marcipio Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Dzisiaj rano żona podjechała pod sklep, po ok godzinie wyszła i nie mogła otworzyć auta. Brak reakcji na pilota. Kluczykiem otworzyć się nie da, zamek nigdy nie używany, kluczyk wchodzi do połowy, na siłę nie chcę pchać. Poszedłem do magika od kluczy, twierdzi że pilot ok, sygnał wysyła. Czy mógł pas akumulator ot tak w ciągu godziny, na tyle że nie otworzy auta? Co się jeszcze mogło stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Brat mial ostatnio identyczna sytuacje. Proponuje dzwonić do kogoś kto awaryjnie auta otwiera. W przypadku brata zajęło to ok 3 minut bez uszkodzeń auta. Oczywiście po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i odpaleniu problem znikł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Brat mial ostatnio identyczna sytuacje. Proponuje dzwonić do kogoś kto awaryjnie auta otwiera. W przypadku brata zajęło to ok 3 minut bez uszkodzeń auta. Oczywiście po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i odpaleniu problem znikł... Assistance pewnie mi otworzy, ale jeśli problem nie zniknie i nie zamknę auta to będzie jeszcze większa lipa, bo stoi na sklepowym parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prami Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Coś może zakłócać częstotliwości pilota. W pracy jak podjeżdżam służbowym powozem pod jedno konkretne osiedle pilot trzeba przyłożyć jak najbliżej centralki (w moim przypadku przy szybie kierowcy) i dopiero wtedy reaguje. W innych miejscach pilot działa normalnie i auto da się zamknąć/otworzyć z kilkudziesięciu metrów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brun0 Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Dzisiaj rano żona podjechała pod sklep, po ok godzinie wyszła i nie mogła otworzyć auta. Brak reakcji na pilota. Kluczykiem otworzyć się nie da, zamek nigdy nie używany, kluczyk wchodzi do połowy, na siłę nie chcę pchać. Poszedłem do magika od kluczy, twierdzi że pilot ok, sygnał wysyła. Czy mógł pas akumulator ot tak w ciągu godziny, na tyle że nie otworzy auta? Co się jeszcze mogło stać? Napsikaj WD40 albo lepiej smaru silikonowego w zamek i go otwórz. Na przyszłość pamiętaj żeby raz na jakiś czas otwierać z kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Assistance pewnie mi otworzy, ale jeśli problem nie zniknie i nie zamknę auta to będzie jeszcze większa lipa, bo stoi na sklepowym parkingu I co takiego sie stanie jak go nie zamkniesz? Bez przesady, akurat otworzenie auta to najmniejszy problem... A nie mozesz napsikac czegos do zamka i sprobowac rozruszac doraznie? Nie masz drugiego pilota, zeby sprawdzic, moze cos sie rozkodowalo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 I co takiego sie stanie jak go nie zamkniesz? Bez przesady, akurat otworzenie auta to najmniejszy problem... A nie mozesz napsikac czegos do zamka i sprobowac rozruszac doraznie? Nie masz drugiego pilota, zeby sprawdzic, moze cos sie rozkodowalo? Jak nie zamknę to pewnie nic się nie stanie, tyle że jutro to mnie assistance zawiezie do warsztatu a dzisiaj lipa, no i samotnie stojący samochód na parkingu pod sklepem może kogoś zainteresować. Spróbuję coś tam psiknąć, ale jeśli nawet do połowy teraz kluczyk nie chce wejść (6 lat zamka nie używałem) to czarno to widzę. Drugi pilot zaginął 4 lata temu. (Ostatnio widziany u żony w torebce ) A jeśli się rozkodował to nadawał by sygnał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Napsikaj WD40 albo lepiej smaru silikonowego w zamek i go otwórz. Na przyszłość pamiętaj żeby raz na jakiś czas otwierać z kluczyka. Za nic w świecie nie chce wejść dalej niż do połowy. Kupiłem jakiś specyfik, popsikałem i niestety bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Za nic w świecie nie chce wejść dalej niż do połowy. Kupiłem jakiś specyfik, popsikałem i niestety bez zmian. Moze trzeba troche poczekac, zeby specyfik zaczal dzialac... A jak nie to wzywaj magika od otwierania zamkow, ewentulanie sprawdz czy nie masz takiej opcji w assistance. Durne pytanie, ale zadne drzwi czy bagaznik sie nie odblokowaly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Jak się miały odblokować? Nic zero reakcji na pilota, a zamek w 407 jest tylko w drzwiach kierowcy. Wymiana http://archiwum.allegro.pl/oferta/zamek-przod-lewy-peugeot-407-sedan-2-0hdi-02l4-i5452857599.html tego chyba nie ma wpływu na wkładkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Kolega ostatnio kupił Lybre której centralka od czujników parkowania tak siała że zakłócała wszystkie urządzenia w pobliżu. Nie można było otworzyć aut zaparkowanych obok, nie działały piloty od bram Normalnie ludzie nie wiedzieli co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Lej odrdzewiacz do zamka i próbuj przod-tyl poruszać kluczem, możliwe że puści. Jeśli nie, to albo otwieracz awaryjny albo bij szybę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Dzisiaj rano żona podjechała pod sklep, po ok godzinie wyszła i nie mogła otworzyć auta. Brak reakcji na pilota. Kluczykiem otworzyć się nie da, zamek nigdy nie używany, kluczyk wchodzi do połowy, na siłę nie chcę pchać. Poszedłem do magika od kluczy, twierdzi że pilot ok, sygnał wysyła. Czy mógł pas akumulator ot tak w ciągu godziny, na tyle że nie otworzy auta? Co się jeszcze mogło stać? Co się jeszcze mogło stać? Co by się nie stało - na przyszłość polecam raz w miesiącu pogmerać kluczem w zamku/zamkach. W wersji rozszerzonej do plusowej klemy akumulatora połączyć na "kabeloczko" kawałek przewodu i drugi jego koniec przywiązać trytytką gdzieś pod zderzakiem tak, żeby był do niego dostęp pod samochodem. W niczym nie przeszkadza, a może uratować tyłek. Wersja hardcore - surówka klucza dorobiona za kilkanaście złotych przynitowana do podłogi pod progiem. To tyle z moich życiowych motoryzacyjnych doświadczeń . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Przyjechali panowie i w myśl zasady jednego z nich: "jak sie nie przyp....oli"* to nie zadziała, lali jakiś specyfik że upaćkali pół drzwi i wciskali na siłę aż się udało otworzyć kluczykiem. Akumulator śmiga, immobilizer działa, a otwieranie drzwi z pilota nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Przyjechali panowie i w myśl zasady jednego z nich: "jak sie nie przyp....oli"* to nie zadziała, lali jakiś specyfik że upaćkali pół drzwi i wciskali na siłę aż się udało otworzyć kluczykiem. Akumulator śmiga, immobilizer działa, a otwieranie drzwi z pilota nie. A nie rozkodowal sie pilot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Przyjechali panowie i w myśl zasady jednego z nich: "jak sie nie przyp....oli"* to nie zadziała, lali jakiś specyfik że upaćkali pół drzwi i wciskali na siłę aż się udało otworzyć kluczykiem. Akumulator śmiga, immobilizer działa, a otwieranie drzwi z pilota nie. Wymien baterie i zrob procedure kodowania pilota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Wymien baterie i zrob procedure kodowania pilota... Zrobione jedno i drugie i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Co by się nie stało - na przyszłość polecam raz w miesiącu pogmerać kluczem w zamku/zamkach. Nie potrzeba aż tak często, od lat stosuję zasadę, że 1-2 razy w roku (najczęściej przed zimą) leję do zamków WD40 w sporej ilości, daję mu trochę czasu na zadziałanie i spłynięcie, a potem ładuję smar silikonowy.... jeszcze żaden zamek nigdy mnie nie zawiódł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Przerabiam coś podobnego w focusie. Kto i jak Ci sprawdził, że pilot działa? Masz tylko jednego pilota? W mondeo miałem tak, że raz na 3 miesiące pilot przestawał działać. Musiałem wtedy wyjąć bezpiecznik na 5-10 minut. Włożyć i już wszystko działało. Focus mnie trochę zdziwił bo... nie znalazłem bezpiecznika w miejscu gdzie powinien być Odpiąłem aku ale nic to nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 22 Maja 2016 Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Pracowałem w punkcie dorabiania kluczy samochodowych. Ludzie to naprawdę nie myślą. Zgubią jeden komplet kluczy i jeżdżą na zapasowym. Zamiast dorobić klucz za 150-350zł to wolą jeździć i ryzykować. A później koszt 600-1000zł. Ilu było klientów co klneli i żałowali że nie dorobili kiedyś tego klucza... No ale przez takich ludzi najlepsza kasa była na punkcie dorabiania kluczy ;-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 A przez bagażnik nie dało się wejść ? Wklepane Tapatalkiem na Meizu M2 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 A przez bagażnik nie dało się wejść ? Wklepane Tapatalkiem na Meizu M2 Note A jak go otworzyc skoro centralny nie dzialal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 awaryjnie jak jest problem z zamkiem to najlepiej działa odmrażacz Z doświadczeń własnych wychodzi mi, że najszybciej zamek rusza, potem dużo WD40 i na koniec biały smar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 Coś może zakłócać częstotliwości pilota. W pracy jak podjeżdżam służbowym powozem pod jedno konkretne osiedle pilot trzeba przyłożyć jak najbliżej centralki (w moim przypadku przy szybie kierowcy) i dopiero wtedy reaguje. W innych miejscach pilot działa normalnie i auto da się zamknąć/otworzyć z kilkudziesięciu metrów. Mi tak zrobiło kiedyś Clio w jakimś porcie we Włoszech. Zamknąłem, wracam, zero reakcji. Zamki tak samo zastane, auto pełne bagaży bo to był tylko krótki postój w objazdówce po Włoszech, wreszcie patrzę, a przynajmniej kolejne dwie osoby mają ten sam problem. Zadziałało tak jak mówisz, przyłożenie kluczyka do samej przedniej szyby gdzie był czujnik, do dziś nie wiem co tak mogło zakłócić sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 W wersji rozszerzonej do plusowej klemy akumulatora połączyć na "kabeloczko" kawałek przewodu i drugi jego koniec przywiązać trytytką gdzieś pod zderzakiem tak, żeby był do niego dostęp pod samochodem. W niczym nie przeszkadza, a może uratować tyłek. I wszystko? A mnie się wydaje że przewód powinien mieć zainstalowany bezpiecznik tuż za przyłączem do klemy aku. No i co dalej z tym przewodem? Jak instalowałem u siebie alarm to było w opisie wyprowadzeń "impuls masowy - otwieranie centralnego zamka". Więc po co ten plus? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 I wszystko? A mnie się wydaje że przewód powinien mieć zainstalowany bezpiecznik tuż za przyłączem do klemy aku. No i co dalej z tym przewodem? Jak instalowałem u siebie alarm to było w opisie wyprowadzeń "impuls masowy - otwieranie centralnego zamka". Więc po co ten plus? Mylisz dwie różne sprawy. Kolega zaproponował wyprowadzenie plusa akumulatora na zewnątrz, aby w razie rozładowania akumulatora można było podać plus, niezbędny do zasilenia modułów pokładowych i otwarcia auta. Ty piszesz o sterowaniu masą otwierania centralnego zamka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 Mylisz dwie różne sprawy. Kolega zaproponował wyprowadzenie plusa akumulatora na zewnątrz, aby w razie rozładowania akumulatora można było podać plus, niezbędny do zasilenia modułów pokładowych i otwarcia auta. Ty piszesz o sterowaniu masą otwierania centralnego zamka. Aha, no tak. To wyprowadzenie CZ byłoby przydatne w przypadku zatrzaśnięcia drzwi w samochodzie z kluczykami w stacyjce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.