, regeneracja turbiny 1200 zł z gwarancją, visco 600 zł, to są rzeczy które wynikają z przebiegu samochodu i nie kosztują majątku nawet jak padnie mi skrzynia automatyczna, to porządny remont to kwestia od 4 do 6 tysięcy zgodzę się, że samochody wyższej klasy mają na ogół droższe serwisowanie i droższe części, ale jednocześnie często idzie za tym dużo lepsza jakość wykonania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 no ja często samochód zmieniam. chętnie zamieniłbym A6C6 na A4B8 tylko ciężko ładne na s-line znaleźć przejedź się A4 i zrezygnujesz z zamiany, chyba że wyciszenie nie jest dla Ciebie istotne ostatnio jechałem dwie trasy z rzędu - jednego dnia swoim, drugiego A4 z 2011 roku, 2.0 TDI, ogólny hałas wynikający z wiatru, zawieszenia, silnika, był dużo większy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 weź mi nakreśl proszę, co się może zepsuć za 10 kpln sam jeżdżę 3.0d od BMW, nie wyobrażam sobie włożenia w silnik 10 kpln parę rzeczy w nim wymieniłem, regeneracja turbiny 1200 zł z gwarancją, visco 600 zł, to są rzeczy które wynikają z przebiegu samochodu i nie kosztują majątku nawet jak padnie mi skrzynia automatyczna, to porządny remont to kwestia od 4 do 6 tysięcy zgodzę się, że samochody wyższej klasy mają na ogół droższe serwisowanie i droższe części, ale jednocześnie często idzie za tym dużo lepsza jakość wykonania Wtryski + rozrzad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2015 wg nie audi A6 C6 jest już oklepane i zaczyna wyglądać staro.kiedyś się jarałem na samą myśl, jak kupowałem tak samo... teraz nuda.3.0TDI nie urywa dupy przyspieszeniem, w wersji kombi wygląda dobrze, sedan jest już stary z look'a.Czas na zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2015 sam jeżdżę 3.0d od BMW, e39 z tego co pamiętam masz... stare dobre BMW z dobrym silnikiem, nie masz co popsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 http://olx.pl/oferta/audi-a4-b8-avant-2-0tdi-2xs-line-full-wypas-polski-salon-os-prywanta-CID5-IDcgWMj.html#c726dee7c9 ten fajny, tylko o jakieś 5 - 10 tyś za drogi Coś za coś... szukasz igiełki za niższą cenę i dlatego nic nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2015 ten mi się podobai przebieg będzie prawdziwy pewnie http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A4-Avant-2.0-TDI-DPF-S-line-Sportpaket/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:1900,mdl:9,frn:01-2010,prx:12001/pg:vipcar/217289050.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Wtryski + rozrzad rozrząd mam na łańcuchu, powinien spokojnie wytrzymać do 500 tyś, a mam 350 tyś nawet jeśli będę chciał wymienić to dolny i górny łańcuch rozrządu plus uszczelniacz wału to jakieś 400 zł - w zeszłym roku kumpel płacił 360 za FEBI za robotę policzył mu gość 600 zł, przy czym da się zrobić to taniej, wystarczy dobry znajomy mechanik - łącznie 1000? jak go orżną na częściach i robocie 2000? wtryski regenerowane 300-400 zł sztuka, wymiana max 300 zł, robota banalna jak ktoś bardzo chce nowe - 1200 sztuka, ale szczerze nie znam nikogo kto nowe wtryski do auta zakłada regeneracja kompletna pompy wtryskowej max 1000 zł nie bardzo widzę gdzie tu można wsadzić 10000 w sam silnik jak kolega napisał - może jak padną wtryski, turbo, łańcuch rozrządu, kompresor NIVO i jeszcze losowy element elektroniki to uzbiera się dyszka.. ale wtedy taniej kupić i przełożyć silnik z osprzętem z innego auta, nikt 10-15 letniego wozu nie będzie naprawiał w ASO, chyba że nie ma szacunku do swoich pieniędzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 rozrząd mam na łańcuchu, powinien spokojnie wytrzymać do 500 tyś, a mam 350 tyś nawet jeśli będę chciał wymienić to dolny i górny łańcuch rozrządu plus uszczelniacz wału to jakieś 400 zł - w zeszłym roku kumpel płacił 360 za FEBI za robotę policzył mu gość 600 zł, przy czym da się zrobić to taniej, wystarczy dobry znajomy mechanik - łącznie 1000? jak go orżną na częściach i robocie 2000? wtryski regenerowane 300-400 zł sztuka, wymiana max 300 zł, robota banalna jak ktoś bardzo chce nowe - 1200 sztuka, ale szczerze nie znam nikogo kto nowe wtryski do auta zakłada regeneracja kompletna pompy wtryskowej max 1000 zł nie bardzo widzę gdzie tu można wsadzić 10000 w sam silnik jak kolega napisał - może jak padną wtryski, turbo, łańcuch rozrządu, kompresor NIVO i jeszcze losowy element elektroniki to uzbiera się dyszka.. ale wtedy taniej kupić i przełożyć silnik z osprzętem z innego auta, nikt 10-15 letniego wozu nie będzie naprawiał w ASO, chyba że nie ma szacunku do swoich pieniędzy... Ale w przypadku 3.0 TDI te koszty wygladaja troche inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2015 bizz, nie porównuj 3.0d z e39 z silnikiem 3.0 TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 wg nie audi A6 C6 jest już oklepane i zaczyna wyglądać staro. kiedyś się jarałem na samą myśl, jak kupowałem tak samo... teraz nuda. 3.0TDI nie urywa dupy przyspieszeniem, w wersji kombi wygląda dobrze, sedan jest już stary z look'a. Czas na zmiany. u mnie też dupy nie urywa, chociaż trzyma parametry fabryczne jeszcze, coraz intensywniej myślę na chipem chciałem zmieniać na E61, przejechałem się, automat fantastyczny, 218KM odpycha się znacznie lepiej, ale już wyciszenie bardziej mi w mojej leży i sam wygląd wewnętrzny - jakoś panel sterowania klimą mnie odrzuca do tego musiałbym szukać auta od zera, moja ma praktycznie wszystko co wkładali do BMW w tym czasie, znaleźć tak wyposażoną E61 z prawdziwym przebiegiem, bezwypadkową z konkretnym motorem nie jest łatwo zacząłem więc inwestycje w tą - na dniach wymieniam przednią szybę, bo jest już trochę zniszczona i daje wkurzające refleksy, poza tym uszczelki delikatnie hałasują, oddałem oba komplety felg do regeneracji - prostowanie, kwas, malowanie, pierwsze już wróciły, nowe opony na zimę, za tydzień idzie do lakiernika na poprawki dwóch purchli na błotnikach i tylnej klapie, przednia maska do malowania cała po odpryskach autostradowych, parę drobiazgów we wnętrzu, jak skończę i pozytywnie przejdzie testy silnika i skrzyni to robię chip`a kasy nigdy nie odzyskam, ale będę miał pewne, dobre auto, które na dodatek po prostu lubię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 weź mi nakreśl proszę, co się może zepsuć za 10 kpln sam jeżdżę 3.0d od BMW, nie wyobrażam sobie włożenia w silnik 10 kpln parę rzeczy w nim wymieniłem, regeneracja turbiny 1200 zł z gwarancją, visco 600 zł, to są rzeczy które wynikają z przebiegu samochodu i nie kosztują majątku nawet jak padnie mi skrzynia automatyczna, to porządny remont to kwestia od 4 do 6 tysięcy zgodzę się, że samochody wyższej klasy mają na ogół droższe serwisowanie i droższe części, ale jednocześnie często idzie za tym dużo lepsza jakość wykonania 3.0TDI pod względem kosztów jest specyficzny :-) Jak przychodzi do zrobienia pakietu charakterystycznego dla doładowanego diesla, szczególnie tak po 200-250kkm, typu: wymiana wtrysków wymiana sprzęgła z dwumasem to w przypadku 3.0TDI masz już ponad 10k (wtryski 6k, dwumas sprzęgło i robota reszta). Poza tym jest jeszcze temat rozrządu, który idzie w kilka kPLN. Więcej jakichś kosztownych tematów nie ma... chyba :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 ten mi się podoba i przebieg będzie prawdziwy pewnie http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A4-Avant-2.0-TDI-DPF-S-line-Sportpaket/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:1900,mdl:9,frn:01-2010,prx:12001/pg:vipcar/217289050.html No właśnie cena nie jest niska i teraz dolicz podatki + czas stracony na sprowadzenie opłaty za rejestrację i wychodzi więcej niż u nas A i przebieg realny a nie słynne 160-188kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 ten mi się podoba i przebieg będzie prawdziwy pewnie http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A4-Avant-2.0-TDI-DPF-S-line-Sportpaket/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:1900,mdl:9,frn:01-2010,prx:12001/pg:vipcar/217289050.html Tylko to też 54 tys za gotowy do zarejestrowania...i to przy samodzielnym imporcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2015 no 53-54 tyś to nie 59...pisałem że tamten z 5 - 10 tyś za drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 no 53-54 tyś to nie 59... pisałem że tamten z 5 - 10 tyś za drogi. Ale 200kkm to nie 350kkm. Chyba, ze to ma byc auto dla sasiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 bizz, nie porównuj 3.0d z e39 z silnikiem 3.0 TDI szczerze, myślałem że to coś zbliżonego... nawet się rozglądałem za taką A6, bo kombi mi się cholernie podoba, jedno z ładniejszych kombi ostatnich lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Chcesz kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Chcesz kupić? nie, już zacząłem robić E39 na stan bdb, jak skończę i uznam że to nie to, zacznę szukać od nowa mam lekką wkrętkę na benzynę do latach jeżdżenia dieslem, czego szukać w obrębie A6, Eklasy, E61? W grę wchodzi tylko automat, który z tych modeli ma mało awaryjny, porządny silnik benzynowy - taki minimum te 180-200 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 ale już wyciszenie bardziej mi w mojej leży i sam wygląd wewnętrzny - jakoś panel sterowania klimą mnie odrzuca Wyciszenie jest zdecydowanie lepsze w E60. Miałem 8 lat E39 520i, przesiadłem się na E61 3.0D i jest o niebo lepiej, zarówno zawieszeniowo jak i aerodynamicznie. Jeśli chodzi o wygląd wewnętrzny to niestety ten z E39 już trąci myszką, czuć że jedziemy samochodem z połowy lat 90-tych. Jeśli chodzi o panel klimy, ten z e39 jest bajerancki bo świeci dużo cyferek, ale mało praktyczny. W e60 temperature i dmuchawę przestawiasz w ciągu sekundy, w e39 trzeba się naklikać... moja ma praktycznie wszystko co wkładali do BMW w tym czasie, znaleźć tak wyposażoną E61 Możesz napisać co to za wyposażenie czego E60/61 nie ma w normalnych wersjach wykluczając golasy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Wyciszenie jest zdecydowanie lepsze w E60. Miałem 8 lat E39 520i, przesiadłem się na E61 3.0D i jest o niebo lepiej, zarówno zawieszeniowo jak i aerodynamicznie. Jeśli chodzi o wygląd wewnętrzny to niestety ten z E39 już trąci myszką, czuć że jedziemy samochodem z połowy lat 90-tych. Jeśli chodzi o panel klimy, ten z e39 jest bajerancki bo świeci dużo cyferek, ale mało praktyczny. W e60 temperature i dmuchawę przestawiasz w ciągu sekundy, w e39 trzeba się naklikać... Możesz napisać co to za wyposażenie czego E60/61 nie ma w normalnych wersjach wykluczając golasy? Z wyciszeniem się nie zgodzę, ale to jest kwestia subiektywna. Ja jestem świrem pod tym względem i zdecydowanie lepiej mi w E39. Zawieszenia nie słychać i w jednym i w drugim, pozostaje dźwięk silnika - przy niskich prędkościach E61 jest zdecydowanie cichsze, po przekroczeniu 70 km/h różnicy brak - i jeden i drugi są cichutkie. Natomiast szum wiatru na szybach i karoserii zdecydowanie bardziej odczuwałem w E61. Co do praktyczności i trącenia myszką - owszem, widać lata 90-te, może ja po prostu to lubię. Generalnie wkurzają mnie pokrętła w E61, nie podobają mi się. Masz rację, że klikanie w przyciski jest mało praktyczne, jak nagrzewam auto rano i po 10 minutach chcę z 26 zbić na standardowe 22.5 to muszę uważnie patrzeć na drogę jednocześnie zerkając co już wyklikałem. Wyposażenie - odnosiłem się nie do różnic ogólnie, tylko w konkretnych egzemplarzach. Ja długo szukałem auta z założeniem głównym 3.0d, kombi,automat, tempomat, światła ksenonowe i szyberdach. Na Allegro masz 1179 sztuk E60/61, po wybraniu szyberdachu odpada Ci 700 aut, kombi usuwa kolejne 200, po wprowadzeniu wszystkich zostaje mi 56 sztuk. Kasa ogranicza mnie do 56 sztuk. Potem odwalasz uszkodzone, na niemieckich wyklejkach niewiadomego pochodzenia i jesteś w czarnej d...e Podobnie szukało się e39, chodzi mi o to że się już raz naszukałem i mam dość. Ale gdyby się trafiła E61 z opisu powyżej, to jasne że wolałbym jeździć modelem młodszym. Jednak 218 KM i jeden bieg więcej w automacie (a także jego szybkość) działa bezapelacyjnie na korzyść E61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 szyberdach. A po kiego to? Zawsze miałem szyberdachy w samochodach, nigdy nie używałem. Teraz nie mam i nie odczuwam braku. Jeśli tobie zalezy na wyciszeniu wnętrza to tym bardziej nie powinienes używać szyberdachu. Szybaerdach to ani wada, ani zaleta, nigdy nie przyszłoby mi do głowy filtrować auta względem szyberdachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 A po kiego to? A widzisz, zależy co komu, niektórzy nie tolerują klimy, np mam w rodzinie przypadek, że chłop konfigurował nowe auto, dopłacił niemało za szyberdach a chciał brać D klasę bez klimy, bo mu niepotrzebna, ale oczywiście takich w produkcji nie było, więc nabył z klimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Jak to po co? Żeby znać historię choroby. Ja na przykład do auta bez takich papierów sie nie dotykam hmm. i myślisz, ze te wszystkie papiery, to akurat ratują sytuację? mam kumpla mechanika i mógłby mi takie papiery wystawiać codziennie. ten z ogłoszenia też może mieć takie ''wystawiane'' nie wiem, co ludzie w tym widzą? jak dla mnie to mozna tych faktur użyć w toalecie. miałem w życiu pare aut i do żadnego ani książki, ani żadnej faktury, a każde jezdziło tak jak ja o nie dbałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.