DmO Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Witam,Mam pytanie przede wszystkim do właścicieli tego samochodu, albo osób które mają bardzo dużo do czynienia z tym pojazdem. Przede wszystkim interesuje mnie wersja diesel 160KM, jak się sprawuje ten samochód? jakie są jego słabe i mocne strony, generalnie interesuje mnie wszystko, każdy najmniejszy szczegół Dziękuję z góry za wszelkie opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Dopiero co był temat o insigni, gdzie prawie wszyscy (w szczególności, Ci którzy tego auta nie mają) stwierdzili, że to auto nie jedzie Moim zdaniem bardzo udany samochód. Jeździ się tym wygodnie. Jak kupować to tylko wersję z jak największym wypasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Dopiero co był temat o insigni, gdzie prawie wszyscy (w szczególności, Ci którzy tego auta nie mają) stwierdzili, że to auto nie jedzie Brat ma 2.8T i moim zdaniem jedzie. ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 2.0T w tej najmocniejszej wersji też jedzie, ale w automacie kompletnie tego nie czuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Dopiero co był temat o insigni, gdzie prawie wszyscy (w szczególności, Ci którzy tego auta nie mają) stwierdzili, że to auto nie jedzie Bo obrosła tzw. "miejską legendą" z powodu rzekomo gigantycznej masy. 1,6 tony to nie jest może mało, ale bez przesady. Jechałem insignią dieslem (niestety nie wiem w jakiej wersji) i moim zdaniem jechała całkiem przyzwoicie. Bardziej mnie zniesmaczyła widoczność przez tylną szybę i nieco mniej miejsca w środku niż się spodziewałem patrząc po gabarytach zewnętrznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Ile można było ostatnio, dość dużo nt, poszukaj ... IMHO najgorszy samochód w swojej klasie, kiepsko się prowadzi, silnik nie zawsze daje rady, do tego wysoce awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Bo obrosła tzw. "miejską legendą" z powodu rzekomo gigantycznej masy. 1,6 tony to nie jest może mało, ale bez przesady. Jechałem insignią dieslem (niestety nie wiem w jakiej wersji) i moim zdaniem jechała całkiem przyzwoicie. Bardziej mnie zniesmaczyła widoczność przez tylną szybę i nieco mniej miejsca w środku niż się spodziewałem patrząc po gabarytach zewnętrznych. 1.6t to waży moje Subaru z ciężka starą skrzynią automatyczną, napędem 4x4 i jednostką 3.0. AFAIR Insignie to ważą od 1.6t, gdzieś widziałem w jednym teście wagę rzędu 1.8t. Zresztą w każdym podsumowaniu masz jeden z pierwszym minusów, że auto jest ociężałe. Pozostałem auta w tej klasie ważą znacznie mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 kolega pracujący w drogówce jezdzi czasami jako fotoradar. określenie ''czasami'' nie jest przypadkowe, ponieważ auto częściej stoi w serwisie, niż jezdzi. i silnik nie ma tu znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 kiepsko się prowadzi, silnik nie zawsze daje rady, do tego wysoce awaryjne. Same bzdury powielane bez konkretnych argumentów. Już mi się nie chce zaczynać ten samej gadki w kolejnym temacie. Nie potwierdzam awaryjności. Prowadzi się dobrze - szczególne "w trybie" sport. 2.0 diesel jest zupełnie wystarczający (też przyznaję, ze bardziej odpowiada mi reakcja na gaz w trybie sport). Wspomniana wyżej widoczność - też na to zwróciłem uwagę podczas jazdy testowej - teraz już się przyzwyczaiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Co do wad Insigni to ja jako bywalec tylnej kanapy, często zwiedzanej na trasie powiem jedno - tam nie ma jak wsiąść, to już Uno było przestronniejsze. Co do masy, to moja omega pusta waży 1.8 tony, że mną i narzędziami 2 tony. Silnik z którym ona ma nie jeździć rozpędza ja do setki w niecałe 12 sekund i z łatwością osiąga 200, a ma tylko 136KM (2.0 16v) więc myślę że Insignia idzie co najmniej podobnie, a to i tak już starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Myślę, że Insignia jest dobrym przykładem, żeby zaakcentować, że wizerunek to flesz, a nie bąk, który ciągnie się za nami przez kilometr... Opel ma wizerunek prostego, solidnego, taniego i rozsądnego auta. A fakt, że Insignia bardziej kojarzy się z Alfą Romeo - piękna, ciasna, kapryśna, ale wygląda jak milion dolarów - zaburzając ten ład na świecie sprawia bardzo emocjonalne dyskusje, których flotowóz klasy średniej nie jest wart. Połóżmy uczciwie rękę na sercu...wracając do Alfy. Przecież 159-ka przy Insigni jest jest Rysiek z Klanu przy Lady Gaga. No przyznajcie sami. 159-ka w dieslu. Taki Włoch, który jeździł tylko do mamma na makaron miażdży dziadka z Niemiec co to nach kościół wiózł swoją frau. Jestem przekonany, że za 20 lat auto tak uciążliwe, tak bez zalet, tak piękne i agresywne jak Cycu Szpilki będzie już tylko kochane i uwielbiane przez kolekcjonerów. Będzie takim symbolem zacierania znaczków bo dusza jest w uczuciach (no...dla tych bez serca w wyglądzie), a nie w znaczku, firmie czy koncernie lub kraju. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 20 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2016 Same bzdury powielane bez konkretnych argumentów. Już mi się nie chce zaczynać ten samej gadki w kolejnym temacie. Nie potwierdzam awaryjności. Prowadzi się dobrze - szczególne "w trybie" sport. 2.0 diesel jest zupełnie wystarczający (też przyznaję, ze bardziej odpowiada mi reakcja na gaz w trybie sport). Wspomniana wyżej widoczność - też na to zwróciłem uwagę podczas jazdy testowej - teraz już się przyzwyczaiłem. Mam Ci fotkę z lawety wysłać, żebyś uwierzył ? Jakie argumenty ci przytoczyć? Nasz samochód kilka godzin po odebraniu z salonu wrócił do serwisu bo dym spod maski leciał Poza tym to nie tylko moje zdanie, ten samochód ma opinię awaryjnego. Jeżeli tobie się nie psuje to pogratulować. Tryb sport jest fajny, tak ładnie zegary na czerwono świecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Mam Ci fotkę z lawety wysłać, żebyś uwierzył ? Jakie argumenty ci przytoczyć? Nasz samochód kilka godzin po odebraniu z salonu wrócił do serwisu bo dym spod maski leciał Poza tym to nie tylko moje zdanie, ten samochód ma opinię awaryjnego. Jeżeli tobie się nie psuje to pogratulować. Tryb sport jest fajny, tak ładnie zegary na czerwono świecą jakie silniki macie w tych insigniach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 jakie silniki macie w tych insigniach ? W pracy jeżdżę Insignią 1.4T i 2.0T AWD, od roku w tych samochodach nic się nie dzieje, zresztą od nowości nic się nie działo z tymi autami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 z samochód kilka godzin po odebraniu z salonu wrócił do serwisu bo dym spod maski leciał Moja A6 kiedyś też do domu wróciła na lawecie. Mondeo też musiałem z 2 razy holować. Astra - pierwszy raz holowana praktycznie od razu po zakupie. To zgodnie z tym co powiedziałeś wszystkie powyższe samochody są awaryjne, a insignia nie. Poza tym to nie tylko moje zdanie, ten samochód ma opinię awaryjnego. Tylko, że to w większości opinie ludzi, którzy nie byli właścicielami insigni Tryb sport jest fajny, tak ładnie zegary na czerwono świecą Tylko nie mów, że nie wyczuwasz żadnej innej różnicy... jakie silniki macie w tych insigniach ? 2-litrowego diesla. Nie pamiętam już dokładnie jaka moc, w każdym razie ta mocniejsza wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 mam do czynienia z insignią 2.0 cdti 160km i złego słowa nie powiem... ile ludzi tyle opinii, moim zdaniem bardzo udany model i mega wygodny, poczytaj sobie na forum insigni itp. silnik dynamiczny i ładnie sie zbiera (swietnie znosi chiptuning), nie jest to demon jesli chodzi o start spod swiatel ale totalnie wystarcza i pozwala normalnie wyprzedzac itp. masa 1650kg +- tragedii nie ma (zapomniałem teraz jak nazywa sie ten system co dzwiga moment chwilowo do 380nm podczas gwaltownego przyspieszania w 2.0 cdti... ) problemy praktycznie identyczne co w silniku 19dth, czyli klapy wirowe, egr itp. norma w nowych dieslach niestety... jak najbardziej poleciłbym te autko, pieknie sie prezentuje, dobrze jezdzi i ma konkretne wyposazenie a ze niby awaryjne itp.? wszystko sie psuje, jedno mniej drugie wiecej... isnignia akurat nie nalezy do tej drugiej grupy... juz predzej vw i ciagle narzekania na 2.0 tdi...ehhhhh co za ludzie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 mam do czynienia z insignią 2.0 cdti 160km i złego słowa nie powiem.. silnik dynamiczny i ładnie sie zbiera (swietnie znosi chiptuning), nie jest to demon jesli chodzi o start spod swiatel ale totalnie wystarcza i pozwala normalnie wyprzedzac itp. 2.0 cdti (i pokrewne 2,0 jtdm) miały również problemy z uszczelką smoka oleju , objawy : przy odpaleniu wyskakuje komunikat braku smarowania (bo uszczelka na zimnym motorze nie trzyma i ucieka ciśnienie oleju) , reakcja opla : zmiana softu żeby komunikat nie wyskakiwał , efekt ogłoszenia na mobile.de MOTORSCHADEN , bo panewki robią papa we włoskim 2.0 jtdm problem również występował (do zmiany gumy uszczelki) , ale w serwisach wymieniano uszczelke na ''pozmianową'' z innego materiału ok , czekam na hejty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 auto samo w sobie jest użytkowo przeciętne, z wyglądu fajne, design w środku także przyjemny, pisałem zresztą niedawno w wątku "insignia kontra C5"... ale ten samochód ma jedno wielkie ALE: niech każdy kto rozważa zakup i ma zamiar wozić z tyłu dorosłe osoby obowiązkowo przymierzy się do tylnej kanapy, jest to jedyne auto w którym nie byłem w stanie jechać z tyłu, naprawdę w Corsie i Fabii jest więcej miejsca niż w Insignii nie rozumiem jak okazałe z zewnątz może być tak ciasne w środku, to auto to naprawdę fenomen marnowania przestrzeni przed zakupem koniecznie sprawdzić i się przymierzyć do tylnej kanapy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Kilka razy jeździłem kombiakiem i raz liftbackiem i ledwo do niego wsiadłem do tyłu z głową w suficie siedziałem przy 180cm wzrostu. Dla mnie jest ciut ciasna w środku patrząc pod kątem wymiarów tego klocka, Podoba mi się to auto jednak trochę te 160 KM to mało bo ma 10s. do paki ale zawsze można chipnąć dziada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Bo obrosła tzw. "miejską legendą" z powodu rzekomo gigantycznej masy. 1,6 tony to nie jest może mało, ale bez przesady. Jechałem insignią dieslem (niestety nie wiem w jakiej wersji) i moim zdaniem jechała całkiem przyzwoicie. Bardziej mnie zniesmaczyła widoczność przez tylną szybę i nieco mniej miejsca w środku niż się spodziewałem patrząc po gabarytach zewnętrznych. Rzekomo? Heh... Jesli OPC ma 325KM i wazy realnie 1900kg, 2.0T ma 220KM i 1860kg (dane zeperf), to raczej nie jest średnia masa samochodów tej klasy Przez masę, w porównaniu do konkurencji o podobnej mocy nie jedzie i pali o wiele więcej. Porażką można nazwać 6.9s do 100km/h gdy mamy do dyspozycji 325KM, dla porównania większe bmw E60 535i 306KM ma do setki sekunde mniej... I gdy porównasz każdą Insignie o danej mocy do jakiejkolwiek konkurencji to wynik jest tragiczny dla Opla I tak, jezdzilem różnymi Insigniami, OPC również. Podsumowując, jeśli ktoś jest w stanie zaakceptować wysoką masę samochodu i wszystko co się z tym wiąże może się okazać, że insignia jest całkiem fajnym, pojemnym i dobrze wyposazonym samochodem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 jakie silniki macie w tych insigniach ? 2.0 cdti 160Km 4x4 2.0 cdti 195KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Moja A6 kiedyś też do domu wróciła na lawecie. Mondeo też musiałem z 2 razy holować. Astra - pierwszy raz holowana praktycznie od razu po zakupie. To zgodnie z tym co powiedziałeś wszystkie powyższe samochody są awaryjne, a insignia nie. Tylko, że to w większości opinie ludzi, którzy nie byli właścicielami insigni Tylko nie mów, że nie wyczuwasz żadnej innej różnicy... 2-litrowego diesla. Nie pamiętam już dokładnie jaka moc, w każdym razie ta mocniejsza wersja. Ja rozumiem raz, dwa lawete ale nie z 6 razy w 3 lata. Druga miała jeszcze razy więcej, ale m.in z racji pakietu OPC i 20" felg . Na szczeście miesiąc temu się jej pozbyliśmy . Odnośnie tego flexa ani ja ani kolega nie czujemy różnicy, poza zmianą koloru. Nawet sobie zawsze żartowaliśmy jak wyjeźdzaliśmy w trasę, że obowiązkowo trzeba na czerwo zmienić bo nie będzie gorzej jechać . W Passacie dla przykładu, już chwilę po wciśnięciu czuć sporą różnicę w prowadzeniu auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Jesli OPC ma 325KM i wazy realnie 1900kg, 2.0T ma 220KM i 1860kg (dane zeperf), to raczej nie jest średnia masa samochodów tej klasy Masz link do tej wagi ? Co test to co innego piszą , ale Opel ewidentnie się tego wstydzi, bo we wszystkich folderach i materiałach waga była podawana od .. kg Podsumowując, jeśli ktoś jest w stanie zaakceptować wysoką masę samochodu i wszystko co się z tym wiąże może się okazać, że insignia jest całkiem fajnym, pojemnym i dobrze wyposazonym samochodem Czyli jedyny rozsądny argument "za" to wygląd i to akurat rozumiem, bo Insignia może się podobać . W prawie kazdej innej kategorii (dane tech, awayjność, miejsce, itd) to auto jest gorsze od konkurencji pokroju Mondeo, Passata, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kondi Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Zastanawia mnei skad bierze siewiększa niż u konkurentów masa? Zrosumiałbym gdyby był super wyciszony - maty i materiały wygłuszajace ważyć muszą. Grubsze blachy, elementy konstrukcyjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Odnośnie tego flexa ani ja ani kolega nie czujemy różnicy, poza zmianą koloru Yyy dobra to ja się więcej nie wypowiadam. A sprawdziłeś czy w menu nie masz wyłączonych ustawień? Ja czuję dużą różnicę i w prowadzeniu i w samej reakcji na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Kombi 160KM jeździłem dwa dni. Auto ładne , fajnie zrobione w środku i fajnie wyposażone ale miejsce na tylnej kanapie i widoczność do tyłu to dramat. p.s. co do silnika i mocy nie wiem - jeździ jak dla mnie zwyczajnie ... ale uważam że astra J kombi z tym samym silnikiem tez specjalnie szału nie robi - jeździ i tyle ani szybko ani wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Masz link do tej wagi ? Co test to co innego piszą , ale Opel ewidentnie się tego wstydzi, bo we wszystkich folderach i materiałach waga była podawana od .. kg Czyli jedyny rozsądny argument "za" to wygląd i to akurat rozumiem, bo Insignia może się podobać . W prawie kazdej innej kategorii (dane tech, awayjność, miejsce, itd) to auto jest gorsze od konkurencji pokroju Mondeo, Passata, itp. Wagi, przyspieszenia masz na zeperf.com O dziwo Insignia jest w testach awaryjnosci w top 10 z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Wagi, przyspieszenia masz na zeperf.com O dziwo Insignia jest w testach awaryjnosci w top 10 z tego co pamiętam Ostatnio było, że jest jednym z najbardziej niezawodnych aut ... ale nie pamiętam, w jakim kontekście - chyba chodziło o badania techniczne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 W pracy jeżdżę Insignią 1.4T i 2.0T AWD, od roku w tych samochodach nic się nie dzieje, zresztą od nowości nic się nie działo z tymi autami. Znajomy obsługuje flotę w pewnej firmie, mają 3 insignie z dieslami i więcej stoją w serwisach niż jeżdżą. Największym problemem jest to, że serwisy (aso) nie potrafią znaleźć usterek. Cały czas świecą się jakieś błędy z którymi nie mogą sobie poradzić. Co do wagi, mam przy sobie dowód z 2.8T 4x4 i jest wpisane 1735kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Znajomy obsługuje flotę w pewnej firmie, mają 3 insignie z dieslami i więcej stoją w serwisach niż jeżdżą. Największym problemem jest to, że serwisy (aso) nie potrafią znaleźć usterek. Cały czas świecą się jakieś błędy z którymi nie mogą sobie poradzić. Co do wagi, mam przy sobie dowód z 2.8T 4x4 i jest wpisane 1735kg. moja ocena sytuacji jest taka: - kupowałem Insignię 2,5 roku temu zaraz po FL. Jedyny model, który brałem pod uwagę to 2.0 CDTI z manualem. Udało mi się kupić całkiem dobrze wyposażoną wersję - miałem świadomość, że na tylnej kanapie jest mało miejsca, bo w przymiarkach z kolegami się tam ciągle napinaliśmy i głową dotykaliśmy dachu. Stwierdziłem, że tak mi się to auto podoba, że nie jest to dla mnie wada, zwłaszcza, że syna miał 9 lat, więc i tak spokojnie się mieścił. Później z kumplami pojechaliśmy na narty i ten, który cały czas przy przymiarkach narzekał, zapomniał chyba, że ma mało miejsca, bo jechał kawał drogi i cisza. Pytam go później - jak tam, męczyłeś się ? Aaaa, nie spoko, to chyba jak się człowiek przymierza to jakoś inaczej się siada - auto jak na razie ma prawie 130 kkm i nie mam uwag. Jedyną poważniejszą usterką była rezonująca obudowa lusterka wstecznego. - odnośnie awaryjności - mam w firmie służbowe cztery Insignie - chciałbym w innych markach mieć taką awaryjność jak mam w tych czterech autach. Mój najlepszy kumpel ma dwie Insignie też 2.0 CDTI ale wersje bi-turbo 195KM i też problemów brak. Koleżanka ma Insignię z pierwszego wypustu i jedynie miała na początku problem, że rozładowywał się akumulator. Aktualizacja softu załatwiła sprawę, teraz auto ma już około 6 lat i nic się nie dzieje. W rankingach awaryjności jakie oglądałem Insignia mieści się w pierwszej dziesiątce. Nie wiem skąd te opinie, ale obawiam się niestety, że nie są zbyt wiarygodne, albo użytkownicy mają naprawdę pecha. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Znajomy obsługuje flotę w pewnej firmie, mają 3 insignie z dieslami i więcej stoją w serwisach niż jeżdżą. Największym problemem jest to, że serwisy (aso) nie potrafią znaleźć usterek. Cały czas świecą się jakieś błędy z którymi nie mogą sobie poradzić. Co do wagi, mam przy sobie dowód z 2.8T 4x4 i jest wpisane 1735kg. To prawda, bodajze niefiatowskie diesle z poczatku produkcji są awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Znajomy obsługuje flotę w pewnej firmie, mają 3 insignie z dieslami i więcej stoją w serwisach niż jeżdżą. Największym problemem jest to, że serwisy (aso) nie potrafią znaleźć usterek. Cały czas świecą się jakieś błędy z którymi nie mogą sobie poradzić. Co do wagi, mam przy sobie dowód z 2.8T 4x4 i jest wpisane 1735kg. Z serwisami to też racja. U nas dopiero za trzecim razem znaleźli przyczynę dlaczego od nowości leciał dym spod maski po rozgrzaniu, prosili o nagrywanie filmików, nie wierzyli, a na światłach w aucie nie dało się wysiedzieć (nowym !!!). W końcu doszli, że to uszczelka przepuszczała od turbo (jak nowe auto mogło opuścić fabrykę z takim bublem ?). z zawieszającym radiem, którego nie można wyłączyć (samochód trzeba było zostawić z grającym audio ) też nie wiedzieli. Rozrząd tak wymienili, że po tygodniu auto wróciło na lawecie W Wawie tylko jedno Aso miało wyważarkę obsługująca mistyczny pakiet OPC a na opony czekało się 2 tyg. To tak na szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Wagi, przyspieszenia masz na zeperf.com O dziwo Insignia jest w testach awaryjnosci w top 10 z tego co pamiętam właśnie o to chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 właśnie o to chodziło Już kiedyś Ci pasałem - trafiłeś na egz. składany przez skacowanych pracowników. Aktualnie kilkanaście insignii (ale cały czas rotują, więc przerobiłem więcej) i żadna nigdy nie wracała na lawecie. Z usterek - bijące tarcze w jednym i problem ze wspomaganiem kierownicy w dwóch egz. Poza tym większych narzekań nie słyszę. Silniki 1.6TPb oraz 2.0 - 136, 160, 195KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Ja się już nawet nie wypowiadam na temat Insigni,bo jeden z userów napisał ze "wez jeszcze poprawke na kolege Kazu ;-)))" Jak dla mnie w ciągu 6 miesięcy wymienić elementy warte prawie 20 tys zl, to chyba coś jest nie tak. Odpukać po gw jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Już kiedyś Ci pasałem - trafiłeś na egz. składany przez skacowanych pracowników. Aktualnie kilkanaście insignii (ale cały czas rotują, więc przerobiłem więcej) i żadna nigdy nie wracała na lawecie. Z usterek - bijące tarcze w jednym i problem ze wspomaganiem kierownicy w dwóch egz. Poza tym większych narzekań nie słyszę. Silniki 1.6TPb oraz 2.0 - 136, 160, 195KM. Raczej na dwa, różne egzemplarze z różnych miesięcy Problemy były naprzemian w jednym i drugim . Widać z tym autem to loteria, jak się trafi, co jednak nadal nie najlepiej świadczy o marce. Podobnie jak kiedyś było z Fiatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Warto zauważyć ze obecnie różnice miedzy najbardziej niezawodnymi a najbardziej żałosnymi samochodami w rankingach sa tak niewielkie ze nie ma sensu kierować sie niezawodnością przy zakupie. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Warto zauważyć ze obecnie różnice miedzy najbardziej niezawodnymi a najbardziej żałosnymi samochodami w rankingach sa tak niewielkie ze nie ma sensu kierować sie niezawodnością przy zakupie. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! szczególnie tą z niemieckich gazet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DmO Napisano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Dzieki wszystkim za szczegolowe informacje i opinie.Jakich rocznikow nalezy unikac? ktore zaliczaja sie do tych poczatkowych awaryjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Dzieki wszystkim za szczegolowe informacje i opinie. Jakich rocznikow nalezy unikac? ktore zaliczaja sie do tych poczatkowych awaryjnych? wg mnie najlepiej wybrać wersję po FL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 1 Marca 2016 Udostępnij Napisano 1 Marca 2016 Ja się już nawet nie wypowiadam na temat Insigni,bo jeden z userów napisał ze "wez jeszcze poprawke na kolege Kazu ;-)))" Jak dla mnie w ciągu 6 miesięcy wymienić elementy warte prawie 20 tys zl, to chyba coś jest nie tak. Odpukać po gw jest spokój. :-))) A jak mówie, że to tylko i aż opel to ludzie oczekują że pojedzie jak premiumx2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 1 Marca 2016 Udostępnij Napisano 1 Marca 2016 Dzieki wszystkim za szczegolowe informacje i opinie. Jakich rocznikow nalezy unikac? ktore zaliczaja sie do tych poczatkowych awaryjnych? odpal sobie forum insigni Jeśli sa usterki to sa powtarzalne i rozpoznane w danych okresach wg mojego ASO od roku modelowego 2011 (produkcja po wakacjach 2010 gdzies tam literka B lub C w VINiee) w większości jest już spokój... pojedyncze fakapy jak koledzy pisza się zdarzają- pytanie na ile właściciel był upierdliwy i zrobił to na gwarancji a na ile olał i trafi na Ciebie. Jak Bergerac mówi brałbym po lifcie-fajniejsze zegary. Moja właśnie kończy 5 lat i stuknęło jej 90kkm - 2,0CDTI 163KM przed liftem kombi Mi osobiście xenony z AFL bardzo podpasowały w tym aucie. Poza konieczną aktualizacją softu praktycznie zaraz po wyjeździe od Dilera i przednimi tarczami/klockami (w końcu nie wiem co było problemem) z gównolitu nie mogę (odpukać) narzekać. Auto używane w trybie mieszanym. pali mi 7 (+/-0,2)L/100km. Aha: na gwarancji wymieniali jeszcze pstryczek otwierania klapy (działał ale jakaś akcja była) i pod koniec gwarancji dość łatwo "wywalczyłem" tylne tuleje wahaczy przednich-kiera wpadała w wibracje w przy jeżdzie pod górę w pewnych zakresach prędkości. Widoczność do tyłu słaba (zwłaszcza w kombi) -patrz żeby miała czujniki/kamerę. Na ilośc miejsca w środku czy bagażniku (aktualnie dwóch pędraków ma prawie7 i 9 lat-wczesniej pełnowymiarowa Emmaljunga z nami jeździła) nigdy nie narzekałem. Środek dość "obudowany". 163 kucyki w dieslu na polskie drogi w zupełności wystarczy/start spod świateł słaby... Co jeszcze chcesz wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DmO Napisano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Wczoraj widzialemw tvn turbo ten programik, gdzie doradzaja jakie autko kupic potensjalnemu kowalskiemu i byly 3 fury: insignia, mondeo, saab ... mi osobiscie najbardziej podoba sie insignia i nie zalezy mi na wielkosci srodka itp, ale strasznie zjechali opla w tym programie, wybrali forda .. saab ciekawostka.Na prawde az tak zle mozna oceniac insignie w porownaniu do mondeo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 no można, bo jak widać... ciężko wskazać chociaż 1 przewagę Opla nad Fordem... sam fakt, że mondeo jest większy i słabszy, a jezdzi dynamiczniej to czerwona kartka dla Insignii.... a kupujący straszny tchórz - nie wziął Saaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Witam, Mam pytanie przede wszystkim do właścicieli tego samochodu, albo osób które mają bardzo dużo do czynienia z tym pojazdem. Przede wszystkim interesuje mnie wersja diesel 160KM, jak się sprawuje ten samochód? jakie są jego słabe i mocne strony, generalnie interesuje mnie wszystko, każdy najmniejszy szczegół Dziękuję z góry za wszelkie opinie. Szykuj 20tyś zł na rok za utrzymanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Wczoraj widzialemw tvn turbo ten programik, gdzie doradzaja jakie autko kupic potensjalnemu kowalskiemu i byly 3 fury: insignia, mondeo, saab ... mi osobiscie najbardziej podoba sie insignia i nie zalezy mi na wielkosci srodka itp, ale strasznie zjechali opla w tym programie, wybrali forda .. saab ciekawostka. Na prawde az tak zle mozna oceniac insignie w porownaniu do mondeo? Kwestia gustu. Na Mondeo miałem duzo lepsza oferte, ale dla mnie to auto jest stylistycznie fatalne. Wnetrza nie bylem w stanie zaakceptowac. Jezdzi normalnie, zaden szal. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Szykuj 20tyś zł na rok za utrzymanie Raczej dychu przy dobrym ubezpieczeniu i nie liczac utraty wartosci... No i zalezy czy bedzie tylko do kosciola do xsiedza po sliwki jezdzil czy do Ptaka po futra... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DmO Napisano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Masakra jak sie zniechecilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Szykuj 20tyś zł na rok za utrzymanie Przebijam - niech szykuje 50 tys. na rok na utrzymanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Przebijam - niech szykuje 50 tys. na rok na utrzymanie! Jak będzie robił 100 kkm rocznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.