Skocz do zawartości

[KzAK] Klasa "C" za 60 tys.


jakubek

Rekomendowane odpowiedzi

Co sie uparli na tego Golfa. Komkurencja za takie same pieniadze ma lepsze wyposazenie i wieksza moc. I chociazby taki niedoladowany focus 125KM bedzie mniej awaryjny od Golfa. A wersji start za 60k nie ma mozliwosci dokupienia sterowania z kierownicy co juz jest kpina po prostu.

 

Sterowania czym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radiem. Zgodnie z informacja w cenniku jak nie wezmiesz dsg to nie da sie do wersji start dokupic sterowania radiem.

 

w nowych/obecnie sprzedawanych autach to jest wlasnie najwiekszy "problem" - chcesz kupic cos co jest ci potrzebne to musisz dokupic jeszcze caly pakiet zupelnie zbednych dodatkow. Lepsza tapicerka jest dostepna tylko w highline, w zestawie z mocnym silnikiem i calym pakietem kompletnie zbednego wyposazenia... i tak mozna wymieniac. Z "tanszych" aut chyba jedynie Fiat obecnie pozwala naprawde spersonalizowac pakiet wyposazenia, pozostale marki albo daja do wyboru 3-4 gotowe zestawy plus drobne modyfikacje albo oczekuja wybierania szerokich pakietow wyposazenia bez mozliwosci ich modyfikacji (np na zasadzie ze jesli chcesz tempomat aktywny to musisz wziac czujnik zmeczenia, asystenta pasa, analizator znakow i asystenta parkowania - chociaz wszystkie te 'bajery' wylaczasz zaraz po wlaczeniu sie do ruchu a pozostawiasz tylko radar z tempomatem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale też nie odczuje różnicy na minus! Dzisiaj klasa "B" ma w podstawie wypas zarezerwowany dla klasy premium  :hehe:  z roczników 2005, a co dopiero kompakty  :] .

 

czy dla Ciebie samochód sprowadza się do "wypasu"? Ja niedawno kupiłem auto klasy B, które faktycznie ma w standardzie wyposażenie, którego kiedyś nie było w klasie D: wszyskie ASRy, dużo poduszek, przyciski na kierownicy, LEDy, automatyczne światła itd. Do tego wygodne fotele i dużo miejsca w środku jak na klasę B. Tylko co z tego jak nadal jest to auto klasy B. Bo liczy się głównie prowadzenie, czucie samochodu, układ kierowniczy, zawieszenie, użyte materiały, wygłuszenie. A to w autach klasy B jest takie jakie ma być w klasie B, czyli nijakie. Jakie by nie były wypasy, to w każdym aucie klasy B czujesz, że nie jedziesz kompaktem, chociażby miało więcej miejsca niż niejeden kompakt i lepsze wypasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowych/obecnie sprzedawanych autach to jest wlasnie najwiekszy "problem" - chcesz kupic cos co jest ci potrzebne to musisz dokupic jeszcze caly pakiet zupelnie zbednych dodatkow. Lepsza tapicerka jest dostepna tylko w highline, w zestawie z mocnym silnikiem i calym pakietem kompletnie zbednego wyposazenia... i tak mozna wymieniac. Z "tanszych" aut chyba jedynie Fiat obecnie pozwala naprawde spersonalizowac pakiet wyposazenia, pozostale marki albo daja do wyboru 3-4 gotowe zestawy plus drobne modyfikacje albo oczekuja wybierania szerokich pakietow wyposazenia bez mozliwosci ich modyfikacji (np na zasadzie ze jesli chcesz tempomat aktywny to musisz wziac czujnik zmeczenia, asystenta pasa, analizator znakow i asystenta parkowania - chociaz wszystkie te 'bajery' wylaczasz zaraz po wlaczeniu sie do ruchu a pozostawiasz tylko radar z tempomatem)

Mnie to nie przeszkadza pod warunkiem, ze zrobione dobrze. Ja zawsze biore to co stoi na placu u dilera. Nie chce czekac na kompakta po pol roku jak to jest np w Skodzie czy Pezocie. Wchodze, podoba mi sie ide na jazde probna i kupuje. W przeciagu kilku dni odbieram. Ale skoro place pona 60k to mam ochote zeby auto mialo sterowanie radia z kierownicy, klime, ladny srodek chetnie bezkluczykowy dostep i pare innych rzeczy, ktorych w tym przypaku nie ma. Fakt jezdzi dobrze, wyglad srodka o nieo lepszy od Octavii ale juz nie highline bo w tym przypadku IMO octavia jest ladniejsza o leonie nie wspominam bo mam odruch wymiotny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to nie przeszkadza pod warunkiem, ze zrobione dobrze. Ja zawsze biore to co stoi na placu u dilera. Nie chce czekac na kompakta po pol roku jak to jest np w Skodzie czy Pezocie. Wchodze, podoba mi sie ide na jazde probna i kupuje. W przeciagu kilku dni odbieram. Ale skoro place pona 60k to mam ochote zeby auto mialo sterowanie radia z kierownicy, klime, ladny srodek chetnie bezkluczykowy dostep i pare innych rzeczy, ktorych w tym przypaku nie ma. Fakt jezdzi dobrze, wyglad srodka o nieo lepszy od Octavii ale juz nie highline bo w tym przypadku IMO octavia jest ladniejsza o leonie nie wspominam bo mam odruch wymiotny.

 

no jasne, ale ja mam odruch wymiotny na wiekszosc 'tanich' tapicerek - smutne, plastikowe, twarde... a skoro wydaje 60kpln to chcialbym miec cos w czym sie dobrze czuje ;) a tego w tej cenie nawet na zamowienie sie obecnie nie da wziac... albo bierzesz wypas za worek kasy z opcjami ktore sa zupelnie zbedne, albo dostajesz pomielone butelki po mineralnej :(

 

 

edyta: dla mnie idealnie bylo we Fiacie - 90KM wolnossace, z manualna klimatyzacja, bez udziwnien a do tego topowa tapicerka :) - oczywiscie do tapicerki w pakiecie sport byly jeszcze plastiki i felgi, ale mimo wszystko auto kosztowalo sensowne pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie, ze kupujac nowy kompakt w podstawowej wersji nie odczujesz wielkiej roznicy na plus.

Różnica będzie taka że przez pierwsze 2-3 lata z nowym autem będzie wiedział dokładnie ile będzie go kosztowała eksploatacja, bo ograniczy się tylko do 2-3 przeglądów których cenę można poznać już dzisiaj. Do tego w każdej chwili będzie mógł jechać na drugi koniec EU tylko z książką gwarancyjną w łapie. W 9 letnim aucie ciężko to przewidzieć, co nie oznacza że może się okazać że nic nie będzie robił ponadto co w nowym, tyle że życie pokazuje że pewnie później nastąpi kumulacja.

Każde rozwiązanie ma swoich zwolenników, wydaje mi się że opcja Toyoty jest mimo wszystko bardziej ekonomiczna tyle że za 2-3 lata trzeba będzie stanąć twarzą w twarz z tym samym problemem, z tą różnicą że nowe auto będzie kosztowało plus minus tyle co dzisiaj a Toyota mniej więc trzeba będzie więcej dołożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica będzie taka że przez pierwsze 2-3 lata z nowym autem będzie wiedział dokładnie ile będzie go kosztowała eksploatacja, bo ograniczy się tylko do 2-3 przeglądów których cenę można poznać już dzisiaj. Do tego w każdej chwili będzie mógł jechać na drugi koniec EU tylko z książką gwarancyjną w łapie. W 9 letnim aucie ciężko to przewidzieć, co nie oznacza że może się okazać że nic nie będzie robił ponadto co w nowym, tyle że życie pokazuje że pewnie później nastąpi kumulacja.

Każde rozwiązanie ma swoich zwolenników, wydaje mi się że opcja Toyoty jest mimo wszystko bardziej ekonomiczna tyle że za 2-3 lata trzeba będzie stanąć twarzą w twarz z tym samym problemem, z tą różnicą że nowe auto będzie kosztowało plus minus tyle co dzisiaj a Toyota mniej więc trzeba będzie więcej dołożyć.

 

Dlatego taka kwestie nalezy rozwazyc zawsze indywidualnie.

Jezeli ktos jezdzi sporo po EU to faktycznie lepiej kupic nowe auto, jak kreci sie wkolo komina i moze pozwolsic na nieplanowana wizyte w warsztacuie to spokojnie taka Toyota ze 2-3 lata mozna pojezdzic, bez wiekszego ryzyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Każde rozwiązanie ma swoich zwolenników, wydaje mi się że opcja Toyoty jest mimo wszystko bardziej ekonomiczna tyle że za 2-3 lata trzeba będzie stanąć twarzą w twarz z tym samym problemem, z tą różnicą że nowe auto będzie kosztowało plus minus tyle co dzisiaj a Toyota mniej więc trzeba będzie więcej dołożyć.

 

faktycznie - pytanie czy te 60kpln to wliczajac pieniadze odzyskane z toyoty czy zywa gotowka... bo jesli z wliczaniem to sie moze okazac ze lepiej teraz sprzedac toyote w sensownych pieniadzach, zeby potem sie nie okazalo ze np diesle beda niesprzedawalne a nowe auta beda jeszcze drozsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki mają rzeczywistą moc maksymalną około 100 KM. Ogólnie wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne i nie można ich porównać do dychawicznych wolnossących 1.6, które jeszcze niedawno były standardowym napędem w klasie kompakt. Słowo klucz- moc w niskim i średnim zakresie obrotów.

P.S. Zawsze można zrobić chipa i będzie 130 KM i 220 Nm.

Wiem bo Tata ma bravo 1.4 120 km i wiem jaka charakterystykę mają te silniki, ale nikt mnie nie przekona, ze 85 km choćby w najlepszym silniku to jakiś cud miód
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem bo Tata ma bravo 1.4 120 km i wiem jaka charakterystykę mają te silniki, ale nikt mnie nie przekona, ze 85 km choćby w najlepszym silniku to jakiś cud miód

 

Nikt nie mówi, że to cud miód, ale koncentrowanie się wyłącznie na deklarowanej przez producenta mocy maksymalnej w przypadku silników TSI daje złudne wrażenie, że mamy do czynienia z dużo wolniejszym autem niż jest ono w rzeczywistości. Turbodoładowane 1.4 Fiata mają nieco inną charakterystykę i nie ciągną tak aksamitnie z samego dołu jak TSI. Pracując w wypożyczalni samochodów jeździłem setkami różnych nowych aut i stąd moje wywody- nie jestem teoretykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przesiadasz się z Toyoty, celowałbym w "skośne" modele.

Myślę, że wybór będzie wśród Koreańczyków. Cee'd oraz i30 z silnikami 1.4 lub 1.6. To co mi się podoba, nawet podstawowa wersja 1.4 MPI 100 KM ma 6-biegową skrzynię.

Fajnym autem dla konserwatystów jest też Suzuki SX-4 S-Cross.

Niestety z oferty zniknął Peugeot 301 1.6 A/T, który byłby najlepszym, miejskim pupciowozem.

Gdyby pominąć strach, obawy i eksploatację, gdyby sugerować się tym, że większość wie najlepiej to można myśleć o Skodzie Rapid z DSG, ale na razie trzeba zobaczyć inne auta bo na Skodę...czas będzie zawsze. :phi:

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przesiadasz się z Toyoty, celowałbym w "skośne" modele.

Myślę, że wybór będzie wśród Koreańczyków. Cee'd oraz i30 z silnikami 1.4 lub 1.6. To co mi się podoba, nawet podstawowa wersja 1.4 MPI 100 KM ma 6-biegową skrzynię.

 

 

I co z tego, ze ma skrzynie 6b jak ten silnik jest zdecydowanie za slaby :nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


I co z tego, ze ma skrzynie 6b jak ten silnik jest zdecydowanie za slaby

6 biegów to ratunek dla słabszych jednostek w aspekcie osiągów i zużycia paliwa. Jest to wielkim plusem bo wciąż zdarza się tak, że auto tańsze, słabsze ma 5 biegów, a mocniejsze 6. Powinno być odwrotnie! Wzorem w dawnych latach był Fiat. 6-ki były w słabszych wersjach.

Natomiast nie wiem co znaczy "zdecydowanie za słaby". Za słaby do czego? W porównaniu do czego? Czy samochód może być za słaby do stania w korkach? 1.4 100 KM, 134 Nm, 12,7 s. i 183 km/h. Moja Dacia ma 13,8 s. i jedzie 161 km/h. I wolałbym szósty bieg niż konie mechaniczne.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 biegów to ratunek dla słabszych jednostek w aspekcie osiągów i zużycia paliwa. Jest to wielkim plusem bo wciąż zdarza się tak, że auto tańsze, słabsze ma 5 biegów, a mocniejsze 6. Powinno być odwrotnie! Wzorem w dawnych latach był Fiat. 6-ki były w słabszych wersjach.

Natomiast nie wiem co znaczy "zdecydowanie za słaby". Za słaby do czego? W porównaniu do czego? Czy samochód może być za słaby do stania w korkach? 1.4 100 KM, 134 Nm, 12,7 s. i 183 km/h. Moja Dacia ma 13,8 s. i jedzie 161 km/h. I wolałbym szósty bieg niż konie mechaniczne.

 

Pozdrawiam.

 

Na VI biegu obroty są dużo niższe niż w skrzyni V biegowej przy tej samej prędkości. Wystarczy zerknąć na wykres mocy i momentu, by okazalo się, że te 100konne i mniej maszyny przy 2000 obr. mają góra 60 koni i 100Nm, a wtedy przy byle podmuchu wiatru, załadowaniu czy wzniesieniu zaczynają tracić prędkość, bo cała moc idzie w pokonanie dużych oporów powietrza przy dużej prędkości (a przecież o nich rozmawiamy w kontekście 6-tego biegu). Dlatego wg mnie nie masz racji, że to w słabych silnikach powinny być skrzynie 6biegowe a nie w mocnych - to nie ma sensu. Sens jest tylko taki, że biegi są "krótsze" dlatego auto jest zwinniejsze przy mniejszych prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na VI biegu obroty są dużo niższe niż w skrzyni V biegowej przy tej samej prędkości. Wystarczy zerknąć na wykres mocy i momentu, by okazalo się, że te 100konne i mniej maszyny przy 2000 obr. mają góra 60 koni i 100Nm, a wtedy przy byle podmuchu wiatru, załadowaniu czy wzniesieniu zaczynają tracić prędkość, bo cała moc idzie w pokonanie dużych oporów powietrza przy dużej prędkości (a przecież o nich rozmawiamy w kontekście 6-tego biegu). Dlatego wg mnie nie masz racji, że to w słabych silnikach powinny być skrzynie 6biegowe a nie w mocnych - to nie ma sensu. Sens jest tylko taki, że biegi są "krótsze" dlatego auto jest zwinniejsze przy mniejszych prędkościach.

 

wlasnie dlatego krotsze skrzynie (6b) sa lepsze dla slabszych silnikow bo maja wezszy zakres 'uzytecznych' obrotow - czyli z jednej strony trzeba sie namachac ale z drugiej strony jestes w stanie dobrac optymalne przelozenie do mozliwosci silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


wlasnie dlatego krotsze skrzynie (6b) sa lepsze dla slabszych silnikow ...

 

W przypadku opluwanego tu golfa 1.2 tsi 85 KM jest skrzynia 5B, bardzo fajnie zestopniowana.

Od rana zrobiłem ok 100 km, auto ładnie się zbiera, na trójce bez wysiłku do 90, mocno golfa nie męczyłem bo ma dopiero 500km nalatane.

Sam środek bez szału ale świetnie zrobiony. W środku cicho i komfortowo. Ładnie pachnie nowym autem ;) 

Do naszych flociarz domówił kierownicę multifunkcyjną, czujniki parkowania i radio colour, nędza z dotykowym ekranem ale bez BT :facepalm:

IMO auto warte swojej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem przed takim samym wyborem i zdecydowałem się na Pulsara - bardzo dużo miejsca w środku. Kupuje Demo 2014 rok bardzo dobrze wyposażone w cenie właśnie już 60 tys z oponami zimowymi z przebiegiem 6tys km. Więc moim zdaniem się da. Po rozpytaniu dilerów oferty były różne ale już sensowna wersja Acenta nowa jest do wyrwania własnie za 60 tys. Ja mam dodatkowo pakiet IT, pakiet Look i wersja to Acenta+. Ford jakoś mnie nie przekonał, to auto moim zdaniem straci na wartości bardziej, dużo jest flotowych. Pod uwagę brałem jeszcze Peugota 308 ale tutaj cena za dobrze wyposażony model 65 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro to to nie jedzie to tym bardziej 85km nie jedzie... Nie? Czy może chcesz mnie przekonać ze 85 km to więcej niż 110?

Ale ja nie mowilem ze 85km jedzie owszem moze jechac np we fiacie sc lub vw up :)

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsar odpadł po oględzinach bagażnika.Ten kto to zrobił to chyba niezbyt rozgarnięty był.A wystarczyło zrobić składane siedzenia.

Golf odpada całkowicie.Córka ma Rapida 1.2 TSI 105 i w 4 osoby to szału nie robi.Funkcjonalnością bije Golfa.Dobrze wyposażony mieści się w budżecie.Ale 2 takie same mieć w rodzinie ?? I dlaczego w VW nie ma dobrego radia na płyty CD ?

Ford 150 KM Ecoboost jada to sama przyjemność.Bagażnik trochę mały w 5dr.A kombi to niestety droższe i znacznie przekracza zakładany i nawet lekko naciągany budżet.

Hyundai i30 1.6 - to już porażka w kwestii jazdy.Cenowo też bez rewelacji.

Być może moje odczucia są spaczone przez 16 letnie jeżdżenie dieslem.Ale nie kupię auta które na autostradzie jedzie bez problemu ale na zwykłych drogach w polskich warunkach przyprawia o drżenie rąk i serca.Wolnossących około 150 KM nie ma a turbo Pb są drogie w wersjach o wyższych mocach.W kwestii wyposażenia - w chwili obecnej jest pełna elektryka klima elektryczna wycieraczki z czujnikiem deszczu,automatyczne światła samo ściemniające się lusterko wsteczne. Nie chciałbym zbyt mocno spaść na dół.

Budżet zwiększyłem nawet o 10 tys do 70 i wcale lepiej to nie wygląda.Musiałbym jeszcze dołożyć i wtedy Fokus 1.5 150 titanium + kilka dodatków byłby w zasięgu. tym 125 nie jeździłem.

Więc jestem bardzo zawiedziony.I chyba zrezygnuje z kupna nówki.Mam zapłacić i być niezadowolonym ? Nie dziwie się niektórym,że kupują z pełną świadomością 7-10 letnie auta.

 

Zostało mi jeszcze odwiedzić Opla Toyotę i Renault.Podejrzewam ,że raczej cudów nie będzie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem przed takim samym wyborem i zdecydowałem się na Pulsara - bardzo dużo miejsca w środku. Kupuje Demo 2014 rok bardzo dobrze wyposażone w cenie właśnie już 60 tys z oponami zimowymi z przebiegiem 6tys km. Więc moim zdaniem się da. Po rozpytaniu dilerów oferty były różne ale już sensowna wersja Acenta nowa jest do wyrwania własnie za 60 tys. Ja mam dodatkowo pakiet IT, pakiet Look i wersja to Acenta+. Ford jakoś mnie nie przekonał, to auto moim zdaniem straci na wartości bardziej, dużo jest flotowych. Pod uwagę brałem jeszcze Peugota 308 ale tutaj cena za dobrze wyposażony model 65 tys. 

Acenta + 62k + pakiet auto 2k + metalik 2k = 66k za nowe auto. Ty za dwu letnie dales 60k. Gdzie sens gdzie logika? Pakiet IT fajny ale wychodzi 5k drozej. Czyli za dwu letnie auto 9k taniej. IMO troszku drogo. Ale przy zaloeniu mam 60k na auto i biore demo bo sie miesci w cenie to bardzo dobry wybor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało mi jeszcze odwiedzić Opla Toyotę i Renault.Podejrzewam ,że raczej cudów nie będzie.

W Toyocie do 70 masz corolle 1.6 w wersji premium plus pakiet design- z tyłu korbki ale klima dwustrefowa automatyczna, skórzana kierownica, alusy i kamera cofania. Tyle że biała. Auris będzie podobny i będzie miał 1.2 turbo który dla Ciebie będzie fajnie jechał. Tyle, że ma sporo mniej miejsca w środku. Ewentualnie Avensis 1.6 z manualną klimą i korbkami z tyłu. Ale dla Ciebie nie będzie miał kopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsar odpadł po oględzinach bagażnika.Ten kto to zrobił to chyba niezbyt rozgarnięty był.A wystarczyło zrobić składane siedzenia.

Golf odpada całkowicie.Córka ma Rapida 1.2 TSI 105 i w 4 osoby to szału nie robi.Funkcjonalnością bije Golfa.Dobrze wyposażony mieści się w budżecie.Ale 2 takie same mieć w rodzinie ?? I dlaczego w VW nie ma dobrego radia na płyty CD ?

Ford 150 KM Ecoboost jada to sama przyjemność.Bagażnik trochę mały w 5dr.A kombi to niestety droższe i znacznie przekracza zakładany i nawet lekko naciągany budżet.

Hyundai i30 1.6 - to już porażka w kwestii jazdy.Cenowo też bez rewelacji.

Być może moje odczucia są spaczone przez 16 letnie jeżdżenie dieslem.Ale nie kupię auta które na autostradzie jedzie bez problemu ale na zwykłych drogach w polskich warunkach przyprawia o drżenie rąk i serca.Wolnossących około 150 KM nie ma a turbo Pb są drogie w wersjach o wyższych mocach.W kwestii wyposażenia - w chwili obecnej jest pełna elektryka klima elektryczna wycieraczki z czujnikiem deszczu,automatyczne światła samo ściemniające się lusterko wsteczne. Nie chciałbym zbyt mocno spaść na dół.

Budżet zwiększyłem nawet o 10 tys do 70 i wcale lepiej to nie wygląda.Musiałbym jeszcze dołożyć i wtedy Fokus 1.5 150 titanium + kilka dodatków byłby w zasięgu. tym 125 nie jeździłem.

Więc jestem bardzo zawiedziony.I chyba zrezygnuje z kupna nówki.Mam zapłacić i być niezadowolonym ? Nie dziwie się niektórym,że kupują z pełną świadomością 7-10 letnie auta.

 

Zostało mi jeszcze odwiedzić Opla Toyotę i Renault.Podejrzewam ,że raczej cudów nie będzie.

 

http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-tourer-1-8-mt-comfort-od-reki-ID6yb0BJ.html

 

Taki przykład do kupienia pewnie za ok 67 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kia ceed 1,0 120 km - 11,1 do 100

kia ceed 1,4 100km - 12,7 do 100

golf 1,2 85km - 11,9 do 100

 

tak że z tę kolosalnością, to tak nie do końca ;)

Mowilem o diesel vs benzyna. Wystarczy spojrzec na automat i przyspieszenie 80-120. Wtedy automat robi kickdown. W praktyce z manualem zrzucamy na 3 i ogien. Pb jest szybsza. Dodatkowo jesli mowimy o VW skoro oszukiwali prz silnikach diesla kto wie co robia z benzynami. Dodatkowo wpakuj 4 osoby do tego gofa i jedz z predkosciami powyzej 100km/h i co :phi:

post-139584-0-26081200-1448433342_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsar odpadł po oględzinach bagażnika.Ten kto to zrobił to chyba niezbyt rozgarnięty był.A wystarczyło zrobić składane siedzenia.

Golf odpada całkowicie.Córka ma Rapida 1.2 TSI 105 i w 4 osoby to szału nie robi.Funkcjonalnością bije Golfa.Dobrze wyposażony mieści się w budżecie.Ale 2 takie same mieć w rodzinie ?? I dlaczego w VW nie ma dobrego radia na płyty CD ?

Ford 150 KM Ecoboost jada to sama przyjemność.Bagażnik trochę mały w 5dr.A kombi to niestety droższe i znacznie przekracza zakładany i nawet lekko naciągany budżet.

Hyundai i30 1.6 - to już porażka w kwestii jazdy.Cenowo też bez rewelacji.

Być może moje odczucia są spaczone przez 16 letnie jeżdżenie dieslem.Ale nie kupię auta które na autostradzie jedzie bez problemu ale na zwykłych drogach w polskich warunkach przyprawia o drżenie rąk i serca.Wolnossących około 150 KM nie ma a turbo Pb są drogie w wersjach o wyższych mocach.W kwestii wyposażenia - w chwili obecnej jest pełna elektryka klima elektryczna wycieraczki z czujnikiem deszczu,automatyczne światła samo ściemniające się lusterko wsteczne. Nie chciałbym zbyt mocno spaść na dół.

Budżet zwiększyłem nawet o 10 tys do 70 i wcale lepiej to nie wygląda.Musiałbym jeszcze dołożyć i wtedy Fokus 1.5 150 titanium + kilka dodatków byłby w zasięgu. tym 125 nie jeździłem.

Więc jestem bardzo zawiedziony.I chyba zrezygnuje z kupna nówki.Mam zapłacić i być niezadowolonym ? Nie dziwie się niektórym,że kupują z pełną świadomością 7-10 letnie auta.

 

Zostało mi jeszcze odwiedzić Opla Toyotę i Renault.Podejrzewam ,że raczej cudów nie będzie.

 

Twój problem chyba polega na tym, że chciałbyś mieć wszystko: dobre prowadzenie, żwawy silnik, dużo miejsca, duży bagażnik itd. A to niestety nie ta klasa. Klasa C to "klasa kompromisu", zwłaszcza jeśli budżet mocno ogranicza.

Jak taką przyjemność sprawiła Ci jazda fordem, to kupuj forda i olej bagażnik i kombi, ważne żeby Ci się dobrze jeździło ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Moim skromnym zdaniem audio w Golfie jest na bardzo dobrym poziomie ...

 

Może i gra dobrze, ale brak BT i mirrorlinka to duży minus mimo że dopłaciliśmy 1000 zł za tego coloura.

 

Mimo to zachęcam do jazdy próbnej z tym silnikiem bo wielu będzie zaskoczonych ;)

Generalnie golf wart jest tych pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acenta + 62k + pakiet auto 2k + metalik 2k = 66k za nowe auto. Ty za dwu letnie dales 60k. Gdzie sens gdzie logika? Pakiet IT fajny ale wychodzi 5k drozej. Czyli za dwu letnie auto 9k taniej. IMO troszku drogo. Ale przy zaloeniu mam 60k na auto i biore demo bo sie miesci w cenie to bardzo dobry wybor.

Acenta - 63500+Pakiet Acenta+ - 2200 + Pakiet IT 7600 + lakier 2400., mi wychodzi cennikowo licząć 75700 oczywiście bez żadnych rabatów, do tego opony zimowe 17tki nowe w cenie, liczmy 1500 zł - no to masz już 77200 no to mamy prawie 30% od cennik. Auto rok starsze. Ja nie znalazłem nic lepszego (wielkość, wyposażenie) niż właśnie ten Pulsar. Auta z tego rocznika jak to ktoś napisał za miesiąc będą miały również rok na karku. Dla mnie mała różnica. Zobaczymy jak przy odsprzedaży za 3 lata.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i gra dobrze, ale brak BT i mirrorlinka to duży minus mimo że dopłaciliśmy 1000 zł za tego coloura.

 

Mimo to zachęcam do jazdy próbnej z tym silnikiem bo wielu będzie zaskoczonych ;)

Generalnie golf wart jest tych pieniędzy.

 

Nie wiem jaką wersje zamawiałeś, ale od trendline w górę jest dostępny pakiet biznes za 1690 który zawiera lepsze radio z BT.

 

Z resztą się zgadzam, Golf jest wart tych pieniędzy.

 

---

Pakiet "Business"

- System "Park Pilot" - czujniki parkowania z przodu i z tyłu z wizualizacją odległości na ekranie radia

- System radiowy "Composition Media"

- Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu

- Pakiet "Czujnik deszczu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaką wersje zamawiałeś, ale od trendline w górę jest dostępny pakiet biznes za 1690 który zawiera lepsze radio z BT.

 

Z resztą się zgadzam, Golf jest wart tych pieniędzy.

 

 

A ktore auto nie jest warte tych pieniedzy? Mowa oczywiscie o wersji 85KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


a wtedy przy byle podmuchu wiatru, załadowaniu czy wzniesieniu zaczynają tracić prędkość,

Wszystko się zgadza i wtedy możemy użyć biegu V lub IV...wedle potrzeb. Jednak nasz bohater będzie jeździł po 3-mieście z żoną. Odpada załadowanie, odpadają wzniesienia, a tuż nad morzem powietrze gęste, dużo tlenu i dużo mocy. :)

Poza tym mam wrażenie, że pisząc o 1.4 100 KM masz na myśli osiągi CC700. Bez przesady.


Sens jest tylko taki, że biegi są "krótsze" dlatego auto jest zwinniejsze przy mniejszych prędkościach.

Też. Zależy od konkretnego zestopniowania. Ale większy potencjał ma 6-ka. Może polepszyć osiągi, zwiększyć prędkość maksymalną przy dobrych warunkach i obniżyć zużycie paliwa.

Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie wiem jaką wersje zamawiałeś ...

 

Do floty weszły starty. Są na bazie trendline plus alufelgi, alarm, skóra na kierownicy, lepszy komp pokładowy.

Do startów nie ma pakietu business tylko można dołożyć kilka duperel.

Za to cena jest kilka tysiecy niższa nawet po uwzględnieniu rabatu flotowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym mam wrażenie, że pisząc o 1.4 100 KM masz na myśli osiągi CC700. Bez przesady.

 

Być może przesadzam, a może nie. W każdym razie pierwszy z brzegu wykres mocy i momentu silnika 1,4 100KM z i30. Przy 2tys obr. rozwija moc 40KM...

00028CCYAFBAIOYP-C116-F4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.