DZIDA Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 klasa c lub d diesel do 2 litrów (100-150 KM) automat (ALE NIE TYPU DSG) 4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback) bagażnik minimum około 500 litrów spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie ale więcej niż w insigni) rocznik jakieś 2011, może 2012 cena 40-50 kpln brutto wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3, na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual. czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG coś się jeszcze załapie na te wymagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 klasa c lub d diesel do 2 litrów (100-150 KM) automat (ALE NIE TYPU DSG) 4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback) bagażnik minimum około 500 litrów spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie ale więcej niż w insigni) rocznik jakieś 2011, może 2012 cena 40-50 kpln brutto wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3, na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual. czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG coś się jeszcze załapie na te wymagania? Pug 508 2.0 hdi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG Z informacji od użytkowników DSG, kręcących duże przebiegi kluczem do bezawaryjnej pracy DSG jest częsta zmiana oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG poczytaj o skrzyniach DSG, to nie te same co kiedyś są dwa rodzaje mokre i suche, wielokrotnie modernizowane, one odą od 2003 (!) roku ZTCW np w Octavii 2.0 TDI jest DQ250 tzw. "mokra" o ile był tam regulanie wymieniany olej (tego wymagają zawory mechatroniki - wtedy się psuje) to będzie skrzynia długo służyć, sprzęgła też powinny wytrzymywać dojeżdzac do 300kkm, trochę więcej niz w przypadku skrzyń suchych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 poczytaj o skrzyniach DSG, to nie te same co kiedyś są dwa rodzaje mokre i suche, wielokrotnie modernizowane, one odą od 2003 (!) roku ZTCW np w Octavii 2.0 TDI jest DQ250 tzw. "mokra" o ile był tam regulanie wymieniany olej (tego wymagają zawory mechatroniki - wtedy się psuje) to będzie skrzynia długo służyć, sprzęgła też powinny wytrzymywać dojeżdzac do 300kkm, trochę więcej niz w przypadku skrzyń suchycha Co nie zmienia faktu, ze taka wymiana kosztuje kilka ladnych setek i to blizej 10 niz 5 Biorac pod uwage, ze wiekszosc tych aut co sa na rynku jezdzila we flotach i bedzie miec 150+kkm to raczej nikt z wlasnej woli tam oleju ponad program nie wymienial. Ja tez bym w uzywke DSG raczej nie wchodzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Co nie zmienia faktu, ze taka wymiana kosztuje kilka ladnych setek i to blizej 10 niz 5 Biorac pod uwage, ze wiekszosc tych aut co sa na rynku jezdzila we flotach i bedzie miec 150+kkm to raczej nikt z wlasnej woli tam oleju ponad program nie wymienial. Ja tez bym w uzywke DSG raczej nie wchodzil w ASO moze i tyle kosztować, ale sądzę ze wtedy jak auto ma gwarancję to serwis robi z automatu przy przęglądzie normalnie 6 litrów FEBI i filtr FEBI mozna sie zmiescic w 350PLN + wymiana jakby auto miało 120-140kkm i było regulanie serwisowane to sadze ze spokojnie do 200-220 mozna dojechac bez problemu z DSG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 (edytowane) C5 III 2.0HDi 163KM z klasycznym automatem. Albo Pug 308SW w podobnej konfiguracji. Edytowane 12 Października 2016 przez Kenickie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 w ASO moze i tyle kosztować, ale sądzę ze wtedy jak auto ma gwarancję to serwis robi z automatu przy przęglądzie normalnie 6 litrów FEBI i filtr FEBI mozna sie zmiescic w 350PLN + wymiana Serwis robi jak zapłacisz. To nie gwarancja, tylko przegląd eksploatacyjny, tak samo płacisz za olej i wymianę w silniku... Tyle, że te wymiany co producent zaleca są zbyt rzadko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Co nie zmienia faktu, ze taka wymiana kosztuje kilka ladnych setek i to blizej 10 niz 5 Biorac pod uwage, ze wiekszosc tych aut co sa na rynku jezdzila we flotach i bedzie miec 150+kkm to raczej nikt z wlasnej woli tam oleju ponad program nie wymienial. Ja tez bym w uzywke DSG raczej nie wchodzil no właśnie mam takie samo wrażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2016 C5 III 2.0HDi 163KM z klasycznym automatem. Albo Pug 308SW w podobnej konfiguracji. c5 fajny tylko z tyłu jakoś mało było miejsca na nogi jak siedziałęm... o dziwo więcej w octavii 2 fl było jak się przymierzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Ktoś już polecił Puga 508. Wszystko spełnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 klasa c lub d diesel do 2 litrów (100-150 KM) automat (ALE NIE TYPU DSG) 4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback) bagażnik minimum około 500 litrów spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie ale więcej niż w insigni) rocznik jakieś 2011, może 2012 cena 40-50 kpln brutto wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3, na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual. czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG coś się jeszcze załapie na te wymagania? Laguna mk3 i powinna reszta zostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Laguna mk3 i powinna reszta zostaćAle L3 to nie jest zbyt obszerne auto jak na klasę D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Serwis robi jak zapłacisz. To nie gwarancja, tylko przegląd eksploatacyjny, tak samo płacisz za olej i wymianę w silniku... Tyle, że te wymiany co producent zaleca są zbyt rzadko... ale jak auto ma gw i masz ten przebieg to chyba musisz zrobić wymianę,bo inaczej traci się gwarancję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 klasa c lub d diesel do 2 litrów (100-150 KM) automat (ALE NIE TYPU DSG) 4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback) bagażnik minimum około 500 litrów spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie ale więcej niż w insigni) rocznik jakieś 2011, może 2012 cena 40-50 kpln brutto wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3, na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual. czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG coś się jeszcze załapie na te wymagania? Nie wiem jaki dokładnie ma bagażnik Honda Civic "UFO", ale jest dosyć spory. Czy tam jest 500 litrów? Nie wiem Z tyłu jest sporo miejsca. Ma automat, ale nie DSG Nie wiem jak z radiem z dużym wyświetlaczem. Produkowali chyba do 2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 klasa c lub d diesel do 2 litrów (100-150 KM) automat (ALE NIE TYPU DSG) 4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback) bagażnik minimum około 500 litrów spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie ale więcej niż w insigni) rocznik jakieś 2011, może 2012 cena 40-50 kpln brutto wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3, na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual. czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG coś się jeszcze załapie na te wymagania? Chevy Malibu a wcześniej Epica. Tyle że ich nie robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Jak możesz odpuścić rocznik, to Mondeo 2.0TDCI do 2008 miało klasyczny automat. I jak już było polecane - francuzy... C5, 508 i Laguna3... Edytowane 13 Października 2016 przez grogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Serwis robi jak zapłacisz. To nie gwarancja, tylko przegląd eksploatacyjny, tak samo płacisz za olej i wymianę w silniku... Tyle, że te wymiany co producent zaleca są zbyt rzadko... Zależy od producenta Ford zaleca wymianę co 60tyś km, ale już dla tych samych skrzyń Volvo zaleca wymianę oleju co 120tyś km lub co 60tyś km przy ciężkich warunkach użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 klasa c lub d diesel do 2 litrów (100-150 KM) automat (ALE NIE TYPU DSG) 4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback) bagażnik minimum około 500 litrów spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie ale więcej niż w insigni) rocznik jakieś 2011, może 2012 cena 40-50 kpln brutto wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3, na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual. czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG coś się jeszcze załapie na te wymagania? Pug 508, a skrzyń DSG nie masz co odrzucac, jesli wiesz jak samochód był serwisowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Zależy od producenta Ford zaleca wymianę co 60tyś km, ale już dla tych samych skrzyń Volvo zaleca wymianę oleju co 120tyś km lub co 60tyś km przy ciężkich warunkach użytkowania. A Opel / Chevrolet w ogóle nie przewiduje wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A Opel / Chevrolet w ogóle nie przewiduje wymiany A producent skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A Opel / Chevrolet w ogóle nie przewiduje wymiany Mowisz o skrzyni manulanej pewine a tu chodzi o automaty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A Opel / Chevrolet w ogóle nie przewiduje wymiany Cruze (Astra IV) Automat co 75/150 tys. km w zależności od warunków eksploatacji. W manualne producent zaleca wymianę po 150 tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A Opel / Chevrolet w ogóle nie przewiduje wymiany Opel chyba nie miał mechnicznej zautomatyzowanej skrzyni biegów, nie licząc Easytronic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 508 lub C5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 klasa c lub d diesel do 2 litrów (100-150 KM) automat (ALE NIE TYPU DSG) 4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback) bagażnik minimum około 500 litrów spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie ale więcej niż w insigni) rocznik jakieś 2011, może 2012 cena 40-50 kpln brutto wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3, na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual. czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG coś się jeszcze załapie na te wymagania? jakas Toyota Avensis T27. Jesli zaakceptujesz 2.2 z rocznika 2011 to moze uda ci sie trafic na sedana z radarowym tempomatem, jesli nie to 2.0 d4d 120KM i szukac wersji prestige/executive bo generalnie nawet w PL wyposazone w duze navi z kamerami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Zależy od producenta Ford zaleca wymianę co 60tyś km, ale już dla tych samych skrzyń Volvo zaleca wymianę oleju co 120tyś km lub co 60tyś km przy ciężkich warunkach użytkowania. Tyle, że w przypadku DSG lepiej jest robić to częściej, niż producent zaleca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ale L3 to nie jest zbyt obszerne auto jak na klasę D. Ja bym celował w Latitude. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ja bym celował w Latitude. Jak ktos szuka auta na dozywocie to czemu nie.. Ale obawiam sie, ze za 2-3 lata ciezko bedzie o graty do tego wynalazku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Jak ktos szuka auta na dozywocie to czemu nie.. Ale obawiam sie, ze za 2-3 lata ciezko bedzie o graty do tego wynalazku. Ten wynalazek od dołu ma graty wspólne z Laguną. Tylko trzeba dobry silnik wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.