kmark2 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 (edytowane) Witam. Szukam czegoś nietuzinkowego na dojazdy do pracy i jazdę tzw. dookoła komina. Przebiegi roczne max 5kkm. Czy taka Mazda ma sens? Wankla się nie boję, miałem kiedyś i wiem co to oznacza... Wygląd auta na duży plus jak dla mnie. Jakieś zasadnicze minusy abym wybił sobie z głowy takie auto? Korozja też nie jest problemem. Zapomniałem dodać - celowałbym w polifta z końca produkcji, jeśli to ma jakieś znaczenie. Edytowane 11 Września 2016 przez kmark2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Tak, polecam Rx8 na dojazdy do pracy. Wspaniałe auto, świetnie się spisuje. Mechanicznie nic do zarzucenia, oleju nie bierze, zapala za każdym razem, bez remontu wytrzymuje tyle co w124. Ogólnie auto niedocenione 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Rozumiem ironię ale proszę przeczytaj dokładnie. Miałem już auto z wanklem i wiem, że pali jak smok i przy tankowaniu trzeba oprócz paliwa dolać oleju do silnika (i do paliwa jak to dieslowcy robią), o remoncie co 80kkm też wiem. Znam te minusy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Super samochód. Fajny silnik, niezawodna konstrukcja; a jak już się zdarzy jakaś eksploatacyjna wymiana to mechanicy chętnie pracują z tym modelem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Rozumiem ironię ale proszę przeczytaj dokładnie. Miałem już auto z wanklem i wiem, że pali jak smok i przy tankowaniu trzeba oprócz paliwa dolać oleju do silnika (i do paliwa jak to dieslowcy robią), o remoncie co 80kkm też wiem. Znam te minusy. skoro te dwa minusy znasz to inne to pryszcz, bierz zabawkę i się ciesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Tak, polecam Rx8 na dojazdy do pracy. Wspaniałe auto, świetnie się spisuje. Mechanicznie nic do zarzucenia, oleju nie bierze, zapala za każdym razem, bez remontu wytrzymuje tyle co w124. Ogólnie auto niedocenione Chyba się kolega za bardzo rozluźnił... mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Super samochód. Fajny silnik, niezawodna konstrukcja; a jak już się zdarzy jakaś eksploatacyjna wymiana to mechanicy chętnie pracują z tym modelem. Nie spamujemy tu! mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Po swapie na K20/K24 czy jakieś 2JZ może być z tego auto na dojazdy do pracy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 To bym chyba wolał Corvette jakąś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 IMHO montowanie do tego samochodu innego silnika, jest jak włożenie do Subaru R4-ki. Mazda RX8 to przede wszystkim silnik . Reszta to tylko jego obudowa. Nie pasuje? Jest Honda S2000, albo BMW Z3/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 IMHO montowanie do tego samochodu innego silnika, jest jak włożenie do Subaru R4-ki. Mazda RX8 to przede wszystkim silnik . Reszta to tylko jego obudowa. Nie pasuje? Jest Honda S2000, albo BMW Z3/4 Tylko ten silnik jest najslabszym ogniwem tego auta. Nie mowimy o wsadzaniu tam wolnossacego diesla, tylko dobrej jednostki z charakterem ale bez wad Renesis 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Rozumiem ironię ale proszę przeczytaj dokładnie. Miałem już auto z wanklem i wiem, że pali jak smok i przy tankowaniu trzeba oprócz paliwa dolać oleju do silnika (i do paliwa jak to dieslowcy robią), o remoncie co 80kkm też wiem. Znam te minusy. Skoro nie przeszkadza Ci ciągłe podnoszenie maski i babranie się z dolewkami oleju, oraz to, że musisz wyrzucić silnik co 100tyś km, to....jakich informacji oczekujesz zakładając ten wątek? Jak wobec powyższego ktoś Ci jeszcze napisze że zawieszenie trzeba wymieniać co 30tyś km, to będzie to wystarczająco przerażające? PS. Nie wiem nic na temat zawieszenia, ale to z silnikiem już zdecydowanie powinno zapalić lampkę w głowie z napisem "to auto nie istnieje" Lepiej wziąć jakieś inne auto tego typu, nawet dużo starsze, bo będzie zdecydowanie mniej kłopotliwe. Rozrzut masz spory: Fiat Barchetta, BMW Z3, BMW Z4, Mercedes SLK, Toyota MR2, Mazda MX-5, Audi TT, BMW 3 coupe, Toyota Celica, Honda S2000. Wybierz coś z powyższych, a będziesz mieć fajnie wyglądające auto na dojazdy do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Rozumiem ironię ale proszę przeczytaj dokładnie. Miałem już auto z wanklem i wiem, że pali jak smok i przy tankowaniu trzeba oprócz paliwa dolać oleju do silnika (i do paliwa jak to dieslowcy robią), o remoncie co 80kkm też wiem. Znam te minusy. Kolega miał ładną RX8, właśnie jak piszesz na dojazdy do pracy. Przez dwa miesiące banan mu nie schodził, popisywał się, pokazywał auto. W trzecim doszły pierwsze koszty, po 8m sprzedał auto (do naprawy silnika) ponosząc duże koszta i tracą na sprzedaży. Jak dla mnie auto może i fajne, ale zdecydowanie nie na dojazdy. Skoro ty znasz koszty i je akceptujesz, to nie rozumiem o co pytasz, jeżeli Ci się podoba to kupuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 (edytowane) Stosunek osiagow i radochy do kosztow (poza zakupem oczywiscie) w tym aucie jest tragiczny. Z ori wanklem bez sensu. Edytowane 12 Września 2016 przez A_Kras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 (edytowane) IMHO montowanie do tego samochodu innego silnika, jest jak włożenie do Subaru R4-ki. Mazda RX8 to przede wszystkim silnik . Reszta to tylko jego obudowa. Nie pasuje? Jest Honda S2000, albo BMW Z3/4 Tylko S2000 to już inna półka cenowa Jest jedna RX8 z K20Z4 u nas w Polsce, spięte ze skrzynią z RX8. Są swapy z LS1, 1JZ/2JZ. Do tych są nawet gotowe zestawy, żeby wsadzić taki silnik. Nie wiem jak to kosztowo wygląda, ale jak ktoś chce kupować RX8 i cieszyć się jakąkolwiek bezawaryjnością, to zamiast kupować drugi nowy silnik, który pewnie kosztuje z 15kpln, lepiej wrzucić coś mniej awaryjnego i cieszyć się z jazdy. Taki swap na K20 pewnie kosztuje z 20-25kpln, co przy zakupie takiej Mazdy z padniętym silnikiem za około 10kpln wydaje się dobrym rozwiązaniem. Ta z K20 była chyba nawet do sprzedania kilka miesięcy temu za 34kpln jak pamiętam. Edytowane 12 Września 2016 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Witam. Szukam czegoś nietuzinkowego na dojazdy do pracy i jazdę tzw. dookoła komina. Przebiegi roczne max 5kkm. Czy taka Mazda ma sens? Wankla się nie boję, miałem kiedyś i wiem co to oznacza... Wygląd auta na duży plus jak dla mnie. Jakieś zasadnicze minusy abym wybił sobie z głowy takie auto? Korozja też nie jest problemem. Zapomniałem dodać - celowałbym w polifta z końca produkcji, jeśli to ma jakieś znaczenie. Na dojazdy do pracy bezsensu ale na weekendowe pojeżdżawki bardzo fajne auto za którym do dzisiaj się ludzie oglądają pomimo tego że wyszło 13 lat temu. Sam planuję zakup takiego pojazdu właśnie w tym celu. Oczywiście po samodzielnie wykonanym remoncie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 O, akurat w najnowszym odcinku "Zakupu kontrolowanego" była m.in. Mazda RX8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Tylko S2000 to już inna półka cenowa Jest jedna RX8 z K20Z4 u nas w Polsce, spięte ze skrzynią z RX8. https://www.youtube.com/watch?v=tmOGBS_Z8k8 Są swapy z LS1, 1JZ/2JZ. Do tych są nawet gotowe zestawy, żeby wsadzić taki silnik. Nie wiem jak to kosztowo wygląda, ale jak ktoś chce kupować RX8 i cieszyć się jakąkolwiek bezawaryjnością, to zamiast kupować drugi nowy silnik, który pewnie kosztuje z 15kpln, lepiej wrzucić coś mniej awaryjnego i cieszyć się z jazdy. Taki swap na K20 pewnie kosztuje z 20-25kpln, co przy zakupie takiej Mazdy z padniętym silnikiem za około 10kpln wydaje się dobrym rozwiązaniem. Ta z K20 była chyba nawet do sprzedania kilka miesięcy temu za 34kpln jak pamiętam. Są co najmniej 2 takie projekty faktycznie jeden z nich był swego czasu do pogonieniasent from mobile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 tak czytam o tych wanklach, jak to ludzie się boją tych aut itd.... jak model wyszedł i był już chwilę na rynku byłem w Austrii... na ulicach wiednia miałeś Mazdę 6 jako Taxi i RX-8 jako cała reszta.... a Austriacy to zaradny i ułożony narów, na byle co by nie poleciał jak znasz wady (zalety) tego auta to po co ten wątek.... ja bym brał bez zastanowienia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Tylko S2000 to już inna półka cenowa Jest jedna RX8 z K20Z4 u nas w Polsce, spięte ze skrzynią z RX8. Ta z K20 była chyba nawet do sprzedania kilka miesięcy temu za 34kpln jak pamiętam. szału nie ma. to wole już moje Bravo w dodatku do kupienia za 1/3 ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Są swapy z LS1, 1JZ/2JZ. Do tych są nawet gotowe zestawy, żeby wsadzić taki silnik. A możesz dać namiary na takie zestawy? I napisać coś więcej, co wchodzi w ich skład? I co obejmują? Ja kiedyś czytałem na forach amerykańskich o wkładaniu silników V8 do Mazdy Miaty. Wyglądają na zupełnie zwariowane. No i też swoje kosztują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek2 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Witam. Szukam czegoś nietuzinkowego na dojazdy do pracy i jazdę tzw. dookoła komina. Przebiegi roczne max 5kkm. Czy taka Mazda ma sens? Wankla się nie boję, miałem kiedyś i wiem co to oznacza... Wygląd auta na duży plus jak dla mnie. Jakieś zasadnicze minusy abym wybił sobie z głowy takie auto? Korozja też nie jest problemem. Zapomniałem dodać - celowałbym w polifta z końca produkcji, jeśli to ma jakieś znaczenie. mazda RX8 na jazdy dookoła komina jest dosyć słabym wyborem z racji tej że ten silnik nie lub częstego zapalania i gaszenia. Jak nie jest dobrze zagrzany to wtedy zalewa świece, więc jazda na krótkich dystansach jest dosyć kłopotliwa. Odpalasz i jedziesz w siną dal aż się olej skończy a potem wracasz na lawecie i remoncik ale poza tym wózek fajny i prawie darmo rozdają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 A możesz dać namiary na takie zestawy?I napisać coś więcej, co wchodzi w ich skład? I co obejmują? LS1: http://www.ls1rx8.com/ls-conversion-kits.html 1JZ/2JZ: http://www.ls1rx8.com/1jz2jz-conversion-kit.html poczytaj też na rxklub.pl , bo wkładają też do tego 1.8T z Vaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 2,250$ kosztuje sam kit przystosowujący nowy silnik do komory w RX8 A ile kosztuje sam silnik z peryferiami oraz wiązką? Silnik LS1 to kolejne pare tysięcy dolarów. A ile kosztuje sam swap - robocizna? Czyli mówimy tu o potrojeniu wydatków na sam samochód? Czy można za to kupić coś, co ma jakiś większy sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 2,250$ kosztuje sam kit przystosowujący nowy silnik do komory w RX8 A ile kosztuje sam silnik z peryferiami oraz wiązką? Silnik LS1 to kolejne pare tysięcy dolarów. A ile kosztuje sam swap - robocizna? Czyli mówimy tu o potrojeniu wydatków na sam samochód? Czy można za to kupić coś, co ma jakiś większy sens? To ma sens - ale jako projekt do dłubania w garażu... Taki @@konik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Ano właśnie - nie każdy ma czas, umiejętności oraz zacięcie do takiej roboty. Czytałem kilka lat temu wątek, w którym koleś swapował jakiś silnik Hondy do RX8, zdaje się, że z Type-R, czyli "kultowy". Wyszło nie najgorzej, ale paru rzecyz nie ogarnął do końca, np. klimatyzacji, części zegarów i jeszcze kilku "check engine'ów". Słabe to trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Czyli mówimy tu o potrojeniu wydatków na sam samochód? W zależności jaką jednostkę wybierzesz. Zamiast ładować drogie v8 poszedłbym raczej w R4 (K20, SR20DET, SR20VE) lub R6 (2JZ-G(T)E). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 (edytowane) Ano właśnie - nie każdy ma czas, umiejętności oraz zacięcie do takiej roboty. Czytałem kilka lat temu wątek, w którym koleś swapował jakiś silnik Hondy do RX8, zdaje się, że z Type-R, czyli "kultowy". Wyszło nie najgorzej, ale paru rzecyz nie ogarnął do końca, np. klimatyzacji, części zegarów i jeszcze kilku "check engine'ów". Słabe to trochę. Na civicklubie jest projekt z K20 pod maską i działa wszystko. Ogarnięte ztcp EMU od ecumastera sent from mobile Edytowane 14 Września 2016 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Jest juz know-how do tego takze niewielki problem. Kwestia tylko ceny ale, zwazywszy jak bardzo tanie sa te auta, to i tak wychodzi calkiem korzystnie jak za w miare swieze i fajnie zbalansowane auto rwd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Na civicklubie jest projekt z K20 pod maską i działa wszystko. Ogarnięte ztcp EMU od ecumastera sent from mobile Sam EcuMaster kosztuje, jeśli dobrze szukam, w granicach 3000 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Sam EcuMaster kosztuje, jeśli dobrze szukam, w granicach 3000 zł... A jakiej ceny sie spodziewałeś za w pełni programowalne stand alone. Sam komputer kosztuje w okolicy 2300. za 3k juz masz zestaw z sondami i innymi duperelami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 No dobra, to w takim razie spróbujmy podliczyć ten swap na polskich warunkach, na jakimś silniku Hondy/Toyoty (zamiast na V8). Ile kosztuje silnik R4 (K20, SR20DET, SR20VE) lub R6 (2JZ-G(T)E? Do tego komputer standalone 3.000zł robocizna - ?????? - 10 tys kto uzupełni dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Mazda RX-8 jechałem raz w życiu - jak ja wprowadzali na rynek, Mazda zaprosiła mnie na jazdy na torze. I pamietam ze mi sie ten samochód bardzo podobał - silnik kręcił się jak szalony, samochód był mały i zwinny. Myśle ze zamiast robić jakieś swapy lepiej zainwestować w komplet naprawczy do Renesis i zostawić ten silnik. Nie ma on za grosz momentu obrotowego ale kręci sie jak wiertarka i w tym jest frajda. Turtles all the way down... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 O, dobrze chłop gada. Remont nie jest tak straszny jak go malują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Mazda RX-8 jechałem raz w życiu - jak ja wprowadzali na rynek, Mazda zaprosiła mnie na jazdy na torze. I pamietam ze mi sie ten samochód bardzo podobał - silnik kręcił się jak szalony, samochód był mały i zwinny. Myśle ze zamiast robić jakieś swapy lepiej zainwestować w komplet naprawczy do Renesis i zostawić ten silnik. Nie ma on za grosz momentu obrotowego ale kręci sie jak wiertarka i w tym jest frajda. Turtles all the way down... I pamiętam pierwsze testy na torach po wypuszczeniu RX8 - czasy na poziomie BMW M3 co świadczy o tym że nie samym momentem auto jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 To chyba byly testy japonskie )) Albo porownywano do M3 E36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Czytalem na forach rx8 że goście w wawie robią remonty tych silników. Cena - zależnie co padnie i jaki kurs dolara (części) od 5 do 13 koła. Imo pacząc na ceny tych aut - i to że jednak reszta to solidna mazda - nie jest to tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Za około 15-16 tys. pln jest fabrycznie nowy silnik z ASO :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Za około 15-16 tys. pln jest fabrycznie nowy silnik z ASO :D Na alledrogo widziałem za 18staka Imho najlepsza opcja kupić budę za 1500 erło i z premedytacją nowy silnik albo remont niż łudzić się że używka będzie dobra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 (edytowane) Nie przypuszczałem że wątek aż tak się rozwinie... Sprawdziłem ceny, spotkałem się z jednym klubowiczem Mazdy aby obadać zdrową sztukę i teraz zaczynam poszukiwania Budżet dopiąłem na 40k max. i warianty są dwa: Coś z padniętym silnikiem za kilkanaście tysięcy + nowy silnik oraz coś zdrowego do 30k z zapasem na nowy silnik. Nie wykluczam swapu w przyszłości ale plan pierwotny to seria na jakiś czas. Ktoś wcześniej pisał że swap to Emu 3k, do tego silnik (strzelam - 5-6k), reszta aby wszystko dopasować 5k plus kolejne 5k na wykończenie. Nowy silnik w ASO netto 10-12k (dealer Mazdy), więc drogi są dwie - swap lub nowa seria i wszystko mieści się w zakładanym budżecie, bo koszt robocizny w moim przypadku odpada. Dobrze kalkuluję? Czemu nie MX5, S2000, SLK, Z3/4 itd. Z niemiecką motoryzacją mam do czynienia na co dzień więc odpada. MX5 i S2000 to kabriolety, przy czym ten drugi i tak poza budżetem jeśli ma być zdrowa sztuka. Dojazd do pracy to też taki ogólnik trochę, bo w słoneczne dni nie jeżdżę samochodem. Edytowane 16 Września 2016 przez kmark2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Btw dlaczego przy emotkach trzeba dawać spację aby wyświetliło poprawnie, a nie :cośtam: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.