Skocz do zawartości

Subaru 2.0 diesel


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Znajomy ma Subaru outback (chyba) ze słynnym silnikiem 2.0 diesel. Dzisiaj się okazalo, że panewka zastukala. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?

Plan jest aby auto zrobić i sprzedać. (Proszę nie rozumieć ukryć wadę i sprzedać)

Rozbierać silnik i remontować czy kupować na allegro za 10 tys silnik wyremontowany z 3 miesięczna gwarancja?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MaserTi napisał:

Rozbierać silnik i remontować czy kupować na allegro za 10 tys silnik wyremontowany z 3 miesięczna gwarancja?

 

 

 

ile kosztuje pewny remont? Nie na handel tylko dla siebie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy tylko panewka, bo często blok dostaje.

Ogólnie z tym dieslem w Subaru to patologia, nie ma dobrego wyjścia, zresztą ceny aut z dieslami mówią same za siebie, a ilość aut z padniętym motorem w cenie jak za złom również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, 51cent napisał:

 

 

jakieś PROMO mają i 15500zł chcą

 

FireShot Screen Capture #038 - 'Kompletny short block Subaru diesel Części, serwis oraz tuning w firmie Carfit' - www_carsport_pl_kompletny-short-bloc.jpg

 

Dlatego piszę, że z wymianą. Czyli robota + uszczelki pod głowicę i inne, na gotowo, malinowo ;)

Tak czy inaczej współczuję, bo Subaru zrobiło bubla niesamowitego.

 

Ogólnie jeśli auto świeże i było serwisowane to można zapytać w ASO o partycypację, ponoć czasem dali graty, a za robotę trzeba było zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Znajomy ma Subaru outback (chyba) ze słynnym silnikiem 2.0 diesel. Dzisiaj się okazalo, że panewka zastukala. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?

Plan jest aby auto zrobić i sprzedać. (Proszę nie rozumieć ukryć wadę i sprzedać)

Rozbierać silnik i remontować czy kupować na allegro za 10 tys silnik wyremontowany z 3 miesięczna gwarancja?

Pozdrawiam!

Jaki rocznik tego obk?

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MaserTi napisał:

Witam,

Znajomy ma Subaru outback (chyba) ze słynnym silnikiem 2.0 diesel. Dzisiaj się okazalo, że panewka zastukala. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?

Plan jest aby auto zrobić i sprzedać. (Proszę nie rozumieć ukryć wadę i sprzedać)

Rozbierać silnik i remontować czy kupować na allegro za 10 tys silnik wyremontowany z 3 miesięczna gwarancja?

Pozdrawiam!

 

 

Zadzwoń do gościa z ogłoszenia:

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-uszkodzony-silnik-z-nowym-silnikiem-cena-26-000zl-gwarancja-subaru-ID6yIg9B.html#57f7a733a5

 

i zapytaj, w którym ASO mu silnik za 12 klocków robią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel w imprezie miał to samo. Odezwała się panewka, rozebrał silnik i doopa. Żebro podpierające wał - pęknięte. Szukał, kombinował, dzwonił, liczył na wszystkie sposoby i będąc na skraju załamania nerwowego zadzwonił po złomiarza z lawetą i oddał szrota za 10500 PLN. Na czysto wyszedł 26000 pod kreską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, DominikZ napisał:

Kumpel w imprezie miał to samo. Odezwała się panewka, rozebrał silnik i doopa. Żebro podpierające wał - pęknięte. Szukał, kombinował, dzwonił, liczył na wszystkie sposoby i będąc na skraju załamania nerwowego zadzwonił po złomiarza z lawetą i oddał szrota za 10500 PLN. Na czysto wyszedł 26000 pod kreską.

Masakra. A pamiętam jak czas jakiś temu ludzie zachwycali się tym dieslem od Subaru, pamiętam też podejście Subaru do użytkowników którym padło sprzęgło z uwagi na ,,specyficzną'' charakterystykę pracy zespołu napędowego. Cóż, każda marka ma swoje ciemne strony i chyba nie ma producenta, który nie wypuścił na rynek jakiejś padaki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DominikZ napisał:

Kumpel w imprezie miał to samo. Odezwała się panewka, rozebrał silnik i doopa. Żebro podpierające wał - pęknięte. Szukał, kombinował, dzwonił, liczył na wszystkie sposoby i będąc na skraju załamania nerwowego zadzwonił po złomiarza z lawetą i oddał szrota za 10500 PLN. Na czysto wyszedł 26000 pod kreską.

Czyli kupując nowy silnik za 20 000 PLN zyskał by 6 000 PLN:phi:

Swoją drogą głowice spawają a bloku się nie da pospawać:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, volf6 napisał:

Czyli kupując nowy silnik za 20 000 PLN zyskał by 6 000 PLN:phi:

Swoją drogą głowice spawają a bloku się nie da pospawać:hmm:

 

Widzę, że kreatywna księgowość ma się dobrze :)

 

Pewnie da się zrobić jakąś druciarnię (niektóre regenerowane silniki, może tak mają), ale jaka tego jest żywotność...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DominikZ napisał:

 

Widzę, że kreatywna księgowość ma się dobrze :)

 

Pewnie da się zrobić jakąś druciarnię (niektóre regenerowane silniki, może tak mają), ale jaka tego jest żywotność...?

 

Widziałeś ten link z tą druciarnią?

http://www.carsport.pl/kompletny-short-block-subaru-diesel.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, mrBEAN napisał:

 

Widziałeś ten link z tą druciarnią?

http://www.carsport.pl/kompletny-short-block-subaru-diesel.html

 

Widziałem. Z zewnątrz umyty, wypiaskowany, normalnie cud, miód i orzeszki. Nic, tylko brać w promocji. A jak wygląda naprawiane miejsce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DominikZ napisał:

 

Widziałem. Z zewnątrz umyty, wypiaskowany, normalnie cud, miód i orzeszki. Nic, tylko brać w promocji. A jak wygląda naprawiane miejsce?

 

Masz świadomość, że to jest nowy shortblock Subaru fabryczny, a nie po remoncie wypiaskowany?

Nie trolluj już, wystarczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mrBEAN napisał:

 

Masz świadomość, że to jest nowy shortblock Subaru fabryczny, a nie po remoncie wypiaskowany?

Nie trolluj już, wystarczy :)

 

 

Mam i to Ty dałeś się wkręcić w trollowanie. Rozmowa była o regeneracji, a Ty wstawiasz nowe. Więc nie rób z mnie trolla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Panowie

Co radzicie?

Panewka podobno stuka dość mocno. Podejrzewam, że głowice dostały i może się okazać, że silnik na śmietnik. Sam shortblock w serwisie ok 11 tys zł z glowicami, wymiana itp pewnie i 20 tys będzie mało. 

Ile może być warty jako uszkodzony?

25 tys właściciel dostanie? 

Auto kupione w salonie z oryginalnym przebiegiem i bezwypadkowe. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, MaserTi napisał:

Ile może być warty jako uszkodzony?

25 tys właściciel dostanie? 

raczej blizej 16-20kPLN

 

bo handlaz kupi za 16 dolozy 10 na remont "z allegro" i pchnie dalej za 36kPLN

 

kluczowe pytanie co dalej zalezy od tego ile chce tym autem jezdzic ? jak mniej niz 50kkm na handel

 

jak blizej 100kkm to zrobic remont pod siebie za 20kPLN

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Azbest napisał:

Czy ten nowy blok za 15.500 jest już jakiś poprawiony i dłużej wytrzymuje

 

tak jest poprawiony

 

ale tak naprawe podpiero po 2012 jest OK

 

 

byly dwie oficjalne modernizacje

 

w 2010

w 2012

i "kosmetyczna modernizacj" w 2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MaserTi napisał:

Kwestia czy ktoś go kupić za te 20 tys. 

Bo jeżeli robić remont za 20 i sprzedać go za 40 (i ta kwota nawet nie pewną) to szkoda zachodu. Lepiej puścić go za 20 tys i mieć problem z głowy...

 

Dlatego w ogłoszeniach nie brakuje tego przybytku.

http://allegro.pl/osobowe-subaru-4052?a_enum[16][2]=2&a_enum[178][2]=2

https://www.olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-0d-uszk-silnik-zamiana-na-osobowy-lub-dostawczy-CID5-IDiBGT3.html#880bf01a7f;promoted

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-2-0-diesel-150km-4x4-ID6yGBjW.html#xtor=SEC-8

 

Na "zachodzie" stoją tego całe place.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MaserTi napisał:

Ile może być warty jako uszkodzony?

25 tys właściciel dostanie? 

Auto kupione w salonie z oryginalnym przebiegiem i bezwypadkowe. 

 

Przejrzyj ogłoszenia i będziesz miał odpowiedź, albo wystawić i mieć czarno na białym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, mazi napisał:

Kupić, wsadzić jakiś normalny silnik i latać :-) Kwestia ceny budy, bo 25k za auto bez silnika wydaje się dużo.

Pytanie czy zmieści się tam jakiś normalny 4 czy 5-cio cylindrowy rzędowy motor. Pozostaje też kwestia ze pasowaniem ze skrzynią biegów...

Pewnie jak by to było takie proste to by tak już nie jeden zrobił;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy zmieści się tam jakiś normalny 4 czy 5-cio cylindrowy rzędowy motor. Pozostaje też kwestia ze pasowaniem ze skrzynią biegów...
Pewnie jak by to było takie proste to by tak już nie jeden zrobił

Ale po co kombinowac z rzedowym jak sa idiotoodporne boxery 2.5 n/a i 3.0 h6

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzualem juz takie silniki po uszkodzeniu panewki. Nie dali sie zrobic remontu poniewaz blok uszkodzony w miejscu panewek, wal krzywy i zatarty, duze owale na cykindrsch. Tylko nowy siknik z ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2017 o 16:25, volf6 napisał:

Pytanie czy zmieści się tam jakiś normalny 4 czy 5-cio cylindrowy rzędowy motor. Pozostaje też kwestia ze pasowaniem ze skrzynią biegów...

Pewnie jak by to było takie proste to by tak już nie jeden zrobił;)

 

Normalny to nawet 2.5NA :-) które były montowane w Subaru (nie wiem jak w tym dokładnie roczniku, stawiam, że też).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.